Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Η Φωτογραφία της εβδομάδας: Θα σου ψήσω το ψάρι στα χείλη!

234 (2)

Ο λαός του Βυζαντίου γιόρταζε με μεγάλη κατάνυξη και πίστη όλες τις μέρες της Σαρα- κοστής. Το φαγητό του ήταν μαρουλόφυλλα βουτηγμένα στο ξίδι, μαυρομάτικα φασόλια, φρέσκα κουκιά και θαλασσινά. Στα μοναστήρια, όμως ήταν ακόμη πιο αυστηρά, αν και πολλοί καλόγεροι, που δεν μπορούσαν να κρατήσουν περισσότερο τη νηστεία, έκαναν πολλές φορές κρυφές αμαρτίες και έτρωγαν αυγά ή έπιναν γάλα. 

Αν τύχαινε, όμως κανένας από αυτούς να πέσει στην αντίληψη των άλλων, καταγγελλόταν αμέσως στο ηγουμενοσυμβούλιο και καταδικαζόταν στις πιο αυστηρές ποινές. Κάποτε, λοιπόν, ένας καλόγερος, ο Μεθόδιος, πιάστηκε να τηγανίζει ψάρια μέσα σε μια σπηλιά, που ήταν κοντά στο μοναστήρι. Το αμάρτημα του θεωρήθηκε φοβερό. Η τιμωρία του ήταν, να του γεμίσουν το στόμα με κάρβουνα και να του βάλουν ένα ωμό ψάρι να ψηθεί. Ο καλόγερος φυσικά πέθανε μετά από λίγο, αλλά ωστόσο έμεινε η φράση "μου έψησε το ψάρι στα χείλη". asxetos.gr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι στη ζωή μας, που θα ισχυριζόμασταν ότι μας έψησαν κάποτε το ψάρι στα χείλη;; Κι από την άλλη πάλι, αντίστοιχα, εμείς νιώθουμε πως υπάρχουν κάποιοι που, ευχαρίστως θα τους ψήναμε το ψάρι στα χείλη ή θα τους τιμωρούσαμε με το ίδιο νόμισμα;;

Μιας και οφείλω να απαντήσω πρώτη, ναι, μου είχαν ψήσει το ψάρι στα χείλη κάποτε κι εγώ νόμιζα πως απλά ήταν ζήτημα βίτσιου του άλλου. Τελικά συνειδητοποίησα πως, από την στιγμή που ανεχόμαστε, έστω και μια φορά, μια απαράδεκτη κατάσταση, έχουμε υπογράψει εν λευκώ τη θανατική καταδίκη της προσωπικότητας μας, κοινώς, το "ψήσιμο" μας! Εσένα σου συνέβη;;

       234 (2)      234 (2)
   
Λόγω....χρώματος, θα μου επιτρέψετε να αφιερώσω την σημερινή ανάρτηση στη...λαχανί Μιράντα!
_____________"o pio pistos filos tou skylou" _______ Foto __________

58 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει άνθρωπος που να μην το έχει περάσει!
    Και δεν είναι απαραίτητο να είναι γκομενική υπόθεση μπορεί να είναι γονιός, παιδί, φίλος, αδερφός.
    Εμένα λοιπόν μου το έχουν ψήσει το ψάρι, όχι όπως τον καημένο τον καλόγερο της ιστορίας, Παναγιά μου βόηθα τι ιστορία και αυτή πρωί πρωί, αλλά με άλλο τρόπο.
    Το άφησα πίσω μου είπα τα πατερημά μου και προχώρησα!
    Τώρα απεταξάμην!!!
    Φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν εννοούσα μόνο γκομενικά, εννοούσα σε όλα τα επίπεδα.
      Και φυσικά μιλούσα και για την περίπτωση που ΕΜΕΙΣ έχουμε ψήσει το ψάρι στα χείλη κάποιου! Σε φιλώ γλυκά Ελενάρα! :))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα τρελοκομείο μου!
    Πόσο ταιριάζουμε σήμερα! Όταν με διαβάσεις θα καταλάβεις.
    Η δυναστεία των εκφράσεων και των λέξεων! Ολέ!
    (Φιλιάααααααααααα στα κρυφά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα μα γουόντερφουλ μάνταμ από το σπίτι!
      ΄Ήρθα για αν πω ότι ούτε μου ψήσανε ψάρι ούτε μου αρέσει να ψήνω σε άλλους! Εξάλλου προτιμώ στον ατμό εγώ τα φαγητά μου ;-)

      ΥΓ: Έπεσε φοβερός κεραυνός σήμερα, μου κάηκε το μόντεμ αλλά τελικά είμαι πολύ τυχερό κορίτσι!
      Τα υπόλοιπα στο μέιλ !
      Μάκια!

      Διαγραφή
    2. Α! Κατάλαβα! Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει! Εσύ μαντάμ απαντάς μόνη σου, απορώ γιατί δεν απάντησες και στους άλλους να με ξεκουράσεις λίγο την άμοιρη! Χαχα! Πάντως από μνήμη δεν πας καλά! Είναι........ψαριού!!! Εσένα βρε δεν (σου έχουν ψήσει) ψήνουν το ψάρι στα χείλη ή μήπως δεν παίρνεις χαμπάρι;;; Ε;;; Άντε τώρα! Το ράβω!!...(...μην πέσει και κάνας κεραυνός και μου κάψει και το δικό μου το μόντεμ!!) Φιλάκι! :))

      Διαγραφή
  3. Η συνειδητοποίησή σου τα λέει όλα, καλή μου κουμπάρα!!
    Γι' αυτό στο χέρι μας πρέπει να φυλάμε διακριτικά τη γόμα, εκείνη την πολυκαιρισμένη που' χαμε από παιδί, για να σβήνουμε τις "μουτζούρες". Για να 'ναι η "γραφή" μας πάντα καθαρή κι ευανάγνωστη.
    Σε φιλώ πολύ!! Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή είμαστε σωστές κουμπάρες ή δεν είμαστε!
      Μωρέ, θα πάρω γόμα, δεν το συζητώ, αλλά θα σβήσω εκείνους που μου το έψησαν το ρημαδοψάρι στα χείλη!! Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  4. καλημερα!
    καλη εβδομαδα!
    νομιζω πως θα αρεσει η αφιερωση στη λαχανι μας Μιραντα. :)

    πολυ ομορφη εικονα, εξυπνα λογια! απολαυστικη αναρτηση!
    να εισαι καλα κοριτσαρε! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μ' άρεσε Κικίτσα μου,γελάν και τα μουστάκια μου!

      Διαγραφή
    2. @ Κική μου,
      μου αρέσει που είσαι αντικειμενική (μαζί μου!! χαχα!!)
      Πολλά φιλιά κι από ότι είδες......το Μιραντάκι μας έσκασε μύτη χαρούμενη! :))

      Διαγραφή
    3. @ My dear Miranta........αυτά!!! Εν συντωνυμία!/Ζήκος!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρίσκω και εγώ με τη σειρά μου!
    Χαίρομαι που "πέφτω" σ' αυτή την ανάρτηση ουσίας... έτσι είναι, εμείς και κανένας άλλος δεν είναι υπεύθυνος για τη κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε...
    Καλή βδομάδα εύχομαι και θα τα λέμε πια συχνά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Άιναφετς, επιτέλους αντάμωσαν οι δρόμοι μας! Χαχα! Μέσα από δυο αναρτήσεις ουσίας λοιπόν (μιλώ ΚΑΙ για τη δική σου!) και χαίρομαι που θα τα λέμε! (σε έβαλα στο blogroll, για να σε βλέπω!) Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  6. Η ειδίκευση του restaurant "Φλώρα" είναι το ψητό ψάρι στα χείλη....
    ή μάλλον ήταν μέχρις ενός σημείου
    γιατί πλέον η Φλώρα έμαθε να λέει "Όξω π..στη απ' την παράγκα"
    κι η παράγκα είναι πλέον απλόχωρη, ελεύθερη από π..στηδες και
    πλέον δεν σερβίρει ψάρι ψητό στα χείλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου λες, σούσι φτιάχνεις;; Χαχα!
      Αλλά βλέπω πως βελτιώθηκες, ευτυχώς!!
      Γλυκό φιλάκι Φλωρούκο μου! :))

      Διαγραφή
  7. Ρωτάς κάτι...
    Σου απαντώ πως ναι...ΝΑΙ.... και όπως λέει και η Άιναφετς μόνο εμείς είμαστε υπεύθυνοι για ότι μας συμβαίνει....
    Όσο για να ανταποδώσω ίσως κάποτε να το σκεφτόμουν μέχρι που έμαθα πως ακόμα και η ανταπόδοση
    παρατείνει μια αρρωστημένη κατάσταση και πλέον μόνο η φυγή με ικανοποιεί.
    Μακριά από οτιδήποτε και οποιονδήποτε απειλεί να '' μας ψήσει το ψάρι'' .....

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Πετράκι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ "νόμιζα" πάντως ότι θα το ανταπέδιδα και δεν το έκανα τελικά ποτέ... κρίμα μωρέ.. (χαχα!) μερικές φορές χρειάζεται η ανταπόδοση, αλλά πρέπει να το χει η κούτρα σου... Γλυκό φιλάκι Λεβινάκι μου! :))

      Διαγραφή
  8. σε ευχαριστώ για την πληροφόρηση δεν το ήξερα...
    αχ τον κακομοίρη τον καλόγερο τι του έμελε να πάθει...
    θα συμφωνήσω μαζί σου αν ανέχεσαι μια απαράδεκτη κατάσταση θα συνεχίζεται το ψήσιμο...
    καλημέρα!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, άμα ανέχεσαι καταστάσεις (και υπομένεις ωσάν...καλόγερος), στο σβέρκο σου ανεβαίνει ο άλλος και (για να στο πω επιστημονικώς) σου κατσικώνεται!! Χαχα! Σε φιλώ γλυκά βρε μυστήριο κορίτσι! Καλό σου βράδυ! :))

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που έμαθα
    πως βγήκε η φράση
    "Μου έψησε το ψάρι στα χείλη"
    δεν το ήξερα
    Καλύτερα να μην καταφεύγουμε
    σε αυτή τη τακτική ούτε να το
    επιτρέπουμε να γίνεται στον εαυτό μας
    Αποστασιοποιήσαι.....φεύγεις μακριά
    κι ίσως έτσι γλυτώσεις

    φιλί και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες εσύ είναι το σωστό και δείχνει και την ανωτερότητα μας, αλλά δεν το καταφέρνουμε πάντα δυστυχώς..... Γλυκά φιλάκια Ελενάκι μου! :)) Καλή εβδομάδα, επίσης!

      Διαγραφή
  10. μέχρι μια εποχή ουυυυυυυυυ ψαροταβέρνα κόντεψα ν' ανοίξω!
    από ένα σημείο και μετά, αν συνέβαινε ήταν γιατί εγώ συνειδητά το επέτρεπα. οπότε καλά να πάθω!
    τώρα πια, σχεδόν ούτε μύγα στο σπαθί μου! αρκετά ως εδώ! ας με δοκιμάσουν όσοι αμφιβάλουν!

    καλό μεσημέρι Πετρουλίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλη ψαροταβέρνα εδώ;; Χαχαχα! Ωραία παρομοίωση και μάλλον είχα κι εγώ μια ψαροταβέρνα κάπου εκεί δίπλα στη δική σου!! (Α! δεν σε έχω ξεχάσει... απλά, δεν προλαβαίνω, αλλά που θα μου πάει;;) Καλό βραδάκι και φιλιά! :)

      Διαγραφή
  11. Ωραίο θέμα σήμερα Petra!
    Κάποιες φορές στη ζωή μας επιτρέπουμε για διάφορους λόγους στους άλλους να μας ταλαιπωρούν!!!
    Συνήθως δικαιολογούμε, φοβόμαστε, αισθανόμαστε εγκλωβισμένοι λόγω ανασφάλειας προσωπικής ή στη χειρότερη περίπτωση φανταζόμαστε ότι μπορεί ν' αλλάξουν τα πράγματα και πολλά άλλα "ή"...!!!!
    Αυτό που δε συνειδητοποιούμε, έγκαιρα τουλάχιστον, είναι πως κάθε αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο από μας και το πώς θα τη διεκδικήσουμε!!!!
    Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά που θα μας βοηθήσουν σε κάθε περίσταση...
    Οι νεράιδες δεν είναι στη γωνία, για να συμμεριστούν την αδυναμία μας και να ' ρθουν κοντά μας...
    Ορίζω τη θέση του εαυτού μου και διεκδικώ, και όχι απαιτώ, είναι ο δρόμος προς την ελευθερία και την αξιοπρέπεια!!!!
    Αυτή η στάση από μόνη της μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης!!!!
    Αρκεί, πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση, να έχουμε δει σε βάθος την άλλη πλευρά και να έχουμε εξετάσει τους λόγους και όλες τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τον τρόπο λειτουργίας του άλλου!!!
    Τον τρόπο, βέβαια, που εμείς έχουμε επιτρέψει...
    Όμως δε μπορούμε να έχουμε πάντα έτοιμη τη γνώση!
    Όπως λέει και ο λαός: "Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα"!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ρε σεντόνι!!!!!!!!!!
      Ανάρτηση έπρεπε να σε κάνω, όχι να μου χαραμίζεσαι εδώ πέρα στα σχόλια ! (επειδή δεν έχει μπλογκ το λέω παιδιά, μην μου μπερδευόσαστε εσείς οι υπόλοιποι!) Πάντως τα είπες όλα και συμφωνώ κιόλας! Σε φιλώ γλυκά συνεργάτη! :))

      Διαγραφή
  12. Στην ερώτηση θα απαντήσω ΝΑΙ....
    Νομίζω ανήκω στην πλειοψηφία.....
    Δεν γνώριζα από που προέκυψε η φράση.
    Εμαθα κάτι λοιπόν. Ευχαριστώ!

    Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σερενάτα μου!
      Καλό βραδάκι και φιλιά! :))
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. μου συνέβει... αλλά... δεν μπορώ να πω.. ότι δεν έφταιγα... καλή εβδομαδα καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δίνουμε δικαίωμα να μας χειριστούν και βέβαια φταίμε (και μετά κλαίμε!!)
      Γλυκά φιλιά και καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  14. Και είναι κάτι Δευτέρες( και τετάρτες και παρασκευές)που όχι απλώς μου έψησαν το ψάρι στα χείλη,αλλά θέλω να πηδηχτώ απ' το παράθυρο.Που το να μου βαζαν κάρβουνα στο στόμα ίσως και να ήταν προτιμότερο...
    ...και έρχεται τότε ένας άνθρωπος που διαβάζει μυαλά,ένας άνθρωπος που δεν τον έχεις δει ποτέ σου,ένας από μηχανής Θεός,και με μια τοσοδούλα μικρή πράξη,δίνει στις λέξεις άλλο νόημα(που λέει και η Αρίστη),γεμίζει πεταλούδες το μυαλό μου και σταγόνες μελιού την καρδιά μου και κάνει την Δευτέρα μου την καλύτερη μέρα της εβδομάδας...
    Σε ευχαριστώ Πετρούλα μου γλυκιά,σήμερα είσαι ο Πρωθυπουργός της καρδιάς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ, ΤΙΜΩΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,
      ΑΜΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΠΟΣΟ ΘΕΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ (ΑΠΟ ΧΘΕΣ!!) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

      Πάντως με έκανες πολύ χαρούμενη με το σχόλιο σου... Άρα, ανταποδόθηκε η χαρά και με το παραπάνω!! Και βέβαια είμαι ο πρωθυπουργός της καρδιάς σου!! (κι όχι μόνο της δικής σου! χαχα!) Γλυκό φιλάκι λαχανάκι μου κι ότι θες εδώ! (έχουμε και μέηλ λέμε...:))

      Διαγραφή
    2. Αχχ τι ωραία!Δηλαδή κάθε πρωί θα βρίσκω κάτω από τα σχόλια (όπως λέμε κάτω από το μαξιλάρι μου) ένα γλυκύτατο μήνυμα ότι με περιμένει super-duper έκπληξη στο μπλόγκ σου!!!
      Θέλω θέλω θέλω!
      Αλήθεια μου έφτιαξες την ημέρα που ήταν πολύ δύσκολη,λες και το ξερες!
      Είμαι σίγουρη ότι είσαι πρωθυπουργός σε πολλές καρδιές Πέτρα μου και είναι τυχεροί όσοι σε έχουν κοντά τους.
      Θενκς για το μέηλ.Πριν σκάσω θα σου στείλω!
      Καλό ξημέρωμα γλυκούλα μου

      Διαγραφή
    3. Ε, βέβαια, ΠΡΙΝ σκάσεις να μου το στείλεις το μέηλ, μετά δεν έχει νόημα!! Χαχαχα!!!
      Καλό ξημέρωμα Λαχανάκι μου! (το βλέπω να σου μένει αυτό!!)

      Διαγραφή
  15. Μωρέ όχι μόνο χείλη... ολόκληρη κάηκα. "Ολοκαύτωμα του Ζαρκαδίου" έγινα...
    Εντάξει... μείνανε κάτι ουλές απ' τα εγκαύματα, αλλά έχω γίνει πλέον ...πυρίμαχη.

    Πρωθυπουργικά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παθώς και μαθώς δηλαδή κι εσύ, ε;;
      Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  16. Όταν σου ψήνουν το ψάρι στα χείλη, όταν σε χορεύουν στο ταψί, όταν σου κάνουν τη ζωή ποδήλατο, όταν σου βάζουν τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι, τότε φρόντισε να μη σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου, να μην αφήνεις καρφίτσα να πέφτει κάτω! Και...γαία πυρί μιχθήτω! Άσε που άμα δώσεις θάρρος στο χωριάτη θα σ' ανέβει στο κρεβάτι!
    Κατά τ' άλλα εγώ είμαι ένα ταπεινό χαμομηλάκι...δεν ενοχλώ!
    (Τέρας μορφώσεως μου είσαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την παρέμβαση (μου έμεινε η συνήθεια)!
      Σοφία, τέλειο!!!
      Να συνεχίσουμε;;;
      "Και ο Άγιος φοβέρα θέλει" και τα λοιπά..., οπότε πάμε στο άλλο άκρο!! Χαχαχα!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. @ Σοφία,
      κουκλάκι ζωγραφιστό το σχόλιο σου και κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι (την Γλαύκη!!) Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!

      @ Γλαύκη,
      καλό βράδυ! Φιλί! :))

      Διαγραφή
    3. Τώρα ξέρω, είμαι το καπάκι...!!!! Χαχαχα!!!
      Δεν τρωγόμαστε πια!!
      Μία ράβει η άλλη κόβει, αλλά και κάποιες άλλες εδώ μέσα δεν πάνε πίσω τελικά...!!!
      Καλό σου βράδυ, Πετροκόριτσο!!

      Διαγραφή
    4. Καληνύχτα μπαμπαστρούμφ!
      Αυτός ο κόσμος έχει και τα όμορφα του (τεντζερέδια!!)

      Διαγραφή
  17. Αρκετές φορές έχω να πω τσουρουφλήθηκα, ευτυχώς ξύπνησα νωρίς.
    Τα σημάδια τους, μου δίνουν δύναμη να μην πισωγυρίσω. Φιλιά πολλά Πετροκόριτσο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό! Το θέμα είναι να μαθαίνουμε μέσα από τα παθήματα!
      Φιλί γλυκό Κατερινάκι μου! :))

      Διαγραφή
  18. Διαβάζω πως όλες οι κυρίες στη σειρά έχουν υποστεί τα πάνδεινα.
    Ως τέρας αντιλογίας (και σκέτο) να σας ρωτήσω: Είστε σίγουρες πως δεν έχετε διαπράξει ποτέ σας κάτι παρόμοιο; Και μη σκεφτεί καμιά σας προς σύζυγο, σύντροφο κλπ, δεν εννοώ σε σχέση με το άλλο φύλλο, ρωτώ γενικά.
    Πιστεύω πως όλοι λίγο-πολύ έχουμε κάνει αντίστοιχα λάθη. Μικρά και μεγάλα εγκλήματα. Μπορεί να μην το καταλάβαμε τότε, δεν ρωτήσαμε όμως και τους άλλους πως το βίωσαν όλο αυτό.

    ΥΓ (προς τη διεύθυνση του καταστήματος): Κοπελιά, τώρα που δεν έχεις εκπρόσωπο, να δω τι θα απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται είμαι αόρατη Πέτρο μου!
      Έγραψα ότι δεν μου ψήσανε ποτέ το ψάρι στα χείλη!
      ούτε μου αρέσει να ψήνω σε άλλους! Εξάλλου προτιμώ στον ατμό εγώ τα φαγητά μου ;-)
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. @ Ακυβέρνητε/Κυβερνητικέ μου,
      εγώ πάντως το έχω διαπράξει το έγκλημα, αλλά μου περνάει πολύ γρήγορα η τσαντίλα και δεν τα κάνω ρημαδιό (δυστυχώς! χαχα!). Και μιας και παραιτήθηκες, προσέλαβα κι εγώ την Αριστέα (που ψήνει και στον ατμό!!) για να μάθεις!! Φιλί γλυκό! :))

      Διαγραφή
  19. Κοίτα πόσα μαθαίνει κανείς! Αυτό με τον καλόγερο δεν το ήξερα! Αχ τον καημένο...

    Τώρα ψήνουμε, μας ψήνουν, θα καταλήξουμε στο ρητό "άβυσσος η ψυχή" γιατί συχνά είναι σαδιστική και μαζοχιστική... Σε ένα μεγάλο βαθμό είμαστε υπεύθυνοι για όσα δεχόμαστε να μας κάνουν (όπως και για όσα κάνουμε...). Παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας, τα βιώματα, το πώς την έχουμε δει... Μη το ψάχνεις...
    Καλό είναι να σεβόμαστε και να αγαπάμε τον εαυτό μας και τους άλλους!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το κορίτσι μας!
      Συμφωνώ, όλες οι πιθανότητες έχουν συμβεί σ' αυτήν τη ζωή! Και πάντα έχουμε το μερίδιο της ευθύνης μας! Να είσαι καλά γλυκιά μου και καλό βραδάκι! Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  20. Κατα τ'αλλα...ανθρωποι του Θεου....ουουουου....εμενα μου λες!!!
    Κι απο εκει...(λιγο πιο δω λιγο πιο κει)
    ξεκιναει το κακο...δραση και αντιδραση.
    Δεν μου εχει συμβει....αρα ουτε και η ανταποδοση
    κι αν επετρεπα να μου συμβει...γιατι ετσι γινεται...
    θα προτιμουσα κατι σε κοτοπουλο...

    Ευχαριστω

    καληνυχτολουλουδοψητοστηνκαρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι και το κοτόπουλο, δε λέω, αλλά αφού δεν σου έχει συμβεί είσαι τυχερή και μάλλον είσαι κι από τις εξαιρέσεις! Καληνυχτοφιλιαστακαρβουνα!

      Διαγραφή
  21. Προσπάθησαν κάποτε να το κάνουν, αλλά δεν είμαι καλόγερος να αφήσω τους εκπροσώπους του θεού (και μετά πρεσβεύουν τάχα την αγάπη) να το κάνουν....δεν το ψήνω σε κανέναν και δεν παραχωρώ τον εαυτό μου να ψήσει κανένας τίποτα!!
    Τον παίρνω και φεύγω!!!
    Φιλιά πολλά!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταδικάζω την τιμωρία του καλόγερου! Αυτό που του έκαναν ξεπερνάει και τα βασανιστήρια στο Αμπού Γκράιμπ! Να, γιατί έχω κόψει σχέσεις με τον χριστιανισμό, εδώ και 45 χρόνια!
    Ναι, υπήρξαν άνθρωποι που μου έψησαν το ψάρι στα χείλη, αλλά αργά ή γρήγορα τους ξεφορτωνόμουν.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι;; Χαχα!!
      Κι εγώ τους ξεφορτωνόμουν για να μάθουν!
      Καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  23. εμεις ειμαστε ο Κανόνας Πετρίνα μου αλλα το αφήσαμε εμείς να γινει.. κατα την γνώμη μου..χι.χιχ. υπαρχουν ομως και οι εξερεσεις.. ευτυχως για καποιους... φιλακια πολλά.....καλή εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά σμαράγδι μου, να τα λέμε συχνότερα!
      Σε φιλώ και καλό ξημέρωμα!! :))

      Διαγραφή
  24. Σε όλους μας έχει συμβεί!! Συμφωνώ μαζί σου, όμως: δε θα έπρεπε να το επιτρέπουμε, γιατί χάνουμε τον εαυτό μας.
    Πολύ ωραία η εικόνα που διάλεξες! Όσο για την ιστορία που κρύβεται πίσω από τη φράση, δεν την ήξερα... ενδιαφέρουσα! Τι πέρασε ο άνθρωπος, πω πω...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να στα λέω! Πρώτα είδα την εικόνα (και περίμενα κάποιος να μου πει κάτι!) και μετά έγραψα τον προβληματισμό μου!! Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.