Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

✿ Και τί ζητάω;...


*Γιατί να μην πάμε στα μπουζούκια; Τα μπουζούκια είναι πολιτιστικά κέντρα για τον λαό.! Αχ, θυμάμαι κάτι χρυσές εποχές (ε, ναι, επί ΠΑΣΟΚ) που, εκεί γύρω στις 11 το βράδυ ανάβαμε θερμοσίφωνο, λούζαμε το μαλλί, βαφόμασταν και ντυνόμασταν στην πένα, κι εκεί κατά τις 2 το πρωί σκάγαμε μύτη στα μπουζούκια, καθότι ήταν η ώρα που έβγαινε η φίρμα..! 

Εννοείται ότι, εκτός από ένα πακέτο -τουλάχιστον- με τσιγάρα, είχαμε μαζί κι ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, καθότι, όταν θα τελείωνε πια το πρόγραμμα, θα είχε καλοξημερώσει! (Ολοφάνερο, η καραντίνα μού προκαλεί ντελίριο). Να σου πω την αλήθεια μου, τα νοσταλγώ τα μπουζούκια, αλλά δεν επιθυμώ να πάω εκεί. Ένα ρεμπετάδικο θα το κέφαρα πιο πολύ νομίζω..!

Ένα ρεμπετάδικο από αυτά που κάθε Σάββατο βράδυ δεν πέφτει καρφίτσα. Να φορέσω το μαύρο μου κοστούμι με τις μαύρες τις μυτερές μου μπότες, να ανεμίζει το βαμμένο ξανθό μαλλί, κατακόκκινο κραγιόν στα χείλη (βρε, ποια μάσκα κι αηδίες;) και να μπω με την παρέα μου στο μαγαζί. Να αρχίσουν να 'ρχονται τα μεζεδάκια μας, τα κρασιά μας, να ανάβουμε χωρίς ενοχές τα τσιγάρα μας, και να αρχίσουν οι γλυκές πενιές...

Βοριάς είν' η αγάπη σου και ποιος θα με γλιτώσει, νοτιάς φυσάει στα χείλη σου και τα 'χω πελαγώσει. Να ρέει το κρασί, να τελειώνουν τα μεζεδάκια, να καίνε τα τσιγάρα, κι εμείς να τραγουδάμε σαν να μην υπάρχει αύριο! Κι απάνω στο τσακίρ κέφι, να ρίξουμε και μια γυροβολιά. Και τι ζητάω; Πράγματα απλά που φαντάζουν μακρινά μέσα στη νέα πραγματικότητα..


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest /// Υ.Γ  *Η φράση στην αρχή είναι τού Ε.Γιαννόπουλου, υπουργού τού ΠΑΣΟΚ
Οι στίχοι είναι από το τραγούδι "με το βοριά" / Μουσική: Γ.Ζαμπέτας / Στίχοι: Δ.Χριστοδούλου

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

20 σχόλια:

  1. Απολαυστική η ανάρτησή σου με αιχμηρό γλυκόπικρο χιούμορ.
    Καλό μήνα με υγεία-δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία χρόνια και να οι κάρτες και να τα δάνεια, πάρε κόσμε...Και τώρα; Τα κεφάλια μέσα. Τέλος πάντων, όλα καλά. Θα τα καταφέρουμε και τώρα. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, ζούσαμε μέσα σ' ένα χρυσό ψέμα..
      Καλημερούδια και καλή Κυριακή Χελώνα!🌷

      Διαγραφή
  3. Αυτά τα πολιτιστικά κέντρα για το λαό δεν τα πολυσυμπάθησα. Όχι πως δεν έχω την εμπειρία τους αλλά εγώ τι ζητάω νομίζεις; Να πάω στο Σαλέ μου, να μπω στη BMW μου και να οδηγήσω μέχρι το White Forest να κάνω και το σκι μου. Και μη νομίζεις, έχω και το άγχος πώς προσέχουν το προσωπικο μου το σπίτι μου, μπορείς να χεις σε προλετάριους εμπιστοσύνη; ...ε μα τι ζητάω και εγώ η καημένη; Πες μου!
    Καλημέρα Πέτρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικό είναι καλέ. Με σαλέ στας Ελβετίας
      τί να σου πούμε εμείς οι μπας κλας! 😛😀
      Απροπό, θα 'θελα κι εγώ να το δω αυτό το..
      White Forest ! Καλημερούδια Αννούλα 🌷

      Διαγραφή
  4. Τι να κάνουμε; Αφού στραβός είναι ο γιαλός, στραβά αρμενίζουμε κι εμείς. Καλά και τα τραγούδια, μα όλο και κάποια παρατράγουδα θα χουν, δεν μπορεί! Να κάτι μέσες, να κάτι γοφιά, να κάτι αρθριτικούλια κι άντε να φέρεις τις γυροβολιές σου όταν σε κάθε βήμα τρίζουν τα έρμα τα κοκαλάκια σαν αλάδωτοι μεντεσέδες. Θα μου πεις....πιες το κρασάκι σου κι άσε τους άλλους να γυροφέρνουν. Μα κι αυτό με μέτρο αν σκεφτείς πως χάπι για την πίεση, για την χοληστερίνη, για το ζάχαρο....για τον προστάτη (όχι εγώ δεν έχω, έχει το στεφάνι μου)
    Γι αυτό σου λέω, κάτσε στη γωνίτσα σου ν’ απολαύσεις τη μουσική σου κι άμα θυμηθείς και τα παλιά ρίξε κι ένα δάκρυ μεγαλοπαρασκευιάτικο να ρθεις να στανιάρεις, να το φχαριστηθεί η ψυχούλα σου, εε.....και στο τσακίρ κέφι φώναξε κι ένα «ολέ» (όχι αυτό είναι από άλλο σενάριο)
    Ααχ Πέτρα μου, έχεις δει γραία να χορεύει; (για μένα το λέω εε!)
    Δεν ξέρω, αλλά εμένα μου φτιαξες το κέφι πρωί-πρωί. Τι μου θύμησες!!!
    Καλημέρα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα, ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να χορέψω.
      Ωστόσο, επειδή η μουσική υπάρχει παντού, μπορούμε
      να ανοίξουμε το ράδιο, το ίντερνετ, και να ακούσουμε
      όποια μουσική αγαπάμε και μας έλειψε. Καλή Κυριακή!🌸

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα, αγαπημένη μου.
    Εύχομαι σύντομα να μπορείς να πας όπου επιθυμείς και να περάσεις όμορφα.
    Δεν πήγαινα σε μπουζούκια, δεν μου έχουν λείψει, σίγουρα όμως το ρεμπεταδικο, με μουσικουλα, καλο φαγητό και κρασί και πάνω απο ολα, καλή παρέα, μου εχει λείψει.
    Περισσότερο απο ολα μου λειπει που δεν μπορω να παω σε μικρα κοντινα μερη που αλλοτε πηγαινα τακτικα και μου λειπει και που δεν μπορω να ερθω Αθηνα, εχω συνηθισει την Αθηνα χριστουγεννιατικη, γιορτινη, πανεμορφη.Και πανω απο ολα μου λειπουν οι πολιτιστικες εκδηλωσεις.

    Καλες γιορτες, ομορφη!
    Να περασεις καλα!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Κική, από την άνοιξη και μετά, σε όλους μας
      λείπουν πολλά. Επειδή κάποιοι χάνουν απο αγαπημένα
      πρόσωπα, μέχρι δουλειές κλπ ας ευχηθούμε να έχουμε
      υγεία κι όλα τα άλλα έπονται. Καλή Κυριακή Κική 🌞

      Διαγραφή
  6. Ώπα και στην υγειά σου Πέτρα μου!
    Δεν ξέρεις τι μου θυμίζεις τώρα. Λοιπόν, σε πληροφορώ αυτές τις "συνεστιάσεις" του ΠΑΣΟΚικού κλέους της εποχής τις έζησα από μέσα φιλενάδα! Δυστυχώς κάποια στιγμή και μετά, για να μιλήσουμε σοβαρά, η γκλαμουριά έγινε δηλητήριο που έπνιξε την κοινωνία. Και μαζί με το χρηματιστήριο αποτέλεσε την πρώτη πόρτα της σημερινής μας κόλασης.
    Τέλος πάντων.

    Ένα όμως ρεμπετάδικο φιλενάδα το γούσταρα με τα μπούνια! Να ζήσω αυτό που περιγράφεις. Γιατί μου λείπει πάρα μα πάρα πολλά χρόνια. Δεν φαντάζεσαι πόσα.
    Καλησπέρα Πέτρα μου. Στην υγειά σου κοπελάρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοσταλγώ αποκλειστικά τις στιγμές κι όχι την κατάσταση
      που βιώναμε, αρκετοί από εμάς έχοντας πλήρη άγνοια...
      Ας καταφέρουμε τουλάχιστον κάποια στιγμή να ζήσουμε
      ανέμελα με μουσική και χωρίς καμία έννοια, γίνεται;..🤔

      Διαγραφή
  7. Φτου!
    Είχα γράψει ένα ωραίο σχόλιο και χάθηκε γιατί
    μου ζήτηξε επιβεβαίωση του λογαριασμού μου!
    Πάω να ξαπλώσω... δεν μπορώ να ξαναγράφω!
    Στο ΠΑΣΟΚ εστίαζα ☺
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να εστίαζες και στη δεξιά κιόλας χαχα. Καλημερούδια κι από εδώ 🌼

      Διαγραφή
  8. Πέτρα μου, κανόνισε ρεμπετάδικο για έξοδο όλη η μπλογκοπαρέα όταν με το καλό αυτό είναι εφικτό!
    Και με την ευκαιρία: Επισκέψου το μπλογκ μου και δες την ανάρτησή μου με τους νικητές για τα δώρα για τα γενέθλιά μου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, θα τρελαθώ από την χαρά μου! Και πάλι πολύχρονη Μία μου! 🌷🌺🌸

      Διαγραφή
  9. Εδώ ταιριάζει αυτό Πετρίνα μου....
    Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις😭....Αυτάαααα!!!
    καλές γιορτές θα τα ξαναπούμε ναι;
    Την αγάπη μου❤ πάντα, υπομονή... φιλιαααα!!! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως λέει κι ο Γιάννης πιο πάνω, ζούσαμε μια εικονική
      κατάσταση τότε. Ε, και στο τέλος μάς ήρθε ο λογαριασμός!
      Θα τα ξαναπούμε σίγουρα Σμαράγδι μου. Καλή Κυριακή! 🌷🎄

      Διαγραφή
  10. Πέτρα μου! Μακάρι να ξαναδουλευαν τα μπουζούκια! Όχι γιατί τα κάνω κέφι, αλλά γιατί θα ξαναδουλευε ο κιθαρίστας μου! Εγώ θέλω αυτό το άλλο, με τα μεζεδάκια και την ωραία παρέα χωρίς μάσκα και απαραιτήτως το κόκκινο κραγιόν!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δεσποινάκι μετά από καιρό!
      Και μακάρι να δουλέψει ο κιθαρίστας σου και κάθε κιθαρίστας τού κόσμου!
      Φιλιά πολλά και καλό σ/κ 🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.