Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

✿ Ξεπεζεύει το φθινόπωρο...

 

 Τί άλλο να επιθυμήσει κανείς στη ζωή του; Μιά γατουλένια παρέα μέσα, όταν η βροχή χορεύει έξω

Κάπου διάβασα ότι όσο μεγαλώνει κανείς, ο χρόνος κυλά πιο γρήγορα. Εντάξει τώρα. Ο χρόνος είναι ο μόνος που κυλά στον ίδιο ρυθμό, εμείς όμως, μιας και περνάμε από μέσα του, έχουμε την αίσθηση ότι περνά πιο γρήγορα, και η εξήγηση λέει, είναι πως, επειδή έχουμε ζήσει σχεδόν τα πάντα, δεν μας κάνει πια τίποτα εντύπωση, κι εκεί που ήταν Δευτέρα, να 'σου και ξημερώνει Παρασκευή. Το χειρότερο είναι άλλο. Πως, εκεί που ήταν νιάτα, να 'σου και ξημερώνει γηρατειά.. Κι ενώ το μπεμπέ κάθε πρωί που ξυπνά είναι ενθουσιασμένο γιατί μαθαίνει και κάτι καινούργιο, ο μεγάλος χάνει κάθε ενθουσιασμό τύπου "πω πάλι σ/κ γαμώ την τρέλα μου"

Βέβαια η φύση η δόλια προσπάθησε, αιώνες πριν, να μας δίνει εναλλαγές για να μη βαριόμαστε. Βρε τί καλοκαίρια με ήλιους και δροσερά μελτεμάκια, βρε τί φθινόπωρα με θεσπέσια φύλλα στα δέντρα και σιγανοψιχάλισμα, βρε τί χειμώνες με αλκυονίδες ημέρες, βρε τί άνοιξες με λαχταριστά λουλούδια και αρώματα.. Με τίποτα δε μέναμε ευχαριστημένοι οι "νοήμονες". Όλο και κάτι παραπάνω μάς έλειπε, και καταλήγαμε ότι η φύση δεν είχε δα ποιήσει και τα πάντα εν σοφία! Τώρα σε τα μας, τώρα;!

Τσάμπα κι άδικα είχε κάτσει ο θεός κι είχε φτιάξει και τους μήνες και τα δέντρα και τα βουνά και τα ποτάμια. Όοοοοχι! Εμείς εκεί, πείσμα τρελό, θα τον μεθύσουμε τον ήλιο, σίγουρα ναι, κι ας ρίχνει έξω βροχή και χαλάζι! Βρε δεν πα' να! Ε, με τούτα και με κείνα, φτάνουμε στο σήμερα, όπου, δεν πα' να (ξανά) λέει η φύση ότι είναι αρχές φθινοπώρου; Κάποιοι δεν συγκινούμαστε καθόλου ούτε με τα κίτρινα φύλλα ούτε με τα λυπημένα δέντρα, ενώ την ίδια στιγμή κάπου αλλού -όχι και τόσο μακριά από εμάς- κάποιοι άλλοι δίνουν μάχη να πείσουν τη φύση να σταματήσει πλέον την μπαρουτιασμένη εκδίκηση. Τώρα; Τώρα είναι αργά αγάπη μου γλυκιά.

Ομολογώ ότι δεν είχα σκοπό να μιλήσω για την κλιματική αλλαγή (αν θέλετε να σας πω για την εγκληματική..) Εγώ για το φθινόπωρο ήθελα να μιλήσω, αλλά και για την ομορφιά τής κάθε εποχής. Γιατί η φύση ακόμα μας κάνει τη χάρη και μας δωρίζει ομορφιές απλόχερα. Κι ο Οκτώβρης (-αν δεν σε έχει κάψει πρώτα ο γαμωμητσοτάκης, να σε αλείψει μετά με πλημμύρα και θάνατο-) είναι άλλος ένας μήνας που έχει υπέροχα χρώματα στην παλέτα του, ενώ οι μέρες του μοσχοβολούν σταφύλι, *αλλά τα βράδια τί όμορφα που μυρίζει η γη.. τί όμορφα..!🧡 Ξεπεζεύει το φθινόπωρο..  

*•˛˛•*✰♡*•˛✰ ✰ ˛•*✰*•˛˛•*✰

Art: Paco Yao ~ * Ποίηση: Τ. Λειβαδίτης

..........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο..........

22 σχόλια:

  1. Αυτο που χαιρομαι σ εσενα Πετρουλι μου ειναι οτι οποιο και να ειναι το κυριως θεμα.....τσουπ κι ο γαμωμητσοτακης μεσα.....προσεχε κακομοιρα μου γιατι το μεγαλο μισος και η μεγαλη αγαπη ειναι αδελφια διδυμα απ οτι λεει ο σοφος λαος.....αυτο να δω και θα τα χω δει ολα πια στη μιζερη ζωη μου χαχαχαχα.Οσο για την πολυπαθη φυση οντως μας κανει μεγαλη χαρη να μας χαριζει ακομα ομορφιες!οπως και ναχει κατι η γραφη σου κατι τα χρωματα σου καταφερες να μου ξυπνησεις μια ομορφη ρομαντικη διαθεση Σαββατοβραδιατικα!Να σαι καλα να μας τα λες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ο γαμωμητσοτάκης είναι σαν την coca cola: τα διαβρώνει όλα!
      Μπορεί να του αντισταθεί κανείς. Όπως όλοι βλέπουμε..όχι! 🍁🧡

      Διαγραφή
  2. Διαβάζουμε πως ο χρόνος είναι ανθρώπινη σύλληψη, και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό, το ομολογώ κι ας είναι εις βάρος μου η άγνοια. Οι σκέψεις σου παραμένουν θορυβώδεις ακόμα και μέσα στην σιγαλιά του φθινοπώρου. Πού την είδα τη σιγαλιά θα με ρωτήσεις σίγουρα.
    Δεν την είδα Πέτρα μου, την νιώθω. Τόση σιγαλιά που περιμένω να διαβάσω τις σκέψεις σου για να την ταράξουν :)
    Η ουρά της γατούλας μου θυμίζει μετρονόμο που κρατάει τον ρυθμό των σκέψεων του νεαρού. Τι γλυκιά εικόνα!
    Να είσαι καλά, Καλό μήνα από αύριο και φιλιά με αγάπη από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ποιά σιγαλιά, που στη Μέση Ανατολή γίνεται τής κακομοίρας! 🙄
      Να που κάποιος πρόσεξε τις φωτογραφίες μου, πάντα το έχω καημό!
      🍁🧡 Καλό μήνα Μαράκι γλυκό!

      Διαγραφή
  3. Σιγά να μην μείνουμε ευχαριστημένοι Πετρίνα μου... με τίποτα όμως; Μα να μην θυμάται τίποτα αυτή η μνήμη; Να λέμε και ευχαριστώ που μας ανέχεται η φύση , με τόσα που τις έχουμε κάνει, αλλά έχει χάσει και αυτή την υπομονή της μαζί μας...ανεπίδεκτοι μαθήσεως είμαστε αγάπη μου!
    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα κάποιοι παλαιολιθικοί που βρίσκουν την ομορφιά εκεί που άλλοι την έχουν ξεχάσει, πίσω από τις Φθινοπωρινές μυρωδιές νοτισμένου χώματος και καφεμπωρντοκιτρινοκόκκινα πεσμένα φύλλα! Ας πούμε ευχαριστώ!
    Πετρίνα μου χάρηκα που άνοιξες να τα λέμε! Καλό Φθινόπωρο φίλη μου...φιλιααα 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, άνοιξα το "μαγαζάκι" και μετά εξαφανίστηκα! 😛
      Καλό φθινόπωρο Παναγία μου! Φιλιά σμαραγδένια 🧡

      Διαγραφή
  4. Όντως πολύ ωραία τα χρώματα του φθινοπώρου και η μυρωδιά της βροχής, αρκεί όμως να τα βλέπουμε και να τα εκτιμούμε, γιατί απ όπου και να το πιάσεις η φύση μας εκδικείται για το κακό που της έχουμε κάνει......καλό μήνα...φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση εκδικείται τους ανθρώπους και οι άνθρωποι εκδικούνται
      τους ανθρώπους, επίσης.. Δεν υπάρχει σωσμός.. Καλό μήνα! 🍁🧡

      Διαγραφή
  5. Το φθινόπωρο έχει τα χρώματά μου! Τα λατρεμένα χρώματα.
    Να δεις όμως που ούτε κι αυτό θα απολαύσω...με αυτά και με
    εκείνα!
    Μουατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, μην αφήνεις στιγμή ανεκμετάλλευτη 🧡
      Άντε, γιατί έρχονται και τα Χριστούγεννα 😉

      Διαγραφή
  6. Φεύγουμε και ξαναγυρνάμε στα συντρίμμια των αναμνήσεων. Κι ώσπου να το καλοσκεφτείς νάσου και το Φθινόπωρο. Πάντως οι αρνητικές σκέψεις δεν είναι ούτε ο χρόνος, ούτε οι αλλαγές της εποχής, ούτε η μοναξιά. Άλλα μας ταλανίζουν. Έχασα το μέτρημα από πόσα Φθινόπωρα περιμένω να αλλάξει κάτι.
    Φιλιά πολλά Πέτρα μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μας ταλανίζουν, δυστυχώς, Αννικάκι μου.. Όλα έχουν μερίδιο
      στο ταλάνισμα. Γιατί έχουμε και μια (μόνο) ζωή να ζήσουμε.. 🍁🧡

      Διαγραφή
  7. Αρκεί να χορεύει η βροχή έξω. Η φύση μας κάνει τη χάρη να μας χαρίζει ομορφιές αλλά εμείς της δείξαμε ότι δώρα δεν θέλουμε και ξέρουμε τις ομορφιές να τις καταστρέφουμε, σωστά;
    Μ'αρέσει το φθινόπωρο αρκεί να με αφήσουν να το απολαύσω. Αλλά μπα....δεν το βλέπω
    Καλό φθινόπωρο Πέτρα μου
    Καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Το Φθινόπωρο αν δεν το βρεις, το φτιάχνεις" - Παράφραση
      με την Άνοιξη τού Ελύτη.. Άντε, και καλή μας δύναμη! 🍁🧡

      Διαγραφή
  8. Ναι και εγώ θα σταθώ σ' αυτό της Άννας. Η φύση ολόγυρα είναι πανέμορφη. Διαφορετική κάθε μήνα, δοτική, εναλλακτική, ζωοδότρα. Εμείς; Τι κάνουμε εμείς; Ως πότε θα οικοδομούμε και θα αποδεχόμαστε την καταστροφή, την εκμετάλλευση και την αρπαγή;
    Όμορφη ανάρτηση, μου έδωσε μια ομορφιά, μια ηρεμία, Πέτρα μου.
    Να στείλω μια αγκαλιά ευχές για καλό Φθινόπωρο, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να επιστρέψω με ομορφιά και ηρεμία, Γιάννη μου..
      Γιατί η πραγματικότητα μόνο τέτοια δεν είναι... 🍁🍂

      Διαγραφή
  9. Στο χέρι μας είναι νονούλι μου τι απολαμβάνουμε! Δυστυχώς η σύγχρονη εποχή μας έχει κάνει αχάριστους και δεν απολαμβάνουμε τίποτα.
    Το φθινόπωρο έχει μια ξεχωριστή ομορφιά.
    Μακάρι με απλότητα και ουσία να το απολαύσουμε!
    Ευχαριστούμε για την τροφή για σκέψη.
    Φιλί ολόγλυκο και ευχές για ένα ήσυχο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνο είμαστε αχάριστοι, είμαστε και σατράπηδες..
      Πάμε και επιλέγουμε ό,τι πιο σκάρτο για να μας "σώσει"
      και να προστατεύσει τις ζωές μας και τη φύση! 🙄🍁🧡

      Διαγραφή
  10. Κυλάει ο χρόνος μέσα στις τσιμεντουπόλεις χωρίς να τον καταλαβαίνουμε. Μόνο στα χωριά πλέον καταλαβαίνεις τις εναλλαγές της φύσης.
    Καλό Φθινόπωρο Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, στα χωριά η φύση είναι ευλογία! Καλό μας φθινόπωρο! 🍁🧡

      Διαγραφή
  11. Τι ωραίο θέμα έφτιαξες
    και με τόσες ωραίες δόσεις σκωπτικότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.