Τρίτη 23 Απριλίου 2019

✿🐇✿ *Πάσχα χωρίς Γαϊτάνο...βιβλιοθήκη χωρίς Ντάνο! ✿🐇✿


* "Το να πηγαίνεις στην εκκλησία (το Πάσχα) δεν σε κάνει χριστιανό, 
όπως το να πηγαίνεις σε γκαράζ δεν σε κάνει αυτοκίνητο". Το 'χουμε;

Όχι, ναι. Αυτό που οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο εξακολουθεί να ισχύει, έστω κι αν φέρεται ότι έχει "αντίκτυπο" μόνο μέσα στο κεφάλι μου, και ουχί στο... ευρύ κοινό που δεν με διαβάζει, γιατί και να ήθελε, που να με βρει, να 'μαστε και λογικοί, μην είμαστε πλεονέκτες!  Άγιες Μέρες που είναι όμως, όχι, δεν το 'χω σκοπό να γράψω πολλά και "βαριά", λίγα λόγια μόνο για όσα εξακολουθούν καταιγιστικά να συμβαίνουν εντός χώρας. 

Τους τελευταίους δυό μήνες, ερχόμουν άπειρες φορές στο blog μου με φόρα για να γράψω διάφορα συνταρακτικά (τι, όχι;), πότε για τον παιδεραστή Νίκο Γεωργιάδη, το δεξί χέρι τού ακροδεξιού Κυριάκου Μητσοτάκη, ή για τον νοσηρό Στέφανο Χίο π.χ. και το εμετικό του πρωτοσέλιδο, όπου χαρακτήριζε κάποιες γυναίκες (μεταξύ των οποίων και την σύντροφο τού πρωθυπουργού), "πουταναριό", αλλά δεν κουνήθηκε φύλλο, και πότε για το σκάνδαλο μεγατόνων Novartis, που σείεται ολόκληρη η υφήλιος αλλά στο Ελλαδιστάν ισχύει η τριτοκοσμική θεωρία περί ΜΗ ευθύνης κανενός πολιτικού! Ερχόμουν κάθε τρεις και λίγο με φόρα να διαμαρτυρηθώ γραπτώς για την στωικότητα; αδιαφορία; (άγνοια δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση) μερίδας τής κοινωνίας, μέχρι που συνειδητοποίησα με πίκρα πως, όσα για κάποιους πολίτες φαντάζουν εξωφρενικά, γιατί είναι, την ίδια στιγμή κάποιοι άλλοι τρέχουν στα περίπτερα να τα αγοράσουν, από στημένες εφημερίδες με στημένα ψέματα, έτσι, γιατί γουστάρουν το παραμύθιασμα βρε αδερφέ, κι είπα οκ, σκατά, δεν έχει νόημα να "βαράς κρύο σίδερο" που λένε στο χωριό μου!

Κι αφού θα υπάρχει πάντα μια πολύ μεγάλη μερίδα πολιτών -κυρίως η "πλέμπα"- (η ελίτ τών πλουσίων όσο και νεόπλουτων... "δικαιολογείται") που θα υπερασπίζεται κάθε κλέφτη και λωποδύτη πολιτικό που χρεοκόπησε αυτόν εδώ τον τόπο και φούσκωσε τις τσέπες του με δημόσιο χρήμα, βάζοντας το χέρι στη φωτιά -η πλέμπα- και τον εγκέφαλο που δεν διαθέτει, ότι κάθε τυχάρπαστος πολιτικός που, από θέση ισχύος μπορούσε να μας ληστεύει άνετα, είναι εκ προοιμίου αθώος, ε, ναι, δεν περιγράφω άλλο κι άντε γεια! Κούφιοι εγκέφαλοι γεμιστοί με κοκορέτσια, σπλινάντερα,  σούβλες και φανταχτερά συνολάκια μετά δωδεκάποντης γόβας στην Ανάσταση, νηστείες άνευ θρησκευτικού νοήματος και μεγαλόσχημοι  σταυροί, έτσι για το θεαθήναι, άντε βρε, και καλό Πάσχα
Σε ελεύθερη μετάφραση "έχουμε γίνει οι άνθρωποι από τους οποίους οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει να φυλαγόμαστε" (απόφθεγμα σοφού άγνωστου)


✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Σε Υ.Γ **Η ατάκα στον τίτλο τής ανάρτησης είναι "αλιευμένη" από το διαδίκτυο.
*Αρχικό ρητό: Billy Sunday~Foto:  https://kallitexnikesdimiourgies.gr/~Newsbeast

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

30 σχόλια:

  1. Οι σκέψεις σου δεν κάνουν απλά θόρυβο αλλά είναι κροτίδα της Ανάστασης.
    Μεγ. Εβδομάδα και η περισυλλογή πάει περίπατο με τέτοιες αναρτήσεις. Τέλος πάντων θα το θέσω όσο πιο ήρεμα μπορώ.
    Ποδοπατήσαμε πολλές φορές την αξιοπρέπειά μας, αφεθήκαμε στην προπαγάνδα ένθεν και ένθεν, γίναμε μάρτυρες ενός ανηλεούς βρώμικου πολέμου όπου η μπόχα του μας έπνιξε.
    Έλεος! Πόσο νομίζουν θα προσβάλουν ακόμη την νοημοσύνη μας;
    Καλή Ανάσταση Πέτρα μου! Το Άγιο φως ας φωτίσει τα σκοτάδια της ψυχής μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερούδια και φιλιά και καλό σου μήνα Αννίκα μου!🌷

      Διαγραφή
  2. Και να πεις οτι σε είχα στο νου μου αυτον το καιρό; ναι σε είχα Πετρινα μου ετσι κι αλλκιως θα ερχόμουν να σου αφησω τις ευχες μου ετσι για το καλό που λενε..μπαινω και βλεπω οτι τα πήρες παλι στο κρανιο..χα..,χα δεν είσαι η μόνη να το ξερεις..50 χρονια επεναλιψεις βλεπουμε...εεεε δεν θα μας πιασει και αναγουλίαση..θα μας πιασει.. γι αυτο φιλεναδα..παρε το αποφαση .. θα τους τρωμε στην ,μαπα ολους . εκτος και γινει καμια ΑΝΑΣΤΑΣΗ..παντου.!!
    Την αγαπη μου και τις ευχες μου για ότι καλο θελεις να γιορτασεις..!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα παίρνω στο κρανίο! 😂 Φιλιά πολλά και καλό μήνα Σμαράγδι μου!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα κοπανάς Πετροκόριτσο...μια χαρά τα λες...περαστική ήμουν, είδα φως και μπήκα...
    Στο Ελλαδιστάν... το θέατρο του παραλόγου καλά κρατεί.
    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι και όμορφες γιορτές με φίλους και την οικογένειά σου.
    Την καλημέρα μου και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι συνέχεια με το στόμα ανοιχτό που κάποιοι ξεπλένουν με μεγάλη ευκολία τα τερατώδη κι εστιάζουν στα μικρά!
    Κι έτσι περνάνε στα "ψιλά" και τα σκάνδαλα και οι παιδεραστές, στους οποίους κάνουν λάικ και κάτι σύζυγοι αρίστων, και όλα, γιατί κάποιοι θέλουν όλοι αυτοί να μας ξανακυβερνήσουν!

    Πρέπει μάλλον να κλείσω το στόμα, γιατί θα μπει καμιά μύγα, όσο απίστευτα κι αν μου φαίνονται όλα όσα βλέπω..αλλά πραγματικά η βλακεία κάποιων δεν έχει όρια...εκτός αν δεν είναι βλάκες, αλλά απλοί "άριστοι", και άρρωστα διαπλεκόμενοι!
    Χμμ...

    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μη χειρότερα.. Φιλιά πολλά και καλό μήνα Μαράκι μου! 🌼

      Διαγραφή
  5. Κορίτσι μου,
    απολαυστική όπως πάντα..Χείμαρρος..
    (Σε διαβάζω με μεγάλη χαρά κι ας μην αφήνω σχόλια)

    τα φιλιά και την αγάπη μου,
    καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιω μου, τα φιλιά μου και καλώς ξανανταμώσαμε! 😉🌼 Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα σου Πέτρα μου.
    Η Αλήθεια είναι ότι έχουμε γεμίσει νοσηρά πρόσωπα στην επικαιρότητα, τα οποία τα συντηρεί το σύστημα με κάθε τρόπο και προσπαθεί να επιβάλλει την ύπαρξή τους. Και το λέω γιατί κάτι τέτοια μπουμπούκια, όντας φελλοί, υπάρχουν κάνοντας αρνητικό θόρυβο. Και κουβαλάνε και έναν νοσηρό φασισμό μαζί με την αποφορά τους.

    Καλό Πάσχα να ευχηθώ κορίτσι μου και Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερούδια Γιάννη, και καλό και δημιουργικό μήνα! 🎈

      Διαγραφή
  7. Ίσως να μ'εχει πιάσει ένα ψυχολογικό κάτι τις αλλά με όσα -όποτε και εάν-ακούω γελάω μέχρι δακρύων. Ειδικά όλοι αυτοί που κόπτονται για την καημένη την πατρίδα που καταταλαιπωρείται από την κυβέρνηση και το παίζουν αθώες περιστερές, είναι για εμένα το ανέκδοτο της κάθε νέας ημέρας.
    Μου λειψες!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε με μυαλό στο κεφάλι και συνείδηση ξυπνητή
    Εύχομαι κάθε καλό να φέρει η Ανάσταση όπως εσύ το θέλεις
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιλοχαθήκαμε πάλι βρε παιδί μου! Καλό μήνα Αννούλα 🎈

      Διαγραφή
  8. ΜΠΑΜ!
    Εσύ, οι κροτίδες, όλα!

    Σε νιώθω , γιατί κι εγώ σιωπώ, (από άλλη σκοπιά και πλευρά εγώ) η πένα σου όμως. χρειάζεται,
    έστω πού και πού . να τα χώνεις μπας και κάποιος πάρει το μήνυμα....

    Καλά να περάσεις Πέτρα μου. Όπως αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο! (μέσα στο κεφάλι μου!😊) Καλό μήνα!🐇

      Διαγραφή
  9. Πολλά βλέπουμε όλοι μας Πέτρα μου, λίγα λέμε κι ακόμα λιγότερα θα θυμόμαστε. Ελλάδισταν...αγαπη μου;
    Καλα
    Η Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιά μου, καλώς με βρήκες, καλώς σε βρήκα, καλό μας μήνα! 🌷🌸

      Διαγραφή
  10. Ανάσταση... Αγάπη και ελπίδα !!
    Καλή Λαμπρή, να περάσεις όμορφα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερούδια Ράνια μου γλυκιά και καλό σου μήνα! 🌺

      Διαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε σκεφτόμουν .
    Μας έλειψες .
    Πόσο ακόμα για να ξεσπάσουμε Πέτρα μου;
    Πόσο ακόμα θα τη βγάζουν καθαρή όλα αυτά τα υποκείμενα ;
    Γκιλοτίνα χρειάζεται αυτός ο βρωμερός κόσμος της ελίτ .
    Με ελπίδα για Ανάσταση σε φιλώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία... Καλό και δημιουργικό μήνα Ρένα μου! 🐇

      Διαγραφή
  13. Μακάρι το φως της Ανάστασης, να μας βγάλει από τα σκοτάδια μας νονούλι.
    Και του χρόνου, καλύτερα και με υγεία :)
    Καλή βδομάδα και ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερούδια κουκλοβαφτιστηρόνιμου και καλό σου μήνα! Τα φιλιά μου 💖

      Διαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη, Πέτρα μου. Προσμονώ τις καλύτερες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ έχω απορία με τους Νεοδημοκράτες πώς τον κρατάνε αυτόν το ρεμπεσκέ στο κόμμα τους που τους ρεζιλεύει όλους, εκτός κι αν θέλανε να τον κάνουν πρόεδρο για να γελοιοποιηθεί και μετά να τον δώσουν δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ δεν "τον δίνει" δρόμο ο ψηφοφόρος (μάλλον..) το κόμμα γιατί να το κάνει;😉

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.