Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (**)


Η ολοκληρωτική αποδοχή τού εαυτού μας δεν ξέρω αν υπάρχει, αν κάποιος όμως τα έχει αρκετά καλά με τον εαυτό του -αν μη τί άλλο- δεν έχει μονίμως θέμα με το χρόνο που περνά -μαθηματικά- ή που περνάμε εμείς από μέσα του.. Άρα δεν τον κυνηγά -το χρόνο- όπως η γάτα την ουρά της, και δε νιώθει μανιωδώς την ανάγκη να επιβεβαιώνεται μέσα από μια..

..πλαστική έως παραμορφωτική εικόνα. Θεωρώ όμως ότι χρειάζεται αρκετή δύναμη για να έρχεται ο καθένας μας, αντιμέτωπος με τον εαυτό του, κι όχι μόνο να προσπαθεί να τον αναλύσει και να τον "μάθει", αλλά να τον αλλάζει, οδηγώντας τον προς το καλύτερο. "Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή", για να γνωρίσουμε τον εαυτό μας -και τα (τραγικά μας) λάθη, προϋποθέτει αρκετή παρέα μόνο με τον εαυτό μας!  ~ Petra  


"Κανείς δε θα αφαιρέσει τις ρυτίδες από το μέτωπό μου, που αποκτήθηκαν από την έκπληξη για την ομορφιά τής ζωής.. Ή αυτές του στόματός μου που δείχνουν πόσο γέλασα, και πόσο φίλησα.. Πολύ περισσότερο τις σακούλες των ματιών μου.. Που σε αυτές είναι η μνήμη τού πόσο έκλαψα.. Είναι δικά μου και είναι όμορφα" Meryl Streep~Ηθοποιός 74 ετών


Ρώτησα το χρόνο "ποιά είναι η λύση"
και μου απάντησε "άσε με να περάσω"


*•˛˛•*✰♡*•˛❤ ✰ ✰ ˛•*✰*•˛˛•*✰

Απόφθεγμα: Άγνωστου ~ Foto: Pinterest

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι  από το έργο του "Ηλίθιος"

 
Μια.. όμορφη ετικέτα με τίτλο


περιμένει να σας ξεναγήσει μ' ένα κλικ!

Ένα ταξίδι μέχρι την πολυπρόσωπη Κύπρο σε περιμένει υπομονετικά ΕΔΩ και ΕΔΩ


...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

16 σχόλια:

  1. Κλαίμε, γελάμε, θυμώνουμε. Συναισθήματα που αυθόρμητα βγαίνουν και βέβαια δεν έχουν καμμιά σχέση με τα παιδικά όνειρα και παραμύθια, πως η ζωή είναι τέλεια. Στην πορεία της ζωής μας η ειλικρίνεια (ακόμα και με τον εαυτό μας) η ανάγκη να κατανοήσουμε τι είμαστε, που πάμε, τι θέλουμε, είναι πρώτα και πάνω απ’ όλα. Έτσι θα αναδομήσουμε τις δυσκολίες και θα εκτιμήσουμε την αξία του σήμερα. Αφέντης αλλά και υπηρέτης του εαυτού μας.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου, όμορφα γεμάτα αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο, ζουν και φεύγουν χωρίς να έχουν "αγγίξει" καν, την ανάγκη να κατανοήσουν ποιοι είναι.. Καλά Χριστούγεννα Αννικάκι! 💚🧡🎄

      Διαγραφή
  2. Στενάχωρο το θέμα των γηρατειών, αλλά θα συμφωνήσω απόλυτα, ότι το αναπόφευκτο, αυτό που χάρισε χαρές και λύπες, δεν το διώχνεις με τεχνικές αλλά το αποδέχεσαι και το χαίρεσαι ακόμη, διότι κι αυτό είναι μέρος της ύπαρξης σου.
    Καλά Χριστούγεννα, Πέτρα, Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος το έχει φιλοσοφήσει αρκετά, θεωρεί πως μεγαλώνει,
      δεν γερνάει, και το ότι γέρασε, σημαίνει ότι έζησε, γιατί είναι
      πολλοί άνθρωποι που δεν προλαβαίνουν να γεράσουν....🌟🎄

      Διαγραφή
  3. Και πού να ήσουν στη θέση μου (που δεν στο εύχομαι, όπως δεν το εύχομαι ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!)!
    Εκεί να δεις πώς και πόσο αντιμετωπίζεις κατά πρόσωπο την εξωτερική εμφάνιση και πώς πρέπει
    να νιώθεις για όλες τις εξωτερικές αλλαγές! Νομίζω ότι αυτό ήταν το πιο σπουδαίο δώρο του καρκίνου... Η λέξη κλειδί πάντα είναι η αποδοχή!
    Φιλάκια πολλά, Πετρούλα μου!


    υγ: Την πάω με 1000 την Στριπ, όπως κάθε ηθοποιό, αλλά ανώνυμο άνθρωπο που αποδέχεται την ηλικία του και τις αλλαγές! Έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου!
    υγ2: Δεν ξέρω, αν στο είπα, αλλά τα μαλλάκια που ξαναβγαίνουν δώθε κείθε στο κεφαλάκι μου, βγαίνουν κάτασπρα. Δεν ξέρω, αν θα τα βάψω πάλι ποτέ! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται την απόλυτη δύναμη ψυχής για να βιώσει,
      και να παλέψει κάποιος με ένα θηρίο, και ξέρεις πόσο
      σε θαυμάζω γι' αυτό.. Η παρέμβαση στα μαλλιά όμως,
      νομίζω ότι δεν συγκρίνεται με τις παρεμβάσεις στο
      πρόσωπο. Πολλοί παραμορφώνονται, γιατί δεν είναι
      σε θέση να το αντιληφθούν καν! Για μένα αυτό σημαίνει
      ότι δεν έχουν κοιτάξει ποτέ μέσα τους, μόνο "έξω"🧡🎁

      Διαγραφή
  4. Θα το παίξω Meryl Streep και θα πω πως με κάλυψε...
    Καλές γιορτές Πέτρα μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "..η μνήμη τού πόσο έκλαψα.."..συγκλονιστικά λόγια Ελενάρα μου.. Καλές γιορτές! 🎄💚

      Διαγραφή
  5. Συμβαίνουν τα όσα περιγράφεις στις δυό πρώτες παραγράφους σου Πέτρα μόνο και μόνο για να καταλάβεις, μετά από πολύ χρόνο και πολλές δυσκολίες ότι βρίσκεσαι πάλι στην αρχή.
    Ο χρόνος είναι το τελευταίο που με ενοχλεί.
    Προηγούνται πολλά άλλα!

    Καλά χριστούγεννα
    χαίρομαι που κατάφερα να σχολιάσω σήμερα

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, μην με τρελαίνεις τώρα, κι αρχίσω να κυνηγάω κι εγώ την ουρά που δεν έχω (μάλλον 😊) Πράγματι, είναι τόσα πολλά που παρεμβαίνουν ανάμεσα στο χρόνο και σε εμάς.. Καλά Χριστούγεννα! 🌟💚

      Διαγραφή
  6. Μια μεγάλη αλήθεια, Πέτρα μου. Η αρμονική μας σχέση με τον εαυτό μας, η αποδοχή του, όχι ο βιασμός του. Το πάντρεμά του με το χρόνο. Δεν λέω οτι είναι εύκολο αλλά είναι σημαντικό.
    Καλά Χριστούγεννα, καλή μου φίλη. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο Γιάννη, δεν λέω ότι είναι εύκολο. Ίσα ίσα.
      Είναι το πιο δύσκολο να συναντά κανείς τα εσώψυχά του..
      Εκεί θα συναντήσει πράγματα που θα τον τρομάξουν, γι' αυτό
      πολλοί το αποφεύγουν ως το τέλος .. Καλά Χριστούγεννα 🎄🌟

      Διαγραφή
  7. Δύσκολο θέμα μας βάζεις σήμερα. Αποδοχή του εαυτού μας ναι αλλά δύσκολο να αποδεχθείς ότι όσο προχωράς πλησιάζεις στο τέλος. Γιατί είναι το μόνο σίγουρο και μέσα στη ζωή. Όλα πρέπει να τα δεχόμαστε και αποδεχόμαστε γιατί αυτά είμαστε. Όσες ρυτίδες και αν κάνουμε, είναι δικές μας και τις αγαπάμε. Αποδοχή της ίδιας της ζωής, αυτό λέω
    Χρόνια πολλά Πέτρα μου
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα την ίδια τη ζωή -τον κύκλο τής ζωής που θα κλείσει νομοτελειακά-
      καλούμαστε να αποδεχτούμε, υγιώς, χωρίς να "στραπατσάρουμε" το έξω μας..
      Όντως, θέλει πολλή δύναμη και πολλή (αυτο)ψυχανάλυση. Καλές γιορτές! 🎄🌟

      Διαγραφή

  8. Δεν είναι ό,τι καλύτερο βέβαια. Συνηθίζουμε τον εαυτό μας σε μια κατάσταση κι όταν τη βλέπουμε να αλλάζει, ένα σοκ το παθαίνουμε. Στην αρχή. Τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα. Μετά στρώνει ο άνθρωπος, το αποδέχεται και πάει παρακάτω. Τι άλλο να κάνει δηλαδή; Υπάρχουν και οι πλαστικές θα μου πεις και τα μπότοξ κλπ. Είναι τι θέλει να κάνει κανείς. Πως νιώθει καλύτερα με τον εαυτό του. Προσωπικά επιλέγω την φθίνουσα φύση μου χαχα και ελπίζω, απ' την πλευρά της, να το εκτιμήσει και να μου χαρίσει χρόνια.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει ότι τα ανθρώπινα κύτταρα αρχίζουν να γερνούν
      μετά τα είκοσι.. Σοκ;;; Αλλά τότε ο άνθρωπος θεωρεί ότι έχει
      μπροστά του αιώνες (και καλά κάνει...) κάποια μέρα όμως.. ο
      καθρέφτης δεν είναι πια σύμμαχος.. Καλά Χριστούγεννα! 🧡🎁

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.