Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

✿ Ένα εκατομμύριο επισκέψεις-10 χρόνια-και ένα δώρο για εσάς!

 Όσο μιλάω εγώ, εσείς παραγγέλνετε δηλώστε συμμετοχή!

*Ο δρόμος δίχως τέλος, είναι ο μόνος που αξίζει να ταξιδέψεις, κι εγώ μπήκα σ' αυτόν το δρόμο πριν από δέκα -10- ολόκληρα χρόνια, και τον ταξιδεύω διαπιστώνοντας καθημερινά, ότι του αξίζουν οι κόποι μου και τα ξενύχτια μου, μα πάνω από όλα, το μεράκι μου και η αγάπη που του έχω..!

Φέτος όμως, δεν συμπληρώνονται μόνο δέκα χρόνια από τη δημιουργία τού blog μου, αλλά με ανείπωτη συγκίνηση και χαρά, είδα στα στατιστικά στοιχεία, ότι ξεπέρασα το ένα εκατομμύριο επισκέψεις.. Πράγμα που αποδεικνύει περίτρανα, ότι υπάρχουν άνθρωποι που με ακολουθούν τόσα χρόνια πιστά, κι εγώ δεν έχω παρά να είμαι εδώ για όλους αυτούς. Για σας!

  ❤ Όλη τη χρονική περίοδο 1.102.004 
 
Θυμάμαι όταν είχα ρωτήσει τον αγαπημένο όσο και πολύτιμο φίλο μου Γιώργο -που τον έχασα στην πορεία για τον στερνό δρόμο- μα πώς θα χαρακτηρίζεται άραγε το blog μου θεματικά, κι εκείνος μου απάντησε "blog γνώμης κι άποψης". Κι είναι αυτό ακριβώς 10 ολόκληρα χρόνια μετά.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο υπολογιστής μου, ανοίγει κάθε πρωί με αρχική σελίδα αυτή τού blog μου. Αν δεν το δω με το καλημέρα σας, δεν ξεκινά η μέρα μου. Επειδή όμως τα περισσότερα που αφορούν τον τρόπο που "πλοηγούμαι" τόσα χρόνια, τα γνωρίζετε, θα συμπληρώσω μόνο δυό πράγματα ακόμα. Πριν από εννέα χρόνια, έκοψα το κάπνισμα γιατί η ενασχόλησή μου με το blog υπερέβαινε την ανάγκη μου για τσιγάρο. Άρα, με την ευγενική χορηγία τής Petra, θα έλεγα να κόψετε το γαμημένο το τσιγάρο εδώ και τώρα! Το μόνο που μας στερεί είναι χρόνια από τη ζωή..

Και κλείνοντας, έχω μιά πρό-σ-κληση: αφήνοντας εδώ ένα σχόλιο, μπαίνετε σε μιά κλήρωση -για έναν/μια τυχερό/η- για ένα δώρο που έχει έρθει από άλλη ήπειρο, ειδικά για εσάς! Εν ολίγοις, η επόμενη ανάρτηση δε θα είναι μιά απλή αποκάλυψη για το ποιός/ποιά κέρδισε αυτό το δώρο, αλλά θα είναι και μιά πλουσιοπάροχη ξενάγηση στην όμορφη Τυνησία!

♡*•˛❤˛•*✰*•˛*✰*˛•*✰✰*•˛❤˛•*

Ψήνεστε;;;

*Γνωμικό: Σούφι ~ Art: Pinterest  Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

40 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά να τους κάνεις 10εκατ τους επισκέπτες σου. Εξάλλου αξίζει κάθε επίσκεψη στο blog σου. Και φυσικά περιμένω περιγραφές του ταξιδιού σου στην Τυνησία. Και φρόντισε να είναι όπως υποσχέθηκες : πλουσιοπάροχη!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά, καλημερούδια και σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα!
      Είπα "πλουσιοπάροχη" και κράτησα την υπόσχεσή μου! Μπες και δες 😉🧡

      Διαγραφή
  2. Ποιος αλήθεια δεν επιθυμεί η πορεία στο blog του να είναι ανοδική. Και οι δικές σου ¨σκέψεις¨ με τόσο θόρυβο δεν περνούν απαρατήρητες. Επάξια κέρδισαν τις ψυχές των ανθρώπων που αντιστέκονται ακόμη ψάχνοντας μέσα από έναν ανατρεπτικό λόγο, ανήσυχο, που μιλάει μόνο όταν έχει να πει κάτι ουσιαστικό. Γι αυτά και για άλλα πολλά, με θαυμασμό και αγάπη να ευχηθώ ¨πολύχρονο¨ να είναι το blogoσπιτάκι σου σε όσα συνειδητά επιλέγεις να ¨σφάζεις με το γάντι¨
    Να είσαι καλά Πέτρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννίκα μου, ευχαριστώ κι ανταποδίδω!
      Και επειδή έχω ανεβάσει ήδη το ταξίδι, σε περιμένω! 🧡

      Διαγραφή
  3. Δικαίως οι επισκέψεις στο μπλόγκ σου γιατί είσαι απόλαυση !!!!
    Εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια να μας ομορφαίνεις τη γειτονιά και περιμένουμε την Τυνησία !!!
    Την αγάπη μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια γλυκιά Άννα, και σε ευχαριστώ από καρδιάς!

      Η Τυνησία σάς περιμένει ήδη, στολισμένη.. 😉🧡

      Διαγραφή
  4. Πέτρα μου δεν περνάς απαρατήρητη τόσα χρόνια, επόμενο να έχεις τόση επισκεψιμότητα. Οι σκέψεις σου και οι αιχμηρές αναρτήσεις σου κάνουν θόρυβο.
    Καλή συνέχεια και περιμένω να ταξιδέψω μέσα από την επόμενη ανάρτησή σου στην Τυνησία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενάρα μου, γλυκιά παραμυθού μας!
      Έλα στην ξενάγηση, έχει ήδη ξεκινήσει (κι έχει και νικητή!) 🧡

      Διαγραφή
  5. Πέτρα μου, φιλενάδα μου αγαπημένη, χρόνια πολλά στο δικτυακό σου σπιτικό! Ουάααου, τι λες τώρα! Ένα μύριο οι επισκέψεις! Νομίζω είναι κάτι υπέροχο. Η αγάπη και το ενδιαφέρον του κόσμου. Μα πάνω απ' όλα το να νιώθεις εσύ καλά στο δικό σου πνευματικό παιδί.
    Σε ακολουθώ χρόνια, δεν έχω μετανιώσει ποτέ γι' αυτό. Απολαμβάνω κάθε σου ανάρτηση, με το χιούμορ, την κριτική, την καυστικότητα, τα υπέροχα ταξίδια και ξεναγήσεις σου. Να είσαι καλά να συνεχίσεις να μάς ταξιδεύεις, αγαπητή φίλη. Και φυσικά ...ψήνομαι σε κάθε σου ταξίδι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη καλέ μου φίλε, με συγκινείς με την αγάπη και την αφοσίωσή σου!

      Το ταξίδι έχει ξεκινήσει, "πάμε όλοι μαζί σε μιά Τυνησία"! 😊🧡

      Διαγραφή
  6. Να ευχηθώ πολλά πολλά δημιουργικά ακόμη χρόνια και το εκατομμύριο επισκέψεις να δεκαπλασιαστεί. Η επιτυχία σου αυτή δεν είναι τυχαία, το λες κι εσύ, βάζεις πολύ μεράκι και κόπο στις εγγραφές σου κι ο κόσμος ξέρει να αναγνωρίζει τις καλές δουλειές.
    Χαίρομαι που σε ακολουθώ, Πέτρα!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που είμαστε μιά όμορφη παρέα, Βασίλη μου!

      Η Τυνησία περιμένει όλους εσάς ήδη, εύχομαι να την απολαύσετε! 🎈🧡

      Διαγραφή
  7. Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε φορά που επέστρεφα στο blogging -ακόμα και μετά από απουσία πολλών χρόνων- σε αναζητούσα. Είσαι η σταθερά μου σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει, σε μια blogόσφαιρα που διαρκώς κινείται... Χρόνια πολλά, λοιπόν, αγαπημένη μου, χρόνια δημιουργικά, όπου θα μοιράζεσαι τις σκέψεις και τις απόψεις σου μαζί μας, μπαίνοντας στους προσωπικούς μας χώρους και στις καρδιές μας. Σ' αγαπάω πολύ! ♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου γλυκιά, είσαι μέσα στην καρδιά μου, και χαίρομαι πολύ
      για τα τρυφερά λόγια σου! Η Τυνησία τώρα στις οθόνες σας, τί λες; 💖🧡

      Διαγραφή
  8. χεχε! Γελάω! Πώς είσαι εσύ; Ακριβώς το αντίθετο εγώ!
    Τον τελευταίο χρόνο ξεχνούσα να μπω στο μπλογκ μου!
    Όποτε το θυμόμουν άλλαζα εποχή, μουσική, αλλά μετά,
    με τόσα που μου συμβαίνουν πού όρεξη για γράψιμο,
    επισκέψεις κλπ κλπ!
    Να κάνεις πάντα αυτό που σε ευχαριστεί και αγαπάς!
    Να είσαι γερή και να μας καταθέτεις την άποψή σου.
    Έχεις έναν δικό σου, μοναδικό τρόπο και ξεχωρίζεις!
    ΣΛ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάνε χρόνια αυτές οι κολόνιες, κι εύχομαι πολλά-πολλά ακόμα!

      Μετά κόπων και βασάνων (😉) ανέβασα επιτέλους το ταξίδι! Την αγάπη μου 💖🧡

      Διαγραφή
  9. Πω πω 1.000.000 επισκέψεις σε 10 χρόνια. Μπράβο. Εγώ τα 16 χρόνια ακόμη δεν έχω φτάσει τις 900.000. Αυτό σίγουρα κάτι σημαίνει Πέτρα μου. Να το χαίρεσαι το μπλογκάκι σου. Αλλά και τους αναγνώστες σου, σκέψου Πέτρα, τόσοι άγνωστοι άνθρωποι ακούμπισαν έστω λίγο την ψυχή σου. Αγαπώ τα blogs σαν το δικό σου. Να είσαι καλά να γράφεις, καλό μεσημέρι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς Στέλλα μου, για αυτή την επαφή με την ψυχή γίνονται όλα..

      Θα χαρώ να σε ξεναγήσω, η Τυνησία είναι ήδη στο "πιάτο" σας! Σε φιλώ! 💕🧡

      Διαγραφή
  10. Στην πρώτη μου επίσκεψη στο μπλοκ σου, φιλτάτη Πέτρα, είχα γράψει ένα μακροσκελές σχόλιο το οποίο κατέληγε:
    «Αναρτήσεις με διάχυτη την ευαισθησία, πνευματώδεις, περιεκτικές, ευρηματικές. Πολλές μπορούν κάλλιστα να πάρουν τη θέση χρονογραφήματος σε εφημερίδα. Εύγε!»
    Αυτά στις 5 Οκτωβρίου 2013
    Και αυτό επιβεβαιώνεται μέχρι σήμερα.
    Είναι βέβαιο ότι πολλοί επισκέπτες τού μπλοκ εκτιμούν δεόντως τα γραφόμενά σου.
    Καλή συνέχεια λοιπόν στα ωραία. Και αντοχή βέβαια!
    ΥΓ. Πιθανόν να σε διαβάζουν και κάποιοι που επιδίδονται σε …επισυνδέσεις. Ίσως μερικοί από αυτούς επωφεληθούν και αποκομίσουν κάτι θετικό για την πνευματική τους συγκρότηση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω.. φίλε Άρη, τόσες φορές με έχεις σκλαβώσει,
      κι άλλες τόσες το έχω απολαύσει, κι έχω χαρεί πολύ!
      Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου για όλη την πορεία
      και φυσικά, σε περιμένω να σε ξεναγήσω επαρκώς🎈🧡

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά στο πνευματικό σου δημιούργημα Πέτρα μου!
    Το έστησες με πολλή δουλειά και το κρατάς τόσα χρόνια ψηλά με την μαχητικότητα, και το αστείρευτο χιούμορ σου.
    Κι εσύ να είσαι καλά και να συνεχίζεις να γράφεις! Έχεις πολλά ακόμα να δώσεις..
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαράκι μου, το έστησα με πολλή δουλειά
      και προσπαθώ τόσα χρόνια να το κρατώ στις επάλξεις!
      Έλα τώρα στην Τυνησία (αναρτήθηκε) και δε θα χάσεις! 💖🧡

      Διαγραφή
  12. Νονούλι μου, να 'ναι πολλά ακόμα τα χρόνια, που θα ανταμώνουμε εδώ, να διαβάζουμε τις δυναμικές σου απόψεις, να καμαρώνουμε τα ταξίδια σου και να ταξιδεύουμε νοητά μαζί σου, να μας δίνεις τροφή για σκέψη και τόσα συναισθήματα που μας γεμίζεις κάθε φορά.
    Να 'σαι γερή, να ξελαφρώνεις το μυαλό και τη ψυχή σου σε τούτο εδώ το blog και να μοιράζεσαι μαζί μας στιγμές και σκέψεις.
    Ο αριθμός των επισκέψεων είναι σπουδαίος, όχι μόνο ως νούμερο, αλλά και με την σκέψη ότι αυτό το νούμερο αντιπροσωπεύει τις ψυχές τόσων ανθρώπων που άγγιξες.
    Πολλά πολλά επετειακά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νοητό ταξίδι έχει ήδη απογειωθεί, σας περιμένω να σας παρασύρω
      (αυτό εύχομαι). Πάντα να είσαι καλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου!🧡💖🧡

      Διαγραφή
  13. Περασαν 10 χρονια ε;!!!!! Θυμαμαι τους δισταγμους σους οταν ξεκιναγες ...και σου ελεγα ποσο σιγουρη ημουν για την ανταποκριση που θα ειχες!Παντα λατρευα το χιουμορ σου,το υφος της γραφης σου!!Ευχομαι να σε εχουμε πολλα πολλα χρονια ακομη κοντα μας καυτηριαζοντας τα παρατραγουδα της ζωης μας με τον δικο σου ξεχωριστο τροπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές υπήρξαν οι στιγμές που με στήριξες, και εξακολουθείς
      να το κάνεις, καμάρι μου εσύ! Τώρα έχουμε Ταξίδι! Γιά κόπιασε! 🧡💖🧡

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτακι σου,Πέτρα μου.
    Αν δεν υπήρχε δεν θα γνωριζόμασταν.
    Σε θαυμάζω και μου αρέσουν πολύ αυτά που γράφεις κι ο τρόπος που τα γράφεις.
    Αν πεις για τα ταξίδια σου, είμαι φαν.
    Εύχομαι πολλά πολλά ακόμα.
    Εδώ θα είμαστε να σε απολαμβάνουμε.
    Σε φιλώ.

    Υ.Γ. Είχα αφήσει πρώτη πρώτη σχόλιο.
    Για άλλη μια φορά, απορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Φαν"... ένα ταξίδι σε..τεύχη, είναι εδώ για όλους εσάς!
      Τα λόγια σου με συγκινούν, εκτιμώ τη φιλία μας τόσα χρόνια
      και εύχομαι πάντα να "ανταμώνουμε" και να ξεφαντώνουμε! 🧡💖🎈

      Διαγραφή
  15. Πόσο χαίρομαι που το blog και το γράψιμο εν γένει σε έκανε να κόψεις μία από τις πιο βλαβερές συνήθειες που έχουμε στη ζωή μας οι άνθρωποι. Πραγματικά χαίρομαι!
    Όπως χαίρομαι που είσαι εδώ, συνεπής σε αυτό που σε έχει συνεπάρει εδώ και 10 χρόνια. Το να γράφεις (ό,τι κι αν είναι αυτό), το θεωρώ δώρο για τον εαυτό μας.
    Και στα άλλα 10 με το καλό! Και στους ακόμη περισσότερους επισκέπτες. Αναμένουμε την ξενάγηση στην Τυνησία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δώρο μα και ανάγκη, το γράψιμο για εμένα, Γιωτουλίνι μου!
      Και το γεγονός ότι εξαιτίας τού γραψίματος έκοψα το κάπνισμα, είναι
      ακόμα μεγαλύτερο δώρο. Θα τα πούμε στην Τυνησία, σε περιμένω! 💖🧡

      Διαγραφή
  16. Τι καλά που είσαι εδώ Πετρίνα μου και τι καλά που ερχόμαστε εμείς και τα λέμε, δεν θυμάμαι πότε ήρθα για πρώτη φορά, θυμάμαι όμως πως μου έκανε εντύπωση ο λόγος σου που έκοβε σαν μαχαίρι και ζήλευα που δεν μπορούσα; δεν είχα τα κότσια; να το κάνω και εγώ...🤔
    Να συνεχίσεις έτσι να γράφεις για πολλά πολλά χρόνια να έχεις ακόμη πολλά εκατομμύρια επισκέπτες, να μας παίρνεις μαζί σου εκεί και εκεί που ταξιδεύεις...
    Να είσαι καλά και να λες χρυσόστομη μου ! φιλιααααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως σου έχω ξαναπεί, τα γράφω για να εκτονώνομαι κυρίως,
      γιατί η κατάσταση είναι τόσο δύσκολη, που δεν μπορώ να κάνω αλλιώς..
      Σμαράγδι μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ που είσαι πάντα δίπλα μου, το νιώθω! 💖🧡

      Διαγραφή
  17. Οι σκέψεις σου να κάνουν θόρυβο για πολύ-πολύ καιρό ακόμα κι εγώ να σε καμαρώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικουλίνι μου, όποιος μας καμαρώνει, μας αγαπάει αληθινά,
      κι εγώ ανταποδίδω την αγάπη -και το καμάρωμα- να το ξέρεις!💖🧡💖

      Διαγραφή
  18. Καλέ είχα μέρες σχολιάσει, που πήγε βρε blogger το σχόλιο; Οκ πάμε πάλι! Πέτρα μου, χρόνια πολλά ακόμα να κανείς θόρυβο με τις σκέψεις σου (εκτός απο τα ταξίδια σου) να ακούγεται η φωνή όλων μας, με τιν δικό σου ιδιαίτερο, καυστικό και με χιούμορ θα έλεγ❤α Εγώ αλλά με αλήθειες πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έψαξα στα ανεπιθύμητα, δεν ήταν ούτε εκεί το σχόλιο σου, Μαράκι γλυκό.. που
      είμαστε εδώ τόσα χρόνια μαζί, και μοιραζόμαστε συναισθήματα! Σε φιλώ πολύ! 💖🧡

      Διαγραφή
  19. Χρόνια ακόμα πολλά να συνταξιδεύουμε εδώ εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, Πέτρα μου.
    Έχουμε μοιραστεί πολύ όμορφες και τρυφερές στιγμές ❤
    Νομίζω θα ταίριαζε ένα δρώμενο στα γενέθλια 😏
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ότι έχουμε κάνει μαύρα μάτια για να ειδωθούμε, αλλά έχουμε κάνει!
      Εγώ το μόνο "δρώμενο" που έκανα προσφάτως, είναι η ανάρτηση τού
      ταξιδιού, συνεπώς Αλεξανδρούλι μου, βάλε γυαλί ηλίου κι έλα γρήγορα!💖🧡

      Διαγραφή
  20. Μετά από πολύ πολύ καιρό ήρθα να σε διαβάσω Πέτρα μου !! Και όμως πάντα μου άρεσε η γραφή σου , πνευματώδης και με υπέροχη αισθητική !! Είναι βέβαιο ότι πολλοί ακούμπησαν και άφησαν το αποτύπωμα τους εδώ !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα, Νικολίτσα μου,
      γιατί έχουμε χαθεί για τα καλά! Θα έρθεις και στην Τυνησία;;
      Θα σε περιμένω με μεγάλη μου χαρά! Φιλιά και καλημέρες 💖🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.