Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (ε)


Πολλές στιγμές είναι όμορφες κι είναι εκείνες που μας δίνουν δυνάμεις για να αντέχουμε κάθε ξημέρωμα. Ένα ζεστό ρόφημα μες στο χειμωνιάτικο πρωινό, με το άρωμα να σού ξυπνά τις αισθήσεις κι ο ζεστός καπνός να χαϊδεύει τα μάτια σου, πες μου πως δεν σου χαρίζουν μια μικρούλα στιγμή ευτυχίας. Να γυρίσεις στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα και να φορέσεις τις χουχουλιάρικες πυτζάμες σου και τα καλτσάκια με τα αρκουδάκια. Να κουλουριαστείς στην αγαπημένη σου πολυθρόνα και να δεις "το βραχιόλι τής φωτιάς". Ναι, μπορεί θεματικά να σε στενοχωρήσει η ζωή μιάς οικογένειας Εβραίων, μα η τέχνη τού σεναρίου, της σκηνοθεσίας, το ταλέντο τών ηθοποιών, η μουσική υπόκρουση, όλα σου υπόσχονται μιά αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία!

Ευχαριστώ πολύ την Στέλλα από το blog με το φεγγάρι αγκαλιά για αυτή τη φωτογραφία!

Μιά νέα ετικέτα με τίτλο 
περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

Αλλά και πάλι, δεν είναι μιά ομορφιά το να απέχεις από την επικαιρότητα που "ξεπηδά" ωσάν πυρκαγιά μέσα από τα δελτία "ειδήσεων" και τις "ενημερωτικές" εκπομπές τής τηλεόρασης, που μπορούν να σε στείλουν σε κάνα ψυχιατρείο ή σε κάναν Κωτσόβολο αν... σπάσεις εντέλει την συσκευή;
Α, είναι ωραία να είσαι σπίτι και να επιλέγεις να περνάς το χρόνο σου με ό,τι σε ευχαριστεί, χωρίς "δαίμονες" και καραγκιόζηδες που σου τριβελίζουν το μυαλό, αλλά με ένα ωραίο βιβλίο όπως "η δεξιά τσέπη τού ράσου" 🧡📚

Ω, ναι, είναι μιά ομορφιά να είσαι σπίτι, και στην αυλή να τρέχει και να κάνει χαμούλη ένα γατάκι που νομίζει ότι μεγάλωσε, αλλά παραμένει πάντα ένα γκρινιάρικο κι απαιτητικό γατί, που σε έχει δέσει για τα καλά με όρκο αιώνιας πίστης αλλά και.. σίτισης! Που άμα δει άλλα γατιά να έρχονται στην αυλή του, όχι μόνο σού κάνει κανονικό καβγά γιατί έχει παρεξηγηθεί, αλλά σηκώνεται και φεύγει για να.. μάθεις εσύ να σιτίζεις κι άλλα γατιά, κυρία μου! Κι όταν με το καλό εξαφανιστούν τα άλλα γατιά, τσουπ, επιστρέφει ξανά μετά τσαμπουκάδων και πολλών νιάου, γιατί επιτέλους ρε παιδιά/γατιά, ποιός είναι ο αρχηγός σ' αυτό το σπίτι;🐈

✰*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι από το έργο του "Ηλίθιος" ~ Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

25 σχόλια:

  1. Πέτρα μου, έζησα με τρυφερότητα τις σκηνές που περιγράφεις. Μια ματιά στην καθημερινότητά σου, ανοιχτή η αγκαλιά σου σε κουβεντούλα και μοίρασμα. Οι μικρές αυτές στιγμές, είναι εκείνες, που δίνουν ομορφιά και θετική αύρα στη ζωή σου. Οι γάτες παιδί μου είναι εγωπαθή όντα. Μη ρίξεις ματιά κάπου αλλού. Θα μου πεις και μερικά σκυλιά δεν σηκώνουν βλέμμα να ρίξεις αλλού. Διεκδικούν την απόλυτη προσήλωση.
    Λοιπόν, με το "Βραχιόλι της φωτιάς" με έφτιαξες τώρα! Ήδη έχουμε πάρει θέσεις να το δούμε σε κανονική ροή. Δεν πήγα να το δω στην ΕΡΤFlix, προτιμώ να το δω με κλασικό τρόπο. Φαντάζομαι ότι είναι μικρό διαμάντι.
    Απόλαυσε τις προσωπικές σου στιγμές κορίτσι μου. Το δικαιούσαι. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, ελπίζω να είδες το Βραχιόλι.. Καλημερούδια με..άσπρη μέρα! ⛄

      Διαγραφή
  2. Αχ...Πετρίνα μου ναι ναι τέτοιες στιγμές όμορφες και χουχουλιάρικες χρειαζόμαστε οι άνθρωποι για να νιώσουμε άνθρωποι.
    Ααααα ναι είμαι από αυτές που μόλις είδα το τέλος του "βραχιολιού της φωτιάς" μακάρι να υπήρχαν πολλές τέτοιες άψογες δουλειές...υπέροχοι ηθοποιοί και ερμηνείες καταπληκτικές. Σήμερα είχαν συνέντευξη την κόρη που παντρεύτηκε τον χριστιανό. Δεν θυμάμαι το όνομα της όμως...δεν ξέρω αν το ξέρεις πως η σειρά βασίστηκε επάνω σε πραγματικά γεγονότα. Η συγγραφέας του βιβλίου που έγινε η σειρά, είναι η μικρή κόρη του Ιωσήφ, που τις έλεγε όλη την ιστορία της οικογένειάς τους.
    Πάντα να απολαμβάνεις όσο συχνότερα γίνεται, στιγμές όμορφες και πολύτιμες, που να σου αφήνουν το αίσθημα πως πέρασες καλά Πετρινα μου. Καλό μήνα και καλή συνέχεια στις στιγμές σου. φιλιααα 😍
    Υ.Γ το βιβλίο που προτείνεις το βρίσκεις και στο μεταμπούκ; 🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το ξέρω για το βιβλίο. Η σειρά είναι ένα μικρό διαμάντι.

      Υ.Γ Καλέ ναι, στο μεταμπουκ το πήρα χαχα! Καλημερούδια! ⛄

      Διαγραφή
  3. Θα μείνω στις μικρές στις μικρές αλλά ουσιαστικές απολαύσεις της ζωής: Μια καλή σειρά στην τηλεόραση ( Η ΕΡΤ έχει πολλές φέτος), ένα εξίσου καλό βιβλίο κι ένα αχνιστό ρόφημα, είτε καφές είτε ένα αρωματικό τσάι με φροντίδα φτιαγμένο, το ίδιο κάνει. Καμιά φορά εγώ, επιλέγω μουσική από το ραδιόφωνο. Η ζωή τα χρειάζεται όλα αυτά, τα οποία κάπως την γλυκαίνουν.
    Πέτρα, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη, κι εγώ ακούω ραδιόφωνο ή επιλέγω μουσικές στο ίντερνετ, προσπαθώ να ακούσω μουσικά κομμάτια που δεν τα γνωρίζω. Καλό μήνα, σωστά! Την καλημέρα μου ⛄

      Διαγραφή
  4. Ω ναι συμφωνώ...μικρές καθημερινές στιγμές ζεσταίνουν τη ψυχή. Ώστε το βραχιόλι της φωτιάς είναι καλό όπως λένε ε; Δεν το βλέπω θα το βάλω στο πρόγραμμα. Και το βιβλίο ναι απαραίτητο. Αλλά γάτα όχι όχι έχω σκύλο και είναι το ίδιο. Έτσι μ'αυτά και μ'εκείνα πέρασε και ο Γενάρης
    Καλό μήνα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δεις το Βραχιόλι, αξίζει.. Και σκύλο έχουμε, αλλά είναι της γειτονιάς,
      δηλαδή έρχεται και κάνουμε παρέα, και ξαναφεύγει. Καλό μήνα Άννα ⛄

      Διαγραφή
  5. Λάικ σε όλα και μαζί σου, ιδίως για Το βραχιόλι της φωτιάς! Ένα τσακ απείχα χτες
    που παρήγγειλα βιβλία στο να το βάλω, αλλά προτίμησα να βάλω άλλο αντίστοιχο
    από... αναμνήσεις από το Άουσβιτς (το Αν αυτός είναι ο άνθρωπος, του Πρίμο Λέβι).
    Ρε το γατί το ζηλιάρικο! Ούτε γκόμενος να ήταν! (Άλλος Μαξ από κει! ☺)

    Καλό μήνα, Πετρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ ναι, έχει πολλή πλάκα το γατί! Στο μεταξύ, δεν το κάνουν όλα, γιατί επειδή έχουμε μεγαλώσει εδώ πολλές γενιές γατιών, έχω γνωρίσει μεγάλη ποικιλία χαρακτήρων! 😋⛄

      Διαγραφή
  6. Ώρες, ώρες Πέτρα μου, πως ξεχνιέσαι με κάτι απλά ασήμαντα πράγματα. Να ξεφεύγεις απ’ το τώρα με το αίσθημα της στιγμής και να εύχεσαι να κρατήσει για πάντα. Όμορφη είναι η ζωή αν ξέρεις που να κοιτάξεις. Η ομορφιά κρύβεται σε αυτά που μοιάζουν ασήμαντα, αρκεί να τα θεωρείς σημαντικές στιγμές κι όχι απλά ένα τυχαίο γεγονός που γέμισε το χρόνο σου για λίγο.
    Τα ζώα χρήσιμα μεν….αλλά. Το υπερβολικό συναισθηματικό δέσιμο δεν θα μου άρεσε. Αγάπη ναι, αλλά με μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδέξια όπως πάντα πάτησα κατά λάθος δημοσίευση. Και δεν πρόλαβα καν να ευχηθώ. Πέτρα μου Καλό μήνα! Να είναι όσο πιο όμορφος γίνεται, γεμάτος με όσο περισσότερες χαρές από μικρά και ασήμαντα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Το φοβάμαι κι εγώ πολύ το συναισθηματικό δέσιμο, αλλά το ίδιο δεν ισχύει και με τους ανθρώπους; Άρα δε γίνεται να αποφεύγουμε τους πάντες και τα πάντα.. Καλό μήνα! ⛄

      Διαγραφή
  7. Νονούλι μου,
    Ξέρεις πόσο υπέρμαχος είμαι, του να βρίσκουμε χαρά στα μικρά και φαινομενικά "ασήμαντα" της ζωής!
    Γιατί η επικαιρότητα δεν βοηθά τη χαρά γενικότερα και πρέπει να αντέξουμε με σώας τα φρένας, όπως σωστά αναφέρεις.
    Πέθανα με το γατί που έχει personality για ολόκληρο reality!!!!!
    Πολλά φιλιά νονούλι.
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επικαιρότητα μα κυρίως η καθημερινότητα, είναι δύσκολη για τον καθένα μας, άρα οφείλουμε να αντλούμε από όπου μπορούμε, μικρές χαρές, ανάσες.. κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ⛄

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Μιας και η τρέλα δεν πάει στα βουνά (μάλλον), λέω να το επιχειρήσω! ⛄

      Διαγραφή
  9. Αυτό το γατί θέλω να το γνωρίσω προσωπικά. Πότε θα μας συστήσεις;
    Οι φωτογραφίες σου έκαναν τα μαγικά τους πάλι και τσουπ με μετέφεραν σε χρόνο dt σε κείνο το ζεστό δωμάτιο, με κείνες τις χουχουλιάρικες πυτζαμούλες και το καυτό ρόφημα μπροστά μου αχνιστό να περιμένει τη σειρά του για την απόλαυσή μου. Η πρότασή σου για αποχή, έστω και ολιγοήμερη, από τα οχληρά, με βρίσκει απολύτως σύμφωνη αν και κάπου μέσα μου ξέρω πως το μαχητικό σου πνεύμα θα μου λείψει :)
    Με τράβηξε πολύ η παρουσίαση της δεξιάς τσέπης του ράσου. Είναι ένα βιβλίο που θα αναζητήσω.
    Σ' ευχαριστώ Πέτρα μου. Ένα χουχουλιάρικο, μυρωδάτο, καταπραϋντικό Φλεβάρη σου εύχομαι.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποχή ΜΟΥ αποκλείεται να είναι, έστω και ολιγοήμερη! Αν δεν "τα χώνω", Μαράκι μου, θα σκάσω από το κακό μου! 😋 Το γατί όντως είναι μεγάλη φάτσα, και το πιο αστείο είναι ότι δεν έχει καν όνομα! Γιατί εμφανίστηκε μωρό λίγο μετά από ένα μεγαλύτερο, κι εγώ το έλεγα "το μωρό", κι έτσι έμεινε αβάφτιστο! Υ.Γ Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες/gif με μάγεψαν! ⛄

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτές οι περιγραφές σου για χουχούλιασμα στο σπίτι με ένα ρόφημα, ένα βιβλίο και τα χόμπυ μας !!! Τηλεόραση γιόκ....πολύ λίγο και δυστυχώς δεν είμαι σπίτι την ώρα αυτής της ταινίας....
    Εύχομαι ο Φλεβάρης να μας δώσει όμορφες στιγμές !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, όποτε θες μπαίνεις στην ΕΡΤΦΛΙΞ -ακόμα κι από τον υπολογιστή σου- και βλέπεις τη σειρά όποτε έχεις χρόνο! Μακάρι να έχουμε έναν όμορφο μήνα! ⛄

      Διαγραφή
  11. Ό,τι καλύτερο για να ξεκινήσω τη μέρα μου! Την αγάπη μου σου στέλνω! Φιλιά πολλά! Καλό μήνα και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σας φροντίζω, τί νομίζεις; 😋😘 Τρελός αέρας και χιόνι εδώ.. ⛄ Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  12. Πω πω αυτές οι φωτογραφίες είναι τόσο ζωντανές που νομίζω ένιωσα όλη την ζεστασιά και την θαλπωρή που εκπέμπουν.
    Παρόλα αυτά, εγώ είμαι φαν του καφέ, όσες ταχυπαλμίες κι αν μερικές φορές μου προκαλεί, εγώ εκεί, βράχος.
    Οι χειμωνιάτικες μέρες είναι χουχουλιαστές μου είπε κάποτε μια φίλη κι από τότε συμπάθησα λίγο παραπάνω το χειμώνα.
    Οπότε ναι, σειρές, ταινίες, κατασκευές, βιβλίο όλα αυτά συμβάλλουν στο χουχούλιασμα. Αν έχεις και τζάκι πιστεύω πως είναι ακόμη καλύτερα, εγώ γίνομαι ένα με το καλοριφέρ. Την αγαπάω τη ζέστη.
    Πέτρα, καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Στελλάκι, λάτρης τού καφέ και συγκεκριμένα του εσπρέσο.. Το τσάι έχει ωραία αρώματα και μου αρέσει μόνο αν νιώθω αρρωστούλα. Σε ευχαριστώ και πάλι για την όμορφη φωτογραφία σου! Είναι όντως "χουχουλιαστές" οι μέρες, κι έτσι να παραμείνουν, παρακαλώ πολύ! 🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.