Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

✿ Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού υδραυλικού...


Περιμένω τον υδραυλικό. Ξαναπεριμένω τον υδραυλικό δηλαδή, γιατί τον έχω.. ξαναπεριμένει άλλες δυο φορές. Τρίτη και φαρμακερή. Οι υδραυλικοί είναι να ξέρεις το "υποκατάστατο" τού γκόμενου. Αυτουνού που σε σκάει και σε στήνει, και σου ψήνει το ψάρι στα χείλια μέχρι να εμφανιστεί; Ε! Ο υδραυλικός είναι η πιο σίγουρη περίπτωση καψούρας. Να κοιτάς συνέχεια πότε το ρολόι και πότε την πόρτα μέχρι να εμφανιστεί. Και στο τέλος, όχι μόνο να μην εμφανίζεται, αλλά να του τηλεφωνείς εσύ, και να μην απαντάει! Γιατί είναι μαθηματικά βέβαιο ότι ο υδραυλικός θα έρθει σπίτι σου όταν το θέλει αυτός! Κι όχι όταν σου χάλασε η βρύση σου εσένα.😝

Ε, κι αφού φτάνει η τυχερή σου μέρα και σκάει μύτη ο υδραυλικός, μη φαντασιώνεσαι τώρα εσύ κάνα Κώστα Πρέκα -υδραυλικό στις κυρίες τής αυλής- με γυμνασμένες πλατάρες κι αστραφτερή οδοντοστοιχία, που θα βραχεί το τισερτάκι από τη διαρροή στο μπάνιο και θα διαγραφούν οι κοιλιακοί -φέτες- γιατί σε βλέπω να πέφτεις σε κατάθλιψη. 800 κιλά αηδία να .. υπολογίζεις, να βογκάει και να ασθμαίνει στο περπάτημα, και να σου λέει ότι δεν ήρθε τις δυο προηγούμενες φορές, γιατί είχε λουμπάγκο. Φυσικό. Και μπαίνει στο σπίτι φίλε χωρίς μάσκα, και να βήχει σαν οτομοτρίς στην ανηφόρα, κι εσύ με μάσκα οχυρωμένη, μόνο κασκόλ που δε φοράς. "Από κορονοϊό πώς πάμε κυρ-Θανάση μου;" τον ρωτάς με νόημα. "Δόξα το θεό" σου λέει κάνοντας τον σταυρό του, "αλλά προσέχω πολύ!"

Δεν το βλέπω μωρμαλάκα; Μπούκαρες χωρίς μάσκα, βήχεις προς πάσα κατεύθυνση, φαντάσου και να μην πρόσεχες! Κι αν τολμάς, πες του "μασκούλα δε φοράμε όμως", έτσι να κάνει και να παρεξηγηθεί και να φύγει, και να σου έρθει ξανά των τριών Ιεραρχών! Οπότε το ράβεις, κι αρχίζει η παράσταση τού παραλόγου, όπου ο πρωταγωνιστής -800 κιλά αηδία- διασχίζει το μισό σπίτι με τη διαρροή να βρίσκεται πάντα στο μπάνιο, πότε για το ένα εργαλείο και πότε για το άλλο, και σου 'χει κάνει όλο το διαμέρισμα σύχρηστο! Λίγη ώρα μετά, κι ενώ αναρωτιέσαι τί σκατά γίνεται τόσην ώρα, τον βρίσκεις στη βεράντα -γιατί διαθέτει και σαβουάρ βιβρ- να έχει ανάψει ένα ωραιότατο αρωματικό πουράκι, γιατί ένα διάλειμμα επιβάλλεται διάολε! Ε, ναι, τρεις βδομάδες τον ρημαδο-περίμενες, άκαπνος θα σου φτιάξει τη διαρροή; Μισή ώρα μετά, είναι όλα
ρημαδιό έτοιμα, και σου ανακοινώνει το ποσό, που καλύτερα να είχες κάνει ένα μπάι πας -λιγότερο θα σου είχε έρθει το μισάωρο- 100 ευρώ λέει!

100 να είναι οι ώρες σου μωρμαλάκα, κι εκείνες με λουμπάγκο, σκέφτεσαι, και τον ξεπροβοδίζεις ελαφρύτερη κατά 100 ευρώ.. Ρε, για δες τον Βαγγέλη που έγινε και καθηγητής, που έλεγε κι ο Βέγγος να αγιάσει η ψυχή του! Το σπίτι ολόκληρο θέλει Γενική. Καθαριότητα. Κι ο κυρ-Θανάσης επίσης, γιατί βρωμάγαν κι οι μασχαλίτσες απροπό.. Ξαποστέλνω τον "εραστή" τού ευρώ, και μπαίνω στο μπάνιο με μάσκα, γάντια κι εκατό απορρυπαντικά. Τη διαδικασία που ακολουθώ, μόνο ένας δολοφόνος μπορεί να την κατανοήσει. Αυτό δεν ήταν γενική. Αυτό ήταν εξαφάνιση κάθε ίχνους. Έτσι, που να μη θυμάμαι πια ότι πέρασε από δω ένας υδραυλικός, κι άφησε ισχυρό το αποτύπωμά του. Αστράφτοντας μέχρι πετούγιες και πόμολα, βρίζω μουρμουρίζοντας "τί αμαρτίες έχω κάνει, δεν αντέχω άλλο φτάνει, τί αμαρτίες εγώ πληρώνω, και ποτέ δε ξεχρεώνω"🎵   
♡*•˛❤˛•*✰*•˛*✰*˛•*✰✰*•˛❤˛•*

Art: Cecile Veilham

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

22 σχόλια:

  1. Απόλυτα εξακριβωμένο Πέτρα μου. Μόνο για την επίσκεψη θέλει 20 ευρώ (η βενζίνη μαντάμ!….με τα πόδια θα έρθω;) έρχεται με ύφος 20 καρδιναλίων και τουπέ κι όση ώρα δουλεύει (λέμε τώρα) έχει αναλύσει όλο το πολιτικό σύστημα, την κρίση που περνάει το επάγγελμα, διότι τα παλιά χρόνια ήταν γενικός δερβέναγας στο κέντρο της Σακελλαρίου (της Ρίτας καλέ) και η επίσκεψη ήταν και χιλιάρικο, και το βράδυ πρώτο τραπέζι πίστας και το ουίσκι το καλό….τον Τζόνυ που περπατάει ας πούμε. Και κει που κάνεις το σταυρό σου νομίζοντας πως τελείωσε, να και ο πόλεμος στην Ουκρανία και φτου κι απ’ την αρχή μ’ αυτόν τον κερχανατζή (δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη, αλλά μ’ αρέσει) τον Πούτιν που ευθύνεται για όλα ……και για τους υδραυλικούς. Και μεταξύ αστείου και σοβαρού σου πετάει και κάτι υπονοούμενα…..για τα αγγούρια τα Καλυβιώτικα, κι άμα πιάσει, έπιασε. Όσο για τον παίδαρο, τον βαρβάτο και καραμπουζουκλή …..χα….άντε 1,30 το πολύ 1,50 και απορείς πως χωράει στο ντουλάπι κάτω απ’ το νεροχύτη. Αμ και το κατοστάρι; Να γι αυτό, μετά από κάτι τέτοια, παίρνεις τις πιο σοφές αποφάσεις της ζωής σου. Πάει και τελείωσε, θα πάω να γίνω υδραυλικός!

    Δεν ξέρω τα δικά σου τα νεύρα, εγώ πάντως γέλασα!
    Να είσαι καλά βρε Πέτρα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μιλάμε, έτοιμη ανάρτηση το υπέροχο σχόλιό σου βρε Αννικάκι μου!
      Γράφε -και- τέτοια κείμενα στο μπλογκ σου, είσαι καταπληκτική! Μάκια 💕

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα καλέ κι εσύ τα υδραυλικά σου ;;;;;; κι εγώ !!!!!
    Εμένα δεν ήταν 800ης, αλλά ήταν 3 και έσπασαν και λίγο απ το πεζούλι της μπανιέρας για να βγει η παλιά βρύση και σήμερα δεν υπάρχουν τέτοια ανταλλακτικά.......ευτυχώς είχα προλάβει να μαζέψω τα κοχύλια που έχω κατά μήκος σε όλο το πεζούλι, γιατί μπήκαν σαν σίφουνες και άρχισαν την καταστροφή......τώρα θα μου πεις γιατί ήρθαν 3;;;; ο ένας έκανε τον έλεγχο της βλάβης, ο άλλος γκρέμισε και ο τρίτος βίδωσε τη νέα βρύση που είχαμε ήδη αγοράσει αφού ο άντρας μου καθ ότι πολυτεχνίτης είχε δει το πρόβλημα αλλά του έλειπε ένα εργαλείο. Πάντως δεν μας "έγδαραν", 30 αργύρια μόνο, επειδή είμαστε γείτονες.....
    Παρά την ταλαιπωρία σου όμως, η περιγραφή σου όλα τα λεφτά !!!!
    Φιλώ σε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κανείς που δεν έχει "τα υδραυλικά του"; Είναι σαν την Σαπφώ Νοταρά "έχω τα λουμπάγκα μου" 😋 Στο μεταξύ εσύ, μάζευε κοχύλια, είναι το καλύτερο οικοδομικό υλικό! Φιλιά! 😘

      Διαγραφή
  3. "Περιμένοντας τον Γκοντό", φιλοσόφησες κι εσύ για την αξία της ζωής Πέτρα μου!! χαχαχα
    Να σου πω πως δύο βδομάδες περιμένω κι εγώ τον κυρ Γιάννη με τον βοηθό του τον κυρ Γιώργο. Περιμένω ...περιμένω αλλά δεν τολμάω να τηλεφωνήσω γιατί μου το ξέκοψε απ' την αρχή μ' ένα αυστηρό "θα σε πάρω 'γω όταν θα' ρθω!"
    Αφού σου ήρθε και τελείωσε με τη βρύση, δόξα σοι να λες.
    Εμείς εδώ πέρα ακόμα περιμένουμε.
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς Μαράκι, ότι είχα σκεφτεί να δώσω στο κείμενο τον τίτλο "περιμένοντας τον Γκοντό" 🤣 Υ.Γ Άμα σου λέω, μας καψουρεύουν έτσι, από το πουθενά! 😂 Φιλιά πολλά😘

      Διαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι πως αυτό με την μάσκα, πολύ με εκνευρίζει.
    Διότι ο κοροναϊός δεν τέλειωσε, αλλά ο κόσμος έχει μια χαλαρότητα, ενώ τα κρούσματα είναι άνευ προηγουμένου.
    Τι να πω, τουλάχιστον τέλειωσε η δουλειά νονούλι και ας στοίχισε 100 ευρώ και μια γενική.
    Επίσης, τουλάχιστον δεν χάνεις το χιούμορ σου νονούλι μου και ελπίζω να μην το χάσεις ποτέ. Γιατί ακόμα και στα νεύρα σου, απολαυστικότατη είσαι.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιούμορ έρχεται μετά, πιο πολύ ως γραπτός τρόπος εκτόνωσης.
      Όταν συμβαίνουν όλα αυτά, μόνο με χιούμορ δεν τα αντιμετωπίζω.
      Φιλάκι κουκλοβαφτιστηρονάκι! 😉💖

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αυτό δεν ήταν ανάρτηση, Πέτρα μου. Αυτό ήταν χρονογράφημα απόγνωσης και συνάμα καταγγελίας. Αλλά την καταγγελία ποιος θαρρείς θα την εισακούσει; Κανείς, στο λέω.
    Τουλάχιστον έχεις την ευλογία να υποφέρεις αυτές τις καταστάσεις με χαμόγελο και υπέροχο κοφτερό χιούμορ. Τα φιλιά μου και τη ...συμπαράστασή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα "καταγγέλω το σύστημα" ήταν όλη η ανάρτηση, Γιάννη μου χαχαχα!
      Μπα, δεν έχω χιούμορ όταν τα ζω, μετά λέω "ας το ρίξω λίγο στην τρελή" 😜

      Διαγραφή
  6. Από μια μεριά σε φαντάζομαι...αλλά δεν γελάω! Ίσως είναι η τιμητική των υδραυλικών αυτές τις ημερες. Εμείς εδώ στο εξοχικό βρήκαμε τρύπιο τον θερμοσίφωνα. Δεν ξέρουμε εδώ από μαστόρους. Αγοράσαμε καινούργιο θερμοσίφωνα και πήραμε τηλέφωνο τον υδραυλικό που μας σύστησαν. ''Θα έλθω σε μια ώρα'' μας είπε και ήλθε. ''Αλλά σας παρακαλώ θα με βοηθήσετε γιατί έχω τη μέση μου;'' είπε επίσης. Φυσικά χωρίς μάσκα. Φυσικά στην ερώτησή μου είπε '' περάσαμε τον ιο τον Απρίλη, δεν έχουμε ανάγκη''. Το χειρότερο είναι ότι ο άντρας μου έβγαλε και τη δική του μάσκα '' μην προσβάλλουμε τον κόσμο''...Τι να πεις; Δεν λέω για υδραυλικούς, λέω για άντρες πλέον!
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη πληγή αυτό με τις μάσκες που οι πιο πολλοί πλέον δεν λαμβάνουν μέτρα, τα δε κρούσματα είναι πάλι στο θεό. Νομίζω ότι με τους υδραυλικούς είναι αιώνιο το ζήτημα..🌼

      Διαγραφή
  7. Πάλι δεν έμεινε το αχολιο μου.
    Είχα γράψει ότι Ευτυχώς που πιάνουν τα χέρια του Όσιου και τοτ γιου μας κι έτσι την γλυτώνουμε φθηνά.
    Μέχρι και οι μικρές λένε τον μπαμπά τους μάστορα.
    Αυτό με τη μάσκα και με τη βόλτα σε όλο το σπίτι , δεν παλεύεται.
    Κουράγιο.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας μάστορας είναι απαραίτητος σε κάθε σπίτι επί μονίμου βάσεως, αλλά άμε βρέστωνα! Όσοι τον "διαθέτουν" είναι τυχεροί 😉 Φιλιά! 🌼

      Διαγραφή
  8. Χαχαχαχαχα
    Κλαίωωωωωωω
    χαχαχαχαχα

    Τύφλα να χει ο Τσιφόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι θυμήθηκα... Ήμουν μικρή, πήγαινα σχολείο ακόμα και ο υδραυλικός
    που ερχόταν σπίτι μας ήταν όπως και ο "δικός" σου, μόνο που εμάς
    κάθε φορά που έσκυβε έβγαινε πίσω ο τροφαντός ποπός του, βλέπαμε
    καθαρά τη σχισμή και γελούσαμε με την αδερφή μου! Ως τώρα δεν μου
    έχει τύχει κανένα ομορφόπαιδο υδραυλικός! ☺ Σίγουρα όμως κάνουν
    πάντα όλο το σπίτι ΧΑΛΙΑ! Και πάνε παντού ρε γμτ! Ακόμα και εκεί που
    δεν έχουν λόγο να πάνε!
    Περαστικά και να μην τον χρειαστείς ξανλα! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα τον έκανα εικόνα τον υδραυλικό σας!!! Μα αλήθεια τώρα, πώς πάνε και σε χώρους που δεν το περιμένεις (αεικίνητοι!) και μετά θέλει όλο το σπίτι καθάρισμα; Κι αν είναι και χειμώνας, κλάφτα Χαράλαμπε.. (άμα σου πω ότι τον περιμένω ξανά.. όχι με αγωνία, με νεύρα πολλά😋) 😘

      Διαγραφή
  10. Τώρα πως να στο εξηγήσω Πετρίνα μου που από την μια μεριά διάβαζα την ταλαιπωρία σου να έρθει ο υδραυλικός, (μα και εσύ μανίτσα μου δεν ήξερες δεν ρώταγες;) θα μου πεις υδραυλικό ζήτησα δεν ζήτησα 800 κιλά αηδία...και το πλήρωσες κι όλας , πιο ελαφρότητα δεν γινόταν...
    Τουλάχιστον να ήταν κανένας Σάκης...τον θυμάσαι από ένα σήριαλ; να πεις χαλάλι το κατοστάρικο... και από την άλλη ανατρίχιασα για τι άφησε πίσω του αυτός ο οδοστρωτήρας... η περιγραφή σου για το πως καθάρισες το σπίτι βρίζοντας με στίχους με ξεπερνάει...σε καταλαβαίνω τι πέρασες... τουλάχιστον ξανά άστραψαν τα πόμολα Πετρίνα μου!! 😊 Ποτέ ξανά σου εύχομαι!! 😯 φιλιαααα😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τα πόμολα την ευχαριστήθηκαν όλη αυτή την ταλαιπώρια! 😋
      Χαίρομαι που μπορείς και γράφεις καλύτερα, Σμαράγδι μου, σιδερένια! 😘

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχα Πέτρα μου, συγγνώμη που γελάω, όχι με σένα αλλά θυμήθηκα τα πρόσφατα δικά μου με αναμονή και δικαιολογίες τέτοια πράγματα.... Με χειρότερο, Ηλεκτρολόγο (πως μου γύρισε το μυαλό δε φαντάζεσαι) και μετα με Υδραυλικό που OK με αυτον εντάξει ήρθε στη θέση του το...μυαλό μου.😂😂😂 Μήπως να τα γράψω στο blog μου; 😆😁😂 Σοβαρά τώρα, αλλά να τους παρακαλας να έρθουν που θα τους κληρώσεις, δεν θα σου τα κανουν τζάμπα. Τι να πω; Οχι άλλη ταλαιπωρία!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεμένος τρυφερός αλλιώτικος
      Δεμένος στο κατάρτι μου.
      Τόσα νερά στο δωμάτιό μου!

      Ας έρθουν οι σύντροφοι
      Ας έρθουν οι σειρήνες
      Ας έρθει –έστω– ένας υδραυλικός!!!

      Τηλέμαχος Χυτήρης - Μόλις το ανακάλυψα!!😂

      Φιλιά και καλημέρες 😘

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.