Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

✿ Η φωτογραφία τού 2021 (βρίσκεται στο τέλος τού κειμένου) ✿


*Μανάρια μου, τί χρονιά ήταν πάλι κι αυτή που πέρασε;! Και τί δεν είχε,   και τί δεν ζήσαμε -όσοι επιζήσαμε μεταξύ Κορονοϊού και ΤραγιΚούλη!-

Αναμφίβολα, οι λέξεις κορονοϊός και γυναικοκτονία ήταν οι λέξεις τής χρονιάς, που κακό χρόνο να είχε.. Σε συλλογικό επίπεδο ζήσαμε μια από τις δυσκολότερες χρονιές. Σε προσωπικό πάλι, ο καθένας κουβαλάει τον σταυρό του, και κοιτάει πώς θα τη βγάλει καθαρή, χωρίς να οδηγηθεί στο τρελάδικο. Κάπου εκεί ανάμεσα κι εγώ με απολογισμό κάποιων στιγμών:

Να είναι καλά ο Θεός τού Βιβλίου που μου χάρισε και πάλι δυνατές στιγμές μέσα από τα 40 περίπου βιβλία που διάβασα το '21. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάνα 2-3, θα ήταν το "219 ημέρες βροχής" (Α.Βακάλη), το "Σουφλέ"  (Α.Πέρκερ), το "Άλλες γυναίκες φοράνε τα φουστάνια σου" (Λ.Λαζόπουλος). Πήγα και σε 4 θεατρικές παραστάσεις -ω ναι! Επειδή ήταν όλες πολύ δυνατές, τις σημειώνω εδώ: "η βασίλισσα τής ομορφιάς", "ο κήπος με τις αλήθειες", "το τέλος τού παιχνιδιού", "η γυναίκα με τα μαύρα". Μεταξύ καραντίνας και καλοκαιριού, κυλούσαν πότε δύσκολες και πότε ανέμελες (λέμε τώρα) στιγμές. Τάχθηκα υπέρ τού Eμβολίου, με μεγάλο φόβο όμως, κι έκανα τρεις δόσεις καραμπινάτες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Eμβόλιο -μπορεί να μην είναι πανάκεια- μας σώζει όμως πάνω από όλα από έναν τραγικό πρωθυπουργό! Μόνο το εμβόλιο έχουμε!

Το σίριαλ που εξακολουθώ να ακολουθώ πιστά, είναι οι "άγριες μέλισσες", αφού πρώτα δω τη "γη τής ελιάς"😋 Όχι, δε βλέπω "σασμό"! Το έγκλημα τής χρονιάς ήταν για μένα μια γυναικοκτονία (από τις πάρα πολλές τού '21 δυστυχώς), από τον Μπάμπη τον "λεβέντη", το φονιά! Η εν ψυχρώ δολοφονία πάλι, ήταν αυτή τού αληθινού δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ. Διότι στο Ελλαδιστάν οι αλήτες ρουφιάνοι "δημοσιογράφοι" (ΑΡΔ) "τα παίρνουν" χαλλλαρά από τον ΤραγιΚούλη, και οι αληθινοί δημοσιογράφοι ή φονεύονται από "αγνώστους" ή οδηγούνται στη "δικαιοσύνη" όπως ο Κώστας Βαξεβάνης. Όποιος αποκαλύπτει τα σκάνδαλα τών άλλων (π.χ περί Νοβάρτις κ' offshore τής Μαρέβας Μητσοτάκη) πάει ο ίδιος φυλακή, όχι "οι άλλοι"! Χούντα εκλεγμένη!😡

Μισό να ευθυμήσω τώρα γιατί αρκετά σας σόκαρα. Ήρθε η ώρα να το παραδεχτώ ότι πρώτα μού κόλλησε με το ζόρι και μετά άρχισα να ακούω κι εγώ..δυνατά, το Μέγα Σουξέ τού '21 "δυνατά τα τα τα". Και μήπως είναι η πρώτη φορά που γίνονται επιτυχία τέτοιοι στίχοι; Γράφουν οι άλλοι την μεγαλύτερη στιχουργική σαχλαμάρα τού '21 "περνά μέσα μου αεράκι αγοράκι λαίμαργο, να σε κάνω ένα βραδάκι φάρο στη Φολέγανδρο" (!) και γίνεται επιτυχία, γράφω κι εγώ το φτωχό, στο Συμπόσιο τής Αριστέας "μερόνυχτα μετά.. χαμένος και περιπλανώμενος, με βήμα βαρύ ο γέρικος σκύλος ξαναβρήκε το πατρικό του σπίτι" και πατώνω στα τρίσβαθα! Άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις κλπ. Ευτυχώς που μέσα στο '21 βγήκε ένα σύνθημα που σάρωσε, και το καταδιασκέδασα, και φυσικά συμμετείχα με τον δικό μου "οβολό"😋"Όλοι το ίδιο είμαστε σε τούτο τον κοσμάκη, και όλοι έχουμε καρδιά Γ-----αι Μ-------η (δις!)". Μια τρισχαρούμενη στιγμή μέσα στο '21 ήταν η τύχη μου να ταξιδέψω στην Αίγυπτο (εδώ και εδώ).

Κλείνοντας, έχω να πω ότι το γεγονός που με συγκλόνισε μέσα στο '21 ήταν οι ανεξέλεγκτες φωτιές το καλοκαίρι σε Βαρυμπόμπη και Εύβοια, όπου ο εγκληματίας τραγιΚούλης στέρησε 17 εκατομμύρια από τα δασαρχεία, κι άφησε -με 2 μόνο μποφόρ!- να καούν πάνω από ένα εκατομμύριο στρέμματα! Και φυσικά πολλούς άστεγους, από όπου και η Φωτογραφία τού '21 (κατ' εμέ) τού εξαίρετου φωτογράφου Κώστα Τσιρώνη εδώ:

✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

*Η έκφραση "Μανάρια μου" ανήκει στον Χριστόφορο Ζαραλίκο ~ Αρχική Φωτό: Margarita Kareva ~ Δεύτερη Φωτό: Κώστας Τσιρώνης

Πείτε κι εσείς βιβλία, σήριαλ, τραγούδια, που αγαπήσατε το 2021

❤¸¸.•*¨*•♫ ..............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

22 σχόλια:

  1. Τί σχόλια να αφήσουμε Πέτρα μου;
    Τα είπες όλα με τη μια.
    Ας ευχηθούμε το 22 να είναι καλό και να μας κάνει να ξεχάσουμε.
    Αλλά αρχίσαμε με ομαδικό βιασμό, οπότε.....
    Ο Θεός μεγάλος είναι.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και συνεχίζουμε με αποκλεισμούς λόγω χιονιού, στο κέντρο τής Αθήνας.. Φιλιά!⛄

      Διαγραφή
  2. Βιβλία 15, με πιο καλό, κατά την άποψη μου, το "και με το φως του λύκου επανέρχονται" ης Ζυράννα Ζατέλη. Φυσικά να μην ξεχάσω να αναφέρω και την έκδοση του δικού μυθιστορήματος: "Στη Σκιά του Ποιητή", για το οποίο είμαι πολύ υπερήφανος. Θέατρο και Κινηματόγράφος Ο(μηδέν) αλλά είδα μια άριστη τηλεοπτική σειρά, το "Καρτ ποστάλ" στην ΕΡΤ. Και από μουσική, την φοβερή εκπομπή του Πορτοκάλογλου και Μόρφης, το Τζουκμποξ. Και τέλος, ένα ταξίδι στην Ελβετία. Καλά να είμαστε, και όλα μπορούν να γίνουν ακόμα καλύτερα.
    Την Καλημέρα μου, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έκδοση τού δικού σου βιβλίου Βασίλη μου,
      είναι το πιο σημαντικό αλλά και συγκινητικό!
      Καλό του ταξίδι στον κόσμο τού Βιβλίου!

      Υ.Γ Είμαι η Petra, αλλά μου αρέσει και το Ρένα!😂⛄

      Διαγραφή
  3. Δύσκολες χρονιές βιώνουμε τελευταία. Η πανδημία θερίζει και το 21 ήταν ελπίζω η χειρότερη χρονιά. Οι φωτιές...ωχ αγκάθι που πονάει.
    Βιβλία κι εγώ αρκετά, από τηλεόραση μόνο τα ίδια με σένα σήριαλ. Μέλισσες και Η Γη της ελιάς. Κατασκευές και ζωγραφική αλλά και κάποιες ταινίες στο netflix Τίποτε σπουδαιότερο τούτων.
    Η φωτογραφία του 2021 δραματική
    Καλησπέρα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που υπάρχουν και τα βιβλία και το σινεμά, και μας γλυκαίνει ο πόνος..
      Εσύ όμως ασχολείσαι και με τη γραφή, με μεγάλη επιτυχία, μην κοιτάς που εγώ δεν
      προλαβαίνω να σε διαβάζω..☹ Καλησπερούδια τού χιονιά! ⛄❄⛄

      Διαγραφή
  4. Βαρύς, πράγματι ο απολογισμός τού 2021 που κάνεις, Πέτρα.
    Καταγράφεις καίρια σημεία. Μένω σε ένα.
    Από την πρωτοφανή αστυνομοκρατία που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2019, φτάσαμε το 2020 σε απροκάλυπτη δικτατορία η οποία συνεχίζεται ανενόχλητη μέχρι σήμερα.
    Οι αντιδράσεις σ’ αυτήν τη νεοχούντα παραμένουν πενιχρές.
    Τεράστια η ευθύνη τής αντιπολίτευσης η οποία παραμένει ανεπαρκέστατη και ανίκανη να δώσει μια ελπίδα σ’ έναν λαό φοβισμένο και αμήχανο.
    Και όλα αυτά με έναν πρωθυπουργό, ο οποίος επιβεβαιώνει τακτικά την ανικανότητά του. Η ασημαντότητά του βέβαια ήταν εμφανής πολύ πριν εκλεγεί, αλλά …
    Η χαμηλή νοημοσύνη του συνδυασμένη με την κακότητά του (παρά τις γλυκερές προσπάθειες να δείξει ένα ευγενικό προσωπείο) τον καθιστούν λίαν επικίνδυνο.
    Η φωτογραφία των πυρόπληκτων συγκλονιστική. Οι ευθύνες για την τεράστια καταστροφή δεν πρόκειται να αποδοθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του, Άρη μου.
      Κρίμα που είμαστε οι τελικοί αποδέκτες και καλούμαστε
      να πληρώνουμε πάντα "το μάρμαρο".. Ευθύνες παντού ⛄⛄

      Διαγραφή
  5. Μια ολάκερη χρονιά παρελαύνει μέσα από αυτήν εδώ την επετειακή σου ανάρτηση. Πέτρα μου, η φωτογραφία που κλείνει το άτυπο αυτό σου ημερολόγιο είναι πραγματικά συγκλονιστική και καταμαρτυρά τι ακριβώς περάσαμε μέσα στο 2021. Δεν θα τολμούσα να διαφωνήσω στο οτιδήποτε θλιβερό ή στενάχωρο σημειώνεις και απαριθμείς στη σκέψη σου. Αποτελούν και δικές μου επιλογές άλλωστε. Να θυμίσω όμως και τις δικές μας ευθύνες στην σιωπηρή αλλά και φωναχτή επιλογή των ολετήρων αυτών που καταστρέφουν τη ζωή μας. Και οταν βλέπω, συνειδητά, λαϊκά στρώματα, να στηρίζουν με θέρμη το χώρο που καταστρέφει τη ζωή τους, τότε η απελπισία μου συναντά την οργή μου.

    Ας μείνω στα θετικά τουλάχιστον που απαριθμείς: Στα βιβλία που διάβασες, στις θεατρικές παραστάσεις που πήγες, στο υπέροχο ταξίδι σου στην Αίγυπτο που μας έκανες κοινωνούς. Ακόμα και στο ποίημά σου Πέτρα μου, στη συμμετοχή σου. Γιατί αυτή είναι η ουσία. Εγώ θα κλείσω λέγοντας ότι το 2021, σε ένιωσα πολύ κοντά μας, άρρηκτα δεμένη με την παρέα και τις δημιουργίες μας. Και αυτό για μένα έχει τεράστια σημασία.
    Ας έχουμε μια καλύτερη χρονιά αγαπημένη φίλη.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πάντα τα λαϊκά στρώματα εκλέγουν κυβερνήσεις,
      και δη εκείνους που είναι προνομιούχοι.. Μυαλό
      δε βάζει ο Έλληνας, παθαίνει αλλά δεν μαθαίνει..

      Δεν ξέρω πάντως Γιάννη μου τί διαφορετικό έκανα
      αυτή τη χρονιά και με νιώσατε πολύ κοντά σας,
      όπως λες, εγώ πάντως είμαι πάντα η ίδια!😉⛄⛄

      Διαγραφή
  6. Είχες δεν είχες κατάφερες να με παρασύρεις πάνω που « είπα να σβήσω τα παλιά, να κλείσω τα τεφτέρια» Για μια στιγμή σκέφτηκα …πάει κι αυτό, πέρασε, καινούργια χρονιά, τι στο καλό. Και μετά μαθαίνω για τα Rafale (που μόνο σημαιάκια δεν μας έβαλαν να κουνάμε απ’ τα μπαλκόνια), το γαργαλητό του λαιμού «(βάλτε ότι σύνδεσμο θέλετε) ….μπαθούς δημοσιογράφου» να είναι καλά η Κεραμέως, κοιμάμαι ήσυχη πλέον για το μέλλον των παιδιών μας, αφού ανέβηκε στην 6η θέση του ΟΟΣΑ το εκπαιδευτικό σύστημα για την αντιμετώπιση της πανδημίας, έρχεται η «Ελπίς», ο Ελ.Τύπος μοιράζει καθημερινά 80 χιλ. θέσεις σε ανέργους (που πάνε όλοι αυτοί;;;;) κόντρα Γεωργιάδη vs Πολάκη, όλα τα λεφτά, κλπ…κλπ…και σ’όλα μέσα σταμάτησαν και τα γυρίσματα στις «μέλισσες» λόγω Covid. Ε!...ε!...πως να τ’ αντέξει κανείς; Μου λες; Άντε και Καλή Χρονιά!


    υ/γ Για τα θετικά που λέει και ο Γιάννης μαζί σας. Όσο για το ποίημά σου ένα κλικ το 'νιωσα όταν το διάβασα....ψέματα να πω; Αχ Πέτρα μου τρυφερή και ευαίσθητη!!! Να είσαι καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι χρονιές, όπως και οι "πατάτες" είναι άρρηκτα δεμένες μεταξύ τους,
      κι ας αλλάζει ένα ρομαντικό (λέμε τώρα) βράδυ, η χρονιά.. Αυτό με τις
      Μέλισσες με έχει στενοχωρήσει. Λέμε να ξεχαστούμε και δεν μας αφήνουν⛄⛄

      Διαγραφή
  7. Εγώ το αγάπησα το μικρό σου ποιηματάκι, γιατί
    για μένα πολλές φορές τα μικρά και απλά κρύβουν
    ομορφιά! Το δικό σου δε, για μένα ήταν πέρα ως πέρα
    συμβολικό και ως τέτοιο έπρεπε να προσεχτεί και
    λυπήθηκα που δεν το είδα να γίνεται...
    Δεν θέλω να μένουμε στα στολίδια μόνο!

    Μου άρεσε που ήρθε μια ανασκόπηση μέρες μετά από
    την έλευση της νέας χρονιάς! Κάνεις τη διαφορά!

    Η φωτό συγκλονιστική! Το σκυλάκι μου είχε μείνει,
    γιατί είναι ξαδερφάκι του Μαξ ☺

    Βιβλία διάβασα αρκετά, κυρίαρχο ακόμα είναι το 1984
    του Όργουελ, και οι Ευμενίδες, παρ' όλο που έχει μείνει
    μισοδιαβασμένο και θα το τελειώσω τούτη τη χρονιά, γιατί
    θα μου θυμίζει ότι καταπιάστηκα με κάτι πολύ σκληρό και
    βαρύ (γενοκτονία των εβραίων στο β' παγκόσμιο).

    Σήριαλ: Σασμός, Τα καλύτερά μας χρόνια, Καρτ Ποστάλ...
    Πώς να ξεχωρίσω μόνο ένα;

    Τραγούδια δεν πολυακούω. Προτιμώ μουσική. Μουσική σαν
    χαλί, για μελέτη και συγκέντρωση. Δεν μπορώ χωρίς αυτήν!
    Αλλά κόλλησα με όλα τα τραγούδια που γράφτηκαν για τον
    Σασμό, καθώς τα ακούω 4 φορές τη βδομάδα! ☺

    Πάντα θα με κερδίζεις στα σημεία: θέατρο δεν είχαμε καθόλου
    εδώ και δυο χρόνια στην πόλη μας... και από ταξίδια, εγώ
    κλασικά πηγαίνω στις εξωτικές Θίνες. Χωρίς τσεκ ιν, απογειώσεις
    και προσγειώσεις! Ούτε νομό δεν αλλάζω! Κλασική Αριστέα...
    (γελάω μόνη μου ☺)

    Φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω ένα σεντόνι! 😋
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια περί "ποιήματος"..
      Ξέρεις ότι αγαπώ τα μικρά κείμενα, οπότε κάπως έτσι
      μου αρέσει να γράφω κιόλας. Να ξέρεις γκούγκλαρα για
      να δω τί εστί "Θίνες" χαχαχα! Χιονισμένη καλησπέρα ⛄⛄

      Διαγραφή
  8. Περάσαμε μια χρονιά χάλια. Το κακό είναι ότι συνεχίζεται...
    Φέτος μόνο με τα βιβλία ταξίδεψα.
    Δεν ξέρω σε τι πρέπει να ελπίζω πλέον μετά από όλη αυτή την κατρακύλα σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο είναι το ταξίδι μέσω βιβλίων; Εγώ προσπαθώ να ταξιδεύω
      σταθερά, διαβάζοντας όλο το χρόνο, με παρηγορεί. Φιλιά!⛄⛄

      Διαγραφή
  9. Τα είπες όλα μια χαρά ....ας ευχηθούμε ο νέος χρόνος να είναι καλύτερος και ελεύθερος !!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεύθερος κι ωραίος, είναι ανάγκη να είναι (μόνο) χρόνος;😋😂 Χιονισμένο φιλί!⛄⛄

      Διαγραφή
  10. Απαπα και που το ζήσαμε και μαζεμένο που το βλέπεις χάλια το '21.
    Επιγραμματικά θα αναλύσω:
    Μπράβο για τα βιβλία, το θέατρο και το ταξίδι. Εύχομαι από καρδιάς το '22 να πολλαπλασιαστούν.
    Στο Συμπόσιο πάντα θα πιστεύω πως η συμμετοχή έχει μεγαλύτερη σημασία από τη θέση. Και εγώ έχω πατώσει άπειρες φορές, αλλά νιώθω πως βγαίνω καλύτερη κάθε φορά μέσα από τη διαδικασία.
    Για τις γυναικοκτονίες και όλα τα φαινόμενα που ταλανίζουν την κοινωνία θα πρέπει όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να αλλάξουμε νοοτροπία και στάση ζωής. Αλλιώς όλα αυτά τα φαινόμενα απλά θα πολλαπλασιάζονται.
    Όλα να πάνε καλύτερα θα ευχηθώ το 2022 και στο τέλος ο απολογισμός μας να 'ναι θετικός!
    Φιλί νονούλι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα από "θέσεις", εγώ αγάπησα αυτό που έγραψα,
      και "είδα" μια μεγάλη ιστορία πίσω από το μικρό
      ποιηματάκι μου, κι ας μην την είδαν πολλοί.. 😉
      Όσο για τα περί γυναικοκτονιών και όχι μόνο,
      πραγματικά, πιο εύκολο είναι να φύγουμε και να..
      έρθει ένας άλλος λαός σε αυτόν τον τόπο, παρά να
      περιμένουμε να αλλάξουμε παλιοί και καινούργιοι..
      Χιονισμένο φιλί κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ⛄⛄⛄⛄

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ανασκόπηση...οπως πάντα στόχευσες πάλι σε όλα όσα δύσκολα περάσαμε την χρονιά που πέρασε Πετρίνα μου, και που εννοείτε ότι δεν ήταν αυτά που ελπίζαμε όταν ένα χρόνο πριν ανταλλάζαμε ευχές...
    Κάτι ξέρω που λέω πες τα χρυσόστομη...πολύ θα ήθελα να μπορούσα με ένα κλίκ έτσι απλά να άλλαζαν τα στραβά και τα αναπόδα.
    Αφού αυτό δεν γίνεται, ας αλλάξουμε εμάς φέτος με περισσότερο διάβασμα, επιλεκτικές ταινίες και σειρές, και αποχή, από ότι καταστρέφει τον ψυχικό μας κόσμο...υπάρχει η ομορφιά ας την αναζητήσουμε Πετρίνα μου!!
    Ας κάνουμε άλλη μια φορά ευχή να είναι η καινούργια χρονιά αυτή, που θα απαλλαχτούμε από ότι δυσκολεύει τις ζωές μας γενικώς!!
    Εδω ούτε ένα μικρό χιονάκι δεν είδαμε σνιφ...Πετρίνα μου σου στέλνω φιλάκια κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα που δεν είδατε
      ούτε μικρό χιονάκι
      γιατί όπως όλοι ξέρουμε
      ........................
      (ακατάλληλο για ανηλίκους!😂)

      Έλα τώρα στην νέα μου ανάρτηση να σου φτιάξω το κέφι εγγυημένα, Σμαράγδι μου!⭐

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.