Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

✿ Power of love...


...σε ελεύθερη μετάφραση, "η δύναμη τής αγάπης", που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει... Πριν ξαμολυθούμε να ψηφίσουμε το πιο εντυπωσιακό ένδυμα για το φετινό ρεβεγιόν (να 'χαμε να λέγαμε!), ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε τι "κλικάραμε" περισσότερο μέσα στο 2018 οι Ελληνάρες.

Ρεσιτάλ προ-βληματισμού και φέτος: Από Eurovision μέχρι Μουντιάλ, από Black Friday μέχρι "Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός", από Στέφανο Τσιτσιπά (πάλι καλά) μέχρι Ηλιάνα Παπαγεωργίου (συγνώμη κυρία μου, ποια είστε;;), αλλά κι από φάβα μέχρι..γουακαμόλε! Ως φανατική λάτρης τού αβοκάντο, τη λέω την αμαρτία μου, κι εγώ την αναζήτησα τη συνταγή άντα υποψιαζόμουν ότι με παρακολουθούν και στο διαδίκτυο..!)


Στην κορυφή τής πυραμίδας όμως...τι ήταν εκείνο που αναζητήσαμε περισσότερο μέσα στο διαδίκτυο, όλο το 2018 βρε;;; Το τέρμα αηδιαστικό, το τέρμα εμετικό, το πιο τέρμα fake ριάλιτι τού πιο τέρμα ξεφτίλα τηλεοπτικού σταθμού! (bingo!, τού ΣΚΑΪ), το "power of love"!!! Διότι αν δεν ήταν αυτό λόγος να μένουμε ξάγρυπνοι αλλά και να αναζητούμε στο διαδίκτυο σαν τρελοί τα πλαστικά πρόσωπα πίσω από τα αμέτρητα τατουάζ, τα πλαστικά στήθη, τα πλαστικά χείλη, τις πλαστικές μύτες, και εντέλει τις πλαστικές αγάπες/σχέσεις τών ηρώων τού εμετικού αυτού ριάλιτι στο εμετικό κανάλι, τι άλλο θα μπορούσε να ήταν σοβαρότερο πια;!

Οποιαδήποτε άλλη ανασκόπηση για το 2018 (και όχι μόνο), είναι βέβαιο ότι ωχριά μετά από αυτά τα..ευρήματα.. Άρα ας αλλάξουμε θέμα έτσι κομψά και διακριτικά (!) κι ας περάσουμε στα αγαπημένα γλυκά τών γιορτών σε όλο τον κόσμο: από το panetone τής Ιταλίας μέχρι την πουτίγκα τής Βρετανίας, αλλά κι από το stolle τής Γερμανίας μέχρι την pavlova τής Νέας Ζηλανδίας, και φυσικά από τα δικά μας μελομακάρονα (με ή χωρίς σοκολάτα) μέχρι και τις δίπλες και τους μπακλαβάδες και τους κουραμπιέδες, φέρτε τόνους τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, μπας και ξεχάσουμε την..ρηχότητα που μας διακατέχει! Κλικ εδώ για λεπτομέρειες!


✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤ ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto Pinterest~Το ταξίδι μου στο Λίβανο -μέσα από 40 συναρπαστικές φωτογραφίες- σάς περιμένει ακόμα εδώ!
Εγώ πάντως για το ρεβεγιόν (λέμε τώρα), ψηφίζω δαγκωτό το δεύτερο ένδυμα. Ε, με τα φωτάκια! Τι, χωρίς; Εσύ;
❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

38 σχόλια:

  1. Για ρεβεγιόν εγώ θα ψήφιζα την επιλογή 3, αλλά σε άλλο χρώμα, νονούλι. Θα ήθελα κάτι πιο γιορτινό για Χριστούγεννα!
    Εγώ νονούλι μου αγαπημένο, θα είμαι ειλικρινής! Το power of love, το ξέρω γιατί τρένταρε σε κάποια φάση στο twitter, κι είχα γίνει έξαλλη, γιατί εγώ δεν έχω τρεντάρει ποτέ. Και δεν καταλαβαίνω γιατί να μην τρεντάρει το Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή! Love το ένα, έρωτας το άλλο! Εντάξει, μεγάλη παραγωγή εμάς δεν μας λες και κάμερες δεν μας βλέπουν, αλλά με ότι έχουμε πορευόμαστε και κάνουμε ότι κάνουμε με αγάπη! Κατά τα άλλα δεν το έχω δει ποτέ και δεν έχω ασχοληθεί περαιτέρω, αρκετά είχα συγχυστεί!
    Πάντως εγώ πιο πολύ το 2018 έψαχνα προγνώσεις καιρού! Δηλαδή αν σκεφτώ ψύχραιμα τις αναζητήσεις μου, ο καιρός κερδίζει. Μετά έρχονται μεταφράσεις σε διάφορες γλώσσες του κόσμου και μετά νηστίσιμες συνταγές (#άτιμηδυσανεξία)
    Αυτά! Να 'σαι καλά νονούλι μου να σχολιάζεις πάντα την επικαιρότητα με τον μοναδικό σου τρόπο.
    Λοβ γιου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω, περιττό να σου πω, βαφτιστηρόνι μου, ότι δεν ξέρω τι σημαίνει "τρένταρε" :(( Όμως, για άλλη μια φορά διαπιστώνω, γιατί είσαι ΕΣΥ το βαφτιστηρόνι μου, αφού κι εγώ πιο πολύ από όλα, ψάχνω την πρόγνωση τού καιρού!!! 😊😊😊 Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βραδάκι! ✿

      Διαγραφή
  2. Μη μου μιλάς γι αυτό το ριάλιτυ. Το παρακολούθησα δυο τρεις φορές από περιέργεια να δω πώς στο καλό θα ερωτευθούν on camera και για όνομα του Θεού θα αρχίσει και φέτος!!!! Ευτυχώς που δεν βλέπω τηλεόραση αλλά ανησυχώ για τα νέα παιδιά που το παρακολουθούν!!
    Πλαστικές μύτες και πλαστικά στήθη έχουμε γεμίσει παντού και τα έχουμε συνηθίσει αλλά πλαστική αγάπη δεν είχα συναντήσει ως τώρα.Ψεύτικη ναι αλλά πλαστική; Απορώ ....απορώ..
    Όσο για το ρεβεγιόν να ντυθώ το μεσαίο; Ή καπαρώθηκε;
    Καλό σου βράδυ Πετρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεται και συνέχεια δυστυχώς!

      Το μεσαίο είχε καπαρωθεί (από εμένα) αλλά χάρισμά σου Αννούλα! ✿

      Διαγραφή
  3. όντως τώρα; Δεν υπάρχει σωτηρία πραγματικά με εμάς...
    Καλή Εβδομάδα Πετράδι μου!
    Μάτς μούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και με το καλό οι γιορτές Κατερινάκι μου! Φιλιά στο μπεμπέ! ✿

      Διαγραφή
  4. Και τα 3 μπουστα μου αρεσουν! Βαλτε τα πακετο παρακαλω!
    Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι θέλει το Χριστινάκι, δωρεάν είναι χαχα! Καλές γιορτές επίσης ✿

      Διαγραφή
  5. Λολ αυτό ακριβώς το θέμα παρακολουθούσα πριν ανοίξω την ανάρτησή σου. Θα σε στείλω τώρα. Είμαι κατινάρα έχω πιάσει μέχρι και κουβέντα στο instagram με παίκτη του power of love. Κι όσο λοιπόν ρίχνω το επίπεδό μου τόσο περισσότερο που λες νικάω τη χρόνια κατάθλιψη που με βασανίζει από την εφηβεία μου. (γίνεται να κρατήσουν τα Χριστούγεννα για πάντα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι η λύση για την κατάθλιψη, σεβαστόν! 😊 Ιερός ο σκοπός!
      Απροπό, κι εγώ θα ήθελα να κρατούν τα Χριστούγεννα πολύ.. Φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  6. Πόσο συμφωνώ μαζί σου γι αυτή την εκπομπή, που την είδα 1-2 φορές για να δω τι γίνεται και πέταξα φλύκταινες ..... Δυστυχώς θα συμφωνήσω με την Άννα ότι πολλοί νέοι το βλέπουν έτσι λέει για να γελάνε...Μ αρέσουν οι φωτογραφίες με δέντρα-φορέματα !!!! Καλές γιορτές αγαπητή, τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, τη βλέπαμε στην τηλεόραση, εμ, την αναζητούσαμε και στο διαδίκτυο! Καλές γιορτές γλυκιά Ράνια! ✿

      Διαγραφή
  7. Πέτρα καλή μου! Δεν θέλω να το σοβαρέψω αλλά έψαξα αρκετά, αλήθεια λέω, να βρω κάτι καλό στην ανασκόπηση του 18. Με ελάχιστες εξαιρέσεις δεν βρήκα τίποτα.
    Αντίθετα μια πληθώρα reality σε εκπομπές σκουπίδια βορά στην αρένα του κοινού (από το Καφέ μέχρι το Κοινοβούλιο) που η περιέργειά του για την προσωπική ζωή των παικτών φτάνει τα όρια της νοσηρότητας. Ο απόλυτος εξευτελισμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας για μια εφήμερη αναγνωρισιμότητα με μια γερή δόση υψηλής τηλεθέασης στα μηχανάκια της AGB.
    Φαίνεται η υπερβολική έκθεση στα φώτα, της δημοσιότητας βλάπτει σοβαρά την υγεία, τόσο για τους παίκτες όσο και για τους θεατές, όταν μάλιστα το γαργαλιστικό όσο και χυδαίο concept με ίντριγκες, κοινώς ξεκατινιάσματα είναι ένα άλλοθι πως ‘’τώρα χαλαρώνουμε’’
    Τέλος πάντων. Έρχεται, μαθαίνω, καινούργιο love….τάδε. Κορίτσια υπομονή!
    Απ΄την άλλη γουστάρω να σφάζονται για την τιμή της χαμένης αξιοπρέπειας. Ε! Τι λέτε!
    Τα είπα και ξεθύμανα και ξέχασα να διαλέξω Grand Toilette. Το δεύτερο με τα λαμπάκια παρακαλώ σε XXL...μαζί με τα πακέτα, γίνεται;
    Πέτρα μου πολλές πολλές ευχές για τα πιο όμορφα Χριστούγεννα...Πολλά Φιλιά!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και xxl κοπελιά! Αν δεν είχα εικόνα, μπορεί και να σε πίστευα, αλλά επειδή έχω, ξέρω ότι είσαι κομψότατη! Αυτό το δεύτερο φόρεμα τελικά έκλεψε τις εντυπώσεις (και τις ψήφους!) Πολλά φιλιά Αννίκα μου ✿

      Διαγραφή
  8. Κατ αρχήν στάθηκα εικαστικά στις Χριστουγεννιάτικες τουαλέτες ! όπως και να το πεις Πέτρα μου μια μαγεία την έχουν οι άτιμες.
    Κατά δεύτερο, τι κλικάραμε ε ; να θεωρήσω, όπως κατάλαβα τηλεοπτικά. Χμμμμ, εκτός από την μούρλια μου για κάθε τι αθλητικό, μπαλαδόφατσα ολκής ε λόγου μου αλλά και όλη η φαμίλια, σε κάθε τι ...στρογγυλό που μπιστάει χαχαχαχαχα, τα λοιπά μήτε που τα ...μυρίσαμε. Άστα να παν στο......σκοτάδι γιατί αυτά που αναφέρεις εκεί ανήκουν.
    Σε κάθε περίπτωση, Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου, με κάθε μου ευχή, και όμορφα όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Γιάννη μου, η ανασκόπηση αναφέρεται στις διαδικτυακές αναζητήσεις.
      (Και) εκεί έσπασε ρεκόρ το Power of love... Καλές γιορτές από καρδιάς ✿

      Διαγραφή
  9. Όλα είναι όμορφα σαν μία εικόνα μα για ρεβεγιόν θα προτιμούσα το τρίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Μου αρέσουν τα θέματα αυτά, τα στατιστικά. Πρωτότυπα τα δέντρα φορέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν ενδιαφέρον επειδή αποτυπώνουν την συνολική άποψή μας.. Πολλά φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  11. Αν δεν ήταν τόσο χάλια τα πράγματα θα ξεκαρδιζόμουν στα γέλια. Πάντως το γελάκι μου ξέφυγε χάρις στη μοναδική ικανότητά σου να σφάζεις με το βαμβάκι.
    Κατατονία λοιπόν;
    Ε, δεν έχουμε καμιά ελπίδα!
    Τα γλυκά με επανέφεραν όμως στην γλυκιά πραγματικότητα των ημερών και τα τιμώ ήδη με το παραπάνω :) Ντροπή μου!
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα!!!
    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ j' aime beaucoup το μπλε ρουα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν "έσφαξα" και πολύ αυτή τη φορά..
      Το κρατάω για το τέλος τής χρονιάς..!
      Υ.Γ Τα γλυκά τα ξεκίνησα ήδη.. Φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  12. Τώρα εγώ γιατί δεν ξαφνιάζομαι, ε? Μου λες?
    Λοιπόν, Πετράδι μου, αν και το τρίτο έχει μωβ και αγαπώ μωβ, μάλλον το πρώτο θα επιλέξω!
    (Χωρίς το πούπουλο στο λαιμό, παρακαλώ! Ευχαριστώ!)
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγα ότι θα μου μείνει στο ράφι το πρώτο χαχα! Φιλιά πολλά ✿

      Διαγραφή
  13. Πέτρα μου υγεία εύχομαι και λίγο μυαλό στους ιθύνοντες

    φιλάκι που δεν ξεχνά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου κάνουν κι οι ιθύνοντες! 😊

      Υ.Γ Ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη να..επιστρέψει
      τους bloggers από το φέις στα blogs τους!!! ✿

      Διαγραφή
  14. Ποιός να το φανταστεί Πετράδι μου ότι στην κορυφή των αναζητήσεων θα είναι το τούτο χωρίς love που σημαίνει χρήμα και όπως λάχει !!! Με προκαλείς με τις τουαλέτες αλλά άστο κάθομαι με πυτζαμούλα στα μελομακάρονα!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ✿ Τι ωραία που το είπες "το τούτο χωρίς love";!
      Ακριβώς έτσι, όπως έλεγε κι ο Κωνσταντάρας, ένα καφέ χωρίς καφέ!

      Υ.Γ Μια χαρά ταιριάζει το μελομακάρονο με τη πυτζαμούλα (άμα είναι και φαρδιά!) 😊

      Διαγραφή
  15. Τα φορέματα είναι μούρλια.
    Άνετα τα φοράω αλλά μετά από τόσα μελομακάρονα, μάλλον με κελεμπία με βλέπω 😘😘😘
    Όσο για το power of love, δεν υπάρχει πιο ξεφτίλα.
    Στην αρχή 1 η 2 επεισόδια είδα απο περιέργεια, αλλά ηταν εμετικό .
    Αφού θα ξαναβγεί στον αέρα δεν μας σώζει κανείς .
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία να μας ξαναπείς για την πρωτιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με κελεμπία με βλέπω γιατί "τσακίζω" μελομακάρονα με ταχύτητα φωτός! 😊
      Προβλέπω να "χτυπήσει" πρωτιά και το μέρος βου, (και) διαδικτυακά.. Φιλάκια! ✿

      Διαγραφή
  16. Αδυναμία μου!!
    Που είσαι εσύ, εύχομαι να περνάς όμορφα!
    Καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, εγώ εδώ είμαι, πήγα Λίβανο και ήρθα
      κι εσύ πουθενά! Τι σόι "αδυναμία σου" είμαι, ε;! 😊
      Καλές γιορτές επίσης! Πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  17. Η αλήθεια είναι πως την είδα αυτή την ανασκόπηση πριν λίγες μέρες λόγω της δουλειάς μου και έριξα πολύ γέλιο... Το Power of Love δε μου έκανε εντύπωση, η φάβα σε συνδυασμό με το γουακαμόλε όμως χαχαχ
    Φιλιά πολλά Πέτρα μου, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου, εσύ που έχεις το "βήμα", αν μπορείς, πρόβαλε τέτοια φαινόμενα,
      γιατί περί κοινωνικού φαινομένου πρόκειται.. Φιλιά πολλά και καλές γιορτές! ✿

      Υ.Γ Πάντως η φάβα δεν είναι σε συνδυασμό με το γουακαμόλε, απλά είναι δυο συνταγές (οι φακές και το γουακαμόλε, κι από κοντά και τα μπιφτέκια (!), που αναζητήσαμε περισσότερο στο διαδίκτυο

      Διαγραφή
  18. Φοβερή η αναρτήση σου Πέτρα μου. Το Power of love δεν το εχω δει καθόλου, ουτε ξέρω ποιος ο σκοπος ούτε ήξερα ποτέ συμμετέχοντες ουτε ουτε ουτε. Όπως και σχεδόν κανένα reality με ελάχιστες εξαιρέσεις που κι εκεινα τα έβλεπα περιστασιακα.
    θα σου πω την αλήθεια μου. Δεν με ενοχλει να ξερω οτι καποιος το βλέπει... καταλαβαινω οτι ο κοσμος είανι κουρασμένος και μπορει να βλέπει αυτες τις βλακειες για διέξοδο. Δεν θα τον κατακρίνω σε καμια περίπτωση γιατι κι εγώ έχει τύχει να δω βλακειούλες απλα και μονο για να τις δω . Με ενοχλεί οταν πορώνονται, όταν χαλάνε λεφτά, οταν ταυτίζονται με τους παίκτες και φυσικά όταν επηρρεάζονται και τους μιμούνται. Εκει πραγματικα η κατάσταση ειναι ανησυχητική.
    Όλοι μας εχουμε αναγκη και μια μπούρδα στη ζωή μας αρκεί να αναγνωρίζουμε οτι ΟΝΤΩΣ είναι μπούρδα και όχι τρόπος ζωής. Αυτή ειναι η διαφορά. Εγώ προσωπικά τα κάνω όλα. Και τις κουλτουριάρικες ταινίες θα δω και τις Αμερικανιές πχ, και κλασσικά βιβλία θα διαβάσω και ευπώλητα της πλάκας. Και έτνεχνη μουσική θα ακούσω και σε trash μπουζουκια μπορει να παω μια βραδιά. Ξεχωρίζω όμως το σκοπό του καθενός και για ποιο λόγο κάνω τι ... Αυτό νομίζω ότι μετράει περισσότερο.

    Από τις τρεις ενδυμασίες προτιμώ τη μεσαία παρακαλώ!!! Ευχαριστώ!

    Σε γλυκοφιλώ Πέτρα μου. Να έχεις όμορφες γιορτές και υπέροχη νέα χρονιά!!!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι καλησπέρα. Να σου πω κι εγώ την αλήθεια μου, κι εγώ ως θεατής κανένα "θέαμα" δεν αποποιούμαι, δεν ήταν άλλωστε αυτός ο σκοπός τής ανάρτησης, σκοπός ήταν να εξετάσουμε όλοι μας όπως έγραψα και πιο πάνω, ως κοινωνικό φαινόμενο το γεγονός ότι, ανάμεσα σε χιλιάδες ειδήσεις, εκπομπές, γεγονότα κλπ, ως λαός επιλέξαμε στο διαδίκτυο να αναζητήσουμε περισσότερο, ένα "πλαστικό" -από κάθε άποψη- ριάλιτι.. Καλά Χριστούγεννα πολλά φιλιά Μαράκι! ✿

      Διαγραφή
  19. Ακριβώς !! Και είναι κρίμα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.