Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

✿ Οκτώ

Deja vu.. Κοινώς αυτό το έχω ξαναζήσει. Να μπαίνω στον blogger και να μην ξέρω τί μου γίνεται, και να ανακαλύπτω ότι έχουν αλλάξει όλα. Όχι υπέρ μου. Κι άντε πάλι να μην ξέρω ποιο "κουμπί" πατάμε και πού στο διάολο πήγε η γραμματοσειρά και αν, πατώντας "προεπισκόπηση" θα τιναχτώ στον αέρα, αλλού ο υπολογιστής κι αλλού εγώ. Welcome to the pragmatikotita manitsa. Σε ελεύθερη μετάφραση "ας έκανες πιο συχνά αναρτήσεις να ήξερες τί σου γίνεται". Τώρα ακολουθεί μίνι ανασκόπηση:

Πού βρισκόμουν τους μήνες που εξαφανίστηκα; (στο facebook θα πουν οι φαρμακόγλωσσες😛). Άντε λίγο θάλασσα, άντε καμιά εικοσιπενταριά βιβλία, άντε ένας γάμος και μιά βάφτιση, άντε μια τόση-τοσοδούλα απόδραση, άντε κάτι υποχρεώσεις, ερχόμαστε και πού φτάνουμε; Στο deja vu νούμερο 2: καραντίνα ξανά! Μμμμ, τί είχαμε τί χάσαμε @@λέω σε ξεχάσαμε. Σε ευρεία κλίμακα, είμαστε όλοι περικυκλωμένοι από την γκαντεμιά τού πανσυμπαντικού γκαντέμη, κι αν μας αντέξει το σκοινί, σφύρα μου κλέφτικα. Ρε θα πεθάνουμε όλοι κι ο Κούλης θα διακοπάρει!

Σε small κλίμακα τώρα, άντε να έχω ξανά επέτειο στο blog που κόντεψα να ξεχάσω ακόμα και πού μένει κι έφερνα βόλτα τα τετράγωνα, μέχρι να το βρω για να του ευχηθώ να τα εκατοστήσει (έτσι, για τους τύπους), αφού σήμερα κλείνει τα 8 του χρόνια (μικρό παιδί). Βάλε κι εμένα από δίπλα, που έκοψα το κάπνισμα εδώ και 7 ολόκληρα χρόνια, αλλά από τότε που εκλέχτηκε ο-κακό-χρόνο-να'χει, όλο και ξεφυσάω από τα διαόλια μου, κι όλο μου 'ρχεται μιά σκέψη: "να 'χα τώρα ένα τσιγάρο, την τύχη μου γαμώ".

Στο δια ταύτα, όποιος θέλει μού εύχεται χρόνια πολλά, όποιος θέλει με ρωτάει ποιο βιβλίο διαβάζω αυτές τις ημέρες, όποιος θέλει με ρωτάει πώς γίνεται το φαγκρί στο φούρνο, και στην τελική, όποιος δεν θέλει δεν ασχολείται καν. Όποιος σκέφτεται ότι προσπαθώ να σας δελεάσω, να του καεί το κασετόφωνο (οι νεότεροι απευθυνθείτε στη βικιπαίδεια). Αλλά για να σας..δελεάσω, ένα θα πω: στην επόμενη ανάρτηση (όποτε!😎) το μενού έχει ξενάγηση σε ελληνικό νησί. Ας όψεται ο Μέγας Γρουσούζης που έφερε τον κορονοϊό στον πλανήτη (ναι, αυτός!) και μας κόπηκαν και τα ταξίδια! 

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

30 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά βρε Πετροκόριτσο στο μπλογκοσπιτό σου και να 'σαι καλά :)
    Καλά κουράγια σε όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτα να ευχηθώ για τα οχτώ. Χρόνια του πολλά και στα ενενήντα οκτώ (?) με την ίδια αίσθηση χιούμορ, αυτοσαρκασμού, "κρίσης τρυφερότητας" για τα τεκταινόμενα με ανατρεπτικό και συγχρόνως αστείο ύφος.
    Να του πεις πως μας έλειψε και πως χαιρόμαστε πολύ γι αυτή την τυχαία συνάντηση και μακάρι να συναντιόμαστε συχνότερα για να περιγράφει με το δικό του μοναδικό τρόπο, μέσα απ’ τα αστεία, μια πικρή πραγματικότητα.
    Πέτρα μου καλώς μας ήρθες!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Αννίκα μου, μακάρι να ήρθα για να μείνω.
      Γιατί όλο λέω θα γράφω πιο συχνά, κι όλο το αμελώ..
      Σε ευχαριστώ πολύ και να είσαι καλά! 🌼

      Διαγραφή
  3. Ακουσα θόρυβο και μπήκα. Μπας και κλέφτες ήλθαν στο σπιτικό σου; Αλλά γενέθλια δεν φανταζόμουν.
    Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και εύχομαι στο μέλλον τις σκέψεις σου που κάνουν τόσο θόρυβο να τις διαβάζουμε συχνά.
    Καλό εγκλεισμό με τα βιβλία σου και ό,τι άλλο σε ενδιαφέρει.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά τα βιβλία που προμηθεύτηκα!
      Να είσαι καλά Αννούλα κι ελπίζω να τα λέμε 🌺

      Διαγραφή
  4. Βλέπουν καλά τα ματάκια μου;
    Καλωσιρισες Πέτρα μου.
    Αν δεν ήταν ο κορονοιός θα λεγα ότι κάνεις τον γύρο του κόσμου, αλλά εν μέσω κορονοιού υο πολύ πολύ τον γύρο του τετραγώνου σου να κάνεις κι αυτό με μήνυμα.
    Χρόνια πολλά για το σπιτάκι σου και σε σένα.
    Μας έλειψε το χιούμορ σου και τα ταξίδια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο μυαλό μου είσαι Ρενάκι.
      Τον γύρο τού κόσμου ήθελα να κάνω,
      τον γύρο τού τετραγώνου (όπως λες)
      κατάφερα ως τώρα.. Κι εσύ να 'σαι καλά
      και να ανταμώνουμε εκ του ασφαλούς 😉

      Διαγραφή
  5. Welcome back, Πέτρα μου. Λίγο το δίσεκτο έτος, λίγο ο ακατονόμαστος, πολύ θέλει για να γίνει το κακό? Και προς το παρόν περιορίζεται στη γη. Λες να "κολλήσει" και το σύμπαν? Χα, χα. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μια μου! Να δω τί θα λέμε σαν μπει το 2021
      κι εξακολουθεί η γρουσουζιά τού δίσεκτου! Ευχαριστώ!🎈

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και εμπνευσμένα.
    Να είσαι γερή να ξορκίζεις... την γκαντεμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί μπορούμε! (που λέει κι ο εμετικός ΣΚΑΙ)
      Κι εσύ να είσαι γερός και μάχιμος 🌼

      Διαγραφή
  7. Οκτώ! Τι υπέροχος αριθμός το 8 αν τον γείρεις λίγο δίνει το άπειρο ∞, οπότε αυτό σου εύχομαι να υπάρχεις εδώ διαρκώς...
    Μας έλειψαν οι σκέψεις σου.
    Φιλιά και καλά ταξίδια με τη φαντασία τώρα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τέτοιον ωραίο συνειρμό, μόνο εσύ! 💕
      Φιλιά και ταξίδια παραμυθένια ;)

      Διαγραφή
  8. Να ζήσεις blog της νονούλας
    και χρόνια πολλά
    εύχομαι να σε διαβάζουμε
    για χρόνια αρκετά
    να φύγει η πανδημία,
    ταξίδια να μας πας
    και εμείς να χαιρόμαστε
    για όσα αναρτάς! (δεν έβγαινε αλλιώς η ομοιοκαταληξία, ευχαριστώ!)

    Νονούλι, να είσαι γερή και δυνατή να γράφεις. Να φύγει κι η γκαντεμιά κι η χρονιά, να ταξιδέψεις, να μας παίρνεις μαζί σου.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πιο ωραία ομοιοκαταληξία, μόνο από ένα γλυκοβαφτιστηρόνι!
      Κι εσύ να μας εμπνέεις καθημερινά μέσα από την σοφία σου 💖

      Διαγραφή
  9. Χρόνια (όσα αγαπάς) ολογιομα και καλοτυχα!
    Χάρμα οφθαλμών Πέτρινα!
    Μη χάνεσαι

    Φιλιά πολλά
    Αγάπη περισσότερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτή μα περιεκτική, γλυκιά και μοναδική Ιω! Ανταποδίδω τα μάλα 🎈

      Διαγραφή
  10. Ανοιχτά βιβλία τα μπλοκ. Και μπορείς να βρίσκεις τα περιεχόμενά τους σε αντίθεση με το φέισμπουκ.
    Στο βιβλίο σου, Πέτρα, υπάρχουν εξαιρετικές σελίδες.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άρη μου, εξακολουθώ να παραμένω λάτρης τών μπλοκς!
      Να είσαι καλά, να μας χαρίζεις εμπνευσμένη ποίηση 🌺

      Διαγραφή
  11. Χρονια πολλά για το μπλογκ ,συγχαρητήρια για το τσιγάρο που κοψες και καλά "πέτρινα χρόνια" από δω και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χελώνα! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Τα πέτρινα χρόνια τα διάγουμε ήδη όλοι μας... 🌼

      Διαγραφή
  12. Και αφού αλήτεψες και το ευχαριστήθηκες ήρθε και η σειρά μας να το ευχαριστηθούμε.
    Για πες..για πες. Ποιά βιβλία διάβασες;
    Δώσε και μια γεύση του ταξιδιού. Λίγο.. έτσι για να αρχίσω να φαντάζομαι :)
    Καλώς ήρθες Πέτρα μου.
    Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι. Δεν ξέρω σε ποιο βιβλίο από όλα να κάνω αναφορά, γιατί ήταν 24 αλλά τα πιο πολλά μού άφησαν ωραία συναισθήματα.. Έχω ήδη αναρτήσει το νησάκι, μπες να το δεις εδώ:

      https://pistos-petra.blogspot.com/2020/11/i-monadiki-kea-tzia-mesa-apo-20-kalokairines-fotografies.html

      Διαγραφή
  13. Ξεσκόνισες; άνοιξες παράθυρα; μπράβο κορίτσι μου... καλώς μας την.. ξανά στα παλαιά σου λιμέρια Πετρίνα μου ...θα σε ρωτούσα που χάθηκες βρε παιδί μου αλλά με κάλυψαν οι απαντήσεις σου στην ανάρτηση.
    Ωστε πουλάκι μου γενεθλιάζαμε; 8 χρονάκια; καλέ, πότε πέρασαν κι όλας; με το καλό να περάσουν και άλλα πολλά αν τα καταφέρουμε να επιζήσουμε με τόσα που μας συμβαίνουν .. μα τι γκαντεμιά βρε παιδάκι μου είναι αυτή; εσύ καλά τα λες αλλά ποιος τα ακούει βρε αγάπη μου!!!
    Τι καλά πέρασες ,για το διάβασμα λέω και όλα τα ωραία και τις μικρές σου αποδράσεις που χάρηκες τόσο καιρό...
    Να είσαι καλά Πετρίνα μου χάρηκα που σε "είδα¨ πάω να απολαύσω την βόλτα σου στη Τζιά.. φιλιαααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά εμφανίστηκα Σμαράγδι μου, τώρα πόσο θα μείνω, θα δείξει! 😉😊

      Διαγραφή
  14. Α εγώ ούτε καν ξέρω πότε το άνοιξα το μπλογκ κι ούτε καν μετράω τα χρόνια γιατί τρομάζω. Ναι όλα τα αλλάξανε πάλι οι άτιμοι. Είσαι η μπλόγκερ της καρδιάς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μπορεί να αργώ να εμφανίζομαι στο μπλογκ, αλλά
      το "επισκέπτομαι" καθημερινά! Υ.Γ Με συγκινείς..❤

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.