Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΤΡΑΚΑΡΑ... :(

Όσοι σκέφτηκαν πως χθες έκανα....ντόλτσε βίτα, πλανήθηκαν πλά-
νην οικτράν! Τράκαρα λέμε. Ακριβολογώντας, με τράκαραν! Δεν θες να ξέρεις. Εννοώ πως, αν δεν το έχεις ζήσει, εύχομαι να μη σου τύχει ποτέ. Με μια μίνι περιγραφή, φαντάσου να είσαι στα-
ματημένος, σε κεντρική λεωφόρο με το αυτοκίνητο σου και να νιώσεις αίφνης πως κάποιος σου βαράει το κεφάλι με έναν κα-
σμά! (Εμ;; Τσάμπα συν-έγραψα Φρανγκενστάιν νόμισες; χαχα!) 

Πέρα από την πλάκα, θα σου πω πως δεν είμαι καθόλου καλά. (Ενώ πριν ήμουν!) Δυστυχώς, χτύπησα στον αυχένα. Ο,τι ακρι-
βώς δεν ήθελα (δεν έπρεπε) να μου συμβεί. Και δεν ξέρω και τι θα μου συμβεί παρακάτω, εννοώ πως θα είμαι. Η προηγούμενη, επίσης τραυματική εμπειρία μέσα από ένα τρακάρισμα, με δίδαξε πως, ο αυχένας "πρωταγωνιστεί" πάντα στα τροχαία ατυχήματα και οι συνέπειες σε ακολουθούν για πάρα πολύ καιρό... Ισχύει ολοκληρωτικά η θεωρία πως "το τραύμα πονάει όταν κρυώσει".

Το σοβαρό: υποσυνείδητα, μου ξύπνησαν οι θύμισες, από εκείνο το παλαιότερο (και πολύ σοβαρότερο) τροχαίο ατύχημα που είχα. Νιώθω πάλι τρόμο για το πως θα ξαναβρεθώ στο δρόμο, έστω κι αν δεν ευθυνόμουν για το τρακάρισμα. Απλά ήρθε μια κοπελιά, με τρέλα και κορδέλα κι έπεσε πίσω μου, με όσο γκάζι υπήρχε! Αφού δεν τη χαστούκισα, πάλι καλά! Το αυτοκίνητο μου (μεγαλύτερου κυβισμού από το δικό της) έπαθε σχετικά μικρή ζημιά. Το δικό της το κλαιν οι ρέγγες! Άσε που είχε στο πίσω τζάμι ένα ωραιότατο "Ν"! Συγχύστηκα πάλι!
Έτσι όπως καταντήσαμε,  με έζωσαν τα φίδια για το αν ήταν ασφαλισμένη! Ευτυχώς ήταν και η ασφαλιστική της θα επωμιστεί και τη ζημιά του αυτοκινήτου μου!

Εύχομαι να βελτιώνεται η υγεία μου, αλλά θα επιθυμούσα να κατανοούσατε φίλοι μου και τον λόγο της εξαφάνισης μου. Αν είμαι καλά, έχω να κάνω πολλές επισκέψεις! Άλλωστε αδημονώ! Ας κλείσουμε με την ευχάριστη νότα του τρακαρίσματος: έρχεται η τροχαία και μου ζητάει το μπατσόνι: ασφάλεια, άδεια, δίπλωμα. Του δίνω ασφάλεια, του δίνω άδεια, "δίπλωμα;;" με ρωτάει. "Το έχω στο σπίτι, μέσα στην καφέ τσάντα, δίπλα στα καφέ παπούτσια"! Όποιος νομίζει πως οι μπάτσοι διαθέτουν μόνο δολοφονικά γκλοπς, είναι γιατί δεν έχει δει το βλέμμα τους!!!
Υ.Γ Κάποια στιγμή θα απαντήσω και σε κάποια σχόλια που εκκρεμούν. Καλημέρα και.....Χρόνια Πολλά! (Μπλιαχ!!)

_____________________ "o pio pistos filos tou skylou" _______  Foto _______________________

108 σχόλια:

  1. βρε τι επαθες!

    περαστικα σου φιλεναδα!
    ολα θα πανε καλα!

    δυστυχως πολλλοι περνουν ενα διπλωμα και δε προσεχουν καθολου.
    φανταζομαι πως ετρεψε για να παθετε ολα αυτα.

    τι να πω βρε Πετρα μου...

    και παλι περαστικα! να γινεις γρηγορα καλα!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτα από όλα περαστικά σου !!!
    Ήταν ανάγκη να συμβεί αυτό !!!
    Την επόμενη φορα να ψάξεις τον δρόμο που δεν ...έχει Νικολάκιδες
    Καλημέρα και γρήγορα να είσαι και πάλι μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου γλυκό περαστικά σου!
    Είναι πάρα πολύ άσχημο συναίσθημα φαντάζομαι!
    Δεν μου έχει τύχει με το αυτοκίνητο και δεν θέλω να το πάιζω ειδικός αλλά φαντάζομαι πόσο σε έχει επηρεάσει.
    Δυστυχώς σε αυτήν την κ@@@χώρα όποιος θέλει παίρνει δίπλωμα δίνοντας ένα ποσό το είχα συναντήσει πολύ όταν έδωσα εξετάσεις εγώ!
    Δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό η μίζα καλά κραττεί!
    Να προσέχεις τον εαυτό σου να γίνει καλά σε όλους τους τομείς και χέσε και τις επισκέψεις στα μπλογκ και όλα δεν είμαστε καλά αυτό μας έλειπς τώρα να αγχωθείς και για αυτό!
    Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί και μια τεράστια αγκαλιά με το μαλακό βέβαια μην σε πονέσω στον αυχένα!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενοκόριτσο, ευχαριστώ πολύ!! Τρελή συγκίνηση από την ανταπόκριση σας!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Περαστικα ευχομαι πετροκοριτσι!
    να γινεις γρηγορα καλα!!
    "Το έχω στο σπίτι, μέσα στην καφέ τσάντα, δίπλα στα καφέ παπούτσια"! μαρεσεις χαχαχα μαρεσεις!!
    το εστειλες το μπατσικο! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να το ελαφρύνω το κλίμα (του τρακαρίσματος) Αχαχα!
      Άστα, να πάει και να μην ξανάρθει.... Φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  5. ❤❤Αμάν θα μου το φάνε το συμπεθερόνι μου κι αλόιμονό τους.... Τι να πω , περαστικά κοπέλα μου, κάτσε σπίτι, μην κουνιέσαι με απότομες κινήσεις... Φαντάζομαι κι η άλλη θα τα παιξε αφού έπεσε φουριόζα πάνω σου.. Μωρέ φάσκελο που θελε!!
    Ξέχασες και το δίπλωμα στη καφέ την τσάντα κι έκανες και τα γλυκά μάτια στο μπατσάκι!!! Αυτά είναι!!! :)))
    Περαστικά να ναι καλό μου, κάνε και μια καλή εντριβή στο αυχενάκι κι άσε μας αναπάντητους!! Μην αγχώνεσαι!! Ωφου πολύ στεναχωρήθηκα τώρα... ❤❤
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπεθερόνι μου τρελό, με μάτιασε ο Άλεξ!!!!!!! Αχαχαχα!!
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά και ελπίζω να μη σε ταλαιπωρήσει πολύ ο αυχένας! Καλό κουράγιο και με τις επισκευές...! Τι γίνεται τελικά αν δεν έχεις πάνω σου το δίπλωμα; Είχες κάποιο πρόβλημα; Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My blueprint, δεν θυμάμαι να έχουμε ξαναμιλήσει.
      Είναι και το χτύπημα βλέπεις!! Καλωσόρισες έτσι κι αλλιώς κι ευχαριστώ από καρδιάς!! Όσο για την απορία σου: εντώ Ελλάντα, μην ξεχνιόμαστε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Περαστικά κοριτσάκι....
    Σίδερα λαμαρίνες, αυτα φτιάχνονται... εσύ να είσαι καλά, αυτο μετράει...και ναι επέστρεψα....αλλά λείπεις εσύ....

    "που θα πάει ...κάπου θα συναντηθούμε!"

    Με το κεφάλι ψηλά...όλα περνάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείς έκανες ανάρτηση;; Θα έρθω κάποια στιγμή! Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. Περαστικά σου μάτια μου! Ευτυχώς που δεν είχες χειρότερα!
    Ξέχνα τις επισκέψεις. Κοίτα να τον ξεκουράσεις τον αυχένα!
    Φιλιά και ευχές από καρδιάς να μη σου συμβεί ποτέ κάτι ξανά! 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο, είμαι καλά (όσο μπορεί να είναι ένα ξανθό αλλά και χτυπημένο κεφάλι!!) Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. ετσι ακριβώς ,εγω σταματημενη σε φαναρι ,με εχουν τρακαρει ,εγω εγκυος 7 μηνων στα διδυμα και πισω εχω τον 8χρονο τοτε γιο μου.....απο το σοκ της αυτη αντι να κανει πισω ξαναπαταει γκάζι και με ξαναχτυπά!
    εγω να τρέμω,καλά που δε γέννησα τότε....
    περαστικά και να μη μας ξανατύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανατρίχιασα και μόνο που το διάβασα.........
      Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  10. Joan μου καλή! Περαστικά και σιδερένια! Έλα, η αγάπη του θα σε γιατρέψει! Πρόσεχε τον εαυτό σου. Τις ευχές μου γα καλή ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πετράδι μου περαστικά σου !!! Φρόντισε να ξεκουραστείς , οι ατυχίες δυστυχώς μας έρχονται απρόσκλητες και μακάρι να μην προκαλούν ζημιές, φυσικές και συναισθηματικές.....πέρυσι τράκαρε την κόρη μου ένα γύφτος με βανάκι όσο ήτανε σταματημένη μπροστά από τις γραμμές του τραίνου, με κατεβασμένες μπάρες, και κόντεψε να τη ρίξει πάνω στο τραίνο που περνούσε.......ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα πέρα από την ψυχική οδύνη, ο γύφτος είχε ασφάλεια που πλήρωσε τη ζημιά και τώρα όταν σταματάει στις γραμμές κοιτάζει πίσω της, κρατάει μεγάλη απόσταση ασφαλείας και προσπαθεί να μετριάσει το καρδιοχτύπι της...... περαστικούδια σου και γρήγορα να ξεχαστεί το ατυχές περιστατικό !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρρρρρρρ.....
      Πάντα υπάρχουν και χειρότερα (σαν το προηγούμενο τρακάρισμα που βίωσα...) Τεσπα. Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ γλυκιά μου!!

      Διαγραφή
  12. Περαστικά κορίτσι μου. Κοίτα να ξεκουραστείς και να μην κουράσεις τον αυχένα σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά και σιδερένια!!!

    Επειδή και εγω έχω ένα Ν τεράστιο μέσα στο κεφάλι μου και φοβάμαι να οδηγήσω, δε θέλω να σχολιάσω την κοπελίτσα από αλληλεγγύη, καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αλληλεγγύη σου λέω πως, αν δεν νιώθεις έτοιμη, μην βγεις στο εθνικό δίκτυο! Φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  14. Αααα!!! και γω τράκαρα προχθές, με τράκαραν δλδ.
    Δεν έπαθα τίποτα, αλλά μου έμεινε η τρομάρα και τώρα φοβάμαι τις διασταυρώσεις.
    Περαστικά σου φιλενάδααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία τη γλιτώσαμε! Σιδερένιες!! Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  15. Περαστικά! Θέλει προσοχή ο αυχένας! Και τα μάτια σου δεκατέσσερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπω! Τι να πω, περαστικα! Ευτυχως δεν επαθες κατι ανεπανορθωτο! Ο αυχενας βεβαια ειναι ταλαιπωρια, αλλα ενα ατυχημα μπορει να εχει πολυ χειροτερα, οποτε ευτυχως!!! Περαστικα και παλι, ξεκουρασου και εδω ειμαστε! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ πεταλου(λου)δένιο μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Λυπάμαι πολύ για την άσχημη περιπέτειά σου και σου εύχομαι γρήγορα να γίνεις εντελώς καλά.
    Θα σου στέλνω mail, όταν δεν σε βλέπω για να ξέρεις πως σε θυμάμαι.
    Δεν θα περιμένω απάντηση.
    Καλή ανάρρωση.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλύτερα Φλωρούκο μου! Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  18. Ευχομαι όλα να εξελιχθούν όπως δεν τα περιμένεις και μην πηγαίνει πάντα ο νους μας στο κακό.
    Καταλαβαίνω το σοκ σου(το παθα το καλοκαίρι,μόνο που εμένα μου ήρθε με όπισθεν) και το φόβο σου ,επειδή έχει ξανασυμβεί.
    Ομως όχι,ΟΛΑ θα πάνε καλά.
    Φιλί μεγάλο για συμπαράσταση και κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωχ, βρε κορίτσι !!! Περαστικά !!!

    Άτιμο πράγμα το τρακάρισμα !!! Κι ακόμα πιο άτιμο ο αυχένας !!! Υποθέτω πως πήγες στο νοσοκομείο να σε κοιτάξουν και να σου βάλουν κολάρο, ε ; Δεν παίζουν μ' αυτά τα πράγματα, γιατί μπορεί να σου αφήσει πολύ μεγάλο κουσούρι, ιδιαίτερα επειδή είναι η δεύτερη φορά.

    Σιδερένια ! Πάρε τον χρόνο σου να ξεκουραστείς και να προσέξεις τον εαυτό σου.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολάρο με χειροτερεύει πάντως.
      Ευχαριστώ τόσο πολύ Αγγελική μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Τι διάολο; Νύχτα τα παίρνουν τα διπλώματα;
    Περαστικά να 'ναι.

    Τελοσπάντων, δε χρειάζεται να φοβάσαι να βγεις στο δρόμο, γιατί ε΄τσι κι αλλιώς δεν ε΄φταιγες.
    Επομένως, αν είναι να σου συμβεί η ατυχία, θα σου συμβεί και στο αμάξι και στο λεωφορείο και επζή και ό,τι άλλο νομίζεις.
    Αν η μοίρα σου το θέλει, θα περνάς κάτω από μπαλκόνι και θα φας γλάστρα κατακέφαλα.
    Άμα δε το θέλει, και με 200 να πηγαίνεις και σούζα, πράμα δε θα πάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Περαστικά σου μάτια μου
    Εύχομαι να αποκατασταθούν όλα
    (αυχένας νεύρα οργή)
    και να είναι η τελευταία σου κακή εμπειρία
    να μην σου ξανατύχει κάτι ανάλογο στο μέλλον!!!!!

    φιλάκι και καλή ανάρρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικά και αγύριστα πουλάκι μου! Τα μπατσόνια, αν είχαν γούστο και αισθητική, θα εκτιμούσαν μια κοκέτα που κάθε που αλλάζει ρούχο σετάρει παπούτσι + τσάντα! Αλλά πάντοτε κακόγουστοι και αγενείς ήσαντε! Να προσέχεις τον εαυτό σου και όλα θα πάνε καλά!!! Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Ειρηνάρα μου!! Κακόγουστοι παιδί μου! Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  23. Βλέποντας και το σχόλιο της Νάσιας κι αυτό της Χριστίνας θα πω το εξής....

    ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ!!!!!!

    χιχιχιχιχιχιχι

    (κι άντε να γελάσεις μετά από αυτό αλλά περαστικά σου κι σιδερένια! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αιώνια διαμάχη αγαπητό μου παιδί!
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  24. Πέτρα μου περαστικά σου..ευχομαι να γίνεις γρήγορα καλά και οι φόβοι σου να είναι μόνο μέσα στο μυαλό σου...
    πάρε το χρονο σου και μεις και η μπλοκογειτονιά εδώ ειναι δεν φεύγουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά Πετροκόριτσο μου...εύχομαι να γιάνουν όλα τα τραύματα σύντομα σωματικά και ψυχικά...

    φιλάκια πολλά πολλάααα

    ΥΓ.γέλασα πολύ με το βλέμμα του μπάτσου...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δολοφονικό βλέμμα του μπάτσου!! Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  26. Αχ βρε Πέτρα μου, περαστικά σου να είναι και ποτέ ξανά καλή μου! Για το αμάξι μην σκοτίζεσαι, αφού μάλιστα το αναλαμβάνει η ασφάλειά της. Εσύ να είσαι καλά.
    Όποτε θέλεις και μπορείς, μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ! Χωρίς αμάξι, πολύ δύσκολο... :((
      Φιλιά κι ευχαριστώ Αννούλα μου!

      Διαγραφή
  27. καμάρι μου περαστικά και ευτυχώς να πω που δεν συνέβηκαν και χειρότερα...
    εύχομαι να μην τριτώσει ποτέ το κακό! να μου προσέχεις και να γίνεις γρήγορα καλά!
    φιλώ το ταλαιπωρημένο αυχενούδι σου με τρυφερότητα και προσοχή μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τριτώσει....έως τεταρτώσει........ Τεσπα!!
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ καρδιά μου!

      Διαγραφή
  28. Αυτό είναι που λένε:μπορεί εσύ να προσέχεις, προσέχουν όμως οι άλλοι;....
    Περαστικά σου γλυκιά μου!

    Σε φιλώ απαλά, μην σε πονέσω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περαστικά σου, γλυκιά μου...
    Μην ανησυχείς για το blogging και σχόλια... Μην κουράζεις τον αυχένα σου...
    Μια πελώρια αγκαλιά και ένα πολύ γλυκό φιλί για γρήγορη ανάρρωση...
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περαστικά! εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Περαστικά βρε Πέτρα μου , ο αυχένας δύσκολη υπόθεση
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωχ βρε συ, περαστικά!

    Να πω την αμαρτία μου, εγώ δεν είμαι ο καλύτερος οδηγός που υπάρχει και έχω κάνει κάποιες ψιλοζημιές, ευτυχώς σε καμία περίπτωση με τραυματισμούς!

    Τις ζημιές τις καλύπτουν οι ασφαλιστικές, εσύ να προσέχεις τον αυχένα αφού έχεις και γενικότερο θέμα, οκ;

    Καλή συνέχεια και πάλι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνουν αυτά Γιώργο, αρκεί να μένουν οι ζημιές μόνο στα αυτοκίνητα. Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  33. Περαστικά σου, ξεκουράσου και πρόσεχε τον εαυτό σου !!!!
    Τα σχόλια ξέχνα τα και το αμάξι σου θα φτιαχτεί !!! Εσύ να είσαι καλά !!!!!
    Καλή ανάρρωση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου!! Ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Σιδερένια!!!! Πω πω πω. Αυτό είναι το χειρότερο όμως. Να μην φταις και να την πάθεις εκεί που δεν το περιμένεις γμτ!
    Πως δεν έχουμε βιώσει τέτοιες καταστάσεις!!! Άστα. Πριν 15 χρόνια περίπου με είχε τρακάρει ενας ανασφάλιστος, μου κατέστρεψε το αμάξι και έτρεχα για χρόνια μέχρι να αποζημιωθώ και φυσικά πήρα ψίχουλα. Είναι να μη μπλέξεις. Ευτυχώς τη γλύτωσες.
    Γιατί δεν έστείλες το μπάτσο να πάρει το δίπλωμα από το σπίτι;;;;; Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Κι άλλο ανατριχιαστικό περιστατικό!
      Το φινάλε σου με διασκέδασε!! Αχαχα! Φιλιά κι ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  35. Περαστικά! Θα φοράς και κολάρο; Να κάνεις ότι ακριβώς σου πουν οι γιατροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, πονάω πιο πολύ με το κολάρο! Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  36. Περαστικά κι αγύριστα....
    Εύχομαι να αναρρώσεις γρήγορα..
    Πολλές ευχές και καλή ξεκούραση..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Περαστικά κι εύχομαι να συνέλθεις γρήγορα και σωματικά και ψυχολογικά! Να προσέχεις τον αυχένα σου! Αν αισθάνεσαι ζαλάδα κατευθείαν στο γιατρό (ποιο γιατρό θα μου πεις; ίσα που τον προλαβαίνεις τον ΕΟΠΥΥ).
    Δεν πιστεύω να έχει καμιά σχέση ο ακατανόμαστος μ' αυτό;
    Αχ κι εγώ που νόμιζα ότι σουρτούκευες...
    Ξεκουράσου καλή μου! Πολλά φιλιά! Και για να μην ξεχνιόμαστε...Χρόνια Πολλά (μπλιάχ!!!)

    ΥΓ. Αφού τόσο καιρό σε παρακαλάμε για μια φωτογραφία, βάλε τουλάχιστον την ακτινογραφία! Ευκαιρία είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τον πρόλαβα τελικά τον ΕΟΠΥΥ......... :(
      Πάω να βγάλω ακτινογραφία!! Αχαχα!! Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ! ;)
      Α! Χρόνια πολλά βρε!!

      Διαγραφή
  38. περαστικα , ευχομαι γρηγορα εινα απο αυτες τις περιπετειες που λες ευτυχως που δεν εγινε κατι χειροτερο
    μεσα στην ατυχια δηλαδη παντα να βλεπεις τη θετικη πλευρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό είπα φίλε μου: ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα! Φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  39. Τον αυχένα και τα μάτια σου κακομοίρα μου!
    Άσε τις επισκέψεις και τις συγνώμες και επικεντρώσου στην υγεία σου.
    Ευτυχώς που δεν έγινε κάτι χειρότερο (τουλάχιστον). Άντε, μη μου στεναχωριέσαι, όλα θα ξεχαστούν.
    Φιλιά πολλά ρε Πετράκι μας!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγάπη μου..
    Και φως μου και καρδιά μου και ήλιε μου και χαρά μου και ζωή μου και ανάσα μου εσύυυυυυ!!!!!
    Σλουουουουουουουρπ!!!!!

    (τι να κάνω για να εξιλεωθώ ο μα… ο μαύρος;)

    Σε μάτιασα καλή μου; Είπα χθες πως την έκανες για καφέ και σε χτύπησε η μαλάκω.
    Που κακό ψόφο να’χουν που σε βάλανε στο μάτι!
    Που να μη δούνε χαΐρι και προκοπή που σε πιάσανε στο στόμα τους οι φαρμακόγλωσσες!

    Για αυχένα μη μου λες γιατί είμαι καμένος! Προχθές μου είπε ο νευροχειρουργός πως το γλίτωσα το χειρουργείο αλλά πονάω πολύ.

    Άκου τώρα: Αύγουστος 2008, περιφερειακός δρόμος Θεσσαλονίκης. Έχω σταματήσει το αυτοκίνητο με αναμμένα τα αλάρμ, μέσα όλη η οικογένεια και αφού περνάει 1-1,5 λεπτό έρχεται ένας μαλάκας και καρφώνεται πάνω μου. Τα παιδιά μου να κλαίνε, εγώ και η γυναίκα μου να μη μπορούμε καν να ανοίξουμε τις πόρτες. Το αυτοκίνητο διαλύθηκε (πήγε για παλιοσίδερα μιλάμε!).
    Ο τύπος βρώμαγε αλκοόλ από τα 10 μέτρα στις 5:30 το πρωί. Φαντάρος που γύρναγε στο στρατόπεδο. Ωραίες εμπειρίες!
    Ένα ταξίδι του γυρισμού ατέλειωτο. Και οι σκέψεις κουλουβάχατα. Από τη μία να ευχαριστώ το Θεό που ζήσαμε, από την άλλη να μη ξέρω τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο.

    Περαστικά να είναι και χέστο το ίντερνετ. Κοίτα να βγεις και να ξεσκάσεις. Άσε τα σχόλια και τις αναρτήσεις για λίγες μέρες. Δεν θα χαθούμε!

    Φιλιά πολλά μέρα που είναι (Παρασκευή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη, μπορώ να σε λέω αγάπη;;;
      Με έφαγες! Αλλά το περιστατικό σου με πάγωσε!!
      Άντε! Με τουμπάρισες με το χοντρό μακαρόνι!
      Φιλιά κι ευχαριστώ (που νόμιζες πως πήγα για καφέ!)

      Διαγραφή
  41. Κοίτα Πετροκόριτσο, είπες πως σε τράκαρε ένα κοριτσάκι, έ ? Αν δε σε τρακάρει κάποιος σπουδαίος βρε παιδί μου, κάποιος ασήμαντος, σημαντικός της εξουσίας δε λέει! Όπως, ας πούμε να σε τρακάρει ο ..."μεγάλος νάνος" ο του... Καστελόριζου ντε, να έχουν περάσει 7 χρόνια κι ακόμα να περιμένεις την αποζημίωση, που φυσικά δεν θα έρθει ποτέ κι ας τα είχαμε ανάγκη...! Όπως και να 'χει κοπέλα μου, εύχομαι τα καλύτερα, περαστικά και γρήγορα στις επάλξεις! Συμβαίνουν κι αυτά, αλλά ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό, εκτός από την ταλαιπωρία βέβαια!
    Εύχομαι Πέτρα μου, κάθε ώρα και στιγμή που περνάει ολοένα να βελτιώνεται η όποια αδιαθεσία σου!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά ζεστή και τρυφερή!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάνοι Κατερίνα μου υπάρχουν πολλοί στο Ελλάντα!
      Δες και στη σημερινή μου ανάρτηση.
      Ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  42. Σου εύχομαι περαστικά και καλή ανάρρωση και να μην σου ξανατύχει ποτέ!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πετράκι μου το κακό είναι πως για την πάθησή σου ήταν το κερασάκι στην τούρτα αυτό που έγινε… περαστικά να είναι τουλάχιστον και γρήγορα κοριτσάκι μου … τι άλλο να σου πω; Από την στιγμή που κυκλοφορούμε στους δρόμους με τα αυτοκίνητα συμβαίνουν και ατυχήματα αλλά ας μένουν στα σίδερα και μόνο εκεί…
    Σου εύχομαι τα καλυτερότερα και ποτέ να μη σου ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο !

    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου
    και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λεβινάκι μου!
      Φιλιά πολλά, σ ευχαριστώ και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  44. Εύχομαι να είναι γρήγορα περαστικά και να μην σε ταλαιπωρήσει...
    είναι κρίμα από μια απροσεξία και μάλιστα αλλουνού να ταλαιπωρείσαι, αλλά ευτυχώς τουλάχιστον δεν ήταν χειρότερα...τώρα θα μου πεις θα μπορούσε να είναι καλύτερα και να μην έχει συμβεί τίποτα....ε, θα συμφωνήσω!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Περαστικά να ειναι,όλα τα άλλα γίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και σου το'χα πει:
    Η Πεμπτη δεν ειναι καλη μερα για συγκρουομενα.
    Εσυ εκει!
    Την επομενη φορα ή καρουσελ
    ή βολες( για τον μπατσο )

    Καλησπερολουλουδοθαγινειςγρηγορακαλαειμαισιγουρηγιατιτοευχομαιαποκαρδιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα!!!
      (βολές για τον μπάτσο, το καλύτερο!)
      Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  47. Petroκόριτσο, έπρεπε να την βαρέσεις!
    Και τους τροχαίους επίσης!
    Να πάνε όλα καλά και σωματικά και ψυχικά!!!
    Θα τα πούμε.
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πέτρα μου γρήγορα περαστικά σου εύχομαι και μακριά από ατυχήματα από εδώ και πέρα!
    Κατανοώ πως έχεις τον φόβο να ξαναβγείς όμως προσπάθησε να το παλέψεις γιατί είναι άσχημο να σε ακολουθεί αυτό.
    Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κατερίνα μου!!
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ, φιλάκια και καλό Σ/Κ επίσης!

      Διαγραφή
  49. Γρήγορα περαστικά να είναι, άσε μας έμας να κοιτάξεις να γίνεις καλά και εμείς εδώ είμαστε...το παν είναι να εχουμε υγεία!!! σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πω πω... στενοχωρήθηκα και τρόμαξα με την περιπέτειά σου! Ευτυχώς που αποφύγαμε τα χειρότερα...
    Περαστικά σου και σιδερένια!
    Δεν αξιώθηκα να περάσω χθες και δεν ήξερα, έτσι σε έχω καλέσει σε ένα παιχνίδι.
    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2014/02/blog-post_15.html
    Εννοείται πως ο αυχένας προέχει και άσε το παιχνίδι να πάει στο καλό!!!
    Να προσέχεις... ΠΟΛΥ!
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω να περάσω ομορφιά μου!
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  51. Ήρθα να κάνω catching up με χαμόγελο, και πάγωσε το χαμόγελο. Πολύ στενοχωρήθηκα, κουμπαρόνι μου. Ευτυχώς, δεν έπαθες τίποτα χειρότερο. Καλή ανάρρωση να έχεις... Κι απ' όλο αυτό να μείνει μόνο μια κακή ξεθωριασμένη ανάμνηση. Να ξεκουράζεσαι και να σε προσέχεις. *αγκαλίτσα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστεράκι μου κουμπαρονάκι μου γλυκό, πολύ σε ευχαριστώ!
      Είμαι καλύτερα και σου στέλνω γλυκά φιλιά!
      Διάβαζε λέμε! Και πίνε και πορτοκαλάδες!! :))))

      Διαγραφή
    2. Πολύ χαίρομαι που είσαι καλύτερα. Αλλά, θα συνεχίσεις να προσέχεις μέχρι να γίνεις περδίκι, πέρδικά μου. Κι αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο > εντολή της ντοτορούλας.
      Σ' αγαπώ!!!!! :)))

      https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34/1800970_10203037822134654_399443176_n.jpg?oh=361b7b886f3dc2a440b87ab9dc9e215f&oe=5301B5D1&__gda__=1392601439_70fee1b156ad2b0b3442ba9d0f93a6cb

      -Πάει η εξεταστική. Κι ευτυχώς καθόμαστε κάμποσες μέρες μέχρι ν' αρχίσουν τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου, στις 24/2. Έχω καταφχαριστηθεί καθισιό εδώ και 3-4 μέρες. ^_^

      Διαγραφή
    3. Καλά κάνεις και ξεκουράζεσαι γλυκοκουμπαρόνι μου!! Η εικόνα ως συνήθως είναι απερίγραπτη! Που τα βρίσκεις! Είμαι ήδη καλύτερα ντοτορούλι μου και χαίρομαι πολύ γι' αυτό, αλλά δεν έχω αυτοκίνητο καρντιά μου, λόγω επισκευής! Πολλά γλυκά φιλιά!! :))

      Διαγραφή
  52. Καλή μου φίλη, μόλις διάβασα για το τρακάρισμα και πολύ λυπήθηκα. Εύχομαι να είσαι ήδη καλύτερα και να ξαναρχίσεις το... κελάηδημα. Να προσέχεις. Σε χρειαζόμαστε στη μπλογκόσφαιρα.
    Όνειρα γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλύτερα -ευχαριστώ!- κι έχω σκοπό να ξαναρχίσω το κελάηδημα, δεν το συζητώ!! Καλό απόγευμα φίλε Λωτοφάγε!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.