Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

✿ Βροχή δωματίου


Η βροχή κρύωνε έξω, στο δρόμο.
Χτυπούσε το τζάμι και φώναζε, κρυώνω.
Ήτανε, πράγματι, χειμώνας.
Το τζάμι τη λυπήθηκε, της άνοιξε,
την έβαλε μες στο δωμάτιο.
Ο άνθρωπος έγινε έξω φρενών.
Είσαι τρελό, του φώναξε, που ξανακούστηκε
να μπαίνει η βροχή μες στο δωμάτιο; Είσαι τρελό.
Μα είναι βροχή δωματίου, είπε ήρεμα το τζάμι,
δεν ακούς τί ωραία που ηχεί πάνω στο πάτωμα,
πάνω στο τραπέζι, πάνω στο μέτωπό σου;
Είναι βροχή δωματίου


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Ποίηση: Αργύρης Χιόνης ~ Art: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

24 σχόλια:

  1. Θαυμάσιο! Και μου αρέσει ο ήχος της βροχής. Μου αρέσει και ο τίτλος ''Βροχή δωματίου''!!
    Ευχαριστούμε Πετράδι μας
    Καλό γλυκό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει ο ήχος τής βροχής,
      αρκεί να είμαι σε ένα δωμάτιο..χωρίς βροχή!
      Καλό μήνα 🌸

      Διαγραφή
  2. Τι είναι αυτό τώρα!
    Σαν να ακούω, ξαφνικά, να παίζει κάποιος πιάνο στο διπλανό διαμέρισμα.
    Μόνο που η μουσική των δικών σου λέξεων μου ακούγονται τόσο οικείες Πέτρα μου. Σαν να τις γέννησε και η δική μου ψυχή.
    Με συγκίνησες. Μου ξύπνησες κάτι που μου έκλεψε τη διάθεση για ύπνο.
    Σ'ευχαριστώ θερμά γι' αυτό το υπέροχο νυχτερινό πρελούδιο, αγαπητή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικές μου οι λέξεις, Μαράκι.
      Είναι του Αργύρη Χιόνη, το σημειώνω.
      Απλά είναι ένα θαυμάσιο ποίημα που
      δημιουργεί όμορφες εικόνες και ήχους.
      Φιλιά! 🌸

      Διαγραφή
  3. Αργύρης Χιόνης! Κάτι παραπάνω από ποιητής! Στοχαστής, φιλόσοφος με λίγες κουβέντες μόνο στο στόμα του, έλεγε τόσο μα τόσο πολλά. Αγαπημένος!
    Την Καλημέρα μου , Μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, με μεστά νοήματα και εικόνες.. Την καλημέρα μου Βασίλη 🌸

      Διαγραφή
  4. Ο ήχος της βροχής που πέφτει, η καλύτερη μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τζάμι λυπήθηκε τη βροχή και άνοιξε...
    Πόσο νόημα κρύβουν αυτοί οι στίχοι.
    Τέλειο!
    Καλό μήνα Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, άλλωστε τα τζάμια ξέρουν από "δοκιμασίες".. Καλό μήνα! 🌷🌺

      Διαγραφή
  6. Η Βροχή στο τζάμι είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου, θα έλεγα λατρεμένα μου βιώματα Πέτρα μου. Ποιητικό όσο τίποτα, ρομαντικό, λυρικό.
    Οι στίχοι είναι υπέροχοι και περιγράφουν μια μοναδική στιγμή. Εντελώς διαφορετική από τα συνήθη.
    Αλλά βρε Πέτρα, επέτρεψέ μου να σταθώ στις φωτογραφικές σου επιλογές. Είναι εκπληκτικές. Αλήθεια το λέω. Αποτυπώνουν τη στιγμή που περιγράφεις με κορυφαίο τρόπο.
    Καλό μήνα να σου πω κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, κάθε φορά που μου γράφει ένας φίλος για τις φωτογραφίες
      που επιλέγω, χαίρομαι πάρα πολύ! Αρκετές φορές έχω ξοδέψει πιο πολύ
      χρόνο για την επιλογή τών εικόνων, παρά για να γράψω ένα κείμενο!😉

      Το ποίημα κι εμένα αγαπημένο μου.. Καλό μήνα Γιάννη 🌻

      Διαγραφή
  7. Από τα λίγα που έχω διαβάσει από την ποίηση του Αργύρη Χρόνη Πετρίνα μου, έχω την εντύπωση ότι κάτω από τις λέξεις του βρίσκεται όλο το νόημα και η ουσία της ποίησης του...
    Και οι εικόνες ολοτέριαστες!!
    Όμορφα ξεκίνησες τον Μάρτη καλό σου μήνα Πετρίνα μου. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Χιόνης αγαπημένος, κι εγώ σε ευχαριστώ για τις εικόνες! Καλό μήνα Σμαράγδι🌷

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο νονούλι! Επέλεξες να μας χαρίσεις ατμοσφαιρικούς στίχους και στις πεζές μέρες που ζούμε, χρειαζόμασταν κάτι να μας συνεπάρει.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια, ένα διάλειμμα από την επικαιρότητα, επιβάλλεται! Φιλί γλυκό🌺🌷

      Διαγραφή
  9. Βροχή δωματίου... Πόσο εμπνευσμένος τίτλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον τίτλο και μόνο, σε προδιαθέτει για την λυρική συνέχεια! 😉🌻

      Διαγραφή
  10. Θαυμάσιο!
    Και ταιριάζει με το μέσα μας, τουλάχιστον με το δικό μου μέσα.

    Φιλια ομορφια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα Κικάκι.. Κι ας έχει έξω ήλιο καραΝΤινάτο 😉🌻

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω τον Χιόνη! Υπέροχο, συγκινητικό! Και για το ευτράπελο του πράγματος " Η βρόχα έπεφτε ράιν θρου"
    (Ζαμπέτας)
    Φιλιά Πέτρα μου Καλή Αποκριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αννίκα μου! Ε, ναι, καλή η ποίηση,
      αλλά και η μελοποιημένη έχει τη χάρη της!😁
      Καλημερούδια και καλό σ/κ 🌞

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.