Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ...



1) Ζητείται επειγόντως μια Κυριακή να την περάσω ξένοιαστα! Να ξυπνήσω χαλαρά και να κάνω το χουζούρι μου. Να φτιάξω το τσάι μου με άρωμα φρούτων και να χτυπήσω και δυο κρουασάν από δίπλα. Να ανοίξω το ραδιόφωνο και να τσιτώσω τον ήχο, μέχρι να ξεχυθεί ο Elvis ως το απέναντι πεζοδρόμιο. Μετά να φτιάξω κι έναν ωραιότατο ελληνικό καφέ, βαρύ κι ασήκωτο και να ανάψω και το πρώτο τσιγάρο της ημέρας. Να αράξω στην καναπεδάρα μου με θέα τη θάλασσα και να κάνω καμμιά δεκαριά τηλέφωνα στα φιλαράκια μου που τα έχω παραμελήσει τελευταία. Να ανάψω και το τζάκι στο σαλόνι, έτσι, για ατμόσφαιρα και να περιμένω να βγει το λεμονάτο από το φούρνο για να το τσακίσω με την συνοδεία ενός ποτηριού λευκό κρασί. Και να σου πω την αμαρτία μου, γιατί να μην την ξαναξαπλάρω κανά δίωρο, τώρα που ο καιρός είναι μουντός και "τραβιέται" όσο τίποτα η μεσημεριανή σιέστα; Κι εκεί λίγο πριν το δειλινό, να πάω για ένα δεύτερο καφεδάκι με την παλιοπαρέα, σ' εκείνο το classic cafe που άνοιξε τελευταία, λίγο πριν βραδιάσει και πάμε στο σινεμά να δούμε την αγαπημένη μας ταινία. Και να κλείσω την Κυριακή μου μπροστά στην plasma, με δυο ταινίες πρώτης προβολής κι ένα ουισκάκι με ξηροκάρπιο. Να δεις μετά, τι γλυκά που θα ξημερώσει η Δευτέρα, και θα πάω κελαϊδώντας στο γραφείο μου, για να αρχίσω με όρεξη, το κους-κους για τα νέα του Σαββατοκύριακου, με τους αγαπημένους μου συναδέλφους... 


2)Ζητείται επειγόντως μια Κυριακή να την περάσω χωρίς ψέματα... Όταν ξυπνήσω το πρωί θα πρέπει να βγω από τις 3 κουβέρτες μου και να αντιμετωπίσω την αδυσώπητη πραγματικότητα του κρύου σαλονιού, ελλείψει πετρελαίου. Θα φτιάξω ένα τσάι του βουνού να ζεσταθεί το "μέσα" μου και θα φάω και μια φέτα ψωμί με τη μαρμελάδα της μαμάς μου. Θα ανοίξω την τηλεόραση να με αποτελειώσουν λίγο ακόμα τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα και θα ανάψω την ηλεκτρική σόμπα, να ζεσταθούνε οι πατούσες μου τουλάχιστον και θα φτιάξω και μια σούπα με λαχανικά προσθέτοντας κι ένα κομμάτι κοτόπουλο που περίσσεψε από χθες. Και να σου πω την αμαρτία μου, γιατί να μην ξαναχωθώ κανά δίωρο κάτω από τις 3 κουβέρτες μου για να περάσουν μερικές ώρες ακόμα χωρίς την ηλεκτρική σόμπα, μιας και το κρύο στο δυαράκι διαμέρισμα, καθόλου δεν το αντέχω... Κι εκεί λίγο πριν το δειλινό, θα βγω μια βόλτα στο τετράγωνο, γιατί άμα μείνω λίγο ακόμα μέσα θα σαλτάρω τελείως και δεν το θέλω! Και θα κλείσω την Κυριακή μου μπροστά στο χαζοκούτι, που θα μου σερβίρει κανά ξαναζεσταμένο τούρκικο σε δέκατη επανάληψη μέχρι να το εμπεδώσω. Κι ύστερα πάλι το...τρίτο μου ραντεβού με τις...3 μου κουβέρτες, με το κεφάλι μέσα στα σκεπάσματα. Μην αρπάξω καμμιά πούντα χειμωνιάτικα κι άντε μετά να ξαμολυθώ Δευτεριάτικα στους δρόμους και να μοιράζω διαφημιστικά φυλλάδια για τρεις κι εξήντα, για το επόμενο δεκάωρο κι όποιος αντέξει... 





11 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. "Κ.Κ", την έκανες τη "βόλτα" στο Πολυτεχνείο εσύ, ενώ εγώ και κάτι άλλοι, σπίτι...

      Ας έχουμε μια καλή Κυριακή τουλάχιστον... Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Κάπως έτσι ήταν α μένα παλιά η Κυριακη μου. Αλλά τουλάχιστον μείναν οι αγαπημένοι φίλοι και η οικογένεια. Ακόμα δεν χάσαμε τα πάντα.
    Ωραίο κείμενο.
    Καληνύχτα.
    http://www.youtube.com/watch?v=U_0k_KXKYk0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Νι, τι ωραίο δώρο είναι αυτό που μου έκανες με τους "Απαράδεχτους";. Σ' ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή Κυριακή! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καημέρα παιδιά! Να, κάτι τέτοιες σκέψεις για εσάς, τη γενιά των κοριτσιών μου, με έκαναν να "χαθώ" για 2 μέρες. Καλή σου Κυριακή. Φρόντισε τουλάχιστον να μην πουντιάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λωτοφάγε καλημέρα. Η ζωή εκεί έξω είναι πολύ σκληρή για τη γενιά που της παραδίδουμε πολλά προβλήματα κι ελάχιστες λύσεις... Παρεμπιπτόντως, άμα ανάψω καλοριφέρ κάποιες φορές, με τρώνε οι τύψεις... Καλή Κυριακή και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα.
    Φρόντισε να περάσεις την Κυριακή με την πρώτη... μέθοδο.

    Δε χρειάζεται να πας σινεμά, μάζεψε δυο-τρεις φίλους στο σπίτι να μιλήσετε, να παίξετε κανένα παιχνίδι, να δείτε καμιά ταινία...
    Μαγειρέψτε παρέα κιόλας και βάλτε μουσικούλα να ακούσετε.

    Για πολλά πράγματα, ευτυχώς δε χρειάζονται ακόμη λεφτά.
    Ας μην αφήσουμε να μας δηλητηριάσουν άλλο τις ζωές.

    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζεστίξ καλησπέρα. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, αλλά η ζωή έχει δύο όψεις και καλό είναι να τις προβάλλουμε, γιατί υπάρχουν ακόμη άνθρωποι σ' αυτήν τη χώρα που είναι κλεισμένοι σ' έναν δικό τους κόσμο, μη γνωρίζοντας(;) την άλλη όψη του νομίσματος...

      Διαγραφή
  5. Αν και με κέρδισε το κείμενο σου κι ένιωσα το κατηγορητήριο για τα κακώς κείμενα , να σου πω ότι σε θέλω πιο αισιόδοξο;;; Τι κι αν δεν έχουμε μία; ε; Μπορούμε να χαμογελάμε!
    Ας μας τ πάρουν όλα! Την αξιοπρέπεια και το χαμόγελό μας δεν θα μας το πάρουν!
    ΥΓ: Βάλε καλέ τους αναγνώστες κάπου να κάνω εγγραφή και να βλέπω πότε δημοσιεύεις...ξέρεις ..εκείνο που μπαίνει σε κουτάκι η φατσούλα μας ! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α Και θα επιστρέψω κάποια στιγμή να δω και τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις σου που έχω χάσει! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου καλησπέρα. Προσπερνώ το ότι δεν είμαι και το πιο αισιόδοξο άτομο στον κόσμο, αλλά σε...λησμονώ κάποιες φορές και δεν παίρνω παράδειγμα από σένα, που δεν το βάζεις κάτω με τίποτα! Παρόλα αυτά, ισχύει κι αυτό που γράφω πιο πάνω στον Μαζεστίξ. Όλα μέσα στην ζωή είναι κι αν όχι στη δική μας, στου διπλανού. Κι αυτό οφείλουμε να το θυμόμαστε και να το προβάλλουμε.

      ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ: ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ: "ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ". ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.