Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

╰✿╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Καλή Χρονιά Με Υγεία! ✿


- Κύριε, έχετε γράψει το γράμμα 
στον Άγιο Βασίλη;
- Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει
- Αλλά υπάρχει αυτό που θα μπορούσατε 
να του γράψετε, κύριε
- Αυτό δεν σημαίνει ότι τα Χριστούγεννα 
θα πάρω αυτό που ζήτησα

Αν η φωτογραφία δεν είναι AI (τεχνητή νοημοσύνη), τότε, όπως
λέει κι ένας φίλος: "αφού χαμογελούν αυτά, μπορούμε κι εμείς!"

- Μην ανησυχείτε, κύριε. Μέχρι 
τότε θα έχετε ήδη λάβει το δώρο
- Και τι θα είναι αυτό;
- Το θάρρος να επιθυμείτε κύριε


 Χο Χο Χο! Καλή Χρονιά με Υγεία! ❤ 
✰*•˛❤ ˛•*✰♡•˛✰ ❤ ✰ ❤ ˛•*•˛˛•*✰


Foto: Pinterest ~ Κείμενο: Simone Tempia (Η ζωή με τον Lloyd)


...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

22 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Πέτρα μου. Ας είναι ευνοϊκή για τον κόσμο με ειρήνη , ανθρωπιά και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είθε να είναι, Αννούλα, έστω και με καθυστερημένη ανταπόκριση..
      Καλή χρονιά με υγεία! 🌟🎄

      Διαγραφή
  2. Απίστευτη φωτογραφία!!!! Τρυφερή και συγκινητική! Εύχομαι απ' την καρδιά μου πολλά-πολλά-πολλά χαμόγελα ζεστά, αληθινά, ανθρώπινα.
    Καλή Χρονιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθινά χαμόγελα, γιατί τα παιδάκια τού κόσμου,
      δε φταίνε ποτέ! Καλή χρονιά Αννίκα μου! 💚🎄🌟

      Διαγραφή
  3. Ξετρελάθηκα με τις φωτογραφίες σου, ξετρελάθηκα με το κείμενό σου, με συγκίνησε, ναι..ναι έχουμε το θάρρος να επιθυμούμε. Αυτό είναι δικαίωμα της ψυχούλας μας.
    Να είσαι καλά Πέτρα μου, να έχεις κι εσύ υγεία, όπως μας εύχεσαι και να δεις τις επιθυμίες σου να πραγματοποιούνται μέσα στο 2024.
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (πάει το σχόλιό μου, εξαφανίστηκε..)

      Μαράκι μου, κι εγώ ξετρελαίνομαι με τις φωτογραφίες
      και κάθομαι και τις χαζεύω σαν παιδάκι! Καλή χρονιά!!!
      🎁🧡💚🎄

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτές σου οι εικόνες, βρε Πέτρα μου, (αλήθεια πού τις βρίσκεις;). Αποτελούν υλικό για ζωγραφική.
    Όσο για το μήνυμά σου, τεράστιο, καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν αποτελούν υλικό για ζωγραφική, είναι ζωγραφική,
      και έχω να πω ότι τις ψάχνω ώρες ατελείωτες, Γιάννη μου!
      Εμμονική έχω καταντήσει με τη συλλογή (όμορφων) εικόνων.
      Η πρώτη είναι παζλ, δεν ξέρω αν το είδες 😉 Καλή χρονιά!🌟

      Διαγραφή
    2. Παζλ ; αλήθεια τώρα; Ψηφιακό ή πραγματικό; Έχω και εγώ λατρεία με τις εικόνες, άστα να πάνε. Και τελευταία μανία με τη ζωγραφική.
      Πέτρα μου καλησπέρα σου.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη, το έψαξα λίγο ακόμα, και τελικά είναι λέει ημερολόγιο!!! Αδυνατώ να καταλάβω όμως τί συμβαίνει ακριβώς. Αφαιρούνται οι ημερομηνίες; Και τί γίνεται το έργο;; Καταστρέφεται; Δεν καταλαβαίνω. Πάντως το χιόνι το έχω προσθέσει εγώ στην εικόνα 😉 (αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνει η.. Αριστέα! 😂)

      Διαγραφή
  5. "Αφού χαμογελούν αυτά, μπορούμε κι εμείς!"
    Έτσι είναι (κι ας είναι φέικ! Υπάρχουν τόσα άλλα παραδείγματα εκεί έξω!)

    Επιθυμώ ξεκούραση, βασικά!
    Θα αργήσει να έρθει όμως...
    Εσύ τι επιθυμείς, Πετρούλα μου!

    υγ: Καλή χρονιά, χωρίς ημικρανίες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκούραση επιθυμείς εσύ, αλλά ο Άγιος Βασίλης έχει πάει..τριήμερο! 😂
      Εγώ πάλι, ό,τι λες στο υ.γ: καλή χρονιά χωρίς ημικρανίες, γίνεται;🧡🎁😘

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Και ειρήνη φυσικά, θα έλεγαν τα μικρούλια της φωτογραφίας!
    Θα χαμογελούν μέχρι να τους βάλουν ένα όπλο στο χέρι για να σκοτώσουν έναν συνομήλικο άλλης χώρας.
    Εύχομαι να έχουμε λιγότερη βία εφέτος.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω πόσο to the point (που λένε και στο χωριό μου)
      είναι το σχόλιό σου για τα μικράκια, Ρένα μου.. Πίκρα..
      Άρα ευχόμαστε ουσιαστική ειρήνη και καλή χρονιά! 🌟

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Πέτρα,
    με υγεία, καθάρια σκέψη και αγωνιστική διάθεση μπρος στα μελλούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, φίλε Ευρυτάνα! Καλή σου χρονιά, φιλιά στα βουνά!

      Διαγραφή
  8. Να είναι η καινούργια χρονιά που κάνει κι όλας τα πρώτα της βήματα Πετρίνα μου γεμάτη αγάπη για τον συνάνθρωπο, υγεία εύχομαι για σένα και τους αγαπημένους σου, για όλο τον κόσμο χωρίς μεγάλα προβλήματα, και επι γης ειρήνη Πέτρίνα μου!..
    Για την φωτογραφία με τα πιτσιρίκια τι να πω; Τεχνητή νοημοσύνη είναι αυτή...
    Χρόνια πολλά και καλά με ότι καλύτερο στην ζωή σου... αααααα και πολλά ταξίδια σου εύχομαι! 🤣🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε Σμαράγδι μου,
      πάντα να "ανταμώνουμε" και να ξεφαντώνουμε!
      Υγεία για σένα και την όμορφη οικογένειά σου!🎁🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.