Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ...



Αν περάσεις από δίπλα μου
και δεν ερημώσεις το μυαλό μου από τις έγνοιες
και δεν μετουσιώσεις τη μοναξιά μου σε όαση
πάει να πει πως δεν ήσουν ποτέ Έρωτας
παρά μονάχα μια θλιβερή Έρημος
που σου αξίζουν οι σκοτεινές νύχτες σου
κι οι επισκέπτες δίχως αναπόληση...

Γιατί ο Έρωτας 
είναι σαν την Έρημο...
Ξεκινά στο πρώτο κιόλας βήμα
κι αν δεν βουλιάξεις βαθιά μέσα του
κι αν δεν είναι αντικατοπτρισμός
τότε μονάχα είναι απέραντος,
τόσο, που να χάνεται το βλέμμα σου στο άπειρο... 

(Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή και η αναδημοσίευση)


In Arabia it was…








Τραγούδια της Ερήμου. 
Και του Έρωτα...




21 σχόλια:

  1. Καλά που τα βρήκες όλα αυτά....
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Κάποια στιγμή θα μπω και για τα τραγούδια.
    Τώρα βιάζομαι...
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο, για το ποίημα κουβέντα ε;...!
      Δηλαδή, μόνο ωραίες φωτογραφίες...βγάζω;;;;;;;;;; (Χαχα! Καλό ε!)

      Να τα ακούσεις τα τραγούδια αν και για να μπεις καλύτερα στο κλίμα καλό θα ήταν να έχεις πάρει ήδη γεύση από Σαχάρα! Ειδικά το τρίτο τραγούδι, είναι "βιωματικό", καθώς το άκουγα μέσα σε ένα όχημα, διασχίζοντας το Μαρόκο......... Τι ευτυχία Θεέ μου!..........

      Διαγραφή
  2. Ω! Τι όμορφη ανάρτηση!
    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Τ αυπόλοιπα ...από το σπίτι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να επανέλθεις. Έχω υπομονή. Να φανταστείς, τον αγνοούμενο "Μαχαίρη" τον περιμένω ακόμη με ένα...χασαπομάχαιρο!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Α! Ναι έχω να πάω και από τον Μαχαίρη! ;-)

      Διαγραφή
    3. Να πας...

      http://wwwmaxairisgr.blogspot.gr/

      Είμαι να σκάσω...

      Διαγραφή
  3. Ερωτας,οπως ερημος...μυστηπιωδης,μαγικος,ανεξιχνιαστος!Χανεσαι σ αυτον,εξουθενωνεσαι,επαναστατεις..Πολυ ομορφες εικονες! Φιλια! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Χάνεσαι σ'...........αυτόν" τόσο πολύ, που χάνεις τα λόγια σου!!! ΧΑΧΑ! Πολύ πλάκα έχω σήμερα!

      Αλλά τι να λέμε... ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ...Η ΕΡΗΜΟΣ...


      Φιλάκια ΒΑΣΩ.

      Διαγραφή
  4. آخر رائع .. بعد تمرغ والرمل مليئة الآن والضوء.
    وماذا عن الحب مع هذه العاطفة الحديث
    إذا لم عبرت الصحراء؟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι επειδή η μετάφραση μάλλον δεν θα βγάλει αυτό που έγραψα
      το βάζω ακριβώς όπως το σκέφτηκα..

      Υπέροχη ανάρτηση...μετά το μούσκεμα, σήμερα γέμισα άμμο και φως.
      Ποιος για τον έρωτα μπορεί να γράψει με τόσο πάθος,
      αν την έρημό του δεν έχει διασχίσει;

      Διαγραφή
    2. "Ω Σεργκέι-Σεργκέι", τόσες ώρες ψάχνω δυο πράγματα:
      1) Που στο διάολο έχει το δικό μου το ματζαφλάρι τα...αραβικά γράμματα, να σου ανταπαντήσω... Απελπίστηκα!
      2) Δεν καταλάβαινα την τρίτη λέξη από το τέλος, με αποτέλεσμα να μου αλλάζει όλο το νόημα!!!!!!!!
      Άστα! Βρήκα και 3) Πως υπογραμμίζεις τα γράμματα γαμώτη μου;;;; Τι σκατά-για-τα-μπάζα υπολογιστής είναι αυτός που έχω εγώ;;;!!!
      Θες και 4)! Είμαι σίγουρη... "Ποιος για τον έρωτα μπορεί να γράψει με τόσο πάθος, αν την έρημο του δεν έχει διασχίσει"... Σε κάλυψα;...

      Διαγραφή
    3. Αν βρεις Αραβικά γράμματα στο πληκτρολόγιό σου θα σου στείλω δώρο έναν ναργιλέ!!
      Ω πιστέ και μπερδεμένε φίλε, χρησιμοποίησα την μετάφραση της google.
      Δηλαδή πάω στην σελίδα http://translate.google.com/ κι εκεί γράφω το κείμενο που θέλω αριστερά
      στα Ελληνικά και επιλέγω σε ποια γλώσσα θέλω να μου το μεταφράσει! (σου βγάζει τις γλώσσες αν κάνεις τικ στο βελάκι δίπλα στη γλώσσα)
      Για την "έρημό του" λες; θα πρότεινα να φοράς τα γυαλάκια σου ή να προγραμματίσεις μια επίσκεψη στον οφθαλμίατρό σου...κλέφτης θα γίνει; :))
      Για την υπογράμμιση αλλά και το πλάγιασμα υπάρχουν κάποια σημεία που βάζεις στην αρχή και στο τέλος της λέξης ή της φράσης που θες..
      Για παράδειγμα για να γίνουν πιο έντονα τα γράμματα στα σχόλια βάζεις με μικρά Αγγλικά πρώτα
      και στο τέλος (στα γράφω με Ελληνικά για να μην αλλάξει και να τα δεις)
      Επίσης για το πλαγιαστό, βάζεις στην αρχή και στο τέλος
      Δοκίμασέ το και θα δεις και μόνη σου!!
      Όσο για το 4 με κάλυψες...

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίστηκαν τα σύμβολα που έβαλα!!!
      Θα στα περιγράψω γιατί δεν τα βγάζει μάλλον
      Βάζεις το σημάδι που είναι εκεί που είναι το κόμμα βάζεις b και χωρίς κενό το σημάδι
      που είναι στην τελεία.Μετά στο τελείωμα της φράσης βάζεις πάλι το σημάδι στο κόμμα μια κάθετο / το b και το σημάδι στην τελεία.
      Με τον ίδιο τρόπο και για πλαγιαστά με την διαφορά πως αντί για b βάζεις i

      Διαγραφή
    5. ركض الحرة في المغرب!

      Μόλις έχασα έναν ναργιλέ...τον οποίο θα τον κερδίσεις εσύ αν βρεις την δική μου την απάντηση!...

      Διαγραφή
    6. Ναι αλλά με παραδοσιακό ντύσιμο!! ;)

      Διαγραφή
    7. Άστα αυτά! Κερδίζεις χρόνο; Αν δεν το έχεις βρει τα επόμενα 10' θα το (μαρτυρήσω) μεταφράσω!
      Κι ο ναργιλές κατοχυρώνεται αλλού!

      Διαγραφή
  5. Τι σε κάνει να πιστεύεις πως θέλω να κερδίσω χρόνο;
    Η απάντησή μου είναι, σε αυτό που υποθέτω πως λες...
    Αλλά τώρα είμαι περίεργος...για λέγε για λέγε και κάνε δώρο τον ναργιλέ
    στον Μαχαίρη!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο "Μαχαίρης" μάλλον πήγε μόνος του να αγοράσει ναργιλέ και χάθηκε στα βάθη της Ανατολής!

      "Τσάμπα έτρεχα στα Μαρρόκα"!!!... Ούτε μια αραβική λέξη δεν έμαθα!

      Διαγραφή
  6. Ναι αλλά σου έμειναν οι κελεμπίες!!χαχαχα
    Κι ένα δώρο πριν την καληνύχτα μου
    Το ψευδώνυμό σου στα Αραβικά..
    الصديق معظم المؤمنين الكلب

    ΥΓ:Αναρωτιέμαι αν διάβασες το σχόλιο τού Μαχαίρη στο μπλογκ του, που έγραψε τους λόγους για τους οποίους απέχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινώ από το Υ.Γ: δεν ξέρω τίποτα! Πάω να δω...
      Α! Άκου το τρίτο τραγούδι, είναι το αγαπημένο μου, όπως έγραψα και στην "Φλώρα" είναι βιωματικό. Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  7. Το άκουσα μα θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν
    σε βλέπαμε να το χορεύεις...καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.