Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

✿ *Σαράντα βαθμοί, λιώνει το κορμί...


-Μα πού κοιτάς χριστιανή μου με τόση αφοσίωση;

-Τί πού κοιτάω; Δεν έχει έρθει και πάλι η γνωστή ώρα 

να κατασκοπεύσουμε την Petra;

-Τώρα σώθηκες! Και τί διαφορετικό περιμένεις δηλαδή φέτος; Θα 'χει 

πάρει πάλι κάνα...τόνο βιβλία και θα έχει πέσει μέσα για τα καλά.

-Κάτσε να πάρω τα κυάλια να την κατασκοπεύσω.

-Βλέπεις από τόσο μακριά; 

-Μόνο βλέπω; Και ακούω! Τί με πέρασες;  

Ξεχνάς ότι είμαι εφτάψυχη και βιονική; 

Για κάτσε μισό.. Μμμμ "Α-ντέ-τι" Εκ-δό-σεις Πνο-ή Μα-ρία..

-..Πενταγιώτισσα! Όκ, μάς φώτισες, λες και 

υπήρχε περίπτωση να έκανε και τίποτα άλλο.

Δε μου λες, μάσκα φοράει;

-Πού να φοράει μάσκα βρε αγάπη; 

Μέσα στο σπίτι ενώ διαβάζει;

Άσε που η μάσκα καταργήθηκε!

-Μπά; Από πότε;

-Τί από πότε; Τις μονές ημέρες επιτρέπεται,

τις ζυγές απαγορεύεται, και πάει λέγοντας.

-Άσε, κατάλαβα. Ο Κούλης το έκανε και 

πάλι το θάυμα του χαχαχα! Τρικυμία εν..

-..Ποταμίω! 😁 Μην με συγχύζεις άλλο

μ' αυτόν τον σαρδανάπαλο που βγήκε 

και είπε μόνο οι πολίτες θα πάνε διακοπές,

εμείς όχι..και μετά "πετάχτηκε" μέχρι Αντίπαρο!

-Γιατί βρε αγάπη; Πολίτης δεν είναι κι αυτός;

-Βρε, έχει βάλει κώλο κάτω -με το συμπάθιο-

όλο το χρόνο, που κακό χρόνο να 'χει;

-Μη μου ζαλίζεις τον έρωτα άλλο με το ζαβό.

Σκόπια σκόπια μισκό!🎵🎶🎵🎶

-Καλά, εσύ στα Σκόπια έχεις μείνει ακόμα;

Βόρεια Μακεδονία και με τις ευλογίες τού ζαβού!

-Ποια "Μακεδονία" και κουραφέξαλα;

Το τραγούδι τής Καρά τραγουδάω, που πέθανε.

-Είχε ο Καράς αδελφή; 

-Την Ραφαέλα Καρά την Ιταλίδα εννοώ, ξύπνα!

-Και που να την ξέρω εγώ; Πρώτη φορά την 

ακούω. Εγώ είμαι μικρή και τριανταφυλλένια.

-Μικρή και τριανταφυλλένια, εδώ έχουμε στολιστεί για να 

κατασκοπεύσουμε την Petra. Άμα είναι να μας πεις ό,τι άσχετο 

μες στον καύσωνα, πες το μας να το ξέρουμε γιά!

*Σαράντα βαθμοί, λιώνει το κορμί..🎵🎵..

-..η λύση είναι μια: πάμε για μπανάκι; 😉

-Στη γνωστή περιστρεφόμενη πισίνα; 

Φύγαμε! Κι ασ' την Petra να βουρλίζεται!

Α! Και να προσέχεις το ξέβγαλμα

μη βγεις σα φλοκάτη όπως την άλλη φορά!

✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: 1) Facebook ~ 2) LIFO  ~ **Στίχοι-Μουσική: Σιγανός-Παντζής ~ Το κορίτσι με τις δυο γάτες.. ΕΔΩ

Και...φίλοι εμβολιαστείτε! Με ένα άτομο επικίνδυνο που παριστάνει τον πρωθυπουργό,

ο μόνος που μπορεί να μας προστατέψει είναι ο εαυτός μας. Μόνο το εμβόλιο μάς μένει..

❤¸¸.•*¨*•♫ ..............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

24 σχόλια:

  1. Πολύ μ αρέσει η περιστρεφόμενη πισίνα ... με βλέπω να την εφαρμόζω χαχα
    Απόλαυση το κείμενο.....φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την εφαρμόζεις αλλά να προσέχεις πώς..θα βγεις από εκεί μέσα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα. Τι όμορφα γατάκια αυτά!!! Κι ας κατασκοπεύουν! Κι εγώ κατά κει είμαι σαν την Πέτρα γατούλες! Με τα βιβλία μου, τη θάλασσά μου, αλλά και τη μάσκα μονές ζυγές μέρες έτσι γι αντίσταση.
    Ωραία ανάρτηση...απόλαυση οι φώτο σου
    Η περιστρεφόμενη πισίνα όλα τα λεφτά!
    Καλά να περνάς παντός καιρού
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα γατάκια, θα ήθελα να τα είχα δικά μου! Καλά να περνάς Άννα!

      Διαγραφή
  3. Χαλαρά! Με ένα βιβλίο στο χέρι και ας έχει καύσωνα, αυτός θα περάσει, άλλα δεν περνάνε με το ζαβό που μπλέξαμε.
    Καλά καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το ζαβό που μπλέξαμε, όλα ζαβά πηγαίνουν! Βοήθειά μας Ελενάρα μου!

      Διαγραφή
  4. Το χάρηκα, το απόλαυσα και θυμήθηκα. Ε ναι! πότε-πότε έχω....κάτι φλασιές?
    Άκου λοιπόν....Την έπλενε τη γάτα ένας ξύπνιος...
    Ένας γείτονας που πέρναγε του λέει "θα ψοφήσει η γάτα με το πλύσιμο" Όταν ξαναγύρισε είδε τη γάτα απλωμένη στην μπουγάδα...ψόφια. "Δεν σου το 'πα" του λέει.
    Κι ο ξύπνιος, "Δεν ψόφησε στο πλύσιμο, στο στύψιμο ψόφησε"
    Τώρα....για να πω την αλήθεια, ούτε να γελάσεις έχεις κουράγιο μ' αυτή την ζέστη.
    Φιλιά Πέτρα μου!
    Ευχές πολλές, θερμές (?) ετεροχρονισμένες...αλλά από καρδιάς! Καλόχρονη! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δόλιο το γατί..το έστυψε ο κακούργος! Να είσαι καλά Αννίκα μου, φιλώ σε!

      Διαγραφή
  5. "Περιστρεφόμενη πισίνα"! Εντάξει, όταν το είδα έπεσα κάτω από τα γέλια. Ψυχούλες μου! Τι φατσουλίνια είναι ετούτα. Πανέμορφα. Και ...ευφυέστατα Πέτρα μου. Άσε που τα βλέπω και ενημερωμένα και με άποψη. Και μου αρέσει.
    Ελπίζω κάπου να έχεις απλωθεί καλή μου φίλη σε καλοκαιρινό καταφύγιο για να βρεις τις ανάσες που σου αναλογούν. Να περάσεις καλά, στο εύχομαι ολόψυχα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γατόνια ενημερωμένα, δε γίνεται αλλιώς εδώ που έμπλεξαν! Καλά να περνάς κι εσύ!

      Διαγραφή
  6. Δεν μπορώ να ασχοληθώ νονούλι με τις γάτες.
    Διότι αυτές είναι εφτάψυχες, εμάς μας έχει βγει η ψυχή!
    Σήμερα έχουμε και επέτειο εκλογής και ένα "είμαστε ακόμα ζωντανοί" μου βγαίνει να τραγουδήσω, αλλά λέω να το συνεχίσω με "για πόσο ακόμα θα δείξει"...
    Ας μην χάνουμε το χιούμορ μας και ας προσπαθήσουμε να απολαύσουμε το καλοκαίρι.
    Καλό μας κουράγιο με όσα ζούμε!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε χθες και καλύτερο, κουκλοβαφτιστηρόνιμου.. Καλή μας δύναμη, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλό δροσερό βράδυ Πέτρα !;)Απολαυστικές φωτογραφίες μου αρέσουν πολύ , γιατί μου θυμίζουν όμορφες καλοκαιρινές στιγμές , που επιθυμώ να ζήσω . Πως τα χώρεσες όλα αυτά τα μηνύματα πολιτιστικά λυπάμαι για την Ραφαέλα ξεχωριστή παρουσία στην ιταλική μουσική . Πολιτικά μηνύματα με Μακεδονία , Σκόπια , ..τουριστικά οι γατούλες βρίσκονται σε νησί ..Πέτρα εύχομαι ολόψυχα καλό ξένοιαστο καλοκαίρι καλοτάξιδο με υγεία ;) φιλιά θαλασσινά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω Κυριακή μου; Κάνω ό,τι μπορώ με τόσο καυτή επικαιρότητα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Δροσερές νότες χιούμορ.
    Αναγκαίες και χρήσιμες στους μελαγχολικούς καιρούς...
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μπας και αντέξουμε προσώπατα και γεγονότα! Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  9. Περιστρέφόμενη πισίνα ';
    Πού το σκέφτηκες καλέ;
    Χαχαχαχαχα
    Τέλειες οι γατούλες σου και πιο έξυπνες από εμάς.
    Μάζεψα κι εγώ 2 ντουζίνες βιβλία στο τροχόσπιτο κι ελπίζω να διαβάσω έστω τα μισά.
    Καλές διακοπές Πέτρα μου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλό διάβασμα Ρενάκι μου και να περάσετε υπέροχα από καρδιάς! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Και κάπως έτσι εγώ σήμερα, όλη μέρα, θα τραγουδάω ΣΚΟΠΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΙΣΚΟ
    Χαχαχα
    Σε φιλώ!!! (από απόσταση, έχουμε και κόβιντ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαχρονικά επίκαιρα τα.."σκόπια"! Πολλά φιλιά και να είσαι καλά Γιωτουλίνι!

      Διαγραφή
  11. Που θα είμαι πάντα; χα..χα.. εδώ προς το τέλος Πετρίνα μου ασθμαίνοντας...αλλά όμως απολαμβάνω (πες το βίτσιο) όοοολα τα σχόλια 🤣 άσε που απόλαυσα και τον διάλογο των κούκλων γατακίων, που παρεμπιπτόντως, μας είχαν την απόλυτη προσοχή μας γιατί φαίνονται σαίνια!!!😊
    Εκει δε που έπαθα πλάκα ήταν όταν επισκέφτηκα την σελίδα που προτείνεις με της φωτογραφίες...άφωνη!!
    Πετρίνα μου σιγά να μην χάφτουμε...τι γατόνια θα ήμασταν άλλωστε !! υπομονή καύσωνας είναι όπως η πανδημία θα περάσουν και τα δυο!!! την αγάπη μου φιλιαααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, μας αφήνει η -μαύρη!- επικαιρότητα να ησυχάσουμε, Σμαράγδι μου;.. Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. 🤣😂🤣😂🤣😂
    40 βαθμούς είχαμε και σήμερα !
    Τέλος του μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.