Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ο πιο ευλογημένος τόπος στην Ελλάδα είναι...


Το σημείωμα ήταν ιδιόχειρο και κρεμόταν πρόχειρα από ένα καρφί στον βρώμικο τοίχο.  Κάθε φορά που άνοιγε το παράθυρο που έβλεπε στην πολύβουη λεωφόρο, με το καθόλου οξυγόνο και την πολλή κίνηση, το χαρτί σειόταν ανάλαφρα και σε προκαλούσε να το προσέξεις: "Σε πείσμα τών καιρών, η άνοιξη θα 'ρθεί!" Ελευθερία! Κι έτσι, όποια εποχή κι αν το διάβαζες, είτε με τις πρώτες βροχές τού φθινοπώρου, είτε με τα πρώτα κρύα τού Νοέμβρη, όσο κι αν σε πάγωναν οι παγωμένοι και βρώμικοι τοίχοι και τα σβηστά καλοριφέρ, το ιδιόχειρο σημείωμα τής γλυκιάς και πάντα χαμογελαστής Ελευθερίας, σου ζέσταινε την ψυχή...   

Η Ελευθερία, με καταγωγή από την Ικαρία. Την Ικαρία τού ραχατιού, την Ικαρία τής ανταλλακτικής οικονομίας, την Ικαρία "με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής για τα ελληνικά δεδομένα" (μέσος όρος ηλικίας τα 88 έτη!) Την Ικαρία που καταλαμβάνει την πέμπτη θέση στον παγκόσμιο χάρτη τών "μπλε ζωνών", όπου μπαίνουν οι περιοχές με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής ανά τον κόσμο!!! Κλικ
Που βρίσκεται τελικά το μυστικό τής επιτυχίας; Στην πολλή φέτα, στο φρέσκο ψάρι και στο λεμόνι; Στην μεσημεριανή σιέστα, που την κρίνουν σχεδόν απαραίτητη; Στο χιούμορ, που, έτσι κι αλλιώς, σώζει ζωές; Στα ικαριώτικα βότανα, στο ντόπιο μέλι, στις "φιλικές κρασοκατανύξεις", στα ξακουστά πανηγύρια τού νησιού ή μήπως... στο σεξ που διαρκεί μέχρι τα βαθιά γεράματα;;

Όπως και να 'χει, η Ικαρία είναι μια όαση μέσα στον κυκεώνα τής κρίσης που βιώνουμε, ένα εκρηκτικό κράμα φιλοσοφίας και θετικής ενέργειας. Γιατί υπάρχει κι αυτή η Ελλάδα! Κι αν υπάρχει κάτι που μπορεί να μας ενώσει, να μας παρηγορήσει, να μας λυτρώσει, να μας ανυψώσει, αυτά τα σκοτεινά χρόνια τής μαύρης φτώχειας, σίγουρα θα 'χει κάτι από βιολί, σ' ένα καλοκαιρινό πανηγύρι: "όταν το βιολί ξεκινά, σε νοιάζει μόνο να μπεις στον κύκλο. Χορεύεις, μεθάς, γελάς, παίρνεις δύναμη απ' το μόνοιασμα τών ανθρώπων"... Ένας ατέρμων χορός έναν δεκαπενταύγουστο στην Λαγκάδα! Σε πείσμα τών καιρών η άνοιξη θα 'ρθεί!!! 

 ....................................................................................................
...............................................Foto ...........................................

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

64 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι... φταίει, αλλά όντως είναι είναι ένας ξεχωριστός τόπος!
    Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι το ότι, κάθε φορά, με τα έσοδα από τις μαζώξεις -το διάβασα στο κείμενο, αλλά μου το έχουν πει και φίλοι που έχουν πάει- αγοράζουν κάτι για όλους ή για κάποιον που έχει ανάγκη!
    Δυστυχώς, ακόμα δεν έχω πάει.
    Καλημέρες ταξιδιάρικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πέτρα μου
    Οι Ικαριώτες έχουν βρει το νόημα
    της πραγματικής ζωής!!!!
    Τους βγάζω το καπέλο!!!!

    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλάκια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πιο ευλογημένος τόπος στην Ελλάδα είναι... η ίδια η Ελλάδα.
    Και η Ικαρία αντιπροσωπευτικό κομμάτι αυτού του υπέροχου τόπου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχουν κάποια μέρη που ξεχωρίζουν..
      Ευλογημένη χώρα, αλλά με μιά βαριά κατάρα :(

      Διαγραφή
    2. Η Ελλάδα ναι. Ευλογημένη χώρα. Το κακό είναι ότι κατοικείται από 'Ελληνες!

      Διαγραφή
    3. Έχουμε ακριβώς ταυτόσημη άποψη! Καλημέρα και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ θα ήθελα να πάω και ακόμη δεν το κατόρθωσα. Επειδή ξέρω Ικαριώτες νομίζω ότι είναι έξω καρδιά, και άγχος μηδέν!!! Γι αυτό ίσως είναι ευλογημένοι.
    Λες γι αυτό να θέλανε να πουλήσουμε νησιά οι Γερμανοί; Λες;
    Ωραίο θέμα και όμορφα γραμμένο Πέτρα μου
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάμπως το κατόρθωσα εγώ; Α, δεν σας το 'πα, δεν έχω πάει! Χαχα :))

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα συμπεθεράρα μου και καλό φθινόπωρο να χεις!! Πάλι ταξίδια έχεις κατά νου;; Χιχιχιχι!!! Αχ δεν έχω πάει Ικαριά αλλά όλοι μα όλοι που πάνε τους κάνει εντύπωση αυτό το χαλαρό. Μια χαρά όι άνθρωποι, μπράβο τους!! Οι σκοτούρες και τα άγχη μας φάγανε με τα ψυχοσωματικά.. αντε από κει.. Αν το καλοσκεφτείς όλη μα όλη η Ελλάδα με τα νησιά και τα βουνά της είναι ευλογία!! Κάποιοι να μην τους πω είναι για ανάθεμα...
    Ηθικό δίδαγμα σεξ και στα 80!!! ;))) Φιλάκια ολόγλυκα Πέτρα μου!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχοσωματικά και ψυχοφάρμακα και στην Ικαρία βρέχει ευτυχία συμπεθερόνιμου!♥

      Διαγραφή
  6. Από όλους ακούω πόσο όμορφη είναι η Ικαρία και πόσο υπέροχοι άνθρωποι οι Ικαριώτες! Μακάρι να καταφέρω και εγώ να επισκεφτώ το νησί και να το επαληθεύσω, το θέλω πολύ!
    Μην νομίζεις νονά μου, αυτή την μαγεία του Έλληνα που όσο δύσκολες και αν είναι οι εποχές αντέχει και στιγμές στιγμές χαμογελά και ζει με την ψυχή του, αυτό οι ξένοι πάντα θα το ζηλεύουν. Ο Έλληνας, είτε Ικαριώτης, είτε Κρητικός, είτε Αθηναίος, έχει λεβεντιά και αυτό πάντα θα είναι αξιοζήλευτο!
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω νονά μου, με την ξεχωριστή σου πένα και σκέψη!♡
    ΥΓ: Πόσο λάτρεψα στο βίντεο με τον Ικαριώτικο στο πανηγύρι της Λαγκάδας που ο κόσμος έγινε μια χούφτα και χόρεψε, είτε ήξερε, είτε όχι, έτσι για την παρέα και την ομορφιά της στιγμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ Εγώ εκείνο που λάτρεψα στο βίντεο,
      είναι που είναι όλοι νεολαίοι! Τελικά
      υπάρχει ελπίδα, αχνοφαίνεται..! ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Ντρέπομαι αλλά δεν έχω πάει ποτέ Ικαρία.
    Το ομολογώ.
    Κι ας έχω ακούσει τόσα...
    Πιστεύω πως το 'μυστικό' για την καλή ζωή είναι να μην έχεις άγχος.
    Τώρα πόσο εφικτό είναι αυτό, στην Ικαρία ή όπου αλλού δεν ξέρω.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει όπως έγραψα πιο πάνω..
      και ναι κι εγώ πιστεύω ότι φταίει το άγχος :)

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένος πολύ, προορισμός η Ικαρία...
    Σε μαγεύει με ένα δικό της τρόπο...
    Για τον καθένα βέβαια, σαν το τόπο του πουθενά,
    οπότε να πω ότι αγαπώ πολύ την Ικαρία, αλλά σαν
    την Κρήτη μου, πουθενά, χιχιχι :)))
    Φιλάκια πολλά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ικαρία, ένας υπέροχος τόπος, τόπος της περιπέτειας, του γλεντιού, της ελευθερίας!
    Έχω πάει και είναι εκπληκτικά!
    Γνωρίζουν το μυστικό της αληθινής ζωής...
    Η καλή διατορφή, η καθημερινότητα χωρίς άγχος, οι μέρες χαράς και έξω καρδιάς τους βοηθούν και για το σεξ μέχρι τα βαθιά γεράματα ;-)
    Πρότυπο προς μίμηση, λοιπόν, και μπράβο για το αφιέρωμά σου!

    Ναι, σε πείσμα των καιρών η άνοιξη θα 'ρθει!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφη η πρώτη σου εικόνα!

      Διαγραφή
    2. Αφού της κάνουν αφιερώματα ακόμα και στο εξωτερικό,
      το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε είναι να την στηρίξουμε!

      Διαγραφή
  10. Πέτρα μου καλησπέρα σου και καλή σου βδομάδα.
    Πάρα πολύ σωστά τα όσα αναφέρεις και επισημαίνεις ως τρόπο ζωής στην Ικαρία. Την έχω επισκεφτεί, την έχω λατρέψει και έχω ιδία άποψη.
    Ξεχάσατε όμως κάτι βασικό για την Ικαρία. Κάτι που θα συνηγορήσει απόλυτα στην ίδια της τη φύση.
    Π.χ. ακόμα και το όνομα στα "ταξί" είναι "ΑΓΟΡΑΙΟΝ" και όχι το ξενόγλωσσο "taxi".
    Ακόμα και τώρα, την ώρα που άλλα νησιά λικνίζονται στα bits, στο νερωμένο νοθευμένο πιώμα και στα celebrities κορμιά, η Ικαρία τραγουδά "το ακκορντεόν" και "δεν θα περάσει ο φασισμός".
    Ξεχάσαμε λοιπόν την ΙΣΤΟΡΙΑ της Ικαρίας παιδιά, και δη την ιστορία των κοινωνικών και πολιτικών της αγώνων. Με λίγα λόγια την πολιτική της ΚΟΚΚΙΝΗ ταυτότητα. Ίσως αυτό είναι και το ελιξήριο των αξιών της και του τρόπου ζωής της.
    Φιλιά πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχες δεν είχες Γιάννη μου, το έκανες το πολιτικό σου σχόλιο!
      Πα 'να πει ότι αν ντυνόταν όλη η Ελλάδα ΚΟΚΚΙΝΗ, θα λυνόντουσαν
      όλα μας τα προβλήματα;... Αχ Γιάννη μου, γιατί δεν με πείθεις; ☺

      Διαγραφή
  11. Στην Ικαρία η Άνοιξη είναι μόνιμη όσο για εμάς ας βάλουμε ένα χεράκι να την φέρουμε... μιμούμενοι το παράδειγμά τους.
    Καλή εβδομάδα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για την Ικαρία εχω ακουσει πολλα και όμορφα από φιλους μας που έχουν παει οτι είναι εξω καρδια άνθρωποι αυτό και μονο είναι το μυστικο τους να ζουν τόσο πολλα χρονια τα προβλήμτα παντα θα υπαρχουν αλλά είναι ο τρόπος πως τα αντιμετωπίζεις Πετρίνα μου...είναι στο ντι εν νέη τους να βλέπουν τα πραγματα απο την θέτική τους πλευρά γιατί υπάρχει και αυτή αν την ψάξουμε.. !!!
    τι ωραιότερο να ζεις σε ενα τέτοιο τόπο...!! και εννοίτε οτι .. σε πίσμα των καιρων η Ανοιξη θά ρθει..!!! σε φιλω γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "τα προβλήματα παντα θα υπαρχουν αλλά είναι
      ο τρόπος πως τα αντιμετωπίζεις"...σοφό Σμαράγδι! :))

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. συμπληρώνω, στον ικαριώτικο, αυτή η πρώτη αχτύπητη, πολύ μαγκιόρα

      Διαγραφή
    2. Χαχα! Πολύ μαγκιόρα, την πρόσεξα κι εγώ! (τι είναι "μαγκιόρα";) ☺ ☺

      Διαγραφή
    3. αφού ρωτάς, είναι: μαγκιόρος/α = ικανός και αποτελεσματικός άνθρωπος,
      έτσι θα το βρεις στο λεξικό, στην κοινή :άπαιχτος/η,
      (δεν πιστεύω να με ρωτήσεις τι είναι "άπαιχτος/η")
      πάντως, κάποιες φορές, κάποιες αναρτήσεις σου με ενθουσιάζουν,
      όπως η συγκεκριμένη, πάντα τέτοια

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ και για την εξήγηση και για τα καλά σου λόγια! Άπαιχτος! ;) Καλό σ/κ :)

      Διαγραφή
  14. Δεν το επέτρεψαν ποτέ οι συγκυρίες να επισκεφτώ την Ικαρία. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον!
    Αν και θα έπρεπε να πάω και να μείνω μόνιμα εκεί, να έχω τον αγέραστο, να θάψω τον Επίτιμο (δεν αναφέρω το ονοματεπώνυμο, για να μην πέσει η πλατφόρμα του βλόγγερ), που θα μας θάψει όλους τελικά!
    Καλή εβδομάδα Μία Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας θάψει όλους, εκτός από τους Ικαριώτες!
      Ικαριώτες vs Ι-σ-καριώτες=σημειώσατε Χ !! :))

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη παρουσίαση ενός σημαντικότατου θέματος : της σωστής διατροφής!
    Από την εποχή του Ιπποκράτη τα γνωρίζουμε και τίποτα δεν εφαρμόζουμε....
    Εκνευρίζομαι αφάνταστα να μας βλέπω να λέμε μπράβο στους Ικαριώτες, να θαυμάζουμε, κλπ κλπ αλλά τίποτα να μην εφαρμόζουμε.

    Χτες το πρωί έγινα πάλι περίγελος, στους μαστόρους της αδερφής μου. Τους είχε κεράσει γλυκό.
    -Αριστέα, εσύ δεν θα φας γλυκό;
    -Όχι, δεν τρώω έξι χρόνια γλυκά και πάω στον 7ο οσονούπω.
    -Γιατί;
    -Γιατί η ζάχαρη ταΐζει τα καρκινικά κύταρρα.
    Περιττό να σου πω γέλια και κοροϊδίες που άκουσα. και τα γνωστά, εμείς θα πάμε χορτάτοι κλπ και κάτσε εσύ με την στέρηση...
    Ουφ αναστατώθηκα πάλι και θα μειώσω τις ανάσες ζωής μου !
    Πολλά φιλιά ( και να συνεχίσουμε το μπόλιασμα με τέτοια θέματα λέω εγώ... γιατί λέγε λέγε , όλο και κάτι θα μείνει!)
    Καλή εβδομάδα Πετρούλα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως δεν είναι μόνο η σωστή διατροφή το μυστικό τους!
      Είναι ο συνδυασμός κι άλλων παραγόντων, μην το ξεχνάμε :)

      Διαγραφή
  16. Το μυστικό είναι προφανώς η έλλειψη άγχους και μόνο!
    Ό, τι κι αν λέμε, το άγχος είναι εκείνο που σκοτώνει, άμεσα, ή έμμεσα!
    Όλα τα άλλα είναι απλά οι γαρνιτούρες!
    Πότε φεύγουμε για Ικαρία είπαμε?
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πράγματι οι άνθρωποι της Ικαρίας δεν καταλαβαίνουν τίποτα .... άγχος μηδέν !!!! Πιστεύω ότι αυτό είναι το βασικό και βέβαια η σωστή διατροφή τους !!!! Πολύ όμορφα το παρουσίασες Πέτρα !!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ χρυσοχέρα Ράνια (με τα όμορφα κεντίδια σου! ;)

      Διαγραφή
  18. Έχω ακούσει τα καλύτερα από τους ανθρώπους που την επισκέφτηκαν. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να πάω!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευλογημένος τόπος, ευλογημένοι άνθρωποι που δεν αλλοτριωθήκανε από καμία κακώς εννοούμενη "πρόοδο", διατηρήσανε τις αξίες τους, τα έθιμά τους, τον απλό παραδοσιακό τρόπο ζωής τους, τις διατροφικές τους συνήθειες....αγαπούν και σέβονται τον τόπο τους, παραμέρνουν ανέγγιχτοι από "μόδες" και" μαϊμουδιές" εργάζονται, ξεκουράζονται, πίνουνε, γλεντάνε ,κάνουνε σέξ και ξεχνάνε να γεράσουνε !!! Καλή εβδομάδασ, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να ήξερα αν δεν ήταν νησί, θα τα κατάφερναν όλα αυτά;
      Θέλω να πω, μήπως βοηθάει αυτή η αυτονομία ενός νησιού :))

      Διαγραφή
  20. Πολύ θα ήθελα να πάω! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από ανθρώπους που επισκέφθηκαν το νησί ή έζησαν εκεί για κάποιο χρονικό διάστημα. Και νομίζω ότι θα μου ταίριαζε αυτός ο τρόπος ζωής.
    Φιλιά πολλά, ξανθούλα μου!
    Υ.Γ. Λάτρεψα την πρώτη, πανέμορφη φωτογραφία - η προσωποποίηση της ευτυχίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το πιστεύω ότι θα σου ταίριαζε αυτός ο τρόπος ζωής!
      Δεν νομίζω ότι θα το αντέχαμε όλοι.. Πχ, μια φορά είχα πάει
      στην επαρχία (στα χωριά) της Γερμανίας και οι κάτοικοι εκεί
      ήταν πολύ ήρεμοι κι εμείς οι Ελληνάρες λέγαμε ότι δεν την...
      αντέχαμε τόση ηρεμία! Χαχα! Λαός-κουμπί είμαστε τελικά :))

      Διαγραφή
  21. Όσοι έχουν επισκεφθεί την Ικαρία λένε τα καλύτερα πάντα! Ακόμα δεν το'χω καταφέρει, αλλά που θα μου πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε και που θα μας πάει;;
      Θα μας προκύψει και μιά Ικαρία! Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  22. Το μυστικό της μακροζωίας δεν το ξέρω.
    Αν και δεν έχει τόσο σημασία το "μακρύ", όσο έχει το "καλό".
    Υποθέτω είναι το καθαρό μυαλό, οι θετικές σκέψεις, οι καλοί φίλοι, η αγαπημένη οικογένεια, η υγιεινή διατροφή, η τακτική άθληση κλπ κλπ. Όσα λένε οι γιατροί.
    Καταλήγω πάντως ότι μεγαλύτερη σημασία έχει να καθίσεις να φιλοσοφήσεις τι ζητάς, πόσο προσπαθείς και ποια θα θυσίαζες να το αποκτήσεις.
    Αν τα βρεις με τον εαυτό σου, θεωρώ ότι έχεις κάνει τα πιο αποφασιστικά βήματα για μια καλή ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο σκέφτομαι ότι όσα λες τα έχει κάνει πράξη μάλλον
      κι ο ακατονόμαστος, γι' αυτό κι έχει κορακιάσει! ☺ ☺

      Διαγραφή
  23. Είναι απ' τα μέρη που θέλω πολύ να επισκεφτώ. Κρίμα γιατί ανήκει στην κατηγορία "άγονη γραμμή" και το ταξίδι είναι αρκετές ώρες και δαπανηρό. Μπράβο τους πάντως γιατί όντως έχουν κατακτήσει ποιότητα και ποσότητα ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Μαρία, έχεις δίκιο, η "άγονη γραμμή" είναι θέμα,
      ωστόσο, όπως έγραψα και πιο πάνω, μπορεί να είναι και το Μυστικό :)

      Διαγραφή
  24. Λοιπόν, επειδή όπως είδα, οι περισσότεροι δεν έχουμε πάει ακόμη Ικαρία, ραντεβού εκεί την Άνοιξη.
    Θέλω να χορέψω τον Ικαριώτικο εκεί.
    Να θυμηθώ να ακούσω το τραγούδι που έβαλες, δεν μου το επιτρέπει τώρα η ώρα.
    Να είσαι καλά κσι να περνάς ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως έχω χορέψει άπειρες φορές τον ικαριώτικο

      https://www.youtube.com/watch?v=QI2GOz0myF4

      ...κι ας μην έχω πάει ούτε μια φορά στην Ικαρία! :)

      Διαγραφή
  25. Σε πείσμα των καιρών, η Άνοιξη θα 'ρθει ναι! :)
    Προσφατα πηγα στο χωριο μου και ομολογω πως και εκει ειμαστε ενα πολυ ομορφο μερος.

    Αδυναμια μου! :)
    Φιλια πολλα και την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ικαρία δεν είναι απλά ένα ωραίο μέρος Κικάκι μου... Είναι ευλογία! :)

      Διαγραφή
  26. Πήγε το καλοκαίρι μια φίλη μου....και μου είπε τα καλύτερα..!
    Θέλω κι εγώ να πάω όταν βρω μια ευκαιρία...
    Καλό απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι ολόψυχα Ωραιοζήλη μου, που άλλαξες άβαταρ και με γεια! :)

      Διαγραφή
  27. Δεν έχω πάει, δεν έχω πάει!Ακούγοντας όμως για αυτό το νησί και την αύρα του νομίζω όμως πως θα πάω και θα μείνω για πάντα αγαπητό μου Πετράδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπάμε Ελλάδα, όσο κι αν μας πονάει!!! Η Ικαρία μαγευτική όντως Πετράδι μου, τη λάτρεψα!!!
    Φιλιά γλυκά, ταξιδεμένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέτρα μου δυστυχώς δεν έχω πάει στην Ικαρία αλλά πρέπει να είναι μαγευτικός τόπος, ευλογημένο μέρος! Πως να μην ζουν οι άνθρωποι τόσο πολύ! Η φράση για την άνοιξη είναι μια νότα αισιοδοξίας και προσμονής! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια συγνώμη Θάλεια μου, που άργησα να σου απαντήσω,
      αλλά μόλις τώρα ανακάλυψα αυτό το σχόλιο! Μόνο μια Ικαρία
      θα μας σώσει! Φιλιά πολλά και καλό εορταστικό μήνα! :))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.