Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ ΤΟ "ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ"!...


"Ανησυχητικά" εξαπλώνεται η...."μάστιγα" των "άστεγων καταληψιών" κι ακόμα αναρωτιέμαι αν 
η κυβέρνηση προτίθεται να αναλάβει κάνα μέτρο (αφού είναι γενικώς, όπως όλοι γνωρίζουμε, πολύ ευαισθητοποιημένη και με τους άστεγους!) Ως τότε, ας ανοίξουμε εμείς την αγκαλιά μας κι ας υποδεχτούμε σήμερα άλλη μια "άστεγη καταληψία", εξίσου χαρισματική με όλες τις άλλες! Ladies and gentlemen....υποδεχτείτε την αγαπημένη όλων μας Κλαυδία! Και την ιστορία της από το "παιχνίδι με τις λέξεις" της αγαπημένης Φλώρας, που φιλοξένησε πρόσφατα η Αριστέα! Σημ: Τελευταία ευκαιρία! Από αύριο επανερχόμαστε στα προβλήματα της καθημερινότητας! *:( λυπημένος
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
**"Άστεγες Καταληψίες": όσες φίλες με επισκέπτονται και τις φιλοξενώ κατά καιρούς ως αρθρογράφους, αλλά δεν έχουν δικό τους blog! Προς το παρόν! Άννα/Πάρος ~ Γλαύκη ~ Σοφία ΜΒ ~ Βάσω Καψάλη (όλο μου ξεφεύγει η μικρά!) ~ Κλαυδία ~ (συνεχίζεται;;) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΚΛΑΥΔΙΑ: "Η ΚΑΡΤΑ 14"
Είχα πολύ καιρό ν΄ανοίξω το τελευταίο συρτάρι της παλιάς κομότας, αυτό που έχω ονοματίσει «συρτάρι των αναμνήσεων» κι είναι γεμάτο φωτογραφίες, προγράμματα θεάτρου και συναυλιών, ένα βελούδινο κουτί που περιέχει το βαφτιστικό μου σταυρό. μία χρυσή ταυτότητα με χαραγμένο το όνομά μου, ένα μενταγιόν, όλα δώρα της νονάς μου.

Η νονά μου δεν μου δώριζε ποτέ παιχνίδια, στα γενέθλιά μου προτιμούσε να περάσουμε μαζί ένα απόγευμα πηγαίνοντας με σε συναυλίες ή σε παραστάσεις μπαλέτου, κουβέντιαζε πολύ μαζί μου, ζητούσε τη γνώμη μου, μου αγόραζε συνήθως βιβλία, χρώματα ζωγραφικής, υλικά χειροτεχνίας και επέμενε να με βγάζει πολλές φωτογραφίες.

Την παραμονή των 10ων γενεθλίων μου, αφού φάγαμε το μεσημέρι στο πολυτελές εστιατόριο ενός ξενοδοχείου πήγαμε να επισκεφθούμε τη Madame Oly, συμμαθήτρια και στενή φίλη της μητέρας της. Ήτανε μία μεγαλόσωμη και ευτραφής κυρία, με έντονο μακιγιάζ, ντυμένη με ένα εντυπωσιακό βαθυπράσινο γυαλιστερό καφτάνι, με χρυσά κεντήματα.

Αφού μας πρόσφερε τσάι και γλυκά, περάσαμε σε ένα μικρότερο δωμάτιο με μία εντυπωσιακή βιβλιοθήκη, τοίχους γεμάτους πίνακες σε χρυσωμένες κορνίζες και βαριές σκουροκόκκινες βελούδινες κουρτίνες στα παράθυρα.

Η Madame Oly κάθισε στη βαθειά πολυθρόνα της πίσω από το σκαλιστό γραφείο και άρχισε να απλώνει μπροστά της τα χαρτιά μιάς παράξενης τράπουλας . Μιλούσε χαμηλόφωνα και με είχε συνεπάρει η εικόνα των περιποιημένων χεριών της, με τα κατακόκκινα βαμμένα νύχια, που κινούνταν τελετουργικά απλώνοντας και ανακατεύοντας τις κάρτες της τράπουλας.

Με καλέσανε να πλησιάσω, αμέσως η Madame Oly έβαλε μπροστά μου την τράπουλα και με προέτρεψε να τραβήξω μία κάρτα, την αναποδογύρισε και είπε : Ω! Η κάρτα 14, η Εγκράτεια!, έπειτα έπιασε απαλά την παλάμη μου, χάϊδεψε το εσωτερικό της και βύθισε το βλέμμα της στο δικό μου.

Άρχισε να μιλάει με απαλή υποβλητική φωνή, αλλά αυτά που έλεγε ήτανε εντελώς ακατανόητα για μένα, «Αυτή η κάρτα μικρή μου, δηλώνει μετριοπάθεια, υπομονή, έλλειψη εγωκεντρικών κινήτρων κι αυτό το τελευταίο να θυμάσαι, μας ανεβάζει, έστω και πρόσκαιρα , στο επίπεδο των αγγέλων.

Ω! Πόσο προικισμένη ψυχή έχεις….. με μακροθυμία, σπάνια αρετή η ανεκτικότητα απέναντι στα σφάλματα και τα ελαττώματα των άλλων, με αγαθότητα και καλοσύνη, με πραότητα, τι πιό θαυμάσιο από την εσωτερική γαλήνη, να θυμάσαι μικρή μου ότι η υπομονή και η πραότητα είναι δύναμη, πραγματικά πράοι, μπορούνε να είναι μόνο άνθρωποι με δυνατό χαρακτήρα.

Ύστερα έσκυψε και φίλησε απαλά το χέρι μου, το ακούμπησε στο στήθος της στο μέρος της καρδιάς και μου είπε « Μην το ξεχάσεις ποτέ : Είσαι μεσολαβητής μεταξύ γης και ανώτερων πεδίων, δείξε αδιαφορία στη μικρότητα και πορέψου με ευελιξία, οι ήρεμοι σου τρόποι και η ευκολία προσαρμογής θα είναι σπουδαία εφόδια στη ζωή σου….»

Δεν κατάλαβα και πολλά τότε, θυμάμαι όμως πως στη συνέχεια πήγαμε στη Λυρική, όπου με τύλιξε η μαγεία του *Καρυοθραύστη!!! Έχω φυλάξει το πρόγραμμα αυτής της παράστασης, όπως και την ανάμνηση των 10ων γενεθλίων μου μαζί με τη θύμιση της αγαπημένης μου νονάς και τα λόγια της Madame Oly που είναι για πάντα χαραγμένα στην καρδιά μου….
(Το Κείμενο Αποτελεί Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται Ρητά Η Αντιγραφή Και Η Αναδημοσίευση)
________________ "o pio pistos filos tou skylou" ________________ * Foto * Foto ______________

54 σχόλια:

  1. Έχεις καταντήσει κάτι σαν τη μάνα του λόχου.
    Κάτι σαν το χαμόγελο του (μεγάλου) παιδιού που υιοθετεί τα ορφανά του ίντερνετ.
    Βλέπεις, καλή μου, έχοντας εσύ αυτό το μπλογκ, μπλοκάρεις όλους τους υπόλοιπους.
    Ακόμη και αν ανοίξουν το δικό τους σπιτικό, μπροστά σου θα είναι απλή οδοντόκρεμα.

    (τα θέλει και μένα ο οργανισμός μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν με την υιοθεσία έχεις βρεί την "ιδανική μητέρα" και την "ιδανική στέγη" ούτε σκέψη για δικό σου σπιτικό....

      Διαγραφή
  2. Το τελευταίο παιχνίδι των λέξεων έβγαλε πραγματικά διαμάντια και η διαδικασία της βαθμολόγησης αδίκησε πολλά! Όταν διάβασα αυτό το κείμενο, σκέφτηκα πως θα ήθελα να είχα κι εγώ μια τέτοια νονά! Και μου άρεσε η ατμόσφαιρα όπου εκτυλίσσεται η ιστορία!
    Κλαυδία, εκ μέρους όλων των άστεγων καταληψιών σε καλωσορίζω στο club! Ελπίζω να δούμε σύντομα κι άλλα δείγματα γραφής σου. Το μαγαζί λειτουργεί 24ωρο!
    Μάνα του λόχου, μην ακούς τον αποπάνω! Ζηλεύει! Τραβάς σα μαγνήτης, παιδί μου! Στεγασμένους και άστεγους ανεξαιρέτως! Κι όπως το βλέπω, οπωσδήποτε συνεχίζεται ο κατάλογος! Ήδη έχω εντοπίσει δυο νέες ανώνυμες φίλες! Πέτρα, κάνε το καθήκον σου και φέρτες στο club! (όταν φτάσουμε τα είκοσι μέλη θα γίνουμε και επισήμως σύλλογος και θα σου απονείμουμε τιμητική πλακέτα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου χτες έστειλα τις λέξεις μου στη Φλώρα1 Θα με κυνηγάτε όλοι σας αλλά θέλω πραγματικά να βάλουμε όλοι τα δυνατά μας και να στείλουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε!
      Μη με κοπανίσετε πολύ στη Χαζέικη κεφάλα μου.. Η Φλώρα πρέπει να ζαλίστηκε λιγάκι αχαχα! :)))

      Διαγραφή
    2. Την ατμόσφαιρα την έχω ζήσει πραγματικά γιατί γνώρισα τη Μαdame Oly , και η νονά μου ήτανε για μένα κάτι σαν τη νονά της σταχτοπούτας μου χάρισε πολύ ξεχωριστές αναμνήσεις και ανεπανάληπτες εμπειρίες τις οποίες καταθέτω συχνά πυκνά μέσα από τα γραπτά μου που χάρη στη φιλοξενία της Φλώρας τις Αριστέας και της Πέτρας έχουνε δεί το φώς της δημοσιότητας....

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου πετροκόριτσο που δίνεις στέγη σε όσους δεν την έχουν!
    Η ιστορία της Κλαυδίας είναι πολύ όμορφη.
    Αυτά τα λόγια της Madame Oly να ήταν πάντα μέσα στις καρδιές όλων πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος!
    Τα φιλιά μου και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλοξενία πολλών αστέρων από την Πέτρα, καλοπροαίρετοι αναγνώστες, τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς ;
      Η Madame Oly υπήρξε πραγματικά., ήτανε χαρισματική ,πολύ διορατική και μοναδικά εύστοχη στις προβλέψεις της...χάρηκα που μου δόθηκε η ευκαιρία να ανασύρω την ανάμνησή της.....Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Κλαυδία μου περιμένουμε δικό σου μπλογκ πάραυτα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. καλημερα και αο μενα!
    χρονια ολλα για την ημερα!
    φωτιση και αλι φωτιση σε ολους μας!

    η ιστορια της Κλαυδιας ειναι εξαιρετικη!
    συγχαρητηρια και αλι!

    να ειστε καλα! φιλακια και στις 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευχή σου, ευχή όλων "Φώτιση" !!! Ότι πολυτιμότερο και χρησιμότερο !!!Η φιλοξενία της Πέτρας ανεκτίμητη !!!
      Τα φιλιά μου !!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην Κλαυδία για την όμορφη ιστορία και συγχαρητήρια και σε σένα για τη φιλοξενία!!
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία και στις δυο σας, αλλά και σε όλες τις..."άστεγες"..!!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία χάρηκα που η ιστορία μου είχε τόσο θερμή υποδοχή και σίγουρα είμαι ενθουσιασμένη από τη φιλοξενία της Πέτρας, της Φλώρας και της Αριστέας, οφείλω και στις τρείς ανεπανάληπτες μαγικές στιγμές απολαυστικής ανάγνωσης αριστουργημάτων!!! Το πετροκόριτσο δεν θα πάψει να με εκπλήσσει με τα κείμενα και τις φωτογραφίες, τόσο τα δικά της, όσο και των φιλοξενουμένων της......!!!

      Διαγραφή
  6. Η Κλαυδία μας είναι ο άνθρωπος που μπορεί με τεράστια άνεση να σε μεταφέρει στο κλίμα και την ατμόσφαιρα κάμποσων δεκαετιών πίσω. Δεκαετίες που φιλοξένησαν ανθρώπους καθημερινούς που ζούσαν γύρω μας με σοφία και γνώση και είχαν την διάθεση να μεταλαμπαδεύσουν ότι καλό είχαν λάβει στους νεώτερους.
    Κομμάτια αυτής της εποχής βρίσκονται μέσα σε όλους μας και η Κλαυδία με τη δική της σκαπάνη τα ξεθάβει απ' τη λήθη και γεμίζει τις ψυχές μας με νοσταλγική ατμόσφαιρα.
    Τα κείμενά της τα αναγνωρίζω σαν να ήταν δικά μου (χωρίς βέβαια να μπορώ εγώ να γράψω έτσι...) και τα χαίρομαι και τα απολαμβάνω. Θέλουν ζεστό ρόφημα, καναπέ ή αναπαυτική πολυθρόνα και ηρεμία για να τα ρουφήξεις μέχρι το τελευταίο κόμμα τους.
    Εσύ γλυκό πετροκόριτσο, θα μπορούσες να φιλοξενήσεις όχι μόνο τους ιντερνετικά άστεγους αλλά και όλους τους άστεγους της γης, αν μπορούσες.
    Θα ήμουν σίγουρη πως πίσω θα κρυβόσουν εσύ, αν διάβαζα μια αγγελία να λέει: "Ζητούνται άστεγοι για φιλοξενία".
    Σε φιλώ βρε ζουζουνάκι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, εμείς γνωριζόμασε προσωπικά και πάντα τα γλυκά σου λόγια με χαϊδολογούν και με συγκινούν βαθειά, εδώ και μερικά χρόνια οι αναμνήσεις έχουνε γίνει πιο ξεκάθαρες και η ανάγκη να ανασύρονται και να
      εμφανίζονται μπροστά μου με την παραμικρή αφορμή, τόσο αυθόρμητη που σχεδόν δεν το συνειδητοποιώ.....χάρη στο δικό σου παιχνίδι , πολλές από αυτές μπλεχτήκανε σε ιστορίες, ποιήματα και παραμύθια ..... που διαβάζονται όπως ακριβώς περιγράφεις, στον καναπέ με χουχουλιάρικη διάθεση, κουλουράκια και μια ζεστή κούπα καφέ ή τσαϊ.......Η Πέτρα με συγκλόνισε με την αμεσότητα των κειμένων της και την ιδιαίτερη αδυναμία της προς τις άστεγες καταληψίες, οπότε επωφελήθηκα και είμαι ευγνώμων !!!

      Διαγραφή
  7. Είχα γράψει ένα υπέροχο σχόλιο και έμεινα χωρίς σύνδεση για λίγη ώρα! Άντε να γράψω ξανά...
    Η συμμετοχή της Κλαυδίας μας είχε φθάσει δεύτερη μετά της Φλώρας μας στο mail μου και ήδη είχα καταλάβει πως θα συγκέντρωνα μόνο αριστουργήματα σε αυτό το 4ο Παιχνίδι !
    Υπέροχη η γραφή της είχα εντυπωσιαστεί εξ αρχής για το πόσο έξυπνα χρησιμοποίησε τις λέξεις μέσω της κάρτας "Εγκράτεια" .
    Μπράβο της γλυκύτατης Κλαυδίας μας, μπράβο και σε σ'εα για τη γλυκιά φιλόξενη καρδιά!

    Κλαυδία μη σταματάς να γράφεις. Κι επειδή δεν μπαίνεις συχνά μέσα ...μην χάσεις αύριο-μεθαύριο την έναρξη του 2ου Συμποσίου Ποίησης! Υπολογίζω στην πένα σου! :))
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου και η δική σου φιλοξενία στο ονειρεμένο σπιτάκι σου ήτανε για μένα ένα πολύτιμο δώρο !!! Ηδη έχω εκφράσει τα συναισθήματα απόλυτης ευδαιμονίας που έχω βιώσει διαβάζοντας τα καταπληκτικά κείμενα που έχεις δημοσιεύσει.....ανυπομονώ για την έναρξη του 2ου Συμποσίου ποίησης.......υπολογίζω στους υπέροχους στίχους των συμμετεχόντων !!!

      Διαγραφή
  8. Χαιρετίζω με ενθουσιασμό, ένα εξαιρετικό μέλος της "λέσχης των Αστέγων Καταληψιών". Κλαυδία, με τον λόγο σου, γίνεσαι πραγματικά "μεσολαβητής μεταξύ γης και ανώτερων πεδίων" και φέρνεις αυτά τα ανώτερα πεδία πιο κοντά μας.
    Μάνα του λόχου, (φανταζόσουν ποτέ ότι θα γίνεις πολύτεκνη;) ξέρεις να στεγάζεις. Δεν θα πω τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι είμαι μέλος της "Λέσχης των Αστέγων Καταληψιών" και απολαμβάνω τη φιλοξενία της Μάνας του λόχου καθώς και τη συστέγαση με τα άλλα μέλη που με έχουνε κάνει θερμή οπαδό και αφοσιωμένη αναγνώστρια των κειμένων και των σχολίων τους.....Τα απολαμβάνω όλα με ευγνωμοσύνη ως δώρα των ανωτέρων πεδίων που βρίσκονται μέσα μας.....

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Πετράδι μου
    Είσαι μεγάλη ψυχή και
    το αποδεικνύεις καθημερινά
    Φιλόξενη εξωστρεφής (όσο κι αν
    η ψυχούλα σου κάποτε-κάποτε
    κατατρέχεται) με κοινωνικές
    ευαισθησίες και δοτική σε όλον
    τον κόσμο πως λοιπόν είναι δυνατόν
    να μην προσφέρεις βήμα
    και στέγη στους αστέγους μας φίλους!!!

    Να είσαι πάντα καλά να λάμπεις από αγάπη
    και να ομορφαίνεις από χαρά και ευτυχία!!!!
    Φιλί γλυκό και χρόνια πολλά για σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχωριστή πρωτότυπη και καλά δουλεμένη
      η ιστορία της Κλαυδίας
      Συγχαρητήρια και στις δυο σας
      σε εσένα για την προβολή και στην
      Κλαυδία για την έμπνευση!!!

      φιλά και στις δυο σας

      Διαγραφή
    2. Ελένη σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, έχω μείνει έκθαμβη από τα γραπτά όλων όσων συμμετείχαν
      σ΄αυτό το παιχνίδι, κάθε ιστορία( και ποίημα ) ήτανε μοναδική και υπέροχη, διαφορετική και πρωτότυπη, τρυφερή και άμεση, δυνατή και συγκλονιστική, όσο για την Πέτρα ,την ξεχωριστή οικοδέσποινα με τη μεγάλη καρδιά , τη σπιρτόζικη πένα και την απίστευτη δοτικότητα τα λόγια είναι περιττά......ένας μοναδικά υπέροχος άνθρωπος !!!

      Διαγραφή
  10. Πόσο υπέροχη συμμετοχή!
    Ειλικρινά εξαιρετική! Σωστό διαμάντι!
    (Με το καλό και σε δικό σου "σπίτι" Κλαυδία!)
    ==Πετροκόριτσο, μη δίνεις στεγνά τους καταληψίες! Τουλάχιστον βάλε μια... κουκούλα πρώτα! Δεν ξέρεις τί γίνεται! Στην Ελλάδα ζεις!!!==
    ;-)
    Καλή εβδομάδα!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ συριανή μου, είναι γεγονός ότι σ΄αυτό το παιχνίδι όλες οι συμμετοχές ήτανε καταπληκτικές και άξιες συγχαρητηρίων, τώρα για δικό μου σπίτι, δεν το βλέπω γιατί η ιδιοκτησία έχει βάρη και υποχρεώσεις στις οποίες αμφιβάλλω αν μπορώ να ανταποκριθώ, μόλις έγινα μέλος της Λέσχης άστεγων καταληψιών και μου αρέσει.......!!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλή μας φώτιση!! Σήμερα τα δυο κολλητάρια φιλοξενούν ''αστέγους'';;; Χαχαχα!! Είστε απίστευτες!!! Μπράβο σας κορίτσια μου!!! Θα το πω κι εδώ ότι ανυπομονούμε πολλοί να σας γνωρίσουμε καλύτερα που δεν σας ξέρουμε τόσο γνωστοί/άγνωστοι καταληψίες κι όποτε το νιώσετε να κάνετε blog!!!
    Την Κλαύδια το χρυσομελισσάκι την έχω σταμπάρει που λένε τι ταλέντο είναι και στο παιχνίδι της Φλώρας αυτές τις3, 4 φορές που χω στείλει συμμετοχές, πολύ λιγότερες από τις περισσότερες από εσάς μιας που σας αντιλήφθηκα πρόσφατα!!
    Και σε αυτό το παιχνίδι που κατά την γνώμη μου ήταν ειλικρινά όλες οι συμμετοχές εξαιρετικές πως να διαλέξεις και ποια να πρωτοδιαλέξεις;;; Υπέροχη ιστορία!!
    Την Πολυτίμη σου Κλαύδιά μου ακόμα την σκέφτομαι με γλύκα!!!
    Να σαι καλά και να δημιουργείς!!!
    Σας φιλώ όλες κι άστεγες καταληψίες και πετροοικοδέσποινα!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου χάρη στη Φλώρα και τα δύο κολλητάρια έκατσα κι έγραψα κι εγώ τις ιστορίες και τα ποιήματά μου, όχι για να παραστήσω τη λογοτέχνη ή την ποιήτρια, αλλά για να "παίξω", να λάβω μέρος σ΄ένα διασκεδαστικό παιχνίδι όπου δεν υπάρχουν ανταγωνισμοί, έπαθλα, κριτικές επιτροπές κλπ ήθελα απλά να κάνω το κέφι μου και μόλις μου δόθηκε η ευκαιρία ....την άρπαξα και το διασκέδασα τρελά αποκομίζοντας και τεράστια απόλαυση από την ανάγνωση των εξαιρετικών συμμετοχών!!! Η πετροοικοδέσποινα με τίμησε με τη φιλοξενία της και την ευγνωμονώ.... όπως τη Φλώρα και την Αριστέα...... Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη ανάρτηση! Και η νονά καταπληκτική! Με εξαιρετικά δώρα! Χαίρομαι πολύ που βρέθηκε αυτό το blog στο δρόμο μου (χάρη στη Σιλένα από το Άρωμα Κουζίνας!) Θα τα λέμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα καλώς ήρθες, κι εγώ κάπως έτσι ανακάλυψα αυτό το σεντούκι με τους θησαυρούς και την υπέροχη πετροοικοδέσποινα!!! Η νονά ήτανε πραγματικά ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος κι εγώ πολύ τυχερή !!!Σε κάθε σου επίσκεψη θα υπάρχει μία υπέροχη έκπληξη εδώ.......αλήθεια.

      Διαγραφή
    2. Christina Perraki, σε καλωσορίζω από καρδιάς σ' αυτό το blog και θα χαρώ κι εγώ πολύ να τα λέμε! Πολλά φιλιά και καλό σου μεσημέρι!

      Διαγραφή
  13. Τη θυμαμαι αυτη την ιστορια!
    Οσο υπαρχουν ιστολογια σαν το δικο σου και της Αριστεας, που δινουν βημα σε τοσες φωνες, μακαρι το κινημα να φουντωνει διαρκως! Θα ηταν κριμα απο μια ατυχη παραλειψη η ελλειψη χρονου να ειχαμε χασει ολα αυτα τα διαμαντακια!
    Μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ "δώρο" της χρονιάς που πέρασε ,τη γνωριμία μου με την Πέτρα και την Αριστέα καθώς και τη συμμετοχή μου στο παιχνίδι των 5 λέξεων της Φλώρας(exnistories.blogspot.gr)....ε.ίχε τα ζόρια του το 2013 αλλά με αποζημίωσε......δεν έχω παράπονο !!!

      Διαγραφή
  14. Μου αρέσει το ρεπερτόριο να περιέχει τόσο αξιόλογους καταληψίες!! :)
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή στην Κλαύδια, ήταν εξαιρετική! Μου θύμισε πόσο πολύ αγαπώ τη νονά μου και πόσα μου έχει προσφέρει στα χρόνια που πέρασαν! :)
    Φιλάκια Πετρούλα μου και από αύριο στον αγώνα, εεε;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι οικοδεσπότες είναι τόσο χαρισματικοί και αξιόλογοι, οι άστεγοι καταληψίες όπως εγώ, προσπαθούνε να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων......το χάρηκα ιδιαίτερα που μπόρεσα με τη διήγησή μου να ανασύρω και δικές σου αναμνήσεις και συναισθήματα paloma.....

      Διαγραφή
  15. Η κυβέρνηση να αφήσει ήσυχους τους ΄΄άστεγους καταληψίες΄΄ ζεστά και αγαπημένα περνούν εδώ!!! Οσο για την ΄΄τελευταία ευκαιρία΄΄(λογίστρια ούσα) τις δόσεις της εφορίας μου θύμισες .. απαπα..
    Στο θέμα μας τώρα είναι η Κλαυδία από τις χρυσομέλισσες? Το κείμενό της είναι νοσταλγικό και τρυφερό και νοητά μεταφέρομαι σε μια άλλη εποχή .
    Τα φιλιά μου και στις δυό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikol μου άλλο πράγμα είχα υπόψη μου να δημοσιευθεί, (σχετικό με την εφορία) αλλά προέκυψε αυτό το νοσταλγικό και τρυφερό κείμενο, όπως λές, για να μας παρασύρει για λίγο στο παρελθόν και στις αναμνήσεις μιας άλλης εποχής, πρίν επανέλθουμε αναγκαστικά στην πραγματικότητα των υποχρεώσεων, των δόσεων και των χρεώσεων.....Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Όταν διαβάζω ιστορίες της Κλαυδίας, είναι σαν να βλέπω μικρές θεατρικές παραστάσεις.
    Ατμόσφαιρα, στυλ, φινέτσα και αγαπημένοι ήρωες, που σε μεταφέρουν στην ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής.
    Κάθε αφήγησή της κι ένα μικρό βαγόνι τραίνου, που θα σε ταξιδέψει στις ράγες του χρόνου. Ο προορισμός της είναι πάντα μαγικός και αποζημιώνει τον αναγνώστη. Νιώθω ευλογία που την γνώρισα.
    Πέτρα μου το μπλογκ σου εξελίσσεται σε κινητή μονάδα σκέψης. Έχεις συγκεντρώσει τους πιο αξιόλογους αιμοδότες/συγγραφείς, που με την πένα τους δίνουν ζωή στην παθογένεια που μας περιβάλλει.
    Να'στε καλά όλες κι ευχαριστούμε για όλα όσα μας προσφέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πολύ με κανακεύεις με τα γλυκόλογά σου και μου αρέσει.........γενικά μου αρέσει η αφήγηση, η ιστορία, το ταξίδι της σκέψης και δόξα το Θεό χάρη στην Πέτρα, τη Φλώρα, την Αριστέα, απόλαυσα ιστορίες, ποιήματα, αφηγήσεις, που με ταξίδεψαν, με αφύπνισαν, με διασκέδασαν, με λύπησαν, με θύμωσαν, με ημέρωσαν....και όλες τις αγάπησα, τις απόλαυσα, τις χάρηκα ...ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που μου έδωσαν το προνόμιο να τους διαβάσω !!!

      Διαγραφή
  17. Ενα μπράβο στη Πέτρα που προσφέρει στέγη στους άστεγους - μελλοντικούς μπλόγκερ...
    Προς την Κλαυδία, χαίρομαι που στηρίζουμε την αγαπημένη μας Φλώρα και το ωραίο παιγνίδι της
    Ομορφη η ιστορία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι έτσι είναι η Πέτρα, μοναδική, με μια μεγάααααλη ανοιχτή αγκαλιά που χωράει πολλούς άστεγους καταληψίες σαν του λόγου μου, όσο για τη Φλώρα και το παιχνίδι της, είμαι σίγουρα από τις πιο ένθερμες θαυμάστριες και τις συνεπέστερες συμμετέχουσες......το λατρεύω και το υποστηρίζω ανελλιπώς !!!!

      Διαγραφή
  18. Η Πέτρα έχει το μοναδικό χάρισμα να κάνει εξαιρετικές αναρτήσεις, να τις συνοδεύει με υπέροχες φωτογραφίες και να είναι μία καταπληκτική οικοδέσποινα, φιλόξενη, περιποιητική, διακριτική.....τι άλλο να επιθυμήσει μία άστεγη καταληψίας...;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ξέρω δηλαδή αν μεινω άστεγη, που να απευθυνθώ!!! ;-)
    Πολύ όμορφη διήγηση! Σαν άσχετη που ειμαι, να ρωτήσω αν έχει πριν ή μετά η ιστορία αυτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου μπορείς να έχεις στα υπόψιν την ...... Πέτρα ( ισως αναγκαστεί σε λίγο να. ανοίξει λίστα αναμονής) αλλά μην φοβάσαι όλοι οι καλοί χωράνε !!! Η ιστορία δεν έχει πριν και μετά, αναφέρεται όμως σε πραγματικά γεγονότα και υπαρκτά πρόσωπα ....γράφτηκε σαν συμμετοχή στο παιχνίδι των 5 λέξεων που ξεκίνησε η Φλώρα t(texnistories.blogspot.gr)και φιλοξένησε τον περασμένο μήνα η Αριστέα.(princessairis.blogspot.gr) επισκέψου και τα δύο αυτά μπλοκ για να διαβάσεις ακόμα πιο υπέροχες ιστορίες....

      Διαγραφή
  20. Κλαυδία, εξαιρετικό! Σαν να έβλεπα κινηματογραφική ταινία!
    Με κατάλληλη μουσική επένδυση έχεις τις εικόνες ολοζώντανες στο μυαλό! Τι να τον κάνεις τον κινηματογράφο;

    Πετρουλίνι, μας κακομαθαίνεις όλα τα άστεγα, αλλά δε μας πειράζει καθόλου!
    Σ' ευχαριστούμε!!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς για το σχόλιό σου και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που άτομα σαν κι εσένα, των οποίων τη γραφή εκτιμώ και απολαμβάνω ιδιαίτερα, εκφράζονται τόσο γενναιόδωρα και εγκάρδια για τα δικά μου πονήματα.... Η Πέτρα με την ευρύχωρη αγκαλιά και τη μεγάαααααλη καρδιά μας βόλεψε τα άστεγα, να είναι καλά !!!

      Διαγραφή
  21. όμορφο κείμενο... αυτές οι νονες.. θησαυροί για τις βαπτιστήρες...
    σου εύχομαι καλή χρονια, καλή μου φίλη... το 2014, ναναι ένα έτος με υγεία και χαρά!!νασαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μπόρεσα με το κείμενό μου να τιμήσω την υπέροχη νονά μου και να γνωρίσω σε όσους το διάβασαν πόσο τυχερή βαφτιστήρα υπήρξα !!! Προσπαθώ κι εγώ στο δικό μου βαφτιστήρι να προσφέρω λίγη από τη μαγεία που βίωσα......Καλή χρονιά σου εύχομαι και κάθε καλό στη ζωή σου !!!

      Διαγραφή
  22. εξαιρετικό

    καλή χρονιά εύχοιμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και σ΄ευχαριστώ για τις ευχές, Καλή κι ευλογημένη χρονιά να έχουμε με υγεία, αγάπη κι ελπίδα...!!!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά στη Joan για τη γιορτούλα της... η Petra γιορτάζει κάθε μέρα!
    ΑΦιλάκια και θα επικοινωνήσουμε πολύ σύντομα! :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στεφανία μου.
      Θα απαντήσω επί του συνόλου για την υπέροχη ανάρτηση της Κλαυδίας μας, απλά οφείλω να ενημερώσω ότι το "joan petra" είναι καλλιτεχνικό (!) ψευδώνυμο, συνεπώς, κρατώ ότι η Petra γιορτάζει καθημερινά, εξαιτίας της αγάπης των καλών της φίλων! Φιλιά.

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητηρια καλη μου φιλη,συναστεγη καταληψια!Καταπληκτικο το νοσταλγικο κειμενο σου!Ευχομαι καλη χρονια σε σενα και την αγαπημενη πυργοδεσποινα μας!Συγγνωμη για την καθυστερηση αλλα λογω επεμβασης στα ματια απεχω απο το internet...Μου λειπετε πολυ...Σας φιλω γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βάσω σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές. Η αγαπημένη πυργοδέσποινα με έχει καταυποχρεώσει με τη θερμή φιλοξενία της, τη φροντίδα και το ενδιαφέρον της, έχει μεγάααααλη και βουτυρένια καρδιά η Πέτρα ξέρεις.....Περαστικά σου και όλα να πάνε καλά για όλους μας την καινούργια χρονιά !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ ωραία η ιστορία της! πραότητα και υπομονή θα πει δύναμη ψυχής! :) με τράβηξε πολύ όμως και η φωτογραφία!!!!!!! πεθαίνω για μπαλέτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τo καταπληκτικό είναι ότι εξιστορούνται πραγματικά γεγονότα και είναι αλήθεια ότι η ζωή μου απέδειξε ότι οι άνθρωποι με πραότητα και υπομονή έχουνε δύναμη ψυχής !!!!Το μπαλέτο και η μουσική, από τις ωραιότερες μορφές τέχνης!!!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα καλοί μου φίλοι.
    Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω και δημόσια, την καλή μου φίλη Κλαυδία, για την υπέροχη ανάρτηση, αλλά και επικοινωνία που είχε με όλους μας τους φίλους! Το κείμενο της το βρήκα υπέροχο, όπως κάθε γραπτό της άλλωστε! Συνεπώς, καλή μου Κλαυδία σου είμαι ευγνώμων για άλλη μια φορά που με εμπιστεύτηκες! Ευχαριστώ πάρα πολύ και όλους εσάς που την αγκαλιάσατε με την αγάπη σας! Ευελπιστώ στα επόμενα! Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.