Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

ΜΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ...

Α! Δεν συγχύζομαι 
που έσπασε μια ρόδα του αμαξιού
και που έχασα μια αστεία νίκη...

...........με τα καλά κρασιά 
και μες στα ωραία ρόδα
τη νύχτα θα περάσω!

Έχω ευχαριστήσει κι άλλες φορές το Θεό ή τη Μοίρα, που βγήκα (σχεδόν) αλώβητη, μέσα από ένα τροχαίο, μια πυρκαγιά, μια θάλασσα μαινόμενη. Έτσι συνέβη και πάλι προχθές. 
Μετά το πρώτο σοκ και τις τυπικές διαδικασίες που έπονται ενός ατυχήματος, ευχαρίστη-
σα την καλή μου τύχη, αφού για άλλη μια φορά δεν μου συνέβη κάτι ανεπανόρθωτο!

Η χαρά μου ήταν -και παραμένει!- απερίγραπτη, όταν γύρισα σπίτι και είδα την ανταπό-
κριση σας! Αυτός ο ποταμός σχολίων, που εκδήλωνε το ενδιαφέρον σας, με έκανε καλοί μου φίλοι αλοιφή για τους κάλους! Και τι σκέφτηκα, ως ένα τόσο δα μικρούλι δειγματάκι ανταπόκρισης του ενδιαφέροντος σας;; Ένα δώρο! Με την απλή διαδικασία της αυτόμα-
της κλήρωσης, έβαλα τα ονόματα σας -53- με τη σειρά που μου αποστείλατε τα σχόλια, στον "τροχό της τύχης" και ιδού το τυχερό αστέρι, που θα στείλω με όλη μου την αγά-πη ένα βιβλίο Ποίησης του μεγάλου Κωνσταντίνου Καβάφη: Ελένη Φλογερά!

Το Σαββατόβραδο με βρήκε να μεθώ από χαρά (γιατί, αν περίμενα να μεθύσω από κρασί
σώθηκα, αφού δεν πίνω!). Ο λόγος είναι ένα τραγούδι, που με μάγεψε και με ταξίδεψε κι ομόρφυνε τα όνειρα μου, ξυπνώντας με ακόμα και το πρωί, με τη μελωδία του στο μυαλό!
Μα μυστικά δεν θα σου πω...κι αυτή η γλυκιά, ταξιδιάρικη, ταλαντούχα, ευαίσθητη φωνή, ανήκει σε ένα πλάσμα, που το αγάπησα από τότε που το πρωτοείδα, ως παιδάκι!

Σήμερα η γλυκιά μου Άλκηστη είναι μια γυναικάρα ίσαμε εκεί πάνω, με μια καρδιά από ατόφιο χρυσάφι και με τα χαρίσματα της να συναγωνίζονται το μπόι της! Μέσα σε μια Ελλάδα που...τρώει τα παιδιά της, αυτό το πλάσμα γουστάρω να ξεχωρίσει ρε γαμώτο!!
Κι αν υπήρχαν σοβαρά ραδιόφωνα σ' αυτήν τη χώρα (αφού..όλα της τα άλλα είναι τόσο
σοβαρά!..χαχα!) αυτό το τραγούδι θα έπρεπε να ξεχύνεται από τα ερτζιανά νυχθημερόν! Η Κυριακή έχει δυο χαρές: το δώρο της Ελένης  και την Άλκηστη στη διαπασών!
## Ελενάκι μου περιμένω μέηλ με την διεύθυνση σου για να σου στείλω το βιβλίο! ##

Random Integer Generator

12
 "o pio pistos filos tou skylou" ______________  Foto __________________

69 σχόλια:

  1. ξεχείλισε από τη γλύκα και τη δοτικότητά σου ετούτη η ανάρτηση!
    Πετρουλίνι μου αγαπημένο πόσο χαίρομαι που είσαι καλύτερα, πόσο χαίρομαι που δεν σ' έριξε κάτω τούτη σου η τυχερή-ατυχία!
    το τραγούδι και η φωνή της Άλκηστις υπέροχα! σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τη γνωριμία της και πες μου αν μπορείς πως θα το βρω σε μορφή mp3, προσπάθησα να το βρω μα δεν μπόρεσα, θα ήθελα πολύ να το κάνω βίντεο και να στο αφιερώσω!
    σε φιλώ όσο πιο δυνατά μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου γλυκιά περιμένω μέηλ σου, για τα περαιτέρω.
      Πολλά φιλιά και ευχαριστώ προκαταβολικά.

      Διαγραφή
  2. Τώρα στ' αλήθεια τράκαρες ή τσεκάρεις φίλους; :)))))
    Έχω κι εγώ καλή μου πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας.
    Ίσως κάποια φορά τα γράψω για να μη νομίζεις πως είναι όλα καλά.
    Μέχρι τότε γειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι πάντα καλά, γλυκιά μου Πέτρα! Να σου δίνει η ζωή και να δίνεις! Υπέροχη η Άλκηστη!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Πετράδι μου
    Ξεχείλισε σήμερα η ανάρτησή σου
    από αγάπη και δοτικότητα!!!!
    Υπέροχη η μουσική σου πρόταση
    και τυχερή η Ελένη για τον θαυμάσιο
    Καβάφη!!!!!
    Σ' αγαπάμε και σε νοιαζόμαστε!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχετε κατασυγκινήσει γλυκό μου Ελενάκι.
      Κι εγώ σας νοιάζομαι επίσης! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να βγαίνεις πάντα αλώβητη πετροκόριτσο απο οτιδηποτε κακό σου συμβαίνει.
    Φοβάτε ο Θεός αγάπη μου γιατί αν σου συμβεί κάτι θα τον λιντσάρουμε.
    Αντε γιατί του τα έχω μαζεμένα.
    Είσα τρυφερότατο κορίτσι αλλα εγω το ήξερα!!!
    Σου στελνω τεράστιο φιλί!!!
    Α!! Και κάτσε και λίγο στον κώλο σου να γίνεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προλαβαίνω λέμε! (για το τελευταίο πήγαινε αυτό!) Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ γλυκιά η κίνησή σου! Ο Καβάφης αγαπημένος..

    Καλή υπόλοιπη Κυριακή και πάλι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ χαμπάρι δεν πήρα λέμε! Αχ κοριτσάκι τι έπαθες!!! Γύρισα και διάβασα. Να σου πω πως δεν ξέρω πως είναι. πολύ θα'θελα, αλλά έχω βρεθεί δυο,τρεις,πέντε φορές να βλέπω την άσφαλτο σε απόσταση αναπνοής και ξέρω τον τρόμο! Δυστυχώς οι ζώνες προστατεύουν από πολλά αλλά ο αυχένας δεν καλύπτεται. Και είναι το πιο επικίνδυνο όλων, ακόμα κι αν δεν τραυματιστείς πουθενά. Εύχομαι να μη μείνει τίποτα που να θυμίζει αυτό το ατύχημα και γρήγορα να επανέλθεις ολοκληρωτικά. Μπράβο και στην Ελένη για το δώρο της...θα ξετρελαθεί. Φιλί γλυκό και αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο, δυστυχώς το είχα ξαναζήσει το έργο.....
      Τεσπα! Καλή επιτυχία καμάρι μου ΚΑΙ εκεί πάνω στα βόρεια!!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ωραία η Άλκηστη, ωραία κι η σκέψη σου για δωρο-κατάσταση.
    Και το πιο ωραίο, που δεν σε πήρε από κάτω και σκέφτεσαι θετικά ;-)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε κάθε μέρα να μην μας παίρνει από κάτω, αλλά είναι τόσα πολλά τα μέτωπα Μαρία... Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστούμε που μας γνώρισες την Άλκηστη!
    Όσο για το ατύχημα, ήσουν όντως τυχερή μέσα στην ατυχία σου. Εύχομαι γρήγορα να είσαι καλύτερα!
    Κι ένα μπράβο για την κίνησή σου... η Ελένη θα χαρεί πολύ με το δώρο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είπες "Ελένη" να θυμηθώ να της απαντήσω στο μέηλ! Χαχα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλά ε; Μαύρα μεσάνυχτα εγώ!!! Σε άλλον πλανήτη λέμε!!! Ελπίζω να εισαι καλά και να αντιμετωπίζει την κάθε δυσκολία με χαμόγελο!!! Το τραγουδάκι σου δεν μπορώ να το ακούσω τώρα, κοιμάται ο πριγκιπας μου! ;-) Καλό υπόλοιπο Κυριακής κορίτσι, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πρίγκηπας θα χαρεί να το ακούσει, πίστεψε με! Καλή εβδομάδα και σ' ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου! Φιλιά στον πρίγκηπα!

      Διαγραφή
  11. Ήρθα κι εγώ μόλις έκλεψα λίγο χρόνο, πρώτα για να ευχηθώ περαστικά και δεύτερο για να πιάσω "μετατραυματική" ατμόσφαιρα... είδα πως όλα καλά, διάβασα τα καλύτερα και άκουσα υπέροχη μουσική... έτσι σ' αφήνω Joanoula με πολλά φιλιά και να σε ποροσέχεις (ακόμα πιο πολύ)!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου, να είσαι καλά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Ωραία ατμόσφαιρα, με τραγούδια και δώρα. Πολύ όμορφα όλα!
    Στην Πάρο σουρουπώνει μια λαμπερή, σχεδόν καλοκαιρινή μέρα. Σήμερα εδώ ψηφίσαμε (δημοψήφισμα για την υγεία). Θα δούμε αν το φως θα εξακολουθεί και μετά το ηλιοβασίλεμα (?!?).
    Δες και mail.
    Φιλιά Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι αυτό που έγινε στην Πάρο να γινόταν παντού Άννα μου! Επιτέλους, απάντησα στο μέηλ. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα...Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο σπιτάκι μου..Ημουν έτοιμη να μπω στο δικό σου κάνοντας τη βόλτα στη γειτονιά μας.. Τα λόγια στην πρώτη εικονα μου άρεσαν...Τι γλυκιά σκέψη από μέρους σου να κάνεις δώρο ..πάντα τυχερή να είναι η Ελένη και να χαρεί το δώρο σου...Να της κρατούν όμορφη συντροφιά τα ποιήματα...
    Αυτό με την Αλκηστη δε το κατάλαβα
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα πατήσεις επάνω στο link: "και την Άλκηστη στη διαπασών!" μπορείς να ακούσεις το τραγούδι της Άλκηστης! Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  14. Έχω δει κλήρωση δώρου για γενέθλια, για γιορτή, για χ αριθμό αναγνωστών, για Χριστούγεννα, για Πάσχα...
    Αλλά δώρο για... τροχαίο, δεν έχω ξαναδεί!!! Είσαι θεόμουρλη! (Και δεν περίμενα αυτό για να το διαπιστώσω!!!)
    ;-) χαχα!
    Μπράβο στο Ελενάκι μας!!!
    Αλλά μπράβο και σε εσένα για την υπέροχη ανάρτηση που μας σερβίρησες!!!
    Πραγματικά... λιώσαμε!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα! Ελπίζω να νιώθεις καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα!! Εμ, τι την πέρασες τη φιλενάδα σου μαντάμ;; Δεν έχεις καταλάβει ότι διαθέτει φαντασία;; Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. περαστικά σου και εύχομαι να είναι η τελευτάια φορά δυστηχώς είναι περιστατικά που ίσως όλοι έχουμε περάσει και σε καταλαβαίνω να εισαι χαρουμενη και γελαστει και παει πέρασε σωστά ;;; χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά φίλε μου, πέρασε ευτυχώς! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  16. Κι η Ελενίτσα μας ακόμα ν απάρει χαμπάρι! Πάλι σε Πύργο έπεσες τρελοκομείο μου! αχαχα! Σε θέλει η πόλη μου ...πόσες φορές θα το πούμε οεο;
    Πολύ χαίρομαι με την υπέροχη διάθεση σου!
    ματς μουτς!
    Και καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου μάζευα ήλιο στο Κατάκολο όλη μέρα...

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδιά τι γίνεται;;
      Τελικά όλη η Ελλάδα μένει σε δυο νομούς;; Χαχα!
      Φιλιά και στις δυο σας!

      Διαγραφή
  17. Ε, ούτε εγώ θα σου πω μυστικά, βρε παιδί μου. Helloooo!! Αφού όλοι ξέρουμε πόσο τρυφερό, καλοσυνάτο και γλυκό πλάσμα είσαι. Πολύ γλυκιά η χειρονομία σου, κουμπαρόνι μου. Μπράβο στην τυχερή Ελένη!!!
    Όσο για την Άλκηστη: υπέροχο τραγούδι, υπέροχη φωνή. Σε συνεπαίρνει. Δεν την ήξερα.
    Φιλιά σβουριχτά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τρυφερό, καλοσυνάτο και γλυκό πλάσμα"!!!
      Με κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη!
      Η Άλκηστη μια μέρα θα θριαμβεύσει νομίζω!!
      Χίλια φιλιά κουμπαρόνι!

      Διαγραφή
  18. Που στούκαρες πουλάκι μου;
    Δεν το λυπάσαι το καημένο το τουτού;χα,χα,χα
    Όπως βλέπω πάντως παρά το στουκάρισμα το φρόνημα σου καλά κρατεί και μάλιστα κάνει και ωραίες καλλιτεχνικές προτάσεις!
    Να είσαι πάντα καλά Πέτρα μου και να προσέχεις
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε να φάμε έναν λαγό και μας έφαγε ο λαγός!!
      Φιλιά πολλά Χριστινάρα μου!

      Διαγραφή
  19. Πέτρα μου δεν ήσουν μόνο εσύ τυχερή, αλλά απ' ότι βλέπω και εγώ. Εγώ σήμερα μάζευα ήλιο και θάλασσα όλη μέρα και η τύχη μου δούλευε. Πολύ ευχάριστη η έκπληξή σου.
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου εύχομαι να είσαι και εσύ πάντα τυχερή και γερή για να σε έχουμε επί καθημερινής βάσεως για να τα χώνεις στα κακώς κείμενα.
    Φιλάκια! (θα σου στείλω mail)
    Ο Κ. Καβάφης είναι από τους αγαπημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, θύμισε μου να σου απαντήσω στο μέηλ!!!!!!!!!!
      Πολλά γλυκά φιλιά και καλά ποιητικά ταξίδια!

      Διαγραφή
  20. Καλέ μας έβαλες σε κληρωτίδα;;;; :)))) Συμπεθερούλα μου έχεις και τον πόνο σου , εμάς σκέφτεσαι!! Μωρ τι είσαι εσύ;;;
    Θα το καταευχαριστηθεί η Ελένη το δώρο σου!! Να σαι σίγουρη!!
    Η Αλκηστη έχει υπέροχα μελωδική φωνή!! Καλή τύχη να χει ολόψυχα το κορίτσι και να κάνει ότι αγαπά!! Σε ευχαριστούμε που μας την σύστησες!!
    Πέτρα μου ευτυχώς που δεν είχε χειρότερη έκβαση το ατύχημα και να χεις πάντα γύρω σου φύλακες αγγέλους να σε προσέχουν. Περαστικά σου και καλή ανάρρωση ματάκια μου! Φιλάκι στο αυχενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή τύχη σε όλα τα νέα παιδιά, γιατί το αξίζουν και το δικαιούνται! Να είσαι καλά συμπεθερόνι μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Τι γλυκιά σκέψη!!
    Και πόσο υπέροχη πρόταση μας έκανες...
    Χαίρομαι που είσαι καλύτερα κι άλλο κακό να μη σου τύχει, ποτέ μα ποτέ!!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικά σου Πέτρα μου!!!!! Με το να είμαι τόσο πιεσμένη τελευταία είχα ελάχιστη επαφή με τη μπλογκογειτονιά και μόλις διάβασα για το τρακάρισμα στεναχωρήθηκα πολύ!!!! Επίσης διάβασα πως δεν είναι κάτι σοβαρό και σου εύχομαι ολόψυχα γρήγορη ανάρρωση όχι μόνο από τα σωματικά αλλά και τα ψυχικά τραύματα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου, είμαι καλύτερα και πολύ σ' ευχαριστώ! Σε φιλώ και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  23. Χαίρομαι που είσαι καλά...μάλλον έχασα αρκετές αναρτήσεις σου...έχω θέματα με το διαδίκτυο....!
    Να σαι καλά Πέτρα μου, να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. !!!!!!!!
    Τωρα το μαθαινω!!! Περαστικα κι ελπιζω να μη σου ξανατυχει ποτε ποτε ποτε!!! Χαιρομαι που εισαι καλα! Ολα τα υπολοιπα φτιαχνονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ναι και σε χαίρομαι αφάνταστα που μεθάς από την χαρά σου που βγήκες αλώβητη . Είναι η πιο υγιής αντίδραση ,μπράβο σου και περαστικούλια σου
    Φιλάκια σιδερένια Πετρουλίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κατέβαζα και κάνα κρασί, θα ήμουν πολύ καλύτερα νομίζω!!! Φιλάκια Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  26. Ότι θα μετέτρεπες σε γιορτή το τροχαίο, δεν θα το πίστευα ποτέ.
    Όμως κάτι τέτοια μόνο εσύ μπορείς να τα κάνεις.
    Μπράβο που σου ήρθε η διάθεση να δώσεις δώρο
    επειδή πήρες κι εσύ δώρο.... τη ζωή σου, ενώ κινδύνεψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιορτή δε το λες, αλλά κάπως έπρεπε να εκδηλώσω την συγκίνηση μου, με σας που "έμπλεξα"!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Μαζί με το βιβλίο του Καβάφη που θα στείλεις στην Ελένη, στείλε κι άλλο ένα δεματάκι με το βιβλίο του ΚΟΚ σ' αυτή που σε τράκαρε...
    Ξέρεις, τα τρακαρίσματα μας ταρακουνούν σωματικώς και ψυχικώς.
    Ξαναβλέπουμε τη ζωή με άλλο μάτι.
    Όπως τραγουδούσε και μια αλλη Ελένη (η Βιτάλη):
    "η ζωή είναι ένα Honda που φρενάρει"...
    http://www.youtube.com/watch?v=0xh4VSs-VM0
    (αφιερωμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω κάτι πρωτότυπο;; Πόσο δίκιο έχεις!!!
      Ευχαριστώ για την αφιέρωση, εκτός αν το αφιέρωσες στη "δολοφόνα" την άλλη!!

      Διαγραφή
  28. Αδυναμία καλημέρα!
    Πηγα να αφησω σχολιο στην αλλη αναρτηση αλλα ηταν κλειστη και ετσι ηρθα εδω.
    Η σκεψη σου για το δωρακι ηταν υπεροχη και συγχαρητηρια στην νικητρια, τηνν Ελενη μας!
    Και παλι περαστικα ευχομαι! Σιδερενια και παντα Αγιοι να σε φιλανε απο τις οποιες κακοτοπιες!

    * Θα ηθελα επισης να σου πω σχετικα με το σημερινο σου ποστ οτι συμφωνω παρα παρα πολυ! Και ο τροπος που εγραψες τις σκεψεις και τα πιστευω σου ηταν τουλαχιστον καθηλωτικος!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κική, σ' ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά και καλό βράδυ! :))

      Διαγραφή
  29. Ολα καλα λοιπον!
    Τελεια!
    Και προχωραμε.
    Η Αλκηστις "καταχωρηθηκε" στα data μου.

    υγ..(σνιφ σνιφ..ουτε λιγο αιμα να σφουγγισω...)

    Οσο για την σημερινη σου αναρτηση
    ο μαλακας(Α.Γ.) ως "οργανο" αλλουνου,
    εκτελει την αντιστοιχη πραξη.
    Ή κομμενα κεφαλια
    ή το ψαρι θα συνεχισει τη μποχα του.

    Καλημερολουλουδομπουμπουκακιφρεζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Το ψαρι θα συνεχισει τη μποχα του"....... Δεδομένο!
      Καλησπεροφιλάκι!

      Διαγραφή
  30. υπεροχη προσφωνηση η ακριβως απο πανω Πετρενια μου ζαχαρένια μου ταπαν ολα οι αλλοι συνυπογραφω και συνεχιζω περνα μια βολτα να παραλαβεις αγαποπαιχνιδι σε φιλω ομορφια μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπες να παραλάβω ευχαρίστως πάντως!
      Παιχνίδι......μάλλον όχι, αν και σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!
      Θα έρθω από κει, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Λουλουδοπετροκόριτσο
    Πέρα από σταρ, όπως σε έχω χαρακτηρίσει άλλες φορές, είσαι και βασίλισσα!!!
    Η κινήσή σου αυτή προς τους αναγνώστες σου δείχνει πόσο μεγάλη καρδιά είσαι!!!
    Φιλιά πολλά και τα λέμε πάλι!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Θα με κάνεις βασίλισσα", τη βλέπω τη δουλειά!! Πολλά φιλιά Γλαύκη μου!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα, Πέτρα μου. Πάντα ζωηρή να σε βλέπουμε.
    Πολύ ωραία φωνή έχει η φίλη σου. Καλή επιτυχία στο κοριτσάκι.
    Όσο για τη σημερινή ανάρτηση, που δεν έχει θέση για σχόλια, μία μόνο φράση:
    Εκ του Άδης; Εκ του Κουράδης, καλύτερα!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εύχομαι να τα καταφέρει, γιατί έχει όλα τα προσόντα κυρίως ως προσωπικότητα!

      "Άδης" σκέτος, φονιάς και δολοφόνος......
      Καλό βράδυ και σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  33. Ένα υπέροχο δώρο για την τυχερή έδωσες Πέτρα μου!
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι αισιόδοξη και χαμογελαστή όπως σε αισθάνομαι!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πολύ θα το ήθελα να είμαι πάντα αισιόδοξη Κατερινάκι μου, αλλά πολλές φορές δεν παλεύεται. Σε φιλώ γλυκά και σε καλημερίζω!

      Διαγραφή
  34. Λυπάμαι πολύ για το ατύχημα Πετρούλα μου! -είμαι κάπως στο τρέξιμο και δεν το είδα-
    Μα χαίρομαι που το γύρισες σε γιορτή με δώρο!
    Όμορφο το τραγουδάκι που μοιράστηκες και να χαρεί η Ελένη μας το όμορφο δώρο σου!
    Εύχομαι ο Θεός να σε προστατεύει πάντα!
    Φιλάκια με αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλά τώρα πια γλυκό μου περιστέρι και σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι κι εσύ πάντα καλά και πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.