Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
Surreal Photo Manipulations
"Το Χρώμα Της Πλάνης" Είναι Όλες Οι Αποχρώσεις Μαζί Μιας Παλέτας Ζηλευτής.

Την κοιτάζουν όλοι και θαμπώνονται, την κοιτάς κι εσύ και την καμαρώνεις.

Μαζεύεις όλες τις αποχρώσεις από τα ομορφότερα τοπία που θα ήθελες να αντικρίσουν τα μάτια σου, στη συνέχεια παραπλανάς τον εαυτό σου και τέλος βγαίνεις στον πηγαιμό για το "παραμύθι" σου. 

Ανοίγεις την Παλέτα και διαλέγεις τα πιο φανταχτερά χρώματα, γιατί έτσι σ' αρέσει! Άλλωστε...το ίδιο δεν θα έκανε ο καθένας στη θέση σου;... 

Νομίζεις πως όλα τα ορίζεις και περπατάς αμέριμνα. 

Νομίζεις πως έχεις τον έλεγχο και θα διαλέξεις εσύ το χρώμα, ανάλογα με την περίσταση. 

Νομίζεις πως ξέρεις τι σου γίνεται. 

Έχεις την...πεποίθηση πως ξέρεις τι σου γίνεται. 

Χα! Νομίζεις!... 

Κι ενώ αρχίζεις με μικρά-μικρά βηματάκια, όσο περνάει ο καιρός όλο και επιταχύνεις κι όλο και ανοίγεις τα φυλλοκάρδια σου και τα παραθύρια σου..."κι όλο θαρρείς πως έρχονται τ' αηδόνια"... 

Κι από την "άλλη" πλευρά της Παλέτας, διακρίνεις πως, δειλά-δειλά αρχίζουν να σχηματίζονται χρωματιστές πινελιές κι όλο και κάτι σε κάνει να πιστέψεις πως... αν σμίγανε όλα αυτά τα χρώματα, θα φανερωνόταν ίσως ο ωραιότερος πίνακας που θα μπορούσε να φανταστεί ανθρώπου νους. 

Ξυπνάς κάθε πρωί και έχεις κέφι και διάθεση και θέληση και Ζωή. 

Ζωή περίσσια, που δεν ξέρεις πως να την χορτάσεις, πως να την διοχετεύσεις, πως να την απλώσεις να πάει παντού, να πιάσει το Σύμπαν ολόκληρο... 

Ερωτεύεσαι ξανά τον Ήλιο, την Βροχή, τον Βοριά, τον Άνεμο, την Καταιγίδα

Κι ας μην την αγαπούσες ποτέ ως τώρα την Καταιγίδα. 

Και ξαφνιάζονται οι αισθήσεις σου, που ακόμα και μια Καταιγίδα σου χαμογελά παιχνιδιάρικα κι εσύ δεν της κακιώνεις... 

Ίσα-ίσα, την αγαπάς κι αυτήν έτσι ξαφνικά και γενναιόδωρα, τόσο, που ακόμα κι η ίδια δεν μπορεί να το πιστέψει, αχ! και να' ξερε πόσο πολύ την αγαπάς... 

"Το Χρώμα της Πλάνης", ούτε που το φαντάζεσαι...πως θα' ρθει μια στιγμή που θα σε αρπάξει βίαια από το μανίκι και θα σε πετάξει μέσα σ' ένα ασπρόμαυρο Δάσος... 

Κι εκεί που το είχες σχεδόν βέβαιο πως θα αντάμωνες επιτέλους όλα τα χρώματα...εκεί θα διαπιστώσεις πικρά πως...υπάρχουνε Δάση που φαντάζουν γεμάτα δέντρα και λουλούδια τροπικά, τόσο, που λες πως θα χάσεις το φως σου από την ποικιλία τους κι αιφνίδια... -αρκεί μονάχα ένα κλάσμα του δευτερολέπτου!-  προσγειώνεσαι απότομα μέσα σ' ένα πλάνο ασπρόμαυρο... 

Αντίο χρώματα φωτεινά και πλανευτικά μου. 

Αντίο φρούδα και βιαστικά όνειρα μου... 

"Αντίο ωραίες περιπλανήσεις μου"... 

هذه الكيمياء عاهرة حتى تخترق شاشة سخيف؟ كيف؟

"Δεν φταίω εγώ, αλλά ούτε κι εσύ
Φταίνε οι απροσδιόριστες δυνάμεις
Που καθορίζουν τις σχέσεις
Και που με μια λέξη τις λέμε Χημεία...


Αυτή η Χημεία που οδηγεί στο Όνειρο
Αυτή η Χημεία που οδηγεί 
Στον Παράδεισο ή την Κόλαση
Ανάλογα με το αν πραγματοποιείται ή όχι το Όνειρο..."

(ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
http://pistos-petra.blogspot.gr/

"ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΜΗ ΡΩΤΑΣ..."
Surreal Photo Manipulations

18 σχόλια:

  1. Θέλει μεγάλη προσοχή το ανακάτεμα των χρωμάτων.
    Γιατί βλέπεις ένα φωτεινότατο πράσινο κι ένα φωτεινότατο κόκκινο. Έλα όμως που αν τα ανακατέψεις με μαθηματική ακρίβεια οδηγείσαι σε ένα σκοτεινό καφέ που δεν το περίμενες ποτέ.
    Άσε που αν στον ενθουσιασμό σου πάνω πάρεις λίγο απ' όλα τα φωτεινά χρώματα στο τέλος θα οδηγηθείς σε ένα απαίσιο μαύρο...
    Φιλιά πολλά και προσοχή στο ανακάτεμα των χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου το πεις...
      "Παθώς και (ουχί) μαθώς"...
      Σε φιλώ γλυκά Φλωρούκο μου!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Και βεβαια..Πιο μεγαλη προσοχη..Στα χρωματα που ΕΙΝΑΙ...!!
    Και οχι εκεινα που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σοφέ μου άνθρωπε!
      Που..."νομίζεις", αυτό ξαναπέστο...
      Μια γλυκιά καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Α! Θέλει μελέτη το κείμενο!
    Θα μπω το βραδάκι από το σπίτι!
    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να σε χαρώ!
      Που γυρνοβολάς κι εσύ...
      Εμείς δεν έχουμε "σπίτι";...
      Φιλάκια.
      Σε περιμένω!
      Το' πες...

      Διαγραφή
    2. Το' πες. Δεν το' κανες...
      Σε παράσυρε το ρέμα...

      Διαγραφή
    3. Έχεις απόλυτο δίκιο!
      Δεν με παρέσυρε το ρεύμα! Το κλείνω το ιντερνετ για ώρες γιατί οι χρόνοι τελειώνουν και η απογραφή δεν θα είναι έτοιμη εγκαίρως! Και εμένα δεν με ενδιαφέρει να αφήσω ένα σχόλιο απλά! Όταν λέω θέλω να μελετήσω ...το εννοώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. Άλλο "ρεύμα" κι άλλο "ρέμα"...
      Ψάξε τη διαφορά. Θα το δεις...
      Αλλιώς, ρώτα τον Τσιτσάνη.
      Κάτι ήξερε παραπάνω αυτός...

      Διαγραφή
  4. Τα διαλέγουμε εμείς άραγε τα χρώματα
    Δεν είμαι τόσο σίγουρη πια...
    Νομίζω άλλοι διαλέγουν για μας πια.

    Φιλάκια καλή σου μέρα:)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν...παραίτηση μου ακούστηκε...
      Για συνετίσου κι εσύ λιγάκι!
      Όλοι χαμένοι στο "χρώμα της πλάνης" πια!
      Έλεος!
      Φιλάκια!
      Καληνύχτα βρε!

      Διαγραφή
  5. "Αντίο ωραίες περιπλανήσεις μου"

    Βλέπεις, κάποια πράγματα φωνάζουν...εμείς δεν ακούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α... εγώ το πήρα απόφαση. Αυτά τα χρώματα μου κληρώσανε, μ' αυτά θα πορευτώ.
    Τα βάζω στην παλέτα μου και μαθαίνω να τα ταιριάζω. Να τα συνδυάζω και να φτιάχνω αγαπημένες αποχρώσεις.
    Και το ασπρόμαυρο, στις έγχρωμες εποχές που ζούμε, έχει κι αυτό τη γοητεία του.
    Λατρεύω τη λιτή και υπόκωφη σιωπή του. Ενεργοποιεί τη φαντασία μου & προκαλεί πρωτόγνωρα συναισθήματα.
    Εσένα;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πλάνα" να μην είναι μόνο κι όλα καλά...
      Φιλάκια "Κανελλάκη" μου!

      Διαγραφή
  7. Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.
    Καζαντζάκης 1883-1957, Έλληνας συγγραφέας

    Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε την…..κόλαση και μπες μέσα γιατί μόνο εκεί είσαι σίγουρος ότι θα……..ζεσταθείς!
    xristin 19..-19.. Ελληνίδα blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλό μου xrisrin!
      Πάντα μου φτιάχνεις τη διάθεση εσύ, ότι και να γράψεις!
      Ακόμα κι αν μιλάς για την Κόλαση της "θέρμανσης"...
      Φιλάκια πολλά..."Ελληνίδα blogger"!!!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.