Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

✿ Η γοητευτική Μάλτα μέσα από 30 φωτογραφίες ~ Μέρος Β'

Ξεκινώντας με ΚΛΙΚ επάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση, 
φύγαμε για ένα φωτογραφικό ταξίδι στη χώρα τών Ιπποτών! Έτοιμοι;

*** Μα πιο πολύ, Ταξίδι είναι το πάθος να μοιραστείς το δρόμο ***

Κάθε φορά που απογειώνομαι από το "Ελ. Βενιζέλος", κάθε φορά που το αεροπλάνο "ανοίγει" τα φτερά, κάθε φορά το ψιθυρίζω... "κι όλοι αυτοί που σε πικράνανε, από ψηλά αν τους κοιτάξεις, θα σου φανούν τόσο ασήμαντοι που στη στιγμή θα τους ξεχάσεις"... Προσγείωση στη Μάλτα.

Δυο πράγματα δεν θα δει κανείς στη Μάλτα: βροχή και Μαλτέζους! Βροχή, γιατί είναι τόσο σπάνια, άλλωστε αυτός είναι κι ο λόγος που τα σπίτια έχουν ταράτσες (για να συλλέγουν νερό από τα πολύ παλιά χρόνια) και όχι κεραμίδια. Και Μαλτέζους, γιατί η χώρα κατακλύζεται τόσο πολύ από τουρισμό (κυρίως Ιταλούς και βορειοευρωπαίους), αλλά και μετανάστες από την κοντινή Αφρική, που η πιθανότητα να...ξεχωρίσεις τους Μαλτέζους μες στο πλήθος, είναι σπάνια! Από την άλλη, εκείνο που δεν σου λείπει στη Μάλτα, είναι οι Έλληνες! Εκατοντάδες Έλληνες τουρίστες!


Στο μεταξύ, αν θες να ζήσεις στη Μάλτα, αποκτώντας την υπηκοότητα, μπορείς. Με τους όρους 1) να "σκάσεις" 1,1 εκατομμύρια ευρώ (!) για να την αποκτήσεις 2) να επενδύσεις οπωσδήποτε στο νησί! Ευκολάκι! Η Μάλτα πάντως, είναι η 48η πιο χαρούμενη χώρα στον κόσμο. Ο λόγος;;... 

...Μην είναι ότι βρίσκεται στη Μεσόγειο ανάμεσα σε Ευρώπη και Αφρική; Μην είναι οι καστροπολιτείες, τα παλάτια τών Ιπποτών, τα παλιά αρχοντικά, οι καθεδρικοί ναοί, τα μεσαιωνικά κτήρια και τείχη, η αρχιτεκτονική μπαρόκ, η απέραντη θάλασσα, τα καντούνια με τα χρωματιστά παράθυρα; Μην είναι τα πανηγύρια στα γραφικά χωριά;...


Πρώτο Ταξίδι Χωρίς Μπαμπά, πρώτο Πάσχα χωρίς Μπαμπά, στη γραφική Μάλτα, Μ. Σάββατο και Ανάσταση σε καθολικό ναό τής κουκλίστικης Βαλέτα. Μιάς, από τις πιο όμορφες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, χτισμένη με αραβικές κι ιταλικές επιρροές, πεζόδρομους, καθεδρικούς ναούς, φωτισμένα μεσαιωνικά κτήρια, άμαξες, κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους, γραφικά εστιατόρια, και τους κήπους Baracca!  

Βράδυ Ανάστασης σε καθολικό ναό -με ελληνική λειτουργία- αποκλειστικά για Χριστιανούς Ορθόδοξους 
Γραφικά μεσαιωνικά χωριά με βαρκούλες και κατάρτια...
... αλλά...μιλάμε για πολλά κατάρτια! ...

Η Μάλτα μπορεί να μην θεωρείται must προορισμός, αλλά είναι από μόνη της ένα μεγάλο Ατού! Τα "προσόντα" της ως χώρα, ατελείωτα: χαμηλά ποσοστά ανεργίας και εγκληματικότητας, πανέμορφα χωριουδάκια, νησιά με μεσαιωνικά κτήρια (Γκόζ0), απλωμένα ρούχα στα στενά μπαλκόνια, ρόπτρα στις εξώπορτες, φραγκόσυκα σε κάθε δρόμο και χωριό, κόκκινα και λευκά κρασιά, τοπικά πιάτα (κουνέλι..μπλιαχ!), πίτες με τυρί ρικότα, ψαρόσουπες, ψάρια ολόφρεσκα και θαλασσινά, υπέροχα πιάτα με επιρροές από την ιταλική κουζίνα (ραβιόλια με γέμιση σολομό! τέλειο!!).

 Η Εκκλησία τών Κοπτών στη Βαλέτα. ΜΑΚΡΑΝ η αγαπημένη μου φωτογραφία!!! Δες την κρυμμένη φατσούλα δεξιά στην πόρτα!

Μερικά 24ωρα αρκούν για να ζήσει κανείς μοναδικές εμπειρίες σε μιά μικρή χώρα που τα έχει όλα: από εργοστάσια με φυσητό γυαλί, μέχρι παραδοσιακά ζαχαροπλαστεία, από κάστρα και παλάτια και μεσαιωνικά σπίτια, μέχρι φανταχτερούς γάμους και παράθυρα με κεντημένες κουρτίνες, από αραβικές πόλεις μέχρι ψαροχώρια με μικρά ταβερνάκια. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή;;;  Δεν είναι χώρα, αλλά μιά μεγάλη Εξοχή!

Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω,  με σκοπό, τι άλλο; Τον επόμενο προορισμό φυσικά! Ελπίζω να χαρήκατε την ξενάγηση!

{{{ Κι εδώ, η σκοτεινή όψη τών πραγμάτων... Η εν ψυχρώ δολοφονία τής Ντάφνι Καρουάνα Γκαλιζία στη Μάλτα }}}

Για το Πρώτο Φωτογραφικό Μέρος τού Ταξιδιού: Κλικ Εδώ

Υ.Γ Το παρόν κείμενο υπόκειται στους νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας
Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή! Οι...συνήθεις ύποπτοι το πιάσανε το υπονοούμενο...

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰
*** Α. Ρεμπώ ***
❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

66 σχόλια:

  1. Αχ Πέτρα μου είναι ένα ταξίδι που θέλω πολύ να κάνω. ΑΛήθεια απο τιμες πως ειναι; αεροπορικά διαμονή κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία. Ανάλογα τον τρόπο που επιλέγει κανείς να ταξιδέψει. Ισχύει για όλα τα μέρη αυτό φυσικά. Στο διαδίκτυο μπορείς να δεις τιμές και να πάρεις ιδέες.

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία!!! Και μ'αρέσουν όλα όσα είδες. Ώστε θέλει επενδύσεις και 1 εκατ περίπου για να μείνω ως Μαλτέζα ε;; Κρίμα που έχουμε κάπιταλ κοντρόλ ακόμη...χαχααχα
    Ωραιότατο ταξίδι και χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες
    Καλά ταξίδια ακόμη σε τόσο όμορφα μέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα!
      Τώρα που ανέβηκε το όριο τών κάπιταλ, κάτι θα γίνει χαχα!

      Διαγραφή
  3. Κοίτα να δεις βρε Πέτρα μου, που με την καλύτερη μου Φίλη (μας έχουν πιάσει τάσεις φυγής, Εγώ βέβαια τις έχω από πάντα αλλά οκ!)προχθές συζητάγαμε για που θα θέλαμε να ταξιδέχουμε στο εξωτερικό εκτός από Ελλάδα. Μέσα σε αυτές μου είπε την Μάλτα και για 3-4 πράγματα που Εγώ δεν ήξερα. Και τώρα είδα και τα δυο posts σου και μου επιβεβαπίωσες τα λεγόμενα της Φίλης μου. Θα της δείξω την εν λόγω ανάρτηση σου να πάρει μια γεύση.
    Αν δεν πάμε τουλάχιστον μας ταξίδεψες εσύ.
    Άντε για το επόμενο ταξίδι.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίος προορισμός και είναι και κοντά,
      σχεδόν μιάμιση ώρα η πτήση. Εύχομαι να πάτε! ✿

      Διαγραφή
  4. Κοίτα να δεις από όλα τούτα τα θαυμαστά που παρουσίασες εγώ συγκράτησα ότι οι Μαλτέζοι είναι πολύ όμορφοι άντρες. Είσαι πολύ τυχερή.
    Φιλιά, γρήγορα και στον επόμενο προορισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φεύγω τρέχοντας, αλλά πρώτα πρέπει να συγκεντρώσω τα..απαιτούμενα! Μουτς γιαγιούλα!✿

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο οδοιπορικό! Εξαιρετικές φωτογραφίες! Αυτό με την βροχή δεν το ήξερα και μoy κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί είναι μια χώρα επί της ουσίας Μεσογειακή! Και όσο ναναι θα έπρεπε να έχει τις βροχούλες της!

    Η μικρή πρωτεύουσα της χώρας η Βαλέτα δείχνει πολύ όμορφη. Απο γυναίκες πως πάνε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, βρέχει, απλά, το παράδοξο με τη βροχή,
      είναι ότι η βροχή καταλήγει στη θάλασσα, με
      αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη νερού!

      Από γυναίκες;; Πάλι οι Ελληνίδες είναι πιο όμορφες! ;)

      Διαγραφή
  6. Πέτρα μου (και όχι συνονόματή μου -το'μαθα πια!), η Μάλτα μοιάζει υπέροχη μέσα από τις φωτογραφίες σου. Αγάπησα το στυλ σου με το μεγάλο καπέλο και λάτρεψα την κρυμμένη φατσούλα!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μία μου! ✿

      Η φατσούλα μού χάρισε υπέροχα στιγμιότυπα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχος προορισμός υπέροχη εσύ!!!

    Και κοίτα να δεις τώρα που μου περίσσευε 1,1 εκατομμύριο και δεν είχα τι να το κάνω!
    Αλλά αν αγοράσω υπηκοότητα δε θα μου μείνει τίποτα για επένδυση, οπότε θα το ξανακοιτάξω το θεματάκι όταν πληρωθώ και ποιος ξέρει, μπορεί να γίνω χαρούμενη υπήκοος Μάλτας πριν βγει ο μήνας!

    Πέρα από την πλάκα τώρα, για μένα είναι ιδανικός προορισμός μαζί με πολλούς πολλούς ακόμα!
    Να είσαι καλά Πέτρα μου να ταξιδεύεις και να μας ταξιδεύεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ιδανικός προορισμός,
      τόσο κοντά στην Ελλάδα, και όμως,
      με τόσες ομορφιές. Κέντρο απόκεντρο! ✿

      Διαγραφή
  8. Μ'αρέσουν πολύ οι ταξιδιωτικές σου επιλογές!!
    Μια μεγάλη εξοχή, ωραία περιγραφή και πολύ ενδιαφέροντα όσα μας πληροφόρησες
    και δεν τα γνώριζα! Πόσες ακόμα χώρες να βάλω σε αυτή την λίστα;;

    Καλό μήνα με υγεία και δύναμη!!

    ΥΓ: Είσαι εκθαμβωτική ακόμα και μες τα μαύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ Ω, ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! ✿

      Να σου πω την αλήθεια μου, εγώ πάντα προτιμώ
      την Ασία και την Αφρική, αλλά είναι και το
      οικονομικό θέμα. Επιφυλάσσομαι όμως χαχα!

      Διαγραφή
  9. Πήγα κι εγω ταξίδι στη Μάλτα , νησί των ιπποτών
    εδώ η δική μου ανάρτηση https://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com/2018/04/3_28.html
    Μου άρεσε η Μάλτα ,στη Μάλτα πήγαμε {όχι στα άλλα δύο νησιά της} Από όσο μπορέσαμε να δούμε δηλαδή , γιατί με κρουαζιέρα πήγαμε [λίγες ώρες] Μου έκαμε φυσικά εντύπωση , ότι είναι μια χώρα πιο μικρή από τη Κύπρο
    Και ότι πάνω στο χάρτη δε φαίνεται [ενώ η Κύπρος φαίνεται]
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου
    Ένοιωσα σαν να ήμουν ξανά εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που την έχεις δει τη Μάλτα.
      Το νησί Γκόζο όμως, είναι πραγματικά
      πάρα πολύ όμορφο! Να πας κι άλλη φορά :)

      Διαγραφή
  10. Πόσο το ζήλεψα αυτό σου το ταξίδι..
    Έχω ακούσει πολύ όμορφα σχόλια για τη Μάλτα προσωπικά.
    Οι περιγραφές σου, τόσο ζωντανές, δεν ξέρω αν ισχύει αλλά στα μάτια μου φάνηκε πολύ οικείος προορισμός για εσένα!

    Υπέροχη με το καπέλο <3

    υ.γ το τραγούδι που σιγοτραγουδάς, είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα που μιλούν στην ψυχή μου!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ οικεία. Είναι οικεία η χώρα, γιατί έχει πολλά κοινά
      με την Ελλάδα. Περπατάς άνετα στους δρόμους, δεν χάνεσαι,
      (βασικό για μένα χαχα), έχει νυχτερινή ζωή κι είναι εξοχή!

      Υ.Γ Περιττό να σου πω ότι ήρθα στο μπλογκ σου
      και δεν κατάφερα να αφήσω σχόλιο. Κάτι σαν...
      μπλοκαρισμένο ήταν το όλο σύστημα. Ξέρεις κάτι;

      Διαγραφή
    2. Επειδή θυμάμαι μου είχες αφήσει ακόμη μια φορά σχόλιο, φαντάζομαι χρησιμοποιείς ήδη το disqus. Μήπως έχει κάνει αποσύνδεση και ζητάει τους κωδικούς της εφαρμογής για να μπορείς να σχολιάζεις; Γιατί μου το έχουν αναφέρει ξανά και τελικά αυτό ήταν.
      Αν μπορέσεις να το κοιτάξεις και να μου πεις θα χαρώ! :)

      υ.γ ταξιδεύεις εσύ, χορταίνω εγώ!! Μακάρι να την επισκεφτώ αλλά για να γίνει φαντάζομαι θα πρόκειται για το πολύ μακρινό μέλλον!!

      Διαγραφή
    3. Εξακολουθώ να μην μπορώ να σου γράψω.
      Δεν μου ανοίγουν ΚΑΝ τα σχόλια! Έχει
      μια μπλε μπάρα που γράφει ένα κατεβατό
      στα αγγλικά -important update- και δεν..
      γίνεται τίποτα! Και σε κάποια σάιτ που
      μπαίνω, το ίδιο μου γράφει, έστω κι αν
      δεν έχω επιχειρήσει να σχολιάσω ποτέ.. :((

      Διαγραφή
    4. Μήπως είναι μήνυμα του ότι πρέπει να αποδεχθείς τους όρους σχετικά με την εφαρμογή του καινούριου νόμου για τη χρήση του disqus; Γιατί νομίζω κάτι παρόμοιο είχε βγάλει και σε εμένα τη μέρα που εφαρμόστηκε ο νόμος. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει γιατί γενικά μου σχολιάζουν κανονικά.

      Προφανώς φαντάζομαι είναι κάτι σε σχέση με τη σελίδα σου στο disqus :(

      Αν έχεις χρόνο να το κοιτάξεις θα χαρώ, αλλιώς δεν τρέχει τίποτα εννοείτε!

      Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση όπως και να έχει!!

      Διαγραφή
    5. Νομίζω ότι τον βρήκα τον τρόπο, με την τρίτη και φαρμακερή!
      Μην σε εκπλήσσει όμως η "ευστροφία" μου! Εγώ για να...την δικαιολογώ,
      από φυσική μελαχρινή, βάφτηκα σε ξανθιά, για να είμαι σίγουρη!! ☺☺☺

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχα δεν πρόσεξα τίποτα!
      Άλλωστε μιλάς με μια φυσική ξανθιά, δεν χρειάζονται δικαιολογίες :)

      Πολύ χαίρομαι!! <3

      Διαγραφή
    7. Ε, πες το ντε, να συνεννοηθούμε!!!!!!! ☺☺☺☺☺☺

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η ξενάγηση σου...με έπεισες θέλω να πάω Μάλτα!!!!
    Με τις περιγραφές σου ήταν σαν να βρίσκομαι σ'ένα από τα ελληνικά νησιά μας...θάλασσα, καλντερίμια, ωραίο φαί....αγαπημένος προορισμός :)
    Και μην ξεχνάς το πιο ωραίο ταξίδι είναι το επόμενο!!!
    Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιάζει με την Ρόδο, αν και δεν έχω πάει.
      Την αφήνω για..τα γεράματα!! Φιλιά πολλά! ✿

      Διαγραφή
  12. Είσαι αρχόντισσα.... Πέτρα των ονειρικών αποδράσεων!!!!!!!!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχόντισσα Πέτρα των ονειρικών αποδράσεων
      vs αρχόντισσας τού λόγου, σημειώσατε 2 ! ✿

      Διαγραφή
  13. Εχω μια φίλη που ζει τα τελευταία χρόνια στη Μάλτα, στην Βαλέτα.
    Εχουμε τον ίδιο καιρό.
    Μιλάμε κάθε μέρα και συνήθως ο καιρός που έχουν σε λίγο 'έρχεται' σε μας.
    Επίσης έχουν πολλές γιορτές!!!
    Πιο πολλές κι από εμάς!
    Κάθε γιορτή και αργία...όλοι στους δρόμους...
    Και ναι έχει πάρα πολλούς ξένους που ζουν εκεί.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχουν πολλά θρησκευτικά πανηγύρια,
      και "πέτυχα" κι εγώ ένα. Καλό μήνα φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Έχω να πω πως λόγω των μεγάλων καπέλων που προτιμάς δεν είχα προσέξει το πόσο όμορφη είσαι και ήθελα να το επισημάνω αυτό.
    Το φωτογραφικό οδοιπορικό και ξενάγηση αν θες, εξαιρετικό, με συνεπήρε και έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελάει παρατηρώντας τις φωτογραφίες.
    Είχα πάρει και μια ιδέα από το φεισμπουκ εγώ.

    Να περνάς όμορφα και σε επόμενα ταξίδια λοιπόν.
    Μαζί σου κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γι' αυτό έβγαλα το καπέλο μανίτσα!!! ☺☺☺

      Ευχαριστώ πολύ Κική! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  15. Ένα υπέροχο οδοιπορικό σε μια χώρα που από το σχολείο ήταν θρύλος στ'αυτιά μας. Αισθαντικό κείμενο με συνοδεία τέλειων φωτογραφιών. Όσο για σένα Πέτρα δένεις άψογα με το τοπίο. Μήπως να ξανασκεφτείς εκείνο το εκατομμύριο; Ευκαιρία να πιάσει τόπο.
    Το χάρηκα με όλη μου την καρδιά.
    Καλά να περνάς.
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δένω άψογα με το τοπίο, να κάνω μιά θυσία βρε αδερφέ!!! Τα φιλιά μου ✿

      Διαγραφή
  16. Καιρό είχες Κυρία μου να μας σεργιανίσεις σε κάποιο από τους μαγικούς σου προορισμούς. Καιρό είχαμε να σε συνοδεύσουμε στις μοναδικές σου φωτογραφικές απεικονίσεις και ιστορίες.
    Και ιδού η Μάλτα λοιπόν.....!
    Μυθική, ονειρική, παραμυθένια. Βγαλμένη από κάποιες άλλες λες εποχές.
    Διάλεξες αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες να μας δείξεις της χώρας. Πρέπει να είναι πολύ όμορφα Πέτρα μου.
    Τι να πω, σε ευχαριστούμε πολύ.

    Και κλείνοντας να πω για την επιβλητική σου παρουσία, εκεί που σε βλέπουμε στην πρώτη δική σου φωτογραφία λέω: ¨Ώπα"....! κάτι δεν πάει καλά εδώ. Η Πέτρα χωρίς καπέλο.....!!!! ωωωωωωωπ
    Αλλά ήρθαν οι επόμενες και .....η τάξις απεκαταστάθη.
    Τα φιλιά μου κορίτσι μου. Πάντα να ταξιδεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Γιάννη, το μεσαιωνικό στοιχείο είναι
      διάχυτο στη χώρα, αν κι εγώ, όπως έγραψα πιο πάνω,
      προτιμώ άλλες ηπείρους, αλλά ας όψεται η κοινωνία! ☺

      Υ.Γ Χωρίς καπέλο, πουθενά!

      Διαγραφή
  17. Κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να είναι η πιο χαρούμενη χώρα στον κόσμο και να πληρώνουν εκατομμύρια για να πάρουν την υπηκοότητα και να επενδύσουν εδώ, λέμε τώρα, σε μια άλλη διάσταση όλα αυτά .
    Τέλειος προορισμός η Μάλτα και μας άνοιξες την όρεξη.
    Υπέροχη και με καπέλο και άνευ .
    Να είσαι καλά και να μπορείς να ταξιδεύεις πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελλάδα είναι η ωραιότερη χώρα,
      αλλά με τους πιο..λάθος κατοίκους ☺
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  18. Άλλο ένα όμορφο ταξίδι, παρουσιασμένο τόσο όμορφα από εσένα.
    Νονούλι, μια κούκλα έχεις βγει στις φωτογραφίες!
    Πόσο όμορφα μίλησες για τη Μάλτα; Ομολογώ, πως δεν ήταν μέσα στους ονειρικούς μου προορισμούς, μα ομολογώ (όλο εξομολογήσεις είμαι πανάθεμα με!) πως πλέον μου κίνησες την περιέργεια.
    Να 'σαι καλά, να ταξιδεύεις και να μοιράζεσαι μαζί μας εικόνες και αναμνήσεις νονούλι.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο μεγάλο φιλί ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ❤ Ευχαριστώ πολύ κουκλοβαφτιστηρόνιμου!
      Ονειρικοί προορισμοί για μένα, είναι εκείνοι
      που βρίσκονται σε άλλες ηπείρους, Βιετνάμ, πχ.,
      αλλά "συμβιβαζόμαστε" και με μια Μάλτα άμα λάχει!

      Διαγραφή
  19. α) είσαι γυναικάρα β) πόσο λατρεύω τους ταξιδιωτικούς σου προορισμούς, βρε αγαπημένο μου κουμπαρόνι; Εύχομαι και σε επόμενες εξορμήσεις, με τα ματάκια να είναι φωτεινά πίσω απ' τα μαύρα γυαλιά και να συνοδεύουν το πιο λαμπερό και πλατύ χαμόγελο. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, κουμπαρόνιμου (καπάκι, μετά το βαφτιστηρόνιμου!),
      πες μου που στέλνω τα λουλούδια! ☺ Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  20. Εξαιρετικό ταξίδι! Είχε πάει η μητέρα μου και είχε ενθουσιαστεί το ίδιο με εσένα! Μου έφερε και κάποια φοβερά ενθύμια ;-). Μου είχε πει το ίδιο για την ανεργία εκεί... Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω και εγώ να την επισκεφτώ!
    Πολλά φιλιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει διάφορα είδη από φυσητό γυαλί, πολύ ωραία ;)
      Εύχομαι να πας μαζί με το μπεμπέ, έχει και το χωριό τού Ποπάυ!!!
      (το οποίο δεν είδα σνιφ..)

      http://www.mixanitouxronou.gr/psarochori-pou-dimiourgithike-gia-tis-anagkes-tis-tenias-popai-protagonisti-ton-rompin-gouiliams-exelichthike-se-ena-apo-ta-megalitera-axiotheata-tis-maltas-foto-ke-vinteo/

      Διαγραφή
    2. Ουαου!!! Ακόμη ένα κίνητρο να πάμε! ;-)

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, αφού μέχρι κι εγώ ζήλεψα!

      Διαγραφή
  21. Πρωτίστως, είσαι μια κούκλα! Φτου-φτου.
    Κατά δεύτερον, τι ταξίδι κι αυτό... να πω πως δεν το ζήλεψα θα είναι ψέμα. Τέτοιου είδους προορισμούς τους λατρεύω.
    Κατά τρίτον, τι φωτογραφίες! Αγάπησα και ξεχώρισα ειδικά τρεις: το ασπρόρουχο που ανεμίζει στα ψηλά, τη νύφη που κοιτάει το φακό σου και το μικρό μουτράκι στην πόρτα (δεν το είχα προσέξει με την πρώτη ματιά!)
    Εύχομαι να καταφέρεις να ταξιδέψεις σε όόοολους τους προορισμούς που έχεις στο νου σου. Και στο επόμενο ταξίδι η ψυχή σου και τα μάτια σου να είναι πιο χαρούμενα...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, γλυκό Ελλάκι!! ✿
      Κι εμένα μου αρέσει εκείνη με το ασπρόρουχο.
      Καλά, εκείνη με τα κατάρτια, δεν την ξεχώρισες;! :)

      Διαγραφή
  22. Πεθαίνωωωω! Θέλω να πάω. Πιστεύω θα ζούσα άνετα εκεί. Και σε βλέπω και με μεσαιωνικό dress code αυτά είναι. Ευχαριστούμε τοοοοοοοοσοοοο πολύ για την ξενάγηση! Σ αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα ζούσες άνετα, έχει θάλασσα αφού!
      (φραπέ όμως δεν έχει! Χιχιχι!) Ανταποδίδω ;)

      Διαγραφή
  23. Πραγματικά ακόμα ένας τέλειος προορισμός Πέτρα μου !! Οπως καταλαβαίνεις ζηλέψαμε λιγάκι αλλά οι φωτογραφίες σου είναι τόσο προσεγμένες όλες που είναι σαν να κρυφοκοιτάξαμε λιγάκι !!
    Ο μπαμπάς πάντα θα λείπει Πέτρα μου !! Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς ότι είναι μόνο ένα μικρό δείγμα!
      Δυσκολεύτηκα πολύ στην επιλογή. (ΠΑΝΤΑ θα λείπει...)

      Διαγραφή
  24. Πρέπει να είναι πανέμορφα και φαίνεται απ τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου !!!! Δεν έχω πάει και ζήλεψα .... Μου έκανε και κάτι αυτό το ραβιόλια με σολομό χαχα. Όσο για τους ωραίους άντρες θα συμφωνήσω γιατί είχα κάτι γκρούπς από Μάλτα και όντως είναι πιο όμορφοι απ τις γυναίκες. Σ ευχαριστούμε γι αυτό το εξαιρετικό οδοιπορικό και εύχομαι πάντα με ενδιαφέροντες προορισμούς !!! Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, γι' αυτά τα ραβιόλια με σολομό,
      θα ξαναπήγαινα άνετα! ☺ ☺ Γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  25. Τι να μου πουν οι (υπέροχες) φωτό; Επιτέλους, βρηκα πού θα επενδύσω (κάποια) από τα λεφτά μου!
    😚🍦

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άμα θες παρέα μπορώ να έρθω στο επόμενο ταξίδι μαζί σου ε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου ταξιδιάρα Πέτρα!
    Κοίτα να δεις: στη Μάλτα είχε πάει πριν 2-3 χρόνια και η αδερφή μου. Έφερε φωτό, μου είπε 2-3 πράγματα. Αλλά με την πένα σου είδα τη Μάλτα αλλιώς!
    Πώς και Ευρώπη φέτος βρε;
    (Κούκλα όπως πάντα!!!)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε, κι εμένα με στενοχώρησε αυτό με την Ευρώπη!
      Εύχομαι να επανορθώσω..! :) Καλημερούδια και καλό σ/κ ! ✿

      Διαγραφή
  28. Ενα χαμενο κορμί είμαι τωρα τελευταία Πετρινα μου αλλα σαν τοξοτινα δεν υπήρχε περιπτωση να χασω οσες αναρτησεις δεν είδα και ειχανε θεμα το ταξιδι.. και αυτο που πηγες Αχ τυχερουλα!!! με πηρες απο το χερι και ταξιδεψα μαζι σου στην πανεμορφη Μαλτα οπως είδα μεσα απο τις υπεροχες φωτογραφιες σου.
    Να μην χάνεις την ευκαιρία οταν σου παρουσιάζεται φιλεναδα το ταξιδι οπου και να ειναι.
    Οταν περνας όμορφα και να γαληνευεις γιατί χαιρονται μαζι μας και οι αγαπημενοι μας που εχουν φυγει απο κοντα μας. Αφού το μέλημα τους ήταν να είμαστε και να περναμε καλα.
    καλο καλοκαιρι Πετρινα μου και καλα επομενα ταξιδιαααα!!!φιλακιααααα!!!
    Υ.Γ Οταν μπορούσα να ταξιδευω δεν είχα χρονο..τωρα που εχω χρονο δεν μπορώ...στερνη μου γνωση να σ ειχα πρωτα...αυτο προς αποφυγή..χα..χα..



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου..γι΄αυτό πρέπει να ταξιδεύουμε όταν μπορούμε.. Η ζωή περνά ✿

      Διαγραφή
  29. Υπέροχη! Ζήλεψα πραγματικά!
    Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου και όμορφοι οι σχολιασμοί σου!
    Καλά τον γάμο πάλι πώς τον πέτυχες ρε θηρίο;
    Ούτε επαγγελματίας φωτορεπόρτερ να ήσουν ;-)
    Να είσαι καλά και συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς να... μαθαίνουμε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Όντως, αυτό με τους γάμους είναι αστείο!
      Θα ξεχάσω εγώ που έχω παρευρεθεί ως...καλεσμένη
      στο τραπέζι τού γάμου ενός ζευγαριού στο Ουζμπεκιστάν;;;
      Δεν ξεχνιούνται αυτά, κι είναι εμπειρίες ζωής. Ανεκτίμητης αξίας..

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.