Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ...

                            "o pio pistos filos tou skylou"


Κάθισα και σκέφτηκα και είδα ότι....έχω 2 ημισφαίρια, αριστερό και δεξί. Τι είπες τώρα!
Στον εγκέφαλο εννοώ. Μην γελάς! Σε βλέπω. Ξανθό ή μελαχρινό....εγκέφαλο έχουμε όλοι! 
Αλλά είναι διχασμένος ακόμα κι αυτός. Όχι ο δικός μου. Μη χαίρεσαι! Όλων μας λέμε.
Κι αφού τα σκέφτηκα όλα αυτά καλά-καλά, είπα να τα ψάξω και επιστημονικώς. Άκου:
Το αριστερό ημισφαίριο ελέγχει κινητικά το δεξί ήμισυ του σώματος και τούμπαλιν!
Ακόμα και αισθητικά, άλλα κάνει το δεξί ημισφαίριο κι άλλα το αριστερό ημισφαίριο.
Ενώ κατοικούν στο ίδιο οικοδόμημα, ώρες ώρες είναι ακατοίκητο κι άντε να το πιάσεις!
Τα εγκεφαλικά ημισφαίρια παίζουν ρόλο στην ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου κι όχι μόνο.
Ο τρόπος που χρησιμοποιεί ο καθένας μας τον εγκέφαλο του καθορίζει και την στάση μας, απέναντι σε ιδεολογίες, νοοτροπίες έως και πολιτικές συμπεριφορές! Πως γίνεται;
Το αριστερό εγκεφαλικό ημισφαίριο είναι η έδρα της λογικής, ενώ το δεξί ημισφαίριο είναι του συναισθήματος. Η επιστήμη απεφάνθη πως και το αριστερό ημισφαίριο βιώνει συναισθήματα, σε έντονο βαθμό κιόλας. Αυτά τα συναισθήματα είναι ανταγωνιστικά και κατακτητικά. Οι άνθρωποι που λειτουργούν με το αριστερό ημισφαίριο, χαίρονται με τη νίκη τους και στεναχωριούνται πολύ όταν χάνουν. Αντιλαμβάνονται σε ιεραρχίες τον κόσμο. Με αρχηγό, ανώτερους και κατώτερους. Σέβονται την εξουσία, την θρησκευτική πίστη, είναι συντηρητικοί και παλαιών αρχών και αποστρέφονται το να έρθουν σε πολύ κοντινή επαφή με τους άλλους αθρώπους (π.χ να πιουν νερό από το ποτήρι του άλλου).
Σχεδόν τα αντίθετα ισχύουν για αυτούς τους ανθρώπους που λειτουργούν με το δεξί
ημισφαίριο. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι ανταγωνιστικοί, θεωρούν ίσα τα πλάσματα του κόσμου (ανθρώπους και ζώα), παίζουν για τη χαρά του παιχνιδιού, δεν ακολουθούν με κλειστά μάτια την εξουσία -πολιτική και θρησκευτική- αλλά μόνο όταν έχουν πειστεί για την αξία της και είναι πιο κοινωνικά όντα. Όλα αυτά βέβαια είναι σχετικά καθώς
οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ανήκουν σε ένα από τα δυο άκρα. Δεν είναι απόλυτοι.
Σημαντικό ρόλο παίζουν οι εμπειρίες των ανθρώπων, με αποτέλεσμα να λειτουργούν....
ποσοστιαία τα δυο ημισφαίρια, ανάλογα με τις καταστάσεις (60-40, 25-65 κλπ-κλπ).
Η επιστημονική άποψη του ψυχολόγου Γιάννη Βελίκη είναι πως, αφού δεν υπάρχει απόλυτα ορθή συμπεριφορά και σκέψη, καλό είναι οι άνθρωποι να συναναστρέφονται και ανθρώπους της "άλλης πλευράς", για να μειωθούν οι φανατισμοί, οι αντιπαλότητες και οι αντιμαχίες και να δημιουργηθούν γέφυρες επικοινωνίας και συνεννόησης μεταξύ τους. 
Ανεξάρτητα από όλα τα παραπάνω, εμένα σήμερα η δεξιά πλευρά μου είναι πολύ χάλια.
Πονάει δόντι, λαιμός, αυτί, μάτι, αυχένας. Πάω στο αριστερό ημισφαίριο για παράπονα!!

Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα! 
"o pio pistos filos tou skylou"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

46 σχόλια:

  1. Επειδη τα Πανεπιστημια,γενικως και αοριστως..Αλλα σε παγκοσμια εκταση..
    Ειναι υποδουλωμενα σε χορηγους,και επιχειρησεις...
    ΜΗΠΩΣ και τα συμπερασματα τους καθοδηγουνται;;;
    Ποιο ειναι το ποσοστο των..Αριστερων [εγκεφαλικα]
    Και ποιο των δεξιων;;;
    Ποσοι ειναι οι...Γκαιη...[εγκεφαλικα,λεω..]
    Και ποσοι οι..Συραιητ;;;
    Διοτι,αν τα ποσοστα των...Αριστεροεγκεφαλων..
    Πλησιαζουν αυτα των οπαδων του..Περισσου....
    Ενω οι..Κεντρωοι..Βγαζουν..Κυβερνηση..!!
    Μαλλον το συμπερασμα..Αποβλεπει αλλου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Μαχαίρη μου, να σου εξομολογηθώ κάτι;
      Επειδή δίνεις λογοτεχνικό ρεσιτάλ κάθε φορά με τα σχόλια σου,
      λέω να τα αφήνω ασχολίαστα κι απλά να τα απολαμβάνω!
      Σε φιλώ και καλό σου βράδυ!
      Α! Κι αύριο εδώ ε; Μου/μας έχεις γίνει απαραίτητος λέμε!

      Διαγραφή
  2. οσο ζεις μαθαίνεις και κάτι...κοίτα να δεις τι επικρατεί , τι γίνεται μέσα στον εγκέφαλο μας..τι χάος επικρατεί εκέι μέσα..κι ύστερα σου λεει ειμαι συνεχως ζαλισμενος, συγχισμενος, δε ξερω τι μου γινεται, δε ξερω τι να κανω...ε μα πως να ξερεις αφου και ο ιδιος ο εγκεφαλος μας ειναι μοιρασμενος στα δυο, ειναι μπερδεμενος κι αυτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρικυμία εν κρανίω που λέει και μια....κινέζικη παροιμία!!!
      Φιλούθκια πολλά Δελφινάκι μου σε σε, μα και στην Κύπρο! :)))

      Διαγραφή
  3. Πετρούλα μου αγαπημένη θες να σε αφήσω με ανοιχτό το στόμα; Αυτή ήταν η πτυχιακή μου εργασία! Ο εγκέφαλος, η λειτουργία του και πώς αυτός ευθύνεται για τη δυσλεξία! :)))
    Σήμερα έπιασες μερικές λειτουργίες, αλλά υπάρχουν κι άλλα εκπληκτικά.
    Λίγο πολύ όλοι μπορούμε και χρησιμοποιούμε και τα δύο τμήματα του εγκεφάλου, αλλά κατεξοχήν ένα είναι το κυρίαρχο!Αν θες να ανακαλύψεις την πλευρίωση σου όπως είθισται να ονομάζεται κάνε ένα απλό τετ:
    Άνοιξε την πόρτα, κλώτσησε μια μπάλα, πάρε ένα άδειο ρολό κουζίνας και βάλτο στο μάτι σου σαν τηλεσκόπιο. Ποιο τμήμα χρησιμοποίησες κάθε φορά; Αν όλα ήταν τα δεξιά είναι αριστερόστροφη, όπως μεγάλο μέρος του πληθυσμού!
    Αντίστροφα ισχύει για την άλλη πλευρά.

    Αν τώρα έχεις ανακατεμένες απαντήσεις (πχ δεξί μάτι αριστερό χέρι κλπ κλπ) τότε όλα είναι κουλουβάχατα! Πιθανόν να κάνεις ορθογραφικά λάθη, να έχεις λειψή βραχυπρόθεσμη μνήμη κλπ κλπ
    Εκεί ξεκινούν πολλά μαθησιακά προβλήματα όταν είσαι παιδί!

    Βοήθησα;

    Καλημέρα!
    Το απόγευμα ξανά στη διάθεσή σας!
    Και τώρα θα μου έρθει η παρατήρηση στη δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούλα μου; Δεν είμαι καλά... (αυτό χώθηκα να σου πω)
      Δεξί μάτι, αριστερό χέρι να ανοίξω την πόρτα, αριστερό πόδι να κλωτσήσω...
      Και τώρα;!
      ???

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Έλλη μου! ΄Ετσι λοιπόν εξηγείται η δημιουργικότητα κι η φαντασία σου καλή μου!
      Να ευλογείς το δεξί σου λέω εγώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Ok! Βρήκα λίγο χώρο και τρύπωσα κι εγώ!
      Ρε παιδιά, θα πάθουμε κανά νευροκαβαλίκεμα σήμερα με τόση ανάλυση!!!
      Αχαχαχα! Μπερδέψαμε τα μπούτια μας!
      Αριστερό μπούτι, δεξί ημισφαίριο,
      σχόλιο Αριστέ-ρ-ας (αχαχαχαχα!!!....είπα αστείο!!!),
      σχόλιο Έλλης και πάει......μπλέκοντας!!!
      Φιλάκια πολλά κορίτσια μου και πάντα τέτοια!!! ♥ ♥

      Διαγραφή
  4. Εσύ τώρα τι προσπαθείς να κάνεις, να δώσεις δικαιολογία στους βλαμένους και στους σκατάνθρωπους για την κακία τους και την βλακεία τους;
    Να το ρίχνουν όλοι τώρα, ότι έτσι δουλεύει ο εγκέφαλός μου δεν φταίω εγώ που είμαι μ@@@@ας!
    Είσαι καλά μανταμ ξανασκέψου το, μας ανοίγεις πληγές!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτουνού του αφεντικού ο εγκέφαλος ήθελα να' ξερα πως (δεν) δουλεύει!!!
      Αχαχαχα!!!
      Φιλάκια πολλά Ελενάρα μουουουουου!!! :)))

      Διαγραφή
  5. Δεξιόστροφες ή αριστερόστροφες οι βίδες μου δεν ξέρω αν είναι.
    Αυτό που σίγουρα έχει αποδείξει η ως τώρα πορεία μου είναι ότι
    λείπουν βίδες και ίσως μάλιστα οι βασικές.
    Γι αυτό νιώθω ώρες ώρες να κάνει γκλου γκλου ο εγκέφαλος.
    Σαν σπασμένος άξονας πλυντηρίου που δεν κρατά τον κάδο καλά....
    βέβαια μπορεί και να έχει φυράνει λίγο και γι αυτό να έχει μπόσικα ....
    Τέλος πάντων δεν το ψάχνω και πολύ να δω τι ακριβώς συμβαίνει.
    Άλλωστε μάλλον πλησιάζει προς την ημερομηνία λήξης του οπότε είναι πια θέμα χρόνου...
    Μετά να με κάνετε παρέα, όταν θα έχω λήξει.... γέλια που θα κάνετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλοι μου αγαπημένοι,
      άλλη μια μέρα της "αιώνιας" Φλώρας,
      που νομίζει πως ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΗ δουλεύει με "σπασμένο άξονα"
      κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε "φυσιολογικοί"!!!
      Αχαχαχα! Γεια σου ρε Φλωρούκο γλυκό! :)))
      Φιλούμπες(να' χαμε και δυο τουλούμπες!)

      Διαγραφή
  6. Εγώ ένα ξέρω: αυτοί οι δεξιοχειρες που λειτουργούν με το αριστερό ημισφαίριο κατέστρεψαν τον κόσμο! οι αριστερόχειρες στην εξουσία λοιπόν μπας και δούμε άσπρη μέρα! (και τα μπρίκια ανάποδα!)
    ΥΓ: Προσοχή στα ρεύματα, μάτια μου!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω κάτι συνειρμούς.....αλλά δεν στους λέω!!!

      Υπάρχουν και φλιτζάνια για αριστερόχειρες, τα έχεις δει;;;
      Απλά.......περιστρέφεις το χερούλι του φλιτζανιού και έτοιμο!!!
      Σε φιλώ γλυκά Σοφία μου! :)))

      Διαγραφή
  7. Χμμμμ...τωρα εξηγουνται ολα...
    οταν ελεγα "θα φυτεψω ενα λουλουδι"
    και μου ελεγε "θα χακαρω το εδαφος
    να αυτοπαραγεται"

    ΝΑ!(αυτομουτζωμα)...

    Καλημερολουλουδο ,με ροζο στο χερι,φυτεμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα!!
      Κεφάκια σήμερα (αγριο)μέλι μου!
      Και σου πάνε τόσο πολύ.....
      Καλησπερολούλουδο χαρούμενο! :)))

      Διαγραφή
  8. Κάπου τα είχα ξανακούσει αυτά! Χαίρομαι που τα ξαναβρήκα μπροστά μου σήμερα! Είναι πολύ ενδιαφέρουσα (ΚΑΙ) η σημερινή σου ανάρτηση!
    Φιλάκια πολλάάάάάά-πολλά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το!
      Πολύ χαίρομαι που βρίσκεις ενδιαφέρον κι επίσης....
      σε προσκαλώ να έρθεις και αύριο!
      Θέμα;.....Δεν στο λέω! Έκπληξη!
      Φιλάκια πολλά και στα δυο σας καμάρι μου!
      Καλό σας βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  9. Χώθηκα παραπάνω, στην Αριστέα, αλλά το σωστό είναι να σου πω εδώ την καλησπέρα μου!!
    Καλησπέρα!!
    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση (το σχόλιο της Αριστέας μου τα χάλασε λίγο, άρχισα να ανησυχώ!!)
    Δεν ξέρω τι υπερτερεί και τι μαλώνει στο δικό μου κεφάλι μέσα, αυτό που ξέρω είναι ότι προσπαθώ να σώσω τα εναπομείναντα εγκεφαλικά μου κύτταρα (τα υπόλοιπα έχουν καεί -ερήμην μου- με όσα ακούμε κάθε μέρα...) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγική εικόνα number two!!!
      Χαχαχα! Κι εγώ που νόμιζα πως ήσουν παραπάνω!
      Αυτά τα ημισφαίρια μου σήμερα τα έχουν χαμένα!
      Ενώ τις άλλες μέρες...!!!
      Φιλάκια και πάλι μαντάμ! :)))

      Διαγραφή
  10. Επιτέλους δικαιώνομαι που έλεγα πως δεν φταίω εγώ.... το ημισφαίριό μου με ηπάτησε!!
    (το ημισφαίριό μου μέσα.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΤΖΙΝΑ/ΤΖΙΝΑΡΑ!!!
      ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!
      Είδες με τι θέμα σε υποδέχομαι; Αμ, πως!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  11. Το σοβαρο Joan μου,ειναι να παθουμε βλαβη στο μεσολοβιο και να δρουμε με τα δυο ημισφαιρια χωριστα, τουτεστιν δυο μυαλα ή ακομα χειροτερα δυο συνειδησεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο συνειδήσεις;;;
      Εγώ ξέρω κάποιους που δεν διαθέτουν ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!
      Και τα βράδια έχουν το θράσος και κοιμούνται-οι εγκληματίες!-
      και δεν έχουν ΙΧΝΟΣ ΤΥΨΗΣ! (χωρίς συνείδηση θα μου πεις!)
      Αχ! Συγχύστηκα εκεί που το πήγαινα στο χαλαρό!
      Καλό σου βράδυ βρε AFRA! :)))

      Διαγραφή
  12. Αυτό που περιγράφεις, είναι μια εκπληκτική πατέντα της φύσης, χάρη στην οποία οι δυνατότητες προσαρμογής μας στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αυξάνονται γεωμετρικά (στο τετράγωνο, ή και παραπάνω). Βέβαια, υπάρχει και ο κίνδυνος να... μπλέξουν οι συνδυασμοί, οπότε πιάνει δουλειά η Αριστέα, και αργότερα ο ψυχίατρος....
    Σκέψου όμως: σε ένα περιβάλλον τόσο αλλοπρόσαλλο όσο αυτό που αναπτύσσεται, μπορεί να 'ναι ο "βλαμμένος" συνδυασμός, που κρατάει το κλειδί της επιτυχίας!! ;-)
    Αριστερόστροφα φιλιά,μέσα από την δεξιόστροφη καρδιά μου.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είπες τώρα;;;
      Ήμουν που ήμουν λωλό,
      να με αποτρελάνεις θέλεις ωρέ;;;
      "Σο λέει", θα της τα πω εγώ κι άμα τα καταλάβει σφύρα!!!
      Αχαχαχα!! Φιλάκια πολλά Αννούλα μου!! :)))
      Δεξιόστροφο μάγουλο, αριστερόστροφη στροφή...!!

      Διαγραφή
    2. Πετρούλα μην τρελαίνεσαι
      και βάστα μια πυξίδα.
      Μια αριστερά και μια δεξιά,
      έτσι μας στρίβει η βίδα!
      (μιλάει η πείρα)
      ♥ Άννα ♥

      Διαγραφή
    3. Αφού τα ημισφαίρια
      και ποιητές μας κάνουν
      υπάρχει ελπίδα τελικά
      και δεν θα μας τρελάνουν!
      (μιλάει η νύστα!)
      ♥ Petra ♥

      Διαγραφή
  13. Εμένα με κόβω να λειτουργώ 70% με αριστερό ημισφαίριο και 30% με δεξιό.
    Είμαι ανταγωνιστικός, θέλω να κερδίζω, τσαντίζομαι αν χάνω ακόμα και στο τάβλι (που δε χάνω, αλλά λέμε τώρα...), σέβομαι την ιεραρχία μ' εμένα αρχηγό αλλά όλους τους άλλους ίσους (μεταξύ τους) και σιχαίνομαι να πιω απο τα ποτήρια των άλλων (εκτός αν έχει τελειώσει το ουίσκυ).
    Αλλά έχω και λίγο δεξιό ημισφαίριο, διότι όπως είπαμε θεωρώ όλους (τους άλλους) ίσους, αγαπώ τα ζώα αρκεί να μη με γλύφουν, αγαπώ τους ανθρώπους και ορισμένους (ορισμένες δηλαδή) εξ αυτών αφήνω να με γλύφουν (μεταφορικά μιλάω, ντε!) και παίζω για τη χαρά (της νίκης) του παιχνιδιού.


    ΥΓ.: Δεν ξέρω ποιο ημισφαίριο ευθύνεται για τα μαθηματικά, αλλά 25+65=90 και όχι 100!
    Ναι, για τα ποσοστά μιλάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Πλάκωσε το βαρύ πυροβολικό!
      Τα σέβη μου Αρχηγέ!
      Σιγά μη χάνεις εσύ (και) στο τάβλι! Ότι θέμε, λέμε;;;
      Η μετριοφροσύνη σου μου εμπότισε τη σελίδα! Χαχαχα!

      Υ.Γ Αυτά τα "60-40 και 25-65" είναι ηλικίες που...
      παρακολουθούν το...βλοκ μου μάνα μου!!
      Εσύ τι νόμιζες; Μπα σε καλό σου! :)))

      Διαγραφή
  14. Αμ γι αυτό ταιριάξαμε εμείς οι δυο.
    Ταιριάξαν τα ημισφαίρια μας.

    "ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ: Από που πας;
    ΓΥΛΟΣ (ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ): Από 'κει...
    ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ: Και γω από 'κει πάω, πάμε μαζί.
    (Φεύγουν προς αντίθετες κατευθύνσεις) ..."

    Με όλα τα ημισφαίρια και όσα εγκεφαλικά κύτταρα μου έχουν απομείνει, σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!
      Καλά ε; πήγαινε στο μπλογκ της Χριστίνας να δεις ένα σχόλιο που της άφησα!!!
      Φοβερή σύμπτωση λέμε!!!
      Κι εγώ από κει πάω βρε!
      Φιλάκια βραδιάτικα "Κανελλάκη" μουουουουου!!! :)))
      "ΓΥΛΟΣ"!

      Διαγραφή
    2. Τηλεπάθεια!
      Το θέμα είναι ποια από εσάς είναι ο "πομπός" και ποια ο "δέκτης".
      Καλά μωρε! Θα τα βρείτε!
      Φιλούρες κορίτσια!

      Διαγραφή
    3. Ισχύει και η αλλαγή των ρόλων, αν και -από ότι βλέπεις-
      ....ΓΥΛΟΙ υπάρχουν πολλοί!
      Αυλωνίτης όμως, ένας! Και μοναδικός!
      Φιλάκια γατούλα! :)))

      Διαγραφή
  15. αχαχχαχα! Ρε συ έχω λιώσει με τη σημερινή σου δημοσίευση! Όλα τα λεφτά!
    ΥΓ: Το Κανελλάκι ζωγράφισε! Κι ύστερα μας λέει ότι δε ξέρει από ζωγραφικές και τα σχετικά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!!
      Ω! Πάλι εσείς μαντάμ;;;
      Πες μου ότι σε κατάφερα εγώ(!!!) και γέλασες!!!
      Να το δω κι αυτό! ♥ ♥ ♥
      Πήγαινε κι εσύ στο Χριστινάκι να δεις ένα (ολόιδιο σχόλιο μου!!)
      Ξαναφιλί λέμεεεεε!! :)))

      Διαγραφή
  16. Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις εδώ!
    Εμένα που βγαίνει δεξής πάνω φρονιμίτης ποιο ημισφαίριο 'φταίει' για τον πόνο;....
    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση πάντως!!!
    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δεξιός" φρονιμίτης;;;
      Το αντίθετο του...."αριστερού" τραπεζίτη που λέμε!!!
      Καλησπέρα Σερενάτα! Καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
  17. Παίρνω τα ημισφαίριά μου και πάω να τα μελετήσω...
    Περαστικά σου κοριτσάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι χαπακωμένη, τουτέστιν υπό έλεγχο!!!
      Σε φιλώ γλυκά συνεταιράρα μου!
      Αύριο να έρθεις οπωσδήποτε..... ;)
      :))) Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  18. Κι έτσι μπορώ άνετα να κάνω φόνο και να δικαιολογηθώ πως έφταιγε το βλαμμένο μου ημισφαίριο!
    Μια λοβοτομή θα μας σώσει!!!!

    Καλό βράδυ Joan μου
    φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Πολύ καλή σκέψη αυτή...
      Αρκεί να έχεις κι ένα καλό........δικηγόρο!!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου ξημέρωμα! :)))

      Διαγραφή
  19. Κυρία,κυρία!
    Ο δικός μου εγκέφαλος έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα συνεργασίας.
    Να φανταστείτε κυρία μου ότι όταν το αριστερό ημισφαίριο λέει στο δεξί κομμάτι της κορμάρας μου να σηκωθεί και να κάνει γυμναστική γιατί τόχει ρίξει στην ξάπλα τελευταία,το δεξί ημισφαίριο τα παίρνει κρανίο και του λέει…..τι δουλειά έχεις εσύ στην πλευρά μου;
    Κουμάντο να κάνεις στο αριστερό κομμάτι της κορμάρας της xristin!
    Όπως καταλαβαίνεται κυρία μου η xristin βαρέθηκε να κάνει τον διαιτητή και…… συνεχίζει την ξάπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορεί, δεν μπορεί, κάπου θα συναντηθούμε!
      Όχι στο γυμναστήριο πάντως, αν και -μεταξύ μας-
      τι να το κάνεις εσύ το γυμναστήριο μάνα μου;
      Δεν το έχεις ανάγκη εσύ, αυτό σε έχει!!
      Χαχαχα! Φιλιά πολλά.........ΓΥΛΟΣ! ;)

      Διαγραφή
  20. Σιχαίνομαι τις ιεραρχίες, τους αρχηγούς και τις εκκλησίες. Σιχαίνομαι, όμως, και να πίνω από ποτήρι άλλου.
    Χαίρομαι όταν κερδίζω, αλλά δεν χολοσκάω όταν χάνω. Θέλω τη μοναξιά μου, αλλά και τους άλλους ανθρώπους. Αγαπώ τα ζώα, αλλά δεν τα θέλω σπίτι μου. Κυρίως τις κατσαρίδες.
    Πάσχω από διχασμό, γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί παιδί μου; Οι κατσαρίδες είναι κατοικίδια(τα χειροτερότερα όλων!!)
      άρα, μια χαρά σε βρίσκω, λες κι εμείς δεν είμαστε στην ίδια κατάσταση!
      Και σε χειρότερη μη σου πω! Καλό σου βράδυ φίλε Λωτοφάγε!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.