Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Θα πάρω μια ψαρόβαρκα (το μωρό μου) θα πάρω μια ψαρόβαρκα


Είναι μιά συνηθισμένη μέρα. Στο βενζινάδικο έχω σταθεί για να μου κοιτάξουν τα λάδια τού αυτοκινήτου. Καταφτάνει ένα μικρό αυτοκίνητο δίπλα μου. Η κυρία οδηγός κατεβαίνει, παραγγέλνει μια φιάλη υγραερίου την οποία και τοποθετεί με τα χίλια ζόρια, στο πορτμπαγκάζ. Από το εσωτερικό τού αυτοκινήτου ξεπροβάλλει ένα παιδάκι περίπου τεσσάρων ετών. Γιαγιά φεύγουμε; τη ρωτάει, βγάζοντας το κεφάλι του έξω από το πίσω παράθυρο. Χαρούμενο κι ανέμελο, χορεύει στο πίσω κάθισμα. Την πλησιάζω και της λέω το πίσω παράθυρο είναι ανοιχτό, το κλείνει χωρίς σχόλια, αλλά εγώ συνεχίζω: αλήθεια τώρα, το μωρό θα βρίσκεται πίσω χωρίς να φορά ζώνη; Η κυρία: μην ανησυχείς εσύ, είναι εκπαιδευμένο

Τί εκπαιδευμένο μαντάμ; Σκύλος είναι; Μωρό ανθρωπάκι είναι! Με απαξιεί, βάζει πρώτη κι αποχωρεί ενοχλημένη. Με ένα μωρό να χορεύει στο πίσω κάθισμα, με ανοιχτό και το παράθυρο, και με μιά φιάλη υγραερίου στο πορτμπαγκάζ! Μια κινητή βόμβα μόλις έχει βγει στους δρόμους. Μιά γιαγιά που η απλή λογική λέει πως λατρεύει το εγγόνι της, έχει κάνει ό,τι μπορεί, για να κυνδυνέψει η ζωή αυτού τού μικρού παιδιού.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό εδώ σήμερα είναι ένα καθαρά πολιτικό σχόλιο. 

Είχα συλλέξει κατεβατά επιχειρημάτων και αποδείξεων περί τής μη καταλληλότητας ενός Μητσοτάκη για να κυβερνήσει (ξανά, ρε φίλε;) αυτήν τη δόλια τη χώρα, αλλά όχι. Τίποτα από όλα αυτά δε θα πω. Είναι πραγματικά τόσο μάταιο κάθε επιχείρημα. Όποιος έχει μάτια βλέπει, αλλά πέρα από το ότι οι εκλογές αυτές είναι μουγκές, το εκλογικό σώμα είναι τυφλό. Και αλλήθωρο. Και κουφό. Και εντέλει ακροδεξιό. Κι αν θες μαζί και μιά μουσική υπόκρουση; Γεννήθηκε για την αυτοκαταστροφή🎵🎵

Αυτό που πιάνουμε πάτο ως λαός και μετά αρχίζουμε να ανεβαίνουμε, πότε είπαμε ότι είναι; Ποτέ. Και στην τελική, τί είναι το μεσοδιάστημα μεταξύ 21ης Μαϊου και 25ης Ιουνίου; "Έλα, εντάξει μωρέ, αφού θα βγει εντέλει ο Μητσοτάκης, γιατί το κουράζουμε;"  ~Υποσυνειδησιακό τετελεσμένο~

Τί αγώνα να κάνει κανείς; Με ποιό θηρίο να παλέψει; Πάντα δυό κόσμοι ο κόσμος μας. Και περισσότεροι, μη σου πω. Όσο ζω μαθαίνω. Κι όσα πιο πολλά μαθαίνω, τόσο αηδιάζω με πολλούς ανθρώπους σ' αυτόν τον τόπο. Κι έπειτα είναι και το άλλο: αφού ο λαός χαρίζει ξανά παντοδυναμία και λευκή επιταγή στο μητσοτακέικο, εύλογα κι αλαζονικά θα ισχυριστεί ο Μητσοτάκης πως *το ερώτημα δεν είναι ποιός θα μου το επιτρέψει, αλλά ποιός θα με σταματήσει! Διότι τα πράγματα είναι ηλίου φαεινότερα: οι άνθρωποι που δεν αγαπούν ουσιαστικά τον εαυτό τους και δεν ανησυχούν για την ασφάλεια και την προστασία τών ίδιων αλλά και των παιδιών και των εγγονιών τους, σύμφωνα με το πιο πάνω περιστατικό, για ποιόν να νοιαστούν, και τί να περιμένουμε να ρημαδοψηφίσουν; 

Από Δευτέρα, φυσικά και όλα θα είναι -ακόμα- χειρότερα. Φως από πουθενά. Η μόνη παρηγοριά μας ο ουρανός (που θα γινόταν πιο γαλανός;..😡) Αυτό, ότι έχεις ορίζοντα. Μέλλον. Μιά υπόσχεση ότι μπορείς να περιμένεις κάτι καινούργιο. Όχι άμεσα καλέ. Περίμενε 1-2 τετραετίες ακόμη, και βλέπουμε. Κι η άλλη αχτίδα φωτός αυτό το δόλιο το καλοκαίρι. Που σιγά μη φύγω από τη χώρα μου, επειδή έτσι το θέλει ο γαμωμητσοτάκης! Και σιγά μην πάρω τα βουνά καλοκαιριάτικα, επειδή η πλειοψηφία τών Ελλήνων είναι μαλάκες. Προτιμώ να πάρω μιά ψαρόβαρκα (το μωρό μου)🎵 Θα πάρω μιά ψαρόβαρκα, κι άντε γεια! 

*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰

Art: Timothy Adam Matthews ~ *Απόφθεγμα: Άιν Ραντ

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

20 σχόλια:

  1. Γεια σου Petra μου, χαίρομαι που σε βρίσκω
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Έχω δει κι εγώ μαμάδες και γιαγιάδες να πετάνε τα παιδάκια στο αυτοκίνητο όπως το περιγράφεις.
    Κι εγώ έχω διαπληκτιστεί με κάποιες αλλά δεν αλλάζουν.
    Αυτές που κυκλοφορούν στο δρόμο σαν το χάρο...
    Αυτές είμαι σίγουρη πως ψηφίζουν Μητσοτάκη δαγκωτό!
    Από κάτι τέτοια άτομα πήρε το 41%!!
    Τρελαινόμαστε που αποφασίζουν για τη ζωή μου άτομα που ζουν σε διαφορετικό σύμπαν από το δικό μου! Και το δικό σου σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή, βρε Σοφάκι μου!
      Μια δυο φορές είχα επισκεφθεί το μπλογκ σου,
      μήπως και είχες δώσει κάποιο σημάδι ζωής..

      Όπως ακριβώς το λες. Ζούμε σε ένα παράλληλο
      σύμπαν με αυτά τα άτομα. Και με ακόμα χειρότερα!
      Καλή μας δύναμη, θα μας χρειαστεί! Την αγάπη μου 🧡

      Διαγραφή
  2. Νονούλι, τι να πει κανείς;
    Και αν σχολιάσουμε, αλλάζει κάτι;
    Καλή μας δύναμη. Τα δύσκολα είναι μπροστά μας. Ανεξαρτήτου κάλπης!
    Αν βάλεις και την κάλπη, τα χαρτομάντηλα θα 'ναι must!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαν τα δύσκολα, κι ήρθα κι εγώ που τρόμαξα να απαντήσω..
      Καλή μας δύναμη, αλλά πριν καλό μας καλοκαίρι, εις πείσμα! 💖

      Διαγραφή
  3. Εγώ λέω, Πέτρα μου, ότι ναι, θα πάρεις μια ψαρόβαρκα, καλοκαίρι έρχεται, για να πας να αρμενίσεις, να πάρεις ανάσες. Και καλά θα κάνεις. Όμως μετά, από Φθινόπωρο, έχουμε δουλειά. Έχουμε να σταθούμε απέναντι σε όσα θα μάς υποθηκεύσει το Μητσοτακέηκο και οι συν αυτώ.
    Ποτέ μας δεν μασήσαμε, κορίτσι μου απέναντι στα ζόρικα. Εδώ δεν μασήσαμε στο 47% του φάδερ, θα μασήσουμε τώρα;
    Ο πολιτικός χρόνος, στις μέρες μας, δεν είναι όπως παλιά. Αλλάζει σε μια στιγμή. Όπως το 43% του Γιωργάκη έγινε 12% σε λίγα χρόνια.
    Απλά η Ευρώπη και οι λαοί της περνάνε φάση, Ορμπανοποίησης, Ερντογκαν ένα πράμα, Πούτιν αν θέλεις κλπ κλπ. Όμως η φωτιά καίει. Και ποτέ στην ανθρωπότητα, δεν έκρινε την ιστορία μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Ποτέ!
    Κάτσε να δούμε και θα επανέλθουμε.
    Σε γλυκοφιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες, Γιάννη μου! Ως τότε, καλό καλοκαίρι 🎀

      Διαγραφή
  4. Από Δευτέρα πρέπει να είμαστε και δυνατοί και επιθετικοί απέναντι στην επίθεσή τους.
    Η ζωή κερδίζεται στους δρόμους και στους αγώνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ περνάει κιόλας η ζωή η ρημάδα (κι έχω και τα λουμπάγκα μου! 😂)

      Διαγραφή
  5. Ηρθε η ωρα για το ταξίδι στη χώρα των ονείρων
    Όταν τα "φωτα" φεύγουν.. στη σιωπη παραμενουν τα ονειρα
    η αναμονη κι οι μικρες ελπίδες να χτισουν το αυριο

    Μια Γλυκιά Καληνύχτα μεσα απο την Καρδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, μόνο τα όνειρα μάς μένουν, κι είναι ολόδικά μας! Καλό καλοκαίρι Μορφέα 🎀

      Διαγραφή
  6. Ο ίδιος Λαός ανεβάζει και κατεβάζει τις κυβερνήσεις. Ο ίδιος, που αύριο θα του δώσουν 40% μετά από λίγα χρόνια θα αντιστρέψει το παιχνίδι. Ναι, η κοινωνία γίνεται πιο συντηρητική, αλλά ας δούνε και τις ευθύνες τους, οι αρχηγοί των κομμάτων, που απαρτίζουν το λεγόμενο δημοκρατικό τόξο.
    Ο Λαός είναι ο ίδιος. Οι διάθεση του αλλάζει κατά καιρούς. Δεν είναι σωστό να τον κατηγορούμε (ή να τον υμνούμαι) ανάλογα με τι ψηφίζει κάθε φορά!
    Την Καλημέρα μου, Πέτρα και καλό βόλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, μιας και γνωριστήκαμε πιο αργά από τους άλλους φίλους, να σου πω κι εσένα ότι είμαι αντιδεξιά μέχρι το κόκκαλο, πάππου προς πάππου που λένε, και παθαίνω αλλεργία με κάθε (μητσοτάκη)κάθαρμα, και κάθε ακροδεξιό ψηφοφόρο. Ναι, μπορεί να ψηφίζει ο ίδιος λαός, αλλά ο λαός δεν είναι πανομοιότυπος με τον καιρό. Άλλες γενιές, άλλες κουλτούρες, άλλα μυαλά κλπ. Υπό αυτή την έννοια, ποτέ δεν είναι το ίδιο "μείγμα". Ωστόσο, δεν ξέρω ποιός θα μας πει αν είναι σωστό ή όχι να κρίνουμε τον λαό σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, και όχι μόνο.

      Εγώ δεν κρύφτηκα ποτέ, δε θα το κάνω ούτε και τώρα. Συνεπώς, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία στο λαό, επειδή τα βρίσκει "σκούρα" με τα κόμματα τού λεγόμενου δημοκρατικού τόξου, να πηγαίνει και να ψηφίζει από Μητσοτάκη (ακροδεξιός τού κερατά, κι αυτός κι η κλίκα του), μέχρι Κασιδιάρη/Σπαρτιάτη μη χέσω! Ε, όχι που θα δώσω συγχωροχάρτι σε έναν λαό που το 2023 αντί να πάει μπροστά, γυρνά με ιλιγγιώδη ταχύτητα πίσω! Αυτό δεν είναι συντηρητικοποίηση μιάς κοινωνίας, αυτό είναι επιστροφή στον Μεσαίωνα!

      Και στην τελική, ας κάνει ο ίδιος ο λαός την στροφή προς τη δημοκρατία, πρέπει να περιμένει από τα κόμματα; Τόσοι αγώνες κατά το παρελθόν, δεν πέρασαν ποτέ πρώτα από τα κόμματα, από τους ιερούς αγώνες τού λαού πέρασαν, κι έπειτα είδαν και τα κόμματα "φως" και "μπήκαν"..

      Όταν ξυπνήσει λοιπόν αυτός εδώ ο λαός (με το όποιο μείγμα του), και γίνει επιτέλους δημοκρατικός αληθινά, εδώ θα είμαι και πάλι να τον εξυμνήσω! Ως τότε θα παλεύω ενάντια σε κάθε ακροδεξιό! (γιατί η "δεξιά" τής νδ δεν υπάρχει, είναι μιά μεγάλη παραμύθα).. Καλό σου καλοκαίρι! 🌷

      Διαγραφή
  7. Θα έρθω κι εγώ με την ψαρόβαρκα αφού μία από τα ίδια βλέπω....
    Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος με τη βάρκα μας! 😛 Καλό καλοκαίρι, Ράνια μου! 🎀

      Διαγραφή
  8. Μια θέση στη βάρκα σου πλιζ. Κι έχω ανάγκη για βαρκάδα ξέρεις. Όσο για το λαό, ας μη ξεχνάμε ότι οι ίδιοι που ανεβάζουν κυβερνήσεις τις κατεβάζουν την επόμενη φορά. Τους λόγους πρέπει να βρούμε...
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλιοι καλοί χωράνε στη βάρκα, Άννα μου! Αν θες, δες το σχόλιό μου πιο πάνω στο Βασίλη. Θα σε καλύψει νομίζω. Καλό μας καλοκαίρι! 🎀

      Διαγραφή
  9. (ξανά, ρε φίλε;) Όταν κυκλοφορούν κάτι τέτοιες γιαγιάδες μην περιμένεις να αλλάξουν και πολλά Πετρίνα μου στην δόλια μας την χώρα δυστυχώς 😢
    Θα συμφωνήσω με την παρέα από πάνω...
    Πάρε με και μένα παρέα σ αυτήν την ψαρόβαρκα Πετρίνα μου για να πάμε μακριάααα....🏊‍♀️ 🧡φιλώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιάδες και κόρες και γιοί, και πάει λέγοντας και κατρακυλώντας..
      Μπες στη βάρκα τώρα, και βλέπουμε! Καλό καλοκαίρι, Σμαράγδι μου 🎀

      Διαγραφή
  10. Μην τρεφεις ελπιδες Πετρα μου... το κακο ξεκιναει και διαιωνιζεται σ αυτη τη χωρα απο το παιδακι στο πισω καθισμα και τη διαπαιδαγωγηση που λαμβανει....δεν υπαρχει σωτηρια...😡😡😡😡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς.. "Παιδεία" το λένε, αλλά έχει διαγραφεί από το ελληνικό (λεξικό) μυαλό..🎀

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.