Τρίτη 14 Μαΐου 2024

✿ Κωδικός: άμα αργήσω, φάε...

                                                                     Μια ιδέα ~ Μια έμπνευση  

Αμυγδαλιά, βροχή, κρυστάλλινη κούπα
Ξύπνησε η Χαρχάλω χαράματα, ανέβηκε στη ζυγαριά νηστική, έριξε μια μούντζα στη ζυγαριά, η ζυγαριά ανταπέδωσε στο καπάκι, αυτό γινόταν κάθε πρωί. Ότι έχει το προνόμιο η Χαρχάλω να μουντζώνει.. να το ξεχάσει!

Η δεύτερη πράξη τού δράματος παίχτηκε στην κουζίνα, όπου η Χαρχάλω με μνήμη χρυσόψαρου, ξέχασε τί σκατά είχε δείξει η ζυγαριά (φταις μωρή, μονολογούσε), έφτιαξε τον γαλλικό καφέ της -τρομάρα της- κι άπλωσε στο τραπέζι κι ένα -γαλλικό πάντα- πρωινό, που είχε και στο χωριό της -not-

Λύσσαξε πρωί πρωί με δυο κρουασάν βουτύρου, μια κρέπα με σοκολάτα και μπανάνα, κι ένα Croque Monsieur (ψημένο ψωμί, ζαμπόν, τυρί, μπεσαμέλ, για τους υποανάπτυκτουςCroque Madame έτρωγε μόνο σ/κ

Ο Δεκέμβρης έδειχνε τα νύχια του, κι η Χαρχάλω ντυμένη ωσάν κρεμμύδι, μπήκε στο αυτοκίνητο τηλεφωνώντας στην κολλητή της την Παρδάλω: -"Καλημέρα κι άμα αργήσω, φάε!" -"Ναι, γιατί εσύ θα είσαι νηστική να υποθέσω! Όπα, όπα, τί είπες τώρα;; Το συνθηματικό μας; Την τελευταία φορά που το είχα ακούσει αυτό, είχες πάει στο Θιβέτ!" -"Τώρα πάντως πάω στη Θήβα στο σπίτι μου στο βουνό, αν εξαφανιστώ, ξέρεις εσύ, ε;" -"Αν είναι να 'σουν πιο ασφαλής στο Θιβέτ απ' ό,τι στη Θήβα, να το βράσω για!"
Μια ώρα μετά, η Χαρχάλω χαρχάλευε την κλειδαριά τού μικρού σπιτιού στο βουνό. Οργανωμένη ως τα μπούνια, είχε περάσει πρώτα μια βόλτα από τον κολλητό τού ναζιστοάδωνι, τον Μασούτη (η εκπομπή περιέχει τοποθέτηση προϊόντος).. κι είχε καταφτάσει εδώ με του πουλιού το γάλα. 

Η ζυγαριά είχε μείνει στο σπίτι στην πόλη, γιατί αρκετά τής τα είχε μαζεμένα (τα κιλά). Φαγητά για έναν λόχο, τσεκ. Ξύλα για το τζάκι, τσεκ. Πιζζζζάμες με αρκουδάκια, τσεκ. Χριστουγεννιάτικο δέντρο, τσεκ. Φωτάκια για το δέντρο.. φωτάκια για το δέντρο;; Ωχ, στην αποθήκη θα 'ναι γαμώτο, που γίνεται τής μουρλής! Και έξω της μουρλής γινόταν: χιόνιζε!

Να δεις που πρώτα θα αλλάξει η χρονιά, και μετά θα βρω τα φωτάκια, την τύχη μου μέσα για αποθήκη! Το χαλασμένο σίδερο ατμού, η monopoly, τα κιάλια τής μαμάς, ένα κουτσό κομοδίνο, ένα πτώμα... ένα... πτώμα;;; ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ;;; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! -"Σκάσε μωρή χαρχάλω!" -"Ποιός είσαι, ποιός είσαι, ποιός είσαι εσύ που ξέρεις το όνομά μου;!;!;!" -"Το όνομά σου;;; Πες μου ότι σε λένε όντως Χαρχάλω!" -"Κι εσύ πες μου ότι είσαι όντως δολοφόνος κι έχεις κρύψει ένα πτώμα στην αποθήκη μου!" -"Ναι, δεν σε περιμέναμε κυρά-Χαρχάλω να σε υποδεχτούμε με δόξες και τιμές!" 

-"Και τί θα γίνει τώρα ρε..." -"Μπάμπης, χάρηκα!" -"Χαρχάλω, χέστηκα!" -"Καλά, δώσε μου τώρα το κινητό σου και βούλωστο μέχρι να σκεφτώ τί θα σε κάνω!" -"Μπάμπη, δε θα 'χουμε καλά ξεμπερδέματα!" -"Αυτό είχε πει και το πτώμα από δω, κι είδες την κατάληξη!" -"Ρε, άκου με που σου λέω. Αν αρχίσει να με ψάχνει η Παρδάλω..." -"Η ποιά; ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Τρελός παπάς σάς βάφτισε!" -"Εγώ πάντως μίλησα! Δωσ' μου ένα τσιγάρο. Δωσ' μου και φωτιά. Θεέ μου θα σε πάρω στην καυτή την αμμουδιά.. Όχι, αυτό είναι από άλλο ανέκδοτο.." -"Ξημερώνει κι εσύ δε λες να το βουλώσεις, κι όπου να 'ναι θα αρχίσει να βρωμάει κι ο κυρ-πτώμας από δω.. Άσε που η μουρλοπαρδάλω σου δε λέει να σταματήσει τα τηλέφωνα και τα μηνύματα"

-"Προσοχή, προσοχή! Σας ενημερώνουμε ότι το σπίτι είναι περικυκλωμένο από αστυνομικούς και καλά θα κάνετε να παραδοθείτε ήσυχα" -"Πάνω που βρήκα τα γαμημένα τα φωτάκια!" -"Κι εγώ πάνω που ετοιμαζόμουν να σου τα τυλίξω γύρω από τον τροφαντό σου λαιμό!" -"Στο είπα, δε θα 'χεις καλά ξεμπερδέματα" -"Να πας στο διάολο μωρή σαλούφα!" -"Να φας σκατά!"

Λεβάντα, κούπα τού καφέ
*•˛˛•*✰♡*•˛❤ ✰ ❤ ✰  ❤  ˛•*✰*•˛˛•*✰

Η συμμετοχή μου στις ιστορίες Μυστηρίου που εμπνεύστηκε ο φίλος Γιάννης τού Ηδύποτον
Foto: Pinterest ~ Κεντρική Ιδέα Πλοκής
Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή 
και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. 
Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. 
Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει 
να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει 
αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; 
Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;
Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας Απαγορεύεται Ρητά Η Αντιγραφή Και Η Αναδημοσίευση

...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

24 σχόλια:

  1. Χα, χα, χα, τι τρελλοκομείο που είσαι, βρε Πέτρα! Γέλασα πολύ με την Χαρχάλω και την Παρδάλω, πού πας και τα βρίσκεις; Μία συμμετοχή που στάζει γέλιο και μυρίζει μυστήριο, πολύ την απόλαυσα! Σε αφήνω τώρα, να την ξαναδιαβάσω, αλλά πρώτα θα περάσω από την τουαλέτα, έχουμε και μια ηλικία, μην κατουρηθούμε από τα πολλά τα γέλια!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πίπη μου, χαίρομαι που με πιάνει ενίοτε αυτή η τρέλα!
      Διασκεδάζουμε τον πόνο μας! Φιλάκια!!! 🎁🧡

      Διαγραφή
  2. Ωπ να και η μαύρη κωμωδία! Καλοδεχούμενη!
    Πέτρα μου, καθιερώνεσαι πλέον στο είδος, με την αίσθηση της κομεντί. Μια διαφορετική πινελιά, όπως και η Πίπη μας.
    Εντάξει, η έρμη η Χαρχάλω, για Χριστούγεννα πήγαινε, παραλίγο να γίνει ντεκόρ με τα αναμμένα φωτάκια γύρω στο λαιμό της.
    Το έχει το θράσος της όμως, δεν μασάει, δεν κολώνει, δεν φοβάται! Μεγάλη υπόθεση. Δεν είναι και το πιο απλό να σου ξημερώσει στο σπίτι σου, χρονιάρα μέρα και πτώμα και φονιάς! Α όλα κι όλα.
    Πάλι καλά που τι γλίτωσε.
    Υ.Γ. Ελπίζω μην έχει τραβήγματα με το νόμο ε και την τυλίξει ο Μπάμπης σε τίποτα ιστορίες, ελπίζω.

    Πέτρα μου, ευχαριστούμε πολύ για τη νότα γέλιου και χιούμορ, που μάς έδωσες. Να είσαι πάντα καλά. Δημιουργική με την αύρα του αδρού χαμόγελου στην καρδιά σου.
    Στέλνω τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, κάθε κείμενο το εξελίσσω κατά τη διάρκεια που το γράφω, κι έτσι χαίρομαι που βγαίνουν σουρεάλ καταστάσεις στο τέλος! Εσύ ""φταις"" να ξέρεις!!! 🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  3. Διαφορετική γραφή, με σαρκασμό, μαύρη κωμωδία με μια γερή δόση μυστηρίου, μου χάρισε το χαμόγελο πρωί πρωί ( και το χρειαζόμουν).
    Γραφή που σπάει τα τα "καθιερωμένα", που τολμά να να παίξει με την πρόταση του Γιάννη , κι εμένα με προβλημάτισε, δίνοντάς μου το στίγμα ότι υπάρχει κι άλλος δρόμος.
    Χάρηκα την ιστορία σου Πέτρα! Νάσαι Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιάννης άνοιξε τις πύλες τής μαύρης κωμωδίας, Βασίλη μου!!! 🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Petra μου.
    Μου άρεσε τοσο μα τοσο πολυ η συμμετοχη σου.
    Μαυρη κωμωδια λοιπον, τοσο δυσκολο ειδος.
    Γενικα θεωρω δυσκολο ειδος την κωμωδια.
    Εισαι απολαυστικη και σου παει.

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, αλλά εγώ το διασκεδάζω ενόσω τα γράφω.
      ΑΝ διασκεδάζετε και οι φίλοι μου, είμαστε τέλεια! 💖

      Διαγραφή
  5. Κοίτα να δεις τι μπορεί να σου ξημερώσει χριστουγεννιάτικα. Ένα πτώμα κρυμμένο στην αποθήκη, κάτι φωτάκια που αγνοούνται, έναν δολοφόνο, άμεση απειλή για τη ζωή της Χαρχάλως με κασκόλ τα φωτάκια που ανευρέθηκαν ... λες όλα αυτά να της έκοψαν την όρεξη και να πάνε στράφι αυτά που αγόρασε από τον Μασούτη. Μια ανησυχία την έχω...
    Καταπληκτική συμμετοχή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ για τα τρόφιμα τού Μασούτη ανησυχώ.
      (όχι και για τον ίδιο όμως!😛) Φιλιά Ελένη μου! 🧡

      Διαγραφή
  6. Τώρα δηλαδή θες να γελάω αμέριμνη και ήσυχη; Ποιος ήταν ο φονιάς; Εκτός του ονόματος δεν μας είπες κάτι. Ο δολοφονημένος ποιος ήταν; Και δεν θα μάθουμε το παρακάτω; Άντε γράφε να μου λύσεις απορίες!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου Πέτρα. Χαμογέλασα και χόρτασα βρισίδι χαχαχχαα
    Καλή σου συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φονιάς ήταν ο κρυμμένος στην αποθήκη.
      Ο δολοφονημένος δεν μας απασχολεί ποιός
      ήταν, απλά ο φονιάς τον έκρυψε στην αποθήκη
      τής Χαρχάλως, καθώς δεν υπολόγιζε ότι θα εμφανιζόταν εκείνη.
      Παρακάτω δε έχει. Η Χαρχάλω κάνει μακροχρόνιες διακοπές! 😂🤩

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα!
    Δεν το περίμενα αυτό!
    Πολύ ανατρεπτική ιστορία, μας αφήνεις και με πολλά ερωτηματικά όμως.
    Ποιος, πότε, γιατί.
    Τες πα, γέλασα κι εγώ όπως όλοι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι ήταν να γίνει, έγινε! Ήταν μόνο ένα χρονογράφημα 😉 Φιλιά Ρενάκι! 🎁

      Διαγραφή
  8. Νονούλι, θα αρχίσω τον σχολιασμό μου, με ότι σας έχω κολλήσει Χριστούγεννα χαχα
    Γέλασα τόσο πολύ. Ειδικά στον επίλογο. Αληθοφανείς διάλογοι, γρήγορη ροή, επικά ονόματα - τα αγάπησα, μυστήριο, φόνοι, πολύ πιασάρικο που έλεγε και στο Κωνσταντίνου και Ελένης. Και μην ξεχνάμε... χριστούγεννα!
    Μπράβο σου... είσαι απόλαυση και φαίνεται και στη συμμετοχή.
    Πολλά φιλιά νονούλι.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Πάλι) ο Γιάννης "φταίει", που έβαλε την παράμετρο
      τού αποκλεισμού λόγω χιονιού! Ε, χωρίς Χριστούγεννα
      δε λέει! Φιλιά πολλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου! 💜🧡🎁

      Διαγραφή
  9. Αχ και πάλι αχ!!! Τι έγραψες πάλι! και πάνω που τα έχωνα στον Άδωνι και το χάλι που έχει φτιάξει στην Υγεία μ' έκανες και γέλασα μέχρι που έκλαψα (κλαυσίγελος) χαχαχαχαχαχα. Είσαι απίθανη, μ' αρέσεις και περνάω τέλεια όταν σε διαβάζω. Μπράβο βρε θηρίο!! Τέλειο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, αυτό με τον Άδωνι ήταν αυθόρμητο!
      Ειλικρινά όμως, είναι μεγάλη χαρά μου, να χαίρεται
      ο αναγνώστης μου, κι ειδικότερα τα φιλαράκια μου!
      💜🧡🎁

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσει που θέλω να γράψω και σχόλιο ενόσω γελάω του σκοτωμού! Αχ! θα μας τρελάνεις εσύ!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σκοπός μου επετεύχθη! Γελάστε δυνατά φίλοι μου!!! 💜🧡🎁

      Διαγραφή
  11. Ε!....δεν ξέρω τι να πω! Αυτή η Χαρχάλω, πολύ φίλη μου! Πέτρα μου είσαι απίθανη! Το είχαμε ανάγκη αυτό! Το απόλαυσα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως γελούσα σα χαζή όταν έγραφα το:
      -"Μπάμπης, χάρηκα!" -"Χαρχάλω, χέστηκα!" 😛😛
      Γενικά όμως, είχε φάση το φονικό! Φιλάκια 🧡💜

      Διαγραφή
  12. Εκ πρώτης σου γράφω από κινητό ξαπλωμένη ανάσκελα για αυτό θα είμαι σύντομη...το πώς και το γιατί θα μάθεις εν ευθέτω χρόνο ...
    Και τώρα πάμε στην αγαπημένη μου Χαρχαλω την σούπερ την σούπερ ντουπερ φίλη μας...
    Τέτοια ευφυΐα μόνο εκείνη θα είχε να με κάνει να γελάω μαζί με πόνο... γι'αυτό σ αγαπώ Πέτρινα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκαίνω και πόνους άμα λάχει να 'ουμ! (ατύχημα; περαστικούλια! 💜🧡💚)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.