Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

** ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ...







Όρσα: "Ήθελα να αγαπώ πολύ. Να αγαπώ για πάντα"
Σπύρος: * "Στη ζωή αξίζουν περισσότερο αυτά που χάνεις. 
Αυτά που βρίσκεις ξαναχάνονται, αυτά που χάνεις υπάρχουν για πάντα..."
Όρσα: "Το ταβάνι φταίει. Καταραμένα σανίδια..."
Σπύρος: "Όποιος πνίγηκε, μετάνιωσε..."
__________________________________________

Αν επιζήσω απ' αυτή την κρίση -όπως εκείνοι που επέζησαν ενός πολέμου- θα έχω να το λέω: Εκείνα τα ζοφερά χρόνια είχε βγει στους κινηματογράφους Η Μικρά Αγγλία, σε σκηνοθεσία του Παντελή Βούλγαρη και σενάριο της Ιωάννας Καρυστιάνη, από το ομώνυμο βιβλίο της.

Έκλεισαν οι πόρτες του κινηματογράφου, άρχισε η ταινία και μαζί της, άρχισε το ταξίδι μου στο χρόνο. Όταν βγήκα από την αίθουσα, έλεγα πως θα έβρισκα τόσα πολλά να γράψω, αλλά αρχικά, δεν μπορούσα ούτε να μιλήσω. Δεν είναι υπερβολή. Άλλωστε εγώ δεν εκφράζομαι ποτέ υπερβολικά (!!) Έχω χρόνια να βγω από μια κινηματογραφική αίθουσα με το ζόρι! Πάρα πολλά χρόνια. Και ειλικρινά, δεν ήμουν φορτισμένη συναισθηματικά όταν μπήκα, όταν βγήκα όμως....

Δεν πρέπει να μιλήσω για την υπόθεση. Θέλω να μιλήσει πολύ το συναίσθημα μου: αυτό που με συνε-πήρε και με σήκωσε. Για 3 ολόκληρες ώρες, βρισκόμουν στην Άνδρο του 1930-1950. Ήμουν μαζί με την Όρσα στο πρώτο της ραντεβού με τον Σπύρο, ήμουν δίπλα στην αδερφή της τη Μόσχα και τη μάνα τους την κυρά Μίνα. Ήμουν παρούσα στο γάμο της Όρσας με το Νίκο, αλλά και στο γάμο της Μόσχας με τον Σπύρο! Ναι, κι όμως έτσι έγιναν οι γάμοι τελικά!

Η στοιχειωμένη ζωή της εσωστρεφούς Όρσας, μέσα στο ίδιο σπίτι με την αδερφή της Μόσχα, που παντρεύτηκε εντέλει τον παράφορο έρωτα της Όρσας -τον Σπύρο- ο οποίος ξεκίνησε ως ναυτικός κι έγινε πλοιοκτήτης. Βλέπεις, ως απλό ναυτικό, δεν τον ήθελε η μάνα για την Όρσα! Η φωτογραφία, η μουσική, η μανιασμένη θάλασσα, τα χαμένα όνειρα, τα μυστικά, ο Έρωτας
τα πρόσωπα, τα λόγια, εκείνα που ειπώθηκαν, αλλά κυρίως εκείνα που δεν ειπώθηκαν ποτέ.

Η πιο συγκλονιστική (κινηματογραφικά) σκηνή, η στιγμή που ανεβαίνουν μαζί τα σκαλιά 
-σε slow motion- η Όρσα με τον Σπύρο, με φόντο τη θάλασσα! Αυτό θα πει σινεμά!
Το μεγάλο ατού της ταινίας: οι ηθοποιοί: σού είναι τόσο οικείοι και "άκαυτοι" ταυτόχρονα!
Να που τελικά μίλησα -εν μέρει- για την υπόθεση, εξαιρώντας βέβαια τις πιο σημαδιακές στιγμές. Σκόπιμα. Γιατί θα υπάρξουν κάποιοι που θα θελήσουν να δουν αυτήν την ταινία. 
Γιατί πρέπει πάσει θυσία να υπάρξουν πολλοί να την δουν, κυρίως όσοι είναι λάτρεις του καλού κινηματογράφου. Όχι του ελληνικού, του παγκόσμιου! Γιατί εκεί κατατάσσω το έργο 
"Μικρά Αγγλία" με την απόλυτη επίγνωση του λόγου μου! Γοητευμένη ολοκληρωτικά.

             Κι ΕΔΩ μουσικό απόσπασμα - Κατερίνα Πολέμη
Αντρέας Κωνσταντίνου ~ Πηνελόπη Τσιλίκα ~ Μάξιμος Μουμούρης ~ Σοφία Κόκκαλη
_______________ Κλικ οπωσδήποτε! _______________ "o pio pistos filos tou skylou" ___________

83 σχόλια:

  1. Καλημέρα Πέτρα μου! Η ταινία Μικρά Αγγλία είναι κατά την προσωπική μου άποψη μια τόσο ρεαλιστική μεταφορά στο πανί, της ζωής και του βίου της Ελληνικής ναυτικής οικογένειας του 1930 φεύγα του 40 και της μεταπολεμικής περιόδου! Μέσα σε όλο αυτό εκτυλίσσεται και ο έρωτας των δύο νέων,ο οποίος γίνεται η αφορμή για να διαδραματιστούν μια σειρά από γεγονότα! Αν σταθούμε στα μηνύματα που στέλνει η ταινία, θα σου πω πως για μένα ήταν πάρα πολλά και με διαχρονική αξία!!!
    '' Άνθρωπος χωρίς παρά...άνθρωπος χωρίς χαρά''.....πολλά έμελλαν να ξεκινήσουν από εκεί!
    φλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, τα πάντα είχε η ταινία κι επειδή υπέθεσα ότι κάποιοι θα την έχετε δει ήδη, άφησα ανοιχτό το "θέμα" για να το συμπληρώσουμε εδώ όλοι μαζί! Καλημέρα, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Πετράδι μου
    Δεν την είδα την ταινία
    έχω διαβάσει εδώ και χρόνια
    το βιβλίο και με είχε συναρπάσει!!!
    Πολυεπίπεδο με πολλά μηνύματα
    και αποτυπώσεις σε συναισθηματικό
    επίπεδο!!
    Δεν μένει παρά να πάω να τη δω γιατί
    όπως λέγεται έχει γίνει μια πολύ καλή
    μεταφορά της ιστορίας!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη καλημέρα. Εγώ δεν είχα διαβάσει το βιβλίο και χάρηκα που γνώρισα την ιστορία μέσα από την συγκλονιστική σκηνοθεσία του Παντελή Βούλγαρη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ θέλω να πάω να την δω!!! Το βιβλίο το'χω διαβάσει όταν πρωτοβγήκε... αλλά είναι αχνά τα γεγονότα στο μυαλό μου. Τι καλό κινηματογράφο που μπορούμε να'χουμε εμείς οι Έλληνες! Όχι άλλο Χόλιγουντ!!! Ευχαριστούμε για την πρόταση Πετροκόριτσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον ενθουσιασμό μου ούτε καλημέρα δεν είπα...χαχα.. Καλημέρα κορίτσι και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Μαρία μου!
      Η ταινία δεν είναι αντάξια των ταινιών του Χόλιγουντ, καθώς εκεί απογειώνονται ουκ ολίγες ταινίες/πατάτες! Εδώ μιλάμε για Τέχνη! Καλή σου εβδομάδα και περιμένω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  4. δεν εχω δει την ταινια οφειλω να πω ομως οτι ο ελληνικος κινηματογραφος τα τελευταια χρονια επιτελους αποκτα και παλι ππιοτητα!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η ταινία κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι μια κατηγορία από μόνη της... Έστω κι αν είπαν μερικοί πως οι 3 ώρες ήταν υπερβολή. Εγώ προσωπικά δεν ήθελα να τελειώσει! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. καλημερα Πετρα μου!
    και εγω ανυπομονω να δω τη ταινια!
    εχω ακουσει απο ολους μονο καλα λογια!
    με χαροποιει ιδιαιτερα αυτο!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν την έχω δει όμως φαίνεται υπέροχη!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την έχω δει γιατί σκέφτομαι να διαβάσω το βιβλίο πρώτα....
    Τον Βούλγαρη τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια!
    Εχω κλάψει, έχω συγκινηθεί στις ταινίες του....
    Και ως άνθρωπος είναι υπέροχος!
    Είχα την τύχη να τον γνωρίσω πριν χρόνια.

    Φιλάκια πολλά, καλημέρα και καλή βδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή Σερενάτα!
      Κι εγώ θα ήθελα να γνώριζα από κοντά κάποιους δημιουργούς επιπέδου Βούλγαρη!
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Δεν εχω δει την ταινία ακομη,αλλά εχω διαβασει το μυθιστορημα,εξαιρετικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι που έχω δει την ταινία, χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο, προβληματίζομαι αν πρέπει να το διαβάσω τώρα πια... Με συνεπήρε απόλυτα η κινηματογραφική αύρα του... Καλή σου μέρα φίλε VAD.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Πέτρα μου!! Πρέπει να ναι καταπληκτική ταινία!! Βούλγαρης και Καρυστιάνη είναι εγγύηση!! Κάποιοι λένε θύμισε το χέρι του Αγγελόπουλου, αληθεύει;;
    Μιλάγαμε πριν λίγο καιρό με την Κάτια-Μαριλίζ και μας έλεγε στην Ανδρο τον λάτρεψαν όλοι τον Βούλγαρη!!!! Καλά έκανε κι έδωσε κι ευκαιρία σε νέους ηθοποιούς!! Εγώ θυμάμαι οταν έψαχνε κομπάρσες νύφες στο Ρέθυμνο ε΄ιχε γίνει χαμός και έτρεχε όλο το πανεπιστήμιο για οντισιόν!!!!
    Αχ αυτή οι ανεκπλήρωτοι έρωτες... Πονάνε.. Ισως γι αυτό δεν διάβασα και το βιβλίο.. Αμυνες!! Καιρός να πέφτουν ε;;;;
    Μάκια ντάρλινγκ και καλή βδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινέλα μου,
      είμαι ακόμα τόσο συναισθηματικά φορτισμένη, που δεν μπορώ να την συγκρίνω με καμία άλλη ταινία. Οι ηθοποιοί είναι στην κυριολεξία Διαμάντια και νομίζω πως το πρωταγωνιστικό ζεύγος δεν έχει συμμετάσχει σε κάποια άλλη παραγωγή πιο πριν. Μεγάλη παρακαταθήκη για εκείνους η συγκεκριμένη έναρξη στην καριέρα τους, η οποία εύχομαι να είναι λαμπρή, γιατί το αξίζουν. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Εχω ακούσει διάφορα για την ταινία, καλά και κακά... Εσύ πάντως με έπεισες να τη δω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς και ο καθένας μας έχει τις απόψεις του, αλλά αυτό που εισέπραξα εγώ, με συγκλόνισε. Κάποιος άλλος μπορεί να πάει να το δει και να μουτζώνει.... (διάβασα και κάποιον που είπε πως πέταξε 10 ευρώ και 3 ώρες από τη ζωή του, αλλά εγώ πιστεύω πως μάλλον.......οι 3 ώρες έχασαν εξαιτίας του κάτι από τη ζωή τους......)

      Διαγραφή
  11. Τι υπέροχη σύμπτωση!!
    Χθες την είδα την ταινία... είχα ακούσει πολλά καλά σχόλια, αλλά εκ φύσεως "μαζεμένη", κρατούσα μικρό καλάθι...
    Είναι δύσκολη η μεταφορά ενός αξιόλογου βιβλίου με επιτυχία στο πανί...
    Κι όμως πόσο έξω έπεσα...
    Τι να πρωτοπώ... για τα υπέροχα πλάνα, για τη μοναδική ανατύπωση της Άνδρου εκείνης της εποχής, για το πόσο δεξιοτεχνικά υφαίνονται τα πάθη και τα λάθη των ηρώων...
    Λατρεμένη μου ηρωίδα η Μόσχα... τη λάτρεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μόσχα -κατά κόσμον Σοφία Κόκκαλη- νομίζω πως θα μπορούσε άξια να σταθεί στο ύψος του παγκόσμιου κινηματογραφικού στερεώματος!

      (Μεταξύ μας, ακόμα κάποια αντικείμενα είχαν...προσωπικότητα στο έργο και "μιλούσαν" μέσα από τον συμβολισμό τους... Προφανώς και θα κατάλαβες τι εννοώ....) Καλή σου μέρα Σοφία!

      Διαγραφή
  12. Με έπεισες... θα δω την ταινία οπωσδήποτε...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα βγεις κερδισμένη... Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Με έβαλες στα αίματα!!! Θα την δω οπωσδήποτε! Φιλιά γλυκό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά μη βαράς μετά! (αχαχα! αστείο ήταν αυτό!) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Και μενα μου αρεσε η ταινια(την ειδα τη πρωτη μερα προβολης και την αναπολω ακομη)δε με κουρασε οπως ειπαν αλλοι λογω τριωρου ,ουτε μου θυμισε πλανα του Αγγελοπουλου!Ωραιοτατη φωτογραφια και ενδιαφερουσα ως προς την ηθογραφια της εποχης και του τοπου.Ομως,..η ερωτικη ιστορια εμπαζε(δε με επεισε η Ορσα η οποια αφου δε διεκδικησε το Σπυρο οταν επρεπε, στο τελος περιφεροταν εν ειδει επιταφιου στον Επιταφιο!)Υπηρχαν και πολλα χρονικα κενα και οι ανδρικοι χαρακτηρες δεν σκιαγραφηθηκαν αρκετα!
    Τη συστηνω ομως ανεπιφυλακτα σε ολες τις φιλες ,και ειμαι σιγουρη οτι η σπαρακτικη κραυγη της Ορσας(για μενα τη συγκλονιστικοτερη σκηνη) θα ηχει για καιρο στ αυτια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, σαν σύνολο είναι άψογο, το πιστεύουμε και οι δυο. Όσο για την (μη) αντίδραση της Όρσας, ας μην ξεχνάμε ότι έτσι την έπλασε η δημιουργός της, εσωστρεφή και με απόλυτη υποταγή απέναντι στη μάνα/κέρβερο. Βάλε και τον παράγοντα κλειστή κοινωνία. Ξέρεις για πόσους γάμους ξέρω που ΔΕΝ έγιναν, επειδή δεν τόλμησαν να μιλήσουν οι γυναίκες, λόγω της νοοτροπίας της εποχής;; Παράλληλα, το εξέλαβα και ως σεβασμό απέναντι στην αδερφή (άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως δεν ήξερε ότι την ζήτησε ο Σπύρος σε γάμο κι η μάνα αρνήθηκε...) Θα έλεγα να μην περάσουμε σε άλλα...spoiller...(γι΄αυτό δεν ανέφερα και την κραυγή- την..απέκρυψα ως κλου)

      Διαγραφή
  15. ...μετά από αυτήν την περιγραφή με γοήτευσε τόσο πολύ που δεν γίνεται να μην την δω!!!!
    Σ' ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας..:)
    Καλή εβδομάδα!
    Την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κολακευτικό το σχόλιο σου Άμυ, απλά έγραψα με το συναίσθημα μου την "κριτική" του έργου. Περιμένω κι από σένα λοιπόν εντυπώσεις! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  16. Με έπεισες. Θα κατεβάσω την ταινία και θα τη δω.
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κόσμο...πείθω σήμερα κι αρχίζω κι ανησυχώ (ποιος θα το φάει το ξύλο!! αχαχα!) Πάντως, η οθόνη του σινεμά έχει τη γοητεία της και δεν συγκρίνεται με καμία άλλη οθόνη... Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  17. Eίδα την ταινία την τρίτη ημέρα των Χριστουγέννων, με συνάρπασε, με μάγεψε, με συγκλόνισε, οι εικόνες της είναι ακόμη στα μάτια μου, οι ηθοποιοί αποκάλυψη, η μεταφορά του βιβλίου εξαιρετική, η όλη ατμόσφαιρα ονειρική ότι καλλίτερο εχω δεί εδώ και πολύ καιρό.....το βιβλίο το είχα αγοράσει προ τετραετίας και δεν μπόρεσα να το διαβάσω....ξεκίνησα αλλά το άφησα μετά τις πρώτες είκοσι σελίδες (πρωτοφανές για μένα) με μπέρδεψε με κούρασε, πολλά ονόματα, το δάνεισα σε όλες τις φίλες μου, όλες το βρήκανε θαυμάσιο.......τελικά το διάβασα τώρα (μέσα σε δύο μέρες), αφού είδα την ταινία και είχα τις εικόνες στα μάτια και το μυαλό, ήξερα ποιος είναι ποιος και τι συμβαίνει.....συμπέρασμα : Δείτε πρώτα τη υπέροχη ταινία, διαβάστε μετά οπωσδήποτε το καταπληκτικό βιβλίο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτη ταύτιση Κλαυδία μου και η κριτική σου με κάλυψε τα μάλα! Τώρα δε μένει παρά να αγοράσω το βιβλίο (αν και...πέρα από την πλάκα, είναι η μόνη ταινία που θα ξανάβλεπα άνετα!) Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Αχ θέλω τόσο πολύ να την δω αυτή την ταινία!!!!!! Απ'όλους έχω ακούσει τα καλύτερα! Μακάρι να τα καταφέρω να την δω σινεμά αλλιώς (σνιφ) στον υπολογιστή (κλαψ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλική συμβουλή: προσπάθησε να την δεις στο σινεμά!! Δεν συγκρίνεται! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. ...και εμένα μ΄έπεισες...αν και πολύ δύσπιστη σε γενικές γραμμές.
    Άρα μετέφερες τη μαγεία σου και σε εμάς.

    Καλό σου απόγευμα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως κι εγώ είμαι δύσπιστη γενικώς, αλλά εν προκειμένω, κάμφθηκαν οι αντιστάσεις! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  20. Δεν την έχω δει ακόμα, αλλά είναι στη λίστα των must-see. Έχω δει μόνο λίγες σκηνές, κι οφείλω να ομολογήσω πως η αύρα του τότε που βγάζει, είναι -πραγματικά- breathtaking. Ταινία - στολίδι για τον ελληνικό κινηματογράφο.
    Μπράβο που ξεσκάλισες κόσμο!
    Φιλιά πολλά & ολόγλυκα, κουμπαρόνι μου.
    -Και ροδοζαχαρένια βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπαρόνι, είναι αλήθεια, ακόμα κι όταν ξέρεις το γεγονός, εξακολουθείς να παρακολουθείς με κομμένη την ανάσα.... Όντως, πρόκειται για ένα στολίδι, που το κάνει σημαντικότερο το ότι προβάλλεται καταμεσίς της κρίσης στην Ελλάδα και η ταινία είναι μια φωτεινή εξαίρεση μέσα στην μαυρίλα μας! Φιλιά γλυκά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Πέτρα μου έχω ακούσει τόσες καλές κριτικές για την ταινία αυτή. Για να το επιβεβαιώνεις και συ δεν είναι τυχαίο!! Θέλω πολύ να τη δω και γω, μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες που σε γυρίζουν στα παλιά και έχουν μια μοναδική αύρα.. Καλή εβδομάδα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από την άλλη, είναι άξιος θαυμασμού ο απόλυτος επαγγελματισμός όλων των συντελεστών. Πολύ ελπιδοφόρο μήνυμα. Τελικά οι Έλληνες όταν το θελήσουν, κάνουν θαύματα! Φιλιά και καλή εβδομάδα, επίσης!

      Διαγραφή
  22. Όταν, πριν χρόνια, διάβασα το βιβλίο, μου πήρε μέρες να συνέλθω από τις αναταράξεις της ψυχικής τρικυμίας των ηρώων. Φαντάζομαι τι έχω να πάθω, άμα δω και μια καλή μεταφορά του στην οθόνη!
    Καλό σου βράδυ, Πετρουλίνα μου. Καλά κάνεις και πας σινεμά. Είναι σαν να ταξιδεύεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσω αυτής της ταινίας, σίγουρα ταξίδεψα...
      Το ίδιο μου προκαλεί και το θέατρο. (Αλλά και το ταξίδι!!) Καλό απόγευμα Άννα.

      Διαγραφή
  23. Έχω σκάσει και το ξέρεις για τη συγκεκριμένη ταινία, όπου την έχασα, γιατί δεν βρήκα εισιτήρια!!
    Φοβάμαι όμως μήπως δεν την αντέξω...
    Θα πρέπει να είμαι σε πολύ καλή ψυχολογική διάθεση!
    Χαίρομαι που κατάφερες και την είδες!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πάντως μπορείς να βρεις εύκολα εισιτήρια.
      Εμείς δεν κλείσαμε καν. Απλά πήγαμε λίγο νωρίτερα.
      Εύχομαι να τα καταφέρεις. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Πετρούλα μου!είναι στο πλάνο μου για το Σαββατοκύριακο που έρχεται..θα την είχα δεί νωρίτερα αν δεν μου τύχαιναν τα στραβά..φίλες μου που την είδαν ενθουσιάστηκαν!Καρυστιάνη-Βούλγαρης!τι άλλο θέλουμε!ΥΠΟΓΡΑΦΗ!η ανάρτηση εξαιρετική,δεν βρίσκω λόγια!φιλάκια πάρα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις γλυκιά μου Kate!
      Σ' ευχαριστώ και καλό βράδυ. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Είναι στόχος για μία από τις προσεχείς οικογενειακές εξόδους...
    Και ευχαριστούμε για τη θετική σου άποψη!

    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσετε και θα ήθελα να μάθω κι από σένα τις εντυπώσεις σας. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Ζήτησες εντυπώσεις..., τις έχεις!
      Καταρχήν αν δεν είσαι καλά ψυχολογικά...μην τη δεις..., βαρύ έργο και τραγική υπόθεση!!!
      Τώρα ως προς τα ταινίας, φοβερή φωτογραφία, φυσικό περιβάλλον και δυνατές ερμηνείες.
      Η ερμηνεία που με κέρδισε, ήταν της Μόσχας!

      Δυστυχώς, αμαρτίες γονέων παιδεύουσιν τέκνα...
      Τα φιλιά μας και καλό Κυριακάτικο Απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ κι εγώ, η ηθοποιός που υποδυόταν τη Μόσχα ήταν καταπληκτική! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας πάντως. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Καλά μη βαράς ρε μάνα μου, θα τη δω. Όπως και δήποτε!
    Βούλγαρης-εγγύηση!
    Μπράβο για την παρουσίαση. Πολύ ωραία... το'χεις λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μπούρδα Καραβάγγο, εδώ είσαι ακόμα;; Προχώρα λέμε κι όταν με το καλό τη δεις, ειδοποία να μου πεις κι εσύ εντυπώσεις! Καλό βράδυ, φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Αχ!!! Μην ξύνεις πληγές... Ένα πράγμα που μου λείπει τώρα με το μωρό, είναι ο κινηματογράφος!!! Που θα πάει όμως; Θα μεγαλώσει και θα τρέχω από ταινία σε ταινία! ;-)
    Πολλά φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράτα την παέγια και πήγαινε κινηματογράφο!!! ;) Πολλά φιλιά σε σένα και στο μωρουδέλι!! :)

      Διαγραφή
  28. Επειδή τώρα με την κρίση μονίμως κλέβω, θα ψάξω να τη βρω και να την κατεβάσω.
    Μην αρχίσεις κι εσύ τις θεωρίες για πνευματική τέτοια γιατί τις ξέρω.
    Έχετε όλοι δίκιο αλλά εγώ δεν έχω λεφτά.
    Φιλιά Κουτσογιαννόπουλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω ρε άνθρωπε!! Ας σε κρίνει η κοινωνία!! Φιλιά Κουτσομύτη!
      (άσχετο, αλλά κάτι έπρεπε να βρω κι εγώ να πω!)

      Διαγραφή
  29. Δεν ξέρω το λόγο, αλλά στα ανεπιθύμητα (;!;!;) σχόλια, βρήκα το σχόλιο της Έλενας Λ. και το ανεβάζω αυτούσιο! :

    "Καταπληκτικό εχω διαβάσει το βιβλίο και είχα ξετρελαθεί! Δεν εχω δει την ταινία αλλά πολύ θα τ ήθελα σε ευχαριστούμε πετροκόριτσο! Πολλά φιλιά!!! Υ.Γ. Μου στείλανε κάτι σήμερα και ήθελα να σου το στείλω γιατί μόλις το είδα μου ήρθες εσύ στο μυαλό! Αφιερωμένο λοιπόν! Χαχαχα! http://www.youtube.com/watch?v=-GTRatf4t18 Φιλιά!

    Έλενα, εκτός από την ταινία, είναι καταπληκτικό και το βίδεο που μου έστειλες και πολύ σ' ευχαριστώ γι' αυτό!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ε όχι και ανεπιθύμητη!
    Κλαψ κλαψ με πλήγωσε το μπλογκ σου!
    Κλαψ κλαψ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο παλιομπιιιιπ-ο blogger τα φταίει όλα!
      Ζηλεύει τον έρωτα μας, αλλά δεν του πέρασε!!

      Διαγραφή
  31. Σίγουρα τα οικονομικά είναι μείζον ζήτημα για όλους και δυστυχώς τα πράγματα που κόβουμε πρώτα είναι η ψυχαγωγία ακόμη και το σινεμά......όμως μπορούμε να το ψάξουμε λίγο και να μη στερηθούμε αυτή την απόλαυση - ουκ επ΄αρτον ζήσεται άνθρωπος - μπορούμε να χαρούμε τον κινηματογράφο πολύ οικονομικά, εγώ είδα την ταινία με μία φίλη στον κιν/φο ΝΑΝΑ (Λεωφ. Βουλιαγμένης) Τετάρτη με εισιτήριο 7.00 ΕΥΡΩ για 2 άτομα !!! Πολλοί κιν/φοι κάνουνε προσφορές, αξίζει να το ψάξουμε και να γνωστοποιήσουμε τις σχετικές πληροφορίες....!!! Πάντως το ΝΑΝΑ (2 αίθουσες) Τετάρτες και Πέμπτες 2 άτομα 1 εισιτήριο = 7.00 ΕΥΡΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, έχεις απόλυτο δίκιο. Σε πολλούς κινηματογράφους -στην Αθήνα- ισχύει αυτό που λες κάποιες μέρες. Στην επαρχία και εκτός Αθήνας όμως δεν ξέρω πως έχουν τα πράγματα.

      Διαγραφή
  32. Πού παίει , πότε παίζει; Γιατί εγώ τα μαθαίνω πάντα τελευταία;
    Όλοι έχετε διαβάσει το βιβλίο...Εγώ τι; Σε πηγάδι κατούρησα; Θα το πάρω!
    Με έπεισες!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού παίζει !
      Α δεν με αντέχω! Πάω να κάνω εκείνη την ανάρτηση για το ημισφαίριο μου μέσα!

      Διαγραφή
    2. Αριστέα, πάρτο πάλι από την αρχή: σου πρότεινα εγώ παιδί μου κάνα βιβλίο;; Είπαμε πανσέληνος, αλλά όχι κι έτσι. Εγώ μόνο για το σινεμά μίλησα, άλλωστε το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει... Πέρα από την πλάκα, για κοίτα στην περιοχή σου: κάπου μπορεί να το προβάλλουν το έργο και σου συστήνω ανεπιφύλακτα να πας να το δεις (το έργο λέμε ε;;)

      Διαγραφή
    3. Αναφέρθηκα στους υπόλοιπους που έχουν διαβάσει το βιβλίο! αχαχαχα!
      Θα το ψάξω. Αλλά να ξέρεις : ΕΝΑ ΣΙΝΕΜΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΚΙ ΟΛΟ Ο ΠΥΡΓΟΣ!!!!

      Διαγραφή
  33. Σε ζηλεύω!!!!
    Θέλω να τη δω από τότε που βγήκε και ακόμα δεν πήγα!
    Χάζεψα μόνο όσα βρήκα στο ίντερνετ και η επιθυμία μεγάλωσε...
    Ελπίζω να παίζεται ακόμα εδώ, αν και δεν το πολυπιστεύω πια...
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες τον τρόπο! Μην τη χάσεις! Θα σου αρέσει, για την ακρίβεια, πιστεύω ότι θα σε συναρπάσει! Αλλά στο σινεμά, στη μεγάλη οθόνη, εκεί έχει αξία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Μ' αρέσει που δεν γράφεις καθόλου την υπόθεση γλυκιά μου Πετρούλα! Αααααχ!!! Αν θέλω να δω μια ταινία, εσένα θα πάρω τηλέφωνο, έτσι δεν θα την δω ποτέ!! Χαχαχα! Πλάκα κάνω!
    Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που το παρουσίασες! Είμαι ήδη μαγεμένη από το τρέιλερ της ταινίας, δεν μπορώ να φανταστώ πως θα νιώσω όταν τη δω!! Όπως και να χει, αγόρασα το βιβλίο ως δώρο σε έναν πολύ αγαπημένο μου άνθρωπο και χάρηκε πολύ!! Εσύ διάβασες το βιβλίο;
    Εύχομαι πάντα να ζεις τέτοιες στιγμές σαν τη σημερινή! Είναι κρίμα να εκλείπει ο θαυμασμός από τη ζωή μας.. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην με προκαλείς, γιατί θα σου πω το τέλος!!!!!!!! :))))
      Είπα πως...δεν πρέπει να μιλήσω για την υπόθεση, όχι ότι δεν θα μιλούσα κιόλας!! Δεν θα άντεχα έτσι κι αλλιώς. αλλά -πίστεψε με- τα σημαντικά δεν τα ανέφερα καθόλου. Εγώ δεν είχα διαβάσει το βιβλίο, αλλά εσύ αν θες να δεις την ταινία (κι αν σου έχω αφήσει καμία απορία άλυτη! χαχα!) πες στο αγαπημένο πρόσωπο να μην σου αποκαλύψει τις κομβικές σκηνές της υπόθεσης. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  35. Δε την έχω δει μα σίγουρα θα την δω.
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είχα μία άλλη ταινία στα υπόψιν να δω, τώρα μου έβαλες φιτιλιές και για αυτή, να δω τι θα πρωτοκάνω χαχα!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω να πας και στις δυο κι αν η άλλη αξίζει τον κόπο, να μας την προτείνεις! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα, joan petra!!!... Δεν είδα την ταινία, διάβασα κι άκουσα πολύ καλές κριτικές!... Μετά και τη δική σου ωραία παρουσίαση της ταινίας θα πάω να τη δω οπωσδήποτε!... Ο ελληνικός κινηματογράφος τα τελευταία χρόνια αρχίζει να παίρνει λίγο τα πάνω του, με διεθνείς διακρίσεις μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλιστα μεσούσης της κρίσης, κι αυτό είναι ένα φως στο τούνελ μας! Καλό απόγευμα φίλε Γιάννη!

      Διαγραφή
  38. Μια υπέροχη ταινία! Απλά. Με πήγε η κόρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω καταλάβει πως (και αυτή) η κόρη είναι αστέρι! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  39. η τανία για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει στο www.d4ever.cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε. Το σινεμά όμως, πάντα έχει τη γοητεία του.

      Διαγραφή
  40. Αχ! Η σκηνη στα σκαλια! Ποσο δικιο εχεις Πετρα μου. Τοσο συναισθηματα χωρις ουτε μια κουβεντα! Αυτη την ταινια πραγματικα την αγαπησα!Ενα θα σου πω. Την ειδα δυο φόρες στον Κινηματογράφο και αν ειχα ξανα την ευκαιρια θα την εβλεπα και τριτη, γιατι η εμπειρια στον κινηματογραφο ηταν απιστευτη στη συγκεκριμενη περιπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.