Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ


Η ζωή μου μοσχομυρίζει σινεμά από τα παιδικά μου χρόνια.
Από τότε που τραγουδούσα το "μάτια μου μεγάλα μέλι με το γάλα"
ως εκείνα τα κυριακάτικα απογεύματα σ' ένα διαμέρισμα της πόλης,
με ολόφρεσκα και βουτυράτα αλμυρά μπισκοτάκια
και τα ρολά στα παράθυρα να σκιάζουν την ανοιξιάτικη ζέστη.
Τότε όλα αυτά ήταν από τα πιο βαρετά πράγματα στη ζωή,
με την Κυριακή να "αμαυρώνεται" ως η πιο πληκτική ημέρα της εβδομάδας.
Κυριακάτικο απόγευμα με ελληνική ταινία! Ουφ! Πόση πλήξη Θεέ μου...
Κι ύστερα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και τα κυριακάτικα απογεύματα
σ' αυτό το ολοφώτεινο διαμέρισμα της πρωτεύουσας, πήραν τη θέση που τους άξιζε:
Πρωτιά. Με αναμνήσεις σε ασπρόμαυρο φόντο και άρωμα αθωότητας...




Το ταξίδι μας σήμερα δεν είναι ένα απλό ταξίδι, 
είναι μια βουτιά στον μαγικό κόσμο της ελληνικής ταινίας.
Ας κάνουμε λοιπόν αυτό που ξέρουμε καλύτερα: 
ας παρασύρει ο ένας τον άλλον!
Ατάκες, ταινίες, στιγμιότυπα, με τους αγαπημένους μας 
κι αξέχαστους ηθοποιούς εκείνης της χρυσής εποχής! 
Με λίγα λόγια παιδιά μου απελευθερωθείτε! 
Ας γράψει ο καθένας μας όποια ταινία αγαπά, 
δράμα, κωμωδία, παρωδία, ποιον ηθοποιό λάτρεψε, 
ποια ατάκα δεν θα ξεχάσει ποτέ και τη λέει ακόμα και σήμερα!


Επειδή λάτρεψα τη Τζένη Καρέζη 
δυο στιγμιότυπα που έχουν περάσει 
στην ιστορία του ελληνικού σινεμά
νομίζω πως είναι τα δυο χασάπικα
με τη Τζένη Καρέζη (Τζένη Τζένη)
και το Νίκο Κούρκουλο (Λόλα). 
Καρέζη-Κούρκουλος: το απόλυτο ζευγάρι!
Γιατί όλη η μαγεία του σινεμά ήταν σε δυο χασάπικα!



Δεν μπορούσε να φανταστεί κανείς 
από τους συντελεστές εκείνης της εποχής 
πως θα μεγάλωναν γενιές και γενιές 
με τις παλιές ελληνικές ταινίες!
Κι όμως τα αγαπημένα έργα όλων μας 
μακράν, είναι αυτά που γυρίστηκαν 
πριν μισό αιώνα και βάλε!


Της κακομοίρας
Τα κίτρινα γάντια
Ο Ηλίας του 16ου
Τζένη Τζένη
Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης
Δεσποινίς διευθυντής
Ο Κλέαρχος η Μαρίνα κι ο κοντός
Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι
Η κόμισσα της φάμπρικας
Ο ατσίδας
Η κυρά μας η μαμή
Η παριζιάνα
Θα σε κάνω βασίλισσα
Αχ αυτή η γυναίκα μου
Ο ζηλιαρόγατος
Υπάρχει και φιλότιμο
Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα
Οι γαμπροί της Ευτυχίας
Ο παπατρέχας
Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο
Η λίστα είναι ατελείωτη!


Και μέσα σε όλα τα άλλα, δεν εξηγείται πως, αλλά
εκείνο που υπήρξε εξίσου μαγικό στις ελληνικές ταινίες
ήταν τα τραγούδια (θα τα αναδείξω σε άλλη ανάρτηση) 
αλλά και η μουσική υπόκρουση γενικώς,
από την αρχή της ταινίας μέχρι και τους τίτλους τέλους! 


 Το νου σας ρεμάλια!
Ας αφεθούμε κι ας γίνουμε χείμαρροι κι ας θυμηθούμε ατάκες!
Ας φτιάξουμε εμείς εδώ μέσα σήμερα ένα άλμπουμ από ατάκες!
Ατάκες ξεκαρδιστικές: "και όλο χάνει στο προπό το παλικάρι π' αγαπώ!"
ατάκες επινοητικές: "Βανζέλ Παπαντό! Βανζέλ, όπως Βαν Γκονγκ!"
ατάκες αστείες: "τώρα πότε προλάβατε, πότε τα 'πατε;"
ατάκες...μελλοντικές: "εγώ μια μέρα θα σε κάνω βασίλισσα!"
ατάκες...σοβαρές: "τι κάνετε μωρέ; όχι άλλο κάρβουνο!"
ατάκες...επαναστατικές: "σκασμός εσύ Αντωνάκη μου!"
ατάκες αλησμόνητες: "γυρίσατεεεεεε;" "όχι!"
ατάκες γαλίφικες: "Ζιζί...Ζιζί...Πελαζί!"
ατάκες προεκλογικές: "θα σας εξαφανίσωμεν!"
ατάκες απολογητικές: "είναι πολλά τα λεφτά Άρη!"
ατάκες απειλητικές: "Στέλλα φύγε, κρατάω μαχαίρι!"
ατάκες πομπώδεις: "σε μένα πούλησες ψεύτικη μάνα ρε;"
ατάκες αξεπέραστες: "πορτοκαλάδα θέτε; από πορτοκάλι;"
ατάκες αιώνιες: "θα ξανάρθω Ζήκο!" "να ξανάρθεις!"
ατάκες ιστορικές: "εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!"
Ατάκες! Ατάκες! Ατάκες!


Ο ΟΤΕΣ από χθες που τον..."διαφήμισα" μου έχει μειώσει το σήμα του ίντερνετ κι άλλο!!! Ενίοτε στα όρια του μηδέν!
Πολύ...αντιρρηξίας μου έγινε! Συγκρατούμαι λόγω της ημέρας...και λέω μόνο...προσεχώς καλύτερα!
Στα πλαίσια του...υπεράνω...η φωτογραφία στο τέλος είναι χαρισμένη....όπου θέλει ο καθένας! Όλοι μαζί παιδιά! Νααααα! :)
Όλο το Σαββατοκύριακο αυτή η ανάρτηση θα είναι εδώ, αφιερωμένη σε όλους εσάς, τιμώντας τον αθάνατο Ελληνικό Κινηματογράφο!
# Στη μνήμη του Θανάση Βέγγου που  έφυγε στις 3/5/2011 από κοντά μας. Ο καλός μας άνθρωπος έγραψε Ιστορία στο ελληνικό σινεμά #
______________ Oι φωτογραφίες είναι από την Google ______  Κλικ εδώ οπωσδήποτε! ______ "o pio pistos filos tou skylou" _____________

96 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Εντελώς όμως! Αχαχαχα! Παπαγιαννόπουλος αθάνατος! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε...
      χαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. ωρε που παμε ρε;
      http://www.youtube.com/watch?v=yRIMlBoMJXE

      που βοσκεις βρε;
      http://www.youtube.com/watch?v=W9fm6lrUfoc

      όλα είναι ατμός και διαλύονται...
      http://www.youtube.com/watch?v=vReve0g9rbk

      φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Αχαχαχαχα! Ο γλυκούλης μου ο Βέγγος είναι σκέτη απόλαυση! Μάκια!

      Διαγραφή
    5. Δες κι αυτό: Ρεσιτάλ!
      https://www.youtube.com/watch?v=gOuY9VDP22Q

      Διαγραφή
  2. Πάντα η αδυναμία μου ήταν η Βλαχοπούλου και ο Κωνσταντάρας....
    Τρελαινόμουν και εξακολουθώ να τρελαίνομαι
    η δε ατάκα που μου έχει μείνει είναι: "Σούζι ψεύδεσαι. Και τρως και ψεύδεσαι."
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σούζι τρως! Και ψεύδεσαι και τρως"!!! Για να δεις πως τις έχω μάθει απέξω τις ατάκες!! Καλό βράδυ Φλώρα!

      Διαγραφή
  3. Σήμερα το είδα και το χάρηκα το Αχ αυτή η γυναίκα μου.... Και φυσικά εκτός από το ιστορικό "εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!" διαλέγω και το "Μπουρλότοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!" 'οπως και το "Δεν μπορούμε, δεν φτάνουνε τα μισθά!!!"
    Αλλά και τόσες άλλες μου έμειναν πάντα χαραγμένες...
    "Έχω και κότερο...Πάμε μια βόλτα;;;" ή το μαγνητοφωνημένο "είσαι βλάκας... είσαι βλάκας.... είσαι βλάκας..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!!! Και το.... "Χούφτωσες χούφτωσες;;; ..... Μωρε άκου τι σου λέω εγώ Χούφτωστην χούφτωστην..."

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα!! Σπύρο τις είδα κι εγώ τις ταινίες! Άσε που μέχρι να γράψω την ανάρτηση είχα δει κάνα δυο ακόμα στο ίντερνετ! Κόλλημα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. @ Σπύρο,
      Άσε που θυμήθηκα τώρα και το "Υιέ μου υιέ μου" που έλεγε ο Κωνσταντάρας στον Παπαγιαννόπουλο: ήρθαμε στην κλάση μας Μικέ!" !! Καλό ξημέρωμα φίλε Σπύρο!

      Διαγραφή
  4. Πάντα είχα μία ιδιαίτερη αδυναμία στον Χρόνη Εξαρχάκο, αλλά μόνο και μόνο για τον ΟΤΕ...
    ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Πετράδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!! Πολύ καλό βρε!
      Πάντως ο Εξαρχάκος έδωσε ρεσιτάλ με την Γιουλάκη και το "του νόου ας μπέτερ" και όχι μόνο βέβαια!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. "Λοιπόν δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε!..."
    "Βάρδα ρε Καραβάγγο...ειδοποία ρε ότι ξαναπιάνουμε δουλειά...ειδοποία ρε Καραβάγγο!..."

    Γεια σου ρε Πέτρα με τα ωραία σου!...
    Και τσίριο Μανώλης και τσίριο Μανώλης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε συ! Οι ατάκες είναι ατελείωτες! Έγραφα και έσβηνα, δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω μιλάμε! Αχαχα!

      Διαγραφή
  6. Εμενα παντα αδυναμια μου ηταν η Βουγιουκλακη και ο Παπαμιχαηλ.
    Αλλα μια ατακα μου κολλησε !
    ''Έχω και κότερο. Πάμε μια βόλτα?''
    Βουτσας Θεος!!!
    Καλο ξημερωμα Πετρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγε η Βλαχοπούλου: "ναι, έχει και κότερο αλλά κατά τα άλλα είναι καλό παιδί!"!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ατιμε Ραμογλου με το κοτερο !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ακόμα και τα ονόματα των ηρώων ήταν όλα τα λεφτά!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. ΣΙΝΕΜΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....ΣΙΝΕΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....Τρέχω.........!!!! ως γνήσιος ΣΙΝΕΦΙΛ και μάλιστα του αγαπημένου Ελληνικού Κινηματογράφου που είναι γεμάτος απέραντους θησαυρούς. Joan τι εξαίρετο αφιέρωμα είναι τούτο ;;;; πραγματικά εκπληκτικό και γεμάτο κίνητρα για να ταξιδέψουμε στον ουρανό των έργων εκείνων που έχουμε μάθει απέξω και δεν λέμε να ξεχάσουμε.
    Μιας και μιλάς για τις χαρακτηριστικές ατάκες της Ελληνικής κωμωδίας και ηθογραφίας, πραγματικά είναι θησαυρός......!
    Που να σταθείς και που να τελειώσεις........

    "-τι είναι αυτό ;;
    -Πιστόλι.....
    -πιστόλι ;;;;;;;; γύρνα από εδώ.....!
    -τι φοβάσαι ρε....
    -πιστόλι είναι βρε Παντελή... άμα δεν φοβηθώ τα πιστόλια τι θα φοβηθώ, τα μελομακάρονα ;;;"

    "ΜΑΚΡΥΚΩΣΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΔΕΣ" ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
    Διάλογος ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, ατάκα χαρακτηριστική....

    Μπράβο JOAN για την έμπνευση.....

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιάννη, ήμουν σίγουρη πως θα έβρισκες ενδιαφέρον στο θέμα μας αυτό, αλλά κι εγώ βρήκα πολύ ενδιαφέρον στη σελίδα σου την οποία και προτείνω στο βάθος της ανάρτησης μου, επειδή στο μπλογκ σου έχεις κάνει διατριβή στο θέμα "σινεμά"! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. "Τι σημασία έχει το στεφάνι Αντωνάκη; Να στο πω εγώ και ας μην ξέρω τα πολλά τα γράμματα. Καμιά σημασία, σημασία έχει μόνο η αγάπη. Αν υπάρχει... αλλά εσύ δεν μ' αγάπησες, πότε σου δεν μ' αγάπησες Αντωνάκη... "

    Πάντα κλαίω όσα χρόνια και να περάσουν.


    Αγαπώ αυτές τις ταινίες, το ξέρεις. Ετοιμάζω κάτι και γω από καιρό. Θα το δείτε.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να ρίξαμε το βάρος στα κωμικά στοιχεία των ταινιών Μαρία, αλλά και οι συγκινητικές στιγμές είναι άπειρες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Aπό ατάκες ... ... ουουουουουουου !!! Να φαν κι οι κότες !!!
    Τσιβιλίκας: "Daddy, τι θα πει κατούρησε ;"

    Βουτσάς: "Katina !!! Salamaki !!!"

    Αυλωνίτης: "Γεια σου, ρε Μαρινέλλα ! Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις !"

    Αυλωνίτης-Βασιλειάδου:
    "Α: Και κόιτα να ντυθείς ... ... γκραν.
    Β: Τι γκραν ; Γκράν-κάσα ;
    Α: Όχι. Γκραν Πρι !!!"

    Αχαχαχαχαχαχαααα !!! Γελάω μόνο που τις θυμάμαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!! Ο Αυλωνίτης υπέροχος, που είχε πάρει τηλέφωνο τη.......Μαρινέλα κι εκείνη ήταν δίπλα του!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Πετράδι μου
    Τώρα που για λίγο λειτούργησε ο ιντερνέτης
    θα σου πω την αξεπέραστη ατάκα...ταιριάζει
    και στην γενικότερη ατμόσφαιρα!!
    "εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!"
    Αθάνατος Ελληνικός Κινηματογράφος!!!!!!

    φιλάκια αξεπέραστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου, ο ΟΤΕΣ εξακολουθεί να τα κάνει Σόδομα και Γόμορρα εδώ μέσα!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Φοβερή ανάρτηση !!!! μπράβο μπράβο πολύ το χαρηκα γιατι βρήκες την αδυναμία μου ελληνικός κινηματογράφος!!!!
    ΣΟΎΖΥ ΤΡΩΣ ...ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΤΡΩΣ ΣΟΥΖΥ....χαχαχα αυτό μου ήρθε γιατι πειράζω κοντινά μου άτομα με αυτή την ατάκα
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ πετρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεία είναι τελικά ο ελληνικός κινηματογράφος Νικόλα μου, όσα χρόνια κι αν περάσουν! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. -Είναι μεγάλη, Βαγγέλη μου;
    -Δεν είναι και σαν την Πελοπόννησο!
    (Οι γαμπροί της Ευτυχίας)
    -Πόσα βαπόρια έχετε, κυρία Κασσανδρή;
    -26.
    -Ε, λοιπόν, σας έφτιαξα άλλο ένα! 27!
    (Τζένη Τζένη)
    -I am very very...πως το λέτε εσείς εδώ, γιατί ξέχασα πως το λέμε εμείς εκεί...χολοσκασμένη! (Η θεία απ'το Σικάγο)
    -Στάσου! Μύγδαλα! (Κορίτσια στον ήλιο)
    Λατρεύω τις ελληνικές ταινίες της εποχής εκείνης. Με χαλαρώνουν! Δε χορταίνω τις ατάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πως το λέτε εσείς εδώ γιατί δεν θυμάμαι πως το λέμε εμείς εκεί!"!!! Αχαχα! Μάκια!

      Διαγραφή
  13. "Η κάλπικη λίρα " ..."Έτσι τελείωσε μία αγάπη που ξεκίνησε από μία κάλπικη λίρα. Όμως κάλπικη δεν ειναι ποτέ η αγάπη, καλπικο ειναι πάντα το καθε είδους χρήμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη ταινία Δημήτρη μου! Και με όλους σχεδόν τους εκλεκτούς ηθοποιούς μαζεμένους. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  14. Ναι, τέτοια ώρα που πέρασα οι καλές ατάκες είναι όλες πιασμένες!

    -Αγαπιούμαστε!
    -Τι έκανε λέει ;-Αγαπιούσαστε;
    (Κωνσταντάρας/ Μ. Κωνσταντάρα)
    Και τι δεν έχω λατρέψει...μοντέρνα σταχτοπούτα ( πιο γρήγορα...ακόμα πιο γρήγορα-λαχανιασμένος οργασμός χοχοχο)
    Μια Ελληνίδα στο Χαρέμι ...(να να και ο Ισθμός της Κορίνθου...)
    (Τράβα μαλλί Ρένα , τράβα μαλλί! ...Άσε μαλλί Ρένα ...)
    Μια Ελληνίδα από την Κυψέλη (Με μια αψηλή, τσιριμπίμ τσιριμπόμ)
    Μια τρελή τρελή οικογένεια ( Πάστα Φλώρα: Φαντάζομαι θα φας μαζί μας. Μια και μας παντρεύτηκες, πρέπει να φας μαζί μας.)
    (Στέλιος: Ποιος σκοτώθηκε;
    Σίσυ: Ο Μίκης, μπαμπά, χτύπησε μ' ένα αυτοκίνητο;
    Στέλιος: Βρε, το καημένο το παιδί... Πέθανε πολύ;)
    Σάντα Τσικίτα ( Και τσίριο Μανώλης και τσίριο Μανώλης…Λογοθετίδης)
    Ωραία των Αθηνών (- Θα είσαι φρόνιμος;- Χάρακας! Μίμης Φωτόπουλος)
    Η θεία από το Σικάγο ( εγώ δηλαδή αχαχαχα)
    (Η ανιψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι΄ αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very... πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες! Αθάνατη Βασιλειάδου)

    Χολοσκαμένη φεύγω γιατί δεν θυμάμαι άλλα προς το παρόν!
    Φιλιά ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατελείωτες είναι οι άτιμες οι ατάκες!
      (ατελείωτος είναι κι ο Γολγοθάς του οτε αλλά κι ο πονοκέφαλος μου..:( ) Μάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Δεν είναι ακριβώς ατάκα το αγαπημένο μου. Είναι ο τρόπος που φώναζε την "εξαδέλφη" της η Τζένη Καρέζη στην ταινία "Δεσποινίς Διευθυντής": -Αθηνάααααααααααααααααα...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε συ, ανεπανάληπτο είναι,κι είναι και συνονόματη σου η ξαδέρφη! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι φαν, αλλά θα συμφωνήσω: η μουσική και τα τραγούδια έκαναν τη διαφορά!! Κι αυτά τα έχω τιμήσει δεόντως!!!!
    Η ταινία που προτιμώ είναι η "Δεσποινίς διευθυντής".
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τραγούδια θα τιμηθούν δεόντως στο άμεσο μέλλον. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Είναι απίθανες όλες!!!!!!
    Τις λατρεύω!!!!

    Να μερικές που θα ταίριαζαν με την σημερινή κατάσταση:

    - "Πελάαατες μου" ακούστε προσεχτικά!!!
    - "Ου..ου... μύλος γίνεται στον οργανισμό: Ο κλέψας, του κλέψαντος, τω κλέψαντι, ω παλιοκλέψαντες και παλιοκλεφταρέοι. " (από το "Φωνάζει ο κλέφτης") Ου... ου... πόσους πιάνει μέσα!!!
    - "Βεβαίως, βεβαίως. Του Θεμιστοκλέους, βεβαίως, βεβαίως. " και πόσων άλλων εδώ στο Ελλάντα!
    - "Βελόνα κα κλωστή, βελόνα και κλωστή...!" για τον Αντωνάκη, μπας και του ράψουμε το στόμα και τα χέρια!
    - "Εγώ, παίρνω το καπελλάκι μου και φεύγω! " , αφού εδώ δεν θα βγάλουμε άκρη κι είμαστε χαμένοι...
    - "Καλέ μου άνθρωπε... ξέρεις από βέσπα;;;" με κάποιο τρόπο πρέπει να φύγω από εδώ!!!
    - Πού θα πας καλέ; Πού θα βρεις χειρότερα;
    - Να κάτσω και να το γυρίσω στην ποίηση, μπας και καταλάβουν;;;
    - "Παιδί μου, η ποίηση είναι ποίηση, άμα δεν την καταλαβαίνει κανείς. Άμα την καταλαβαίνουν όλοι δεν είναι ποίηση, είναι τσιφτετέλι. Κατάλαβες;" (από το "Δόλωμα")
    - Ε, ν' αρχίσουν οι χοροί!!!!

    Μια μίξη από ατάκες του αθάνατου ελληνικού κινηματογράφου και δικών μπουρδολογιών...
    Πολύ το χάρηκα, Πετρουλίνι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χορταίνω όσες ατάκες κι αν πούμε και πάντα θα ξεχνάμε πάρα πολλές άλλες! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Αναφέρω ενδεικτικά κάποιες αγαπημένες ταινίες...
    Οι κυρίες της αυλής
    Ο μπακαλόγατος
    Μια τρελή τρελή οικογένεια
    Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης
    Θα σε κάνω βασίλισσα
    Η κυρά μας η μαμή
    και πολλές πολλές ακόμα!!!!

    Και ατάκες ίσα να ανοίξει η όρεξη!...

    Από μπακαλόγατο...
    Εδώ είσαι ρε?Από πού μπήκες? Από τη χαραμάδα?

    Θα γελάσουν μαζί σου και τα σαλιγκάρια..
    Στο λέει ο Ζήκος...θα το' χεις υπό την υποψία σου!

    Από κυρίες της αυλής και τον...καλλιτέχνη Ηλιόπουλο
    ...πρωτομηνιά, η άνοιξη, τα πουλάκια τσίου τσίου, το νεράκι πλα πλα πλα, τα ψαράκια τίποτα...ο ουρανός η θάλασσα...
    -Το Νοίκι!!!!

    Φεύγω πριν ξεκαλοκαιριάσω εδώ...χαχα....καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κυρίες της αυλής είναι από τις πάρα πολύ αγαπημένες μου κι εμένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Την ατάκα, "Στάσου, μύγδαλα", που θα την εντάξεις;

    Λοιπόν, μιλάς για "Χασάπικο" αλλά αυτά που είδα είναι για αρχάριους, δυστυχώς την εποχή εκείνη δεν υπήρχαν μηχανές λήψης (video), ή ήταν δυσεύρετες, για να δεις το πραγματικό Χασάπικο, σ' όλο το τραγούδι να μην γίνεται επανάληψη κάποιας κίνησης και προς το τέλος ο μεσαίος της τριάδας (εγώ) να γυρίζει αντίθετα και να συνεχίζει τις κινήσεις στην ίδια κατεύθυνση με τους άλλους δυο, το φαντάζεσαι;

    Δυο σκηνές μου έμειναν αξέχαστες από τις ελληνικές ταινίες, η μια με το προφιτερόλ που κατέληξε καφές και η άλλη που περνάει ο Βέγγος μέσα από το τζάμι.
    Ένας φίλος πήγαινε κάθε μέρα και την έβλεπε, οπότε, το βρίσκει ένας τρίτος φίλος την ώρα που έβγαινε από την αίθουσα και του λέει.
    Καλά, προχθές πήγαμε μαζί και την είδαμε, σήμερα πήγες ξανά;
    Και χθες, του λέει ο φίλος, την ξαναείδα.
    Τόσο πολύ σου άρεσε, του απαντάει ο άλλος, που πας και τη βλέπεις κάθε μέρα;
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως περνάει μέσα από το τζάμι και δεν κόβετε.
    Και γι' αυτό πας συνέχεια;
    Δεν μπορεί, κάποια φορά θα κοπεί, του απαντάει ο φίλος και τέζα ο άλλος.
    (Εντάξει ανέκδοτο είναι)

    Πάντως το γέλιο που ρίχναμε ήταν με τον Ξανθόπουλο, όχι μέσα στην αίθουσα, γιατί μια φορά το επιχειρήσαμε και παρά λίγο να τρώγαμε ξύλο. Έξω, βλέποντας τις φωτογραφίες στα "Προσεχώς".
    Λέγαμε: Έβγαλες εισιτήριο; Όχι!!! Τρέχα γρήγορα θα εξαντληθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Όχι για μένα, για την φουκαριάρα τη μάνα μου"!! Αχαχαχα!!! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο post... Όμορφες αναμνήσεις! "Όλα καλά όλα ανθηρά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, είπαμε να γελάσει λίγο το χειλάκι μας! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  21. Χαχα όλες οι αγαπημένες μου έχουν ειπωθεί!
    Αυτό το "γυρίσατεεε;" μπορώ να το έχω συνέχεια στο repeat..
    Και στα κοκκινα φαναρια ελεγαν κατι ωραια αλλα τωρα μου διαφευγουν. Θα ξαμαπερασω μετα τις Πανελληνιες γιατι μαθαινοντας Ιστορια κτλ μου δημιουργουνται κενα μνημης σε ολα τα υπολοιπα.. :Ρ
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανελλήνιες;;;;;; Κατακαημένο παιδί! Καλή επιτυχία γλυκούλα μου και......."να ξανάρθεις Ζήκο"!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Το τι μπορεί να γράψει ο καθένας για τις ατάκες αυτές είναι φοβερό!
    Μπορείς να γράφεις ώρες και πάλι να ξεχνάς κάποιες!!
    Επειδή μου έξυσες πληγές με τον Βέγγο θα σου πω το παρακάτω:

    Ένας τρελός τρελός Βέγγος

    Μπάτλερ: Μαθήματα αριστοκρατικής συμπεριφοράς: Θέλω να δω πως θα καθαρίσετε και θα φάτε τον αστακό.
    Θανάσης Βέγγος: Γιατί βρε παιδάκι μου με αρχίζεις από τα δύσκολα; Τον αστακό ούτε ο καρχαρίας δεν μπορεί να τον φάει. Φέρε μου ένα γιαούρτι με το κουτάλι να δεις για πότε το τρώω...

    Η καφετζού

    Μίμης Φωτόπουλος: Ρε, θα φύγεις;
    Μεθυσμένος: Αυτό που μου είπες εμένα, αύριο να το θυμηθείς...
    Αστυφύλακας: Τι γίνεται εδώ;
    Μίμης Φωτόπουλος: Τίποτα κύριε πόλισμαν. Ο φιλαράκος απο 'δω έχει πιει καμιά πενηνταριά ποτηράκια παραπάνω...
    Αστυφύλακας: Για πάμε λίγο στο τμήμα όλοι μαζί.
    Μίμης Φωτόπουλος: Μισο λεπτό να κλείσω το μαγαζί.
    Μεθυσμένος: Αν δραπετεύσει είσαι υπεύθυνος...
    Μεθυσμένος: Γιατί να μου το πει εμένα αυτό κύριε πόλισμαν;
    Αστυφύλακας: Ε, τι σου είπε;
    Μεθυσμένος: Δε θυμάμαι. Αλλά γιατί να μου το πει;

    Η κυρά μας η μαμή

    Γεωργία Βασιλειάδου: Ποιο δόντι σε πονάει;
    Χωρικός: Ο κάτω δεξιός τραπεζίτης.
    Γεωργία Βασιλειάδου: Εμ, βέβαια. Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;

    Γεωργία Βασιλειάδου: Τα μαυρομάτικα ματιάσματα, καθώς και τα μαυρομάτικα φασόλια δεν είναι τίποτα. Το γαλανό μάτι όμως είναι άτιμο μάτι. Φτάνει μέχρι το μεδούλι...

    Πολλά φιλιά σταματάω όσο είναι καιρός γιατί αν αρχίσεις δεν σταματάς με τον ελληνικό κινηματογράφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες πάντως είδα ξανά την κυρά μας τη μαμή! Ανεπανάληπτη! Ο Μακρής που διάβαζε εφημερίδα!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μην ξεχνάμε και τα Κίτρινα Γάντια (διάλογος Γκιωνάκη-Σταυρίδη)
    -Αυτός είναι ο Παλαιών Πατρων Γερμανός;
    -Όχι! Έλληανς είναι!

    Ή στον Ηλία του 16ου:
    -Ώστε πρέπει να δείξεις το δαχτυλίδια απόψε μαντάμ;
    -Ναι, οπωσδήποτε πρέπει να του δείξω κάτι απόψε, κύριε πόλιτσμαν!
    -Ε, απόψε δείξ'του τίποτ' άλλο...

    Ή στους Κληρονομους (διάλογος στο κουρείο):
    -Κάντε γρήγορα κύριε βιάζομαι
    -Για σιγά, εχουμε έναν κανονισμό εδώ μέσα
    -Γρήγορα, παιδάκι μου, βιάζομαι σου λέω!
    -Γρήγορα;Τι γρήγορα;Πόσο κάνουν να σου βγουν τα γένια;
    -24 ώρες!
    -24 ώρες κάνουν να σου βγουν τα γένια και σε δυο λεπτά θες να στα πάρω;

    Από Φτωχαδάκια και Λεφτάδες (ατακαδόρα ταινία, με τον "Ταβερνιέ"...):
    --Πώς σε έριξε ο άτιμος;;
    --Μου δωσε ένα κονιάκ, και δεύτερο και τρίτο... ζαλίστηκα. Δεν έβλεπα τίποτα πια!
    --Και;
    --Με πήγε στο δωματιο μου.
    --Αυτό το δες!
    --Μου αναψε το φως
    -Κι αυτο το δες!
    -Τα ματια του πετούσαν φλόγες
    -Τις είδες και τις φλόγες;
    -Ναι
    -Τι μου λες οτι δεν εβλεπες; Εσύ έβλεπες σα γλάρος!

    Και φυσικά ο λατρεμένος διάλογος από "Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης"
    Ο Βέγγος φωτογράφος κι η Γκιζέλα Ντάλι μανεκέν!

    Γκιζέλα Ντάλι: Εγώ πιστεύω ότι θά πρεπε να δείξουμε και λίγο στήθος περισσότερο
    Θανάσης Βέγγος : Όσο πιο πολύ δείξουμε τόσο το καλύτερο
    Γκιζέλα Ντάλι: Να δείξουμε και λίγο γάμπα παραπάνω
    Θανάσης Βέγγος : Αχ. Εγώ λέω μιας και φτάσαμε ώς εδώ να δείξουμε ότι έχουμε και δεν έχουμε να πάει στο διάολο
    Γκιζέλα Ντάλι: Μήπως όμως είναι πολύ τολμηρό να δείχνω τόσα πολλά;
    Θανάσης Βέγγος : Μα τι λές δείχνε, δείχνε! Αφου έτσι μούρχεται, ναρχίσω να δείχνω κι εγώ τώρα!
    Γκιζέλα Ντάλι: Αυτή να τη βγάλουμε έτσι!
    Θανάσης Βέγγος : Ένα έχω να σου πω. Φτου σου κοπελάρα μου!
    Γκιζέλα Ντάλι:Το πουλάκι, πότε θα το δω το πουλάκι;
    Θανάσης Βέγγος : Έτσι όπως πας θα το δεις και το πουλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Πεινάγανε και τα παιδάκια σου ρε;
      -Ναι!
      -Είναι άρρωστη και η μανούλα σου;
      -Ναι!
      -........
      -Ναι!
      -Τι ναι ρε; Τι ναι;;;

      Αχαχα! Ρεσιτάλ ηθοποιίας ο ανεπανάληπτος Βέγγος!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο το αφιέρωμα σου.....πραγματικά θα συμφωνήσω πως είναι οι είναι πολύ καλύτερες από τις σημερινές....με άφθονο γέλιο, τραγούδι, χαρά, κλάμα....όλα τα έχει! και κυρίως ποιότητα!
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια σχεδόν όλες είναι αγαπημένες........!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, δεν μετριούνται οι ατάκες και οι ταινίες! Καλό απόγευμα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Από τις σκηνές που έχω λατρέψει:
    1) "Τσιριμπίμ τσιριμπόμ" (Μια Ιταλίδα απ’ την Κυψέλη) με έναν αμίμητο Αθηνόδωρο Προύσαλλη.
    2) "Να τον αμολήσουμε να πάει στο διάολο;" (Ο Ηλίας του 16ου). Ο Χατζηχρήστος πλακώνει στις σφαλιάρες τον (αγαπημένο μου) Θανάση Βέγγο μέσα στο αστυνομικό Τμήμα.
    3) "Και τάκα, τάκα τα τακουνάκια" (Της κακομοίρας). Ο Κώστας Δούκας εξομολογείται στον «πεθερό» τον έρωτα για την κόρη του και ο Ζήκος τον παίρνει στο ψιλό!

    Και δεκάδες άλλες βέβαια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ένα αστραπόβροντο!! Κι ένα αστραπόποποβροβροντο!!! Αχαχα! Δεν υπάρχει μιλάμε ο Ζήκος!!

      Διαγραφή
  26. Λατρεμένος ελληνικός κινηματογράφος!!!! Εχω και εγω ΟΤΕ και παρακολουθουμε οσο συχνα μπορουμε με την 8χρονη κορη μου μαζι. Ξερεις ποση συγκινηση νιωθωπου τις αγαπαει και εκεινη οσο εγω και τις αποζητα και τις θυμαται οταν τις ξαναβλεπουμε; Εχει μαθει ατακες και πρωταγωνιστες, τραγουδια και χορους.
    Προχτες ειχε τα κιτρινα γαντια στον οτε και μολις της το ειπα, μου λεει με την αμιμητη φωνη του Γκιωνακη "πορτοκαλαδα θετε; Απο πορτοκαλια;;;" Και λυθηκαμε στα γελια και κατσαμε και την ειδαμε ολη την ταινια αγκαλιτσα.
    Πετρακι μου ολες οι ατακες ειναι ηδη γραμμενες παραπανω και πραγματικα τις αγαπω ολες. Δικοι μου αγαπημενοι η Καρεζη, ο Ξαρχακος, ο Γκιωνακης, ο Ηλιουπουλος και φυσικα η μοναδικη Ρενα Βλαχοπουλου!!!
    Πολυ με συγκινησες λεμε!!!!!
    Φιλαρες πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το ανεξήγητο: όλες οι νέες γενιές βλέπουν αυτές τις ταινίες και τις λατρεύουν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος μου αρέσει πάρα πολύ και περισσότερο οι ταινίες
    Τα κίτρινα γάντια
    Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες
    Ένα βότσαλο στη λίμνη
    Η θεία από το Σικάγο και πολλές άλλες
    Οι ατάκες που μου αρέσουν είναι
    Κοτζάμ κεραίες είναι αυτές ξάδερφε, κοτζάμ κεραίες...
    Τι σόι κερατόφωνο είναι αυτό που γράφει μόνο τα δικά μου και αφήνει των άλλων;;
    Όχι ρε θεία. Δεν θα το ντραπώ το πηγάδι. Αυτό έλειπε να αρχίσω να ντρέπομαι τα πλατάνια, τα πηγάδια, τα φραγκόσυκα,τα κουκουνάρια.
    Μπουρλότοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!
    Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορα!!!!!!!!!!!!
    ...εν τω τηγανίω μετέφερες τους κεφτέδες;
    Καλή βδομάδα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κερατόφωνο ρε συ τι τέλεια ατάκα ήτανε;;;
      Και το άλλο: εν τω τηγανίω τους μετέφερες τους κεφτέδες;;;; ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ!!!
      Αχαχα! Δεν τις χορταίνω λέμε!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Πετρούλα μου,
    αν και δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου σε κάποια πρωτεύουσα για μένα ακόμα.. μου έχουν μείνει κάποιες ατάκες.. :)
    1) "Μας εξαφάνισε!" (Τζένη Τζένη, το λέει ο Ανδρέας Δερμέζης όταν τους παρουσιάζει όλους η Καρέζη έναν προς έναν.. τι φινέτσα και στυλ που είχε σ'αυτή την ταινία!)
    2) "Γυρίσατε;" (Χαχαχα! Στο δεσποινίς διευθυντής.. όλη η σκηνή με το τηλέφωνο έχει απίστευτο γέλιο)
    3) "Αυτός φταίει. Ήθελε να σταθεί εμπόδιο στην καριέρα μου!" (Αλίκη Βουγιουκλάκη, στο Πιο Λαμπρό Αστέρι)
    4) "Κατίνα, σαλαμάκι" (Κώστας Βουτσάς, Ο Γόης)
    Και άλλες πολλές πολλές ατάκες! :)
    Φιλάκια γλυκά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγε ο Εξαρχάκος "αλήθεια λέει, δεν έχει θείο" κι ο Καλιβωκάς: "καλά, πάρε κι εσύ ένα χαπάκι"!!! Αχαχαχα! Φιλιά πολλά περιστεράκι μου, μου έλειψες!

      Διαγραφή
  29. Καλέ συμπεθερούλα !!!!! Αυτήν την ανάρτηση ούτε παραγγελιά να την είχα!!!! Το κατάλαβες ότι την λάτρεψα έτσι???
    Ατάκες και ξερο ψωμί!!! Και φυσικά αιωνία του η μνήμη!!! Μας χάρισε τόνους γέλιο ο καλός μας άνθρωπος!!!!
    Λατρεμένος σαν Παπατρέχας!!! Τις έστηνε όλες στη σειρά και το χαστούκι σύννεφο!!! Χαχαχαχα!!! Και το αξέχαστο: ’’Θυρωρός’’ Θυρωρόοοοοος!!!!’’ Χαχαχα!!!
    Στο ’’θα σε κάνω βασίλισσα’’: Γιατί 5 5 25 και 6 6 36!!! :)))
    Στο Θόδωρος και το δίκαννο τι να πρωτοθυμηθώ!!! Γιατί πήγες στα πεύκα Ρούλα!! Κάμπια ήσουνα??? Το δίκαννο!!!
    Ο αξέχαστος Εξαρχάκος!!! Τράβα μαλλί Ρένα!!! Βαγγέλη!!! Του νόου ας μπέτα!!!!
    Εννοείται την χούφτωσες??? Χούφτωστη χούφτωστη!! Σε έφαγα μουστάκια!!! Μωρ είσαι μια σουπιά!! Κοντή μεν αλλά σουπιά!!! Κύριε Σαμιωτάκη, Βασιλείου εδώ!!!
    Το κούτελο του θείου Κατραμπανέλλη όταν ο Λογοθετίδης πάει με την Λολότα στον κόμβο!!!!
    Βλαχοπούλου λατρεμένη!!! Ω τι λόγια μου λέει!! Ούτε η Μπριτζίτ Μπαρντό δεν έχει ακούσει τέτοια λόγια (στην τρελή σαραντάρα!!).
    Στο ’’ Ο Φανούρης και το σόι του΄΄ : γιατί εγώ είμαι έμπορας πως θα τις πέσω τις λίρες αν δεν τις πέσεις πρώτα εσύ!!!
    Στη θεια από το Σικάγο: στην Αμερική όπου βρουν παππά τον κάνουν πάπα!!! Ο κόσμος προχωράει Χαρίλαε!! Πλιζ!! Προχωρά ρε γυναίκα αλλά με τα πόδια κάτω!!!!
    Μαντάς!! Μαντάς!!! Εγώ παιδάκι μου είμαι τσαχπίνα, είμαι χαριτωμένη!!!
    Δεν με ξέρεις δεν σε ξέρω, υποφέρεις κι υποφέρω από τον Ηλία του 16ου!! Η τσιμινιέρα, η μπαγιαντέρα...
    Η κόμισσα δελατσίμπιλα στο Λαός και Κολωνάκι!! Στάσου στο ύψος σου Λεονάρδε!!!
    Και πόσες ακόμα!!! Πόσες πολλές!!! Δεν θα βαρεθώ ποτέ να τις βλέπω αυτές τις ταινίες!!!!
    Υπέροχη ανάρτηση ξανθιώ μου!!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυρωρός, θυρωρόοοοοος! Ήθελα να δω αν είσαι εδώ!!!!!!!!!!
      Φιλιά πολλά συμπεθέεεεερα μου!

      Διαγραφή
  30. Το "Κούλα, μ' ακούς;; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος!" δεν νομίζω να το πήρε το μάτι μου. Ή το ξέχασα όσο συνέχιζα τη σάρωση; Τέσπα, πολυαγαπημένη ατάκα του Ψάλτη. Την λέμε συχνά μεταξύ μας με το σιστερόνι, όταν θέλουμε να πούμε κάτι η μία στην άλλη. :P

    Χατζηχρήστος: Φεύγα κοπέλα μου να μην πας αλειτούργητη.

    Βουγιουκλάκη: Αυτά τα ψάρια είναι φρεσκότατα. Ξέρω εγώ από αυτά. Ο πατέρας μου πάστωνε ψάρια. Ήτανε, που λέμε, πάστωρ.

    Ηλιόπουλος: Τη βλέπεις αυτή; …Ε, μην κοιτάς έτσι… Πολλά λεφτά σου λέω. Πολλά λεφτά…
    Αλεξανδράκης: Εφοπλίστρια;
    Ηλιόπουλος: Όχι. Κτηνοτρόφος.
    Αλεξανδράκης: Κτηνοτρόφος;
    Ηλιόπουλος: Έχει παντρευτεί αυτό το κτήνος… και το τρέφει.

    Ρίζος: Τι “ν” αυτό; Πέφτουν σοβάδες;
    Βασιλειάδου: Ναι, πέφτουνε σουβάδες απ” το ταβάνι. Αλλά μη στεναχωριέσαι. Έχω ένα κράνος στην αποθήκη. Θα στο φέρω.

    Και, "ετελείωσε!", στα τραγούδια θα σου γλυκοτραγουδήσω -σαν καρδερίνα- το "η αγάπη θέλει δύο", που πολύ το γουστάρω. Τυχερήηηη!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Κούλα, μ' ακούς;; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος!", είναι στα νεότερα και δεν το συμπεριέλαβα, αν και είναι πολύ καλή, αλλά σαν τα παλιά με τίποτα λέμεεεε! Φιλιά πολλά αγαπόνι κουμπαρόνι!

      Διαγραφή
  31. Τα γράψατε όλα!! Δεν έμεινε τίποτα για μένα......:(
    Φσσστ μποινκ!!!!! (Κ. Βουτσάς)
    Πεθαίνω για ατάκες παλιού Ελληνικού κινηματογράφου!!!!!!!!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν έχουν γραφτεί όλες οι ατάκες, δεν τελειώνουν, είναι αστείρευτες! Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  32. Φοβερός ο κινηματογράφος ο τότε...........Πραγματικά μεγάλωσε και μεγαλώνει γενιές..........Ατάκες;;;;;;Πολλές που τις περισσότερες τις είπαν φίλοι πριν. Δεν ξεχνώ τον Κωνσταντίνου που έγινε καθηγητής φροντιστηριακός της Βουγιουκλάκης για να πάρει το απολυτήριο, στο ζαχαροπλαστείο ....... με εκείνο το σχήμα με το χέρι του προφιτερόλ!!!!!!!!!!! Ή το ''τράβα μαλλί, άσε μαλλί του Εξαρχάκου στο αεροπλάνο με την Βλαχοπούλου..............καλά λέμε γελάω τώρα και μόνο που τα σκέφτομαι. Ωραία ανάρτηση.
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εκεί που έκανε πρόταση γάμου στη Βουγιουκλάκη ο Κωνσταντίνου, μέσα στο σχολείο!!! Πω πω πω, είναι τόσες πολλές Θεέ μου, μας έκαναν χαρούμενους αυτοί οι άνθρωποι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Λατρέυω την Καρέζη.
    Αγαπημένη μου ατάκα είναι: "Γυρίσατε; από την Δεσποινίς Διευθυντής
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω την Καρέζη, ήταν και στην κωμωδία και στο δράμα, ανεπανάληπτη!

      Διαγραφή
  34. Μπορώ να μιλάω ώρες, αλλά θα πω μία ατάκα που την "ξετρύπωσα" τώρα τελευταία...
    (γιατί συνεχώς ανακαλύπτει κάνεις ατάκες που δεν είχε προσέξει)

    Ταινία: Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης"
    ...στο γραφείο του βουλευτή:

    Βουλευτής (Νικολαΐδης): Γράμματα ξέρεις;
    Βέγγος: Δώδεκα.

    (είναι απίστευτος ο τρόπος που λέει ο Βέγγος το "δώδεκα")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μπορώ να μιλάω ώρες και μπορώ να βλέπω επίσης για ώρες ελληνικές ταινίες! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  35. Γυρίσατε??????????????? (Τζενη Καρεζη)

    Και μετά θα κάθεσαι... (Φωτόπουλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....και θα βλέπεις ελληνικές ταινίες για ώωωωωωρες πολλές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  36. "Μπραβο Μαρινα, βουλωμενο γραμμα διαβαζεις" Αυλωνιτης, ο Κλεαρχος η Μαρινα και ο κοντος
    "Σκαστε! Λυσσα! Μπα που να μπει ο διαολος μεσα σας!" Βλαχοπουλου Η κομησσα της Κερκυρας
    "Να φυγουμε Νικο μου να φυγουμε" Βουγιουκλακη Αχ αυτη η γυναικα μου
    "Ταλαροθεραπεια" Φωτοπουλος Λατερνα φτωχεια και φιλοτιμο
    Και ποσες ακομα; Η λιστα ειναι ατελειωτη! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια λίστα με εκλεκτές ταινίες και ακόμα πιο εκλεκτούς συντελεστές! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  37. Λατρεύω Ελληνικό κινηματογράφο!! Μπορώ να βλέπω όλη μέρα και με τον ΟΤΕ την έχω καταβρεί!
    Για να σου πώ την αλήθεια αγαπώ Σταύρο Παράβα!!!
    -Και στην υγεία μας Κύριε Σκουντρή και στην υγεία μας Κύριε Σκουντρή και πάρε κάτω τον Κύριο Σκουντρή-Σαντα Τσικίτα Λογοθετίδης
    -Τρείς ηλίθιους έχω δει, εμένα εσένα και τον Μιλλερρρ- Η γυναίκα μου τρελλάθηκε (Κωσταντάρας)
    -Ρώτα και εμάς που έχουμε φάει το πριγκιπιλίκι με το κουτάλι -Βουτσάς στον Παπαγιαννοπουλο Ξυπόλητος Πρίγκιψ
    -Όσο πιο γρήγορος τόσο το καλύτερος, ε ρε πως της παίρνω της ξένες γλώσσες! Παπαγιαννόπουλος στο γαμπρος από το Λονδίνο
    -Μακρυκωσταιοι και Κοντογιώργηδες (όλο ατάκες είναι)
    -Στρίβειν δια του αρραβώνος- Ηλιόπουλος & Στρατηγός Ο Ατσίδας
    -Είναι το ίρτζι μου-Βέγγος Ο Ατσίδας
    -Από το γίο σου να το βρείς Γιωργάκη-Υιε Υιε μου (Λογοθετίδης-Νικολαίδης)
    -Πελαζι I want to talk to youuuuuuuuu Παριζιάνα
    πόσες ακόμα μπορώ να γράφω για ώρες!!! Πολύ ωραία ανάρτηση!! Θέλουμε και άλλες τέτοιες!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
      Όντως η Βλαχοπούλου ήταν τέλεια!!!
      I want to talk to youuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
      Ονειρεμένες ταινίες μάνα μου!
      Φιλιά πολλά Ελεάνα μου!

      Διαγραφή
  38. απαπα γελιο !!!!!

    θυμασαι στο " υπαρχει και φιλοτιμο "
    την κορη του Κωνστανταρα να ρωταει " που μπορει να παρει κανεις ενα μπάνιο " , "στο ποταμι " ,
    " μα εγω θελω ζεστο μπανιο " , στο ποταμι το δεκαπενταυγουστο "

    " Αν περίμενα να παντρευτώ κανέναν έξυπνο, θα 'μενα γεροντοκόρη! " Αρβανιτη στο Γεωργίτση στη Νυχτα Γάμου

    "-Ως άντρας όμως θα είμαι θερμός, πολύ θερμός!
    -Όταν θα έχεις πυρετό! " μια τρλλεη τρελλη σαρανταρα με την Βλαχοπουλου το κινητο νοσοκομειο γαμπρο που δεν θυμαμαι ποιος επαιζε και τα αδελφια της Μιχαλοπουλο και Κοκκαλω

    "Ν' αυτοκτονήσω; Για ποιον λόγο; Τόσα χρήματα έχει ο μπαμπάς." ο Καλλιβωκάς αδειαζει την Καρεζη στη μια τρελλη τρελλη οικογένεια

    "Πού ανεβήκατε δεσποινίς;
    -Παρνασσό, Γκιώνα, πολύ ωραίο μέρος η Γκιώνα, μας άρεσε πάρα πολύ, Λυκαβηττό, Τουρκοβούνια." η Βλαχοπουλου απανταει στο γαμπρο πθ της φερανε για προξενειο στο Μερικοι το προτιμουν κρυο

    ο Αυλωνιτης στο Ριζο στους Γμπρους της Ευτυχίας

    "Δεν σε περιποιηθήκαμε; Δεν σου φερθήκαμε σαν αδέλφια; Δεν σου δώσαμε ό,τι πολυτιμότερο και αρχαιότερο έχει το σπίτι μας; "

    '" πορτοκολαδα απο πορτοκαλι " " αρρωστο ειναι σκουλικοειδητη εχει "¨ Γκιωνακης στα Κιτρινα Γαντια και πολλα πολλα άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, τώρα θυμήθηκα στο "μια τρελή τρελή οικογένεια" που έλεγε η Γώγου στον Καλιβωκά πως........είναι άρρωστος και τον έχουν στο νοσοκομείο (!!!) κι εκείνος έλεγε: "έχει γούστο να είμαι στο νοσοκομείο!" !! Αχαχαχα! Θεϊκές ατάκες! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  39. "Προχωράει ο κόσμος, Χαρίλαεεε!" από την αγαπημένη μου ταινία "Η θεία από το Σικάγο"

    Και φυσικά από τις "Κυρίες της αυλής" όλες οι ατάκες του Ηλιόπουλου, όπως εκείνη για την "ανάγκη του άρρενος" ή όταν παίρνει τα "ταμπλά" (πίνακες) από τα χέρια της σπιτονοικοκυράς του για να μην σπάσουν και της δίνει το παιδί του που... "δεν σπάει"!

    Υπέροχες ταινίες, πληθωρικά ταλέντα, κέφι και φρεσκάδα.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω τις "Κυρίες της αυλής", εκεί που ο Ηλιόπουλος....έβαψε με το πινέλο του ένα κουμπί επάνω στη μπλούζα του μωρού γιατί δεν είχανε κουμπί αληθινό!!! Αχαχα! Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  40. "Ενοχλώ; Δεν Ενοχλώ. Ε! Αφού δεν ενοχλώ..." Μπαίνω τελευταία στην ουρά. Α ρε τι έχανα τόσες μέρες.
    "Αγία Αικατερίνη εκεί; Η ίδια;.... "
    Φεύγω. Πάω να συνεχίσω να τρέχω σαν τον Βέγγο. Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στέλιο ήρθες;"!!! Κάλιο αργά, γιατί οι ελληνικές ταινίες είναι βάλσαμο! Καλημερούδια!

      Διαγραφή
    2. Τώρα που είπε η Άννα το ενοχλώ θυμήθηκα που ρωτάει στην ίδια ταινία ο Παπαγιαννόπουλος την Αθηναααα που ετοιμάζεται να βγεί με τη κόρη του (καρέζη).
      -Που θά πάτε?
      -Αστέρια με τη παρέα μου
      -Ποια παρέα, εσένα όλη η Αθήνα παρέα σου
      -Με όλη την Αθήνα
      -Αθηνούλα στη παρέα χωράω και εγώ..
      -Δε χωράς
      -Γιατί βρε Αθηνούλα και εγώ δημότης Αθηναίων είμαι!! Κορυφαίος διάλογος!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ όμως θυμήθηκα το άλλο: Πάει ο Νικολαϊδης να ζητήσει σε γάμο την Καρέζη:
      -Παπαγιαννόπουλος: Εσύ να πάρεις την κόρη μου; ξέρεις πόσο χρονών είσαι;
      -Νικολαϊδης: Εγώ είμαι γεννημένος το 1912
      -Παπαγιαννόπουλος: Κι εγώ είμαι γεννημένος το 1915
      -Νικολαϊδης: Ε, για έναν ευτυχισμένο γάμο δεν είναι πολλά 3 χρόνια διαφορά!!!!!
      -Παπαγιαννόπουλος: Γιατί ρε νάυαρχε; εμένα θα παντρευτείς;;;; Αχαχαχα!!!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχα!! θα αλλάξω γραμμή πλεύσεως!!!
      Παπαγιαννόπουλος για τον Νικολαίδη- Θα τον αποπλεύσω εγώ με ούριο άνεμο
      Δε φτάνει που στρίμωξε το καράβι στο Ισθμό ήθελε να στριμώξει και τη κόρη μου!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Αλεκούκο! Γιαγκούκο! Λιλούκο! !!!!!! Αχαχα!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχα τον ναυαρχούκο ξέχασες!!! χαχαχα φιλιά!

      Διαγραφή
    7. Αλλιώς πως θα ξαναρχόσουν;;; Αχαχα! Φιλιά και καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα συμπεθέρα μου!! Καλέ θα το ξέχναγα!!!
    Η Μάρλεν μούρλεν Σαπουτζάκη από τον Ξυπόλυτο πρίγκηψ κι ο λατρεμένος Αυλωνίτης, νομίζω στο Οι γαμπροί της Ευτυχίας, που λέει την τρελή ατάκα : Τώρα θα τον σαγηνεύσει η σαγιονάρα!!!!!!! :))))))
    Χαχαχαχα!!!
    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Οι γαμπροί της Ευτυχίας".........κι ο Ρίζος έλεγε: "θέλω τη μαμά μου"!!!!! Χαχαχα!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.