Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

╰✿╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Χριστουγεννιάτικες Ευχές!

                                     

Και πάλι λες δεν είναι δυνατό
όλες αυτές οι ευχές να ψεύδονται
και πάλι λες δεν είναι δυνατή
τέτοια πανταχόθεν σύμπτωση,
δεν είναι δυνατή
τέτοια πανταχόθεν συμπαιγνία.
Κώστας Μόντης  
Για τις ευχές που αναγράφονται στις "χριστουγεννιάτικες κάρτες"
από τη συλλογή "και τότ' εν ειναλίη Κύπρω~1974
Foto: Pinterest
Καλά Χριστούγεννα με Υγεία!


✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤  ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰
Η ανάρτηση και το τραγούδι ΕΔΩ είναι αφιερωμένα σε μια φίλη που μίλησα μαζί της πρόσφατα
 και, αντί να της δώσω εγώ δύναμη, μου έδωσε εκείνη, μαζί με ένα μεγάλο μάθημα ζωής... 
❤ Με την ευχή από καρδιάς, να της δώσει επιτέλους η ζωή  σύντομα, όσα της στερεί άδικα 

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

46 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Αρτίστα μου! 🎄 (αντιγραφή κανονική!!!)

      Διαγραφή

  2. Καλά να περάσεις πέτρα μου!καλά κι ευλογημένα
    Χριστουγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα Χριστουγεννα να χεις συμπεθέρα μου!! Υγεια μόνο!! Και θέατρο!! 🎄🎭
    Πολλά πολλά φιλιά!! (Τα άλλα α λα τελεφών) 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά συμπεθερόνι μου!
      Παρακολουθούμε μανιωδώς τα θέατρα μην χάσουμε κάνα καλό! ✿

      Διαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία Πέτρα μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα με υγεία! Τι πιο σημαντικό από την υγεία; Όλα τα άλλα θαρρώ φτιάχνονται.
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά τα μικρά γράμματα στο τέλος, ας είναι και η δική μου ευχή. Και για τη φίλη σου και για όλους!
    Χρόνια πολλά,Πετράδι μου! Υγεία και ζεστή καρδιά!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Γιαννουλάκι μου! Χρόνια πολλά με υγεία και καλές γιορτές! ✿

      Διαγραφή
  7. Οι ευχές παίρνουν άλλο νόημα με αυτές τις κάρτες! Πανέμορφες, με έβαλαν μέσα στο κλίμα των ημερών με πολύ γλυκό τρόπο!
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου με τις ομορφιές σου και τη χαρούμενη διάθεση που μας εμπνέεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μακάρι να σας μεταδίδω χαρούμενη διάθεση και έμπνευση!
      Καλές γιορτές Μαράκι μου και χρόνια πολλά και καλά! ✿

      Διαγραφή
  8. Ξέρω και νιώθω ότι κάθε φορά που θα επισκεφτώ εδώ το σπιτικό σου, εικαστικά αυτό που θα συναντήσω είναι κάτι το μοναδικό και ιδιαίτερα όμορφο. Ειλικρινά έχω αναρωτηθεί για τις πηγές σου.
    Αλλά το πιο σημαντικό είναι οι ζεστές σου ευχές.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου. Με όλες μου τις ευχές. Και εύχομαι να μην είναι συμπαιγνία μάταιης αναζήτησης αλλά πραγματικότητα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χαίρομαι για τις φωτογραφίες!
      Πίστεψέ με, είναι...πολλές οι ώρες που τις ψάχνω στο διαδίκτυο!
      Χρόνια πολλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου! ✿

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Καλά Πέτρα μου, με υγεία, αγάπη, ευτυχία, όνειρα και πολλά χαμόγελα...Φιλιά Χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Αννίκα μου γλυκιά!
      Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια σου και καλές γιορτές! ✿

      Διαγραφή
  10. Καλές γιορτές, Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά με Υγεία και πολύ δύναμη, χαμόγελα και όσο μπορούμε λίγη αισιοδοξία μπας και έρθουν λίγο τα καλύτερα.
    Τα φιλιά μου Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό Μαράκι, να είσαι πάντα καλά και να "αυγατίζεις"
      τις όμορφες -και τις φωτογραφικές σου!- στιγμές! ✿
      Πολλά φιλιά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  11. Καλές γιορτές Πετράδι μου να περάσεις όπως επιθυμείς !!! Με συγκίνησαν τα ψιλά γράμματα σου και προσθέτω τις ευχές μου για τη φίλη σου !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συγκινήθηκα πολύ από τη δύναμή της...
      Καλές γιορτές Νικολίτσα μου! Πολλά φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  12. Ψεύδη άδολης συμπαιγνίας.
    Φέρουν μέσα τους μια παραμυθία απέναντι στην τραγική γνώση τής θνητότητάς μας.
    Ψεύδη αβλαβή. Γι’ αυτό και παγκοίνως αποδεκτά.
    Καλή χρονιά, Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύστοχος όπως πάντα! Χρόνια πολλά και καλά Άρη μου! Καλές γιορτές ✿

      Διαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά!!!
    Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!!!
    Καλές Γιορτές εύχομαι με υγεία,αγάπη και κάθε ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές με υγεία Μαράκι μου! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς! ✿

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά κι από δω (αν και καθυστερημένα..)
      Χριστινάκι μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! ✿

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά Πετρα μας! 🎉 Με υγεία και με αγάπη και κάθε ευλογία Κυρίου στη ζωή σου! Κι είθε να έρθουν όλα κατ ευχήν και στη ζωη της φίλης σου αλλά και όλων όσων αδικά ταλαιπωρουνται... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτίστως εκείνοι που τους ταλαιπωρεί η ζωή...
      Μακάρι να πάνε όλα καλά! Ευχαριστώ πολύ Λία μου,
      κι εσύ να περάσεις όμορφα όλες τις ημέρες! Φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά! Καλό υπόλοιπο γιορτών και μια καινούρια χρονιά που θα γλυκάνει τις πίκρες της παλιάς και θα φέρει πολλές χαρές εύχομαι. 😙 Πολλά φιλιά γιορτινά! 🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω από καρδιάς, Αλεξανδρούλι μου!
      Καλό γιορτινό υπόλοιπο με όμορφες στιγμές! Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με Υγεία και απο εδώ Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γλυκεια μου Πέτρα χρόνια πολλά. Ηρθα κι εγώ να αφήσω τις ευχές μου στη δική σου γωνίτσα
    Να περάσεις όμορφα. Καλό υπόλοιπο εορτών και καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό υπόλοιπο γιορτών κι όλα με το καλό Μαράκι! Χρόνια πολλά με υγεία ✿

      Διαγραφή
  19. 🎅╰☆╮🎅
    Χρόνια πολλά και καλά Πέτρα μου!
    Εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια γεμάτη χρονιά από καλές και δυνατές στιγμές!
    Καλή Πρωτοχρονιά!
    🎅╰☆╮🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τι ωραία, θα αντιγράψω (και) αγιοβασιλάκι!! 🎅🎅
      Αντεύχομαι από καρδιάς Αριστέα μου, μόνο με δυνατές
      και πολύ καλές στιγμές να είναι η νέα σου χρονιά!✿🎅

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και καλά, Petra!!! Καλή Πρωτοχρονιά, με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία!!!
    (Γιάννης Τζήκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω φίλε Γιάννη. Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς! ✿

      Διαγραφή
  21. Θα σταθώ στην υπεροχη αφιερωση που εκανες στην φιλη σου Πετρινα μου..σε φιλω γι αυτό εξτρα..
    Και μια που τα Χριστουγεννα ειναι πια παρελθον φιλη μου δεξου τις Πρωτοχρωνιατικες ευχες μου για τα κλασικα μα οχι τετριμενα ..
    Ο ερχομος του καινούργιου χρονου..ας φερει στον κοσμο υγεια και περισσοτερη καλοσυνη.!! και για σενα προσωπικα Πετρινα μου τα καλυτερα που επιθυμεις!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.. φιλακιααα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντησή μου άργησε έναν ολόκληρο χρόνο!!
      Κάλλιο αργά, καλή χρονιά με υγεία Σμαράγδι 🎅

      Διαγραφή
  22. Εύχομαι στην φίλη που αναφέρεις να της δοθεί ό,τι στερείται άδικα, όπως και σε όλους τους ανθρώπους που η ζωή δεν τους τα έφερε θετικά, να έχουν τη δυνατότητα να λάβουν κάποια στιγμή!
    Το μουσικό κομμάτι που σερβίρεις σε τούτη την ανάρτηση είναι πολύ αισιόδοξο και εξαιρετικά παρουσιασμένο από τα νέα παιδιά!
    Καλή Χρονιά εύχομαι για σένα και για όσους αγαπάς!
    Με υγεία πάνω απ' όλα και ταξίδια πραγματικά και νοερά πάντα γόνιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ της το εύχομαι ολόψυχα...
      Και ουσιαστικά σε όλους καλή χρονιά με υγεία! 🎅

      Διαγραφή
  23. Νονούλι, πέρασα αργά, οπότε πια θα ευχηθώ Καλή Χρονιά, με υγεία, ευτυχία και όλου του κόσμου τα καλά.
    Φυσικά, επειδή μιλάμε για σένα, θα σου ευχηθώ πολλά ταξίδια! :)
    Ας δώσει στη φίλη σου η νέα χρονιά, όλα όσα χρειάζεται και ποθεί κι ακόμα περισσότερα!
    Καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υποψιαστώ ότι θα χάσεις τη νέα μου ανάρτηση/φωτο-υπερπαραγωγή,
      θα πεθάαααανω κουκλοβαφτιστηρόνιμου! Καλή χρονιά κι ο,τι ποθείς! 🎅

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.