Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

✿ Πες το απόδραση, πες το ταξίδι λίγο πριν την καταιγίδα... Β'

Ξεκινώντας με ΚΛΙΚ επάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση, 
φύγαμε για ένα φωτογραφικό ταξίδι, λίγο πριν την καταιγίδα..
...στη Ραιδεστό τής Τουρκίας, 
ανάμεσα σε ανέμελες στιγμές τών κατοίκων της...
...σε συννεφιασμένους ουρανούς, αλλά και..
φιλόξενα χαμόγελα οικογενειακής ευτυχίας...
...με υπαίθριες αγορές στο κέντρο τής πόλης...
...και χρωματιστές μαντήλες δίπλα στο κύμα...
..εντυπωσιακά τζαμιά (Σελιμιγιέ Τζαμί-Αδριανούπολη)...
 ...και σκυλίσια ραστώνη κάτω από την σκιά ενός δέντρου...
..με μιά ανάπαυλα σε γραφικό δρομάκι τής δικής μας Καβάλας, αλλά..
χωρίς-καπέλο-σνιφ-κλαψ! (καραφθινόπωρο στη βόρεια Ελλάδα γαρ!)

Ταξιδιωτική Συμβουλή: Αν δεν σ' αρέσει το φαγητό, δεν δίνεις σημασία στα έθιμα, φοβάσαι τη θρησκεία, και αποφεύγεις τους ανθρώπους, τότε καλύτερα να μείνεις σπίτι σου... ~ James A. Michener μουστάκια! 

Υστερόγραφο: Ένα τρανταχτό εμπάργκο θα ήταν ένα καλό μάθημα στη γείτονα Τουρκία, τώρα που ο "σουλτάνος" της κάνει πως ξεχνά τους δυο Έλληνες στρατιωτικούς, και γενικά πουλάει πολλή και επικίνδυνη τρέλα τελευταία. Μόνο που εμάς τους Έλληνες τίποτα δεν μας κρατά για πολύ... Γενικώς έχουμε ασθενή μνήμη και οι αποφάσεις μας ημερομηνία λήξης.. Παρεμπιπτόντως, ο λαός τής Τουρκίας είναι πολύ φιλόξενος και ευγενικός.

Κι ιδού, ως άλλη Petra...Καρένινα...πάρτε κι ένα τρένο να σας βρίσκεται -στον σταθμό Όριεντ Εξπρές/Κάραγατς-
..αλλά πάντα με το δικαίωμα τής επιλογής! Λοιπόν τι λέτε;; 
Έγχρωμη Petra ή ασπρόμαυρη; ΨΗΦΙΣΤΕ καλέ!
(ΕΔΩ το πρώτο φωτογραφικό μέρος τού ταξιδιού)


✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*

 ❤¸¸.•*¨*•♫ ..........................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο..........................❤¸¸.•*¨*•

59 σχόλια:

  1. Ωραίες φώτο και ψηφίζω ασπρόμαυρη!! Αγαπώ τις ασπρόμαυρες, είναι και vintage σαν καρτ ποστάλ!!
    Να ταξιδεύεις όπου σ'αρεσει και ναι συμφωνώ και εγώ με το εμπάργκο, όσο για του λαό της Τουρκίας τι τραβά κι αυτός!!! Με σουλτάνο στην κεφαλή του κράτους δεν μπορεί, τρελαίνεσαι.
    Καλά να είσαι Πέτρα μου και σε άλλα ταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου! Ναι, κι εμένα μου αρέσει η ασπρόμαυρη :)

      Διαγραφή
  2. Και έγχρωμη και ασπρόμαυρη, είσαι μια ζωγραφιά ξανθούλα μου! Πάντα χαίρομαι όταν σε βλέπω...
    Υπέροχες οι λήψεις σου (εντός και εκτός Ελλάδας). Και σε άλλα ταξίδια με υγεία!
    Υ.Γ. Η καλύτερη ταξιδιωτική συμβουλή αυτή που παραθέτεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ξανθή αγαπημένη ζωγραφιά"!!!!!! Κι εσύ καλές λήψεις και καλά ταξίδια :)

      Διαγραφή
  3. Αυτό το ταξίδι σου και μου αρέσει και το έχω κάνει Πετράδι μου !!! Ομορφες φωτογραφίες με μια προτίμηση στην ασπρόμαυρη !!!Δεν τα έμαθες τα νέα;;; Καλέ ο Σαββίδης ναι ο Ιβάν σε λέω έστειλε επιστολή στο πανίσχυρο άντρα της Ρωσίας και σωθήκαμε!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωθήκαμε κι ακόμα να το μάθω;.. OMG ! :))

      Υ.Γ Να πας και Καππαδοκία κάποτε. Ονειρεμένη!

      Διαγραφή
  4. Σαφως εγχρωμη.Και ναι εμπαρκο.Και με ποναει που δεν θα μπορεσω να παω Προυσσα στον τοπο των προγονων μου αλλα ελεος πια με αυτον τον τρελλο.Καλα ταξιδια σε εσενα Πετρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε ο λαός που (λέμε ότι..) κάνουμε εμπάργκο
      στην Τουρκία, και πάμε στα καζίνο τών Σκοπίων... :((

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίες φωτογραφίες και πολύ ενδιαφέρον ταξείδι !!!! Μ αρέσουν πολύ οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες, αλλά στην προκειμένη περίπτωση μ αρέσει η έγχρωμη λόγω των χρωμάτων του τραίνου που βρίσκω ότι "δένουν" με το τοπίο. Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου. Ναι, το τοπίο ήταν πανέμορφο, όπως κι ο σταθμός :)

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχο ταξίδι ήταν αυτό; απλές περιγραφές μα τόσο γεμάτες εικόνες. Οι φωτογραφίες δε καταπληκτικες. Όσο για την φώτο σου προτιμώ την ασπρόμαυρη. Πάντως πόσο όμορφη και γοητευτική που είσαι... Επίσης, μπορεί στην Τουρκία με τον "Σουλτάνο" να γίνεται άστα να πάνε αλλά ο λαός είναι πολύ φιλόξενος και πολύ ευγενικός να σε περιποιηθουν μέχρι την λεπτομέρεια. Τουλάχιστον αυτά θυμάμαι μικρή από το ταξίδι μας στην Τουρκία.
    Οι αναρτήσεις σου ήταν ότι χρειαζόμουν μια τέτοια ώρα που δεν με πιάνει ύπνος.... Τα φιλιά μου Πέτρα μου! 💌❣️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το κομπλιμάν Μαράκι μου όμορφο
      και γοητευτικό, επίσης! Να πας Καππαδοκία! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Πέτρα μου
    Είσαι θεά ψηφίζω ασπρόμαυρη γιατί σε αναδεικνύει πιο πολύ
    Όχι ότι το χρειαζεσαι αλλά έτσι γιατί τις αγαπώ

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πες μου ότι σε πήρανε στο Power of love, πες την αλήθεια.

    Μα τι ωραία πολύ όμως! Τι ωραία. Θα σταθώ μόνο στην ομορφιά και όχι στα δυσάρεστα. Πάντα καλοτάξιδη Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, έχω γελάσει πολύ με το σχόλιό σου, περί Power of love!
      Αν και, για να την πω την κακία μου, εκεί η ομορφιά είναι πλαστική
      ενώ εδώ φυσική (είπε η..μετριοπαθής!) Να είσαι καλά Χριστινούλι μου :)

      Διαγραφή
  9. υπέροχο ταξίδι!!!
    υπέροχες φωτογραφίες πραγματικά τις απόλαυσα όπως και το πρώτο μέρος!!!!
    ψηφίζω ασπρόμαυρη για την συγκεκριμένη φωτογραφία και έγχρωμη για τις υπόλοιπες!
    να είσαι καλά!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ μυστήριο κορίτσι! Να είσαι καλά κι εσύ :)

      Διαγραφή
  10. Νονούλι μου, όμορφες οι φωτογραφίες σου και πολύ ουσιαστικά τα λόγια σου στο υστερόγραφο.
    Κι επειδή δεν έχω τίποτα να προσθέσω στο υστερόγραφο, θα ευχηθώ απλά, να είμαστε καλά και να σε καμαρώνουμε στα ταξίδια σου! Σε φιλώ και σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ, ξέχασα και να ψηφίσω. Και οι δυο φωτογραφίες είναι πανέμορφες. Προτιμώ όμως, αυτή με τα χρώματα. Αν θέλω να θυμάμαι κάτι, το θέλω ολοκληρωμένο.
      ΥΓ: Πανέμορφη είσαι νονούλι, θα σε ματιάξουν, βάλε χάντρα θαλασσιά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ κουκλοβαφτιστηρόνιμου!

      Υ.Γ Από μια χάντρα τη θέλουμε αμφότερες!!!

      Διαγραφή
  11. Κι έλεγα , δεν θα ζηλέψουμε φέτος;
    Γεια σου Petra...Καρένινα!!!
    Ασπρόμαυρη !!! Σούπερ!
    και του χρόνου, με πιο γαληνεμένη ψυχή κι όχι άλλες απώλειες θα ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα έχω γελάσει πολύ!!!

      Υ.Γ Ευχαριστώ για την ευχή...

      Υ.Γ Τι ωραίο άβαταρ, με γεια!

      Διαγραφή
  12. Χαιρετώ το πιο πολυταξιδεμένο κορίτσι της γειτονιάς. Ωραίο ταξίδι και φωτογραφικό ρεπορτάζ, ωστόσο είμαι αναποφάσιστη στην επιλογή ασπρόμαυρης ή έγχρωμης φωτογραφίας αφού και στις δύο είσαι κούκλα.
    Αφού σου ευχηθώ όχι άλλες καταιγίδες σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
      Εύχομαι να συνεχίσω με πολλά ταξίδια :)

      Διαγραφή
  13. Πέτρα μου χαζεύω και συνάμα ταξιδεύω μαζί σου.
    Αγαπώ τα ταξίδια και μου λείπουν πολύ.
    Λάτρεψα εδώ τα παλιά σπίτια. Μοναδική τέχνη. Λίγο σε μας χτυπάει παράξενα η μαντήλα όντως. Πόσο θάθελα να μην υπήρχε στις γυναίκες αλλά...
    Μου έκανε εντύπωση η μεγάλη εκκλησία στην Αδριανούπολη, που μοιάζει σαν την Αγιά Σοφιά.
    Το παλιό τραίνο με την ιστορία του εκπληκτική. Το λιμάνι επίσης.
    Ναι πρέπει ο Τουρκικός λαός να έχει ζεστά στοιχεία φιλοξενίας. Ας οψεται η ηγεσία του και το παραμύθι που χώνει.
    Ευχαριστούμε από καρδιάς Πέτρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, την εκκλησία/τζαμί, την έφτιαξαν με στόχο να γίνει όντως
      πιο εντυπωσιακή. Απέξω τουλάχιστον, το κατάφεραν σε μεγάλο βαθμό.

      Διαγραφή
  14. Πάντα προσεγμένες οι φωτογραφίες των ταξιδιών σου, Πέτρα.
    Μας έχεις πάει σε τόπους μακρινούς και ενδιαφέροντες.
    Έρχομαι στο υστερόγραφό σου.
    Μπορεί ο γειτονικός λαός να είναι φιλόξενος, το κράτος του όμως είναι μόνιμος εχθρός μας. Και δεν είναι μόνο η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.
    Οι στρατιές των συμπατριωτών μας που επισκέπτονται τη γείτονα χώρα δεν επηρέασαν καθόλου την ηγεσία της να αλλάξει τις επιδιώξεις της. Αντί να ζήσουμε ειρηνικά, μάς απειλεί διαρκώς, και όχι μόνο σήμερα με τον χιτλερίσκο.
    Με αυτά τα δεδομένα, εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε τουρισμό σ’ ένα εχθρικό κράτος. Με ποια λογική άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...με την ίδια λογική που (όπως έγραψα και πιο πάνω),
      πηγαίνουμε για καζίνα και...οδοντίατρο, στα Σκόπια...

      Θα μου επιτρέψεις πάντως να συμπληρώσω, σε ο,τι με αφορά,
      ότι ο ταξιδευτής δεν εξαιρεί κάποια μέρη, επειδή οι ηγεσίες
      είναι ενάντια στη χώρα του. Επίσης, παρεμπιπτόντως, για μένα
      δεν υπάρχει (σαφής) διαχωρισμός λαού και κράτους. Η άσκηση
      εξουσίας απο τις εκάστοτε κυβερνήσεις, είναι άλλο θέμα.
      Έχω πάει 4 φορές στην Τουρκία, και κάθε φορά εισέπραξα
      την ίδια αποδοχή, αγάπη και σεβασμό από τους κατοίκους.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Πέτρα!
    Υπέροχες φωτογραφίες!!
    Δεν θα πήγαινα Τουρκία ειδικά τέτοιες μέρες, αλλά αυτή είναι δική μου άποψη.
    Πάντως ευχαριστώ που με πήρες διαδικτυακά μαζί σου.
    Πολύ μου άρεσε το ταξίδι!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ούτε εγώ πήγα τώρα Σερενάτα μου.
      Αυτό το ταξίδι το έκανα πριν από πέντε μήνες.
      Απλά το παρουσίασα τώρα. Σ' ευχαριστώ για τις φωτό :)

      Διαγραφή
  16. Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από το ταξίδι μου στην Τουρκία.
    Δεν ξέρω πως είναι η κατάσταση τώρα, γιατί εγώ πήγα πριν 10 χρόνια.
    Δεν μου αρέσει η τάση που έχουμε ως λαός να ψωνίζουμε στις γείτονες χώρες επειδή τάχα είναι πιο φθηνά. Όταν έμενα Σέρρες όλοι έτρεχαν στην Βουλγαρία ακόμα και για σούπερ μάρκετ. Στην Λέσβο περνάν απέναντι στο Αϊβαλί. Και τελικά κι βλακείες αγοράζουμε (γιατί τα προϊόντα είναι κάκιστα) και δεν στηρίζουμε την οικονομία μας.
    Είμαστε λαός της υπερβολής, έχουμε χάσει την αισθητική μας και μπερδεύουμε πράγματα.
    Όπως και να έχει όμως η Τουρκία έχει πολύ όμορφα μέρη για επίσκεψη αλλά μέχρι εκεί.
    Καλημέρα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γνωρίζεις το Σαν Μαρίνο -Ιταλία- θα σου πω
      ότι, εδώ και χρόνια, είχαν "στήσει" εκεί απίστευτα
      παζάρια με μπούρδες, και έβλεπες αποκλειστικά ταξίδια
      τών Ελλήνων εκεί, για να αγοράζουν...κινέζικα, με τη σέσουλα!
      Είμαστε ο ίδιος λαός, όσα χρόνια κι αν περάσουν!
      Απροπό, ξέρω καλά ότι αυτές τις ημέρες -του Πάσχα-
      θα πάει πολύς κόσμος στην Τουρκία, κι ας λένε.....

      Διαγραφή
  17. ο λαος ειναι οντως φιλοξενος οχι ολοι, υπαρχουν και οι φανατιλες αλλα στη φαση που ζουν και ζουμε τωρα δε θα πηγαινα
    ειναι ομορφη η γειτονικη χωρα , μιξη γοητευτικη αλλα ... ας προσεχαν με το σουλτανο που διαλεξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι ξέρουμε κι εμείς εδώ από "φανατίλες" πάντως...
      Κι εγώ αυτό το ταξίδι το έκανα πριν από πέντε μήνες.

      Διαγραφή
  18. Πέτρα καλησπέρα...
    Οι λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα.
    Κι αυτό το ξέρουν καλύτερα (κι από τους ίδιους τους λαούς) οι αφεντάδες
    και γι' αυτό καλλιεργούν με επιμονή το μίσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως ο δικός μας ο λαός, "έξω" πάει καλά, και μέσα εμφύλιος...

      Διαγραφή
  19. Πέτρα μου οι πολιτικές διαμάχες δεν εχουν σχέση με το λαό! Αγαπώ Τούρκικο λαό κι ας έχουν τρελό σουλτάνο. Ταξίδεψα στην Κωνσταντινουπολη 2 χρόνια πριν και πέρασα υπέροχα. Το εχω καημό που τώρα δυσκολεψαν τα πραγματα και δεν θα μπορέσω ευκολα να ξαναπαω.
    Ψηφίζω ασπρόμαυρη φωτο :)
    Σου εύχομαι να κάνεις πολλά τέτοια όμορφα ταξιδάκια
    Σε φιλώ
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ μόνο πως οι πολιτικές διαμάχες εντός (κάθε) χώρας,
      έχουν σχέση με το λαό, αφού μια χαρά τρωγόμαστε μεταξύ μας...
      Να είσαι καλά Μαρία και σε ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  20. Να πω ότι μου αρέσει το στυλ σου πρώτα και μετά να διαλέξω την έγχρωμη φώτο.
    Έχουμε πάει σε πολλά μέρη της Τουρκίας κι έχω να λέω για την εξυπηρέτηση και την ευγένεια των ανθρώπων εκεί.
    Το λέω και νευριάζω όταν συγκρίνω καταστάσεις.
    Στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να κρατήσει το εμπάργκο ακόμα κι όταν έρθουν τα παιδιά μας πίσω .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, μου στοίχισε που δεν ευνοούσαν οι συνθήκες
      για μιά καπελαδούρα! Ναι, συμφωνώ, επειδή πριν
      από μερικά χρόνια πήγα Ανατολία (κοινώς...στα βάθη
      της Ανατολής) και διαπίστωσα κι εγώ την ευγένεια τους.

      Διαγραφή
  21. Κουμπαρόνι - Καρένινα, τι να σου γράψω τώρα; Υπέροχες φωτογραφίες, και σ' ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου και το ζήσαμε έστω κι από εδώ μέσα.

    ΥΓ1. Εννοείται πως ψηφίζουμε ασπρόμαυρη ως πιο αρτιστίκ. <3
    ΥΓ2. Είστε μία κούκλα, κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκοκουμπαρόνιμου!
      Κι εσύ είσαι ένα μικρό αστεράκι ✿

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Πέτρα
    Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε
    σ ευχαριστώ που πέρασες και για το σχόλιο σου
    καλωσόρισες στην παρέα μας [αναγνώστες]
    μου αρέσουν και μένα τα ταξίδια [δεν ξέρω αν διάβασες την εισαγωγή μου]
    ωραίες όλες οι φωτος σου [προτιμώ τις έγχρωμες]
    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω σίγουρα ότι σου αρέσουν τα δελφίνια!
      Καλώς ξαναβρεθήκαμε και σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  23. Πέτρα Καρέννινα, δεν μπορώ να διαλέξω ποια φωτογραφία μου αρέσει περισσότερο, αφού η καθεμιά έχει τη χάρη της!
    Όλες σου οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές και σε συνδυασμό με τα λόγια μας ταξίδεψαν όμορφα.
    Όσο για το εμπάργκο, ναι, ίσως θα έπρεπε να το είχαμε κάνει εδώ και χρόνια...
    Αλλά τα ταξίδια είναι ταξίδια και θα μείνω στην ομορφιά τους και σε όσα μας προσφέρουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα υιοθετήσω την άποψή σου ότι τα ταξίδια είναι ταξίδια,
      και όσα μας προσφέρουν, είναι ανεκτίμητα... Ευχαριστώ Μαράκι :)

      Διαγραφή
  24. Ταξιδια δωσε μου και ξερό ψωμί Πετρίνα μου και το δικο σου ταξιδι.. ηταν απο αυτα που δεν θα προλαβω να παω..να εισαι καλα φιλεναδα.. που μας ξεναγησες εκεί που πηγες..εχω ακουσει τα καλύτερα για τον λαο της γείτονος..αλλα τους λυπαμαι με τον αρχηγό που έχουν.. και βεβαια ενα εμεπαρκο θα ήταν οτι επρεπε αλλα ποιοι εχουν τα κοτσια να το κανουν;
    Απο τις φωτογραφιες του ταξιδιού σου τις προτειμω όλες..χι..χι. απο την δική σου στο τραινο Πετρινα μου προτιμώ την ασπρόμαυρη γιατι μου θυμηζει τα νιατα μου..χα..χα.. να περνας ομορφα όπου και πηγαινεις.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, η ίδια φωτογραφία σε ασπρόμαυρη,
      είναι σα να είναι άλλης εποχής, Σμαράγδι!

      Διαγραφή
  25. Εχω περάσει απ τη Ραιδεστο 3-4 φορές οταν πηγα Κωνσταντινουπολη. Ειχα κανονισει ταξιδι στην Ανδριανουπολη,αλλα ακυρωθηκε λογω επικαιροτητας. Εισαι μια κουκλα Πετρα μου κ οι ληψεις σου υπεροχες.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!
      Καλό μήνα κι όλα καλά με τη δουλειά ;)

      Διαγραφή
  26. Όμορφες ολοζώντανες φωτογραφίες!! πάντα τέτοιες ομορφιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου! Φιλιά και καλημέρες και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφες φωτογραφίες, συνονόματή μου. Ναι, συμφωνώ, ο λαός της Τουρκίας είναι φιλόξενος και πολύ φιλικός. Τα προβλήματα δεν τα έχουν οι λαοί αλλά οι πολιτικοί. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουν οι πολιτικοί, αλλά τα μετακυλούν στους λαούς...

      Υ.Γ Απροπό πάντως, δεν είμαστε ακριβώς συνονόματες.
      Εγώ λέγομαι Petra. Το Mia είναι "τύπου..διευκρινιστικό",
      διότι, είμαι μόνο ΜΙΑ πέτρα, πόσες πέτρες να ήμουν;! :))

      Διαγραφή
  28. Αγαπη μου δεν εχεις μονο καλη πενα αλλα και καλη καμερα.!!!!!!Ειναι υπεροχες φωτογραφιες!!!!!αλλα για καλο και για κακο μεινε μακρια απο το τρενο...Σαγαπαω πολυ.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' αγαπάω πολύ! Είσαι το Καμάρι μου αφού!!
      Πάντως ο σταθμός είναι ανενεργός, άρα δεν διατρέχω
      κίνδυνο! Υ.Γ Ευτυχώς που άνοιξα το blog και μιλάμε! ✿

      Διαγραφή
  29. Σας ευχαριστώ όλους για τα πολύ όμορφα σχόλια!
    Επειδή στις δυο αναρτήσεις μου δεν έκανα καμία
    αναφορά στο Μουσείο Υγείας, όπου επισκέφτηκα,
    σας παραθέτω εδώ ένα λινκ, να το γνωρίσετε.
    Είναι ένα απο τα πιο ενδιαφέροντα μουσεία
    που έχω επισκεφτεί ανά τον κόσμο. Καλό μήνα!

    http://faretra.info/2016/08/01/smirni-mouseio-igeias-adrianoupolis-tous-iamatikous-ichous-nerou-mousikis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.