Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

╰✿╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Καλή Χρονιά Με Υγεία! ✿


*Ας γεμίσει η νέα χρονιά με μαγεία και όνειρα και καλή τρέλα. Ελπίζω να διαβάσετε μερικά σπουδαία βιβλία να φιλήσετε κάποιον που πιστεύει ότι 
είστε σπουδαίοι και μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε τέχνη – να γράψετε ή 
να ζωγραφίσετε ή να χτίσετε ή να τραγουδήσετε ή να ζήσετε όπως μόνο εσείς ξέρετε. Ελπίζω κάποια στιγμή μέσα στη νέα χρονιά να εκπλήξετε τον εαυτό σας


   Καλή Χρονιά με Υγεία!   



✰♡*•˛❤ ˛•*✰♡•˛❤ ✰ ˛•*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest ~ *Κείμενο: Neil Gaiman


❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

24 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Πέτρα! Με υγεία, δύναμη, αγάπη και πολύ δημιοτγική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τις σοφιστικέ σου εικόνες, Πέτρα μου! Αλλά και τις ιδιαίτερες ευχές σου. Ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου. Καλή χρονιά με ότι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις εικόνες Γιάννη μου! Καλή χρονιά κι από εδώ! ✨

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά Πέτρα μου! Με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά και για σένα Πέτρα μου! Με τον ίδιο δυναμισμό για αλλαγή, την ίδια φλόγα για τη ζωή και κυρίως με υγεία και πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλεύοντας μέχρις εσχάτων, Μαράκι μου.. Καλή σου χρονιά με χαρές! ✨

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και πάντα με χαρές !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, πιστεύω ότι τα έκανα όλα όσα λες! Και νιώθω τυχερή!
    Καλή συμπόρευση, Πετρούλα μου στα καλά και στα δύσκολα!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας συμπόρευση, καλή μας και ευλογημένη χρονιά! 💚✨

      Διαγραφή
  7. Καλή νέα χρονιά Πέτρα μου. Ωραίες οι ευχές σου ας το ελπίσουμε για τη νέα χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Πέτρα μου! Ας είναι οι επιλογές για τον καθένα αυτό που επιθυμεί. Ας μείνουν πίσω όσα μας πλήγωσαν κι ας είναι φωτεινές οι μέρες με περισσότερα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά νονούλι. Με υγεία και δύναμη να πορευόμαστε σε κάθε μέρα του '23. Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά Πέτρα μου με υγεία! Μα τι ωραίες ευχές για να παλέψουμε να τις κάνουμε πράξεις. Συγχαρητήρια και για την συμμετοχή σου στο συμπόσιο, το λάτρεψα ποίημα και εικόνα φοβερά!

    Σε φιλώ 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου για το ποίημα, κι εγώ λάτρεψα το δικό σου!
      Καλή χρονιά με πολλές χαρές! ✨✨

      Διαγραφή
  11. Το ίδιο θα πω και εγώ με την Κατερίνα από πάνω...μα...τι όμορφες ευχές είναι αυτές Πετρίνα μου ! μια προς μία, να τις γράψουμε σε κάδρο να τις βλέπουμε κάθε μέρα όλο τον χρόνο!!!
    Καλή χρονιά με ομορφιές Πετρίνα μου και τα καλύτερα της! αγκαλιά🤗 και γιορτινό φιλί 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικές μου, απλά τις υιοθετώ! Καλή χρονιά και χαρούμενη Σμαράγδι μου! ✨

      Διαγραφή
  12. Η καλή τρέλα είναι απαραίτητη Πέτρα μου για να αντιμετωπίσει την κακή.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έχεις δίκιο! Καλή χρονιά Ρένα μου, με όλα τα καλά! ✨⭐

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.