Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

╰☆╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Καλή Ανά-σ-ταση Ψυχής..


Έρχεται απ' το νοτιά με την καλοκαιριά
μπρος έστειλε τα χελιδόνια
να ψαλλιδίσουν κάθε δισταγμό
πίσω σέρνει τις μέλισσες,
τυφλές από το πάθος να τα δίνουν όλα
τ' άνθια κροτούν στα δάχτυλα των δέντρων
γι' αυτό σήκωσαν σήμερα σημαία στο κάστρο
και λύθηκαν τα σήμαντρα της πόλης
(...) Πάσχα μητέρα Πάσχα!
Σφάξε το ζαρκάδι-δεν θα κλάψω!
Ρίτα Μπούμη-Παπά ~ "Άνοιξη"
 ................................................................................
Καλό Πάσχα! Καλή Ανά-σ-ταση Ψυχής!
 ................................................................................

................................................................................
 1η Foto: Google  Foto
....................................................................................

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

46 σχόλια:

  1. Μόλις σου έδωσα τις ευχές μου, αλλά τις μεταφέρω κι εδώ παραλλαγμένες για να ταιριάξουν με τις δικές σου!
    Καλό Πάσχα! Καλή Ανά-σ-ταση Ψυχής! χεχε...κόπι πέιστ τις έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα με Υγεία και καλή μας δύναμη!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου κι από δω ❤

      Διαγραφή
  2. Ελπίζω το ζαρκάδι να είναι σώο και αβλαβές, γιατί όχι απλά θα κλάψω, αλλά θα πλαντάξω! Να το ξέρεις!
    :-)
    Καλό Πάσχα, Πετράδι μου!
    Να περάσεις όπως ακριβώς εσύ θέλεις!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε, το καημένο το ζαρκαδάκι :(
      Αλλά και τα φτωχά τα αμνοερίφια τι φταίνε;.. :((
      Καλό Πάσχα και καλή......ανάρτηση! Αχαχα! ❤

      Διαγραφή
  3. Καλή Ανά-σ- ταση Πέτρα μου.
    Με υγεία και γαλήνη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα και να χαίρεσαι την οικογένεια σου Ρένα μου! Τα φιλιά μου ❤

      Διαγραφή
  4. Με λιγότερες σφαγές εύχομαι, με το νόημα της Ανάστασης να φωτίσει τις ζωές μας και με επίγνωση του χρέους μας απέναντι σ' όσους σηκώνουν το σταυρό του μαρτυρίου κι έχουν ανάγκη τη βοήθειά μας!
    Πολλά φιλιά Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη λες "χρέος", μη λες "χρέος"!!! Χαχα :)
      Καλό Πάσχα με Υγεία και καλή μας δύναμη (πόση ακόμα;...) ❤

      Διαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου.
    Καλό Πάσχα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα μικρό μου σεφάκι! ❤
      (με...κοτόπουλο τού χρόνου τώρα!)

      Διαγραφή
  7. Καλά να περάσεις Πετράδι ότι κι αν κάνεις!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Ανάσταση και Ανάταση ψυχική Πέτρα μου με τους αγαπημένους σου !!
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα και καλά να περάσετε Νικολίτσα μου! Φιλιά πολλά ❤

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Πέτρα μου!! Καλή Ανάσταση εύχομαι να χεις συντροφιά με τους αγαπημένους σου!! Υγεία κι ανάταση ψυχής!! Φιλάκια πολλά πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση Να περάσεις όμορφα χαρούμενα και με αγάπη Φιλάκια εορταστικά Αναστάσιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να περάσεις όμορφα Έφη μου!
      Καλό Πάσχα με Υγεία κι από δω :) ♥

      Διαγραφή
  11. Ευχές πολλές κι όλες μέσα από την καρδιά μου σου αφήνω. Ό,τι ποθείς για αυτές τις μέρες, να βρει το δρόμο του σπιτιού σου!
    Φιλιά, Πετρούλα μου! ♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω από καρδιάς Αλεξάνδρα μου! Καλό Πάσχα με Υγεία ❤

      Διαγραφή
  12. Αμήν!
    Φιλί ζεστό!
    Καλά να περάσεις Πετρούλα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου με υγεία κοριτσούδι μου!
      Καλημερούδια και φιλιά και καλό μήνα ❤

      Διαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου! Καλά να περάσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία Ελενάρα μου :) Καλό μήνα! ❤

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου να 'μαστε καλά! Φιλιά πολλά και καλό μήνα ❤

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου με υγεία! Φιλιά πολλά και καλό μήνα ❤

      Διαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά κι από δω Αχτιδένια μου!
      Να σε χαιρόμαστε! ❤ Φιλιά πολλά και καλό Μάη :)

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη νονά ελπίζω να πέρασες τέλεια χθες και να περάσεις υπέροχα και σήμερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ ελπίζω να πέρασες τέλεια και πάντα να ομορφοπερνάς! ;)
      Και του χρόνου με ακόμα πιο ωραίες λαμπάδες..! Φιλιά πολλά καλό μήνα ❤

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά κι από μένα Πέτρα μου!
    Υγεία πάνω απ' όλα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!
      Καλημερούδια και φιλιά και καλό μήνα αμήν..! ❤

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά με υγεία κι ελπίδα!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου χρόνια πολλά και να είσαι πάντα καλά!
      Καλημερούδια κι από δω και καλό μήνα :) Φιλάκι ❤

      Διαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη Πέτρα μου!!
    Χρόνια πολλά και Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελεάνα μου και του χρόνου με υγεία!
      Καλή σου μέρα πολλά φιλιά και καλό μήνα επίσης :) ❤

      Διαγραφή
  21. Στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου, Πέτρα. Για όσα επιθυμείς και για όσα σου αξίζουν.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Λωτοφάγε, κι εσύ ο,τι επιθυμείς!
      Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου ❤ Καλό μήνα αμήν :)

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και καλά με υγεία. Να έχεις έναν όμορφο και τρυφερό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά Πέτρα μου με υγεία, αγάπη, χαρά, δημιουργία! Φιλιά πολλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευχές μου κι από δω κορίτσια!
      Και του χρόνου με υγεία και καλό μήνα :) Φιλάκια ❤

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.