Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

╰✿╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Καλή Χρονιά Με Υγεία! ✿

*Κι ας μην τον βλέπουμε
Εκεί είναι ο Ήλιος
Ασάλευτος πίσω απ' τα στέρφα
Τ' άδεια σύννεφα τού νου
Να αντιστράφτει στα νερά 
τ' απέλπιδου τ' ονείρου
Ήσυχα μα και στοργικά
Με χάδι ασημένιο
Την πίκρα να ξορκάει γοργά
Κι ας μην ορίζουμε τού νου 
να γνέσει τ' ονείρου
Εκεί είναι ο ήλιος
Πάντα εκεί... 
                     

✰♡*•˛❤ ˛•*✰✰♡*•˛❤ ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰


Και μην ξεχνάς: το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να δώσεις σε κάποιον είναι η αποκλειστική προσοχή

*Από την σελίδα τού facebook ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ  Foto: Pinterest


 Καλή Χρονιά με Υγεία!  

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

36 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Πέτρα μου.
    Πολλά και καλά ταξίδια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ρένα μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Πολλά φιλιά! 🎄

      Διαγραφή
  2. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Πέτρα μου!
    Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία, κι ο,τι επιθυμείς, Αριστέα μου! Τα φιλιά μου! 🎄

      Διαγραφή
  3. Με ξετρέλαναν οι εικόνες σου με το ρομαντικό στυλ τους και το χιόνι που πέφτει!
    Έτσι θα γίνω πιο ενθουσιώδης και θα σου ευχηθώ με όλη μου την καρδιά το 2020 να είναι η χρονιά που θα σου χαρίσει την απόλυτη ευτυχία μέσα από καλές συγκυρίες και μοναδικές ευκαιρίες σε όλους τομείς.
    Καλή Χρονιά Πέτρα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλή χρονιά, να χαίρεσαι όσους αγαπάς,
      και σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες! Φιλιά! 🎄

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά κορίτσι μου!
    Να πραγματοποιήσεις φέτος όλα τα όνειρά σου και προπάντων το καλύτερο ταξίδι που θα ήθελες να πας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου χρονιά Ελενάρα μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Μακάρι να ταξιδέψω, είναι η ωραιότερη ευχή για μένα. Φιλιά! 🎄

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Πέτρα μου, ο ήλιος να φωτίζει την πορεία μας στη νέα χρονιά γεμάτη με χρώματα και χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αννίκα γλυκιά!
      Δημιουργική κι ελπιδοφόρα!
      Τα φιλιά μου 🎄

      Διαγραφή
  6. Στέκομαι και εγώ σε αυτές τις ονειρικές πραγματικά εικόνες σου Πέτρα! Και λέω: Πως τις φτιάχνουν αυτές τις εικόνες οι γραφίστες; με τι φαντασία; με τι μέσα και ικανότητα. Πόσο μαγικές είναι και σε τι κόσμους οδηγούν.
    Καλή χρονιά Πέτρα μου. Καλή, υγιής, γόνιμη, αγωνιστική, δημιουργική.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου χρονιά Γιάννη μου, με υγεία και πολύ..σινεμά!
      Χαίρομαι που σας αρέσουν οι εικόνες μου! Καλημερούδια! 🎄

      Διαγραφή
  7. Εκεί είναι πάντα ο ήλιος όντως!! Καλημέρα Πέτρα μου
    Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε
    Με υγεία, δημιουργικότητα, δύναμη, χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αννούλα, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου! Φιλιά! 🎄

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Πέτρα μου και ότι επιθυμείς να χαίρεσαι ό,τι και όσους αγαπάς! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαίρη μου και να είσαι καλά!
      Συγχαρητήρια για το συμπόσιο! Να είσαι πάντα δημιουργική🎄

      Διαγραφή
  9. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου, κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου! 🎄

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά με υγεία και δύναμη σαν τα Ψηλά Βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, Ευρυτάνα! Καλή χρονιά με Υγεία 🎄

      Διαγραφή
  11. Εκεί είναι ο ήλιος Πετρίνα μου πάντα ευτυχώς που υπάρχει να ζεσταίνει εκτός από την πλάση και τις καρδιές των ανθρώπων..περισσότερο στην καινούργια χρονιά που μπήκε..καλέ φιλενάδα; πότε πέρασαν κι όλας πέντε μέρες; σαν πολύ δεν τρέχει το νήπιο;.χα.χα..
    Το 2020 να σου φερει ότι καλύτερο για σενα ,τους αγαπημενους σου και σε όλο τον κόσμο ειρήνη Πετρίνα μου..υγεια ..χαρούμενες στιγμές και πολύ αγαπη γύρω σου...χρόνια καλά και πολλά🎄...την αγάπη μου .. 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον μεθύσουμε τον ήλιο, σίγουρα ναι!😁
      Καλή χρονιά Σμαράγδι μου, να χαίρεσαι όσους αγαπάς!🎄

      Διαγραφή
  12. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, καλή χρονιά και χρόνια σου πολλά! 🎄

      Διαγραφή
  13. Καλή Χρονιά Πέτρα μου !!! Μακάρι να μπορούμε να ξετρυπώνουμε ακτίνες ήλιου ακόμα και στην πιο βαριά μας συννεφιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κι από εδώ Νικολίτσα μου!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να
      προσφέρεις απλόχερα την αγάπη σου! 🎄

      Διαγραφή
  14. Καλή χρόνια και ότι καλύτερο για τον καθένα.
    Υγεία και ευημερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! 🎄

      Διαγραφή
  15. Λίγο Καθυστερημένα αλλά... Καλή χρονιάαααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω περασα να πω μια καλησπέρα!!!!!!!!
    Μας ελειψες
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.