Σάββατο 18 Απριλίου 2020

✿ Με Υγεία...


..."με Υγεία"
λέμε τόσο καιρό, κι ήρθε ο καιρός
που το λέμε και το εννοούμε, "με υγεία"
γιατί τίποτα άλλο δεν μετρά σε μιά εποχή
που η υγεία όλων μας κρέμεται 
από μιά κλωστή και κάθε μέρα
διαπραγματεύεται με το Κακό...
#Μένουμε Σπίτι μακριά από τον κορονοϊό
που έχει βαλθεί να μας διαλύσει..
Όσα σπίτια δεν άγγιξε, μπορεί μεν
να ζήσουν ένα διαφορετικό Πάσχα,
ωστόσο θα είναι σπίτια γεμάτα.
Σε αντίθεση με όσα άγγιξε ο ιός
σκορπώντας ανείπωτο πόνο...
#Μένουμε Σπίτι ζώντας κάτι διαφορετικό,
κάτι που ενδέχεται να μας κάνει
τού χρόνου να ζήσουμε ο,τι φέτος
στερηθήκαμε. Την αληθινή ελευθερία..
Με Υγεία!  
✰♡*•˛❤ ˛•*✰✰♡*•˛❤  ˛•*✰✰♡*•˛˛•*

Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

34 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου με υγεία και κουράγιο. Μέσα από την καρδιά μου να βγούμε νικητές εύχομαι και οι αγκαλιές μας να γεμίσουν ξανά με τους αγαπημένους μας. Οι σκέψεις μου σε εκείνους που βασανίζονται από τον ιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με Υγεία σωματική και πνευματική Πέτρα μου!
    Και γρήγορα να ξανα ανταμώσουμε με τους ανθρώπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου με υγεία για να το ξεπεράσουμε και αυτό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Πετρίνα μου με υγεία την τόσο πολύτιμη..και αγάπη την τόσο απαραίτητη..
    Του χρόνου με πολλές ανοιχτές αγκαλιές να χωρέσουν τον κόσμο όλο..!!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ....!!! την αγάπη μου φιλιααα!! 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη Πέτρα μου. Η Υγεία πολύτιμο αγαθό μαζί με την ανθρωπιά. Στέλνω κάθε μου ευχή. Το μόνο που μου λείπει είναι οι αγαπημένοι μας άνθρωποι. Τίποτα άλλο! Απολαμβάνω την ηρεμία και τη γαλήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά με υγεία για όλους μας και καλό μήνα, Γιάννη.

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά, Πέτρα μου!
    Ευχές για υγεία, που εφέτος καταλάβαμε την αξία αυτής της ευχής!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελευθερία και Υγεία.
    Όλα τα άλλα δευτερεύοντα.
    Να είσαι καλά, φίλη Πέτρα, και πάντα ακμαίο το φρόνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά Πέτρα μου!
    Ας βάλουμε ένα φρένο επιτέλους κι ας κάνουμε την Ανάσταση πορεία για πιο ήρεμες και γαλήνιες μέρες.
    Με υγεία πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά να έχουμε Αννίκα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαράκι, με το καλό να υποδεχθούμε τον Μάη!

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη !!
    Χρόνισα Πολλά !! Αγάπη , Υγεία , Έμπνευση , Δημιουργία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, χρόνια πολλά και καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια Πολλά Πέτρα μου!!
    Υγεία, πολύ σωστά το λες και όλα τα άλλα θα περάσουν.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου, κι όλα με το καλό, αμήν.. Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Πέτρα μου και χρόνια πολλά !!! Η Υγεία όλων μας είναι το ζητούμενο , μακάρι να τελειώσει σύντομα αλλά κανένας δεν ξέρει !!
    ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ου, έχουμε ακόμα καιρό.. :( Καλό μήνα να έχουμε και χρόνια πολλά Νικολίτσα μου!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα αδυναμία μου
    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά με υγεία!
    Δεν θα τελειώσει σύντομα, για να είμαστε ρεαλιστές
    ξεκινάει μια νέα άγρια εποχή για την ανθρωπότητα.

    Να μείνουμε ενωμένοι και άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα Κατερίνα μου... Χρόνια μας πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Χαιρετώ σε...
    υγεία σε συνδυασμό με δύναμη, εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να φτιάχνεις όνειρα και να μπορείς να τα κάνεις πραγματικότητα. Να έχουν λάμψη, φως και ελπίδα.
    Χίλιες ευχές Πέτρα μου, τις πιο όμορφες!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου, κι εσύ ο,τι επιθυμείς! Καλό καλοκαίρι! 💖

      Διαγραφή
  17. Πετρούλα μου επέστρεψα στην μπλοκογειτονιά και βλέπω πως ξεκουράζεσαι ακόμα. Καλή σεζόν και λαχταρώ να σε διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολο λέω ότι θα γράψω, κι όλο τίποτα...
      Γράφε εσύ για μας ;) Πολλά φιλιά! 💖

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.