Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Η Φωτογραφία της εβδομάδας: Χάτσικο: η ιστορία ενός σκύλου...


Τον Ιανουάριο 1924, ο Χιντεσάμπουρο Ουένο, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Τόκιο, υιοθετεί ένα λευκό κουτάβι Ακίτα ηλικίας δύο περίπου μηνών το οποίο ονομάζει Χάτσικο 
(σημαίνει κυριολεκτικά: ο όγδοος ευοίωνος πρίγκηπας). Ο καθηγητής ζούσε μοναχικά στα περίχωρα του Τόκιο και μεγάλωσε τον Χάτσικο σαν πραγματικό φίλο και σύντροφο. Ήταν πραγματικά αχώριστοι και καθημερινά περπατούσαν μαζί μέχρι τον σιδηροδρομικό στα-θμό της Σιμπούγια, όπου ο καθηγητής έπαιρνε το τρένο για να πάει στο πανεπιστήμιο. Ο Χάτσικο πήγαινε κατόπιν σπίτι αλλά το απόγευμα ξαναγύριζε στον σταθμό, όπου περίμενε την επιστροφή του κυρίου του. Τον Μάιο του 1925 ο Χάτσικο συνόδευσε όπως πάντα τον καθηγητή στον σταθμό του τρένου και γύρισε σπίτι. Ο καθηγητής όμως δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά στον σταθμό διότι κατά την διάρκεια μιας διάλεξης στο πανεπιστήμιο πέθανε 
από εγκεφαλική αιμορραγία. Ο Χάτσικο ξαναγύρισε στο σταθμό, περιμένοντας στο ίδιο σημείο τον κύριό του κάθε μέρα, για το υπόλοιπο της ζωής του... (ρεπορτάζ κι εδώ)

Η ιστορία του Χάτσικο μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο το 2009 με τον τίτλο Hachiko: 
A Dog's Story (Χάτσικο: Η ιστορία ενός σκύλου) στην οποία, εκτός από τον Χάτσικο, πρωταγωνιστεί ο Ρίτσαρντ Γκιρ στον ρόλο του καθηγητή. Η ταινία είναι παραλλαγή της πραγματικής ιστορίας & εκτυλίσσεται στις ΗΠΑ, στη σημερινή εποχή. Πηγή κειμένου


Ο Capitan έφυγε από το σπίτι του λίγο μετά τον θάνατο του ιδιοκτήτη του, εν ονόματι Miguel Guzman, το 2006. Μια εβδομάδα αργότερα, η οικογένεια του εκλιπόντος βρήκε 
τον σκύλο στο νεκροταφείο, δίπλα στο μνήμα του κ. Guzman. «Τον ψάξαμε αλλά είχε εξαφανιστεί. Νομίζαμε ότι έφυγε ή πέθανε», δήλωσε η Veronica Guzman, σύζυγος του εκλιπόντος. «Την επόμενη Κυριακή πήγαμε στο νεκροταφείο. Ο Capitan ήρθε προς το μέρος μας, γαυγίζοντας και κλαίγοντας, σαν να θρηνούσε», τόνισε η κ. Guzman 
προσθέτοντας ότι είναι εξαιρετικά περίεργο το γεγονός ότι ο σκύλος βρήκε το νεκροτα-
φείο, αφού η οικογένεια δεν τον είχε πάει ποτέ εκεί... Πηγή κειμένου 


Ο σκύλος που κατάφερε να συγκλονίσει την υφήλιο με την αγάπη του για την –νεκρή-αφεντικίνα του την οποία ...ανέμενε υπομονετικά επί δύο μήνες να γυρίσει, τελικά απεβί-ωσε. Πρόκειται για τον Τσίτσο ή Τόμι όπως έλεγαν οι πολίτες του Σαν Ντονάτσι στο Μπρίντιζι της Ιταλίας, που –μην γνωρίζοντας ότι η γυναίκα είχε πεθάνει-την περίμενε να γυρίσει, καθισμένος στην εκκλησία όπου έγινε η κηδεία της. Το σκυλάκι συνόδευε τη γυναίκα παντού- ήταν στο πλάι της ακόμη κι όταν αυτή οδηγούνταν στην τελευταία της κατοικία. Όταν η Μαρία έφυγε από τη ζωή, ο Τσίτσο, δεν σταμάτησε να πηγαίνει στην εκκλησία, περιμένοντάς την μάταια να επιστρέψει. Τελικά ο σκύλος απεβίωσε 12 ετών.


"Ο μέσος σκύλος είναι καλύτερο άτομο από ό, τι το μέσο άτομο."Andy Rooney 

Όσο περισσότερο γνωρίζω τους ανθρώπους, τόσο περισσότερο αγαπάω τους σκύλους!"
Charles de Gaulle 

"Εάν ένα σκυλί δεν σε πλησιάσει, αφού σ' έχει κοιτάξει στα μάτια, τότε θα πρέπει να πας σπίτι και να εξετάσεις τη συνείδησή σου." Woodrow Wilson 

"Οι σκύλοι μιλάνε, αλλά μόνο σε αυτούς που ξέρουν να ακούν!" Orhan Pamuk 

"Αν δεν υπάρχουν σκύλοι στον Παράδεισο, τότε όταν πεθάνω θέλω να πάω εκεί που έχουν πάει!" Will Rogers 
"Όλη του τη ζωή, προσπάθησε να είναι καλός άνθρωπος. Πολλές φορές. Όμως, απέτυχε.

Άλλωστε ήταν μόνο άνθρωπος. Δεν ήταν σκύλος." Charles M. Schulz

"Μπορείς να πεις ο,τι ανόητο πράγμα θες σε ένα σκυλί, κι αυτό θα σε κοιτάει μ' ένα βλέμ-
μα που λέει: "Θεέ μου, έχεις δίκιο! Θα 'θελα πολύ να το έχω σκεφτεί εγώ αυτό! " D. Barry


Κι αν δεν έχουμε πειστεί ακόμα για την πίστη του σκύλου, ας κοιτάξουμε το σκύλο μας..
Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω δει την ταινία "Χάτσικο", όσες φορές κι αν την έχω δει όμως, δεν υπάρχει ούτε μια φορά που να μην κλαίω με μαύρο δάκρυ... Κάθε φορά, έχει έναν μαγικό τρόπο να με πείθει ότι δεν είναι ταινία, αλλά πραγματικότητα. Διότι, όσο 
κι αν υποκριθεί ένας άνθρωπος το ρόλο του, ένας σκύλος παραμένει ο εαυτός του..


Ανοιχτή παραμένει μια πρόσκληση: Κλικ!

Μια ιστορία καφενέ σε περιμένει πάντα εδώ!
❤¸¸.•*¨*•♫ ......................................................................................❤¸¸.•*¨*•

78 σχόλια:

  1. Αχ τι κλάμα έχω ρίξει με αυτήν την ταινία! Δεν τολμάω να την ξαναδώ. 'Αστα! Σε καλημερίζω σβέλτα και σε ασπάζονται και τα σκυλούδια μου. (προχθές χάσαμε το ένα μας από λεϊσμανίαση.. :( σνιφ, το πιο καλόψυχο..πφφφ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, στεναχώρια μεγάλη η απώλεια ζώου, την έχω ζήσει :((

      Διαγραφή
  2. Πολυ πολυ πολυ κλαμα με αυτη την ταινια!! Ολα τα ζωακια εχουν ψυχη καλυτερη και απο τους ανθρωπους! Δεν ειχα ποτε σκυλο, παντα γατες! Η γλυκουλα μου πεθανε περσι... :( Καλη σου μερα Πετρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω δει την ταινία "Χάτσικο", όσες φορές κι αν την έχω δει όμως, δεν υπάρχει ούτε μια φορά που να μην κλαίω με μαύρο δάκρυ..
    Τω αυτώ και για μένα! Είναι μέσα στις τρεις αγαπημένες μου εξάλλου! (και στις άλλες δύο κλαίω πάλι...το'χω με το κλάμα παιδί μου!!!)
    Σου είπα; Υιοθέτησα κι άλλο σκυλάκι! Ένα αδέσποτο μίνι... γλύκα! Έχει τώρα πάνω από βδομάδα! Γλύκας είναι!
    Τώρα τα κάναμε τρία...
    Θες κι άλλο να σε πείσω ότι εγώ γεννήθηκα ...σκυλομαμά;
    Φιλιά και καλημέρες!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νέο μέλος της οικογένειας, είναι σκέτο κουκλί! Ομορφόσογο είσαστε τελικά!!

      Διαγραφή
  4. Αυτή η ιστορία εμένα με συγκινεί! Επειδή η αγάπη των ζώων και ειδικά των σκυλιών προς τον άνθρωπο είναι απερίγραπτη. Έχω εδώ και 12+ χρόνια ένα σκυλάκι (Αυσταλέζικο Πομεράνιαν) και η αγάπη μου/μας/του είναι ότι καλύτερο υπάρχει. Να κλαις και να έρχεται να σε παρηγορεί! Ποιός; ο σκύλος! Εμείς οι άνθρωποι να τα βλέπουμε.....
    Όοσ για την ταινία, την έχω δει μόνο 2 φορές και αυτές τις φορές έκλαιγα για μέρες με ξέπασμα! Έχω "ορκιστεί" να μην την ξαναδώ ποτέ ξανά!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Μες στα μάτια μας κοιτάζουν τα άτιμα κι όλα τα καταλαβαίνουν...

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Πετράδι μου
    Μεγάλη αγάπη τα σκυλιά και ξεχωριστό
    αυτό που παίρνεις από αυτά άδολο και μοναδικό
    Η ταινία ένας ύμνος στην αγάπης και στην αφοσίωσης
    Την έχω δεί πολλές πολλές φορές....χαίρομαι πολύ
    που στην ζωή μου υπάρχει μια τέτοια ύπαρξη: η γλυκιά μου Βανούλα

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι έχω κι εγώ σκύλο και στο πατρικό έχω και γάτα! :))

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δει την ταινία όμως αυτό το πράγμα με τα σκυλιά είναι απίστευτο! Πραγματικά πιο πιστός φίλος δεν υπάρχει. Το καλοκαίρι ένας γείτονας μας έπαθε καρδιακή προσβολή στον ύπνο του και τον κατάλαβε ο σκύλος ο οποίος άρχισε να γαβγίζει σαν τρελός με αποτέλεσμα να ξυπνήσει η γυναίκα του που αναρωτήθηκε γιατί φωνάζει έτσι το σκυλί και είδε τον άντρα της. . Μιλάμε είχα μείνει όταν μου το είπαν. Και όσο καιρό ήταν σε κόμμα αυτός ο σκύλος δεν έτρωγε, ξανά έφαγε την μέρα που ξύπνησε, το κατάλαβε. Απίστευτο! Η γυναίκα του τα ειχε χάσει και μας το έλεγε. Το δύσκολο όμως για εμένα είναι όταν πεθαίνουν.. Καλημέρα Πέτρα μου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είδα και μια είδηση, που ο σκύλος έτρεχε πίσω από το ασθενοφόρο, επειδή μέσα ήταν το αφεντικό του... Πόσο συγκινητικό...

      Διαγραφή
  7. Πόσο με συγκινεί κάθε που τη βλέπω!Και κλάααμα η κυρία!
    Ο Άλφα σε ευχαριστεί για την ανάρτηση - αφιέρωση στα φιλαράκια του, γλείφοντας με μανία την οθόνη!
    Ευαισθητούλι διαμαντάκι μου καλημέρα γουβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαχανάκι, ακόμα στο...Άλφα είσαι εσύ; Αχαχαχα! Και γαβ! :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα...!

    Δείτε κι εδώ σχετικά:
    (http://paishellas.blogspot.gr/2013/06/hachi-ko.html

    http://paishellas.blogspot.gr/search/label/%CE%A3%CE%9A%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%99)

    Καλή κι ειρηνική συνέχεια.

    Έρρωσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερή ταινία!!!! Είχα ακριβώς το ίδιο σκυλί και και μου το έκλεψαν.... δεν το ξέχασα ποτέ, παρόλο ότι πάντα είμαι με ένα σκύλο δίπλα μου!!!! Καλή σου μέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το έκλεψαν;; Φοβερή απώλεια... Φιλιά Βίκυ μου και καλό σ/κ :)

      Διαγραφή
  10. Τι θέλεις να πεις όταν γράφεις "με πείθει ότι δεν είναι ταινία, αλλά πραγματικότητα"; Δηλαδή δεν είναι πραγματικότητα;
    Είναι εκπληκτικά σκυλιά τα Ακίτα και... Δεν μπορώ να πω άλλα, διότι ο Σήφης με κοιτάζει με παράπονο και μια υποψία ζήλιας στο βλέμμα!
    Είναι που είχαμε πάει και στης Μεμαρίας πριν και είδε δυο γάτες, έρχεται εδώ και βλέπει τον Χάτσικο. Ε, πόσα να αντέξει ο σκύλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μας δίνει ένας σκύλος, πάντα είναι Πραγματικότητα, αλλά και Αλήθεια...

      Διαγραφή
  11. Αχ Πετρούλα μου πόσο με συγκίνησες!
    Πολύ γλυκιά ταινία πολύ τρυφερή ιστορία.
    Πάντα ένας σκύλος είναι καλύτερος άνθρωπος από τον άνθρωπο.
    Αυτό εννοείται!
    Ας όψεται ο συζυξ που είναι αλλεργικός αλλιώς θα είχα οπωσδήποτε σκύλο ή γάτα ή και τα δύο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ με αυτή την ταινία και όχι μόνο πόσες ιστορίες έχουμε διαβάσει αυτών των πιστών φίλων, είναι το σκυλί ρε παιδί μου άλλο πράμα το βλέπω εγώ απο την δικιά μου .... αιώνια αγάπη , φιλία και πίστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ιστορίες όντως είναι ατελείωτες! Και γεμάτες..σκυλίσια ανθρωπιά!!

      Διαγραφή
  13. Είμαι η μόνη που δεν έχω δει την ταινία, ε; Και αυτό γιατί γνωρίζω πως έχει κλάμα και αυτό με απωθεί. Πάντως τα σκυλάκια τα λατρεύω... από μικρή ήθελα ένα, αλλά δε μου έπαιρναν.. έχει όμως η πεθερά μου και όποτε πάω, γίνεται πανηγύρι! Είναι απίστευτη η πίστη που δείχνουν και η αφοσίωση...
    Μακάρι να έχω κι εγώ κάποτε ένα δικό μου σκυλάκι...
    Φιλάκια πολλά Πετρούλα μου! Καλό μεσημεράκιιιι! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω πως αξίζει τον κόπο να τη δεις, έστω κι αν θα κλάψεις... :))

      Διαγραφή
  14. Πέτρα μου έχω ρίξει κλάμα με το Χάτσικο που δεν λέγεται, όπως έκλαψα όταν μου δηλητηρίασαν τον Ρόκυ μου, ένα λυκόσκυλο που ήξερε να σου μιλάει και να σε κάνει να τον καταλαβαίνεις. Μεγάλη πίκρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου είχαν δηλητηριάσει γατούλες, οι "άνθρωποι"...

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ έκλαψα με μαύρο δάκρυ, αν και δεν έχω σκύλο.
    Είχε όμως ο μπαμπάς μου 8 λυκόσκυλα πολύ άγρια για φύλακες, που δεν μπορούσε να πλησιάσει άνθρωπος στον φράχτη.
    Τη μέρα όμως που πέθανε κάθονταν αμίλητα και ακούνητα με την πόρτα ανοικτή και τον κόσμο να μπαίνει άφοβα.
    Έκλαιγα που τα έβλεπα τόσο λυπημενα.
    Η ταινία μου θυμίζει αυτή τη σκηνή γιαυτο ίσως να κλαίω τόσο πολύ.
    Φιλάκια πολλά Πέτρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, συγκλονιστικό αυτό που περιγράφεις... Πόσο λυπηρό... Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτική ταινία όντως και βέβαια πέρα για πέρα αληθινή !!!
    Έχω κι εγώ πείρα από σκυλιά, είναι πραγματικά πολύ φίλοι και όταν τα χάνεις σου στοιχίζει ....
    Τα φιλιά μου και μ άρεσε το θέμα πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η απώλεια είναι βαρύ πλήγμα... Ακόμα να χωνέψω την απώλεια μιας γάτας μας.. :((

      Διαγραφή
  17. Αχ! τι κλάμα και τι χαρτομάντιλα έχουμε καταναλώσει με το Χάτσικο, δε λέγεται, Πετροκόριτσο!
    Είναι πολύ τρυφερό το θέμα σου και μακάρι να μαθαίναμε κάτι απ' τα ζωάκια, π.χ. πίστη, ανιδιοτελή αγάπη, αφοσίωση κλπ. με μόνη ανταμοιβή τους τη συντροφικότητα.
    Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα! Φιλιά πολλά μ' εαρινή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω πως έχουμε...προδιάθεση να πάρουμε κάτι από τα διδάγματα των ζώων Κατερίνα μου...

      Διαγραφή
  18. Δεν ξέρω αν θα το πιστέψεις, δεν την έχω δει την ταινία. Φυσικά δεν χρειάζεται να δω την ταινία για να πειστώ για την αφοσίωση του σκύλου.. το γνωρίζω και το βλέπω σε κοντινούς μου ανθρώπους γιατί εγώ δεν μπορώ να έχω εξαιτίας σοβαρής αλλεργίας! Καλή συνέχεια φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, η ταινία είναι καταπληκτική και το κλου είναι ότι λυπάται ο θεατής τον σκύλο, περισσότερο κι από την απώλεια του αφεντικού του!

      Διαγραφή
  19. Συγκινήθηκα... Δεν είχα ποτέ σκύλο, και πολύ θα το ήθελα. Ίσως στο μέλλον καταφέρω να με υιοθετήσει κάποιος, ποιος ξέρει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα ψάχνεις να υιοθετηθείς εσύ ομορφιά μου;;; Αχαχα! :))

      Διαγραφή
  20. Κι όμως, ούτε κι εγώ την έχω δει, όπως και 2-3 κορίτσια πιο πάνω... Δεν την έχω δει επειδή αποφεύγω να βλέπω ταινίες με ζωάκια... Δεν πα' να 'ναι δράμα, κωμωδία ή οτιδήποτε άλλο... Εγώ θα πλαντάξω...
    Να σκεφτείς, το "Ταξίδι του αυτοκράτορα", το ντοκιμαντέρ για τους αυτοκρατορικούς πιγκουίνους, στο 10 λεπτο, λέει πως αν δεν επιστρέψει η μαμά πιγκουίνος, ο μπαμπάς κ' το μωρό θα πεθάνουν... Κι εκεί δεν κρατιέμαι και βγάζω το dvd... Κλάμα, λυγμούς, δεν μπορώ να πάρω ανάσα κτλ...
    _____________________________
    Και (άσχετο?- δεν ξέρω...) επειδή μάλλον στο νομό μου τις τελευταίες μέρες έχουν αυξηθεί τα καθίκια, και βασανίζουν μέχρι θανάτου άμοιρες ψυχούλες, εύχομαι όλοι τους να ζήσουν πολλά χρόνια και να είναι η κάθε τους μέρα, η κάθε τους ώρα τόσο βασανιστική, όσο δεν αντέχεται...
    _____________________________
    Μου άρεσε η φράση της Έλλης " Ίσως στο μέλλον καταφέρω να με υιοθετήσει κάποιος! " Πολύ γλυκό!
    Αγκαλιά και φιλί, Πετράδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που περιγράφεις για τους "ανθρώπους" βασανιστές, είναι το πλέον σοβαρό Γιάννα μου, αφού δείχνει ότι η "ανθρώπινη" κοινωνίας μας, νοσεί...

      Διαγραφή
  21. Πω πω τι κλάμα με αυτήν την ταινία!!!!!!!! Δεν νομίζω να μην έχει δακρύσει έστω, όποιος και αν την είδε. Όσο για το σκύλο, πιστεύω -αν και δεν έχω σκύλο- ότι ο μέσος σκύλος είναι καλύτερο άτομο από το καλύτερο άτομο!
    Καλό σου βράδυ Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί τα ζώα λειτουργούν με το ένστικτο, ενώ οι άνθρωποι με το (νοσηρό σε πολλές περιπτώσεις) μυαλό...

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτική ταινία, τόσο υπέροχη όσο υπέροχος ήταν ο πρωταγωνιστής της...κι εννοώ το σκύλο!
    Είναι απίστευτο το πόσο δένονται οι σκύλοι με τον άνθρωπό τους (ή ανθρώπους τους) και πόσο τον (τους) αγαπούν!
    Τι άλλο να πω η χαζογιαγιά?...είπαμε του παιδιού μου το σκυλί είναι δυο φορές σκυλί μου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω με ενδιαφέρον, νέα ανταπόκριση του Μπρίκι σας και όχι μόνο! :))

      Διαγραφή
  23. Λοιπόν Πέτρα μου..... θα ήθελα να αφήσω στα λόγια μου πολλά....μα πάρα πολλά. Δεν ξέρω αν πρέπει να αφεθώ να μιλήσω......να αλαφρύνω την ψυχή μου σε δημόσια θέα. Εδώ και 3 μήνες έχουμε ένα κουτάβι σπίτι......τον βρήκα και τον μάζεψα.....τώρα είναι η παρέα μου.......θέλω να πω πολλά αλλά........βλέπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από τα λίγα που είπες Γιάννη, κατάλαβα πολλά και να είσαι καλά... :))

      Διαγραφή
  24. Δεν ειμαι σινεφιλ, αλλα εχω ακουσει οτι ειναι πολύ συγκινητικη ταινια και γω πολύ ευαίσθητη, οποτε αρκούμαι στο να χαιρομαι όταν βλέπω τα Ακίτα, που ειναι κουκλιά!
    Καλό ξημερωμα :) Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μια εξαίρεση και δες την ταινία! είναι μάθημα ζωής!

      Διαγραφή
  25. τελεύταιως είδα την ταινία, μου αρεσε... είναι ωραίο να βλέπεις τέτοια πίστη στα σκυλιά!!! ...
    καλό βραδυ, τα λεμε.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέτρα μου... δεν μπορω να γινω μελος στο μπλογκ σου..ομως... θα σε βάλω στη λιστα ιστολογιων μου...
    άψογη τανια..και δραματικη... τα λεμε... καλώς ώρισες και πάλι στο μπλογκ μου!
    Λαμπρινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ξέρω ότι θα κλάψω, το έχω πια αποδεχθεί (στην αρχή έλεγα, δεν θα κλάψω την έχω ξαναδεί), αλλά κάθε φορά την παρακολουθώ σαν να είναι η πρώτη και δεν μου φτάνουν τα χαρτομάνδηλα!!! Ο σκύλος μου είναι το κλου της υπόθεσης, που πάντα με κοιτά με απορία!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ο σκύλος είναι παρόν; Ενδιαφέρον στοιχείο αυτό Μαρίνα μου! :)

      Διαγραφή
  28. Με το βλέμμα του και μόνο, μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα βρε Ινώ.. Αν αντέχει να τον κοιτά κανείς στα μάτια...

      Διαγραφή
  29. Στ΄αλήθεια καλή μου Mia Petra αυτά που συμβαίνουν με τους σκύλους είναι απίστευτα.
    Ο πιο σπουδαίος και ο πιο πιστός σύντροφος του ανθρώπου.
    Ιστορικό παράδειγμα ο Άργος του Οδυσσέα.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ντένη, ο Άργος του Οδυσσέα είναι πολύ συγκινητικό παράδειγμα..

      Διαγραφή
  30. Ίσως ακούγεται περίεργο αλλά παρότι γνωρίζω την αληθινή ιστορία του Χάτσικο, την ταινία δεν την έχω δει - ούτε θα την δω ποτέ. Για να μουσκέψουν τα μάτια αρκεί να γνωρίζεις, δεν χρειάζεται να δεις.
    Είναι απίστευτες οι ιστορίες μεταξύ ανθρώπων και σκύλων. Μεταξύ ΦΙΛΩΝ και ΟΧΙ μεταξύ αφεντικού και ζώου.
    Έχασα πολύ νωρίς το σκυλάκι μου και από τότε έδωσα έναν ηλίθιο όρκο να μην ξανααποκτήσω ποτέ. Δεν μπορούσα να ζήσω ξανά εκείνο που ένιωσα τότε.
    Αδυναμία; Το ξέρω.
    Ίσως τώρα που "ωρίμασα" και βλέπω τα πράγματα αλλιώς να πάρω πίσω εκείνον τον ηλίθιο όρκο.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε απώλεια ζώου είναι δυσβάστακτη Πέτρο, από την άλλη, υπάρχουν τόσα ζώα που διψούν για φροντίδα και αγάπη, γιατί να τους τη στερούμε;...

      Διαγραφή
  31. ταινία είναι υπέροχη αλλά το άφθαστο μεγαλείο της αληθινής ιστορίας είναι το πιο συγκλονιστικό !!! Το άγαλμα του Χάτσικο στολίζει το σταθμό Σιμπούγια, το έφτιαξαν οι κάτοικοι της πόλης για να τιμήσουνε αυτό το ξεχωριστό πλάσμα....Οσες φορές είδαμε την ταινία, ο άνδρας και οι κόρες μου τρομάξανε να συνέλθουνε, εγώ με δυσκολία συγκρατούσα τα δάκρυά μου όπως και τη στιγμή που αποχαιρετήσαμε το δικό μας σκύλο/σύντροφο μετά από 17 χρόνια συμβίωσης......Η ταινία είναι ένα μάθημα ζωής και αξίζει να τη δεί κανείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, κι άλλη απώλεια σκύλου εδώ... Γι' αυτό όλη η οικογένεια πλαντάζει στο κλάμα...

      Διαγραφή
  32. Ο Θεός, είχε απελπιστεί με τον Άνθρωπο, που δεν μπορούσε με τίποτα να καταλάβει τι σημαίνει ανιδιοτελής αγάπη και αφοσίωση. Οι έννοιες, βλέπεις, έπεφταν στον Άνθρωπο πολύ αφηρημένες. Έτσι, ο Θεός τις υλοποίησε και έφτιαξε τον σκύλο.
    Για βιβλιογραφικη επιβεβαίωση, βλέπε και την "Καστάνκα" του Τσέχωφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξακολουθεί όμως ο Άνθρωπος να μην καταλαβαίνει τι σημαίνει ανιδιοτελής αγάπη..

      Διαγραφή
    2. Ναι. Κι αυτό πονάει πολύ. Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις, που δικαιώνουν τον "σκυλίσιο χαρακτήρα" (ακόμα κι αν αυτές απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

      Διαγραφή
    3. Πάντα υπάρχουν οι φωτεινές εξαιρέσεις ευτυχώς....!

      Διαγραφή
  33. Είναι πράγματι συγκλονιστική ιστορία. Η πιο ανιδιοτελής αγάπη... ήταν δύσκολο να δούμε την ταινία χωρίς να δακρύσουμε.

    Καλημέρα βροχερή
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οι περισσότεροι την έχουμε δει την ταινία, άλλωστε είχε όντως πολύ ιδιαίτερο θέμα. Καλημέρα με λιακάδα..διστακτική! :))

      Διαγραφή
  34. Υπάρχει πραγματική βάση...Αυτή η ράτσα σκυλιών είναι μοναδική. Έχει ο αδερφός μου ακίτα και συμπεριφέρεται ακριβώς όπως τον παρουσιάζουν στην ταινία και μετά διερωτάσαι: μπας και έχουν ψυχή κάποια ζώα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν διερωτώμαι, είμαι σίγουρη πως έχουν Ψυχή τα ζώα. Για κάποιους "ανθρώπους" πάλι, έχω βάσιμες υποψίες... Καλημέρα και καλό σ/κ :)

      Διαγραφή
  35. Προσπέρασα την συγκεκριμένη ανάρτησή σου λόγω κακής δικής μου διάθεσης.
    Όμως είναι αυτή στην οποία γράφεις τις πιο όμορφες αλήθειες! Και ζητώ συγνώμη.
    Οι άνθρωποι θα σε προδώσουν σίγουρα, ένα ζώο όμως και ειδικά ο σκύλος ποτέ!!!!
    Όλα μου τα χρόνια είχαμε σκύλο στο σπίτι μας. Ο τελευταίος έζησε μαζί μας 20 χρόνια
    και η απώλειά του ήταν σημαντικότατη... Έφυγε ένα μήνα πριν από το αφεντικό του με μία
    σκυλίσια κραυγή πόνου από τα βαθιά γεράματα, όμως γιατί πιστεύω ότι είχε προαισθανθεί
    τι θα συμβεί;
    Δεν ήρθα μάλλον για καλό σήμερα!
    Καλό Σαββατοκύριακο και τα λέμε, πιστέ φίλε του σκύλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έχουν πολύ ισχυρή διαίσθηση τα ζώα γενικώς, και ο σκύλος εννοείται. "Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα", κάποιος το είπε κι εγώ συμφωνώ.. Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  36. Τι να πω και εγώ για την ταινία αυτή!!! Τρελό κλάμα όσες φορές κι αν την έχω δει!!! Αν θυμάμαι καλά τη μέρα που ένιωσε ο Χατσικο πως θα πεθάνει το αφεντικό του, δεν τον αφηνε να πάει στη δουλειά. Απίστευτο!
    Τα σκυλιά έχουν τρομερή διαίσθηση. Είναι υπέροχα πλάσματα γεμάτα καλοσύνη.
    Διάβασα και τις άλλες ιστορίες καθώς και τις φράσεις που είπαν διάσημοι και πραγματικά με βρίσκουν σύμφωνη. Είναι ανώτερα πλάσματα από εμάς και αυτό δεν χωράει αμφισβήτηση!!!
    Φιλιά πολλά Πετράκι ευαίσθητο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι έγινε, από το σπίτι κιόλας, είχε εκδηλώσει ήδη με τον τρόπο του, τη διαίσθηση του, ότι κάτι δεν θα πήγαινε καλά... :( Φιλιά πολλά γλυκό μου Δημητράκι :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.