Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

✿ *Κι αυτό θα περάσει...


Πόσες φορές δεν βιώνουμε μιά μεγάλη χαρά, έναν ενθουσιασμό, ένα συναίσθημα που μας κάνει να πετάμε στα ουράνια; Από την άλλη πάλι, πόσες φορές δεν μας παίρνει το κακό και μας σηκώνει, μας κάνει να βυθιζόμαστε στα σκοτάδια τού νου, μας φτάνει στο μηδέν, στο πουθενά; 

*Κάπως έτσι ένιωθε μιά φορά κι έναν καιρό κι ένας βασιλιάς, και μιά μέρα ζήτησε να μαζευτούν οι σοφοί τής αυλής για να τον βοηθήσουν. Όταν συγκεντρώθηκαν τους είπε: "Θέλω να μου βρείτε μια σκέψη που όταν χαίρομαι να μου φέρνει λύπη κι όταν λυπάμαι να μου φέρνει χαρά". Αυτοί έφυγαν, στοχάστηκαν και βρήκαν την απάντηση: "κι αυτό θα περάσει!


✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

*Χρήστος Λιθάρης~Foto: Pinterest
❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

12 σχόλια:

  1. Όλα περνάνε....
    Ο χρόνος κάνει δουλειά.
    Αν δεν την κάνει φταίνε τα παιχνίδια του νου!
    Καλημέρα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε......(αν και θα πρεπε να πω είμαι, να μην βγάζω την ουρά μου απ' έξω)...απ' τους ανθρώπους που εύκολα θυμώνουμε, εύκολα κάνουμε την αυτοκριτική μας, εύκολα ενοχοποιούμε την καθημερινότητα....όλα εύκολα, αλλά μέχρι εκεί. Το χειρότερο απ' όλα πολύ εύκολα συνιστούμε ψυχραιμία σε αδιέξοδα, σε καταστάσεις και συνθήκες που ισοπεδώνουν τις ζωές μας, όταν με πολύ φιλοσοφημένη σκέψη λέμε ....υπομονή, θα περάσει κι αυτό.
    " Θα περάσει κι αυτό, νικητές και νικημένοι όλοι χάσαμε μαζί" Τάδε έφη Πορτοκάλογλου. Τι ανατρεπτική αλληγορία!
    Τι κρίμα αλήθεια να αφήνουμε το χρόνο να μαζεύει τα συντρίμμια μας.
    Τέσσερις λέξεις...με πολύ ζουμί, πολύ νόημα, πολλές ερμηνείες. (δεν αναλύεται σε ένα σχόλιο). Όπως και να χει πολύ καλή ευκαιρία για στοχασμούς.
    Καλημέρα Πέτρα μου!
    Με πολύ αγάπη Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές οι ερμηνείες, μια για κάθε περίσταση... Χρόνια πολλά Αννίκα μου! 🎄

      Διαγραφή
  3. Όλα περνούν Πετρούλα μου! Κι οι χαρές κι οι λύπες. Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι σκοτεινιά του νου ελπίζω ότι περνάει γιατί καμμιά φορά είναι και βαθύτερο.Η άσχημη διάθεση περνάει σίγουρα όπως και η καλή διάθεση. "Κι αυτό θα περάσει" όμως δεν το πιστεύω ότι ισχύει για όλα. Περνάει μεν κάθε τι, αλλά τι παρασέρνει από τον εαυτό μας αν είναι πολύ βαρύ!
    Καλές γιορτές εύχομαι με πολυ καλή διάθεση, πολλά χαμόγελα και οι αγαπημένοι σου πλάι σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ισχύει για όλα, κυρίως ισχύει για το συναίσθημα τής στιγμής. Χρόνια πολλά! 🎄

      Διαγραφή
  5. Κάθε τι που περνάει Πέτρα από πάνω μας αφήνει τη σφραγίδα του. Δεν υπάρχει κάτι να μας αφήσει ανέγγιχτους. Το πως θα εξελιχθεί αυτό το ισοζύγιο στο τέλος είναι κάτι άγνωστο. Εμείς δεν έχουμε παρά να παλεύουμε και να αισιοδοξούμε.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προπάντων να παλεύουμε.. Αλλά..κι αυτό περνάει ;) Χρόνια πολλά! 🎄

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη σκέψη που κάνουμε συχνά αλλά δεν την νιώθουμε. Όμως την είδα τώρα γραμμένη με bold γράμματα να ξεχωρίζει μέσα στο γραπτό σου και μου τράβηξε το ενδιαφέρον, εστίασα περισσότερο και ανακάλυψα πως η αισιοδοξία είναι και θέμα παρατηρητικότητας :)
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου, να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η αισιοδοξία είναι και θέμα παρατηρητικότητας"...
      πώς δεν το είχα σκεφτεί κι έτσι;.. Χρόνια πολλά! 🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.