Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

✿..✿ Παρακαλούμε απενεργοποιήστε τα κινητά σας τηλέφωνα...

....................................................................................................
Όταν ακούς "παρακαλώ απενεργοποιήστε τα κινητά σας τηλέφωνα", δυο περιπτώσεις υπάρχουν: ή που θα είσαι στο αεροπλάνο ή που θα είσαι στο θέατρο. Όταν ακούς "παρακαλώ απενεργοποιήστε τα κινητά σας τηλέφωνα", αλλά δεν το κλείνεις το ρημάδι, δυο περιπτώσεις υπάρχουν: ή που θα είσαι Ελληνάρας ή που θα είσαι Ελληνάρας κι όχι μόνο δεν θα το κλείνεις το ρημάδι, αντιθέτως, θα απαντάς κιόλας όταν σε καλούν για να πεις (δυνατά) "είμαι στο θέατρο!", λες κι όλοι οι άλλοι δεν το ξέραμε -που να ξεραθείς- ότι εσύ έχεις έρθει στο θέατρο, ακριβώς γι' αυτό τον λόγο: για να ρημαδοχτυπήσει το κινητό σου και να πεις σε κάποιον ότι είσαι κι εσύ κάπου. Μην τυχόν και νομίσει ότι έχεις ρημαδοκλειστεί μέσα -αν και θα 'πρεπε- κι όσο για ηθοποιούς και θεατές, ποιος τους χέζει, εσύ να'σαι καλά!

25 νύχτες μες στον θεατρικό χειμώνα που μας άφησε, για μιά θέση σε μιά "πτήση". Γιατί το Θέατρο είναι μια πτήση. Κάθε παράσταση μετά την απενεργοποίηση (ή όχι) των κινητών τηλεφώνων, καλείται να απογειώνει τους θεατές της, με την ευχή να μην υπάρχουν αναταράξεις... 25 άλλοτε συναρπαστικές κι άλλοτε λιγότερο συναρπαστικές παραστάσεις για την θεατρική σεζόν που πέρασε στην ιστορία, αναμένοντας την επόμενη. Είδα:
1) Το κλασσικό "τα στηρίγματα τής κοινωνίας" 2) Το ευρηματικό "ερωμένες στον καμβά" 3) Το ατμοσφαιρικό "Καμίλ Κλωντέλ" 4) Το δροσερό "πέρασε ένας χρόνος" 5) Το συνταρακτικό "ήταν όλοι τους παιδιά μου" 6) Το σκηνογραφικά τέλειο "Στέλλα Βιολάντη" 7) Το μυστηριακό "Λεντς" 8) Το ερμηνευτικά άρτιο "η παρεξήγηση" 9) Το συγκινητικά ρεαλιστικό "Φιλιώ Χαϊδεμένου" 10) Το διδακτικά διασκεδαστικό "Ομερτά" 11) Το σκηνοθετικά πλούσιο "ωραία μου κυρία" 12) Το σουρεαλιστικά φιλοσοφημένο "οι καρέκλες" 13) Το μεταμοντέρνα μοιραίο "Σοφία Λασκαρίδου" 14) Το...ζανπωλσαρτρικά μεταφυσικό "κεκλεισμένων των θυρών" 15) Το ανηλεώς εξουσιαστικό "Ολεάννα" 16) Το ανεξέλεγκτα απρόβλεπτο "ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ" 17) Το σεναριακά χαρισματικό "Ζωή...χαρισάμενη" 18) Το χαρακτηριστικά τολστοϊκό "αφέντης και δούλος" 19) Το κυνικά δραματικό "θερισμός" 20) Το σεναριακά ακατανόητο (δυστυχώς..) "φωνές" 21) Το άψογα επαγγελματικό (αν και από ερασιτεχνικό θίασο) "η μικρή μας πόλη" 22) Το μελοδραματικά ερωτικό "η μεγάλη χίμαιρα" 23) Το λυρικά μυσταγωγικό "δεσποινίς Τζούλια" 24) Το εξισορροπιστικά τραγελαφικό "Αύγουστος" 25) Το απόλυτα συγκλονιστικό "1984".. 25 θεατρικές βραδιές που τα είχαν όλα...!

Και φυσικά ακολουθούν τα βραβεία τής θεατρικής χρονιάς! Βραβείο συναισθηματικής φόρτισης: η παράσταση "Φιλιώ Χαϊδεμένου". Βραβείο καλύτερου μονολόγου: η παράσταση "Ζωή...χαρισάμενη". Βραβείο διδακτικής κωμωδίας: η παράσταση "Ομερτά". Βραβείο ξινοβατόμουρου: στους αγενείς θεατές, που δεν κλείνουν τα κινητά ή πηγαίνουν με βήχα στο θέατρο. Βραβείο πιο καλοκουρδισμένης παράστασης: η παράσταση "Αύγουστος". Βραβείο πρωτοεμφανιζόμενης ηθοποιού: Μαριλένα Φραγκιαδάκη (το γλυκό συμπεθερόνι μου!Βραβείο μακράν θεατρικού ταμπεραμέντου: Ανδρονίκη Αβδελιώτη. Βραβείο β' γυναικείου ρόλου: Αλεξάνδρα Αϊδίνη. Βραβείο α' γυναικείου ρόλου: Θέμις Μπαζάκα. Βραβείο α' αντρικού ρόλου: Αργύρης Πανταζάρας (θεός!). Βραβείο διαχρονικής αξίας: Φυσικά Δημήτρης Καταλειφός! Καταλειφέ, θα με παντρευτείς;..

.........................................................................................................
.........................................................................................................
"Μόνο η συγκίνηση με απασχολεί στο θέατρο, και δεν εννοώ να κλάψει ο θεατής, αλλά κάτι να ταρακουνηθεί μέσα του" Δ. Καταλειφός
.........................................................................................................
Εσύ, για ποιον προορισμό θα απενεργοποιούσες το κινητό σου τηλέφωνο; 
Για κάποιο ταξίδι ίσως, θέατρο, βουνό ή θάλασσα; Ή...για κάπου αλλού;
.........................................................................................................
Foto: Pinterest ~~ Απέφυγα να βάλω (κι εδώ) λινκ για τους τίτλους τών παραστάσεων, για να μην "φορτώσω" την ανάρτηση. 
Αν δεν πρόλαβες να δεις τις βιβλιοπροτάσεις για το καλοκαίρι, μπορείς  να τις δεις  εδώ και να προτείνεις κι εσύ κάποια βιβλία.

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*
        
❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

58 σχόλια:

  1. Εχω ακούσει από φίλο ηθοποιό για τα κινητά στο θέατρο.
    Είναι τραγικό!
    Οσο για τις παραστάσεις νομίζω πρόλαβες και είδες ό,τι καλύτερο είχε φέτος!
    Δεν ξέρω αν θα σε παντρευτεί ο Καταλειφός, αν όχι αυτός χάνει.
    Πολύ ωραία ανάρτηση!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπεθερα για ταξιδια ηρθα ετοιμη λογω τιτλου κι απογειωθηκα η βραβευμενη!!!! 😂😂 😳😳😳😳😳😳
    Κατσε να προσγειωθω!! Εγω τις λατρευω τις θεατροαναρτησεις, ξερεις!! Και ποσο μεγαλη η χαρα μου που καποιες απο αυτες τις 25 νυχτες με θεατρο απενεργοποιησαμε μαζι τα κινητα!! Καλε, κουτσομπολιο, ο ταξιτζης που τσιμπησα ηταν του Καταλειφου!! 😋
    Θα συμφωνησω καργα με το ξινοβατομουρο!! Καθε καρυδιας καρυδι... 😬😬
    Φουλ καργα επισης με την Ζωη χαρισαμενη, Καταλειφο και Αργυραρα!! Με την αγγουρω την πρωτοεμφανιζομενη διαφωνω τα μαλα!!! Τα αγγουρια ειναι ωραια μονο στις σαλατες!! Απαιτουμε αξιοκρατια στα βραβεια!! Γι αυτο δεν θα παει ποτε μπροστα αυτη η χωρα!!
    Πετροσυμπεθερα παρε δυναμεις για τον χειμωνα που ερχεται!! Κι οπλισου απο τωρα με υπομονη!! Παντα θα υπαρχουν εκνευριστικουληδες στα θεατρα, σινεμα κλπ!! Αλλα μια ωραια παρασταση ειναι συντροφια κι ετων αν τα καταφερει να την παρεις μαζι σου!! Αυτη δεν ειναι η μαγεια του θεατρου;; 😍😍🎭
    Στο χω πει οτι σε αγαπω, ετσι;; 😘😘💋💖
    Καλη βδομαδα να χεις ομορφια μου!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαγεία τού θεάτρου έφτασε στο τέλος της για αυτή την σεζόν, ωστόσο
      θα 'ρθει η επόμενη και προσδοκώ να σε βρω εκεί να μας μαγεύεις και πάλι..✿

      Διαγραφή
  3. Αχ Ελληνάρες! Αγαπώ το θέατρο και μισώ όταν τα κινητά διαταράσσουν την όλη ατμόσφαιρα. Ελπίζω την επόμενη εβδομάδα να καταφέρω να παρακολουθήσω κάποια παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ....μήπως άργησες λίγο;! Έχουν κατέβει σχεδόν όλες! ✿

      Διαγραφή
  4. Ξέροντας τη λατρεία σου για το θέατρο θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι:
    Λείπει μια παράσταση από την αναφορά σου, την οποία ήθελα να δω σαν τρελός...! αλλά δυστυχώς η αναβλητικότητά μου την ματαίωσε και για μένα ήταν το απόλυτο απωθημένο μου.
    Πέτρα μου μιλάω για "Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ" του λατρεμένου μου ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΗ. Ίσως από τα πλέον συγκλονιστικά του έργα με την Μαρία Πέρεζ να είναι καθηλωτική. Προφανώς δεν το είδες έτσι ;
    Όσο για τις διακοπές στο θέατρο εντάξει τι να πει κανείς, συμφωνώ. Πριν χρόνια πολλά, σαν παιδί, δεν θα ξεχάσω σε μια παράσταση, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα να σταματάει την παράσταση και να εκρήγνυται με παρέμβασή του.
    Σε φιλώ Πέτρα μου. Η Αναφορά σου για το θέατρο εδώ είναι η καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, έχω γράψει όλες τις παραστάσεις που είδα.
      Την "κυρία τής νύχτας" δεν την είδα, κάτι δεν μου έκανε
      κλικ στους πρωταγωνιστές (αν και μπορεί να τους αδίκησα..)

      Διαγραφή
  5. Πέτρα μου,
    σε ζηλεύω..
    Τόσες θεατρικές παραστάσεις,
    εγώ έχω μείνει ακόμα στα μαθητικά μου χρόνια,
    που,χωρίς να περιαυτολογώ,έπαιξα με μεγάλη επιτυχία...
    τον"Σταύρακα"!😄
    Ρίχνω το επίπεδο,ε;
    Κι όμως!Η παράστασή μας:"Ο καραγκιόζης παραλίγο βεζύρης" είχε πολιτικό νόημα..
    Προσωπικώς,θα απενεργοποιούσα το κινητό μου,για να κοιμηθώ
    και να ονειρευτώ τον Καταλειφό! χαχα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς για "Καραγκιόζη" συνεπώς δεν ρίχνεις ποτέ το επίπεδο...
      Το επίπεδο -γενικότερα- το ρίχνουν οι (μεταφορικά) καραγκιόζηδες
      που μας περιτριγυρίζουν, σε κάθε έκφανση τής ζωής...! ✿

      Διαγραφή
  6. Να πω ότι δεν ζήλεψα τις 25 θεατρικές νύχτες σου θα είναι ψέμα. Αυτά είναι τα μείον των μη πρωτευουσιάνων...Μία παράσταση είδα και εκείνη από ερασιτεχνικό θίασο, αλλά ήταν καλή.
    Φιλάκια Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να πεις ότι είμαι και στην πρωτεύουσα...αλλά θυσιάζομαι χαχα! ✿

      Διαγραφή
  7. Θα ξεκινήσω με μια καταγγελία: Ο Blogger μου διέγραψε το σχόλιο! 😯
    Θα συνεχίσω με νεύρα διότι αμάν ρε συ νονούλι, σκέφτεσαι να μιλήσεις για θέατρο, να δώσεις βραβεία, ας έπαιρνες ένα τηλέφωνο, ας έστελνες ένα μήνυμα, έστω ένα σήμα καπνού βρε αδερφέ να έρθω σαν άνθρωπος, όπως όπως ήρθα. Και έπεσαν και προτάσεις γάμου 😯
    Νονούλι πολύ χάρηκα που χάρηκες το θέατρο φέτος. Σε αντίθεση με σένα εγώ δεν πήγα πουθενά. Με στερήθηκε το θέατρο.
    Εν τω μεταξύ άσχετο, αλλά εμένα εκτός από το ότι δεν κλείνουν τα κινητά, με ξεπερνά που την ώρα που βγαίνει ο ηθοποιός στην σκηνή, στάνταρ θα μου πέσει μία που ξέρει ότι κουτσομπολιά τον αφορούν και θα νιώσει μια ανάγκη να τα μοιραστεί με την παρέα της με σχετικά δυνατή φωνή.
    Πότε θα πάμε θέατρο, να βρίσουμε θεατές;😄
    Σε γλυκοφιλώ νονούλι μου, καλό απόγευμα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πότε θα πάμε θέατρο, να βρίσουμε θεατές;"...αχαχαχα! Θεά είσαι αγάπη μου! ✿

      Υ.Γ Η πρόταση παραμένει αναπάντητη... Με φάγαν τα (καλλιτεχνικά) κυκλώματα..

      Διαγραφή
  8. Πω-πω κινητό Αθηνόραμα έχεις γίνει Πέτρα μου! Για τον Καταλειφό, μπαίνω κι εγώ στην ουρά των θαυμαστριών. Υπέροχος!
    Για τα κινητά και τους κατόχους τους, συνυπογράφω τα σιχτίρια σου. Ασέβεια και παχυδερμισμός στο μεγαλείο τους.
    Καλό βράδυ θεατρόφιλο συμπεθερόνι της καταπληκτικής μας Μαριλένας (που την είδα και εντυπωσιάστηκα στην παράσταση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ήταν καταπληκτικό το φωτεινό μας αστεράκι; Συμπεθερόνι κατά κόσμον! ✿

      Διαγραφή
  9. Οφείλω να ομολογήσω ότι και φέτος είδες και αξιολόγησες πολλές παραστάσεις , εγώ σε3 5 χρόνια θα δω τόσες!! Αν σε παντρευτεί ο Καταλειφός θα με κάνεις παρανυφάκι ;;; Τι άλλο να ζητήσω μετά από την κατάμουτρη πρόταση !!
    Τώρα με τα κινητά συμφωνώ μαζί σου ότι είμαστε και πολύ Ελληνάρες !!
    Το κινητό μου το κλείνω όταν έχω μια πολλή σοβαρή συζητηση !!
    Φιλάκια πολλά Πετράδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντα τέτοια, Πέτρα μου!
    Συνήθως προτιμώ τον κινηματογράφο, όπου είδα εξαιρετικές ταινίες φέτος.
    Α, και μερικές φάβες, αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
    Και του χρόνου να δεις άλλες 30. Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ πάρα πολύ και το σινεμά, αλλά που να τα προλάβω όλα η δόλια! ✿

      Διαγραφή
  11. Σε ζηλεύω βρε κούκλα μου
    Μία και μοναδική παράσταση είδα φέτος
    Τρελαίνομαι για το θέατρο...αλλα!!!!!
    Χάρηκα πολύ για τη Μαριλένα μας.....

    φιλάκια πολλά πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως η Μαριλένα μας ήταν το κλου τού θεατρικού (μου) χειμώνα! ✿

      Διαγραφή
  12. τα κινητα και εμενα με ενοχλουν και όταν χτυπουν κ οταν βγαζουν φωτογραφιες με φλας κατα τη διαρκεια μιας παραστασης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κάτι το οποίο απαγορεύεται δια ροπάλου, αλλά όχι στους Ελληνάρες...✿

      Διαγραφή
  13. Εύχομαι πάντα να απολαμβανεις την αγάπη σου το Θέατρο και κυρίως να φεύγεις με έντονα και δυνατά συναισθήματα απο κάθε παράσταση.
    Το κινητό είναι η χειρότερη εφεύρεση για μένα. Δεν έχω, οπότε δεν χρειάζεται να απενεργοποιώ. Αλλά θα ήθελα να μπορούσα να κλείνω όλα τα κινητά που χτυπούν ανεξέλεκτα εκεί που δεν πρέπει.
    Καλό μεσημέρι Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αυτή η διαδικασία και η προετοιμασία μέχρι την στιγμή
      που θα ανοίξει η αυλαία, είναι υπέροχο συναίσθημα Άννα μου..! ✿

      Διαγραφή
  14. Αυτό θα πει μια γεμάτη θεατρική σεζόν! Εντυπωσιάστηκα από τον αριθμό των παραστάσεων που παρακολούθησες.
    Όσον αφορά τα κινητά και το είδος της χρήσης που τους γίνεται, εσένα σε ενοχλεί στο θέατρο, εμένα με ενοχλεί πλέον παντού. Έλεος. Πας για καφέ/εκδρομή/διασκέδαση παρέα με το κινητό σου πλέον, όχι με την παρέα σου. Σημασία έχει να δείξεις/δειχτείς και όχι να απολαύσεις; Τι πράγμα κι αυτό!
    Προσωπικά μπορεί να μην το απενεργοποιώ, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει όταν πάω να κάνω κάτι-με κάποιον-κάπου. Συχνά ξεχνάω να το βγάλω από την τσάντα κι όταν επιστρέφω κάποια στιγμή σπίτι τότε συνειδητοποιώ ότι είχα κλήσεις! Βέβαια είμαι μυστήριο τρένο εγώ... σκέψου ότι έχω κινητό τελευταίας γενιάς και δεν του βάζω ίντερνετ από επιλογή (για να μην κολλήσω). Με λίγα λόγια, το κινητό μου τηλέφωνο το βλέπω ως αυτό ακριβώς: κινητό ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σταθώ στην ποιότητα τών παραστάσεων..
      Μερικές ήταν άκρως συνταρακτικές βραδιές..! ✿

      Διαγραφή
  15. Πω πω πόσες θεατρικές παραστάσεις παρακολούθησες Πέτρα κου!
    Θέατρο δεν είδα αν και έκανα προτάσεις σε Φίλες αλλά δεν θέλησαν... Κινηματογράφο (που ξέρεις είναι και η λατρεία μου, είδα μερικές ταινίες.
    Να πω πως ούτε στο Cinema απενεργοποιούν (ή έστω στο αθόρυβο βρε αδελφέ!)τα κινητά αλλά τέλος πάντων, Εγώ είμαι και λίγο παράξενο παιδί και περιμένω ο/η άλλος/η να το σκεφτεί μόνος να κάνει αυτή την κίνηση. Δεν μου αρέσουν οι παρατηρήσεις.
    Τώρα στο ερώτημα σου στο τέλος της ανάρτησή σου...
    Μάλλον το έκανα πριν λίγες ημέρες για λίγες ημέρες... που έκλεισα τα πάντα και ηρέμησα. Και θα το ξανά κάνω θέλοντας και μη γιατί θα είμαι ίσως πολύ μακριά, ίσως αναγκαστικά, ίσως γιατί ...ουφ λίγο να ηρεμήσουμε από την πολύ άσκοπη χρήση κινητών, laptop και τα συναφή! Αχαχαχα!😜
    Σε φιλώ γλυκά!💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως στο θέατρο τα κινητά (και λοιπά ενοχλητικά)
      δημιουργούν πρωτίστως πρόβλημα στους ηθοποιούς, τι ΔΕΝ
      καταλαβαίνουν αυτοί οι κακομαθημένοι θεατές ρε γαμώτο;!

      Υ.Γ Εγώ θέατρο μπορώ να πάω και χωρίς παρέα, τόλμα το! ✿

      Διαγραφή
  16. Εδώ δεν το κλείνουν στην εκκλησία, στο θέατρο θα το κλείσουν;
    Τα πατατάκια και κάθε είδος κριτσανιστό
    σνακ, Δεν σας ενοχλεί;
    Εγώ παθαίνω 😣😣😣😣
    Εύχομαι κάποια στιγμή να συμμορφωθούμε
    Και σε αυτό τον τομέα.
    Καλη συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Ρένα μου το ξέχασα αυτό!!Τι εκνευριστικό το κριτσάνισμα που είναι!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σωστό κι αυτό Ρένα μου! Χαχα! Τραγικό!
      Πάντως τα "κριτσανιστά" τα λαχταράω!! ✿

      Διαγραφή
  17. Αυτή η ετήσια ανάρτησή σου είναι μαχαιριά στην καρδιά Πέτρα μου!
    Τη νιώθω σαν να μου τρίβεις στη μούρη ένα κερδισμένο λαχείο!
    οκ, δεν φταις καθόλου εσύ που έχουμε ξεμείνει από πολιτισμό εμείς εδώ στα μέρη μου!
    Απλά τον πόνο μου ξεμολογιέμαι η έρμη!

    Και του χρόνου ακάθεκτη θα σου ευχηθώ!
    Το κινητό μου άνετα το απενεργοποιώ οπουδήποτε, γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η τηλεφωνική επικοινωνία. Προτιμώ την εκ του σύνεγγυς (επικοινωνία).
    Τον Καταλειφό, δεν είχα την τιμή να τον δω στο θέατρο, ευτυχώς που τον φετινό χειμώνα μας τον έφερε στις οθόνες μας ο Παπαδουλάκης και τον λάτρεψα για τις ερμηνευτικές του ικανότητες!

    Και κοίτα να δεις, εγώ που έχω δει ελάχιστα θεατρικά έργα κι ως επί το πλείστον από ερασιτεχνικούς θιάσους (σε σχέση με τη δική σου ατελείωτη λίστα πάντα) εκτιμώ στον ίδιο βαθμό το θέατρο!
    Οπότε η ευχή που σου έδωσα πριν ήταν από καρδιάς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, τα κερδισμένα λαχεία είναι "λαχεία" γιατί, αν μη τι άλλο,
      σου δίνουν χρήμα, ενώ για το θέατρο (και όχι μόνο) πέφτει ο παράς
      στρέιτ θρου..! Αρκεί να αξίζει ο κόπος.. Οι ερασιτεχνικοί θίασοι
      δεν είναι απαραίτητα υποδεέστεροι τών επαγγελματικών, πίστεψέ με..✿

      Διαγραφή
  18. Το βρίσκω υπέροχο που παρακολουθείς θέατρο. Έχω κι εγώ την... πετριά. Στην πόλη μου η θεατρική κίνηση είναι καλή και βλέπω όλες τις παραστάσεις, ακόμα και όταν ξέρω ότι δεν είναι καλές. Αθήνα και Θεσσαλονίκη πάω επίσης, όταν μπορώ, για τον ίδιο λόγο. Από τα δικά σου έχω δει φέτος τα εξής : Ήταν όλοι τους παιδιά μου, Η παρεξήγηση, Φιλιώ Χαϊδεμένου, Οι καρέκλες, Ζωή Χαρισάμενη, Ο θερισμός. Επίσης, Η Eπανένωση της Βόρειας με τη Νότια Κορέα, Τα παιδιά του ήλιου (αυτό νομίζω ήταν το 2016)... Καταλειφό λατρεύω επίσης, αλλά εντάξει, σ' αφήνω να τον παντρευτείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου! Είδες πολύ καλές παραστάσεις! Οι καρέκλες/Ιονέσκο,
      και η "ζωή...χαρισάμενη" ήταν πολύ καλές! Ναι, έχεις δίκιο,
      "τα παιδιά τού ήλιου" ήταν το 2016 και δεν πρόλαβα να τα δω ✿

      Υ.Γ Όσο για τον Καταλειφό..."δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχερώνα"!

      Διαγραφή
  19. Ένας "κάδος αχρήστων" στον προθάλαμο, ειδικά για κινητά, ενδεχομένως να έλυνε το πρόβλημα (μεταξύ σοβαρού και ΑΣΤΕΙΟΥ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνο στον προθάλαμο (φουαγιέ) ενός θεάτρου! Μεταξύ σοβαρού ;) ✿

      Διαγραφή
  20. Α εγώ θα το παίξω κουλ ή κουλή διάλεξε και πάρε!
    Δε ζηλεύω καθόλου, δε σκάω από τη ζήλια μου, δεν πρασίνισα καθόλου!
    Ντάξ;
    Τα κινητά που δεν κλείνουν εκεί που πρέπει να κλείσουν με εκνευρίζουν κι εμένα!
    Και με εκνευρίζει επίσης που κάποιοι στήνουν ολόκληρη συζήτηση σε χώρους που δεν πρέπει, π.χ. λεωφορεία, και δε νοιάζονται καθόλου για την ψυχική ηρεμία των άλλων!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ά ναι Μαρία μου,ξέχασα τα λεωφορεία.
      Εκεί ακούς τα εξ αμάξης και λίγα λέω, από το ένα τέρμα μέχρι το άλλο έχει γκαγκανιάσει ο εγκέφαλος τους από την ακτινοβολία κι ο δικός μας από τα λεγόμενα. 😣😣😣😣😣😣

      Διαγραφή
    2. Μαρία, πως δεν πρασίνισες;; Ακόμα και το άβαταρ το βλέπω πράσινο!!! ✿

      Όντως κορίτσια μου, πόσο γελοίοι είναι όλοι εκείνοι που μιλάνε
      στα κινητά τους μέσα σε τρένα κλπ και μαθαίνουμε όλοι -με το ζόρι!-
      ολόκληρα ιστορικά οικογενειών;; (άχου και δεν με νοιάζει!-Σταυρίδης!)

      Διαγραφή
  21. Δυστυχώς Πετρίνα μου βλεπω ότι το κινητό έχει γίνει η προέκταση του χεριού τους για πάρα πολλούς να μην πω σε όλους και προπαντώς για τα νέα παιδιά...όπου και να βρεθείς όλοι με ένα κινητο στο χέρι κυκλοφορούν..δυστυχώς αυτό είναι η εξελιξη λενε...η ενθική μας μοναξιά είναι..
    Για κάποιους σαν εμάς μεγάλους...που μεγαλώσαμε με τηλέφωνα με το σύρμα..είναι πολύ εξοργιστικό να μην μπορείς να συζητησεις πια με όποιονδηποτε και να μην κοιταξει το κινητό του στα τρία απο τα πέντε λεπτα θα είναι μαζι σου..!!! νομίζω ότι εχουμε ξεφύγγγγγ γενικώς.. Πετρόνι μου..!!
    Και τωρα ας μιλήσουμε για θέατρο... τυχερό μου πλάσμα..έχεις πολλες και ωραιες επιλογες..εδώ στην επαρχία βλέπουμε λίγες παραστάσεις και όσες ερχονται το καλοκαίρι ..λίγες αξίζουν σε ποιότητα..!!
    η ανάρτηση σου αυτή μου έδωσε το έναυσμα να βάλω αύριο και εγώ κάτι ανάλογο..θεατρικό...Πετρίνα μου ..!!
    Καλά να περνάς σε όποια θέατρα και να πας...ζηλεύωωωωωωω!!!! φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι τραγικό πόση μοναξιά "προστίθεται" με τα κινητά...
      Ολοκληρωτική αποξένωση ακόμα κι ανάμεσα σε ζευγάρια.. Κρίμα :((

      Διαγραφή
  22. Καλέ, παράσταση για παράσταση δεν άφησες!
    Μπράβο! Και του χρόνου!
    Και ενδιαφέρουσα η απονομή των βραβείων!
    Εμείς, εδώ στο ειδυλλιακό Άργος, περιμένουμε τα Επιδαύρια!
    Λοιπόν, το κινητό μου το βάζω στο αθόρυβο στο σινεμά, στα αρχαία θέατρα, αλλά και στα σύγχρονα όποτε δοθεί ευκαιρία να πάω, σε μουσικά λάιβ, όταν βλέπω House of Cards ή άλλες σειρές που κατεβάζω από τα τορεντάδικα, όταν τρώω παγωτό (σε ημιοικογενειακό κουβαδάκι, όχι στα χωνάκια ή τα ξυλάκια), όταν κάνω ζουζουνίσματα με τον κ. Μήτσο και όταν κοιμάμαι!
    Το κλείνω τελείως μέσα σε αεροπλάνο και όταν πηγαίνω στον αγγειοχειρουργό, επειδή αποσυντονίζονται κάποια μηχανήματα που έχει εκεί πέρα μέσα!
    Τις υπόλοιπες ώρες το έχω ανοιχτό, αλλά παίζει και να μην το ακούσω!
    Αυτά και πιστεύω να είμαι μέσα στο θέμα της ανάρτησης, αλλά και να μην είμαι (που αυτό τελευταίως είναι το σήμα κατατεθέν μου), ακόμα καλύτερα! Θα έχουμε πάλι να γελάμε! Χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες παραστάσεις δεν άξιζαν τόσο τον κόπο... Ωστόσο,
      πάντα (θα έπρεπε να) είναι σεβαστός ο κόπος κάθε καλλιτέχνη..

      Υ.Γ Είσαι με τα μπούνια μέσα στο θέμα, ως σωστή Αρτίστα! ✿

      Διαγραφή
  23. Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου το κινητό. Θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορούν να κάνουν μπάνιο μαζί του, να μιλάνε μέσα στην εκκλησία, να γκαρίζουν στο λεωφορείο, να χτυπάνε πάνω στις κολώνες από τη στραβωμάρα ή και να σκοτώνονται μιας και δεν μπορούν να αφήσουν το ρημάδι ούτε όταν οδηγούν.
    Γιατί παραπονιέσαι; Μια χαρά ηλίθιοι είναι οι άνθρωποι.

    ΥΓ: Καταλειφέ παντρέψου την.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε, όταν οι άνθρωποι οδηγούν και στέλνουν μηνύματα
      ή είναι στο φέις (ω ναι!) το θέατρο είναι απλή οδοντόκρεμα :)

      Υ.Γ Πόσο αγενής... Ούτε μια απάντηση, ένα ΝΑΙ, κάτι;;!! ✿

      Διαγραφή
  24. Σε άλλα, που δεν πρέπει, υπακούμε τυφλά και σε αυτό που πρέπει, κάνουμε τους μάγκες...
    Πάντα έτσι πλούσιος να είναι ο θεατρικός απολογισμός σου, Πέτρα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα, όπου πρέπει κάνουμε τους μάγκες...
      Σε όσα δεν πρέπει πάλι, τζάμπα μάγκες και μαγκιές.. ✿

      Διαγραφή
  25. Θεατρόφιλη Πετρούλα υποκλίνομαι!!!! Όσον αφορά τα κινητά, θα έπρεπε να τα κλείνουν χωρίς να τους το ζητήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια που έχεις κλειστά τα σχόλια του γατούλη, ήρθα πρώτη (!) επίσκεψη εδώ, τελευταία και... καταφρονεμένη (drama queen)!

    Τον Καταλειφό τον είχα ξεχωρίσει από την εποχή της "Σπασμένης Στάμνας" κιόλας! Είναι από τους λίγους καλλιτέχνες που, όχι μόνο δεν με έχουν απογοητεύσει αλλά αντίθετα, οδεύουν προς την ολοκλήρωση, την αυτοπραγμάτωση.

    Μοναδική η θεατρική σου παρουσίαση (δυστυχώς, λόγω συνθηκών, δεν είδα ούτε μία παράσταση...)

    Το κινητό μου το έχω σχεδόν μόνιμα στο "μην ενοχλείτε", διότι ταράζομαι! Πάντα δίπλα μου, ωστόσο, οπότε φεγγοβολάει όταν λαμβάνω κλήσεις, μηνύματα, e-mails.

    Φιλιά πολλά, καλώς σε (ξανα)βρίσκω, Πετραδάκι μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο πολύ έχω αργήσει να δω κάποια σχόλια Παναγία μου!!! Συγνώμη Αναστασάκι μου!♥

      Διαγραφή
  27. Καλά να περνάς Πετρίνα μου καλό σου μήνα και καλό δροσερό υπόλοιπο καλοκαιράκι φιλακιααααα!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εδώ δεν μπορούμε να βρούμε το δικό μας blog, θα βρούμε το δικό σου? Άσε μας, κουκλίτσα μου!!!
    *Ο Ζήκος... κουκλί!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Πετράδι!!!
    ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εγώ δεν παρεξηγώ, που βρίσκω κάποια σχόλια μετά από...6 μήνες!!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.