Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (*)

Κηρύσσω την έναρξη τής χριστουγεννιάτικης
περιόδου. "Mood" που λένε και στο χωριό μου!

Ε, κι επειδή μπήκα σε χριστουγεννιάτικο mood, μού απαγορεύω δια ροπάλου την αναφορά στα πολιτικά και κοινωνικά θέματα. Δλδ ο κόσμος να χαλάει, εγώ εδώ, θα μιλάω για ομορφιές, κάτι που νομίζω ότι το θέλεις κι εσύ. Όρεξη είχα τώρα να κάθομαι απέναντι από το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα ωραία του φωτάκια, και να σου λέω ότι η φτώχια στην Ελλάδα έχει χτυπήσει κόκκινο, ότι η εποχή που μπήκαμε στα μνημόνια, και πέθαινε ο κόσμος σαν τις μύγες, ήταν πιο εύκολη κι από την εποχή που κυβερνάει το κάθαρμα τής κοινωνίας ο Μητσοτάκης, αλλά δεν στο λέω..!

Είναι τώρα για να αναφέρω ότι οι τιμές στα σούπερ μάρκετ καθώς και η τιμή καυσίμων και ρεύματος, είναι επίσης πιο ακριβές από την εποχή τής χρεοκοπίας (2010) και ότι είμαστε η πιο φτωχοποιημένη χώρα στην Ευρώπη, πλην της Βουλγαρίας που είναι μια θέση μετά από εμάς, γιατί και πάλι ευθύνεται το τομάρι ο Μητσοτάκης; Ή να κάνω και να θυμηθώ ότι ο Λιγνάδης ο παιδεραστής, καταδικασμένος από τη δικαιοσύνη(!), είναι σπίτι του αντί στη φυλακή γιατί έχει πλάτες τον ξεφτίλα τον Μητσοτάκη;!

(Στις 3 αναφορές τού ονόματος τού παπάρα, κάπου διάβασα πως καίγεσαι, οπότε τώρα.. μόνο ένα θαύμα θα με σώσει!) Α, και τώρα που είπα θαύμα:

Το Σάββατο πήγα σε φιλανθρωπικό bazaar στην Αθήνα (xeblogarisma) "Με το έργο μας στηρίζουμε τα παιδιά έως 3 ετών που ζουν έγκλειστα στις Γυναικείες Φυλακές Ελεώνα Θήβας -μαζί με τις ανήλικες και άπορες κρατούμενες μητέρες τους" 

Πήγα κι εγώ κάποια πράγματα στο bazaar, αγόρασα φυσικά κι εκεί μερικά, αγόρασα και κάποιους λαχνούς, όπου και κέρδισα ένα διακοσμητικό, το περιστέρι τής ειρήνης. Συναντιέμαι με μια φίλη για να πάμε στο θέατρο. Στο πεζοδρόμιο έξω από το θέατρο μιλάμε με ένα ζευγάρι για τον λιγοστό κόσμο που είχε απέξω, για τον καιρό, για διάφορα άσχετα. "Εμείς έχουμε έρθει με πρόσκληση", μας λέει ο άντρας, "εμείς έχουμε κάνει τηλεφωνική 

κράτηση", λέω εγώ, "ναι, αλλά εμάς μας περισσεύει μια διπλή πρόσκληση ακόμα, γιατί δεν ήρθαν εντέλει τα παιδιά μας μαζί και σας τη χαρίζουμε".

Ναι ρε φίλε! Αυτά είναι τα μικρά καθημερινά θαύματα, από ταπεινούς αλλά τόσο σπουδαίους ανθρώπους, γιατί όχι, δεν είναι συνηθισμένο αυτό, να σου χαρίζει ένας άγνωστος κάτι, οτιδήποτε, μέσα από την καρδιά του!!

Μπήκαμε όλοι μαζί στο θέατρο, καθίσαμε παρέα, κουβεντιάσαμε, γελάσαμε, ψάξαμε όλοι μαζί τον δολοφόνο ανάμεσα στα "πέντε μικρά γουρουνάκια", βγήκαμε γελαστοί, τους χάρισα με χαρά το περιστέρι τής ειρήνης που είχα κερδίσει στο λαχνό, αγκαλιαστήκαμε, ευχηθήκαμε καλές γιορτές, τους ευχαριστήσαμε αμέτρητες φορές για την πράξη τους, και τους .. βαφτίσαμε αγιοβασίληδες! Εύα και Μελέτη να 'στε πάντα καλά!🧡


*•˛˛•*✰♡*•˛❤ ✰ ✰ ˛•*✰*•˛˛•*✰

Art: Lenny Wen ~ Edouard Léon Cortès

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι  από το έργο του "Ηλίθιος"

 
Μια.. όμορφη ετικέτα με τίτλο


περιμένει να σας ξεναγήσει μ' ένα κλικ!

Ένα ταξίδι μέχρι την πολυπρόσωπη Κύπρο σε περιμένει υπομονετικά ΕΔΩ και ΕΔΩ

...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

18 σχόλια:

  1. Βρε Πέτρα μου έφτιαξες την μέρα. Τι όμορφες χειρονομίες είναι αυτές. Να δίνεις μέσα από την καρδιά σου.
    Το πρώτο σκέλος της ανάρτησης το αγνοώ επιδεικτικά, όπως είδες...
    Καλές γιορτές κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελενάρα μου, συγκινητικοί άνθρωποι, τού θεού! Καλημερούδια και φιλιά! 🎄💚

      Διαγραφή
  2. Το χάρηκα, με την ψυχή μου, το σημερινό σου, Πέτρα μου. Θα ήταν καλό να απαλλαγούμε από τις τοξίνες ενός νοσηρού άρχοντος πολιτικού περιβάλλοντος αλλά, φευ, δεν μάς αφήνουν οι εκτροπές του.
    Θέατρο, το λατρεύω αλλά κατάντησε και αυτό για την πλουτοκρατία καθώς δεν μπορεί μια λαϊκή οικογένεια να δει 5-6 παραστάσεις σε μια σαιζόν. Είναι απαγορευτικό.
    Φυσικά και θα ήθελα να πάω να δω την παράσταση, που αναφέρεις. 19 € γενική είσοδος βρε Πέτρα μου! Ε δεν είναι καλό ποσό ρε γμτ. Ένα 40άρι για το ζευγάρι. Και αυτές είναι οι τιμές σε Μ.Ο.
    Άντε φιλενάδα, θέλουμε παρουσίαση της παράστασης. Την καλησπέρα μου. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη ναι, 19 ευρώ το άτομο, δηλαδή κάπου έλεος! (το θέατρο σχεδόν άδειο..) Και μη νομίζεις, αυτή θεωρείται μια κανονική τιμή (τρομάρα τους) γιατί οι πιο πολλές έχουν 25 ευρώ κι είναι και μερικές που έχουν 40-50-και-βάλε! Ε, όπως είναι οι τιμές τού λαδιού, των τυριών, και του κρέατος (σχεδόν απαγορευτικές) κάπως έτσι είναι και το θέατρο! Εγώ δεν έχω δει άλλο έργο φέτος κι αμφιβάλλω κι αν θα δω.. Μας έσωσαν οι άνθρωποι εκείνη την ημέρα.. Όσο για την παρουσίαση, μην την περιμένεις. Ωραίο ήταν, δε λέω (Αγκάθα Κρίστι γαρ) αλλά δεν έκοψα και τις φλέβες μου, για να κάνω και παρουσίαση 😉 Καλά Χριστούγεννα, αν δεν τα πούμε 🎄🌟

      Διαγραφή
  3. Η αγάπη είναι συνέπεια του χαρακτήρα μας. Σε μια κοινωνία που ζούμε την απαξίωση και την αδιαφορία, τα ειλικρινή συναισθήματα που συνοδεύουν τις πράξεις μας είναι ότι πιο όμορφο. Και ναι αυτή η ομορφιά μπορεί να σώσει τον κόσμο.
    Ας κρατήσουμε όμορφα τα Χριστούγεννα ανοίγοντας την καρδιά μας και χαρίζοντας ένα τόσο δα κομματάκι. Εμάς δεν θα μας λείψει, μπορεί όμως να σώσει τον άλλον.

    υ/γ: Φέτος αξιώθηκα να δω τον ¨ αμπιγιέρ¨ ( Μιχαηλίδης, Σκιαδαρέσης, Δραγούμη) Καταπληκτικό!!! Εντύπωση μου έκανε πως ενώ παίζεται για δεύτερη χρονιά, το θέατρο ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Το ίδιο και στο Αργώ με Κωνσταντίνου, Τότσικα ¨ Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην¨ Δίνει ρέστα ο Κωνσταντίνου!
    (κάπως έτσι έκλεισε η φετινή χρονιά, του χρόνου, θα δούμε......αν βέβαια μας το επιτρέψει το μπάτζετ....)

    Καλές γιορτινές μέρες Πέτρα μου!
    Φιλιά πολλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τον αμπιγιέρ τον έχω δει κι εγώ, με άλλο καστ όμως.
      Καλές γιορτές, αν δεν μιλήσουμε ξανά, Αννικάκι! 🎄💚

      Διαγραφή
  4. Όμορφα, απλά, ανθρώπινα, δηλαδή αλληλέγγυα.
    Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρά πράγματα, απλά, που μας φτιάχνουν τη διάθεση, ομορφαίνουν τη ζωή, μακάρι να ήταν έτσι η καθημερινότητά μας!
    Καλές Γιορτές, Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πραγματικά, τί όμορφα που θα ήταν να είναι έτσι η ζωή..
      Κι αυτοί που λένε ότι μόνο έτσι ευγνωμονούμε τα όμορφα,
      όταν έρχονται σπάνια, λένε βλακείες.. Καλές γιορτές! 🌟🎄

      Διαγραφή
  6. Όμορφες στιγμές ανθρώπινες. Αυτά είναι που διατηρούν την ελπίδα ζωντανή. Χαίρομαι που πέρασες καλά και μπήκες σε εορταστική διάθεση. Γι αυτό δεν σχολιάζω κακές παραγράφους, ναι;
    Καλή σου μέρα και ευχομαι καλές γιορτές με υγεία και ανθρωπιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι "κακές" παράγραφοι, είναι η καθημερινότητά μας..
      Τα αλληλέγγυα θαύματα είναι για να σπάνε τον κανόνα.
      Καλές γιορτές! 🌟🎄

      Διαγραφή
  7. Γίνονται τόσο όμορφες χειρονομίες από αγνώστους σε αγνώστους; Καταπληκτικό!! Δεν μου έτυχε ποτέ. Και πάνω που ήμουν έτοιμη να σου βάλω πιπέρι στο στόμα επειδή δεν μας είπες τίποτα για τα πολιτικά και οικονομικά πράγματα ;) , αλλάζεις αμέσως θέμα και μας πας στην "ονειρούπολη", στο μαγικό τόπο της καλοσύνης, της ανθρωπιάς και της αγάπης. Σ' ευχαριστώ θερμά για την αλλαγή του θέματος που ομόρφυνε και το δικό μου βράδυ.
    Καλές γιορτές Πέτρα μου με όμορφες συντροφιές όπως αυτή που μας γνώρισες.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους, Μαράκι μου, στα ταξίδια μου,
      που είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν σε οτιδήποτε και είναι "εκεί".
      Πάντα υπάρχουν καλοί άγγελοι.. Καλές γιορτές με υγεία! 💚🌟🎄

      Διαγραφή
  8. Αυτά είναι τα ωραία φίλη μου!
    Μακάρι να ήταν όλα έτσι, μα υπήρχε η εμπιστοσύνη και η αγάπη που είχαμε παλιά για τον συνάνθρωπο μας.
    Όσο για το θέατρο, δεν έρχονται και πολλές παραστάσεις στα Βόρεια της Ελλάδας, αλλά κι αυτές που έρχονται πώς να τις πληρώσουμε;
    Ξέρω ξέρω, για όλα Φταίει, για όλα τα δεινά του κόσμου.
    Χρωστάω επίσκεψης στην Κύπρο.
    Δεν πρόκαμα, οσονούπω!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε "χρωστάς" επίσκεψη στην Κύπρο, σε παροτρύνω να την επισκεφθείς,
      γιατί θα μάθεις αρκετά πράγματα.. (αν δεν την έχεις γνωρίσει απο κοντά.💚🎄

      Διαγραφή
  9. Ω, τι ωραίο! Σε επισκέφθηκε νωρίτερα ο Άγιος Βασίλης, ε;
    Καλά, φαντάσου έκπληξη που δεν μου είχες πει λέξη!
    Πάντα καλότυχη και με όμορφες στιγμές στη ζωή σου, Πετρούλα μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν σου είχα πει, ήθελα να το διαβάσεις 😉
      Κι εσύ να είσαι καλότυχη και κυρίως σιδερένια!
      🎁🎄💚🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.