Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

✿ Οι βιβλιοπροτάσεις μου...για το Καλοκαίρι 2018 είναι εδώ! ✿


Τόσα χρόνια μετά, από τότε που καθιέρωσα τις βιβλιοπροτάσεις τού Καλοκαιριού, πρώτη φορά έκανα την εξής (σύνθετη!) σκέψη: Οκ, "παίζει" να είναι ο,τι πιο "άκυρο" αυτή η ιστορία κάθε χρόνο, που εγώ αγοράζω καλά-καλά κάποια βιβλία, μετά τα προτείνω σε εσάς, αλλά...χωρίς να έχω άποψη, αφού, δεν τα έχω διαβάσει ακόμα(!), μετά ζητάω από εσάς να μου πείτε τη γνώμη σας, ότι τι δηλαδή;;; Αν κάποιο από αυτά το έχετε διαβάσει, κι αν σας άρεσε, καλώς έκανα και το αγόρασα, αφού, έτσι κι αλλιώς, το έχω πια..αγορασμένο, ή μήπως να μου πείτε  ότι κάποιο από αυτά το διαβάσατε, αλλά ήταν μάπα το καρπούζι, που, και πάλι είναι άκυρο, αφού εγώ έχω κάνει ήδη τη βλακεία και το'χω αγοράσει; Ή...σας έχω κι ένα ακόμα καλύτερο: σας προτείνω βιβλία, που ούτε εγώ τα έχω διαβάσει, αλλά ούτε κι εσείς!! Που θα πει..να-'χαμε-να-λέγαμε! 

1) Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυό φορές (Τζέιμς Μ.Κέιν) 2) Σε κάποιους αξίζει ο θάνατος (Peter Swanson) 3) Τα σημάδια τής μοίρας (Ανν Λεκλέρ) 4) Σ' άφησα (Clare Mackintosh) 5) Μια από τις δυο (Ντάνιελ Σάδα) 6) Της σκιάς τα παραμύθια (Δήμητρα Νικολάου) 7) Είμαι ακόμα εδώ ( Κλέλι Αβίτ) 8) Εγώ, η Μάρθα Φρόιντ (Φωτεινή Τσαλίκογλου) 9) Ζεστή σούπα για το δολοφόνο (Anne-Laure Bondoux) 10) Το χέρι που κινεί τα νήματα (Gilian Flynn) 11) Το ημερολόγιο (Nicholas Sparks) 12) Η γυναίκα στο παράθυρο (Έι Τζέι Φιν) 13) Εκατό μέρες ευτυχίας (Φάουστο Μπρίτσι) ...

... 14) Μαλλιά κουβάρια την Παρασκευή (Kate Jacobs) 15) Ο κήπος τής μοναξιάς (Μαρία Χίου) 16) Το κάστρο (Βαγγέλης Γιαννίσης) 17) Ο χειμώνας τής κυρίας Ντε Γουίντερ (Susan Hill) 18) Μερικές φορές λέω ψέματα (Alice Feeney) 19) Ο χιονάνθρωπος (Jo Nesbo) 20) *Ένα κάποιο τέλος (Julian Barnes) 21) Ζούσαμε πάντα σ' ένα κάστρο (Shirley Jackson) 22) Pulp (Τσαρλς Μπουκόφσκι) 23) Όταν φιλούσαμε το ψωμί (Αλμουδένα Γκράντες)... Και κάπου εδώ είναι που μπαίνετε εσείς και λέτε "αυτό το'χω διαβάσει κι ήταν αίσχουλο κι ας πρόσεχες που το αγόρασες!"

Υ.Γ 1 Λοιπόν, αλήθεια τώρα, πείτε μου αν έχετε διαβάσει κάποιο από τα πιο πάνω, αλλά κι αν έχετε κάτι να μου προτείνετε, γιατί..όπως καταλαβαίνετε, τι να μου κάνουν 23 μόνο βιβλία;!;! Υ.Γ 2 Αν κάποιο βιβλίο σάς έκανε κλικ, κλικάρετέ το στο ίντερνετ (γιατί αν δεν σας το πω, δεν μπορείτε να το σκεφτείτε από μόνοι σας!) Υ.Γ 3 Μην ξεχνιόμαστε, η Αθήνα είναι η παγκόσμια πρωτεύουσα Βιβλίου για το 2018 Υ.Γ 4 Η σημερινή ανάρτηση είναι χάρισμα στο γλυκό Μαράκι, για το βιβλίο "ένα κάποιο τέλος" που μου έστειλε δώρο (κι όχι μόνο!) από το "Παίζοντας με τις λέξεις"! Γιατί τελικά, τι χρειάζεται κάποιος για να είναι χαρούμενος;; Καλούς Φίλους, καλό Κρασί (δεν-πίνω-σταγόνα!) Ταξίδια και Βιβλία!   

Και φυσικά...φρέσκο και λαχταριστό κυκλοφορεί  κι οπλοφορεί και το βιβλίο τής δικιάς μας Αρχόντισσας τού λόγου, Ελενάρας Ποιώ!!! 
Foto: Pinterest ~~ Όπως καταλάβατε, με τέτοια...συγκομιδή...άμα αργήσω (να εμφανιστώ)...φάτε!!!
Διαβάστε εδώ την προηγούμενη ανάρτησή μου, η οποία παραμένει μακράν η πιο...ασχολίαστη(!) εδώ και χρόνια!!!

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

50 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Πέτρα μου.
    Πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις.
    Άπειρα πλέον τα βιβλία.
    Τώρα διαβάζω τον τελευταίο ασπασμό και έπειτα θα ακολουθήσει το δέμα.

    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δέμα είπα να το αγόραζα κι εγώ, αλλά προηγήθηκαν 23 άλλα!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλη εβδομαδα γλυκια μου Πέτρα!
    Λοιπόν για να πω την αλήθεια μου, δεν εχω διαβάσει τιποτα από όλα αυτα που αγόρασες! Γενικα, διαβάζω με τα κεφια μου και ανα περιόδους.
    Αν και έχω προσέξει ότι περισσότερο διαβάζω βιβλία που έχουν να κανουν με το αντικείμενο μου και όχι τόσο μυθιστορηματα. Τα οποία είναι ιδανικα για το καλοκαίρι κα΄τω απο την ομπρέλα, διπλα στην θάλασσα....

    Καλό διάβασμα καλή μου, φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι διαβάζω Νίκη μου, με τα κέφια μου και ανά περιόδους. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Από μένα μια φορά απογοήτευση (περί "μάπα το καρπούζι") δεν θα πάρεις, κουμπαρόνι μου, γιατί δεν έχω διαβάσει ούτε ένα απ' όσα μας προτείνεις. Πάντως, ο Χιονάνθρωπος πρέπει να 'ναι πολύ καλός, όπως και το Μάκβεθ, που λένε ότι παίζει να είναι και το καλύτερό του. Απ' τα τελευταία μου αναγνώσματα είναι η Πιανίστρια της Ελφρίντε, το οποίο το συστήνω ανεπιφύλακτα. Το 'χω λατρέψει αυτό το βιβλίο!

    Τα φιλιά μου, γλυκο-κουμπαρόνι μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την βιβλιοπρόταση, γλυκοκουμπαρόνιμουμικρό!

      Διαγραφή
    2. Α, ναι! Την πιανίστρια τη συστήνω κι εγώ, που τη συστήνει το κουμπαρόνι και μου την έστειλε ☺ και τη διαβάζω...πολύ πολύ αργά ( βαρύ βιβλίο και δεν εννοώ το βάρος του!)
      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
    3. Βαρύ ναι, το κατάλαβα, γιατί μπήκα στο διαδίκτυο και διάβασα την υπόθεση.

      Διαγραφή
  4. Μια και εγώ Πετρίνα μου μια..από αυτες που δεν θα σουν πουν μπλιαχ συτό...διότι δεν εχω διαβασει κανενα απο αυτα που αγορασες..χι..χι. ομως θα σου πω οτι κλικ μου εκανε το πρωτο .."Ο ταχυδρόμος χτυπαει δυο φορες" ακουστά τον έχω σαν τίτλο.. νομιζω οτι εχει γινει και ταινία.
    και το τελευταιο "όταν φιλούσαμε το ψωμί" κατι μου εκανε κλικ σε αυτα τα δυο..οταν διαβασω αυτα που εχω θα τα ψαξω..
    Καλα διαβασματα τωρα που καλοκαιριασε..φιλεναδα και καλα ταξιδια μεσα απο αυτα.. και οχι μονο..φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι και ταινία ο ταχυδρόμος.
      Κι εμένα όπως λες, μου έκανε κλικ
      το "όταν φιλούσαμε το ψωμί", έχει
      σχέση με την κρίση στην Ισπανία...

      Διαγραφή
  5. Συνήθως το καλοκαίρι είναι ο παράδεισος του βιβλίου, μόνο που αυτό το καιρό δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε βιβλίο μα..έχω χρόνο και..πολλά βιβλία αδιάβαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μα πάντα, θα υπάρχουν δίπλα μας βιβλία, που θα μας περιμένουν!!!

      Διαγραφή
  6. Σοβαρά τώρα αγοράζεις βιβλία και περιμένεις να σου πούμε αν τα έχουμε διαβάσει και αν μας άρεσαν;;
    Τέλος πάντων.
    Ο χιονάνθρωπος (Jo Nesbo) είναι πολύ καλό όπως και όλα του Nesbo αν σου αρέσει η αστυνομική λογοτεχνία που είναι και πιο light ότι καλύτερο για καλοκαίρι.Το Ένα κάποιο τέλος του Julian Barnes το λάτρεψα! Της Gilian Flynn έχω διαβάσει δυο βιβλία αλλά όχι αυτό. Το στυλ της μου αρέσει. Αστυνομική λογοτεχνία κι αυτή. Ο Τσαρλς Μπουκόφσκι είναι από τους αγαπημένους, αν δεν έχεις διαβάσει μην παραλείψεις το 'τοστ ζαμπόν'. Επίσης θα σου πρότεινα της Νικόλ Κράους το 'Οταν όλα καταρρέουν'. Αν δεν έχεις διαβάσει το περί τυφλότητας του Σαραμάγκου είναι must. Αν δεν έχεις διαβάσει επίσης Κάρλος Ρουιθ Θαφόν must read την τριλογία που ξεκινά με το 'Ο Αιχμάλωτος του Ανέμου' Τελευταία διαβάζω Oliver Sacks, νευρολόγος συγγραφέας. Λίγο δύσκολος για καλοκαίρι.
    Πες μας τι διάβασες και τη γνώμη σου.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Σοφάκι μου, δεν τα αγοράζω για να μου πείτε αν σας άρεσαν!
      Χιούμορ έκανα. :))) Μπουκόφσκι, τα έχω διαβάσει όλα, εκτός απο
      αυτό που αγόρασα τώρα. Ευχαριστώ για τις δικές σου προτάσεις! :)

      Διαγραφή
  7. Νονούλι, τι ενδιαφέρουσες προτάσεις, σ' ευχαριστούμε πολύ! Βλέπω ως επί τω πλείστον ξένους συγγραφείς, οπότε θα τα αναζητήσω στα αγγλικά τα βιβλία, για να κάνω και practice.
    Για τον Χιονάνθρωπο, έχω ακούσει πως σε αντίθεση με τη ταινία που δε λέει και πολλά , το βιβλίο είναι πολύ καλό.
    Καλό ξημέρωμα νονούλι και καλές αναγνώσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σπάνια διαβάζω ελληνική λογοτεχνία,
      και όσα αγόρασα φέτος, τα βρήκα σε μπαζάρ
      ή σε τιμή έκπτωσης, κουκλοβαφτιστηρόνιμου!

      Διαγραφή
  8. Πωπω !!
    Τί να πρωτοδιαλέξουμε;
    Από όλα αυτά έχω διαβάσει τον χιονάνθρωπο .
    Ανατριχιαστικό όπως όλα του Νέσμπο.
    Εγώ προτιμώ Έλληνες συγγραφείς ως επί το πλείστον .
    Εχω μαζέψει αρκετά όλο το χειμώνα για να πάρω μαζί μου.
    Μεταξύ άλλων η Χιονάτη τα τρία γουρουνάκια κλπ κλπ.
    Οι εγγονές προηγούνται 😁😁😁😁
    Θα δω κι αυτά που προτείνεις .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει ότι είμαι η μόνη που δεν έχω διαβάσει
      ακόμα τον Χιονάνθρωπο! Αλλά να σου πω την αλήθεια μου,
      και μια "Χιονάτη" και "τα τρία γουρουνάκια", μια χαρά
      θα τα (ξανα)διάβαζα! Είσαι τυχερή χαχα!

      Διαγραφή
  9. όπως πάντα εξαιρετικές προτάσεις Πέτρα μου.
    Καλώς σε βρίσκω ξανά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, καλημέρα και καλωσόρισες Γιάννη! Ελπίζω το νησί να σε αποζημίωσε, ε;! :)

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω διαβάσει εκτός από το Χιονάνθρωπο κανένα άλλο απ'όσα μας παρουσιάζεις. Το Χιονάνθρωπο να τον διαβάσεις πρώτο πρώτο αξίζει τον κόπο.
    Καλή παρέα το βιβλίο το καλοκαίρι. Όχι πως τον χειμώνα δεν είναι αλλά το καλοκαίρι επιβάλλεται.Διαβάζω τώρα του Νικολά Μπαρρό Η εποχή των Κερασιών. Μέχρι στιγμής είναι ανάλαφρο και ευχάριστο. Το προηγούμενο που τελείωσα είναι το Κορίτσι του Τρένου αλλά δεν στο συστήνω. Δεν μου άφησε καμιά όμορφη εντύπωση .
    Καλή συνέχεια Πετρούλα μου και καλό διάβασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εποχή τών κερασιών όντως είναι ένα απλά ανάλαφρο βιβλίο,
      το διάβασα κάποια στιγμή. Όσο για το κορίτσι τού τρένου,
      όπως λες κι εσύ, αδιάφορα ήρθε, αδιάφορα πέρασε.. Φιλάκια :)

      Διαγραφή
    2. Καταρχάς να σε ευχαριστήσω για την αναφορά κι εύχομαι να το χαρείς! Όλα να τα χαρείς δηλαδή!
      Σου έχω φρέσκια πρόταση σε ανάρτηση, μια και τα περισσότερα από όσα γράφεις δεν τα έχω διαβάσει!
      Βέβαια θα συστήσω κι εγώ "Χιονάνθρωπο", ως αντίδοτο για τη ζέστη που θα έρθει αφού θα σου παγώσει το αίμα, το "Σ' άφησα" που το βρήκα ανατρεπτικότατο και το "Ζούσαμε πάντα σ' ένα κάστρο" που είναι πολύ πολύ ιδιαίτερο και με βαθύ κατά τη γνώμη μου νόημα...

      Φιλιά πολλά και καλή απόλαυση!

      Διαγραφή
    3. Όπως σου έγραψα, Μαράκι, θέλω κι εγώ να διαβάσω Γιαννάκη!
      Πάντα αναρτάς ενδιαφέροντα βιβλία, με καταπληκτικό τρόπο! ✿

      Υ.Γ Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα δωράκια! ;)

      Διαγραφή
  11. Πάει το σχολιο πάει....
    Θα γράψω πάλι από το σπίτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, είχα γράψει ένα ωραιότατο σχόλιο από το κινητό το πρωί και χάθηκε! :(

      Η άποψη για βιβλία (ταινίες , μουσικές κλπ) είναι εντελώς υποκειμενική. Παρ' όλα αυτά διαβάζω κριτικές άλλων και συνηθίζω κι εγώ να λέω την άπόψή μου. Πχ πιο πάνω είδα για το Κορίτσι του τρένου... Εμένα μου άρεσε πολύ, γιατί μου αρέσει η γραφή της Χόκινς ( μετά το δεύτερο βιβλίο της τείνει να καθιερωθεί το ύφος και το στυλ της).
      Ο Χιονάνθρωπος μου άρεσε επίσης πολύ. Όχι από το ξεκίνημά του. Με κέρδισε όμως στην πορεία. Εκείνο που λάτρεψα και το συγκαταλέγω στα 10 αγαπημένα μου κιόλας, είναι το Ένα κάποιο τέλος του Μπαρνς. (Περιμένω μέιλ όταν το διαβάσεις).
      Τα υπόλοιπα ήταν λίγο έως πολύ άγνωστοι τίτλοι για μένα.
      Δεν θα σου προτείνω άλλο. 23 τίτλοι είναι ήδη πάρα πολύ!
      Καλές αναγνώσεις εύχομαι.
      Και καλό καλοκαίρι (αν χαθείς ξαφνικά ☺)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά, ΚΑΙ τα βιβλία είναι υποκειμενική υπόθεση.
      Όμως, όπως ισχύει και στο θέατρο, όταν πολλοί συγκλονίζονται
      με κάτι, δεν είναι τυχαίο (κάπου το διάβασα αυτό, αλλά πού;!!)

      Υ.Γ Περίμενα σχόλιο σου για τον Μπουκόφσκι,
      αλλά με εξέπληξες γιατί δεν ανέφερες κάτι! ✿

      Διαγραφή
  12. Καλημερα!! Καλοδιαβαστα!
    Το Ενα Καποιο Τελος εχω διαβασει, παραξενο βιβλιο. Ευκολοδιαβαστο αλλα δεν μου αφησε κατι. Ωστοσο, ειναι τοσο υποκειμενικη η ανζγνωση εσυ μπορει να το λατρεψεις.
    Σου προτεινω ανεπιφυλακτα το Ο κηπος του χειμωνα, δρ θυμαμαι συγγραφεα. Απο ρομαντικη λογοτεχνια το Η ζωη που ελειπε του Κρομμυδα, Μεχρι το τελος του χρονου Παπαδημακοπουλου. Η λιστα γενικα ειναι ατελειωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το καλό είναι ότι ΑΥΤΗ η λίστα,
      είναι ατελείωτη και ευτυχώς, πάντα,
      όσο ζούμε, θα γράφονται βιβλία, που
      θα μας κάνουν να νιώθουμε τυχεροί ως
      αναγνώστες! ✿

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα. Έχεις δίκιο. Τον πρόσεξα τον Μπουκόφσκι (και ζηλεψα μάλιστα) αλλά πόσα να γράψεις σε ένα σχόλιο;
      Είχα ήδη γράψει ένα τερασττε που χάθηκε. Στο μεταξύ απέχω από το μπλοκινγκ (ξανά) ευτυχώς όμως που είδα τη δημοσίευση σου στο φεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    3. *τεραστιο
      Δεν σχολιάζω πάλι από το κινητό. Αλλού ήθελα να απαντήσω, αλλού πήγε...

      Διαγραφή
    4. Του Μπουκόφσκι τα έχω διαβάσει όλα, και χάρηκα κι εγώ,
      γιατί βρήκα ένα ακόμη βιβλίο του. Η αποτοξίνωση χρειάζεται ;)

      Διαγραφή
  13. Από όσα ανέφερες έχω διαβάσει μόνο τον κήπο της μοναξιάς. Σου προτείνω: Τα Βατράχια & Τυφλά Ψάρια από Δημήτρη Σίμο, το Πίσω από τα μάτια της της Σάρα Πινμπορο (αρκεί να έχεις υπομονή γιατί από τη μέση και μετά γίνεται πολύ ενδιαφέρον ) & το Κουκλοσπιτο της Jessie Burton.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κήπο τής μοναξιάς τον βρήκα σε τιμή έκπτωσης. Γενικά βρήκα
      κάποια βιβλία Ελλήνων συγγραφέων, σε καλή τιμή, και τα αγόρασα.
      Έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές για τα Βατράχια! Σ'ευχαριστώ πολύ! ✿

      Διαγραφή
  14. 'Ηρθα να σου ευχηθώ!
    Αυτό μόνο!!!!!!!!!!!!!
    Όχι δεν είναι τίτλος βιβλίου,η αλήθεια είναι!!!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι (όταν έρθει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βαρβάρα μου.
      Οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες,
      έστω κι αν η "Πέτρα" δεν είναι το αρσενικό τού Πέτρου :)
      Καλό καλοκαίρι επίσης, να περάσεις όμορφα (και..καλοκαιρινά!)

      Διαγραφή
  15. Καλοτάξιδη στην αχανή όσο και μαγική χώρα των βιβλίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Ευρυτάνα. Κι εσύ καλά ταξίδια στην υπέροχη φύση σας!

      Διαγραφή
  16. Πέτρα μου, εξαιρετικές οι βιβλιοπροτάσεις σου για ακόμη μία φορά! Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά, όμως έχω το "Ημερολόγιο" στη λίστα μου έναν χρόνο τώρα! Έχω να σου προτείνω το μεταφυσικό θρίλερ "Η σκιά στο σπίτι" του Κ. Κέλλη, αν δεν το έχεις ήδη διαβάσει. Ακούω τα καλύτερα για αυτό κι ότι είναι πολύ διαπεραστικό βιβλίο και δε διαβάζεται βράδυ, κι ενώ τελευταία αποφεύγω τα θρίλερ και τα αστυνομικά, γιατί με χαλάνε, αυτό εδώ κάτι μου κάνει να το αναζητήσω!! Καλό καλοκαίρι, νομίζω ότι θα μας κάνει σύντομα την τιμή να φανεί!
    Maria Ifadopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Μαράκι μου. Ναι, τη διάβασα πέρυσι
      την "σκιά στο σπίτι"!! Είναι ομολογουμένως, ένα
      πάρα πολύ καλογραμμένο βιβλίο, εγώ όμως, "εθισμένη"
      στα, ψυχολογικά κυρίως, θρίλερ, δεν τρόμαξα τόσο πολύ!
      Αυτό όμως, δεν αφαιρεί τίποτα από τη γοητεία τού βιβλίου.

      Υ.Γ Λες το "ημερολόγιο" να αποδειχθεί "φόλα";; Χαχα ίδωμεν :)

      Υ.Γ Πάντως μετά τη σκιά στο σπίτι, διάβασα και το πρώτο
      βιβλίο τού Κέλλη, "Νεκρή γραμμή" και μου άρεσε πιο πολύ :)
      http://www.klidarithmos.gr/nekri-grammi

      Διαγραφή
  17. Βρες σε ποια μεριά θα διαβάσεις το καθένα τους, έτσι για να φτιάχνεις χωριστή ατμόσφαιρα για το κάθε μαγικό ταξίδι!
    Εύχομαι να τα απολαύσεις όλα και να μας πεις επιστρέφοντας από αυτή την τεράστια διαδρομή με ποιους ήρωες ταυτίστηκες! Άντε, σου έβαλα και επιπλέον εργασία!
    Νε περάσεις όμορφα!

    Υ.Γ.
    Θα περάσω να δω το ταξίδι σου που έχασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν, "ταυτίζομαι" με δυο δολοφόνους(!)
      από το βιβλίο "σε κάποιους αξίζει ο θάνατος"! Χαχα!

      Διαγραφή
  18. Βρε θηρίο θα προλάβεις να τα διαβάσεις όλα και θέλεις και προτάσεις για άλλα;;;; Εγώ λόγω υποχρεώσεων είμαι πολύ πίσω στο διάβασμα των βιβλίων... δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Κι είμαι μόλις στο τρίτο! :))
      Εσύ έχεις γλυκούλια εγγονάκια, να μου τα φιλήσεις! ✿

      Διαγραφή
  19. Η αλήθεια είναι ότι και φέτος περίμενα την ανάρτηση σου με τις Βιβλιοπροτάσεις σου για να τις βάλω στην λίστα μου που έχω χρόνια φτιάξει.
    Δεν έχω διαβάσει νομίζω κανένα. Αυτό τον καιρό έχω όρεξη να διαβάζω μόνο ελληνική λογοτεχνία και συνήθως διαβάζω τους "άγνωστους" και όχι πάντα bestsellεράδες συγγραφείς και μετά τους γνωστούς.
    Καλά όμορφα ταξίδια στις σελίδες των Βιβλίων!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά όμορφα ταξίδια στις σελίδες και των δικών σου βιβλίων,
      γλυκό Μαράκι! Πολλά φιλιά! (Υ.Γ Πάμε τον χειμώνα στο Hondos
      Γλυφάδας, για καφέ; Θα πάρουμε και βιβλία "χειμερινά"!) ;) ✿

      Διαγραφή
    2. Εεεεε, Εγώ μέσα είναι και για καφέ στα ψηλά εκεί στα Hondos Center βεβαίως βεβαίως αλλά εννοείται και για "χειμερινά" βιβλία. Κανόνισε λαμβάνω σοβαρά υποψιν την πρόταση σου... Για καφε και βιβλία δεν παίζουν με αυτά. 🤣😂🤣😊😉😉😘💌

      Διαγραφή
  20. Ε ρε διάβασμα που ρίχνει η συμπεθέρα μου!!! Της Τσαλίκογλου είναι το μόνο που χω διαβάσει!!! Αλλά μην ξεχνιόμαστε, αγαπάμε Μπουκόφσκι!!!
    Τα υπόλοιπα τηλεφωνάρε και παρλάρε αμίκα μία!!!! ♥ Φιλάκια ολόγλυκα και καλό καλοκαιράκι να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω βυθιστεί στο θαυμαστό κόσμο τών βιβλίων! Φιλιά πολλά! ✿

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.