Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

✿ Επτά χρόνια φαγούρα...


Ξέρεις τί δοκίμασα χθες; Προσπάθησα να κοιμηθώ στην μπανιέρα. Απλά ξάπλωσα εκεί μέχρι το λαιμό μέσα στο κρύο νερό. Αλλά κάτι πήγαινε στραβά με τη βρύση. Έτρεχε. Με κρατούσε ξύπνια, οπότε ξέρεις τί έκανα;*

Έκατσα μπροστά στον υπολογιστή, επτά χρόνια πριν, κοιτώντας τον σα να έβλεπα πυρηνική βόμβα, κι άρχισα να σχεδιάζω (λέμε τώρα) με τί τρόπο θα αποκτήσω πολυσύνθετη σκέψη και πώς θα βγω (και εγώ) με θράσος μέσα στο χάος τού διαδικτύου για να μιλήσω για το άπαν. Μα για το άπαν όμως!

Επτά χρόνια πριν ούτε μπορούσα να το φανταστώ ότι, σχεδόν το οτιδήποτε, έχει μια ακόμα οπτική, αν το "εξετάσεις" με την ματιά ενός blogger. Για την ακρίβεια, με την ματιά ενός ανήσυχου blogger που δεν σταματά ποτέ να διερευνά γεγονότα και καταστάσεις χωρίς ένα διάλειμμα.

Είμαι μια blogger. Αλλά δεν είμαι blogger μόνο όταν δημοσιεύω αναρτήσεις ή όταν κάνω blogging. Είμαι blogger ακόμα κι εκείνα τα διαστήματα που είμαι εξαφανισμένη κι ούτε αρθρογραφώ, ούτε επισκέπτομαι τους άλλους φίλους bloggers, λόγω ανωτέρας βίας. Εγώ κάθε πρωί καλημερίζω το blog μου σα να είναι μέλος τής οικογένειας. Lol!

Εν συντωνυμία (Ζήκος), επτά χρόνια φαγούρα, επτά χρόνια οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο μέσα στο κεφάλι μου, επτά χρόνια τώρα σβήνω και γράφω μέσα στο μυαλό μου -ενίοτε και μέσα στο blog- κάθε πολυσύνθετη ή ακόμα κι ακατανόητη σκέψη για όσα μου τραβούν το ενδιαφέρον και θέλω να τα μοιραστώ. Έτσι λοιπόν σήμερα "μου τη βίδωσε" να ξεκινήσω την ανάρτηση με *τα λόγια τής Μέριλιν Μονρόε από το "επτά χρόνια φαγούρα", και στην επόμενη ανάρτηση θα σε απογειώσω για ταξίδι στην Ιταλία! Follow me!

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest
Υ.Γ Κάθε χρόνο τέτοια εποχή γιορτάζω και την αποχή μου από το κάπνισμα, έξι χρόνια μέχρι σήμερα.
Μακάρι να εφαρμοζόταν στα σοβαρά ο αντικαπνιστικός νόμος. Ωστόσο θα έπρεπε να εφαρμοζόταν
από σοβαρές κυβερνήσεις και να απευθυνόταν σε σοβαρό λαό. Άρα μιλάμε ουσιαστικά για μια άλλη χώρα..

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

46 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου Πέτρα, η παρουσία σου δεν περνάει ποτέ απαρατήρητη και μακάρι να βρίσκεις το χρόνο να γράφεις πιο συχνά.
    Το ταξίδι στην Ιταλία δεν το χάνω με τίποτα. Δηλώνω συμμετοχή από τώρα.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Θα χαρώ να σας ξεναγήσω..
      Καλημερούδια και φιλιά 🌷

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Πέτρα μου! Σαν τη πέτρα που ρίχνει ένα παιδί στη θάλασσα και αναστατώνει την ηρεμία της είναι κι οι δικές σου σκέψεις... Ναι κάνουν θόρυβο... Μια ευχάριστη μελωδία στην ασταμάτητη βαβούρα του κόσμου. Σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια! Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Φιλιά και καλημέρες 🌷🌺

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα ταξιδιάρικο κορίτσι! Πολύχρονο το δικτυακό σου σπιτικό. Μου αρέσει που το αγαπάς και το προσέχεις. Έστω και με διαλείμματα μεγάλης απουσίας. Σημασία έχει να είναι ζωντανό και ενεργό. Σε δύσκολες εποχές το χρειαζόμαστε απόλυτα. Να περάσεις καλά και περιμένουμε υλικό.
    Χρόνια πολλά λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα και καλύτερα Γιάννη.. Σε ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου 🎈

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου Πέτρα να τα εκατοστήσει η γωνίτσα σου!!! Περιμενουμε το ταξίδι στην Ιταλία
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι!

      Υ.Γ Σου εντοπίζω ότι δεν μπορώ να μπω στο blog σου.
      Το προφίλ σου με οδηγεί σε ένα παλαιότερο blog σου..
      Αν μπορείς, διόρθωσέ το σε παρακαλώ. Να είσαι καλά 🌷

      Διαγραφή
  5. Ίσως ο λόγος, η γραφή, οι αποθηκευμένες εικόνες, τα σχόλια είναι αυτά που συνιστούν μια ιδιαίτερη γοητεία αυτής της σελίδας. Σαν να περπατάς στη δική σου παλιά γειτονιά, κουβεντούλα οικεία με φίλη. Και μέσα από ένα τόνο προσωπικό ισορροπείς την ανάγκη της έκφρασης με οποιαδήποτε φόρμα που καταγράφει σκέψεις, πάθη και επιλογές.
    Έτσι τις βλέπω τις σκέψεις σου, αν και όταν τις εκθέτεις, σαν έναν κρίκο σε μια αλυσίδα σ’ έναν υπέροχο συναισθηματικό κόσμο.
    Εύχομαι ο λόγος σου να είναι παρών για πολλά-πολλά χρόνια να ανιχνεύει...την άλλη όψη των πραγμάτων.
    Ανυπομονούμε για το ταξίδι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου! Χαίρομαι να..ανιχνεύω κάθε όψη! Καλημερούδια 🌸

      Διαγραφή
  6. Τι λες τωρα...εφτα χρόνια; σαν νερακι πέρασαν Πετρινα μου..απο τότε που ησουν ο πιο πιστος φίλος του σκυλου..μεχρι που οι σκέψεις σου (και τι σκεψεις) αρχισαν να κανουν θορυβο..και τι θόρυβο αλήθεια αληθεια..και..δεν εχει σημασια που δεν περνας ταχτικα απο το σπιτικο σου... κανε οταν εσύ θελεις.εμεις παντως οταν ανοιγεις το περνουμε ειδηση ..αλλες φορες νωρις αλλες αργα.. το ρεζουμε ειναι οτι δεν χανομαστε αν δεν το θελουμε..οκ..
    Ταξιδεψε μας στην Ιταλία .. αυτον τον καιρό ειναι οτι χρειαζομαι φιλη μου..
    Να είσαι για πολλα πολλα χρονια μπλοκερς..ενα παραθυρο στον κόσμο είναι το μπλοκινκ και αν το αφηνεις ποτε ποτε ανοιχτό...θα το βλεπουμε να ερχομαστε...αν δεν ηταν το μπλοκ σου πως θα ξεραμε την Πετρινα; ε;
    Ετοιμη ειμαι για το ταξιδι αυτον τον καιρό Πετρινα μου που δεν είμαι και στα καλύτερα μου..
    να Περνας ομορφα με οτι κανεις καλη μου. φιλακιααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά περνούν σαν νεράκι τα άτιμα τα χρόνια...
      Θα σε πάω Ιταλία να αλλάξεις τον αέρα σου! Φιλιά! 🌞

      Διαγραφή
  7. «Με την ματιά ενός ανήσυχου blogger που δεν σταματά ποτέ να διερευνά γεγονότα και καταστάσεις χωρίς ένα διάλειμμα».
    «Σβήνω και γράφω κάθε πολυσύνθετη ή ακόμα κι ακατανόητη σκέψη για όσα μου τραβούν το ενδιαφέρον και θέλω να τα μοιραστώ»
    Καλή συνέχεια, συνταξιδιώτισσα Πέτρα, είτε με ήσυχες είτε με θορυβώδεις σκέψεις.
    Συγχαρητήρια και για τη διαρκή αντικαπνιστική νίκη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα είναι θρίαμβος η διακοπή τού καπνίσματος
      φίλε Άρη.. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! 🎈

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά ακόμα εύχομαι να μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις σου και τα ταξίδια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξανδρούλι μου! Θα χαρώ να σας "πετάξω" ως την Ιταλία! 😉

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά για το blog σου και να τα εκατοστήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα. Να είσαι καλά! 🌸 Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  10. Πολύτιμή μου Πέτρα,
    επτά ευχές κ χίλιες ακόμη ..

    την αγάπη μου
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, Ιω μου! Φιλιά και καλημέρες 🌼🌻

      Διαγραφή
  11. Οι σκέψεις σου κάνουν θόρυβο επτά χρόνια ε; τώρα τελευταία όμως αφήνεις... επτά μήνες για να τις ακούσουμε και μας λείπεις (μιλάω και εγώ που κάνω το ίδιο με το blog μου).
    Περιμένω την ανάρτηση της Ιταλίας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποψιάζομαι ότι εμφανίζομαι πιο συχνά από εσένα χαχα! Φιλιά Ελενάρα μου 🌼

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, δημιουργικά, αληθινά, νονούλι μου!
    Εύχομαι κάθε επιτυχία στο υπέροχο blog σου.
    Αναμένω το ταξίδι.
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κουκλοβαφτιστηρόνιμου! 💖
      Πάμε και μια Ιταλία κι ας είναι εδώ δίπλα..

      Διαγραφή
  13. Χάπι μπέρθντεϊ του βλογ!
    Να το χαίρεσαι!
    Τα χρόνια της μάνας μου να πάρει!
    Καλή συνέχεια στις αναρτήσεις σου εύχομαι!
    🎂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να πάρω πρώτα εγώ τα χρόνια τής μάνας σου..
      Να είσαι καλά Αρτίστα μου, σε ευχαριστώ πολύ! 🌼🌻

      Διαγραφή
  14. 7 χρόνια blogger λοιπον
    τι ωραια!
    θυμαμαι εντονα οταν σε συναντησα στην μπλοκοσφαιρα
    θυμαμαι και κατι που μου ειχε κανει εντυπωση στο τοτε αρθρο σου
    γενικα δεν θυμαμαι πολλα πραγματα, αυτο το θυμαμαι ομως, θα το κρατησω για εμενα :)
    σε ξεχωρισα

    καλη συνεχεια
    και πολλα ακομη χρονια blogging

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε Κική, τώρα έχω μείνει με την απορία! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ! 🌺🌷

      Διαγραφή
  15. Καλημερα Πέτρα μου, εισαι μια και μοναδικη!
    Χρονια πολλά στις θορυβωδεις σκεψεις σου!
    Στα καλυτερα που ερχονται. Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριάδνη γλυκιά! Να 'ρθεις και Ιταλία, ε; Φιλιά! 💕

      Διαγραφή
  16. Ciao Petra!! Να 'μαι κι εγώ μετά από πολύ καιρό! Κι έπεσα πάνω σε "γενέθλια"!!...Να 'σαι καλά να γράφεις τα τόσο ωραία κείμενά σου!!! Να τα εκατοστήσεις μπλογκάροντας θορυβώντας...Καλό βράδυ!!!
    (Γιάννης Τζήκας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω όσο πιο θόρυβο μπορώ, το επιβάλλουν οι καιροί αφού! Σε ευχαριστώ! 🎈

      Διαγραφή
  17. Ο τρόπος που αποτυπώνεις τις σκέψεις σου Πέτρα μου είναι και θορυβώδης!! ΤΕλευταία μας αφήνεις έτσι χαλαρούς λίγο αλλά είμαι σίγουρη ότι το ανήσυχο πνεύμα σου διερευνά και καταγράφει !!
    Μαζί με τα γενέθλια του μπλογκ σου θα γιορτάσω την αποχή από το τσιγάρο !
    Υποσχέθηκες Ιταλία !! Εκπλήσσομαι ,άλλο περίμενα από σέχα χαχα!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σου λέω, κάνουν θόρυβο μέσα στο κεφάλι μου!😁
      Πάντως κι εγώ άλλο ταξίδι περίμενα, αλλά.. Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στη μπλόγκερ Petra λοιπόν! Γιατί εν τέλει, εσύ είσαι αυτή που γιορτάζει!
    Το θυμόμουν ότι τον Νοέμβρη "τα έχεις" (τα μπλογκογενέθλια) , καθώς γενεθλιάζαμε πάντα παρέα ☺
    Οπότε όταν είδα τον τίτλο, έτρεξα για τις ευχές.
    Καθυστερημένα, γιατί δεν ξέρω αν το θυμάσαι, λειτουργούσα που λειτουργούσα με χρονοκαθυστέρηση,
    τώρα παράγινε το κακό!
    Είναι που εγώ δεν νιώθω μπλόγλερ. Περαστική διαβάτισσα περισσότερο! ☺
    Ο λόγος σου πάντα ξεχώριζε. Keep writting λοιπόν!
    Γιατί δεν είσαι συνηθισμένη εσύ!

    Πολλά φιλιά Petra μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ο Νοέμβρης αποδεικνύεται βέρι βέρι δημιουργικός
      για πολλούς από εμάς 😉 Να γιορτάσουμε μαζί τα επόμενα! 🌸

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτακι σου Πέτρα μου.
    Ό,τι κι αν γράφεις μας αρέσει γι'αυτό σ ακολουθούμε.
    Κάνε όσο πιο πολύ θόρυβο μπορείς, μας αρέσει.
    Παίρνε μας μαζί στα ταξίδια σου, αυτό κι αν μας αρέσει.
    Μαζί σου και στον αντικαπνιστικό αγώνα.
    Ελπίζω αυτή τη φορά να το πάρουν όλοι στα σοβαρά σ αυτή τη χώρα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μας κοβόταν το κάπνισμα, αντί να μας κοβόταν η μιλιά
      σε αυτόν τον τόπο... Σε ευχαριστώ πολύ Ρενάκι! Φιλιά 🌻

      Διαγραφή
  20. Χρόνια καλά δηλαδή μάχιμα και με την "αγία αμφισβήτηση" οδηγό και σύμμαχο.
    Να σαι καλά, καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι κι εσύ καλά και σε ευχαριστώ πολύ, φίλε Ευρυτάνα! 🌼

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και καλά. Με εμπνεύσεις πολλές. Εύχομαι οι σκέψεις σου πάντα να κάνουν θόρυβο. Ο θόρυβος ξυπνάει.
    Περιμένω και την Ιταλία να τη φέρεις εδώ μέσα
    Καλή γλυκιά σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννούλα! Προσεχώς προσγειωνόμαστε Ιταλία! 🌸

      Διαγραφή
  22. Και την περίμενα τούτη την ανάρτηση.
    Βρε αυτά που είπες "Είμαι μια blogger. Αλλά δεν είμαι blogger μόνο όταν δημοσιεύω αναρτήσεις ή όταν κάνω blogging...Εγώ κάθε πρωί καλημερίζω το blog μου σαν να είναι μέλος τής οικογένειας." Πόσο Εγώ! Να ευχηθώ τα 7 χρόνια να γίνουν πολλά περισσότερα γιατί καλύτερα οι σκέψεις να κάνουν θόρυβο και δημόσια παρά να σιωπούν. Και περιμένω το ταξίδι Ιταλία... που σκοπεύω να κάνω (ξανά) αρχές του 2020... δεν ξέρω Λέω Εγώ τώρα την Υγεία μου να έχω!
    Φιλιά πολλά Πέτρα μου!💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια Μαράκι γλυκό και σε ευχαριστώ πολύ!
      Άντε να πας κι εσύ Ιταλία, να ανταλλάξουμε εμπειρίες!
      Χρόνια πολλά και σε εσένα που γεννήθηκες την ίδια ημέρα με το blog μου!🎂

      Διαγραφή
  23. Α ρε Πετρούλα μου σαν ψέμα μου φαίνεται. Καλά είναι, μπερεκέτι να λέμε. Γερή να είσαι, εμπνευσμένη και να σε καμαρώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό Χριστινούλι! Φιλιά και καλημέρες 🌻🌼

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.