Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

✿ Ποιά είναι τα ωραιότερα τραγούδια από τις ελληνικές σειρές! ✿


Το πρόβλημα με τη ζωή είναι ότι δεν έχει μουσική υπόκρουση 

Σήμερα εδώ μέσα όλα θα είναι μελωδικά! Ο χρόνος θα πηγαινοέρχεται και θα μας θυμίζει τραγούδια που ακούστηκαν και αγαπήσαμε.. σφόδρα, από τις ελληνικές σειρές τής τηλεόρασης. Θα μας ταξιδέψουν τραγούδια, που, αν το Ραδιόφωνο ήταν τίμιο, κι όχι πουλημένο σε δισκογραφικές εταιρείες, θα αποδείκνυε πως η σύγχρονη καλή ελληνική μουσική δεν έχει σταματήσει να υπάρχει, απλά είναι καταδικασμένη να μην ακούγεται.

Καλά, δεν λέω πως είναι άδικο που το ραδιόφωνο δεν αναπαράγει ποτέ την μουσική τής "Λάμψης" 😛..αλλά τον "αγώνα" που έκαναν οι τηλεθεατές να τη δουν, δεν τον έχει δει το ραδιόφωνο ούτε στον ύπνο του! "Έπεφταν" οι τίτλοι έναρξης, και έπεφταν και τα μηχανάκια τής AGB λόγω τηλεθέασης!

Σε ένα ξέφρενο χορό, ερχόταν "το καφέ τής Χαράς" με το βάλε ένα καφέ τού Χατζηγιάννη, τα "δίδυμα φεγγάρια" με το κλαίει  μιά καρδιά τής Βιτάλη, το "παρά πέντε" με το ήμουν άγγελος τού Τσάρλι, τα "μαύρα μεσάνυχτα" με το ομώνυμο τραγούδι από την Μαρία Ιακώβου και το Θηρίο. Η "πολυκατοικία" με το πες μου η αγάπη πού μένει τού Χατζηγιάννη, η "Λένη" με το τρέχει το νερό με τη Φωτεινή Δάρα και την μικρή (τότε) Δήμητρα Δουμένη. "Η αγάπη ήρθε από μακριά" με το ομώνυμο τραγούδι από τη Γλυκερία, το "λόγω τιμής" με το αξεπέραστο "χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια" τού Ανδρεάτου, "το σημάδι τού έρωτα" με το δώσε μου λιγάκι ουρανό και τη φωνή τού Πάριου, αλλά και μακράν την πιο θεϊκή ατάκα! : "τί έγινε Κωστάκη; σε γουστάρει η χωριάτισσα;" 😂

"Ο έρωτας κλέφτης" με τη φωνή τού Δόξα, το "έτσι ξαφνικά" με το κεραυνός και αστραπή από τον Θαλασσινό,  "ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα" με το ομώνυμο τραγούδι από την Γλυκερία,  "ο παράδεισος τών κυριών" με τη φωνή τού Βουτσικάκη, "οι παγιδευμένοι" και το ερωτευόμαστε ξανά τού Κορκολή με την Μανουσάκη, "το νησί" με το είσαι εσύ ο άνθρωπός μου με τη φωνή τής Μπάμπαλη. Το "μπρούσκο" με το βαθύ ποτάμι τού Τζουγανάκη, το "μη φοβηθείς τη φωτιά" και το ομώνυμο τραγούδι με τη ζεστή φωνή τού Αλκίνοου, ο "βίος ανθόσπαρτος" με τον Μανώλη Μητσιά. 

"Το κόκκινο ποτάμι" και το ομώνυμο τραγούδι με την Ζουγανέλη, "ο μεγάλος θυμός" και το πόσο πολύ σ' αγάπησα από τον Θηβαίο,  "ο όρκος" και την προσευχή με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, "βαμμένα κόκκινα μαλλιά" με το ομώνυμο τραγούδι και τη φωνή τού Νταλάρα, η "Βεντέτα" (ο γδικιωμός) με την ηλιαχτίδα τής Τσανακλίδου, "της αγάπης μαχαιριά" και το είχα κάποτε μιά αγάπη, με τη νέα τότε φωνή τού Καραφώτη, το συναρπαστικό "άγγιγμα ψυχής" και το τραγούδι από τον Χατζηγιάννη. 🎵

Ο "σασμός" με το πολύ καλό κάθε μέρα και τη φωνή τού Μπάση, αλλά και το δωμάτιο βρίζω με την Ζουγανέλη, το "τατουάζ" και το crazy love τού Χρίστου Στυλιανού, το "μαύρο ρόδο" με το σ' αγαπώ είναι φωτιά και τη φωνή τής Βενετσιάνου, "το βραχιόλι τής φωτιάς" και το πες μου πού είσαι με τη φωνή τού Πάριου (δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ερμηνεία), "η γη τής ελιάς" με το ήταν δανεικό και τη φωνή τού Πλιάτσικα, αλλά και το νόημα τής ζωής όπου συμβαίνει το εξής "ελληνικό": το ζευγάρι χορεύει στη βροχή και βγαίνει η μάνα και τους λέει μπείτε μέσα, θα πουντιάσετε!! 😂

Πριν περάσω στο δικό μου άτυπο top 10 τών πιο αγαπημένων μου τραγουδιών από τις ελληνικές σειρές, και γράψω εδώ εμβόλιμα για τη σειρά "φλόγα και άνεμος" με τη φωνή τής Αρβανιτάκη, επισημαίνω ότι δεν αναφέρω τις σειρές που δανείστηκαν  τραγούδια  που προϋπήρχαν, όπως το "είσαι το ταίρι μου" και οι "άγριες μέλισσες" ή τραγούδια από το ξένο ρεπερτόριο όπως η "ντόλτσε βίτα" και το "δυο ξένοι" κλπ. Ωστόσο μιά ιδιαίτερη μνεία αξίζουν αρκετές σειρές όπου η μουσική είναι ορχηστρική, όπως το "περί ανέμων και υδάτων" με τους χαρταετούς τού Θεοδωράκη, η "αγάπη παράνομη" σε μουσική τού υπέροχου Χρίστου Στυλιανού, ο "απών" σε μουσική τού Δημήτρη Παπαδημητρίου, ο οποίος είχε ντύσει μουσικά πολλά σήριαλ κυρίως τού mega. Αλλά και πολλές σειρές τού Παπακαλιάτη "4", "κλείσε τα μάτια" "η ζωή μας μιά βόλτα" "δυό μέρες μόνο", "μαέστρο",  κλπ, όπου έχει καταφέρει κι έχει "δανειστεί" τα δικαιώματα από πολλά ορχηστρικά κομμάτια, κλασσικά, και ξένα ή μη, τραγούδια, με τα οποία ντύνει ομολογουμένως εκπληκτικά, τις σειρές!

Δυσκολεύτηκα πολύ στο top 10, γιατί κάποια κομμάτια τα αγαπώ εξίσου πολύ, ας πάμε όμως να τα δούμε σε αντίστροφη σειρά: 10) "Μη μου λες αντίο" και το μιά αγάπη δίχως αύριο με τον Μακεδόνα 9) "Αναστασία" με το τραγούδι θέλω να σε δω και την Αρβανιτάκη 8) "Έρωτας φυγάς" και την Τουμπάκη στο ομώνυμο τραγούδι 7) "Τρίτο στεφάνι" με τη φωνή τής Πρωτοψάλτη 6) "Κρυφά μονοπάτια" με τη φωνή τού Μαζωνάκη 5) "Αρχιπέλαγος" με το δίδυμο Τερζή-Μανωλάκου 4) "Άγριες μέλισσες" με την ερμηνεία τού τηλεοπτικού ζεύγους Κουκουράκη/Κωνσταντή-Μιχαλάκη/Δρόσως στο τραγούδι άρον-άρον τού Alex Sid 3) "Πρόβα νυφικού" με την υπέροχη Μαρινέλλα, "ό,τι αγαπούσα ήταν ένα ψέμα, έμοιαζε με πρόβα.. πρόβα νυφικού" 2) "Ψίθυροι καρδιάς" να σταματάει η κυκλοφορία κι ο Μπάσης να τραγουδάει "τί πρέπει τί δεν πρέπει στιγμή δε σκέφτηκα" 1) "Χορεύοντας στη σιωπή" με το συντριπτικά συγκινητικό τραγούδι "βρες το κλειδί" και τη φωνή τού Θαλασσινού να σκίζει τον αέρα την στιγμή που η μάνα υποδέχεται το γιό της που της είχε απαγάγει ένας παρανοϊκός, και που δεν κατάφερα να το ακούσω ποτέ δίχως να κλαίω... 

✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Art: G.Venditti (Fine Art America)

Υ.Γ Αναφέρω κυρίως τους ερμηνευτές, αλλά το κάθε τραγούδι έχει τους δημιουργούς του σε στίχους-μουσική, που δεν αναφέρω για οικονομία λόγου.

Εσένα ποιό τραγούδι είναι το αγαπημένο σου από τις ελληνικές σειρές;

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

40 σχόλια:

  1. Ωω πολύ ωραία ανάρτηση, μιλούσαμε με τον σύντροφο μου για αυτά τα τραγούδια και λέγαμε πόσο σοφά μελετημένα είναι.
    Όλα όσα αναφέρεις Πέτρα μου μου φέρνουν πολύ όμορφες αναμνήσεις.
    Θυμάμαι και την αίθουσα του θρόνου νομίζω με μουσική υπόκρουση της ρεμπούτσικα, όπως και το αθήνα - θεσσαλονίκη.
    Μεγάλη ανάμνηση επίσης το Ίσως του Βαρδύ από τον έκπτωτο άγγελο του 1997.
    Πολύ δυνατά αυτή την εποχή τα τραγούδια από τον έρωτα φυγά κι από τον παράδεισο των κυριών.
    Όπως βλέπεις χτύπησες φλέβα μ αυτή σου την ανάρτηση.
    Όλα τραγούδια καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πραγματικά ρε συ, πόσες σειρές υπάρχουν; Ήταν αδύνατον να τις θυμηθώ αλλά και να τις αναφέρω όλες εδώ. Άσε που η δεκαετία τού'90 μοιάζει (είναι..) τόσο μακρινή, δεν αναζήτησα τόσο παλιές, αν και το "ίσως" είναι όντως πολύ ωραίο τραγούδι! Καλό σου βραδάκι Στέλλα μου! 🧡🎁

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω παρακολουθήσει ούτε το 1/3 από αυτές τις σειρές και δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Μ'αρέσει το τραγούδι της Γης της ελιάς που παρακολουθώ και μου άρεσε και των άγριων μελισσών. Ωραία έρευνα έκανες ειδικά για τους λάτρεις των σειρών όλα αυτά τα χρόνια
    Ευχάριστη ανάρτηση
    Καλή εβδομάδα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα, ούτε εγώ τα έχω δει όλα -άλλωστε είναι αμέτρητα!- πραγματικά όμως, έχω "ρίξει" τρελή "έρευνα"! Καλό τριήμερο! 🎀

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ανάρτηση γιατί μιλάει για Μουσική & Τραγούδια. Χωρίς μουσική η ζωή και η καθημερινότητα παλεύεται αλλιώς.. για μένα. Έχω στο πρόχειρο μουσικές αναρτήσεις που δεν τις έχω ολοκληρώσει. Όλα τις σειρές τις γνωρίζω, τις παλιές τις έχω δει όλες, πλέον δεν με τραβάει σχεδόν καμία ελληνική σειρά, δεν τις βλέπω αλλά εννοείται τα τραγούδια τα ξέρω και τα ακούω. Από τον "Σασμό" η συνεργασία του Νίκου Τερζή με τον Γιάννη Κότσιρα και άλλους καλλιτέχνες με τραγούδια το ένα πιο υπέροχο από το άλλο, πραγματικά χτυπάνε στην καρδιά.
    Καλή εβδομάδα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν έχω δει σασμό ούτε μια φορά! Έκανα όμως την έρευνά μου 😉 Καλό τριήμερο Μαράκι μου! 🎀

      Διαγραφή
  4. Τα τραγούδια τα ξέρω όλα, τις σειρές πάλι όχι. Κι όμως κατάφερες να με κάνεις να συμμετάσχω, σε ένα υπέροχο μουσικό, τηλεοπτικό οδοιπορικό με υπέροχα ακούσματα, τα οποία ακόμη και σήμερα συγκινούν.
    ΥΓ: Την πρώτη φορά που κατάλαβα τη δύναμη ενός τραγουδιού σε μια σειρά, ήταν με τους Εμπόρους των Εθνών, όπου ο Νίκος Ξυλούρης τραγουδούσε: Ήταν μια μικροπαντρεμένη, κόρη ξανθιά...
    Την Καλημέρα μου, Πέτρα! Υπέροχο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς ότι έχω κάνει πολύ.. επιφανειακή δουλειά, γιατί πίσω από κάθε τραγούδι κρύβονται και οι δημιουργοί του, άσε που κρύβεται και η ιστορία τού κάθε σίριαλ! Να είσαι καλά Βασίλη μου και καλό τριήμερο! 🎀

      Διαγραφή
  5. Πέτρα μου, φιλενάδα μου αγαπημένη. Κοίτα τι πας και κάνεις τώρα ρε συ! Ξέρεις τι μού θυμίζει όλο αυτό ε; Τις βραβεύσεις OSCAR με δύο αντίστοιχα βραβεία:
    1) Βραβείο soundtrack ταινίας, βλέπε σειράς στη δική μας περίπτωση, και
    2) Βραβείο original score τραγουδιού ταινίας, βλέπε σειράς, στη δική μας περίπτωση.

    Αυτό είναι ένα θέμα, που θέλω να το δούμε πιο αναλυτικά. Να το "παιδέψουμε", να το "χαρούμε". Μάλιστα είχα σκεφτεί να έκανα και καμιά ψηφοφορία στο facebook για τις φετινές σειρές. Ιστορικά, το θέμα είναι τεράστιο, καθώς τα τραγούδια είναι πάρα μα πάρα πολλά και δεν μπορεί εύκολα να οριοθετηθεί όλο αυτό. Θα ήθελα να παρουσιάσω τα φετινά στο CINEFIL μαζί με τους ρόλους, που έχω ξεχωρίσει, Πέτρα μου αλλά περιμένω να κλείσει ο κύκλος πρώτα και μετά.
    Αυτά προς το παρόν σε ένα αγαπημένο, λατρεμένο μου θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και στο Βασίλη, Γιάννη μου, είναι κάπως επιφανειακή η δουλειά μου, επί το σωστότερον, λίγο "αριθμητική", στην ουσία όμως, ήθελα απλά να αναδείξω τα δικά μου πιο αγαπημένα τραγούδια όλων. Τώρα αναλαμβάνεις εσύ! Καλό τριήμερο! 🎀

      Διαγραφή
  6. Καλέ τι ωραία δουλειά που έκανες νονούλι.
    Εξαιρετικά όλα τα τραγούδια.
    Κάποιες σειρές δεν τις έχω δει, αλλά έχει τύχει να ακούσω τα τραγούδια τους.
    Με άλλες σειρές, με γύρισες πολλά χρόνια πίσω και ας τις βλέπουμε κάποιες σε επαναλήψεις πχ Dolce vita.
    Υπέροχο αφιέρωμα και μπράβο για τον κόπο και τον χρόνο σου, δημιούργησες μαγικό αποτέλεσμα.
    Πολλά φιλιά νονούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σίγουρο είναι ότι έχω ακούσει πολύ μα πάρα πολύ μουσική, μέχρι να φτιάξω την ανάρτηση, και μερικά τραγούδια μάλιστα, πάνω από μια φορά! Το χάρηκα! 😊 Καλό τριήμερο κουκλί! 🎀

      Διαγραφή
  7. Ααα πολύ αγαπημένα τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις! Είμαστε τόσο πλούσιοι μουσικά ε;

    Καλή εβδομάδα σε φιλώ 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πολύ πιο πλούσιοι, γιατί υπάρχουν ευτυχώς, πολλά ακόμα ακούσματα εντός σειρών και όχι μόνο! Καλό τριήμερο Κατερίνα μου! 🎀

      Διαγραφή
  8. Σοβαρα τωρα;!!!!!!...μα δεν αφησες κανενα καλο απ εξω!!!!!ευχαριστω για τις θυμισες....🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω ότι τα καλά κομμάτια, δεν τα ξέχασα, δεν ξεχνιούνται άλλωστε... Φιλιά αγαπημένο μου Καμάρι, και καλό τριήμερο! 🎀💗

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο νοσταλγικό αφιέρωμα Πέτρα μου! Βέβαια με κάνει να αισθάνομαι λίγο μεγαλύτερη απ’ την ηλικία μου, αφού διαπιστώνω πως, για πολλές από αυτές τις σειρές, πέρασαν τόσα χρόνια. Ακόμα θυμάμαι αγαπημένες σειρές που άφησαν εποχή στην τηλεόραση. Σαν σενάρια αλλά και από θησαυρούς μελοποιημένους από τις πιο όμορφες φωνές που έντυσαν τις εκπομπές. Υπέροχες ερμηνείες, υπέροχοι ερμηνευτές!
    Να είσαι καλά Πέτρα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρξαν χρυσά χρόνια και κυρίως στο mega, το οποίο κατείχε τα πρωτεία και στις δραματικές αλλά και στις κωμικές σειρές, που έγραψαν ιστορία! Καλό τριήμερο Αννικάκι μου! 🎀

      Διαγραφή
  10. Πόσα τραγούδια μου θύμισες που δεν ήξερα ότι τα θυμόμουν! Πραγματικά πολύ ωραίο, νοσταλγικό άρθρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι ξεκίνησα κι εγώ το ψάξιμο, από νοσταλγία! Καλό τριήμερο Δέσποινα! 🎀

      Διαγραφή
  11. Ωραία ανάρτηση, αλλά λυπάμαι δεν έχω δει καθόλου σειρές που αναφέρεις, μερικά όμως τραγούδια τα ξέρω γιατί είμαι λάτρης του ραδιοφώνου (σκέψου έχω κασέτες με το θέατρο της Δευτέρας, που μπορεί να ήσουν και αγέννητη...), δεν ήξερα καν, αν ήταν από σειρές..... Λίγο απ το νησί είχα δει, αλλά επειδή είχα διαβάσει το βιβλίο δεν με τράβαγε και πολύ.....και τώρα λίγο σασμό και πάλι επειδή γνωρίζω τον Ορφέα τον Αυγουστίδη για να δω πώς παίζει. Πάντως μπράβο σου για την έρευνα, να είσαι καλά.. σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώςγίνεταιναμηνέχειδεικανείςτόσεςσειρές;;; Χαχαχα! Πχ τις Σαββατογεννημένες δεν τις είχες δει, που τις θυμήθηκα μόλις τώρα δα, και δεν μας είχε μείνει άντερο από τα γέλια; Καλό τριημεράκι Ράνια μου! 🎀

      Διαγραφή
    2. Δεν είχα χρόνο καλή μου για τηλεόραση......και δουλειά και παιδιά και τρεχάματα σε νοσοκομεία για τους γέρους μας, άσε που είμαι λάτρης του ραδιοφώνου ......
      Ούτε τις Σαββατογεννημένες ξέρω..

      Διαγραφή
    3. Ρητορικό ήταν το ερώτημα Ράνια μου. Απλά είναι κρίμα που μερικές σειρές τις έχασες, όχι μόνο τις κωμικές, αλλά και κάποιες δραματικές που είχαν γέλιο!

      Διαγραφή
  12. Νομίζω ότι τα κάλυψες όλα!
    Υπάρχουν τραγούδια που με το θα τ' ακούσεις θυμάσαι τη σειρά κατευθείαν. Και έχω
    την εντύπωση ότι αυτό ξεκίνησε από τους Ψίθυρους; Νομίζω ότι είναι το αγαπημένο μου
    από τα παλιά. Τώρα, αγαπώ τα τραγούδια του Σασμού, (αλλά όχι πια το σήριαλ που
    έγινε μία ακόμα σαπουνόπερα! ☺)

    Υπέροχη η δουλειά σου! Φαντάζομαι το ψάξιμο και τις ώρες που δαπάνησες!
    Μάκια, Πετρούλα μου, αγαπημένη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ το ξέρεις πως έφαγα πολλές ώρες αναζήτησης..
      Καλά, με τον Μπαλαμό/Γκλέτσο είχε γίνει σκέτη κόλαση!!!
      Καλό μας τριημεράκι Αριστάκι 🎀💗

      Διαγραφή
  13. Μα τί ωραία ανάρτηση έκανες Πέτρα μου!
    Δεν έχω δει όλες τις σειρές, δεν προλαβαίνω μάνα μου, αλλά όσες είδα και ξεχώρισα , αγαπάω τα τραγούδια τους!
    Αυτό που με βρίσκει κατάκαρδα είναι το πόσο πολύ σ' αγάπησα από το, ο μεγάλος θυμός !
    Αν και δεν είναι σειρά αλλά ταινία , η Πολίτικη κουζίνα!
    Αυτά τα δύο τα λατρεύω !
    Θα βάλω τώρα να τα ακούσω όλα!
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά μου, αυτές οι σειρές έχουν προβληθεί σε βάθος χρόνων -υπερβαίνουν τα τριάντα- και σάμπως ποιός προλάβαινε να τις δει -όλες!- όμως Αναστασία και Γκλέτσο παίζει να είχε δει όλη η χώρα!!! Καλό τριήμερο Ρενάκι 🎀

      Διαγραφή
  14. Αχ τι όμορφη ανάρτηση!
    Θα μου επιτρέψεις να προσθέσω το τραγούδι "Can't help falling in love" που ακούστηκε σε ένα επεισόδιο του Maestro σε επανεκτέλεση από Μαρίζα Ρίζου. Μπορεί να μην είναι το κεντρικό τραγούδι της σειράς, ούτε η πρώτη εκτέλεση, αλλά η ερμηνεία είναι μαγική.
    Κατά τ' άλλα, ξέρω τα περισσότερα από τα τραγούδια που αναφέρεις (διότι οι γονείς μου με άφηναν να βλέπω τηλεόραση για κάποιο λόγο χαχαχ) και μου ξυπνούν αναμνήσεις, όμως δεν μπορώ να μην τονίσω ότι μέσα από το "Ερωτευόμαστε ξανά" ανακάλυψα τη Σοφία Μανουσάκη που δε γνώριζα, η οποία είναι εκπληκτική!

    Σε ευχαριστούμε Πέτρα γι' αυτό το όμορφο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα θα μου επιτρέψεις να προσθέσω "το τυχερό μου αστέρι" επίσης από το Μαέστρο, που ήταν υπέροχη η εκτέλεση! Κι εγώ το ευχαριστήθηκα το αφιέρωμα, μουσική γαρ! Καλό τριήμερο Γιωτουλίνι μου! 🎀

      Διαγραφή
  15. Μένω άφωνη με τη δουλειά που έχεις ρίξει Πέτρα μου για να συγκεντρώσεις όλες αυτές τις σειρές και τα τραγούδια. Αρκετές απ' αυτές δεν τις είδα και μερικές τις είδα μισές γιατί δούλευα σαν τρελή, μεγάλωνα παιδί έτρεχα για τους γονείς και πού χρόνος για χαλάρωση. Τα τραγούδια όμως, παραδόξως, εκτός από μερικά τα άκουσα στο ραδιόφωνο που έβαζα όταν σιδέρωνα ή μαγείρευα :)
    Σήμερα μερικά απ' αυτά που ξεχωρίζω και μου αρέσει να ακούω είναι τα Ανίκητα με τον Μπάση, το Αναστασία που λένε και την κόρη μου :) το Εσύ είσαι ο άνθρωπος μου με την Μπάμπαλη...και τόσα άλλα. Έχουμε πολύ ωραία τραγούδια!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ γι' αυτό το υπέροχο μουσικό οδοιπορικό που μου ξύπνησε τόσες αναμνήσεις και τόσα αισθήματα.
    Να είσαι καλά Πέτρα μου! Τί ωραίες εκπλήξεις που μας κάνεις!
    Σε φιλώ γλυκά ()
    Καλό βραδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα σκεφτεί να το έκανα πολύ πιο αναλυτικό το αφιέρωμα, αλλά πρώτον δεν ήθελα να σας κουράσω και δεύτερον δεν ήθελα να κουράσω εμένα! 😋😊 Γιατί ήδη τα είχα παίξει με όλα αυτα τα τραγούδια να "σφυρίζουν" μέσα στο κεφάλι μου! Καλό τριήμερο Μαράκι μου! 🎀💗

      Διαγραφή
  16. Το ίδιο θα έλεγα και εγώ με την Μαρία Γ. από πάνω...τι δουλειά έχεις ρίξει και πόσες ώρες ψαξίματος έκανες. Μας χάρισες ωραίες θύμησες Πετρίνα μου και σε ευχαριστούμε γι αυτό.
    Σε κάθε τραγούδι και σειρά που ανέφερες (όχι ότι τις είχα δει όλες), αλλά τα τραγούδια όλα τα έχω ακούσει λόγο ραδιοφώνου τα πρωινά μου.
    Ολα ένα κι ένα και μόλις τα ακούς είναι αδύνατον να μην τα σιγοτραγουδήσεις.
    Κοίτα τώρα τι σκέφτηκα και τι ιδέα μου έδωσες για να τα ακούω για να μην τα ψάχνω ένα ένα...για πρώτη φορά Πετρίνα μου άκουσα το τραγούδι της σιωπής με τον Θαλασσινό...υπέροχο πραγματικά αλλά το ρεφραίν συγκλονιστικό.
    Αααα δεν σου είπα την ιδέα μου, πως θα καρφιτσώσω επάνω στην μπάρα του υπολογιστή μου (μόνο τότε μπορώ να ακούσω ) και να πατάω επάνω στον τίτλο (τι ευκολία για μένα!) να ακούω τα αγαπημένα μου όλα...να ξεχωρίσω κάποιο λες; θα προσπαθήσω πάω να ξαναδιαβάσω τα τραγούδια και έρχομαι...Το "άγγιγμα ψυχής" το τραγούδι με τον Χατζηγιάννη, ακόμα με συγκινεί κάθε φορά που το ακούω.
    Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο βραδάκι 🌙φιλιαααα! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω για την ζωγραφική των εικόνων πανέμορφες μες την απλότητα τους Πετρίνα μου

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικόνες, Σμαράγδι μου! Πάντως στο γιου τιουμπ έχει έτοιμες λίστες με πάρα πολλά τραγούδια από τις σειρές 😉 Καλά να περάσεις, καλό τριήμερο! 🎀

      Διαγραφή
  17. Σας ζητώ συγνώμη που άργησα να εμφανιστώ αλλά κάτι θεματάκια υγείας -όχι σοβαρά- σε συνδυασμό με κάποιες υποχρεώσεις, με έχουν ταλαιπωρήσει, ωστόσο τώρα μπορώ να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά, για ένα μουσικό θέμα που τράβηξε το ενδιαφέρον όλων μας! Εύχομαι σε όλους καλό τριήμερο και να περάσετε όμορφα! 🦋🦋

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.