Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

✿ Η εξωτική Αίγυπτος μέσα από 30 φωτογραφίες ~ Μέρος Α' ✿

Ξεκινώντας με ΚΛΙΚ επάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
φύγαμε για ένα φωτογραφικό ταξίδι στη χώρα τών πυραμίδων!

Έχω πάει Αφρική κι έχω γυρίσει! Θα σέβεστε!😋
 
Ladies and gentlemen η πτήση για Αίγυπτο αναχωρεί άμεσα. Προσδεθείτε! Πάμε για ένα "κι όλοι αυτοί που σε πικράνανε από ψηλά αν τους κοιτάξεις, θα σου φανούν τόσο ασήμαντοι που στη στιγμή θα τους ξεχάσεις" και απογειωνόμαστε..τώρα! Δυό ώρες μετά θα προσγειωθούμε στην Αφρική!

Είναι λέει ρε φίλε, ένα φθινοπωρινό πρωινό με άπνοια, κι εγώ περπατάω στην αμμουδιά τής Αλεξάνδρειας!
Ξάφνου μπροστά μου προσγειώνεται ένα πουλί αγνώστων λοιπών στοιχείων, που δεν με ξέρει δεν το ξέρω, υποφέρει κι υποφέρω!
Όταν δε πίσω μου ξεφυτρώνει κι ένα Παλάτι, έτσι "από το πουθενά", βεβαιώνομαι ότι κοιμάμαι κι ονειρεύομαι..
Σίγουρα ονειρεύομαι, γιατί τόσα πολλά βιβλία, οπωσδήποτε δεν είναι δικά μου.. 
Τύφλα να 'χει η Βιβλιοθήκη τής Αλεξάνδρειας! Ωχ, πες μου ότι ακόμα και στα όνειρα φοράει ο κόσμος μάσκες!
Κι ύστερα από τα πολλά βιβλία, να 'σου μπροστά μου κι η εκκλησία τού Πατριαρχείου 
(πάνω) αλλά κι ένα παλιό ελληνικό αρχοντικό, που σώθηκε μέσα στο χωροχρόνο  (κάτω)
Τώρα τί δουλειά έχουν τα φρούτα ανάμεσα σε βιβλία και πουλιά, όνειρο είναι ό,τι θέλω βλέπω!
Άμα λάχει, βλέπω και..αιγυπτιακό τσιζκέικ, δεν κατάλαβα, δικό μου δεν είναι το όνειρο;
Μωρέ, δικό μου είναι το όνειρο, αλλά...μελιτζάνες και μπρόκολα, αμέσως μετά από τσιζκέικ δε το θέλει ούτε ο .. Αλλάχ!
Και ποιός είπε πως δεν τραγουδάμε εμείς στον ύπνο μας; "Ο άνεμος θα καίει στη γη τού Νείλου μια αρχαία μυρωδιά θα μας μεθά....
.........στην αγορά τού Αλ Χαλίλι θα πουλάν τα δυό σου χείλη δυό περιουσίες κι άλλη μιά" ( ΚΛΙΚ )
Και τί δε θα 'δινα, να μην έβλεπα όνειρο, και να 'πινα κι εγώ ένα αρωματικό τσαγάκι σε παραδοσιακό καφενείο..
..κι όχι να ξεπετάγονται από το υπερπέραν παλιά ραδιόφωνα και κασέτες (μα κασέτες;;;) ή λοιπές αντίκες!
Χάθηκε ο κόσμος να ονειρευτώ ας πούμε, το σπίτι τού Καβάφη;...
...ή μιά βόλτα με άμαξα στο κέντρο τής Αλεξάνδρειας; 
Πιο λογικό θα μου φαινόταν, από το να βλέπω ότι κάθομαι επάνω σε ένα ανοιχτό..βιβλίο!
Αυτό μάλιστα! Τρεις Πυραμίδες! Τώρα αποκτά νόημα το όνειρο....
...κι όποιος τολμήσει να μου πει ότι δεν έχει νερό στις Πυραμίδες...μάλλον κοιμάται κι ονειρεύεται!

✰*•˛❤˛•*✰*•˛❤˛•*✰*•˛❤˛•*✰

 Για το δεύτερο μέρος τού φωτογραφικού ταξιδιού, 
με ανοιχτά τα σχόλια φυσικά ......... ΚΛΙΚ ΕΔΩ !

Οι αναρτήσεις μου είναι αφιερωμένες με την αγάπη μου, στη φίλη Τόνια Μαρίκογλου που ομόρφυνε

κι άλλο το ταξίδι!  Γιατί στην τελική "δεν ήρθαμε στην Αίγυπτο μόνο για να βγάζουμε φωτογραφίες!" 


Υ.Γ Το παρόν κείμενο υπόκειται στους νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή! Οι..συνήθεις ύποπτοι το πιάσανε το υπονοούμενο..

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.