Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

STICKERS FOR THE MASSES: FOR EVER!











15 σχόλια:

  1. Κι ευτυχώς που κάθε τόσο μας σώζουν!!!
    Ακόμα ευτυχώς που δε βγήκαμε απ' το ευρώ!!!
    Που τα πας αυτά; εμ να τα λέμε όλα.
    Πάντως γέλασα με ταικάκια.
    Απορία: Το στικάκι που γίνεται η φασαρία είναι κραγιόν;:P

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *στικάκια.....καλά μου ξέφυγε......

      Διαγραφή
    2. "Το στικάκι που γίνεται η φασαρία είναι κραγιόν;" ΘΕΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ...
      Αλλά θα σε...αποκαταστήσω λίαν συντόμως... Θα καταλάβεις τι εννοώ όταν το δεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Η πρώτη φωτογραφία είναι από το σπίτι σου;
    Αν ναι, με θες να σκουπίσω;
    Τσάμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. π-ε-θ-α-ν-α με τον ναρκομανη και τη δραχμη!!
    χεχεχε

    φιλιααααα ντε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους χορταίνω! Είναι αστείρευτοι!
      Φιλιά κι από δω ντε!

      Διαγραφή
  4. Η αγαπημένη μου ανάρτηση! Περιμένω πώς και πώς τα συνθήματα σου!
    Πάω να δω τι άλλο έχω χάσει !
    Φιλιά !
    Τα λέμε στην επόμενη ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε προλαβαίνω κοπελιά!
      Σου ετοιμάζω καυστικο-ανάρτηση...και το κουκούτσι αμύγδαλο!
      Τα λέμε στα μέρη σου!

      Διαγραφή
  5. Δυόσμος, ρούμι, ζάχαρη, λάιμ και σόδα. Γεια μας...
    Φιλάκια... μου έφτιαξες τη βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα-πλάκα, την έψαχνα τη συνταγή, μη νομίζεις! Αλλά από όλα αυτά τα υλικά έχω μόνο τη ζάχαρη! Τζίφος ε;
      Χαχαχα! Θα τη βγάλω με κανά...ουϊσκάκι, δεν πάει στο διάολο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς που υπάρχει το χιούμορ! Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λωτοφάγε. Μα, αν μας σώσει κάτι σ' αυτήν τη χώρα θα είναι ακριβώς αυτό! Το χιούμορ μας, έστω κι αν είναι και πικρό!
      Σου εύχομαι Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  7. Που τα βρήκες τόσο μαζεμένα όλα αυτά τα υπέροχα.
    Έτσι κι εμένα είναι το σπίτι μου. 'Ανω κάτω απ' τα χαρτονομίσματα παντού.
    Δεν ξέρω πως να τα συμμαζέψω....
    Άπαιχτο κι αυτό με τη δίαιτα της λύπης.
    Και το αρνητικό IQ μήπως βγήκε απ' τις δικές μου εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλωρούκο! Όλα καλά με το τραπέζι;

      Το αρνητικό IQ είναι...σύσσωμου του Ελληνικού Λαού βρε! Σιγά το δύσκολο! Φιλάκια!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.