Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

Βρήκα ένα σκουλήκι σε σαλάτα-γεύμα τού "ΑΒ Βασιλόπουλος"


* Το πεπρωμένο τών αδύναμων είναι να καταβροχθίζονται από τους δυνατούς

Θα ήθελα να γράψω ότι κανένας αγώνας δεν είναι χαμένος, αλλά οφείλω 
να τονίσω εξαρχής, ότι είμαι κάτοικος Ελλάδας, συνεπώς χαμένη από χέρι. 

Ήταν λίγο πριν από τα Χριστούγεννα τού 2021 όταν αγόρασα μια σαλάτα-έτοιμο γεύμα "Άκης Πετρετζίκης", από τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ "ΑΒ Βασιλόπουλος". Την σαλάτα αποφάσισα να την καταναλώσω στο σπίτι. Περιέχει ακόμα -για όσους τη γνωρίζουν- εκτός από τη φρέσκια σαλάτα, ένα ξύλινο πηρούνι, αλάτι και μια σάλτσα. Συνεπώς μιλάμε για ένα έτοιμο γεύμα, άμεσα καταναλώσιμο. Στην τρίτη πηρουνιά, μαζί με την σαλάτα "κάρφωσα" κι ένα αρκετά ευδιάκριτο δια γυμνού οφθαλμού σκουλήκι. Αυτός ήταν κι ο λόγος που δεν το έφαγα! Από εκεί και πέρα όμως, άρχισε μια "οδύσσεια" όπου τη βίωσα μόνη μου, χωρίς να μπορώ εύκολα και να τη γράψω, γιατί θα χρειαζόταν ένα ολόκληρο βιβλίο.

Με τον υποδιευθυντή και το διευθυντή τού καταστήματος που είχα αγοράσει την σαλάτα, μίλησα. Την σαλάτα την παρέδωσα στα χέρια τους, για να πάει λέει "στους ειδικούς" (τρέχα γύρευε). Με το Ινστιτούτο Καταναλωτών μίλησα, μου είπαν να πάω την σαλάτα -που στο μεταξύ είχα παραδώσει στο σούπερ μάρκετ- στον ΕΦΕΤ (φέξε μου και γλίστρησα). Με νομικό μίλησα, μου είπε "ό,τι ξεστομίσεις να είναι γραπτώς, αλλιώς είναι αέρας κοπανιστός". Μέχρι που ήρθε η αποφράδα ημέρα που μίλησα και με εκπρόσωπο τού ΑΒ, μια δημοσιοσχετίστρια κυρία, η οποία αφενός είχε μάθει όσα έλεγε παπαγαλία, αφετέρου, νόμιζε πως απευθυνόταν σε ένα παιδάκι πέντε ετών και "έπαιζε" συνέχεια την "κασέτα": "εμείς (οι τού ΑΒ) δεν έχουμε αντιμετωπίσει πο-τέ περιστατικό με ξένο σώμα σε τρόφιμο!"

Σωστά. Διότι τί είναι ένα σκουλήκι σε σαλάτα ΑΒ Βασιλόπουλος μπροστά σε ένα βάτραχο σε σαλάτα ΑΒ Βασιλόπουλος; Σταγόνα στον ωκεανό!!

Όση ώρα μού μιλούσε, η έννοια της ήταν μια: πώς να με πλανέψει με ηλίθιες ατάκες, αλλά κυρίως, πώς να με πείσει να εξακολουθώ να δίνω τα ωραιότατα λεφτά μου στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος! Να έχεις "χαρίσει" ως καταναλωτής με το τσουβάλι ευρώ στην συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, και για να σε ευχαριστήσουν -που δεν έφαγες το σκουλήκι που σου σέρβιραν!- να σου ""χαρίζουν"" την εκπτωτική κάρτα τού ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να εξακολουθείς να χαρίζεις λεφτά στα σούπερ μάρκετ τους!!! Θα έλεγα ότι μεγαλύτερη αλητεία δεν έχω γνωρίσει, αλλά σαφώς και έχω γνωρίσει, διότι ο πολίτης/καταναλωτής στην Ελλάδα, είναι απλά ένα μηδενικό, ένα ρομπότ, ένα εργαλείο για να πλουτίζουν ακόμα πιο πολύ οι πλούσιοι, και να φτωχαίνουν οι φτωχοί! Κράτος δικαίου δεν υπάρχει, δικαιοσύνη δεν υπάρχει, πολιτεία δεν υπάρχει, κυβέρνηση δεν υπάρχει, δημοσιογραφία δεν υπάρχει. Ένα μεγάλο κωλόμπαρο είναι όλη η χώρα, όπου ο καθένας μέσα σε όλο αυτό το μπουρδελοκαθεστώς ατιμωρησίας, κοιτάζει πώς θα γίνει πιο λαμόγιο από όλα τα λαμόγια!

Ναι. Έστειλα γραπτή επιστολή με κοινοποίηση προς τη διοίκηση τού ΑΒ -μέσω τής ανοιχτής γραμμής επικοινωνίας ΑΒ- (γελάνε και τα ραδίκια!), όπου, αφού τηλεφώνησα 2-3 φορές -σε..πενταψήφιο αριθμό παρακαλώ!- μου απάντησε στο τέλος ο Κανένας (ποιά Διοίκηση και κουραφέξαλα!) "ελάτε σε μας να σας δωρίσουμε με στοργή και αγάπη την εκπτωτική μας κάρτα!" (σε ελεύθερη μετάφραση.) Αυτό. Κι εγώ -ο Πολίτης, ο Καταναλωτής, ο Μέγας Μαλάκας, ο Θύμας, τί κάνω; Μα το ελαχιστότατο που μπορώ: εκτονώνομαι γράφοντας το άλυτο πρόβλημά μου! Μέχρι να με πάρει χαμπάρι κάνας καλός χαφιές, και να μου ρημαδοκλείσει και αυτή εδώ, τη γραπτή "φωνή" μου! Διότι όλα είναι Χούντα/Χρήμα/Αλητεία


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Art: Christian Schloe ~ * Απόφθεγμα: Όττο Φον Μπίσμαρκ

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

18 σχόλια:

  1. Για να ανοίξεις ένα σούπερ μάρκετ δεν φτάνει να έχεις κεφάλαιο, πρέπει να ξέρεις να εξαπατάς. Και βέβαια σε μια κοινωνία ¨νεοφιλελευθερισμού¨ ούτε λόγος για συνείδηση και φιλότιμο όταν η σκέψη του εύκολου κέρδους πάει παρέα και με ……το όποιο κόστος. Θα σου έλεγα να αλλάξεις σούπερ μάρκετ αλλά μια απ’ τα ίδια όλοι. (παθούσα) Κι έτσι το φορτώνουμε στην κρίση της εποχής .....και ξεμπερδεύουμε. Άντε να δούμε πότε θα ¨απογαϊδουροποιηθούμε¨
    Καλημέρα Πέτρα μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω δεν εκτιμάς ιδιαίτερα τη ζωική πρωτεϊνη (χαζό αστειάκι)...Εγώ θα πρότεινα να στείλεις μέιλ στον ίδιο τον Πετρετζίκη. Αυτόν, τουλάχιστον, θα τον ενδιαφέρει με τι προϊόντα συνδέει το όνομά του, και ενδεχομένως θα μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από εσένα.
    Πολλά φιλιά και άλλο τέτοιο κακό να μη σε βρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι περίμενες να επιτύχεις με τόσες καταγγελίες. Να κλείσει το μάρκετ; Να του βάλει το κράτος πρόστιμο; Μάλλον μήνυση έπρεπε να κάνεις γι αυτό το σκοπό. Το έχω πάθει με σκουλήκι σε πακέτο μακαρονιών. Όλες οι καταγγελίες δεν απέδωσαν τπτ, μιλάμε χρόνια τώρα συνέβη. Δυστυχώς οι καταναλωτές είναι ανυπεράσπιστοι ή δεν ξέρουμε πώς να κινηθούμε.
    Καλό κουράγιο (και να ξέρεις τα σκουλήκια είναι πρωτεϊνούχα)!!! 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως ακριβώς το είπες, Πέτρα μου. Ένα κράτος "κωλόμπαρο", που για το μόνο που νοιάζεται είναι τα κάθε είδους συμφέροντα και δη εκείνα των μεγάλων ομίλων. Πλέγμα προστασίας καταναλωτών δεν υπάρχει αλλά, δυστυχώς, δεν υπάρχει και καταναλωτική συνείδηση σε μάς. Να οργανώσουμε σωματεία καταναλωτών για να μπορούμε να παρεμβαίνουμε δυναμικά, όπως στο εξωτερικό.
    Τραγικά έρμαια λοιπόν στην κάθε άρρωστη απάντηση που θα μάς δώσει η αλυσίδα του μεγαλεμπόρου.
    Καλησπέρα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπροστά στον βάτραχο, το σκουλήκι είναι μηδαμινό ☺!
    Το φοβερό είναι αυτό: ότι η συσκευασία ήταν έτοιμη
    προς βρώση. Οπότε σε κάθε περίπτωση πρέπει α) να
    γίνονται αυστηροί έλεγχοι και β) να νιώθουν ντροπή;
    Να προσπαθούν να αποζημιώσουν τον πελάτη;
    Κι εγώ πιστεύω ότι πρέπει να ενημερωθεί ο ίδιος ο
    Πετρετζίκης με κάποιο τρόπο.
    Τέλος, δεν θα ήθελα να βρεθώ στη θέση σου με τίποτα! ☺
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν υπάρχει δικαίωση.
    Την έπαθα με μακαρόνια που είχαν μαμουνια.
    Απλά μου έστειλαν ένα κιβώτιο με προϊόντα.
    Το ίδιο και με κεφιρ. Μου έστειλαν προϊόντα.
    Με παντόφλες πανάκριβες που διαλύθηκαν στο ντουλάπι αφόρετες, ούτε κατά διάνοια να τις πάρουν πίσω.
    Στην εφορία που μου έδωσαν το χρέος αλλού να πληρώσω ; Ευτυχώς που πριν πληρώσω πρόλαβα και είδα το όνομα.
    Κσνεις δεν προστατεύει τον καταναλωτή.
    Απλά τα λέμε μεταξύ μας για παρηγοριά.
    Ενημέρωσε και τον Πετρετζίκη να δούμε πώς θα αντιδράσει.
    Φιλιά αγωνιστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με την Πίπη πιο πάνω! Κατευθείαν στον Πετρετζίκη θα τα έλεγα, ξέρω πως είναι πολύ αυστηρός με την υγιεινή των τροφίμων. Το μόνο που έχω να σχολιάσω περαιτέρω σε όσα πολύ ορθά οργισμένα είπες (και είμαι βεβαίως μαζί σου σε όλα, λέξη προς λέξη) είναι -και το λέω με τρόμο- : Ευτυχώς! που δεν ήταν κατσαρίδα... Φιλί γλυκό σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Πέτρα! Μας έτυχε ένα σακουλάκι φακές agrino να μας δώσουν ζουμάκι τόσο μαύρο που μας έκανε εντύπωση. Τηλεφωνήσαμε στην agrino και μας έστειλαν ένα κιβώτιο με την τεράστια ποικιλία των ρυζιών τους αλλά και άλλα προιόντα. Το ίδιο και με το φρέσκο σπανάκι του μπαρμπα Στάθης, μύριζε περίεργα, τηλεφωνήσαμε στην εταιρεία και μας έστειλαν 2-3 σακουλάκια. Τί άλλο θα μπορούσαν να κάνουν; Γνώμη μου είναι να απευθυνθείς στον Πετρετζίκη για να ξέρει ότι τα προιόντα του σπιλώνονται όταν δεν διατηρούνται σωστά. Νομίζω πως αυτός θα μιλήσει μαζί σου με διαφορετικό τρόπο.
    Όσο από ευρήματα έχω εμπειρία
    Μέλισσα σε μπριζόλα
    Σκουλήκια λευκά και πολλά στον πάτο από ρόφημα ζεστής σοκολάτας
    και μια τούφα τρίχες και σκόνες σε πιάτο στα goodys (εδώ ήθελαν να μου δώσουν άλλο πιάτο αλλά μου είχε κοπεί η όρεξη)

    Πάρε Πετρετζίκη και πες μας τη συνέχεια
    Καλή τύχη

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω νονούλι!!! Τι εμπειρία!!!!!!
    (Είμαστε σίγουροι ότι δεν ήταν δάχτυλος κάποιου γκαντέμη; Ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε!!!)
    Προφανώς και δε θα βρεις το δίκιο σου.
    Αυτή είναι η χώρα που ζούμε. (Τώρα γιατί δεν την αλλάζουμε, είναι ένα τεράστιο θέμα που δεν θα ήθελα να συζητήσουμε τώρα, ευχαριστώ χαχα)
    Ενημέρωσε και τον Άκη. Αν σε ένα προϊόν που φέρει την υπογραφή μου συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα ήθελα να το μάθω. Και ίσως έχεις και διαφορετική αντιμετώπιση.
    Αναμένουμε νέα σου.
    (Μας έχει συμβεί σε βανίλια να βρούμε τρίχες. Όπως και σε πίτσα (τα ωραία τα χρόνια που δεν είχα δυσανεξία και μπορούσα να φάω) και είχε πάει ο μπαμπάς μου στο μαγαζί και είχε πει "φωνάξτε μου τον υπεύθυνο, κερνάω πιτσούλα χαχαχαχα" και πόσα ακόμα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απευθύνσου και στον Συνήγορο του Καταναλωτή Πέτρα μου. Ελπίζω να έχεις κρατήσει αντίγραφα απ' ό,τι έχεις κοινοποιήσει μέχρι τώρα. Αν δεν βγει κάτι κι εκεί...δεν υπάρχει σωτηρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέτρα μου, στην 1η Παράγραφο τα ειπες όλα, αφού ζούμε στην Ελλάδα είμαστε χαμένοι από χέρι και δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σωτηρία.
    Το άλλο "ό,τι ξεστομίσεις να είναι γραπτώς, αλλιώς είναι αέρας κοπανιστός". το έμαθα καλά όσο Δούλευα στον Δήμο Αθηναίων. Εκεί να δεις τι παίζεται! Επίσης Διαβάζοντας σε θυμήθηκα πριν χρόνια με τα γνωστά αυτά super market που άλλες τιμές έλεγαν στα ράφια και στο ταμίο άλλη και χρεωνόσουν της κεφαλής σου. Είχε συμβεί τόσες φορές στην μάνα μου συνέβη και σε μένα και είχε γίνει ο κακός χαμός. Ρε τι δικαιολογίες είχα ακούσει σαν κασέτα αλλά έλα που Εγώ δεν σου αδειαζω τη γωνιά αν δεν βρω το δίκιο μου. Για να μην σου εξιστορισω τι επαθα πρόσφατα απο τα γνωστά lidl με τις κάρτες τις vodafone. Κανένας δεν αναλαμβάνει ευθύνη αλλά ο καταναλωτής το θύμα. Φυσικά δεν τους άφησα. Οσο για τις έτοιμες σαλάτες ΑΒ εεελαααα τώρα πες τους ξανά έχετε γίνει βουκινο. Θα σου πω κι.Εγώ απευθύσου και στον Ακη και μην το αφήσεις το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα παιδιά, και σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους για τα σχόλιά σας.
    Σας απαντώ συνολικά, γιατί με ταλαιπωρούν συχνά κάποιοι πονοκέφαλοι, είδα
    όμως ότι έχετε κοινά σημεία στις απόψεις σας, και προτείνατε κάποιοι να μιλήσω
    με τον Πετρετζίκη. Πράγμα το οποίο όχι μόνο έχω σκεφτεί κι εγώ από την πρώτη
    στιγμή, αλλά παραμένει στον υπολογιστή μου ανοιχτή η σελίδα του. Η οποία όμως
    ποια είναι;; Εννοώ πως αποδεικνύεται πάρα πολύ δύσκολο να βρω έναν τρόπο για
    να ξέρω ότι έχω στείλει μια "επιστολή" και την έχει παραλάβει και διαβάσει ο ίδιος
    ο Πετρετζίκης. Μια σελίδα είναι στο facebook. Ναι, ότι τί; Γράφω ένα σχόλιο κάτω
    από μια συνταγή του;; Άλλη σελίδα είναι αυτή: https://akispetretzikis.com/ .. Όπου
    αναρτά επίσης συνταγές. Να στείλω στο μέιλ εκείνο ένα τόσο σοβαρό θέμα με την
    ελπίδα ότι θα το δει και θα το διαβάσει ο ίδιος;; Ειλικρινά δεν ξέρω τί να κάνω..😞

    Δεν σας κρύβω ότι γενικά, έχω απογοητευτεί, και κουράστηκα κιόλας, με μια ιστορία
    που ξεκίνησε πολύ πριν από τα Χριστούγεννα, κι έφτασε το καλοκαίρι. Εκείνο επίσης
    που διάβασα στα σχόλιά σας, είναι ότι σας έδωσαν κάποια τρόφιμα, όταν σας έτυχε
    κι εσάς ένα παρόμοιο πρόβλημα. Ε, λοιπόν, ο ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύεται ένας
    μεγάλος "γύφτος" (με την κακή έννοια τού όρου), μια επιχείρηση τέρμα "παρτάκηδες"
    όπου δεν είχαν ούτε καν το φιλότιμο να προσφέρουν ούτε μια τσίχλα, που λέει ο λόγος.

    Πάντως με αφορμή αυτό το γεγονός, συνειδητοποίησα ότι πέρα από τις ευθύνες τής
    πολιτείας, φέρει πολλές ευθύνες ΚΑΙ ο πολίτης. Διότι εισέπραξα μεγάλη αδιαφορία για
    το θέμα, αλλά δεν είναι αυτό μόνο, είναι ότι γενικά ο κόσμος δείχνει ότι ταλαιπωρείται
    από τόσα πολλά θέματα καθημερινά (απανωτά χαστούκια από παντού) που δεν έχει
    πια αντοχές για άμυνες και αγώνες και αναζήτηση ευθυνών και απαιτήσεις. Δυστυχώς.

    Αν έχω νεότερα στοιχεία, θα σας ενημερώσω. Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωστά και τραγικά.
    Όσο δυναμώνει η κερδοφορία τόσο πιο ασύδοτη γίνεται σε καθε τομέα.
    Ευτυχώς έκλεισαν τα παλιά μπακάλικα και τα μικρά μίνι μάρκετ που μας... λήστευαν ποικιλοτρόπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου.. Έκλεισαν τα μικρά μαγαζιά, "δολοφόνησαν" τόσους μικροεπιχειρηματίες, όλα για το κέρδος τών μεγάλων.

      Διαγραφή
  14. Κι άλλα ήθελα να γράψω αλλά δεν ξέρω τι δάχτυλος μπήκε και μας έκοψε το ρεύμα και έμεινε το σχόλιο
    ασχολίαστο...τυχαίο; 😯 μήπως; 🤔...🤐;
    🤗🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.