Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (α)


Όχι ότι γίνεται τής Εύας το κάγκελο γύρω μας 
αλλά γίνεται (της Εύας το κάγκελο.) Κι όχι ότι δε γίνονται κι 
άλλα χιλιάδες "κάγκελα" από δω κι από κει. 
Μα να θες να αγιάσεις, ημέρες που είναι,
και να μην μπορείς. Γίνεται το κάγκελο αφού!

Μπες τώρα εσύ σε χριστουγεννιάτικο mood.
Όχι πες, μπορείς; Αλλά τί να κάνεις κι εσύ;
Κάνεις την καρδιά σου πέτρα, κάνεις 
το μαύρο, άσπρο, ρε τί δέντρα στολίζεις,
ρε τί last Christmas ακούς, ρε τί συνταγές
για εναλλακτικά μελομακάρονα ψάχνεις.

Μιά νέα ετικέτα με τίτλο η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο
περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

Ρε, όλα να τα 'χεις κάνει; Πού καταλήγεις;
Το ρίχνεις στην παλαβή για να τη βγάλεις
καθαρή. Κι επειδή κοντεύω να ξεχάσω πως
είμαι εδώ σήμερα για να υπερθερματίσω για 
το ότι *"η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"
μια από τις υπέρτατες ομορφιές τής ζωής
είναι το χιούμορ! Ομορφαίνει, δεν παχαίνει
και μας βγάζει από τα δύσκολα...πολλάκις:


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι από το έργο του "Ηλίθιος" ~ Αρχική Foto: Pinterest


❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

14 σχόλια:

  1. Όντως...... μέχρι και ο άγιος.....
    Μια χαρά τα λες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνει κι ο άγιος, έχει απηυδήσει με όλους εμάς που έμπλεξε! Καλημέρα! 🎅🎄

      Διαγραφή
  2. Μόνο το χιούμορ μας σώζει, όπως τα λες....Κι εγώ το ρίχνω στην παλαβή για να τη βγάλω καθαρή αλλά θα μου μείνει το παλαβή, περιμενε και θα δεις
    Καλημέρα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα γέλασα με το σχόλιό σου! Κράτα γερά, δε θα μας τρελάνουν αυτοί! Καλημέρα 🎅🎄

      Διαγραφή
  3. Μην το γρουσουζευεις, σκεψου θετικα...Ολα στη ζωη ειναι σκατααααα!!! Σφυριξε χαρουμενα ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με την ομορφιά μπαίνεις παντού και ξεγελάς εύκολα Πέτρα.
    Όπως τα λες! Ψάχνεις στα γνωστά, στολισμούς, μελομακάρονα, κουραμπιέδες, παιχνίδια, δώρα αλλά έχει πλέον τόσα ψυχολογικά ο άι βασίλης τί να σου κάνει κι αυτός.
    Άσε και δεν θέλω να με ρίξουν οι σκέψεις στα τάρταρα.

    Χε χε την ίδια σκέψη κάναμε για τις φωτογραφίες των αναρτήσεων μας.
    Μεγάλη η ταύτιση, σου έγραψα σχόλιο και στο δικό μου blog.
    Δεν τις είχα προσέξει τις δικές σου αλλά λίγο που ξεφύλισα το blog σου, μ'αρέσουν πολύ οι επιλογές σου.

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι, έχουμε τα ίδια γούστα στις φωτογραφίες κι όσες επιλέγεις στο blog σου, τις λατρεύω! 'Όπως σου έγραψα κι εκεί, αν θες καμιά από δω, μπορείς να την πάρεις (δεν είναι δικές μου άλλωστε), θα έχει ενδιαφέρον το διαφορετικό φόντο. 😉 Καλησπέρα Στέλλα μου 🎅🎄

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα το χιούμορ, Πέτρα μου, είναι ύστατη ευλογία! Και μέγιστο χάρισμα για εκείνον που το κατέχει. (Κατέεις το;) Είναι μέγα ίαμα απέναντι στη μιζέρια και στα σκοτάδια που ζούμε.
    Ας δούμε λοιπόν τα πράγματα λίγο χαμογελαστά, με αυτοσαρκασμό, κορίτσι μου. Πάντα αυτό κάνει καλό και είναι και έντιμο. Δεν λέω αναίσθητα, λέω χαμογελαστά.
    Σε ευχαριστούμε που είσαι κοντά μας με μια τέτοια διάθεση, Πέτρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με ρωτάς αν το..κατέω, μπορώ να απαντήσω "όχι"; Δεν μπορώ! 😋 Ότι χρειαζόμαστε ανάσες γέλιου είναι δεδομένο, Γιάννη μου. Καλό σου απόγευμα 🎅🎄

      Διαγραφή
  6. Χα….βιάστηκαν να πανηγυρίσουν για το ¨εκλεκτό¨ (πρώην) μέλος αντίπαλου κόμματος εξ αιτίας του ¨μήλου¨ που βρέθηκε δαγκωμένο, όταν ένα άλλο ¨φρούτο¨ δικό τους εντοπίστηκε σε ¨ατόπημα¨ (έτσι το λένε τώρα). Με λίγα λόγια όχι μόνον της Εύας θα γίνει, αλλά και της Μαρίας και όποιον άλλο πάρει η μπάλα.
    Φιλιά πολλά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού είμαστε ακόμα Αννίκα μου. Αυτοί είναι σαν την ώρα: "στον επόμενο τόνο, η ώρα θα είναι: ώρα για το επόμενο σκάνδαλο". Καλημερούδια και καλή εβδομάδα! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  7. Νομίζω ότι μόνο το χιούμορ μας έχει απομείνει και μας σώζει
    (και οι δημιουργίες μου εμένα ☺).
    Να δεις όμως που όλοι νομίζουν ότι έχουν χιούμορ και ότι αυτοσαρκάζονται,
    έλα όμως που ο αυτοσαρκασμός θέλει να τα έχεις βρει με τον εαυτό σου
    και να μην έχεις κόμπλεξ!
    Παρασύρθηκα μανούλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, τί ωραίο και σοφό αυτό που είπες με τον αυτοσαρκασμό!
      Το δε χιούμορ από μόνο του, είναι υψηλή τέχνη.. 😉 Μάκια! 💚🎅🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.