Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

✿ Καριόλα, σε μισώ!...



✰♡✰♡*•❤•*✰✰♡*•*✰✰♡*•❤•*✰♡

Όχι, εγώ τον καταλαβαίνω τον Χρήστο. Πόσες φορές δεν θες να αναφωνήσεις κι εσύ *"καριόλα σε μισώ"; Εγώ βέβαια, το προτιμώ στο..αρσενικό του, με το ρήμα -σε μισώ- να παραμένει, βεβαίως βεβαίως. 

Κάτι τέτοια σκέφτηκε κι ο προ-πολλού-Δάντης, κι είπε να μελοποιήσει αυτήν την καφρίλα, γνωρίζοντας πως, στην Ελλάδα, όσο πιο πολύ ξεκατινιάζεσαι, τόσο πιο πολύ/πολλοί, ασχολούνται με την πάρτη σου. Σωραίος! Τελικά "το παλιό μου παλτό" (όχι το δικό μου, του κυρ-Δάντη) αποδεικνύεται η εξαίρεση, και ας πίστευαν κάποιοι ότι ήταν ο κανόνας...

Κι όμως είναι ένα καθαρά επαναστατικό(!) τραγούδι, με έντονα ..κοινωνικοπολιτικά μηνύματα! Να παιδεύεσαι τι θα στείλεις κάθε φορά στην Eurovision, και να 'χεις την επιτυχία μπροστά στα μάτια σου; Ιδού ένα τραγούδι με ρυθμό γυφτομπαρόκ που αγαπούν οι Ευρωπαίοι, ενώ παράλληλα κάνει κι ο Έλληνας την διαμαρτυρία του, καθότι, όχι πες κι εσύ: τι πιο ταιριαστό από το να βροντοφωνάζεις μέσα από την Eurovision, σε ολόκληρη την Ευρώπη "καριόλα, σε μισώ";!; Να 'μαστε και λογικοί!
....................................................................................................................
Εφημερίδες
Δεκάδες νεκροί Παλαιστίνιοι και χιλιάδες τραυματίες, στη Λωρίδα τής Γάζας, ενώ
εγκαινιαζόταν από την κόρη τού Τραμπ, η αμερικανική πρεσβεία στην Ιερουσαλήμ!
Κατά τα άλλα, στο Ισραήλ ετοιμάζονται για την επόμενη Eurovision, τρομάρα τους!


ΕφημερίδεςΕξαρθρώθηκε σπείρα που έκλεβε από το Δημόσιο 
αντικαρκινικά φάρμακα και τα μεταπουλούσε στο εξωτερικό!
Εφημερίδες! Παραιτήθηκε ο πρόεδρος τού ΣτΕ, επειδή θα μειωθούν
οι συντάξεις. Αυτός που ψήφισε ως συνταγματικά όλα τα Μνημόνια και τις
περικοπές συντάξεων -πλην τών δικαστικών!- θα 'ταν ο δίδυμος αδερφός του!
(Αναμένεται με ενδιαφέρον με ποιο..κόμμα ενδέχεται να κατέβει υποψήφιος..)
....................................................................................................................
Στο μεταξύ, άλλη μια καραμπινάτη περίπτωση που μου 'ρχεται έτσι πρόχειρα, και θα ταίριαζε ταμάμ αυτό το άσ-θ-μα, είναι ο μικρός Κυριάκος. Δικαίως το πουλάκι μου, θα το τραγουδούσε και θα το αφιέρωνε σε μια ψυχή, για να μάθει η παλιοΜαρέβα, που δεν του δένει καλά τα κορδόνια του κάθε πρωί, και μετά του λύνονται στο δρόμο, κι άντε να τα ξαναδέσει. Μόνος του αυτή τη φορά! Άσε που, αυτή η παλιοΜαρέβα, δεν του βάζει μέσα στο..καλαθάκι του και το διαβατήριό του, για τα εξωτερικά!


Τι να σου κάνει κι αυτό το κορίτσι;.. Βλέπεις, τα "εξωτερικά" τα έχει συνυφασμένα μόνο με offshore, πού μυαλό για τα διαβατήρια τού μικρού Κυριάκου, επειδή θα "πεταγόταν" απλά μέχρι την Τουρκία;.. Να 'μαστε και λογικοί. Όλα αυτά όμως ο μικρός Κυριάκος θα μπορεί να τα σκεφτεί...όταν μεγαλώσει! Ως τότε χαρωπά τα δυο του χέρια θα χτυπά και θα χαμογελά! 

"Αν η απάντηση είναι "Μητσοτάκης", η ερώτηση είναι για τα μπάζα.. ~ Χάρρυ Κλυνν

*** Καλά, αυτό το...καφριλίκι τού Δάντη, δεν σου θυμίζει -στο κουπλέ- το "όλα τα σφάλματά σου, όλα τα ψέματά σου" που λέει ο Μενιδιάτης;

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰

Υ.Γ Η επόμενη ανάρτηση θα είναι Ταξίδι !!! Είμαστε έτοιμοι για ξενάγηση ;; Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

57 σχόλια:

  1. Μ' Αρέσει ο λόγος σου....! συνυπογράφω τις σκέψεις σου....! καταγγελτικές, αποκαλυπτικές. Ξεγυμνώνουν πρόσωπα και πράγματα.
    Πραγματικά είναι στιγμές που θέλεις να φωνάξεις, να εκραγείς. Κάποια πράγματα έχουν φτάσει στο βάλτο.
    Είδες τελικά Πέτρα μου ;
    ως νεόκοποι σύμμαχοι του Ισραήλ, και στην eUROVISION, αυτό το φασιστομάγαζο, τους ψηφίσαμε, και στην Ιερουσαλήμ θα πάμε, δόξη και τιμή μαζί με την δημοκρατική Ευρώπη να κάνουμε διαγωνισμό πάνω σε πτώματα παιδιών και αμάχων. Βιάζοντας την ιστορία.
    Όσο για τον ...Δάντη, εντάξει.
    Ένα έθνος σε κατάπτωση κορίτσι μου, ένα έθνος που βιώνει μια πορεία στο πουθενά.
    Σε φιλώ με ευχές να είσαι πάντα μάχιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ, τα γεγονότα τρέχουν και μάς προσπερνούν με ταχύτητα φωτός! :)

      Διαγραφή
  2. θέλω να κάνω μια ερώτηση. ο Κυριάκος ξέχασε το διαβατήριο, ή το διαβατήριο ξέχασε τον Κυριάκο;
    διότι αν ο Κυριάκος ξέχασε το διαβατήριο κανένα πρόβλημα. είναι αναγνωρίσιμος. αν όμως το διαβατήριο ξέχασε τον Κυριάκο τότε το πράγμα περιπλέκεται. θα μπορούσε λ.χ. η Μαρέβα να πει ό,τι αυτός που την συνοδεύει δεν είναι ο Κυριάκος αλλά η αποσκευή της με τα άπλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν τον κράτησαν "απέναντι",
      να περίμενε μάταια να τον..διεκδικήσουμε! :)

      Διαγραφή
  3. Ήταν λίγο σαν χείμαρρος. Δεν θα πω ότι μου έκανε εντύπωση, γιατί τα πράγματα έχουν πάρει τέτοια τροπή που όλα τα καταπίνουμε αμάσητα και με ευχαρίστηση.
    Το μέλλον αβέβαιο, μένει να δούμε τι μας περιμένει στην επόμενη στροφή.

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, οι στροφές είναι ατελείωτες, κι έχει χαθεί ο έλεγχος. Ίλιγγος! :)

      Διαγραφή
  4. Επειδή τα είπες τόσο ωραία, δεν θα πω τίποτα και θα περιμένω την επόμενη ανάρτηση απ το ταξίδι για να συγκρατηθώ με όλα αυτά ..... Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό περιμένω χαχα! Αλλά έχει πολλή δουλειά το άτιμο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά τα λες και έχεις δίκιο μα θα σου απαντήσω με σοφία του λαού μας: Στου κουφού τη πόρτα..όσο θέλεις βρόντα! Άδικα τα λέμε,άδικα χαλούμε τη διάθεση μας και τη ζωή μας..αυτοί παιδί μου τον..χαβά τους, στο κόσμο τους..και ο πόνος θα συνεχίζεται, η βία θα κυριαρχεί όλο και περισσότερο και..Ε!ε!!! μας ακούει κανείς;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε σε εγρήγορση, είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε..

      Διαγραφή
  6. Εγώ θεωρώ πολύ μεγάλο λάθος όλος αυτός ο σάλος που έγινε με τον Δάντη. Δεν έπρεπε να δώσουμε ούτε μια στιγμή σημασία. Του δίνουμε αξία. Και αυτός αυτό ήθελε. Διότι μετά από απανωτές επαγγελματικές αποτυχίες, ζώντας στην αφάνεια, μόνο κάτι ηλίθιο θα τον έφερνε πάλι στο προσκήνιο. Και ΄μεις τσιμπήσαμε. Αλλά μετά μας έπιασε και λίγο ντροπή. Όσο για αν είναι σεξιστικό ή όχι κτλ, αλήθεια στο λέω, βαρέθηκααααα!!! Τις λέξεις ''σεξισμός'' και ''ρατσισμός'' στις έχουμε τόσο ξεχειλώσει, που κοντεύουν να χάσουν την πραγματική τους έννοια.
    Αναμένω με ανυπομονησία την επόμενη Γιουροβίζιον. Θεωρώ κατευθυνόμενη και σχετικά ''στημένη'' την νίκη του Ισραήλ, ώστε να γίνει η Γιουροβίζιον στην Ιερουσαλήμ. Με το που την άκουσα το βράδυ του τελικού να το λέει, το σκέφτηκα αμέσως. Μια τραγουδίστρια που μας έπρηξε τόσες μέρες για το πόσο ειρηνίστρια είναι, ότι αγαπάει την διαφορετικότητα (στοίχημα όλα μου λεφτά πως θα πέθαινε να έχει το κορμί της Φουρέιρα), πολεμάει τον σεξισμό, έδωσε τελικά καθαρά πολιτικό ύφος στην συμμετοχή της. Με αυτόν το τρόπο το Ισραήλ, επικυρώνει στην κοσμική Ευρώπη τους σκοπούς του.
    Για τον Κούλη τι να πω; Έχουν και οι πλούσιοι τα προβλήματα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, σε άλλες εποχές θα είχα την ίδια άποψη. Στην σημερινή εποχή όμως, που τα γεγονότα εναλλάσσονται "σφαίρα", δεν έχει διάρκεια η διαφήμιση (και δυστυχώς, -και- η δυσφήμιση...) κάποιου. Κι αν ΑΥΤΟ πιστεύει ο Δάντης, πλανάται πλάνην οικτράν. Μόνο το καφριλίκι θα του μείνει.

      Υ.Γ Κι εγώ είμαι σίγουρη ότι θα έβλεπε την Φουρέιρα και θα της γυρνούσε το μάτι!

      Διαγραφή
  7. Καλέ ντιπ μυαλό... Χάθηκαν τα παπούτσια άνευ κορδονίων; Κι αυτή η... καριόλα τι σου φταίει, είναι που χύθηκε στο μυαλό ένα τι από το υλικό του μπότοξ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, το μπότοξ στο μυαλό βλάπτει σοβαρά την υγεία :)

      Διαγραφή
  8. Για την περίπτωση Δάντης συμφωνώ απόλυτα με την Μαρία και να ρωτήσω κάτι
    από πότε θεωρείται "ποιοτικός" ή και "ροκ" τραγουδιστής;; Πάμε καλά;;
    Δηλαδή τα προηγούμενα άσματά του ήταν ποιοτικά; Και το παλιό μου παλτό νταξ πια
    πολύ υπερτιμημένο!!

    Για τα υπόλοιπα no comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι λένε ότι κι η Πάολα είναι φωνάρα.
      Αλλά "κολλημένη" στα σκυλάδικα, πότε έχει
      σκοπό να μας αποδείξει ότι είναι φωνάρα;
      (βασικά, αδιάφορο μου είναι και αυτό!) :)

      Διαγραφή
  9. Ας μην κάνουμε τη χάρη στο Δάντη, ας μιλήσουμε για το σεξισμό που όλη η τηλεόραση και η "καλλιτεχνική" παραγωγή που κινείται γύρω της καλλιεργεί...
    Οι υποσημειώσεις σου περιγράφουν τέλεια την ατμόσφαιρα, γιατί μόνο στο περιθώριο της καθημερινότητάς μας αφήνουμε χώρο για αυτές τις ειδήσεις, αν αφήνουμε...
    Πέτρα μου, όνειρο οι φωτό που επιλέγεις! Και σκέφτομαι... πώς μπορούμε να ομορφαίνουμε τις στιγμές μας, ακόμα κι όταν μιλάμε για φρίκες!
    Καρδούλα (δεν μπορώ από το μικρό μου υπολογιστή να βάζω καρδούλες: κλαψ!)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά, μόνο για σεξισμό δεν μίλησα.
      Μίλησα απλά για καφρίλα (κι εννοούσα
      ξεφτίλα χαχα!) Χαίρομαι για τις φωτό.
      Είναι μια παρηγοριά κι αυτές, νομίζω..

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο, εγώ το οριοθέτησα!!!

      Διαγραφή
  10. Η παρακμή μιας κοινωνίας, αντικατοπτρίζεται σε όλα τα επίπεδα και φυσικά και στης διασκέδασης: τηλεόραση,σινεμά,μουσική.
    Στα υπόλοιπα δε ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Δε ξέρω πως να τοποθετηθώ. Για εμένα μετρά πως φεύγουν ανθρώπινες ζωές και κάποιοι άνθρωποι μένουν πίσω να μετρούν πληγές.
    Θα περιμένω με ανυπομονησία το ταξίδι σου νονούλι μου.
    Σμουτς και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "τηλεόραση,σινεμά,μουσική", και διαδίκτυο, θα συμπληρώσω.

      Υ.Γ Προσπαθώ να μπω στο "μουντ" τού ταξιδιού μου, για να σας συναρπάσω ;)

      Διαγραφή
  11. Πετρίνα μου; για πια κ..... μιλαμε; Ποιος δαντης; τι εκανε οεο; εγω που ζω;.. καλε τι γινεται στον εξω κοσμο και εγω εχω μεινει πίσω;..αααα χρειάζομαι ενημερωση..!!! οσο για τα υπολοιπα..ευτυχως που εχουμε εσενα Πετρίνα μου .. παω να μαθω απο το You Tube για πια κ..... μιλαμε..χι.χι.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην σκοτίζεσαι Σμαράγδι μου!
      Έτσι κι αλλιώς, έχει "παλιώσει"
      το νέο, όπως πολλά άλλα στο μεταξύ :)

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Πέτρα! Διαφωνώ για τον Δάντη! Τον θεωρώ έναν ολοκληρωμένο καλλιτέχνη που μπορεί να πει μεγάλη γκάμα τραγουδιών. Τον έχω ακούσει να τραγουδάει λαϊκές επιτυχίες μεγάλων τραγουδιστών του παρελθόντος, ροκ κομμάτια ή και παραδοσιακά, με μεγάλο σεβασμό... Τραγούδια τύπου ¨Καριόλα σε μισώ", έχει πει και παλαιότερα. Από το "Σκάσε" μέχρι το "θα σε καταπιώ σαν έναν εσπρέσο". Θεωρητικά και πρακτικά ενίοτε τραγούδια φτηνιάρικα και εμπορικά.
    Αλλά το ότι το κάναμε (η έχει γίνει θέμα)το τραγούδι του λόγω του τίτλου ή της δήθεν επίθεσης προς το γυναικείο φύλο, πραγματικά με εκπλήσσει. Μου κάνει λίγο στρουθοκαμηλισμός...

    Όσον αφορά στον Μητσοτάκη, είναι εκτός συναγωνισμού ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και πιο πάνω, Μάκη μου, μόνο για σεξισμό δεν μίλησα.
      Το θεωρώ κι εγώ τετριμμένο να κάνουμε αναφορά με το παραμικρό
      σε σεξισμούς και φεμινισμούς και "επίθεση στο γυναικείο φύλο".
      Βλακείες. Στέκομαι μόνο στο αισθητικό κομμάτι τού πράγματος.
      Τώρα, όσο για την φωνή τού Δάντη, με γεια του, με χαρά του.
      Όμως, ένας λόγος παραπάνω, όταν ένας τραγουδιστής είναι φωνάρα,
      να κρατά και μια αξιοπρέπεια. Όταν εκείνος αποφασίζει να διεκδικήσει
      το 24ωρο τής δημοσιότητας (γιατί, τόσο αντιστοιχεί πια σε όλους
      και μερικές φορές, ούτε καν), για να προσθέσει στην "φαρέτρα" του,
      ένα τέτοιο ευτελές προϊόν, θα κριθεί, ως δημόσιο πρόσωπο. Ως εκεί.
      Άλλωστε, με "το παλιό μου παλτό", τον δοξάσαμε, δεν έχει παράπονο..

      Διαγραφή
  13. Πρέπει να βίωσε στιγμές οδύνης ο... "Μητσοτέσκου"!
    Φαίνεται άλλωστε κι από το... αγγελικό του ύφος!
    Να πάθει τέτοια ζημιά ο άθρωπας!
    Να υποθέσω ότι το βραδινό καράβι θα είχε αστακό και σαμπάνια για να πάνε κάτω τα φαρμάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι τίτλος!!!... καληνύχτα, χάρηκα που σε "είδα"... έστω και λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να τον ακούσεις κι από τον Δάντη! Κι εγώ χάρηκα :)

      Διαγραφή
  15. Και το ερώτημα... πού στον π@τσο ζω εγώ; Πάλι δεν πήρα γραμμή. Τώρα αναμένουμε και την Πάολα να αναφωνήσει παλιοπούτη σε μισώ! Αυτά είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ένα μόνο θα επιμείνω, συνονόματή μου: Στο Ισραήλ που ετοιμάζει την επόμενη Eurovision!!!!!!!! Όλα τα άλλα θέματα τα έχει λυμένα!!!!!!!!!! Αχ!!!!!! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, -επιμένω!- δεν με λένε Mia! Χαχα!
      Με λένε Πέτρα και (μάλλον) είμαι καλά! :))

      Διαγραφή
  17. Δεν θα κάνω τη χάρη του Δάντη να ασχοληθώ μ'αυτόν. Ακόμη και η δυσφήμιση είναι διαφήμιση για όλους αυτούς.
    Αλλά το ότι το Ισραήλ θα κάνει την Γιουροβίζιον εδώ μας θέλω να μην τη δει κανείς...αλλά ματαιοπονώ ξέρω.
    Όσο για τον Κούλη ούτε μ'αυτόν ασχολούμαι. Τον αφήνω στους φαν του γουρλωμένου ματιού του!
    Οι φώτο σου υπέροχες...
    Καλή σου εβδομάδα και ναι σε απόλαυσα και σήμερα
    Φιλί και αγκαλιά αφήνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτοι και καλύτεροι θα την δούμε την Eurovision στο Ισραήλ!
      Ακόμα και μέσα στις φυλακές στην Τουρκία, που είναι κλεισμένοι
      οι δυο Έλληνες, να γινόταν, και πάλι θα την βλέπαμε! (κυρίως τότε..)

      Ευχαριστώ για τις φωτό. Ελπίζω να εξαιρείς αυτή με τον Κουλό Κούλη :)

      Διαγραφή
  18. Καλέ πού ζω; Τι γίνεται λίγο πιο πέρα και είδηση δεν παίρνω;
    Ευτυχώς που ενημερώθηκα εδώ!
    Με τράβηξε ο τίτλος από τις μπούκλες κι έτρεξα... λόγω Συμποσίου τρέχω και δεν φτάνω!
    Το κείμενο τα σπάει!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι που έρχομαι κι απαντώ με 13 ημέρες καθυστέρηση
      (αυτό τώρα, ακούστηκε κάπως ☺) που ζω;; Στον κόσμο μου!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα αδυναμία μου (παραμένεις αδυναμία, πάντα θα είσαι δηλαδή)
    ελπίζω να σε βρίσκω καλά
    το τραγούδι δεν το ήξερα, το ακούω τώρα, γιατί το τραγουδάει ο Δάντης αυτό; μα δεν το έχει ανάγκη....

    σχετικά με το άλλο σκέλος της ανάρτησής σου.... τι να πει κανεις... παντα οι δυο όψεις, αυτές οι δύο, υπερβολικά των άκρων, όψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική, άργησα πολυυυυυ να απαντήσω εδώ, η γαϊδούρα! ☺

      Διαγραφή
  20. Ciao Petra!!!... Ωραίο κείμενο δηκτικότατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποψιάζομαι ότι είσαι ο Γιάννης! Σ' ευχαριστώ και καλό μήνα! (*Ανώνυμος;;)

      Διαγραφή
  21. Mια Χλόη Κουτσουμπέλη δώρο μαζί με τη (διαδικτυακή) αγάπη μου:

    ΧΩΡΙΣ

    «Θα ζήσεις χωρίς»
    είπε η μάγισσα
    και μου έδωσε το φίλτρο
    «τα κοχύλια σου θα γίνουν χέρια για να γράφεις».

    «Μα χρειάζομαι τα χέρια για να αγγίζω
    μικρές μοβ ανεμώνες να χαϊδεύω
    τα μάτια του να ψηλαφώ
    τις σκιές στα βλέφαρα κουπιά
    το σώμα του να κολυμπώ».

    «Δεν κατάλαβες λοιπόν»
    είπε η μάγισσα
    και το πρόσωπό της ράγισε
    χίλιες μικρές ρυτίδες.

    «Τα χέρια σου θα γράφουν
    αυτά που ποτέ σου δεν θα αγγίξεις»

    Χλόη Κουτσουμπέλη, “Η αλεπού και ο κόκκινος χορός”, Γαβριηλίδης, (2009)

    ΥΓ. Περισσότερα εδώ:
    http://chloekoutsoumpeli.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω. Αγγελική μου, τι όμορφο δώρο!
      Σ' ευχαριστώ έστω κι αργοπορημένα.
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  22. Εγώ πάλι Πέτρα μου, το μόνο που γνωρίζω για το τραγούδι του Δάντη είναι ότι έγινε ντόρος. Ψέματα δεν θα σου πω αλλά ακόμα δεν έτυχε να το ακούσω (όποτε μου την βαρέσει!) οπότε δεν έχω και άποψη. Για τα υπόλοιπα, κομμένες συντάξεις, τον Κούλη, για τα αντικαρκινικά φάρμακα (πόσο πια λαμόγια και συγγνώμη κιολας αλλά είμαστε ως λαός)δεν ξέρω τι να πω; Κάθε μέρα όλο και χειρότερα. Απ' όλα όμως αυτό που πραγματικά με στεναχωρεί είναι οι απώλειες ανθρώπων άδικα.
    Τα φιλιά μου Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητάς συγνώμη από τα λαμόγια που τα λες λαμόγια;; ☺
      Εγώ πάλι ζητώ συγνώμη επειδή άργησα να εμφανιστώ εδώ :)

      Διαγραφή
  23. Και παραλίγο να πατήσω το σύνδεσμο...όχι δεν έχω ακούσει το τραγούδι και δε θέλω να το κάνω!- σιγά μη δώσω δικό μου βιου με τη θέλησή μου μάλιστα σε χαζοτράγουδα- αν και συμφωνώ ότι και μόνο από τον τίτλο φαίνεται ότι θα έκανε θραύση στην Ευρώπη! Τέτοια που είναι, τέτοια της πρέπουν, αλλά μην κατηγορηθώ για σεξισμό...μια καργιόλα [και περισσότερες] άνετα μπορεί να υπάρξει καθώς κι ένας καργιόλης αντίστοιχα [και περισσότεροι] οπότε το να βρίζουμε τη συγκεκριμένη καργιόλα, ή τον συγκεκριμένο καργιόλη καθόλου σεξιστικό δεν είναι...
    Σεξιστικό θα ήταν να λέγαμε ότι όλες οι γυναίκες είναι καργιόλες ή όλοι οι άντρες είναι καργιόληδες...μερικοί πρέπει να τα ξεχωρίσουν αυτά μέσα στον εγκέφαλό τους!
    Αν δε, έχει και λαρυγγισμούς μέσα θα σκίσει...η άλλη κακάριζε και βγήκε!Τι να πω!
    Και τώρα θα γίνει ο διαγωνισμός στο Ισραήλ...που σκοτώνει κόσμο...εδώ κι αν δε βρίσκω τίποτα να πω!

    Το να μην ακούσω που λες το τραγούδι, μπορώ τουλάχιστον να το αποφασίσω και να το τηρήσω χωρίς την έγκριση του τυπάκου από το ΣτΕ που οι χίλιες ξυλιές σε αλλουνού πισινό του φαίνονταν λίγες, αλλά αντιδρά στα καλά και τα συμφέροντα...
    Για τον Μητσοτάκη τι να πω!! Τα λένε όλα τα έργα του, τα λόγια του, τα απλήρωτα δάνεια, οι οφσόρ, οι μίζες και πόσα άλλα!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ, πραγματικά, τόσες μέρες μετά που...
      πρόκοψα να απαντήσω κι εγώ, τον Δάντη τον έχει
      ξεχάσει κι η θεία του, κι ο Κούλης κυκλοφόρησε
      "εγχειρίδιο" "οι 12 λόγοι γιατί με τον Κυριάκο"
      που τελικά ήταν 11 (μη σου πω και Μηδέν!) Χαχα!

      Διαγραφή
  24. χαχαχχαχχαχαχ κλαίω... κλαίω από γέλια για την γραφή σου ενώ θα έπρεπε να κλαίω από στενοχώρια για την κατάντια μας. Για τι να πρωτοκλάψουμε όμως!!! Φιλιά πολλά!

    www.artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διασκεδάζουμε τον πόνο μας Χριστίνα μου! Φιλιά πολλά και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  25. Η τρέλα κάνειτη διαφορά! Χωρλις αυτη θα τα ειχαμε παιξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό!
      Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη,
      καλό βράδυ και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  26. Με καυστικο χιουμορ χτυπας καιρια στο στοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετικό κείμενο!
    Τα λέει όπως πρέπει να ειπωθούν και όπως πρέπει να ακουστούν...

    Υ.Γ.
    Περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.