Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ...



Βασίλη κανόνισε την πορεία σου. Μετά την διαδικτυακή σου εμφάνιση βγήκες σουλάτσο και στην ελληνική τηλεόραση. Επέλεξες (;) να εμφανιστείς στον ΑΝΤ1. Επέλεξες να γίνεις ευρύτερα γνωστός και να υποστηρίξεις τη δεινή θέση του σημερινού Έλληνα. Ως εδώ καλά κι εγώ σου έβγαλα ήδη το καπέλο. Αλλά, βρε πουλάκι μου, που πας και πέφτεις κι εσύ στα δίχτυα της αράχνης; Ξυπνάω κι εγώ σήμερα ωραία-ωραία κι ανοίγω το ρημαδόκουτο και μου έχεις στολιστεί, πρώτο τραπέζι πάνελ, φάτσα κάρτα με τα θεριά τα ανήμερα; Τι δουλειά έχεις εσύ ανάμεσα σε Παπαδάκη και Δελατόλα, που έχουν να δουν χαρά τα...ποσοστά της τηλεθέασης τους, από τότε που το..."φασισταριό" έλουσε με κρύο νεράκι του Θεού το..."νούμερο" και το..."παλιοκομμούνι" πήρε αμπάριζα με τον Ριζοσπάστη και βγήκε;... Κι άντε σου λέω εγώ, ως εδώ και να το χάψω. Αμ, ξέρεις τι είναι κύριε απαυτέ μου, να είμαι με τη τσίμπλα στο μάτι και να βλέπω το Σοφάκι το ζουμπουρλούδικο, να έχει πάρει σβάρνα τα κανάλια και να απαγγέλει παπαγαλία απνευστί, τα σκονάκια που έκανε από βραδύς; Ένα πολιτισμικό σοκ το πέρασα σήμερα πρωινιάτικα. Βασικά, αφού πρώτα έφτασα στην ακραία θέση, να κάθομαι στον καθρέφτη σαν τον χάνο και να αναρωτιέμαι τα υπαρξιακά μου, μετά άνοιξα το τρίτο συρτάρι κι άρχισα να αναζητάω μετά μανίας την ταυτότητα μου! Διότι λέω, δεν μπορεί,  ένα αποδεικτικό στοιχείο θα το διαθέτω! Κάπου εδώ θα γράφει το πολίτευμα μου κι ύστερα θυμήθηκα πως άλλαξα ταυτότητα και την έκανα νέου τύπου και τώρα άντε βρες τη μου τη...χώρα προέλευσης μου! Να παρακολουθώ επί ένα τέταρτο της ώρας, το πολιτικό "παπαγαλάκι" που ακούει στο όνομα "Βούλτεψη", να κάνει αντιπολίτευση στην...αντιπολίτευση σε άπταιστα...Γερμανικά! Βασικά, αν δεν το γνωρίζεις Βασίλη μου, σε ενημερώνω πως, η Σοφία η Βούλτεψη, κόρη του αείμνηστου Ιωάννη Βούλτεψη (αντιστασιακού κι εξόριστου, έως αυτοεξόριστου στα νιάτα του και στενό συνεργάτη του...ΖΩΝΤΟΣ ακόμα (!!) Μητσοτάκη, στα γηρατειά του!) {Ανοίγει παρένθεση: εγώ να τα βλέπω αυτά, που κάθομαι και κατηγορώ κάποιους, από τη γενιά του Πολυτεχνείου, που εξαργύρωσαν τους αγώνες τους με ιλλουστρασιόν υπουργιλίκια, ενώ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕΝΑΡΙΟ είχε παιχτεί και μετά τον πόλεμο, με κάποιους, που εξαργύρωσαν τα πέτρινα χρόνια της εξορίας τους, με το...οβάλ γραφείο του Μητσοτάκη!! Κλείνει η παρένθεση.}. Επανέρχομαι λοιπόν, λέγοντας πως η κα Βούλτεψη είναι σαν την...ώρα. Γκλιν-γκλον: "Στον επόμενο τόνο η κα Βούλτεψη ΔΕΝ είναι βουλευτής κι ως εκ τούτου, τάσσεται υπέρ του αντιμνημονιακού αγώνα με τα μπούνια!". Γκλιν-γκλον: "Στον επόμενο τόνο η κα Βούλτεψη ΕΙΝΑΙ βουλευτής κι ως εκ τούτου, τάσσεται υπέρ του...μνημονιακού αγώνα (ξανά-μανά), με τα μπούνια!" Και πάει λέγοντας! Και παρακολουθώ που λες, ένα παραλήρημα -συνοδευόμενο από έναν θρήνο και μια τσιρίδα διαρκείας- την κυρία, να κλαίει και να οδύρεται, για τον μισθό του Γερμανού (!!!), που έχει πάρει την κατρακύλα και που έχει υποστεί απανωτές μειώσεις και που -μη σου πω!- πως μόνο το εκκαθαριστικό του Γερμανού δεν έβγαλε από την τσάντα της, για να μας πείσει πως ο...φουκαριάρης ο Γερμανός (πάντα), τραβάει κουπί και βυθίζεται στην ύφεση εξαιτίας του Έλληνα!!!  ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ;... Και λέω, δεν μπορεί, να δεις που είμαι...εγώ ο Γερμανός και με ξεσυνερίζεται και με συμπονάει η -γκλιν-γκλον- κυρία βουλευτής της ΝΔ κι ο Γερμανός είναι στη θέση μου κι είναι ένα γαϊδούρι και μισό, χωρίς φιλότιμο! Εδώ ο κόσμος χάνεται...μαντάμ Βούλτεψη κι εσύ ΤΟ ΜΟΝΟ που έχεις στο μυαλό σου, είναι το πατόκορφο γλείψιμο του Αντωνάκη, μπας και τσιμπίσεις κανά υπουργείο, γαμώ τα υπουργεία μου μέσα;;; Και καλά, άντε και το είδες το εκκαθαριστικό του κατατρεγμένου Γερμανού πολίτη. Το εκκαθαριστικό του Έλληνα βουλευτή, καταρράκτη έχεις και δεν το βλέπεις κυρά μου;;; Που φιγουράρει μισθολογικά στην Ευρωπαϊκή κατάταξη, στις ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, από τους πιο υψηλόμισθους και μάλιστα εν καιρώ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!!!. Έλεος δηλαδή σ' αυτόν τον τόπο κι έχουνε -λέει- οι βουλευτές έτοιμο και το καλό επιχείρημα: παίρνουν παχυλούς μισθούς, για να μην έχουν ροπή προς την διαφθορά!!! Βοήθεια χριστιανοί! Ένα θα σου πω Βασίλη μου: η τηλεόραση μου, αν είχε στόμα, θα μου είχε κάνει μήνυση για κακοποίηση! Γιατί, πόσα να αντέξει ένας άνθρωπος; Θα μου πεις πως αυτό είναι σχετικό. Αν κρίνω από σένα, που άντεξες το "δίδυμο" Χριστοφιλοπούλου-Βορίδη, έχεις πολύ γερή κράση, για να ανεχτείς και μιά Βούλτεψη στο καπάκι... Σιδεροκέφαλος Βασίλη κι ελπίζω να ΜΑΣ φανεί χρήσιμη η έκθεση σου στα μίντια και να μην...εξαργυρώνεις τις αντιμνημονιακές σου κορόνες με καμμιά θέση σε κανά...ψηφοδέλτιο οσονούπω... Ο Θεός να με συγχωρέσει, αλλά μου πέρασε κι αυτό από το διεστραμμένο μου μυαλουδάκι...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ανάρτηση σου και πρέπει να σου π ω ότι και εμένα δεν μου άρεσε αυτή η υπερ-έκθεση του Βασίλη στα ΜΜΕ, γιατί μειώνει τη βαρύτητα του λόγου του.
    Αλλά είναι πολύ νέος ακόμη για να καταλάβει ότι βρίσκεται στη φάση της εκμετέλευσης απο τους γίπες της δημοσιογραφίας.
    Μόλις κάνουν την δουλειά τους θα τον πετάξουν σαν στημένη λεμονόκουπα.
    Θα μάθει ότι δεν αξίζει να επαναλαμβάνεις 35 φορές τα ίδια και τα ίδια.
    Αξία έχει να το κάνεις μια φορά και τόσο δυνατά που να μην τολμήσουν να το ξεχάσουν.
    Η επανάληψη καταντάει ενίοτε απο κουραστική εως αστεία.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin-ακι, καλησπέρα. Μόνο μη μας βγει μέλος καμμιάς...κλαδικής ο Βασίλης και τον ετοιμάζουν να κάνει κανά θεαματικό ντου... Θα φανεί το πράγμα οσονούπω...
      Αλλά οι εκπομπές που παρίσταται, είναι εν δυνάμει παγίδες... Για τον ίδιο ή για το κοινό κι αυτό θα φανεί...
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Α! Με βρίσκει τόσο σύμφωνη το από πάνω σχόλιο! :)))
    Συμφωνώ και επαυξάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα εγώ δεν κατάλαβα για ποιον Βασίλη πρόκειται, αλλά για τη Βούλτεψη συμφωνώ! Οι γερμανοί εργαζόμενοι παίρνουν αυξήσεις, και σε τελική ανάλυση τι φταίμε εμείς αν παίρνουν ή δεν παίρνουν; Από πού και ως πού; Πόσο άλλο κουτόχορτο θα μας ταϊζουν πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κ.κ" ο Βασίλης -μεγάλη η χάρη του!- είναι στο κείμενο μου, "Υπάρχει μνημόνιο μετά τη ζωή;". Όσο για τη Βούλτεψη, πάντα θα υπάρχουν παπαγάλοι να μετατοπίζουν το επίκεντρο μιας κατάστασης, ρίχνοντάς μας ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ από πάνω, λες και δεν μας φτάνουν τα όσα έχουμε χάσει ως τώρα... Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Γεια χαρά φίλε,
    κι εγώ είχα όπως την Κερασούλα διαολεμένη απορία για το ποιος στον κόρακα είναι αυτός ο Βασίλης που σε ενέπνευσε να γράψεις ολόκληρο κατεβατό. Μπήκα στο σαίτ του Αντένα και τον ξετρύπωσα. Λοιπόν είναι ο φοιτητής λογιστικής που συγκίνησε με το λόγο του το πανελλήνιο στην εκπομπή του Χατζηνικολάου.
    Λοιπόν φίλε απόλυτο δίκιο έχεις.
    Τάπες κύριε, οκ, σε θαυμάσαμε, (εμείς που μετράμε και το πενηνταράκι δεν εκπλαγήκαμε, διότι γνωρίζουμε από πρόσθεση), τώρα τι θες να γίνεις μαιντανός;
    Τι δουλειά έχεις στο κοτέτσι; Άλλο ένα πουλάκι τσίου;
    Και λίγα σου έγραψε ο φίλος εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Άλλο ένα πουλάκι τσίου";;; Χαχαχα! Πολύ καλό (κι ενδεχομένως και πολύ πικρό, αν επιβεβαιώσει τις -αμυδρές προς το παρόν- υποψίες μας. Καλό σου βράδυ Ανατολή!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τη φρενίτιδα με τον Βασίλη.
    Εντάξει, είπε κάποια πράγματα αυτονόητα, που -μεταξύ μας- δεν πολυακούγονται στα κυρίαρχα ΜΜΕ, τον ακούσαμε, τον αναμεταδώσαμε για να θυμηθούμε πως υπάρχει και λογική στο δημόσιο λόγο, αλλά δεν είναι δα και κανένας ήρωας για να έχει τόση προβολή και τόσο θαυμασμό.
    Και σε τελική ανάλυση κι εμένα μου πέρασε από το μυαλό αυτό που γράφεις στο τέλος.
    Δεν είπε δα και καμιά φοβερή ιδέα για να μονωπωλεί τα ΜΜΕ. Είπε αυτά που λέει οποιοσδήποτε πολίτης συμμετέχει σε τοκ σώου.
    Αλλα΄είμαστε λαός της υπερβολής.
    Ή που θα σταυρώσουμε κάποιον ή που θα τον κάνουμε άγαλμα.
    Να τον ακούσουμε, να σκεφτούμε αυτό που είπε και να πάμε παρακάτω, ούτε που μας πέρασε απ' το μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα αποθέωση, μετά σταύρωση και στο τέλος άγαλμα... Είναι η φάρα μας τελικά... Τα λέμε.

      Διαγραφή
  6. Ααααα, κατάλαβα ποιος Βασίλης.Ε, τι τον περιφέρουν τώρα, ενώ μπορούν να ρωτήσουν μερικά εκατομμύρια Έλληνες και θα τους πουν τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, πως θα κάνει ΓΚΕΛ ρε παιδάκι μου το άτομο, αν βγαίνει ο καθένας και τα λέει;... Έρχομαι.

      Διαγραφή
  7. Στο μεταξύ, με τον Βασίλη, που θα έχει λόξυγγα, η Βούλτεψη την έβγαλε καθαρή...! Το "ποιόν" της πέρασε σε δεύτερη μοίρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η βουλτεψη σε λιγο θα γυρισει σποτακι 'ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ' :p
    οσο για την μπιλ, γλυκαθηκε μαλλον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εκδόσει και εγκυκλοπαίδεια:
      1ος τόμος: ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ
      2ος τόμος: ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ
      30ς τόμος κλπ κλπ ...

      Καλό σου βράδυ Φανούλα!

      Διαγραφή
  9. XAXAXA....
    H Σοφια...
    Αμα σε πιανει να δεις τηλεοραση...Αναπολεις ολιγην Σοφια...Και σου περναει...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου ρε Μαχαίρη φίλε μου! Η νεκροψία θα δείξει πως η τηλεόραση είχε συμβάλει κατά το ήμισυ..!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Σε χαιρετω κι απο κοντα πιστε φιλε. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το blog σου! Μακαρι ο Βασιλης να καταλαβει πως οι αληθινες μαχες δινονται στο δρομο Αντιθετα τα καναλια ειναι ο προνομιακος χωρος των πολιτικων λαμογιων! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΑΣΩ, επιτέλους καλωσόρισες! Όλα έγιναν εξαιτίας της ασχετίας μου να έχω κάνει ρυθμίσεις άλλα ντ' άλλων (έτσι γράφεται αυτό καλέ;!)Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και πολύ χαίρομαι που θα τα λέμε! Τα σχόλια σου είναι πάντα μεστά και με πολύ ιδιαίτερο στυλ. Μου ταιριάζουν! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.