Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

✿ Μοσχαράκι μπουργκινιόν...

                Πάρτε ομπρέλα.. θα βρέξει βοϊδοπρόβατα..


Πρόβατα στον ουρανό, βροχή, ομπρέλα

Η Βέφα άνοιξε τον φούρνο, κοίταξε το μοσχαράκι μπουργκινιόν και πήρε τηλέφωνο τον Γιώργο. Γιώργο, θα 'ρθεις το μεσημέρι, έτσι δεν είναι; Ναι, θα έρθουν και η Εύη και η Αγγελική. Ο Πύρρος; Λείπει ο Μάρτης απ' την σαρακοστή; Ναι, κι η Βίκυ καλέ, εννοείται. Μόνο ο Νότης "μας την έκανε".

Η Βέφα έστρωσε το λινό τραπεζομάντηλο, έβαλε τα κρυστάλλινα ποτήρια, κι ενόσω το μπουργκινιόν σιγοψηνόταν, μπήκε στο ίντερνετ. Άκου τώρα! 127,14% επάνω η τιμή τής φέτας και 300% του λαδιού; Να μου ζήσεις Κυριάκο λεβέντη μου! 132,35% επάνω το γάλα και 400% η τιμή τού ρεύματος! Έτσι, απάνω τους, λιώσ'τους! 138,27% επάνω το αρνί;; Τί μπανάλ οι φτωχάλες! Μα πώς τρώνε κάτι άλλο εκτός από μπουργκινιόν;!;

Η Βέφα έβαλε στο ψυγείο το κόκκινο κρασί και συνέχισε την περιήγησή της στο ίντερνετ. Ο Γιώργος είχε την τιμητική του στα σάιτ, ο γλυκός της! Πόσο χαιρόταν που τον είχε φίλο! Βγήκε ατρόμητα "σταθερά-μπροστά" και δήλωσε "πατρίς θρησκεία οικογένεια"! Ε, άμα έχει αξίες ο άνθρωπος..!

Η Βέφα έβαφε τα νύχια της όταν το μάτι της έπεσε και σε ένα άλλο άρθρο: ο Γιώργος να δηλώνει με σθένος ότι Κυριάκο ψηφίζει όλος ο πλανήτης! Γειά σου τσολιά μου!, φώναξε, και γέμισε με σάλια το τραπεζομάντηλο. Ή μήπως ήταν τα σάλια τού Γιώργου που 'φτάσαν παντού στον πλανήτη;🙄

Η Βέφα κοίταξε την ώρα. Μέχρι να στεγνώσουν τα νύχια, είχε λίγο χρόνο να καμαρώσει στο ίντερνετ και τον Πύρρο τους, που άλλαζε κόμματα σαν τα πουκάμισα, γιατί άμα ο άντρας είναι σωστός! Να κι η Βίκυ με τις ευαισθησίες της πάντα! Πες τα χρυσό μου, όλοι μαζί τούς σκοτώσαμε στα Τέμπη, τι; Κι αυτό το Ευάκι, πάντα μανεκέν, κοίτα κορμοστασιά η άτιμη! Αχ, και τα μπότοξ τής Αγγελικούλας μου, πιο πολλά κι από τα τατουάζ της!

Η Βέφα είχε πια τρελά κέφια ενώ ανέμενε τη διάσημη παρέα της, όταν διάβασε κι άλλη μια είδηση: Πρώτη η Ελλάδα παγκοσμίως στην κατάθλιψη; Ακολουθούν Ισπανία, Πορτογαλία και..Παλαιστίνη;;; Μα να έχει η Παλαιστίνη αιώνιο πόλεμο κι όμως να'χει λιγότερη κατάθλιψη; 😂

Η Βέφα με δάκρυα από τα γέλια, πήγε να ανοίξει την πόρτα. Οι καλεσμένοι της είχαν καταφτάσει όλοι μαζί: Ο Γιώργος (Αυτιάς) η Εύη (Βατίδου - πρώην Κούγια) η Αγγελική (Ηλιάδη) ο Πύρρος (Δήμας) η Βίκυ (Φλέσσα) γεμίσαν μεμιάς το σαλόνι, όπως γεμίσαν άλλωστε και τα ευρωψηφοδέλτια τής ΝΔ και τού ΛΑΟΣ. Κάποιος αναρωτήθηκε: παιδιά ο Νότης (Σφακιανάκης) πώς και λείπει από την παρέα μας αλήθεια; γιατί δεν τον έβαλαν τελικά οι αρχηγοί στα ψηφοδέλτια.. κάποιος άλλος πάλι, αν ο Καλλιάνος εκδικήθηκε εντέλει το ΕΣΥ ή ακόμα.. Η παρέα είχε χημεία χρόνια τώρα, είχε άλλωστε και πολύ καλό .. δίκτυο επικοινωνίας (τί Άδωνις, τί Πλεύρης, τί Βορίδης). Τα αστεία έδιναν κι έπαιρναν, μέχρι που.. 
η Βέφα (Αλεξιάδου) τρατάρισε το λαχταριστό μοσχαράκι μπουργκινιόν..

Μητσοτάκης στο μικρόφωνο, μια γάτα δίπλα

*•˛˛•*✰♡*•˛❤ ✰ ❤ ✰ * ✰ ❤ ✰ ˛•*✰*•˛˛•*✰

Βρε ποιές δημοσκοπήσεις! Εστιάστε πάνω στο βλέμμα τού "λαού/γάτου"!
(Η φωτογραφία τού γρουσούζη είναι αληθινή, από ομιλία του στην Σάμο)
Το στόρι είναι φανταστικό και ουδεμία σχέση έχουν οι δεξιοί με ακροδεξιούς

Art: Εδώ

Μα για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς 
τους ύστατους, βρείτε κάπου έναν Καιάδα
και γκρεμοτσακίστε τους! (Νίκος Γκάτσος)

...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

7 σχόλια:

  1. Κι εσύ μας σερβίρισες ένα ακόμα εξαιρετικό πολιτικό κείμενο, Πετρούλα μου! ♥
    Άψογη!
    (Κλαίωωωω: και γέμισε με σάλια το τραπεζομάντηλο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέτρα μου, για μια ακόμα φορά δεικτική, θυμωμένη, εκφραστική και απολαυστική.
    Είναι ώρα, την Κυριακή να κάνουμε δεύτερες σκέψεις, να πάμε να ψηφίσουμε, να στείλουμε ένα σοβαρό μήνυμα. Δεν είναι;
    Καλησπέρα, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέτρα μου….¨τα σπάει¨ (και) αυτή η ανάρτηση. Να σου πω! Ένα ΤικΤοκ θα το ‘θελα με όλους αυτούς, όχι τίποτ’ άλλο, να σκάσει λίγο το χειλάκι μας, βρε αδερφέ! Αναρωτιέμαι αν η Εύα έμαθε πως παίρνουν το 100, (άμεση δράση) Για τον Γιώργο ....τι να πω πχια, για τη Βίκυ όμως.......την ΕΙΧΑ σε μια κάποια εκτίμηση. Τέλος πάντων εγώ λέω να στείλουμε στην Ευροβουλή Γκόρτσο.
    Φιλιά πολλά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έναν και έναν στέλνουμε. Η μία θα κάνει πασαρέλα, η άλλη θα ρίξει κανένα άσμα, τον άλλο θα τον έχουν να μετακινεί κανένα βαρύ αντικείμενο και πάει λέγοντας...
    Και ο κόσμος θα τους ψηφίσει δυστυχώς.
    Είναι να τρελαίνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι το ήθελες βρε Πετρίνα μου ένα τέτοιο κείμενο αγάπη μου; Δεν σκέφτηκες ότι υπάρχουν και φίλοι π.χ. εγώ, που δεν μπορώ να γελάσω γιατί πονάω; 🤣 ένα κλαυσίγελο πάντως το έριξα, με τόσα που συμβαίνουν γύρω μας...
    Ναι είσαι θεά θα συμφωνήσω με την φίλη μας την Ρένα πιο πάνω! Τι έχει γράψει πάλι η πένα σου!! Προσκυνώ σε! και φιλώ σε! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κατάθλιψή μου, ως κάτοικος αυτής της χώρας, χτύπησε κόκκινο!!!
    Καταγγέλλεις με τον δικό σου τρόπο αυτό το χάλι Πέτρα μου και γίνεσαι η φωνή όσων "ρομαντικών ιδεολόγων" απέμειναν σ' αυτή τη χώρα. Κουράγιο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.