Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Απολύομαι, απολύομαι, απολύομαι μωρό μου και τρελαίνομαι!!!


ΣΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ!!!

Μου φαίνεται απίστευτο!
Μα είναι αληθινό!
Οι σκοπιές τελειώσανε!
Τα δάκρυα στεγνώσανε!
Η ζωή σου ανοίγει έναν καινούργιο κύκλο!
Έναν κύκλο που ξέρω πόσο τον γουστάρεις!
Κι εμείς μαζί σου μωρό μου!
Με τρέλα!!!
3 Νοέμβρη 2013 Ουφ! Επιτέλους! 
ΤΕΛΟΣ!!!
(Μεταξύ μας...ξέρω πως δεν σου αρέσει αυτό το τραγούδι, αλλά αρέσει σε μένα!!)
(Άσε που το έχω ακούσει καμιά εικοσαριά φορές, για να το πιστέψω!! χαχα:))

ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!
 ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!*:x ερωτοχτυπημένος
______________ "o pio pistos filos tou skylou" _______ Foto ________

80 σχόλια:

  1. Ορίστε, που έκλαιγες και χτυπιόσουν...πέρασε κι αυτό!!
    Καλός Πολίτης, και μακάρι να μπορέσει να πραγματοποιήσει τα όνειρά του..
    Το σίγουρο είναι πάντως, πως θα έχει εσένα κοντά του...για πάντα!
    Μια ηλιόλουστη μέρα να έχεις, αν και δεν χρειάζεσαι την δική μου ευχή,
    ήδη φέγγεις ολόκληρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές....
      Δύσκολο διάστημα, πολύ δύσκολο, καμιά μέρα που θα έχω γερά νεύρα θα κάνω μια αναφορά στο θέμα....
      Καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
  2. ουαουυυυυυ μαζί σου τραγουδάω! πριν μια εβδομάδα, από Σάμο, απολύθηκε και το δικό μου το μωρό!!!!!! !!!!!!επιτέλους!!!!!!! τέρμα οι αγωνίες, οι φόβοι, τα δάκρυα!!!!!!

    καλοί πολίτες στις λατρείες μας, Πετρουλίνι μου!!!!!!!
    καλημέραααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα με καταλαβαίνεις ΑΠΟΛΥΤΑ Βικάκι μου!
      Καλοί πολίτες και τυχεροί, με υγεία πάνω από όλα! :))
      Να μου τον φιλήσεις γλυκά! :)

      Διαγραφή
  3. Κοπελιά με τρέλανες! Διαβάζοντας τον τίτλο νόμισα πως πήρες πόδι απ’ τη δουλειά.
    Εύχομαι στο παλικάρι σου Καλός ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ και ΕΝΕΡΓΟΣ Πολίτης.
    Το «καλός πολίτης» δεν μου λέει τίποτα. Κι εμείς «καλός πολίτης» ακούσαμε τότε από φίλους και γνωστούς και καταντήσαμε κότες στο κοτέτσι.
    Ούτε καν κοκόρια, ούτε καν αλανιάρες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ, που θα πάει;; Καμιά μέρα θα ακούσεις και για την άλλη απόλυση.. (φτου φτου..)
      Κυριακάτικα όμως ρε μάνα μου, μόνο...πωλητή σε κατάστημα (στο Ελλάντα) απολύουν, επειδή είναι ανοιχτά τα καταστήματα για να μην μουχλιάσουν τα εμπορεύματα...

      Σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης είναι εδώ και χρόνια, όχι που να το παινευτώ, αλλά το καμάρι μου στο σχολείο ήταν και πρόεδρος της τάξης και πρόεδρος του 15μελους στην Γ' Λυκείου, άσε που είχε εκλεγεί παμψηφεί!!! (ελπίζω μόνο να μην διαβάζει τα σχόλια, γιατί θα με λούσει, επειδή είναι μετριοπαθής, όχι σαν την μάνα του το ψώνιο!!! αχαχαχα!!)

      Διαγραφή
  4. Άντε άντε ποιος σε πιάνει τώρα! :D :D
    Με το καλό να τον δεχτείς Πέτρα μου! καλός πολίτης! Και καλή αρχή σε ό,τι κάνει! :D
    Φιλάκια πολλάάάάάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά χαρά μου κι εσύ με το καλό να περάσεις αυτόν τον χειμώνα στις Βρυξέλλες........ Σας αγαπώ πολύ!... :))))

      Διαγραφή
  5. Παει τελείωσε κι΄αυτό!
    Καλός πολίτης εύχομαι, να κάνει όλα του τα όνειρα πραγματικότητα και να είναι πολύ πολύ ευτυχισμένος!!
    Και εσύ όσο πιο τρελή γίνεται!
    Να τον τρελάνεις στα φιλιά και στα χάδια( αν σε αφήνει!).
    Η χαρά σου ξεχειλίζει από κάθε σου λέξη!
    Τα φιλιά μου και στους δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μ' αφήσει, όπως το λες, καθώς προς το παρόν γυρνάει ανελέητα!!!
      Γλυκά φιλιά κι ευχαριστώ για τις ευχές Ελενάρα μου! :))

      Διαγραφή
  6. Καλή του σταδιοδρομία, τώρα, στην ζωή του ενήλικου πολίτη! Ότι θα είναι "ενεργός και σκεπτόμενος" (Πέτρο) με μια Μάνα σαν εσένα, Πέτρα, δεν αμφιβάλλει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα... Ξέρεις εσύ...........
      Να είσαι καλά γλυκό μου και να τους χαίρεσαι όλους! Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  7. Σφίξε τον στην αγκαλιά σου και ζήσε τη χαρά σου!
    Και δώστου κι ένα φιλί κι από όλους εμάς!
    Καλημέρα τρελοκομείο μου!
    Η ευτυχία σου έφτασε ίσαμε τον πύργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α και τώρα που γύρισε το παιδί να σου μάθει να περνάς φωτογραφίες στον υπολογιστή ναι;
    Εν ανάγκη να καθίσει μια μέρα και να σου περάσει αυτός αρκετές . Ξέρεις αυτή με τον ελέφαντα ( γιατί νομίζεις ότι ξεχάστηκε το θέμα;) την άλλη πάνω από τα σύννεφα ( μην μου πεις ότι δεν έχεις τραβήξει;) ε και μί αμε μαγιουδάκι (σου) δεν θα μας κακόπεφτε! :_Ρ
    Καλά ντε ! Μην βαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή με τον ελέφαντα ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Αγόρι σε σένα απευθύνομαι που απολύθηκες σήμερα, καλός πολίτης, βάλε βρε καλό μου να δούμε την φωτογραφία της μαμάς πάνω στον ελέφαντα και απο μας ότι θες!!!!
      Πετροκόριτσο μην κοιτάς γύρνα απο την άλλη!!!
      Μιλάω στο παιδί τώρα!!

      Διαγραφή
    2. @ Αριστέα,
      τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολο να μου τα μάθει, καθώς δεν χορταίνει την ελευθερία του κι όλο βολτάρει!!!

      Διαγραφή
    3. Έλενα, δε το περίμενα αυτό από σένα!!!!!!!!!!! :)))))))))))))

      Διαγραφή
  9. Με το καλό, το παλικαράκι σου να δεχτείς μανούλα.....!!!! Μου κόπηκαν τα γόνατα όταν είδα τον τίτλο της ανάρτησης...σκέφτηκα όπως ο κ. Πέτρος, κατί γίνεται με την δουλειά της.....ξου ξου ξου....μακριά από εμάς χαρές βρέ έχουμε!!!
    εύχομαι τα καλύτερα για το γιο σου Πέτρα μου, να πραγματοποιήθουν όλα του τα όνειρα και εσύ γλυκιά μανούλα να είσαι από μια μεριά να χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!!!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρία, σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για τις ευχές!
      Κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους! Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  10. Ποιος σε πιάνει σήμερα! Να τον χαίρεσαι, Πέτρα μου!
    Υιοθετώ την ευχή του Πέτρου: Καλός ενεργός και σκεπτόμενος πολίτης!
    Να τον πνίξεις στα φιλιά (αν σου κάθεται ακόμα!) και να του μαγειρέψεις το αγαπημένο του φαγητό!
    Αυτό και για τους δυο σας:
    http://www.youtube.com/watch?v=QN7yUZ5FcGY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην μου κάθεται!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου και το τραγούδι πολύ συγκινητικό...
      Πολλά φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Αχ! Μαρία μανούλα, και μόνο με αυτήν την μικρή φωτογραφιούλα αυτουνού του γλυκού μωρού, συγκινήθηκα..... Αχ! Θεέ μου, πόσο γρήγορα περνούν τα χρόνια...... Να είσαι καλά και πολλά φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  12. Καλή επάνοδο στον πολιτισμό (λέμε τώρα). Καλός πολίτης, και καλή πρόοδο & τύχη σε ό,τι επιλέξει να κάνει, κουμπάρα μου. Και πάντα γερός & ευτυχισμένος, κι εσύ κάπου εκεί... να σκας χαμογελάκια καμαρώνοντάς τον. :))



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπάρα γλυκιά, σ ευχαριστώ από καρδιάς για τις τόσες ευχές σου!
      Κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς! Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  13. Πετροκόριτσο
    Έχεις τόσο μεγάλο αγόρι!!
    Μωρό ήσουν, όταν τον έκανες;;;

    Καλώς να τον δεχτείς και να τον σφιχταγκαλιάσεις!!!!
    Αυτό θα σου το επιτρέψει, γιατί μάνα είναι μόνο μία...!!!
    Καλή σου μέρα!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις τι γίνεται τώρα: εγώ είμαι μια μικρή κοπέλα, με ένα μικρό παιδάκι, οκ;; Χαχα! Ο γλυκούλης μου είναι μόνο 19 χρονών κι ετοιμάζεται για σπουδές ήδη! Σε φιλώ γλυκά Γλαύκη μου και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα λέμε!!! :))))

      Διαγραφή
    2. Και εγώ σ' ευχαριστώ για όλα!!!!!
      Να το χαίρεσαι το αγόρι σου και να τον δεις όπως επιθυμεί... και όχι όπως επιθυμείς (κλεμμένο είναι)!!!!
      Πάω και στην άλλη ανάρτηση τώρα...
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  14. Kαλός πολίτης και καλή ζωή να έχει από δω και μπρος.
    Νιώθω απόλυτα τη χαρά σου.. τα έχω περάσεις δις και τα έχω μπροστά μου άλλες δυο φορές, φιλιά φιλεναδίτσα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TZINA..Eχεις τεσσερις γιους;;;;;;;;
      Καλα..Εσυ εχεις το...Θαλαμο,οπλιτων..Στο σπιτι σου...!!!
      Εισαι η...Μαννα του λοχου...!!!
      Στην κυριολεξια...!!!
      Να σου ζησουν τα αγορια....

      Διαγραφή
    2. @ Τζίνα,
      χαρά στο κουράγιο σου μάνα του λόχου, που λέει κι ο Μαχαίρης!!!
      ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!
      Πολλά φιλάκια!! :)))

      Διαγραφή
  15. Καλος Πολιτης κι απο μενα...
    Και να φροντισετε να παρετε τα χαρτια του. ΑΜΕΣΩΣ τωρα που ειναι...ΦΡΕΣΚΑ...!!
    Διοτι μετα..Χανονται στην γραφειοκρατεια του στρατου..Και θα του ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ..Αν μαλιστα θελει να βγαλει διπλωμα επαγγελματικης οδηγησης...
    Η Ναυτικο φυλλαδιο...
    Το απολυτηριο, να το βαλει μεσα σε πλαστικο..Και να το φυλαξει, ως ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ...
    Ειναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ χαρτι...Θα του ερθει σε λιγο και το ΛΕΥΚΟ..Που θα ειναι και ΜΟΝΙΜΟ...
    Να φροντισεις ΕΣΥ γι αυτα..Διοτι τα παιδια τα ΑΜΕΛΟΥΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα χρήσιμος και πάντα πρακτικός ο φίλος μου ο Μαχαίρης!!
      Αχ, πόσο με συγκινούν οι συμβουλές σου!
      Είναι όντως πολύ χρήσιμες, γιατί εμείς δεν ξέρουμε Χριστό από αυτά!
      Να είσαι καλά φίλε Μαχαίρη και να χαίρεσαι τα κορίτσια σου! :)))

      Διαγραφή
  16. Καλός Πολίτης....να απολαύσετε και να χαρείτε ο ένας τον άλλο..και να κερδίσετε το χαμένο χρόνο... όμορφη ανάρτηση/αφιερώση...και το τραγούδι αυτό το ακούγα το καιρό που ήταν στα όπα τους (που λέμε) οι ΖιγκΖαγκ, τώρα χάθηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ γλυκό Δελφινούι!
      Φιλούθκια στην Κύπρο μας! :))

      Διαγραφή
  17. Καλός πολίτης!!!!
    Εύχομαι ο νέος δρόμος που ανοίγεται τώρα μπροστά του να είναι ομαλός, χωρίς κανένα εμπόδιο και να τον οδηγήσει προς όλα αυτά που θέλει!
    Κι εσύ να τον καμαρώνεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Ελλάκι μου, προς το παρόν ακολουθούν οι σπουδές και ίδωμεν! Σε φιλώ γλυκά και σ ευχαριστώ! :))

      Διαγραφή
  18. Καλός πολίτης
    Εχω ζήσει ανάλογο
    και νοιώθω την χαρά σου

    Καλώς να τον υποδεχτείς

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά Ελένη και σ ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ! :))

      Διαγραφή
  19. Καλός πολίτης και τώρα δύναμη και κουράγιο
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου!
      Καλό σας βράδυ και φιλιά! :))

      Διαγραφή
  20. Αχ Πέτρα μου πως σε νιώθω μόνο να ξερες!Έτσι θα ζητωκραυγάζω και εγώ σε καμιά 10 - 12 χρόνια και πολύ το σκέφτομαι!
    Να το χαίρεσαι το απολυμένο σου και να το καμαρώσεις όπως θέλει!
    Λάμπεις πάντως και πολύ με αρέσει! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαινομενικά έχεις καιρό...
      Επί της ουσίας, όλα περνούν γρήγορα, οπότε αφέσου να χαρείς αυτά τα χρόνια.... Γλυκά φιλάκια και σ ευχαριστώ πολύ Μιράντα μου! :))

      Διαγραφή
  21. Καλός πολίτης!!! Χαίρομαι που επιτέλους πραγματοποιήθηκε το όνειρό σου, είναι ότι πιο γλυκό η αφιέρωσή σου: :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά evonita μου και σ ευχαριστώ κι εσένα από καρδιάς! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ! :))

      Διαγραφή
  22. Καλός πολίτης και από μένα , δεν γνωρίζω από στρατά , αλλά μάλλον ζόρικα! Και άκου άσε τις τρελλοιδέες σου για μας και άφησε το καμάρι σου να διαλέξει όπως μπορεί τον δρόμο του !! Ντάξει?
    Σε γλυκοφιλώ μανούλα πετρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζόρικα δεν θα πει τίποτα..............
      Πού ζόρικα.........
      Πάρα πολύ ζόρικα.............
      Το καμάρι μου έχει διαλέξει εδώ και καιρό τον δρόμο του κι εμείς υπερασπιζόμαστε τις επιλογές του χωρίς ΚΑΜΙΑ αντίρρηση! Είμαστε μαζί του, σε ότι κι αν κάνει! Σ ευχαριστώ γλυκούλα μου και πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  23. Καλοί πολίτες κι οι δυο σας, γιατί απ' ότι κατάλαβα, μαζί την κάνατε τη θητεία.
    Να'ναι καλά το παληκάρι και καλό ξεκίνημα στη νέα του ζωή!
    Φιλιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στο Λονδίνο ξυπνούσαμε από τις έξι"!!!!/Παπαγιαννόπουλος!!
      Αχ! Πόσο με καταλαβαίνεις γλυκιά Μαρία, κι ούτε πορτοκαλάδες τόσο καιρό, ούτε τίποτα......... Κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους καμάρι μου! Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  24. Κι εμένα μ' αρέσει το τραγούδι αυτό!
    Καλός πολίτης εύχομαι!
    Μια όμορφη Κυριακή επίσης, που είναι ήδη νομίζω ξεχωριστή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ιππότη μου κι εσύ ότι επιθυμείς!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. "μυστήριο κορίτσι"......ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι εσύ να είσαι καλά!! Καλό βράδυ, πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  26. Εύχομαι Πέτρα μου, "Καλός πολίτης, καλή σταδιοδρομία και να προωθήσει σθεναρά τα όνειρα και τις ιδέες του μ' επιτυχία στο στίβο της ζωής"! Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα! Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια! Να είσαι κι εσύ καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ! :))

      Διαγραφή
  27. Μ' αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι!!! Χαχαχα

    Πετρούλα μου, καλός Πολίτης το μωρό σου-είσαι και εσύ μια Ελληνίδα Μαμά, αλήθεια πως θα είσαι σαν πεθερά;; χαχαχα- !!! Του εύχομαι τα καλύτερα!! Ότι επιθυμεί το καμάρι σου να το πραγματοποιήσει!!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τώρα βρε θα σκεφτώ πως θα είμαι πεθερά, με ένα αγόρι 19 χρονών;; Άσε, έχουμε καιρό περιστεράκι μου!!! Να είσαι καλά και πολλά φιλάκια!! :)))

      Διαγραφή
  28. Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά?
    Πόσο σε νιώθω...τα πέρασα και ξέρω!!...γιορτάζουμε σήμερα!!
    Καλός πολίτης και καλή ζωή να έχει το καμάρι σου....!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα ξέρεις τι χαρά νιώθουμε σήμερα, άστα μην το συζητάς....... Ουφ! Πέρασε, επιτέλους........ Κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους Μαράκι μου και πολλά φιλάκια!! :))

      Διαγραφή
  29. Καλως τον δεχτηκες,καλως τον δεχτηκες!!Με το καλο να πραγματοποιησει τα ονειρα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να είσαι καλά γλυκιά μου!
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ και καλό βράδυ! Σε φιλώ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς να τον δεχθείς! Να ξέρεις τι μου θύμησες...Ο άνδρας μου όταν πήρε την Ελληνική υπηκοότητα τον πήραν στο στρατό γιατί στο Βέλγιο δεν είχε πάει..Πήγε λοιπόν στα ..37 και όταν πήγαινα να τον δω τον φώναζαν: - Γέρο..η γριά σου ήρθε! Εγώ 28 ετών! Όταν λοιπόν ήρθε σε στρατόπεδο της Θεσσαλονίκης μία φορά για να πάρει άδεια πήρε μαζί τα δύο μικρά τότε κοριτσάκια μας που..αλώνισαν στο θάλαμο και το κάνανε γιορτή.Αποτέλεσμα;..του έδωσαν 40 μέρες άδεια !Γλυκιά μου καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου, με συγκίνησε η ιστορία της οικογένειας σας! Αλλά τελικά είχε ένα "κέρδος" 40 ημερών ανάπαυλας! Χαχα! Να είσαι καλά, να τα λέμε κάθε μέρα! Με τιμά η παρουσία σου εδώ! Καλό σου βράδυ, σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  32. Μαναδες ολου του κοσμουουουου......ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε. Χαλαρώνουμε σήμερα, αλλά...σιδηροδρομογιατιδενεχεις;τιαλλαξε;ρεποκυριακατικα;;;

      Διαγραφή
  33. Καλως το δεχτηκες το παλλικαρακι σου,φιλεναδα!Καλον αγωνα ζωης,του ευχομαι!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά Βασάρα μου! Σε φιλώ γλυκά και σ ευχαριστώ! :))

      Διαγραφή
  34. Πωπω χαρές!!
    Οπως μόνο μια αγορομάνα θα μπορούσε να χαρεί...χιχιχι!
    Καλός πολίτης ο κανακάρης σου μάτια μου!
    Να'ναι καλά να τον χαίρεσαι!
    Φιλί καλημεριστό Λιακαδένιο σου αφήνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λιακάδα μου κι εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
      Καλό βράδυ και να μην χαθείς πολύ σε παρακαλώ... Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  35. Γλυκιά μου εύχομαι το παληκάρι σου να είναι γερό τυχερό και χαρούμενο και να το καμαρώνεις όπως επιθυμεί.
    Χαίρομαι με την χαρά σου διπλά.
    Γιατί "εμείς φεύγουμε" την άλλη Τρίτη, ακούω συμβουλές γιατί δεν έχω ξαναζήσει τέτοιο σκηνικό. Μόνο σπουδές στην Θεσσαλονίκη αλλά αυτό ήταν "εκδρομή" για όλους μας. Τώρα σε θέλω κάβουρα, πώς περπατάν στα κάρβουνα ;)
    Τί να το κάνουμε....Ελληνίδες μάννες βλέπεις!

    Και πάλι ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!
    Φιλιά θαλασσένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Thalassenia, ότι θέλεις μπορείς να με ρωτάς και -κυρίως- να σου δίνω κουράγιο...... Καλή θητεία στο αγοράκι σου και ψυχραιμία για όλους σας... Θα σας χρειαστεί και κυρίως για το πρώτο διάστημα... Αλήθεια πάντως ότι θες, έχω μέηλ και μπορείς να μου γράψεις. Σε φιλώ και σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και στα δικά σας, ύστερα από 9 μήνες βεβαίως! :))

      Διαγραφή
  36. αντε με το καλο να τον δεχτεις! καλος πολιτης ευχομαι!
    παει κι αυτο!!!

    αντε και στα δικα μας! χαχαχα
    (εγω εχω ξαδερφο φανταρο αλλα ειναι σαν αδερφος)

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει κι αυτό, δε λες τίποτα! Ουφ! Πολύ πακέτο! Πολύ τρέλα ο στρατός........ Σε φιλώ γλυκά και κουράγιο στον ξάδερφο! :))

      Διαγραφή
  37. Καλός πολίτης και άλλο τέτοιο κακό να μην τον βρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!!!

      Δε μου λες, Ο Θ. έχει πάει φαντάρος ή έχετε ακόμα να λαβαίνετε;;
      Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
    2. αυτό του έλειπε 32 χρονών γάιδαρος να μην έχει πάει φαντάρος! Ασε JOAN φαντάρο τον γνώρισα. Μου είπε πως θε έμενε Αθήνα και μέσα σε μισό μήνα έφυγε παραμεθώριο...Ο ψεύτης!

      Διαγραφή
    3. Αχαχα!! Πάλι καλά τουλάχιστον που έχει ξεμπερδέψει με τον στρατό!! Σε φιλώ γλυκά!! :))

      Διαγραφή
  38. Συγχαρητήρια! Εύχομαι να βρει αυτό που θέλει και αξίζει στη ζωή ο γιος σου, Τζόαν.
    Κι εσύ να μην είσαι μια τυπική... ελληνίδα μάνα. (αυτό ήταν παράκληση και όχι ευχή).
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε Λωτοφάγε!
      Κι εγώ (δεν) θα είμαι τυπική Ελληνίδα μάνα! (σου μοιάζω για τυπική αλήθεια;;)
      Κι εσύ να χαίρεσαι τα κορίτσια σου και καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.