Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

✿ Ναι ή όχι στο Εμβόλιο;


Παντού υπάρχει ένας μύθος. Το ίδιο ισχύει και για τα εμβόλια. Το πόσο εύκολα θα βρεθεί άκρη -και εάν- θα το δείξει μόνο ο χρόνος. Πριν και πάνω από όλα όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε την άκρη τού νήματος. Ποιος λόγος προέκυψε για να μιλάμε σήμερα για την ανάγκη ή όχι τού εμβολίου; 

Θυμάμαι πριν από ενάμιση χρόνο περίπου που μαθαίναμε όλοι ξαφνικά μιά πόλη που την έλεγαν Γουχάν. Στην Κίνα. Στην Ασία. Κι ως γνωστόν, όταν κάτι είναι πολύ μακριά από εσένα, νομίζεις ότι θα μείνει μακριά και δεν σε αφορά. Μιά "Γουχάν" τώρα, στην άκρη τού κόσμου! Ότι τί; Για πότε πρόλαβε και "ήρθε" η Γουχάν στη γειτονιά μας, ούτε που προλάβαμε να το χωνέψουμε. Κι από εκεί που μιλούσαμε γενικώς για έναν ιό, είχε αποκτήσει κιόλας όνομα.. Επειδή πάσχω έτσι κι αλλιώς από αρρωστοφοβία, το πρώτο πράγμα που παρακαλούσα όταν έφτασε σε μας ο κορονοϊός, ήταν πότε θα ανακαλυφθεί το εμβόλιο να τρυπηθούμε άρον άρον! Και το εμβόλιο ήρθε..!
..........................................................................................................................
"Ο κορονοϊός έχει ένα τεράστιο ρίσκο από την άποψη ότι έχει φανεί ακόμα και σε ανθρώπους οι οποίοι δεν νόσησαν βαριά ότι έχει αφήσει κατάλοιπα, τουλάχιστον στον πνεύμονα. Φάνηκε πρόσφατα ότι, άνθρωποι οι οποίοι ανάρρωσαν και είναι καλά, έχουν κάποια ίχνη θρομβώσεων στον εγκέφαλο. Δεν είναι μόνο το έζησες - δεν έζησες, αλλά είναι και το πώς έζησες και το τί "κουσούρια" σού αφήνει από εκεί και πέρα. Είναι πολύ μεγαλύτερο το ρίσκο τού "δεν κάνω το εμβόλιο γιατί δεν γνωρίζω τί θα γίνει" Πηγή άρθρου
..........................................................................................................................

3.000.000 νεκροί παγκοσμίως και 11.000 νεκροί στην Ελλάδα, μέχρι σήμερα, παρά τα μέτρα εγκλεισμού που επιβλήθηκαν σε όλο τον πλανήτη. Στην Ελλάδα δε, αντιστρόφως ανάλογα. Με λίγα κρούσματα κλείσαν τα πάντα, με τα κρούσματα στον ουρανό, ανοίγουν τα πάντα κι ανάβει λαμπάδα ο καθένας για να σωθεί! Να λοιπόν που τελικά δεν ήταν άλλος ένας ιός, αλλά μια πανδημία, που σύμφωνα με τους ειδικούς, εμφανίζεται στατιστικά κάθε 100 περίπου χρόνια, άρα θα ζήσουμε μιά φορά στη ζωή μας ένα τέτοιο παγκόσμιο κακό. Στην ώρα Μηδέν ας αναλογιστούμε: τα εμβόλια παρασκευάσθηκαν τόσο σύντομα σε σχέση με άλλα, για τρεις λόγους: α) η βιοτεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά β) το γενετικό υλικό τού ιού ήταν γνωστό από τον SARS1 (2003) και MERS (2012) γ) η χρηματοδότηση ήταν άμεση και τεράστια, από κυβερνήσεις, οργανισμούς και πανεπιστήμια. Κι από εδώ και πέρα, καλούμαστε να σκεφτούμε ώριμα.

Αλλά και με επιχειρήματα. Δεν απορρίπτουμε τα εμβόλια επειδή "έτσι", αλλά γιατί αποδεδειγμένα μας κάνουν κακό. Μας αλλάζουν το "γιούχου" DNA μας; Μας δουλεύουν οι φαρμακευτικές, κι εμείς δεν είμαστε τίποτα κορόιδα; Κάποιοι πάνω από εμάς έχουν βαλθεί να αφανίσουν τον μισό πλανήτη κι εφηύραν τα εμβόλια; Γιατί να το κάνω εγώ και να μην το κάνεις εσύ; Προφανώς και διατηρούμε το δικαίωμα να μην εμβολιαστούμε (έτσι είναι αν έτσι νομίζετε) η θεωρία όμως "εγώ δεν εμβολιάζομαι και αφορά μόνο εμένα" έχει ένα κενό: αν το ισχυριστεί αυτό ο καθένας από εμάς σε όλο τον πλανήτη, τί θα γίνει με την μάστιγα τού κορονοϊού; Αργά ή γρήγορα, ας οδηγηθούμε όλοι σε ένα εμβολιαστικό κέντρο. O baillan todos o no bailan nadie. Ή θα χορέψουμε όλοι ή δεν θα χορέψει κανένας.!


✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*


Εμβολιάστηκα (την πρώτη δόση) μόλις πριν από μερικά 24ωρα. Με πολλές απορίες, αμφιβολίες, 
και ανασφάλειες. Πάνω και πέρα από όλα όμως, με φοβίζει ο κορονοϊός. Εξάλλου, θεωρώ χρέος να 
προστατέψω όχι μόνο εμένα, αλλά και το άμεσο όσο και έμμεσο περιβάλλον~Miniature photography

❤¸¸.•*¨*•♫ ...........................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

26 σχόλια:

  1. Γενικώς είμαι υπέρ των εμβολίων. Αν δεν υπήρχαν εμβόλια ακόμη θα πεθαίναμε από παιδικές ασθένειες ή θα είχαν τις γνωστές παρενέργειες τα παιδιά μας από τις ασθένειες αυτές.
    Το εμβόλιο θα το κάνω στις 18 είναι το ραντεβού μου. Πρώτη δόση. Και ξέρεις, στο θέμα υγεία δεν ακούω τι λέει ο δίπλα μου και ο πίσω μου. Κωφεύω...Τι λένε οι γιατροί ακούω.
    Τώρα που ανοίγουν όλα με τα κρούσματα στα ύψη όπως είπες, για να μην τρομάζουμε θα πω ότι τώρα είναι εμβολιασμένοι 3 εκατομ και πλέον. Επίσης τώρα έχουν νοσίσει γύρω στο 1 εκατομ. Επίσης έχουν φάρμακα τώρα. Επίσης ξέρουμε πρόσθεση Αρα υπάρχουν 4-5 εκατ ή 7 μαζί με τα παιδιά που έχουν ανοσία ή δεν αρρωσταίνουν βαριά. Και οι νέοι ολοταχώς τρέχουν για εμβόλιο. (Μακριά από τις νυχτερίδες το παμε;)
    Πάμε για εμβόλιο λοιπόν
    Καλησπέρα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, αμφιβάλλω για τον αριθμό εμβολιασμένων.
      Θεωρώ πως είναι πολύ μικρότερος, ευελπιστώ όμως να μεγαλώσει..
      Με το καλό το εμβόλιο αύριο, και καλή εβδομάδα 🌞

      Διαγραφή
    2. Ναι τελικά πιστεύω και εγώ ότι είναι λιγότεροι ή ότι είναι μεν αυτός ο αριθμός αλλά δεν θα αυξηθεί πολύ. Και αν δεν εμβολιαστούν λένε οι ειδικοί δεν θα πέσει το ιικό φορτίο και δεν θα αντέξουμε με ξανακλείσιμο

      Διαγραφή
    3. Και, ω του θαύματος, το κούλη χθες τα μαγείρεψε και τα έβγαλε 5 εκατομμύρια! 🥴

      Διαγραφή
  2. Πολύ σωστές οι απόψεις σου Πέτρα μου!
    Ήδη έκανα την πρώτη δόση του εμβολίου ASTRA ZENECA. Το γράφω με κεφαλαία για να πω ότι πήγα δαγκωτό και το έκανα. Μην σου πω ότι παρά λίγο να φορέσω και φόρμα διαφημιστική της εταιρείας! Γιατί με τις όλες αυτές ιστορίες γνώρισε πόλεμο εμπορικό για μια σειρά λόγους. Είναι φτηνή, είναι εκτός Ε.Ε. και όσο να είναι προκαλεί θέματα όλο αυτό.
    Τώρα αναμένω τη δεύτερη δόση.
    Δαγκωτό λοιπόν εμβόλιο μπας και γλιτώσουμε τίποτα.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, πιστεύω ότι πέρα από τον πόλεμο που δέχτηκε,
      υπάρχει μια δόση αλήθειας, Ποσοστιαία μπορεί να είναι
      πολύ μικρή, ωστόσο υπάρχει. Καλή εβδομάδα, Γιάννη 🌼🌞

      Διαγραφή
  3. Θεωρώ πως για να πάρουμε κάτι πίσω από αυτό που τότε ονομάζαμε κανονικότητα θα πρέπει να χορέψουμε όλοι...
    Ήδη έκανα την πρώτη δόση, και ναι κάθε οργανισμός αντιδρά αλλιώς, όπως τα τελευταία 4 χρόνια κάνω αυτό της γρίπης, θα κάνω και για covid αν χρειαστεί γιατί και ταξίδι( κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον ) θέλω να κάνω, και θέατρο να πάω ή να δω συναυλία...
    Εν αναμονή δεύτερης δόσης και υπομονή.
    Καλό θα ήταν να εμβολιαστεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού...
    Πέρα απ' αυτό όμως, η ατομική ευθύνη του καθενός είναι η ίδια και μετά τον εμβολιασμό, οφείλουμε να προσέχουμε για εμάς μα και για τους άλλους, δεν μου φαίνεται light η κατάσταση.
    Καλή εβδομάδα και καλησπέρα Πέτρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ελευθερία, η κατάσταση είναι δύσκολη και θα μας πάρει
      καιρό να ξεμπερδέψουμε, ωστόσο απο κάπου πρέπει να αρχίσουμε.
      ΑΝ είχαν φέρει τα μονοκλωνικά αντισώματα, για τα οποία γίνεται
      πολύς λόγος, μπορεί να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Επειδή ομως
      αυτό δεν έχει συμβεί, το εμβόλιο είναι μονόδρομος.. Ε, κάπως
      πρέπει να προστατευτούμε όταν μας αφήνουν στο έλεος.. Φιλιά!🌞

      Διαγραφή
  4. Καλή ανοσία νονούλι μου.
    Είναι πολύ θετικό βήμα το εμβόλιο, όμως ο κόσμος δείχνει τάσεις χαλάρωσης και αυτό με αγχώνει.
    Δικαιολογημένες γιατί όλοι έχουμε κουραστεί, αλλά όλοι οι ειδικοί λένε πως και μετά το εμβόλιο, πρέπει να τηρούνται τα μέτρα!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βοηθήσουμε όλοι (γιατί οι αποφάσεις των αρμοδίων δεν έχουν και λογική), να γυρίσουμε στους γνώριμους ρυθμούς μας.
    Αν και ο Σεπτέμβρης-Οκτώβρης με φοβίζουν κάπως και τους θεωρώ τεράστιο στοίχημα.
    Και πάλι καλή ανοσία εύχομαι και καλή μας βδομάδα.
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει προκύψει δυστυχώς το γνωστό φαινόμενο, τών -πάνω από- δυο,
      στρατοπέδων.. Κι εγώ φοβάμαι πολύ για το τί μας περιμένει ξανά
      το φθινόπωρο. Λέω μέχρι τότε, μπας και προλάβω και "ζήσω" λίγο..
      Καλή εβδομάδα κουκλοβαφτιστηρόνιμου! 🌺🌷🌸

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα αγαπημένη μου,
    καλή ανοσία εύχομαι!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πέτρα μου.
    Εννοείται ψηφίζω εμβόλιο.
    Ήδη έχουμε κάνει και τις 2 δόσεις και σε λίγο θα κάνουν και τα παιδιά μας.
    Το να μείνεις σε ένα νοσοκομείο και να πεθάνεις μακριά από τους δικούς σου, είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε άνθρωπο.
    Εύχομαι να βγούμε γρήγορα από αυτό τον εφιάλτη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, έχουν αρρωστήσει βαριά, άνθρωποι οι οποίοι
      δεν είχαν υποκείμενο νόσημα, η δε νοσηλεία ήταν ένα
      μεγάλο στοίχημα για την ίδια τους της ζωή, όσο και για
      τυχόν "παράπλευρες απώλειες".. Φοβάμαι πολύ τον ιό, κι
      αυτός είναι ο λόγος που προτίμησα το εμβόλιο. Φιλάκια!🌞

      Διαγραφή
  7. Η αλήθεια είναι πως οι πληροφορίες γύρω απ’ το εμβόλιο είναι κάπως ανεπαρκείς και ενώ σκέπτομαι «ήξεις, αφήξεις ου εν εμβολίω θνήξεις» εκείνο το «ου» με μπέρδευε πάντα. ΦΟΒΑΜΑΙ. Οι παλινωδίες των «ειδικών» οι βιαστικές αποφάσεις πολιτικοποιημένων επιστημόνων, η συνεχής πλύση εγκεφάλου των μμε,(αλοίμονο) με τρομοκρατούν. Βέβαια περισσότερο φοβάμαι τον κορωνοϊό. Είναι σα να λέμε, ή θα βρέξει ή καλό καιρό θα κάνει.
    Αρνητική δεν είμαι. Είπαμε ΦΟΒΑΜΑΙ!
    Καλημέρα Πέτρα μου καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανοίγοντας τον "οριζοντα" πέρα από το ελληνικό έδαφος,
      βλέπουμε τί συμβαίνει και σε άλλες χώρες. Εγώ να σου πω
      την αλήθεια, εμπιστεύτηκα αυτά που συνέβησαν αλλού, σε σχέση
      με το εμβόλιο, σε πιο σοβαρές χώρες με συγκροτημένες κυβερνήσεις..
      Καλή εβδομάδα Αννίκα μου! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  8. Καλό βράδυ Πέτρα ;) Μου αρέσει πάντα ο ιδιαίτερος ευαισθητοποιημένος τρόπος έκφρασης σου
    Δηλώνω θαυμάστρια του λόγου σου , μάλιστα κανένας φίλος δεν με απογοήτευσε με το λόγο του .
    Έτσι να προχωρήσει η ζωή , να φουντώσει η ελπίδα παίρνουμε μικροί μεγάλοι το δρόμο προς τα εμβολιαστικά κέντρα να νικηθεί ο επικίνδυνος κορονοϊός .
    Ευχαριστώ πολύ Πέτρα για το μάθημα ζωής !! Καλή συνέχεια στην μαγιάτικη μαγευτική άνοιξη .;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντα χαίρομαι
      να διαβάζω έστω κι έναν/μια φίλο/φίλη, να μου λένε
      ότι προσθέτω το λιθαράκι μου γράφοντας ένα κείμενο..
      Όσο για το εμβόλιο το θεωρώ αναγκαίο "κακό". Φιλιά!🌼

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Πέτρα!
    Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτηση σου, θα σου πω τη γνώμη μου, ναι φοβάμαι, θεωρώ ότι μπρος είναι γκρεμός και πίσω ρέμα, γνωρίζω τις παρενέργειες των εμβολίων, αποδέχομαι και το ότι αν δεν υπήρχαν τα εμβόλια δεν θα είχαμε ησυχάσει από τα λοιμώδη νοσήματα. Ωστόσο δεν θα φτάσω ποτέ να εναντιωθώ σε κάποιον που δεν θέλει να το κάνει. Είναι δικαίωμα του καθένα μας!
    Εγώ διάλεξα το moderna, έκανα την α' δόση, είχα αρκετά επακόλουθα αλλά σε πολύ μικρό βαθμό ευτυχώς. Στις 20 του Μάη έχω τη β' δόση. Βεβαίως και φοβάμαι!
    Επίσης νομίζω ότι πρέπει να δείξουμε λίγο σεβασμό στους ανθρώπους που έφυγαν από τα εμβόλια, γιατί κάπως μου φαίνεται αυτό το ''εε ναι στα τόσα εκατομύρια εμβολίων που έγιναν, φυσικά θα υπάρχουν και κάποιοι που θα πεθάνουν'' συμφωνώ αρκεί να μην είμαστε η Πέτρα, Ο Γιάννης, η Στέλλα, η μαμά μας και τα παιδιά μας, καταλαβαίνεις τί θέλω να πω. Ας είμαστε λίγο πιο ευαίσθητοι σε ότι συμβαίνει, ας μη κάνουμε ότι δεν βλέπουμε.

    καλή συνέχεια, όλα να πάνε καλά για όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από εμένα. Σέβομαι όσους φεύγουν από τη ζωή, ανεξάρτητα από τον τρόπο/λόγο.. Όσο θλίβομαι για όσους φεύγουν από τα εμβόλια (ναι, υπάρχουν κι αυτοί..) άλλο τόσο θλίβομαι και για όσους φεύγουν από τον ιό ή αποκτούν αξεπέραστα προβλήματα μετά από μακρά νοσηλεία.. Θέλω να πιστεύω ότι τα εμβόλια, έστω και σε βάθος χρόνου, θα είναι η λύση.. Καλή σου εβδομάδα! 🌞

      Υ.Γ Δεν κατάφερα να προσεγγίσω την σελίδα σου..

      Διαγραφή
  10. Προβληματίστηκα πολύ για το αν θα σχολιάσω σε μια τέτοια
    ανάρτηση, καθώς όποιος τολμήσει να εκφράσει τους ενδοιασμούς
    του, πέφτουν να τον φάνε (true story!) Δεν μπορώ με τίποτα να
    συμμεριστώ τη χαρά όσων εμβολιάζονται. Κατανοώ και αποδέχομαι
    την ανθρώπινο φόβο απέναντι στον θάνατο, το ίδιο θα προτιμούσα
    όμως να γίνεται και προς όσους φοβούνται να εμβολιαστούν.
    [Όπως θα ήθελα ιδανικά να προσέχουμε γενικότερα, αν πράγματι φοβόμαστε
    τον θάνατο. Δεν μπορεί να έχεις μια ζωή με καταχρήσεις, να μην
    σέβεσαι τον ναό σου (το σώμα σου) και έπειτα να φοβάσαι επιλεκτικά
    μόνο τον κορονοϊό. Γιατί; Επειδή πχ η κακή διατροφή δεν σκοτώνει άμεσα;]


    Έκλεισα ραντεβού, καθώς γνωρίζεις, για να κάνω το εμβόλιο και
    μέχρι να έρθει η μέρα, ζυγίζοντας τα πάντα και μετά από πολλή
    περίσκεψη το ακύρωσα. Ποιος μπορεί να ξέρει τι μέλλει γενέσθαι και
    στους μεν και στους δε; Αν ήταν απολύτως βέβαιοι για το ότι δεν θα
    αφήσει μελλοντικά κουσούρια,(ή και θάνατο, όπως και έχει συμβεί) γιατί
    η ευθύνη του εμβολιασμού βαραίνει εμάς;

    Δεν θεωρώ ότι ισχύει για όλους η ίδια συνθήκη. Δεν μπορούμε
    να απαιτούμε γενίκευση. Η θέση μου είναι ότι κρίνουμε τους
    κινδύνους και αποφασίζουμε ανάλογα... Χωρίς να κατηγορούμε
    όσους δεν το κάνουν. Περάσαμε σε μια φάση "κουκούλας" (και πολύ
    φοβάμαι πως έπονται και χειρότερα!) Στο τούιτερ κυριολεκτικά
    δέχτηκα επίθεση. Και όπως ξέρεις, ούτε αρνήτρια είμαι, ούτε
    ψεκασμένη, ούτε πιστεύω σε "τζιπάκια" και σε συνωμοσίες.
    Κρατώ απλά επιφυλακτική στάση. Στο μεταξύ φροντίζω ακόμα
    περισσότερο το ανοσοποιητικό μου και την υγεία μου, ενώ είμαι
    σχολαστική στο να τηρώ τα μέτρα προστασίας.

    Το κλειδί είναι πάντα η καλή υγεία. Η πρόληψη θα έπρεπε να
    είναι βίωμα. Να μην περιμένουμε τους ιούς να μας χτυπήσουν την
    πόρτα μας, ούτε να βασιζόμαστε στα φάρμακα γιατί είναι ο εύκολος
    δρόμος. Δεν είναι τυχαία εξάλλου η κοινή ρίζα στην ετυμολογία:
    φάρμακο-φαρμάκι!

    Σαν υστερόγραφο θα ήθελα να πω ότι τρομάζω στην ιδέα ότι έφυγαν
    άνθρωποι άδικα, όχι από τον τρομακτικό ιό, αλλά από το εμβόλιο
    που έκαναν για να μην πεθάνουν από τον ιό - και το δεχόμαστε σαν
    κάτι φυσιολογικό! Αυτό δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Αν συνέβαινε
    σε δικό μου άνθρωπο θα τρελαινόμουν! Οπότε καταλαβαίνεις γιατί
    δεν συμμερίζομαι την χαρά κανενός. Όλα τα άλλα, τα συζητώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τα δυο το έχουμε εξαντλήσει το θέμα (μάλλον!) Υ.Γ Εμβόλιο! 😂

      Κοίτα, ξέρεις τις θέσεις μου. Μετά φόβου έφτασα στο εμβολιαστικό κέντρο,
      και κάθε μέρα "με ψάχνω" για τυχόν αντενδείξεις.. Ωστόσο, αυτόν τον άτιμο
      τον κορονοϊό, τον φοβήθηκα πάρα πολύ. Κι όπως σου έχω ξαναπεί "όχι για μένα
      για την φουκαριάρα την μάνα μου"😉 Πέρα από την πλάκα, όσο τον φοβήθηκα για
      μένα, άλλο τόσο σκέφτηκα να προστατέψω τους δικούς μου. Άσε που, δεν ξέρεις
      πώς τα φέρνει η ζωή, και θέλω να πάω ένα ταξίδι, βρε αδερφέ!😉😊 Θέλω να
      ξέρω ότι έχω λάβει τα μέτρα μου, αλλά να το έχουν φροντίσει κι οι γύρω μου.

      Υ.Γ Νομίζω ότι ένας λογικός άνθρωπος μπορεί να ξεχωρίσει
      τους ψεκασμένους από τους επιφυλακτικούς. Καλή εβδομάδα! 🌞

      Διαγραφή
  11. Σέβομαι Πετρίνα μου όλες τις απόψεις των φίλων μας όπως και την άποψη της Αριστέας μας από πάνω σχετικά με εμβόλιο...στα ίδια βήματα είναι και η μικρή μου κόρη, είναι επιλογή προσωπική!! δεν χρειάζεται να τους δείχνουμε με το δάχτυλο!!
    Και ποιος δεν φοβάται; εξ άλλου ο καθένας για τους δικούς του λόγους, επιλέγει πως θα το διαχειριστεί.
    Εμείς που είμαστε μεγάλοι στην ηλικία και επειδή ήρθε στην ζωή μας ένα μικρό πλασματάκι, όχι ένα αλλά δέκα θα έκανα για το χατίρι του!
    Είναι αυτό που είπα ό καθένας έχει τους λόγους του που είναι σεβαστοί το κάνουν ή όχι! την αγάπη μου Πετρίνα μου!! ❤🌼🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή πέρα από την ατομική ευθύνη υπάρχει και η συλλογική,
      ας ζυγιάσουμε λίγο παραπάνω την κατάσταση. Ο ιός μάς γονάτισε
      από κάθε άποψη. Χάθηκε/χάνεται κόσμος. Το εμβόλιο εύχομαι κι εγώ
      να είναι αυτό που περιμέναμε. Έστω και καθυστερημένα, πιστεύω πως
      θα πρέπει να εμβολιαστούμε όσο το δυνατόν περισσότεροι. Φιλιά! 🌞🌻

      Διαγραφή
  12. Πέτρα μου, θα σου πω Εγώ προσωπικά έχω Φίλες που μιλάμε έχουν φτάσει σε σημείο να είναι σαν αυτούς τους "Ψεκασμένους" (Όχι απλά επιφυλακτικές) που λένε, που αντιδρούν χωρίς λογικη, πιστεύουν και διαβάζουν ψέματα ότι βρίσκουν στο διαδίκτυο, προσπάθησαν να μου τα περάσουν σε μένα και γενικά μέχρι και ότι Ο Θεός (αν είναι δυνατόν!)γιατί δεν μας βοηθάει... μέχρι και να μου λένε παραιτήσου απο τη δουλειά αν σου επιβάλλουν selftest ή και εμβόλιο. Δηλαδή, έλεος πραγματικά!
    Φυσικά κάνω κάθε εβδομάδα selftest αλλιώς δεν μπορώ να πάω στη δουλειά και θα χάσω το μεροκάματο μου.
    Όσο για το εμβόλιο φυσικά και θα το κάνω στην ώρα του, Σεπτέμβρη.... Για να είμαι ειλικρινής δεν φοβάμαι κανένα εμβόλιο... Όταν έκανα και αυτό κατά της γρίπης (ή όπως αλλιώς λεγόταν) άκουσα και τι δεν άκουσα.
    Εμένα η μόνη μου έτσι αρνητική σκέψη για το εμβόλιο είναι "Να είσαι υγιής άνθρωπος και κάνοντας το εμβόλιο να σου βγουν προβλήματα; Δεν ξέρω αλλά δεν το δέχομαι με την έννοια ότι είναι άδικο και καθόλου λογικό.
    Προσέχω από την μεριά μου... από την άλλην σαν άνθρωπος από πάντα πιστεύω πως ο καθένας κάνει τις επιλογές του και αναλαμβάνει την ευθύνη ως εκεί που του επιτρέπεται και δεν σκέφτεται μόνο την παρτη του.
    Πάντως φτάσαμε μέχρι εδώ και ακόμα αντέχουμε, το τι θα γίνει από τον Σεπτέμβριο και αν θα αντέξουμε όλη αυτή την τρέλα κι άλλο, αυτό είναι πραγματικά που με ανησυχεί γιατί τραβάει πολύ η κατάσταση και ήδη έξω στην κοινωνία επικρατεί πολύ τρέλα.
    Καλή ανοσία Πέτρα μου! Και να ζούμε την κάθε στιγμή...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου συγνώμη που σε αγνόησα τόσες ημέρες..
      Είχα κι έχω πολλές υποχρεώσεις αλλά και πολλούς
      πονοκεφάλους.. Όντως, η κοινωνία όσο πάει και σαλτάρει
      (κι άλλο), ωστόσο εγώ θεωρώ το εμβόλιο ως την μόνη λύση.
      Πολλά φιλιά και καλό σ/κ 🌷🌺🌸

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.