Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

✿ Επέτειος...


Ο,τι αρχίζει ωραίο..., να δεις πως το λέει το τραγούδι;.. Ο,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο... μόνο που στο ξεκαθαρίζω ότι εγώ είμαι από αυτές τις τύπισσες που δεν αφήνω κανένα περιθώριο για κανένα τέλος. Συνεπώς...

...πάμε πάλι από την αρχή: ο,τι αρχίζει ωραίο μπορεί να κάνει κάποια στιγμή "κοιλιά", αυλαία όμως, δεν κατεβάζει στην καμία! Και..ζωδιακώς να το πάρουμε, όταν πριν από έξι ολόκληρα χρόνια -11/11/2012- γεννιόταν το πρωί ένα blog στον αστερισμό τού Σκορπιού, δεν θα μπορούσε παρά να έχει αγωνιστικό πνεύμα, ισχυρή θέληση και...θεληματικό πηγούνι!

Στο μεταξύ, 6 χρόνια μετά, και μόλις πριν από μερικές ημέρες ανακάλυψα το...λογιστικό λάθος που έκανα, να γιορτάζω την επέτειο τού blog μαζί με την διακοπή τού καπνίσματος, μιας και, μόλις πριν από μερικές ημέρες συνειδητοποίησα ότι το κάπνισμα το έκοψα πριν από πέντε χρόνια! LOL !

Όπως και να 'χει, με μια ή με δυο επετείους, είμαι εδώ, έστω και..περαστική, μιας και με έχει πιάσει η καθημερινότητα από τη..μούρη και με έχει πατήσει κάτω! Από τη μια, μιά τρελή κούρσα γραφειοκρατίας (αθάνατη Ελλάδα), από την άλλη ένας κάλος (που πήγε το μυαλό σου μανίτσα;!;)..στη δεξιά παλάμη ("δεξιά", τι να πεις ρε φίλε;!), με κρατάνε μακριά από το πληκτρολόγιο, ως αναγνώστρια όμως προσπαθώ να είμαι εδώ, κι όλο αναζητώ τρόπους να επιστρέψω δριμύτερη! Και τέρμα μάχιμη!

"Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας, μόνο κάποιες στιγμές χωρισμού"!
Αφήστε δε που μεταξύ γραφειοκρατίας και κάλου, κατάφερα και έκανα κι ένα φθινοπωρινό ταξίδι, από αυτά που χρήζουν ξενάγησης ο κόσμος να χαλάσει, συνεπώς γλυκά μου, αναμένεται ξενάγηση για..Λίβανο! Έρχεται!


✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤ ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Λίγο πριν σας προσγειώσω στη Βηρυτό και τον απρόσμενα συναρπαστικό Λίβανο, εσάς τι ζώδιο είναι το blog σας; ~Art: Ashraful Arefin 

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

80 σχόλια:

  1. Καλά ξεμπερδέματα με την γραφειοκρατία!
    Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον την επόμενη ξενάγηση :)
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Θα χαρώ να σας ξεναγήσω ;)
      Πολλά φιλιά και καλό βράδυ✿

      Διαγραφή
  2. Τέλεια! Ανυπομονώ να δω τη ξενάγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάλος ; ω τι λες ! για δες τώρα που μπορεί να βγει ένας κάλος !
    Καλώς όρισες Πέτρα μου ! άντε και σε ψάχνουμε ντε !
    Έμπλεξες με την γραφειοκρατία ε ; γιατί τώρα το λες αυτό ; υπάρχει τέτοια διαδικασία εν Ελλάδι ; απαπαπα.
    Λίβανος ; χμμμ τι λες τώρα ! ενδιαφέρων προορισμός με πολλές και σημαντικές αναφορές.
    Περιμένουμε.
    Να είσαι καλά και γρήγορα περαστικά κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε και πάλι Γιάννη.
      Ναι, ο Λίβανος μεγάλη έκπληξη..!
      Θα σας τα πω αναλυτικά. Καλό βράδυ✿

      Διαγραφή
  4. Α ρε Πετρουλίνι αγαπημένο και έλεγα που σκέφτηκες να πας φέτος... Λίβανος ε! Αναμένω ξενάγηση.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπα καρμικό είναι το μπλογκ, μια και φέτος συγκεντρώνει όλα τα εντεκάρια (11/11/2+0+1+8)...
    Όσο έχεις κέφι, γράφεις!
    Περαστικά και για τη γραφειοκρατία και για το χέρι!
    Πάλι εγώ τον κάλο τον έχω εις την κεφαλή και δε λέει να υποχωρήσει ο άτιμος...!
    Εννοείται ότι ο Λίβανος θα είναι πολύ ενδιαφέρον με τη δική επιμέλεια ;-)

    Δε χάθηκες πάντως μόνο εσύ. Χαμένη εσύ, χαμένη κι εγώ και γενικά ένα σκορποχώρι έχουμε γίνει. Ο καθένας στα δικά του. Ευτυχώς είπα να ξεκινήσω όσο έχω λίγο χρόνο και διάθεση τη γύρα επιτέλους.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τώρα;; 3 εντεκάρια; Κάτι θα σημαίνουν, είναι σίγουρο.
      Γενικώς ο αριθμός 11 λένε ότι κρύβει ένα μυστήριο :)
      Πήρα μια ανάσα με τη βόλτα μου στα blogs και ξανά μανά γραφειοκρατία :(

      Διαγραφή
  6. Κοίτα που θα παρακαλάμε να βρέχει εισιτήρια πάνω στο κεφάλι σου, για να πηγαίνεις ταξίδια και μετά να 'ρχεσαι και να μας εξιστορείς τις εμπειρίες σου και να λέμε -επ' ευκαιρίας- και δυο κουβέντες. 😂

    Περαστικά, και προσμονώ την επάνοδο, κουμπαρόνι μου. 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άμα δείτε ότι δεν βρέχει εισιτήρια,
      χάθηκε ένας "μαραθώνιος" βρε παιδιά;!;!
      Χαχαχα! Ναι κουμπαρόνι, ανέμενε ταξιδάκι✿

      Διαγραφή
  7. Ε ναι Πέτρα μου ξαπόστασες για λίγο και πάλι εδώ είσαι !! Τώρα για ταξίδι ήμουν σίγουρη ότι ήταν στο πρόγραμμα και να σε πω φοβήθηκα μήπως σε κράτησαν κάπου μακρυά!!!
    Οποία ανακούφησις!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ✿ Μπα, επέστρεψα στη ρουτίνα και στο τρέξιμο.
      Που θα βρω αλλού τόση γραφειοκρατία για! :)))
      Με γεια το άβαταρ Νικολίτσα μου ✿

      Διαγραφή
  8. Καλώς την.
    Σε σκεφτόμουν κι έλεγα που να πήγε πάλι 😊😊😊😊😊
    Πολύ ενδιαφέρον μου ακούγεται το τσξιδι σου στο Λίβανο .
    Όσο για την γραφειοκρατία, περαστικά σου.
    Πρέπει να έχεις αντοχή και υπομονή παχυδερμου σ αυτή τη χώρα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ρένα μου! Ανυπομονώ να σας μιλήσω για τον Λίβανο και να σας δείξω και φωτογραφίες ;) Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  9. Καλώς την να κι ας άργησε!! :) :)

    Εύχομαι στο μπλογκ σου χρόνια πολλά κι εσύ να είσαι καλά κι άκαπνη για να το/μας απογειώνεις!!
    Μαθαίνω θα προσγειωθούμε Λίβανο...αναμένω τα περαιτέρω!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι για τις ευχές.
      Αναμένεται προσγείωση οσονούπω :)
      Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  10. To ταξίδι νίκησε (ή έστω υπερέβη) τη γραφειοκρατία;
    Aναμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ταξίδι πάντα νικάει/υπερβαίνει τα πάντα.. Καλό βράδυ φίλε Ευρυτάνα :)

      Διαγραφή
  11. Μας έλειψες, αλλά θα μας αποζημιώσεις με μία ωραία όπως πάντα ξενάγηση...
    Ξεκούρασε το χέρι σου και σε περιμένουμε !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω δυνάμεις, μη νομίζεις! Φιλιά πολλά Ράνια μου γλυκιά ✿

      Διαγραφή
  12. Γεια σου, Πέτρα.
    Χαιρετίζω την κατηγορηματική σου δήλωση για την συνέχιση αυτού τού ωραίου μπλοκ. Αξίζει.
    Σε συγχαίρω για την αντικαπνική σου νίκη. Έχω γνωρίσει εκ του σύνεγγυς πολλούς συναδέλφους μου που απέτυχαν επανειλημμένα. Είναι πράγματι μια μεγάλη νίκη.
    Για τα άλλα καλή αντοχή.
    Όσο για την Εθνική μας Γραφειοκρατία, ποτέ δεν πεθαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά φίλε Άρη, η διακοπή τού καπνίσματος, είναι η μεγαλύτερή μου νίκη, καθότι υπήρξα δεινή καπνίστρια για πολλά χρόνια.. Θα χαρώ να σε δω στην ξενάγηση ;) Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Καλώς όρισες!! Χαίρομαι που δεν κατεβάζεις αυλαία. Και χαίρομαι που είσαι καλά. Περαστικά στο χέρι.Αναμένουμε περιγραφή ταξιδιού.
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Αννούλα. Όσο αντέχω θα γράφω.
      Το ίδιο εύχομαι και για εσάς! Καλό βραδάκι ✿

      Διαγραφή
  14. Νονούλι, έχω μια υποψία ότι το τραγούδι δεν το έχει πει αρχικά ο Σάκης. Έχω την εντύπωση πως το λέει άλλος αοιδός. Αλλά δεν παίρνω κι όρκο!
    Εγώ νονούλι μου χαίρομαι να σε διαβάζω και θα χαίρομαι όσα χρόνια κι αν περάσουν.
    Γιατί είσαι No1!
    Όπως και να 'χει θα ευχηθώ με την ψυχή μου χρόνια πολλά στο blog και τα καλύτερα σε εσένα, γιατί σου αξίζουν όλου του κόσμου τα καλά!
    Περαστικά στο χεράκι σου και γρήγορα για να επιστρέψεις κοντά μας!
    Πολλά ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαφτιστηρόνιμου, ευτυχώς που μου είπες για το τραγούδι και το διόρθωσα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ξέρεις ότι νιώθω τα ίδια για εσένα και δεν είναι απλή ανταπόδοση! (το λάδι ευθύνεται χαχα!) Υ.Γ Εντύπωση μού έκανε που δεν σχολίασες καθόλου την αναμενόμενη ξενάγηση! ✿

      Διαγραφή
    2. Νονούλι μου εννοείται πως το περιμένω πως και πως! Έχω ακούσει πως εκτός όλων των όμορφων στον Λίβανο, είναι υπέροχο και το φαγητό!
      Πάντα περιμένω τις ξεναγήσεις σου! Γιατί τις παρουσιάζεις ξεχωριστά και μας ταξιδεύεις με τον πιο ωραίο και ξεκούραστο τρόπο!
      Αλλά το έγραψα δυο φορές πριν δημοσιευτεί το σχόλιο (δε με θέλει ο Blogger σας λέω!) και προφανώς τη δεύτερη φορά δε το έγραψα (γιατί δε τα κάνω copy τα σχόλια, για παν ενδεχόμενο!!Εεεμ!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Θα σας τα διηγηθώ όλα κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ✿

      Διαγραφή
  15. Βρε..βρε καλως τα ματια μου τα δυό.. καλα σε πηρε εμενα το ματι μου κάπου Πετρίνα μου...λέω βρε μπας και δεν ειδα καλά;
    Και έτρεξα... δεν το λες αφου από προχθες σε ειχα στο νου μου και με χαρα σε "ειδα" εδώ..να γιορτασεις μαζι μας τα γενεθλια αυτου που μπλοκ.. που οι σκεψεις του κάνουν θορυβο...αφου τα λέει χυμα και τσουβαλάτα.. που λενε..
    Χαιρομαστε που είσαι φιλεναδα..και οι ευχες μας να είσαι εδώ για όσο εσυ θέλεις ..που μακαρι να ειναι για πολλα χρονια.. να τα λες και να τα φχαριστιεσαι κορίτσι μου ..περαστικούλια σου γενικώς..
    Θα περιμενουμε να πεταξουμε μαζι σου στο Μαροκο ναι; φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου, γύρνα πίσω, πλιιιιιζ!!! ΔΕΝ πετάμε για Μαρόκο!
      (αν και σας έχω ξεναγήσει κι εκεί παλαιότερα!), αλλά για Λίβανο!
      Και θα σε περιμένω κι εσένα με μεγάλη μου χαρά. Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
    2. Ελα μπορει να αργησα αλλα γυρισα ..αφου σε πηγα στο Μαροκο..χα..χα..ενταξει τι Μαροκο τι Λίβανος βρε αγαπη μου ..κάποια Αλτχάϊμερ..την εκανε την λοξοδρομιση.. ταξιδι να ειναι και όπου ναναι..χα.χα..

      Διαγραφή
    3. Πίστεψέ με Σμαραγδάκι μου, έχουν πολλές διαφορές! :) Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. χα..χα το ασχέτου ειμαι...φιλεναδα.. θα περιμενω τις διαφορες να της μαθω ναι;φιλακια

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Πέτρα μου. Το δικό μου μπλογκοσπιτάκι είναι Ταύρος, όπως τον ωροσκόπο μου (μόλις τώρα το συνειδητοποίησα)!!!!!!!!!! Εγώ όμως είμαι Σκορπίνα, όπως το μπλογκ σου!!!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, φίλη μου και σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμη μπλογκοχρόνια!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, βλέπω ότι έχουμε κοινά, ζωδιακώς :))
      Καλώς ξαναβρεθήκαμε Μία μου και σε ευχαριστώ
      για τις ευχές. Ανταποδίδω τα μάλα. Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  17. Κορίτσι, μας έλειψες!
    Για όλα τα άσχημα εύχομαι περαστικά κι αγύριστα! (Σε φάση γκαντεμιάς με βρίσκεις...)
    Για όλα τα όμορφα εύχομαι να σου κατσικωθούν!
    Αφήνω... αγωνιστικούς χαιρετισμούς και φιλιά (πολλά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στα όρη στα άγρια βουνά" η γκαντεμιά σου Αλεξανδρούλι μου! ✿
      Ανταποδίδω τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς και σε περιμένω στην ξενάγηση ;)

      Διαγραφή
  18. Καλώς τηνα κι ας άργησε! Περιμένουμε ανταπόκριση από Λίβανο ανυπερθέτως! Για τα υπόλοιπα υπομονή... τί να κανουμε κι εμείς οι γραφειοκράτες; Κλέφτες να γίνουμε; Να τα εκατοστήσει το blog σου. Περάσαμε ανεπανάληπτες στιγμές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ντε, ζει κανείς χωρίς γραφειοκρατία;! Να 'μαστε και λογικοί!✿

      Διαγραφή
  19. Κι εσύ χαμένη από το blog, διαβάζω. Κι εγώ χαμένο (♪ κορμί με φωνάζουν κι αλήτη ♫) αλλά Λίβανο ΔΕΝ πήγα! Οπότε περιμένω εναγωνίως την ξενάγησή σου (διότι φάτε μάτια ψάρια...)
    Χρόνια πολλά για το blog, χρόνια πολλά και σε εσένα, χρόνια πολλά - και άλλα τόσα όλο υγεία!- και για τη διακοπή του καπνίσματος! Για το τελευταίο ειδικά μακάρι να σου μοιάσω. :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε "μπρος" τη διακοπή τού καπνίσματος..
      Εσύ, ένα παιδί τής φύσης, και να καπνίζεις;! ✿

      Διαγραφή
    2. Και ο καπνός, της φύσης φυτό είναι, αλλά μην το πεις πουθενά και μας λένε ότι δικαιολογούμαστε! :)
      Έβαλα μπρος, πώς δεν έβαλα! Το γύρισα εδώ και 2 χρόνια περίπου σε ηλεκτρονικό. Μαχαίρι το άλλο. Και από τη διακοπή του έβαλα και πέντε κιλά δωράκι... και δώσ'του βουνά μετά για να τα χάσω! :))

      Διαγραφή
    3. Σε καλό δρόμο είσαι! Άσε που έχεις δικαιολογία που παίρνεις τα βουνά! ;)

      Διαγραφή
  20. Ρολάρω,ρολάρω,ρολάρω (μήπως γράφεται με δύο λου;;;;;) και όσο ξαναρολάρω, σκέφτομαι οτι για να λείπεις καιρό απο την μπλογκόσφαιρα, τουλάχιστον ως γραφούσα και όχι ως αναγνώστρια , αλλά ταυτόχρονα να συνεχίΖεις να έχεις και τοσους πολλούς σχολιαστές ,σημαίνει οτι κάτι έχεις κάνει καλά αυτά τα 6 χρόνια Πέτρα! Είσαι μία απο τις σταθερές αυτού του χώρου. Έχεις πάντοτε γνωμη,χιούμορ,άποψη και αυτογνωσία. Δεν συμβαδίζουν σε κάποιες περιπτώσεις οι αποψεις μας, αλλά αυτό είναι και το φυσιολογικο😊
    Σου εύχομαι αυτο το ιστολόγιο να τραβηξει χρονικά για όσο επιθυμείς και να έχεις πάντοτε αυτή την πυγμή σε οτι υποστηριζεις και γράφεις! ΥΓ Είσαι ένα ξανθό μωρο με καυστικό χιούμορ! 😊 Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω ρε συ Μάκη, ενόσω σε διαβάζω, έχω λιώσει, αλλά όταν φτάνω ειδικά στο:
      "Είσαι ένα ξανθό μωρό"! (καλά, και..με καυστικό χιούμορ!) εξαϋλώθηκα!!!!
      Πραγματικά, μεγάλη μου τιμή τα λόγια σου και σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!✿

      Διαγραφή
  21. Να είσαι γερή και δυνατή. Σου εύχομαι πολλά μπλογκοχρόνια και πολλά πολλά ταξίδια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω από καρδιάς Μαράκι! Κι εσύ να χαίρεσαι το κουκλομπεμπέ! Φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  22. Όπως κατάλαβες τα blog μας είναι το ίδιο ζώδιο και μάλιστα παραλίγο δίδυμα...! :-)
    Εύχομαι περαστικά και γρήγορη επάνοδο, τώρα για το χρόνο δεν θα σου μιλήσω εγώ, καταλαβαίνω απόλυτα πλέον όλες τις τρελές μανούλες που τρέχουν να τα προλάβουν όλα..!
    Χρόνια πολλά στα μπλογκάκια μας λοιπόν, να τα χαιρόμαστε και να είμαστε γερές να δημιουργούμε!
    Ανυπομονώ για το ταξίδι σου και σε ζηλεύω πάραυτα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή Μανούλα κι εσύ στη σειρά, αμέσως μετά το Μαράκι,
      να χαίρεσαι το μπεμπέ σου και να ζεις μαζί του μεγάλες στιγμές!
      Όντως, πολύ δύσκολος ο ρόλος τής μητέρας και δη της εργαζόμενης..✿

      Διαγραφή
  23. Ανεξαρτήτως επετείων, πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω", Πετράδι μου!
    Όλα να είναι περαστικά πάντα και η ζωή να σου επιφυλάσσει εκπλήξεις ευχάριστες, σαν την εμφάνισή σου εδώ! (Γιατί ήταν! Όντως!)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Γιαννούλι μου! ✿
      Κι εσύ να είσαι πάντα χαρούμενη με το αγόρι σου
      και να περνάτε σούπερ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Έτσι να τα γιορτάζουμε τα blog μας βρε παιδιά. 11/11 γεννήθηκα, στις 10/11 γιορτάζει το blog μου ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ (έτυχε αφού γεννήθηκε τότε) πρόσφατα 11/11 βγήκε επίσημα (και επιτηδες) στον αέρα το φωτοblog μου....και γενικά Σκορπιός παντού γιατί συγγνώμη είμαστε πολύ ξεχωριστοί. Αχαχα! Πάντως οπότε κάνω βόλτα στην blogογειτονια παντα μπαίνω στο δικό σου να δω αν δω παρουσία σου... Αλλα εντάξει λεω τρέξιμο θα έχει... Μετά κατι βλεπω στο φατσιβιβλιο και λεω ενταξει καλά θα είναι. Τι να ευχηθώ; οσο και να απουσιάζει λογω της κσθημερινοτητας και των παλιουποχρεωσεων... Να είσαι παρούσα στο blogοσπιτάκι σου γιατί είναι δικό σου δημιούργημα και ξερω ποσο το αγαπας. Το νιώθω το νιωθουμε ολοι ολα αυτά τα χρόνια. Δημιουργία, έκφραση και γιατί οχι; να τα βγαζεις απο μέσα σου τα καλως και τα κακως κείμενα οπως κάνεις πάντα με τον δικό σου χιουμοριστικό τρόπο και γραφή. Περιμένω να 'ταξιδέψω' κι Εγώ στο καινούργιο σου ταξίδι.
    💌❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εσύ είσαι εντελώς "δικό μου παιδί"! Πιο ταύτιση δεν έχει 😊
      Εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και στα δυο σου blogάκια, στο γνωστό,
      αλλά και στο καινούργιο! Να μας χαρίσεις ωραίες φωτογραφικές Στιγμές! ✿

      Διαγραφή
  25. Κορίτσι μου γλυκό έχω ψιλοχαθεί αλλά πάντα ρίχνω μια ματιά στα αγαπημένα μου στέκια.Να είσαι πάντα γερή χαρούμενη και τρελούτσικη για να μας ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο. Σμουατς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιλοχαμένες κι οι δυο γύρνα σε παρακαλώ!! 😊
      Να είσαι καλά κι εσύ κοριτσάκι και σ' ευχαριστώ! ✿

      Διαγραφή
  26. Ωωω χρονια πολλα χρονια καλα!!!
    Εμενα ειναι παρθενος το δικο μου μπλογκ!
    Καλη συνεχεια στα ταξιδια σου! Διαδικτυακα αλλα και κανονικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ✿ Χριστινούλι μου, σε περιμένω στην απογείωση, μην ξεχνιόμαστε! ;)

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά! Να έχει μία υπέροχη συνέχεια το blog σου, τόσο ψυχοθεραπευτική (για όλους εμάς που σε διαβάζουμε αλλά και για σένα) όσο και ενδυναμωτική!
    Όσο για το ταξίδι και την ξενάγηση που θα ακολουθήσει,ανυπομονώ, καθώς η ανατολή (μέση και λοιπή...) πάντα με γοήτευε.
    Φιλί σου στέλνω για καλή δύναμη στα περαστικά τρεχάματα!
    ✰Lia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, η ανατολή (μέση και λοιπή) έχει γοητεία,
      αλλά και κινδύνους... Θα τα πούμε στο Ταξίδι ;) Φιλιά Λία μου ✿

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά γενικώς!
    Και περαστικά στο χέρι!
    Λοιπόν, κάτσε να δω τα ζώδια των βλογςςςς μου...
    Το πρώτο το άνοιξα στον αστερισμό του κριού, αλλά είχαμε πολλές συγκρούσεις και το έκλεισα.
    Το δεύτερο, όπου και με γνώρισες, ήταν τοξότης, καλό δεν λέω, αλλά πολύ χαρούμενο για την βαθύτερη ψυχοσύνθεσή μου, οπότε το έκλεισα και αυτό!
    Το τρίτο, δηλαδή αυτό που διατηρώ τώρα, το άνοιξα ανήμερα στα γενέθλιά μου και κατά τον Λεφάκη είναι σκορπιός.
    Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό, αλλά συνεννοούμαι καλύτερα μαζί του από ότι με τα προηγούμενα!
    Καλημέρα Μία Πέτρα και πάλι έτη πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε, κι άλλος Σκορπιός! Αγαπώ!
      (στο μεταξύ εγώ από ζώδια είμαι στούρνος, αλλά να 'χαμε να λέγαμε!)
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές Αρτίστα μου, κι εσύ ο,τι επιθυμείς! ✿

      Διαγραφή
  29. Αν και εγώ έχω σημειώσει ρεκόρ απουσιών από το μπλόκιγκ, θα ευχηθώ χρόνια πολλά και καλά , περαστικά στο χεράκι και θα σε ακολουθήσω οπωσδήποτε στο οδοιπορικό και την ξενάγηση στον Λίβανο....το έχω ανάγκη , γιατί έδώ και έναν χρόνο σχεδόν, κάνω οδοιπορικά στην ελληνική γραφειοκρατία και το εθνικό σύστημα υγείας....(τραγικά απαράδεκτα και τα δύο).....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έχουν γοητεία τα οδοιπορικά εν μέσω.. γραφειοκρατίας;!
      Είμαστε αχάριστοι ώρες ώρες! Σε περιμένω στην ξενάγηση, το νου σου! ✿

      Διαγραφή
  30. Ciao, Petra!!! Να 'μαι κι εγώ εδώ μετά από πολύ καιρό να διαβάζω το όμορφο κείμενό σου...Και μάλιστα ένα κείμενο για μια επέτειο: "Να 'σαι γερή και δυνατή να γράφεις έτσι όμορφα για πολλά πολλά χρόνια"...Την αγάπη μου!!!

    *Κι ένα ποίημα του Ελύτη με τον ίδιο τίτλο (Επέτειος) του Ο. Ελύτη:

    -Ο. Ελύτης, "Επέτειος"

    Έφερα τη ζωή μου ως εδώ
    Στο σημάδι ετούτο που παλεύει
    Πάντα κοντά στη θάλασσα
    Νιάτα στα βράχια επάνω, στήθος
    Με στήθος προς τον άνεμο
    Πού να πηγαίνει ένας άνθρωπος
    Που δεν είναι άλλο από άνθρωπος
    Λογαριάζοντας με τις δροσιές τις πράσινες
    Στιγμές του, με νερά τα οράματα
    Της ακοής του, με φτερά τις τύψεις του
    Α, Ζωή
    Παιδιού που γίνεται άντρας
    Πάντα κοντά στη θάλασσα όταν ο ήλιος
    Τον μαθαίνει ν’ ανασαίνει κατά κει που σβήνεται
    Η σκιά ενός γλάρου.

    Έφερα τη ζωή μου ως εδώ
    Άσπρο μέτρημα μελανό άθροισμα
    Λίγα δέντρα και λίγα
    Βρεμένα χαλίκια
    Δάχτυλα ελαφρά για να χαϊδέψουν ένα μέτωπο
    Ποιο μέτωπο
    Κλάψαν όλη τη νύχτα οι προσδοκίες και δεν είναι πια
    Κανείς δεν είναι
    Ν’ ακουστεί ένα βήμα ελεύθερο
    Ν’ ανατείλει μια φωνή ξεκούραστη
    Στο μουράγιο οι πρύμνες να παφλάσουν γράφοντας
    Όνομα πιο γλαυκό μες στον ορίζοντά τους
    Λίγα χρόνια λίγα κύματα
    Κωπηλασία ευαίσθητη
    Στους όρμους γύρω απ’ την αγάπη.

    Έφερα τη ζωή μου ως εδώ
    Χαρακιά πικρή στην άμμο που θα σβήσει
    Όποιος είδε δυο μάτια ν’ αγγίζουν τη σιωπή του
    Κι έσμιξε τη λιακάδα τους κλείνοντας χίλιους κόσμους
    Ας θυμίσει το αίμα του στους άλλους ήλιους
    Πιο κοντά στο φως
    Υπάρχει ένα χαμόγελο που πληρώνει τη φλόγα–
    Μα εδώ στο ανήξερο τοπίο που χάνεται
    Σε μια θάλασσα ανοιχτή κι ανέλεη
    Μαδά η επιτυχία
    Στρόβιλοι φτερών
    Και στιγμών που δέθηκαν στο χώμα
    Χώμα σκληρό κάτω από τ’ ανυπόμονα
    Πέλματα, χώμα καμωμένο για ίλιγγο
    Ηφαίστειο νεκρό.

    Έφερα τη ζωή μου ως εδώ
    Πέτρα ταμένη στο υγρό στοιχείο
    Πιο πέρα απ’ τα νησιά
    Πιο χαμηλά απ’ το κύμα
    Γειτονιά στις άγκυρες
    –Όταν περνάν καρίνες σκίζοντας με πάθος
    Ένα καινούριο εμπόδιο και το νικάνε
    Και μ’ όλα τα δελφίνια της αυγάζ’ η ελπίδα
    Κέρδος του ήλιου σε μι’ ανθρώπινη καρδιά–
    Τα δίχτυα της αμφιβολίας τραβάνε
    Μια μορφή από αλάτι
    Λαξεμένη με κόπο
    Αδιάφορη άσπρη
    Που γυρνάει προς το πέλαγος τα κενά των ματιών της
    Στηρίζοντας το άπειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Petra,μου βγήκε το παραπάνω σχόλιο με τον κωδικό της μικρής κόρης μου... Ο Γιάννης Τζήκας είμαι από το "Λόγο παράταιρο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη και σ' ευχαριστώ πολύ για την "Επέτειο" τού Ελύτη ✿
      Θα καταλάβαινα ότι είσαι εσύ, από το χαρακτηριστικό σου "Ciao, Petra!"

      Διαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία! Και καλωσόρισες! ✿

      Διαγραφή
    2. Α, Μαρία, ξέχασα να σου πω ότι σε περιμένω κι εσένα στην ξενάγηση για Λίβανο!

      Διαγραφή
  33. Πετράδι μου αγαπημένο, δεν ξέρω αν εγώ ξεπερνώ την Κλαυδία ή εκείνη εμένα στις απουσίες... να που έτυχε όμως να περάσω μέρα γιορταστική!! Να τα χιλιάσει η δυναμική γωνιά σου με το θεληματικό πηγούνι (μ' έκανες λιώμα) και τις σταράτες κουβέντες και να είσαι πάντα καλά!!
    Φιλιά κορίτσι πολλά πολλά!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, Μαρινάκι μου, κι εγώ εντελώς χαμένη στο διάστημα είμαι :(
      Σε περιμένω στην ξενάγηση! ;) Φιλιά πολλά ✿

      Διαγραφή
  34. Ο μόνος λόγος για να κλείσουμε αυλαία θα είναι για να κρύψουμε τα χρόνια μας και να κάνουμε κάτι καινούριο και να παριστάνουμε τις καινούριες μπλόγκερς. Όλοι εδώ με τα απαραίτητα διαλύματα μας. Πολύχρονο το σκοπάκι σου το δικό μου είναι ταυράκι και γι αυτό ταίριαξαν τα παιδιά μας. Έχω καημό να σχολιάσω τη λίστα και έχω να πω πως δεν υπήρξα ποτέ καπνίστρια κι όμως όταν έχω νεύρα θέλω πολύ να ανάψω ένα τσιγάρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τώρα, αν θέλουν να καπνίσουν και οι μη καπνιστές,
      φαντάσου πόση δύναμη ασκεί η βλακεία κι η παλιανθρωπιά επάνω μας..
      ✿ Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ Χριστινούλι μου!

      Διαγραφή
  35. Γεια σου Πέτρα μου τι κάνεις;
    Χαίρομαι πολύ που δεν υπάρχει τέλος...μου αρέσει πολύ να διαβάζω τις αναρτήσεις σου...για μένα πάλι μάλλον έχει έρθει το τέλος, μαζί με το κοριτσάκι μου... <3
    Περιμένω εναγωνίως το ταξίδι σου...ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα ταξίδια, έστω και διαδικτυακά...!!!!
    Φιλάκια πολλά και μη ξεχνάς να χαμογελάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που τα λέμε μετά από καιρό Ωραιοζήλη μου!
      Οι δικές σου υποχρεώσεις είναι πιο γλυκές, είναι σίγουρο ;)
      Πολλά φιλιά και ραντεβού στον..Λίβανο! ✿

      Διαγραφή
  36. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές!
    Για όσο αντέχεις και μπορείς να έχεις τον ίδιο δυναμισμό, εύχομαι ολόψυχα να συνεχίζεις.
    Ο λόγος σου είναι μοναδικός, όπως και το καυστικό σου χιούμορ, οπότε χρειάζεσαι.
    Αναμένω Λίβανο!
    Πολλά φιλιά ( και καλή συνέχεια στις καλές και υγιεινές συνήθειες. Στο κάπνισμα αναφέρομαι ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω από καρδιάς!!!
      Ε ναι, καλό είναι να μείνουμε μάχιμες για πολλά χρόνια ακόμα ;)

      Υ.Γ Ο Λίβανος έχει αναρτηθεί ήδη και σε/σας περιμένει! ✿

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.